Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
TAYFUNBORA
07 Temmuz 2012, 03:09
:) Gayet açık ve doğal yorumlar.İlanda çok tutmayacağım.2 tane takasta anlaştığım motor var.Acle etmek istemedim sadece:)Aslında hiç satmak istemiyorum işe gidip gelmek için dursun istiyorum...
ben de varım ama öyle izlenim paylaşacak kadar tecrübem yok, motorun fotoğrafını çeken benzinci, abi binlik mi bu diyen gençler, habire memnun olup olmadığımı soran acemi motorcular gibi izlenimlerim var sadece.
hadi biraz zorlıyım, selesi sert, odama koyup oturacak olsam cbf 150 ya da cbr 250 selesini tercih ederim. kullanması ikisinden de daha kolay ve zevkli. deponun şeklinden dolayı, dizlerle tutunmak çok kolay ve hiç yorucu değil, dolayısıyla kollar kendiliğinden gevşiyor ve rahat kullanıyorsunuz. ninja'nın göstergelerine laf ediyordum, haksızlık etmişim. nefis bir gösterge paneli var ama hiç bakmıyorum. gösterge paneli pek önemli değilmiş. belki de eğitimlerde, panele bakmak yasak olduğu için bakmamaya alışmışım. beni rahatsız eden şöyle bir durum var, arka frenin pozisyonu bana uymadı, basmamak için parmak ucumu sürekli kaldırabildiğim kadar kaldırıyorum ve sağ ayak bileğimi çok yoruyor. ayarlanabilen bir şey ise ilk bakımda ayarlatmayı deneyecem.
çok acemi, motoru hiç stop ettirmeden ilk gününü bugün tamamlayabilmiş bir kullanıcının belki de çok cahilce yorumlarını dinlediniz, şimdi reklamlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
1 hafta önce bu kararı alsan, ben 11e de alırdım.
GP500-1st
08 Temmuz 2012, 18:41
@Tayfunbora
6. vites kesiciye girdiği sürat 138 midir acaba?
TAYFUNBORA
08 Temmuz 2012, 19:19
Kesiciye girmeden 140 gordum ben.Son hiz denemedim henuz.
@Tayfunbora
6. vites kesiciye girdiği sürat 138 midir acaba?
GP500-1st
08 Temmuz 2012, 22:09
Kesiciye girmeden 140 gordum ben.Son hiz denemedim henuz.
Teşekkürler...
TAYFUNBORA
08 Temmuz 2012, 22:33
Rica ederim.Sebring egzost'un yaptigi %10Hp artisi ile 160 rahat gorecegini soylemisti Spormoto.
Teşekkürler...
G.USTA
08 Temmuz 2012, 23:14
Turuncu renkli jant çok hoşuma gitti.Türkiye'de bulunur mu , fiyatı nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=liC8hBUObS0
TAYFUNBORA
08 Temmuz 2012, 23:23
Satmasaydim motoru jantlari boyatacaktim.Yarisi Turuncu yarisi beyaz:)
Turuncu renkli jant çok hoşuma gitti.Türkiye'de bulunur mu , fiyatı nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=liC8hBUObS0
saturn
08 Temmuz 2012, 23:48
sahibinden.com da resminizi görünce tanıdım sizin motor oldugunu tayfun abi. hayırlı satıslar
TAYFUNBORA
09 Temmuz 2012, 00:23
Cok tesekkur ederim kardesim:)
sahibinden.com da resminizi görünce tanıdım sizin motor oldugunu tayfun abi. hayırlı satıslar
TAYFUNBORA
09 Temmuz 2012, 12:30
Herkese merhaba,
Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"
Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.
İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.
Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir:) Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.
not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.
Reşit
10 Temmuz 2012, 23:45
Herkese merhaba,
Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"
Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.
İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.
Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir:) Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.
not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.
Tayfun abi hayırlı olsun. Satmadan şu fotoğrafları da koysan. Sonra iyice yalan olacak :cherry:
Markopaşa
11 Temmuz 2012, 19:34
Herkese merhaba,
Arkadaşlar bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.Motoru satışa çıkarttığımdan beri bir çok mesaj ve telefon almış bulunuyorum halen de devam ediyor.Arayan bir çok arkadaşım ya motoru satın almış ya da alma kararı vermiş kişiler.Ve sordukları ilk şey "Neden satıyorsun?"
