PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

MertGoren
09 Haziran 2013, 16:44
http://j1306.hizliresim.com/1b/9/nyl2w.jpg
http://k1306.hizliresim.com/1b/9/nykh6.jpg
http://j1306.hizliresim.com/1b/9/nykpz.jpg
http://j1306.hizliresim.com/1b/9/nykr7.jpg

KTM200
10 Haziran 2013, 12:49
Selamlar Bende 2 hafta önce KTM Duke 200 Abs sahibi oldum

Koruma demiri yaptırmayı düşünüyorum. Internette şöle şeyyler buldum. Cok guzel fakat 148 euro biraz pahalı bu iş için

Bilgisi olan varsa nerde ne kadar nasıl yaptırırız Teşekkürler

http://en.ktmsqualonline.com/125-200-duke/68034-barres-de-protection.html

brooklynnn
12 Haziran 2013, 13:58
ben koruma demirini mothracingden sipariş ettim 99 dolar
gelicek yakında inş
çok aktifiz arkadaşlar konuda !

SudoThrottle
12 Haziran 2013, 15:13
gelince resmini koyabilir misin korumanın

zombieahmet
12 Haziran 2013, 15:24
mothracing hangi site bu acaba...
SAyg.

brooklynnn
12 Haziran 2013, 15:46
http://www.ebay.co.uk/itm/230980706927?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

bunu aldım bakalım nasılmıs
bunun yanında http://www.ebay.co.uk/itm/181036118574?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 bunu aldım
gelınce fotoğrafarı yuklerım

---------- Post added at 14:46 ---------- Previous post was at 14:41 ----------

headlightmask konusunda bana yardımcı olacak arkadas var mı
gozumu kararttım 159 pounda alacaktım bı sıteden ama turkıyeye yollamıyorlar arkadas yok boyle olay
biri yolluyor 100 pound kargo ıstıyor

zombieahmet
12 Haziran 2013, 15:53
koruma topuzu almışsın sen demir deyince komple koruma demiri zannettim ben çok pahalı onlar.
Bende bunu aldım bakalım nasıl oalacak;
http://www.ebay.com/itm/271200201741?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

ducatigt
12 Haziran 2013, 18:13
Herkese selamlar;
Duke 200 hakkında 2 sorum var arkadaşlar, bu başlığın bir kısmına baktım cevap bulamadım. Duke 200ün arka lastik ebatları nedir? bana biraz kalın geldi(140-150 gibi duruyor fotoğraflarda) 2.ci sorum ise 2012 modellerde de abs mevcutmu?
Duke200e bayıldım ondan soruyorum, birde bu duke 390 ne zaman gelecek bilgisi olan varmı?
Sevgiler.

umurcan
12 Haziran 2013, 18:24
Herkese selamlar;
Duke 200 hakkında 2 sorum var arkadaşlar, bu başlığın bir kısmına baktım cevap bulamadım. Duke 200ün arka lastik ebatları nedir? bana biraz kalın geldi(140-150 gibi duruyor fotoğraflarda) 2.ci sorum ise 2012 modellerde de abs mevcutmu?
Duke200e bayıldım ondan soruyorum, birde bu duke 390 ne zaman gelecek bilgisi olan varmı?
Sevgiler.

150lik arka teker ama 140 gibi garip bir şekilde. Kullanılabilir alan 140 ayarında diyelim.
2012'lerde yok abs 2013'den itibaren başlıyor. 390 da 125 ve 200de olduğu gibi en geç yaz sonuna doğru düşer diye tahmin ediyorum

brooklynnn
12 Haziran 2013, 18:31
benim lastik 160
takınca sıkıntı yaratmıyor

ducatigt
12 Haziran 2013, 18:38
150lik arka teker ama 140 gibi garip bir şekilde. Kullanılabilir alan 140 ayarında diyelim.
2012'lerde yok abs 2013'den itibaren başlıyor. 390 da 125 ve 200de olduğu gibi en geç yaz sonuna doğru düşer diye tahmin ediyorum

Hocam teşekkür ederim cevabınız için. Duke 390 uygun bir fiyatla gelirse bir sonraki motosiklet olarak aklımda yer etmiyor değil, naked olduğundan zaten tarzına bayıldım. 200e geçsem mi diye düşündüm ama tatmin etmeyecek gibi geliyor açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------


benim lastik 160
takınca sıkıntı yaratmıyor

160 rahat takabildinizmi yoksa değiştirdiğiniz birşeyler varmı birde viraj performansı nasıl oldu 160 yapınca? bende arka lastik ince fazla yatıramıyorum tutmayacak korkusundan (gerçi haftasonu epey viraj yaptım beni çok şaşırttı virajları gayet rahat alıyordum)

umurcan
12 Haziran 2013, 18:43
Valla 250cc sonrası çok uzun sürmez sanırım heyecanı. Hızlanmaları falan iyi ama ne kadar fark eder bilemem.
Ben sizin yerinizde olsam 390'ı beklerdim. O herşey için yeterli bir makine olacak gibi duruyor :wiinkk: Lastik falan da istemeyecek

ducatigt
12 Haziran 2013, 18:54
Valla 250cc sonrası çok uzun sürmez sanırım heyecanı. Hızlanmaları falan iyi ama ne kadar fark eder bilemem.
Ben sizin yerinizde olsam 390'ı beklerdim. O herşey için yeterli bir makine olacak gibi duruyor :wiinkk: Lastik falan da istemeyecek

Öyle olacak gibi duruyor:) aklımda 3-4 tane naked var biriside 390 duke

brooklynnn
12 Haziran 2013, 19:35
160 için modifikasyona gerek yok stok lastik nasıl oturuyorsa o da oyle oturuyor
virajlarda sıkıntı yasamadım yat yatabıldıgın kadar

sahbazomer
12 Haziran 2013, 22:01
koruma topuzu almışsın sen demir deyince komple koruma demiri zannettim ben çok pahalı onlar.
Bende bunu aldım bakalım nasıl oalacak;
http://www.ebay.com/itm/271200201741?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Ya ben de koruma Demir'i mı alsam koruma topuzu mu alsam karar veremedim. Ben motor devrildiginde fren pedalının kırılmasını engellemek için hangisini takmalıyım?

zombieahmet
13 Haziran 2013, 10:24
Valla bir kere devirdim motoru ve kırdım pedalı. Koruma topuzunu sipariş ettim takınca yere temas noktaları ile ilgili bir test yapıcam ozaman bilgi veririm.

brooklynnn
13 Haziran 2013, 11:12
Pedal işini nasıl hallettiniz ?? Çok dayanıksız olduğunu duymuştum

zombieahmet
13 Haziran 2013, 11:41
Değiştirecektim Spormoto ya ve atamotoya sordum yokmuş pedal. Atamotoda kaynak yaptırdım. Orjinal renginede boyadılar. 40 TL'ye yaptılar...

SudoThrottle
13 Haziran 2013, 12:23
Ya bu pedal olayı ne kadar saçma, daha dandik bir pedal koysalarmış.

Ben motoru aldığım hafta sola yattım lastik yüzünden, düşük hız olmasına rağmen vites pedalı kırıldı.

mihael
13 Haziran 2013, 12:25
iyi günler ardkadaşlar yeni ktm duke 200abs aldım radyatör kapaklarının üstünde bir delik var sizlerin dukelerinizde de bu delik varmı sormamın nedeni bu delikten birkaç damla radyatör suyu damlamış bu durum normalmi diye tecrübeli arkadalara bir sorayım dedim cavlarınız için şimdiden çok teşekkürler. birde motosikletin ön tekerinde bir titreme var nedeni ne olabilir sıfır alırken teker yanlarına orjinal Front crashpad taktırdım bundan yapabilirmi.

xawa
13 Haziran 2013, 12:33
iyi günler ardkadaşlar yeni ktm duke 200abs aldım radyatör kapaklarının üstünde bir delik var sizlerin dukelerinizde de bu delik varmı sormamın nedeni bu delikten birkaç damla radyatör suyu damlamış bu durum normalmi diye tecrübeli arkadalara bir sorayım dedim cavlarınız için şimdiden çok teşekkürler. birde motosikletin ön tekerinde bir titreme var nedeni ne olabilir sıfır alırken teker yanlarına orjinal Front crashpad taktırdım bundan yapabilirmi.

ilk aldığımda aynı şekilde damlamalar oldu ama zaman içersinde fazlasını tahliye ettiği için kesti artık yok .