Öncelikle belirtmeliyim ki arkadaşlar motordan çok memnunum.200 cc olmasına rağmen oldukça güçlü.Asla bayılmıyor 0-100 hızlanması çok başarılı.Şehir için de çok pratik.Sıkışık trafikte ne yoruyor ne ısınıyor.Yakıt tüketimi ise sakin kullanım 2,5-3 litre arası.Ben 2,2 litreyi dahi gördüm deneme amaçlı.Malzeme kalitesi çok iyi.Çelik fren hortumları,amörtisörler,yol bilgisayarı mükemmel.Frenleri ve viraj kabiliyeti çok başarılı.Sebring egzost ile sesi harika.Ses çok gürültülü gelirse egzostun susturucusu takılabilir.Motor çok dikkat çekici.
İstemeye istemeye satıyorum bu sene beklemediğim bir para elime geçti ve Duke 690 alıyorum.Ayrıca geçen sene kardeşimle planladığımız Balkan Turu için bu sene izin ayarlayamamıştım ama geçen hafta bayram tatili ile birlikte yaklaşık 15 günlükte bir izin imkanı doğunca böyle bir karar verdim.İmkanım olsa kesinlikle satmam motoru çok memnunum.
Tekrar söylüyorum satma sebebim motordan memnun olmamam değildir:) Aksine üzülerek satıyorum.2 sene kesin binerim diyerek yaptığım aksesuar masraflarıda cabası:( Umarım motorum tanıdık birine gider.
not:Şunu da belirtmeliyim ki ilan koyduğumdan beri o kadar mesaj ve telefon aldım ki.Bir kez daha anladım ki çok doğru bir seçim yapmışım bu motoru alarak.
Motoru çok beğendim hastası oldum diyebilirim. Param olsa dakka durmam alırdım şu motoru ama seneye kısmet olursa duke 200'ü alıcam. Hayırlı satışlar dilerim.
Anarchy
14 Temmuz 2012, 20:24
sert ve gereksiz bir ön fren sayesinde düştüm. sol peg ve vitesin bağlı olduğu alüminyum parça kırıldı. ayağım motorun altında kaldı. bot sayesinde ayağıma bir şey olmadı. tüm güvenlik ekipmanlarını giymiştim ve çizik bile almadım. bot giymeseydim bileğim kesin kırılmıştı. motorda da kırılan 2 alüminyum parça hariç çizik bile olmamasına daha çok şaşırdım. 25 dakikada spormotodan bir minibüs geldi, motoru aldı. tamirat dahil parçalar 155 tl tuttu. 70 tl de motoru taşıma ücreti.
TAYFUNBORA
14 Temmuz 2012, 21:50
Arkadaşlar bugün motorumu satmış bulunuyorum.Motoruma çok iyi bakacağını düşündüğüm Erdal arkadaşıma hayırlı olmasını dilerim:)
http://img88.imageshack.us/img88/7733/20120714182451.jpg
Shot at 2012-07-14
http://img542.imageshack.us/img542/6627/20120714181641.jpg
Shot at 2012-07-14
---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:14 ----------
[/COLOR]Reşit arkadaşımla buluşmamızda motorlarımızı test etmiştik.İşte NC 700 s ve Ktm Duke:) Reşit kardeşim biraz geç oldu kusura bakma ,elimdeki foto ve videolar bunlar.Sendekileride bekliyorum:)
http://www.youtube.com/watch?v=fRmR7BxG42o&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ&index=1&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=3WaSkJrl2kA&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ&index=2&feature=plcp
http://img15.imageshack.us/img15/8742/20120625192653.jpg
Shot at 2012-07-14
http://img812.imageshack.us/img812/1549/20120625192634.jpg
Shot at 2012-07-14
http://img23.imageshack.us/img23/4808/20120625192617.jpg
Shot at 2012-07-14
http://img217.imageshack.us/img217/7310/20120625172203.jpg
Shot at 2012-07-14
http://img339.imageshack.us/img339/6320/20120625171312.jpg
Shot at 2012-07-14
polo34
14 Temmuz 2012, 23:49
sert ve gereksiz bir ön fren sayesinde düştüm. sol peg ve vitesin bağlı olduğu alüminyum parça kırıldı. ayağım motorun altında kaldı. bot sayesinde ayağıma bir şey olmadı. tüm güvenlik ekipmanlarını giymiştim ve çizik bile almadım. bot giymeseydim bileğim kesin kırılmıştı. motorda da kırılan 2 alüminyum parça hariç çizik bile olmamasına daha çok şaşırdım. 25 dakikada spormotodan bir minibüs geldi, motoru aldı. tamirat dahil parçalar 155 tl tuttu. 70 tl de motoru taşıma ücreti.
öncelikle geçmiş olsun, korumasız çıkanlar okusun, ayrıca korumasız kısa mesafe diye f650 ile yola çıkan şehir içinde taksiye çarpıp uçan bir abimiz de şu an hastanede, iki kol bir ayak kırık ... neyse frenlemeyi ani olarak mı yaptınız? ön ve arka eşit olarak mı sıkıyorsunuz yoksa sadece ön mü sıktınız? ben ileri sürüş eğitimi aldım, bize her koşulda frenlemenin ön arka eşit olarak sıkılarak yapılması gerektiği söylenip öğretilmişti, neyse geçen gün bende e6 da emniyet şeridi içinde araçlarla beraberdim, zaten o şeritte hız rekoru kırılıyordu, aniden emniyete girenler oldu, benim kaçacak yerim yok, eşit sıkarak frenledim, motor 8 çizdi, bıraktım frenleri, tekrar eşit sıktım, tekrar bıraktım ancak düzeldi ama ödüm de ... karıştı :) sizin de mi böyle oldu merak ettim, benim lastiklerde supermoto lastiği, sıcakta bunlar hep mi böyle, yoksa her lastik o sıcakta böyle mi tepki veriyor merak ediyorum ...
Anarchy
15 Temmuz 2012, 01:16
ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.
Syanur
15 Temmuz 2012, 13:48
ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.
Orjinal lastikler nedir şuanda? Geçmiş olsun buarada
ozzy07
16 Temmuz 2012, 19:59
ya aslında çok absurd bir frenleme yapmadım. durmak için değil yavaşlamak için yaptım. ben de ikisini birden sıkmaya çalışıyorum ama ön freni daha önce sıktım ve sanırım gereğinden fazla sıktım. ön tekerlek kayarak sağ sol yaptı. toplanan kalabalıkta motorcu bir abi vardı. görmüş düşüşümü, "traşlı asfalt, sıcak havada biraz sert frende kayar buralar" dedi ama şoktan dolayı pek hatırlamıyorum. sol ayak ucum yerde, topuğum 90 derece havada motorla yer arasında sıkıştı. motor ayağıma sertçe çarptı bilekleri kapatan bir bot giymiyor olsaydım bilek dönerdi.pantolonun dizlikleri, eldivenler dizlerimi ve ellerimi korudu. kafam bir yere çarpmadı. lastikleri değiştirmeyi ben de düşünüyorum.
Üstad büyük geçmiş olsun, korumalı olmana sevindim daha büyük bir hasar olmamış en azından, tamirat da baya ucuz tutmuş o da güzel, bugün ben de biraz fren çalıştım ani frende ön teker ciyakladı ve sağa doğru yatıyodu freni bırakınca toparladı kendini, lastiği değiştiren var mı? ya da lastik tavsiyesi olan?
Anarchy
16 Temmuz 2012, 20:09
bugün değiştirmeye gittim. michellin pilot road 2 890tl, metzeller m5 980tl dediler ama servisteki elemanlar lastiklerin iyi olduğu, değiştirmeme gerek olmadığı konusunda ikna ettiler beni. iki satıcı da kendi lastiklerinin diğerinden iyi olduğunu iddia etti. üzerindeki orjinal lastikler nedir bilmiyorum. unuttum adını.
ozzy07
16 Temmuz 2012, 21:16
bugün değiştirmeye gittim. michellin pilot road 2 890tl, metzeller m5 980tl dediler ama servisteki elemanlar lastiklerin iyi olduğu, değiştirmeme gerek olmadığı konusunda ikna ettiler beni. iki satıcı da kendi lastiklerinin diğerinden iyi olduğunu iddia etti. üzerindeki orjinal lastikler nedir bilmiyorum. unuttum adını.