ön tekerde titreme hiç yaşamadım .

mihael
13 Haziran 2013, 21:53
bilgi için teşekkürler.

mihael
14 Haziran 2013, 11:41
iyi güler ktm duke 200 için hangi zincir yağını önerirsiniz.

brooklynnn
14 Haziran 2013, 13:01
würth kullanıyorum tavsiye ederim
sıcratma sıfır
fakat pahalıdır

MertGoren
14 Haziran 2013, 13:05
bugun ilk defa motorumla kiderken duke gördum turuncuydu 125 yada 200. Sirinevler tarafı e 5. Yol kenarında durmus 3 4 motorcuyla

Baya yagmur vardı bugun artcının sırtı sırılsıklam

polo34
14 Haziran 2013, 15:24
würth kullanıyorum tavsiye ederim
sıcratma sıfır
fakat pahalıdır

bilsem ondan alırdım, bendeki jantların canına okuyor, nasıl çıkıyor o yağ:) en son yıkamacıda basınçlı su ile çıkartmıştım ama her seferinde de olmaz ki ...

brooklynnn
14 Haziran 2013, 18:48
gazyağı bu iş için birebir
eski motorumda jantlar duke turuncusuydu ben bilirim nasıl çıkardığımı yağları :S
castrol cok sıcratma yapar
hele yamalube kullanıyorsanız cope atın

xawa
16 Haziran 2013, 15:49
würth kullanıyorum tavsiye ederim
sıcratma sıfır
fakat pahalıdır

aynen daha önce birkaç marka denedim sıcratıyor en iyi bana göre würth başka marka almam .

umurcan
16 Haziran 2013, 16:20
aynen daha önce birkaç marka denedim sıcratıyor en iyi bana göre würth başka marka almam .

Ben de salak almanca yazılarla dolu bi marka kullandım başta da o rezaletti. Şu an ipone kullanıyorum ben. Baya memnunum elime falan yapışıp çıkmaması dışında

85mm
16 Haziran 2013, 21:21
Hepinize merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım ancak kayıt olmadan önce tüm konuyu baştan sona okudum. İzmir'de yaşıyorum. Buradaki tek yetkili bayii Çetincan. İki kez farklı zamanlarda gidip çeşitli bilgiler aldım Duke 200 hakkında, oldukça sıcak davrandılar memnun kaldığımı söylebilirim. Buradan motosiklet satın almış bir iki kişiyi hatırlıyorum forumdan ancak yanılmıyorsam Çetincan'dan alıp devamlı İzmir'de kullanan / yaşayan sadece bir kişi vardı. Özellikle sorum ona ve bilgisi olan herkese. Çetincan'dan "satış öncesi | satış | satış sonrası" anlamında memnun kaldınız mı ? İzmir'de hangi servis'i öneriyorsunuz ? Servis ücretleri Türkiye'nin her yerinde standart mı ?

Saygılar...

mihael
17 Haziran 2013, 01:28
iyi günler arkadaşlar ktm duke 200abs nin saat ayarını nasıl yaparız yazabilirmisiniz.

Green Arrow
17 Haziran 2013, 18:28
iyi günler arkadaşlar ktm duke 200abs nin saat ayarını nasıl yaparız yazabilirmisiniz.

Çok değil 4-5 sayfa önce yazılmıştı tepedeki arama bölümünden rahatlıkla bulabilirsiniz.Hatırladığım kadarıyla 2 tuşada aynı anda basılıp birisi saati biriside dakikayı ayarlıyordu.

KorayAksoy
19 Haziran 2013, 01:14
Merhaba. 3200km'de KTM duke 200'um var. Fren konusunta problemlerim var. 1000km'de Arka fren ayakligi takilimaya basladi ve fren tutmuyor. Servis cok uzakta oldugu icin bi motorcu arkadasa goturdum. Freni ayakligini soktuler gres yagi bitmis o yuzden takiliyormus. Yagladilar sorun duzeldi. Sifir motorda bunun olmasi cok ilginc. Aradan zaman gecti motor 3000km oldu tekrar ayni sorun olmaya basladi. Yine ayni arkadasa gittim yagladilar tekrar ama olmadi. Bu sefrer biraz zimpara yaptilar duzeldi. acaba boyle bir sorun yasayan var mi aranizda? Bililendirirseniz sevinirim.

SudoThrottle
19 Haziran 2013, 11:38
Arka fren ayaklığı nasıl takılıyor, tam olarak ne kastettin?

mesela 2bin km'de benim de arka frenim iyi tutmamaya başlamıştı. Şöyle anlatıyım, düşük hızlarda sürekli abs devreye girer gibi tak tak tak atıp tutmuyordu, ama yüksek hızlarda brz daha iyi tutuyordu. Acaba abs'mi kafayı yedi dedim ve servise götürdüm. Servis sadece arka diske bir tane sprey sıkıp temizledi, tekrar iyi tutmaya başladı. Galiba yoldan kaygan veya sağlam yapışkan bir sıvı geldi fren diskine ve bu arka frenin iyi tutmamasına sebep oldu. O kadar disk mi yamuldu, balata mı bitti, abs mi bozuldu derken sorun küçükmüş:D

ayhan.s
19 Haziran 2013, 16:46
Çok değil 4-5 sayfa önce yazılmıştı tepedeki arama bölümünden rahatlıkla bulabilirsiniz.Hatırladığım kadarıyla 2 tuşada aynı anda basılıp birisi saati biriside dakikayı ayarlıyordu.