üzerindeki lastikler bence hiç iyi değil çok sert ve hemen kaymaya başlıyor. Ata moto da bana pirelli diablo corsa önerdi, baya yumuşak hamurlu bi lastik fiyat da 800 civarıydı sanırım, hatta ata motoda tamir bekleyen bi duke125 var onun üzerinde de o lastikten vardı.
ufhouck
17 Temmuz 2012, 15:27
MRF REVZ TYRE * hindistanın 1 numaralı lastik üreticisiymiş :)
http://www.mrftyres.com/Products/ProductList.aspx?pid=10
aslında üstündeki lastikler fena değil. yağmurlu havada bile yol tutuşunu koruyor. fakat frenler çok güçlü. çok düşük hızlarda bile panik frende asılınca motor hemen durmak istiyor ve arkasıda önüde kayabiliyor. avantaj panik haliyle dezavantaja dönüşüyor.
ReLoaD
19 Temmuz 2012, 20:59
Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun :)... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum :)...
GP500-1st
19 Temmuz 2012, 21:30
Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun :)... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum :)...
Hayırlı olsun... Çok isabetli karar vermişsiniz. Transalp harekete hazır halde 210 kg bir motor baya ağır, acemi için şehir içinde sıkışık trafikte büyük problem..Düşürmek yatırmak an meselesi
Acemiyken yaşadığımız en büyük problem motorun ağırlığını kendisine taşıtamamak.. ben eğimli dönüşlerede cbr 125'i düşürüyordumki hafif olduğu için tutabildim:)
Bide öğrenirken motora hakim olup keyif almak çok önemli... Daha sonraki özgüveniniz ve sürüşünüz buna bağlı daha iyi olucak. Alt yapısını düşük cc ile doldurmayanlarda genelde hep frenaj ve viraja giriş- çıkış sorunu gözlemliyorum..
2000-3000 km tecrube ettikten sonra ağva virajlarında zevkli bir çalışma yapmanızı öneririm.... Tekrar hayırlı olsun:)
TAYFUNBORA
20 Temmuz 2012, 01:31
Gule gule kullan Erdal kardesim:)Gercekten biz de mutlu olduk senin ile tanistigimiza.690 la biz birbirimizi cok sevdik.Her halde kolay vazgecemeyecegiz birbirimizden:pIlk motor baskadir tadini cikart.Hele Duke 200 ayri bir dunya bence.Sayfa benden sonra resimsiz videosuz kalmasin senden bol bol resim video bekliyoruz:)
Teşekkür ederim Tayfun, Duke 690'da sana hayırlı olsun :)... Seninle ve kardeşin Yıldırımla bu alışveriş vesilesiyle tanışmaktan mutluluk duydum... Motoru Cumartesiden beri keyifle kullanıyorum, doğrusunu söylemek gerekirse temiz bakmışsınız, 690ada temiz bak aman 1-2 seneye yine bi pastanede buluşuruz bakarsın :D... Duke 200 düşenen arkadaşlara tavsiye ederim, özellikle benim gibi ilk motorları olacaksa... benim hedefim üzerimdeki ataleti attıktan sonra enduroya geçip kamplı çadırlı yol yapmak, transalp al onda da öğrenirsin diyenler oldu, elbet ondada öğrenirdim ama en azından ilk motorumu alır almaz (hondanın kursuna gitmeme rağmen) kadıköy-florya yapmaya cesaret edemezdim diye düşünüyorum :)...