Omd bölümüne geleceksiniz Mode tuşu ile. Oradayken hem set hem mode tuşuna aynı anda basacaksınız saat yanıp sönmeye başlayacak. Mode ile saati, set ile dakikayı ayarlayacaksınız sonra tekrar ikisine aynı anda basacaksınız kaydedecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Bugün averaj ne yakmışım diye baktım, 2.4 gösteriyor. Oldukça yavaş kullanıyorum tabii, 6.000 deviri geçmemeye çalışıyorum. Benim arabanın 12 litresinden sonra feleğim şaştı, başka bir boyuta geçiş yaptım. Sen çok yaşa motosiklet!

brooklynnn
19 Haziran 2013, 16:52
3.2den aşağıya düşmüyor benim

ayhan.s
19 Haziran 2013, 17:08
3.2den aşağıya düşmüyor benim

benim yolum boş, neredeyse hiç durmuyorum ve 60'ın üzerine nadir çıkıyorum. Sanırım onun etkisi var.

zombieahmet
19 Haziran 2013, 19:06
Dostum sen bisiklet kullan ozaman hiç yakmaz.
Bence motorun hakkını ver biraz zevkini çıkar...

ayhan.s
19 Haziran 2013, 22:44
Dostum sen bisiklet kullan ozaman hiç yakmaz.
Bence motorun hakkını ver biraz zevkini çıkar...

Ben çok eğleniyorum kullanırken valla. Çok teşekkürler. Aldığım yer 6.500 devirin üzerine kesinlikle çıkmamamı tembih etti, onu geçtim motor üzerinde "hakkını" vereceğim zamana daha var. Daha 300 km oldu inşallah bir 3-4 binden sonra.

Green Arrow
19 Haziran 2013, 22:44
Omd bölümüne geleceksiniz Mode tuşu ile. Oradayken hem set hem mode tuşuna aynı anda basacaksınız saat yanıp sönmeye başlayacak. Mode ile saati, set ile dakikayı ayarlayacaksınız sonra tekrar ikisine aynı anda basacaksınız kaydedecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Bugün averaj ne yakmışım diye baktım, 2.4 gösteriyor. Oldukça yavaş kullanıyorum tabii, 6.000 deviri geçmemeye çalışıyorum. Benim arabanın 12 litresinden sonra feleğim şaştı, başka bir boyuta geçiş yaptım. Sen çok yaşa motosiklet!

Hocam ferrari falan mı kullanıosun :D 12 litre neptun ya,araba yakıyor da bende 1.5 230 hp araç var,o basmayınca 6 trafiktede 8 yardırırsan 9 10 yakıyor.

ayhan.s
19 Haziran 2013, 22:51
Hocam ferrari falan mı kullanıosun :D 12 litre neptun ya,araba yakıyor da bende 1.5 230 hp araç var,o basmayınca 6 trafiktede 8 yardırırsan 9 10 yakıyor.

Selamlar ibrahim kardeş, normal bir enzo şehir içinde 30 litrenin üzerinde yakar öncelikle :) Benim aracım 2006 model bir MINI JCW, bizim tüketim değerleri buralarda maalesef. Senin araban gücüne göre oldukça az yakıyormuş. Ben ancak şehir dışında görebilirim 8-9 litreleri.

Green Arrow
20 Haziran 2013, 16:29
Selamlar ibrahim kardeş, normal bir enzo şehir içinde 30 litrenin üzerinde yakar öncelikle :) Benim aracım 2006 model bir MINI JCW, bizim tüketim değerleri buralarda maalesef. Senin araban gücüne göre oldukça az yakıyormuş. Ben ancak şehir dışında görebilirim 8-9 litreleri.

Öyle tabi şaka bir yana,evet benim araç mitsubishi colt czt,genelde köprü güzergahında oldugumdan otoban oldugu için nadir oluyor trafik ama sizin arabada hakediyor o kadar yakmayı :D

SudoThrottle
20 Haziran 2013, 16:31
2. ve 6. vitesler ara sıra kendiğilinden boşa atmaya başladı, sizce neden olabilir ? zincir mi hasar aldı ne ?

Syanur
20 Haziran 2013, 17:44
2. ve 6. vitesler ara sıra kendiğilinden boşa atmaya başladı, sizce neden olabilir ? zincir mi hasar aldı ne ?

O ney yaa,,, Çinlilerde olur öyle şeyler. Zincirle alakası olmaz. Eğer yağ felan değiştikten sonra da devam ederse vites kutusu zarar görmüş olabilir belki. Zarar demeyelim de bazen şiddetli sarsıntılardan dolayı böyle durumlar oluşabiliyor zamanla. Fakat sizin motorlarda duyamyı beklemezdim en azından ara sıra da olsa sürekli tekrar eden bir durum ise.

2.vitesi anlarım, bazen tam geçmeyebiliyor yada boşa düşebiliyor. ama 6 dan boşa düşmesi cidden garipmiş.

ayhan.s
22 Haziran 2013, 12:57
Arkadaşlar, ben bu motorun yağ seviyesini nasıl kontrol edeceğimi anlamadım. El kitabında motorun yan tarafındaki şeffaf yere bakacaksın, "between the lower and upper edge of the oil level viewer" demiş. resimde gösterdiği, o şeffaf yerin çevresindeki metal bölüm yere paralel duruyor. Benim motorda ise bu başağı... Bir kere bunu anlamadım. İçeride de görebildiğim kadarı ile yağ falan yok, ama bizim motorda yağ basıncı uyarısı var, bende o da yanmıyor yani. Kesinlikle anlamadım. Ne olur ne olmaz diye koysam mı?

Ayrıca iki tane yağ demiş el kitabında, SAE 15W/50 ve SAE 10W/40. İkisi arasında ne fark var, hangisini koyacağız burası da net değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/98564-kafa-karistiran-yag-numaralari.html

biraz arayınca yağ kısmını anladım. Yalnız ilk sorum bakidir :)

wincentt
23 Haziran 2013, 23:30
Arkadaşlar, ben bu motorun yağ seviyesini nasıl kontrol edeceğimi anlamadım. El kitabında motorun yan tarafındaki şeffaf yere bakacaksın, "between the lower and upper edge of the oil level viewer" demiş. resimde gösterdiği, o şeffaf yerin çevresindeki metal bölüm yere paralel duruyor. Benim motorda ise bu başağı... Bir kere bunu anlamadım. İçeride de görebildiğim kadarı ile yağ falan yok, ama bizim motorda yağ basıncı uyarısı var, bende o da yanmıyor yani. Kesinlikle anlamadım. Ne olur ne olmaz diye koysam mı?

Ayrıca iki tane yağ demiş el kitabında, SAE 15W/50 ve SAE 10W/40. İkisi arasında ne fark var, hangisini koyacağız burası da net değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/98564-kafa-karistiran-yag-numaralari.html

biraz arayınca yağ kısmını anladım. Yalnız ilk sorum bakidir :)

Normalde ayak açıkken içinde yağ görünmüyor zaten motorun yağına motoru düz duruma getiedikten sonra bakın. Ben öyle yapıyorum.borde motoru çalıştırmadan bakmak gerekiyor sanırım.

Syanur
24 Haziran 2013, 10:11
Motor stop ettikten sonra 2~3 dakila bekleyip, motoru düz konuma getirin ve o pencereden yağ seviyesine bakın (tek başına biraz zor olabiliyor :) ) Eğer "lan hiç yağ yok burada" hissiyatı oluşursa motoru biraz sağa sola yatırın, yağ seviyesinin o pencerenin üzerinde olup olmadığını anlarsınız.

kursatk
24 Haziran 2013, 12:16
Satılık Duke ilgilenenler için aksesuarlı ve çok temiz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ekstrali-duke-200-129315363/detay/

ayhan.s
24 Haziran 2013, 14:39
Motor stop ettikten sonra 2~3 dakila bekleyip, motoru düz konuma getirin ve o pencereden yağ seviyesine bakın (tek başına biraz zor olabiliyor :) ) Eğer "lan hiç yağ yok burada" hissiyatı oluşursa motoru biraz sağa sola yatırın, yağ seviyesinin o pencerenin üzerinde olup olmadığını anlarsınız.

Çok teşekkürler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------


Normalde ayak açıkken içinde yağ görünmüyor zaten motorun yağına motoru düz duruma getiedikten sonra bakın. Ben öyle yapıyorum.borde motoru çalıştırmadan bakmak gerekiyor sanırım.

Çok teşekkürler

bampulla
24 Haziran 2013, 15:48
Selam;

bende de ön ve arka sinyallerde buharlanma oluyor . yağmurdan sanırsam, üretim hatası gibi geliyor bana. Nitekim hiç basınçlı su ile yıkamadım.