Reşit
20 Temmuz 2012, 02:27
Tayfun abi o gün ben sadece video çektim. Hiç resim çekmemişim :mrgreen: Go pro çok yer kaplıyor. Onları atmak benim gibi üşengeç biri için zor. Ama en kısa zamanda diyorum. Resimler için de teşekkür ediyorum :rendeer:
TAYFUNBORA
20 Temmuz 2012, 10:26
Rica ederim kardeşim ne demek:) Anlıyorum seni benim içinde zor oldu eklemek ama ben anlamam isterim bütün videoları Reşit:P
Tayfun abi o gün ben sadece video çektim. Hiç resim çekmemişim :mrgreen: Go pro çok yer kaplıyor. Onları atmak benim gibi üşengeç biri için zor. Ama en kısa zamanda diyorum. Resimler için de teşekkür ediyorum :rendeer:
ReLoaD
20 Temmuz 2012, 11:53
Teşekkürler Tayfun, Resim ve Video eklemeye çalışacağım, senden de 690 videoları bekliyoruz :)...
Gule gule kullan Erdal kardesim:)Gercekten biz de mutlu olduk senin ile tanistigimiza.690 la biz birbirimizi cok sevdik.Her halde kolay vazgecemeyecegiz birbirimizden:pIlk motor baskadir tadini cikart.Hele Duke 200 ayri bir dunya bence.Sayfa benden sonra resimsiz videosuz kalmasin senden bol bol resim video bekliyoruz:)[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------
Teşekkür ederim,
Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!
Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...
Hayırlı olsun... Çok isabetli karar vermişsiniz. Transalp harekete hazır halde 210 kg bir motor baya ağır, acemi için şehir içinde sıkışık trafikte büyük problem..Düşürmek yatırmak an meselesi
Acemiyken yaşadığımız en büyük problem motorun ağırlığını kendisine taşıtamamak.. ben eğimli dönüşlerede cbr 125'i düşürüyordumki hafif olduğu için tutabildim:)
Bide öğrenirken motora hakim olup keyif almak çok önemli... Daha sonraki özgüveniniz ve sürüşünüz buna bağlı daha iyi olucak. Alt yapısını düşük cc ile doldurmayanlarda genelde hep frenaj ve viraja giriş- çıkış sorunu gözlemliyorum..
2000-3000 km tecrube ettikten sonra ağva virajlarında zevkli bir çalışma yapmanızı öneririm.... Tekrar hayırlı olsun:)
TAYFUNBORA
20 Temmuz 2012, 11:57
ERdal 5000 devir ve üstü kalkış yaptığında ve 7000-9000 devir aralığında kullandığında aletin verdiği performansı inan bir çok büyük cc makinada alamayacağın keyfi alırsın.Duke 200 kesinlikle CC sine göre değerlendirilemeyecek bir motor bence.Trafikte,bozuk yolda ve virajlarda tozu dumana attıracağında cabası:bounce:
Ben daha iş güçten fırsat bulamadım ama kısmetse haftasonu biraz resim video çalışması yapacağım:)
Susturucuyu çıkartıp kullanıyorsundur umarım:P
Teşekkür ederim,
Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor :)... inanılmaz gidiyor!
Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
Teşekkürler Tayfun, resim video ekleyeceğim, senden de 690 videoları bekliyoruz :)...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------
Teşekkür ederim,
Transalpe harekete hazır halde bindiğimde hiç özgüvenli hissetmedim, ama duke de öyle olmadı, ''cc si düşük, yakında sıkılırsın'' diyorlar ama bana pek öyle gelmiyor ... inanılmaz gidiyor!
Ayrıca Ağva tavsiyenizi not ettim, biraz tecrübelenince deneyeceğim, teşekkürler...
ReLoaD
20 Temmuz 2012, 15:14
Tayfun dediğin gibi 7000devirden sonra makinaya bişeyler oluyo :D, çıldırıyo, hafif olmanın avantajıda var... geçen susturucuyu çıkarıp dağ bayır gideyim biraz dedim, inanılmaz keyifliydi :), resmi ekliyorum... http://instagram.com/p/NTPHvasVYA/?fb_action_ids=10151116310361425&fb_action_types=instapp%3Atake&fb_ref=ogexp&fb_source=timeline_og&action_object_map=%7B%2210151116310361425%22%3A101 50958147503597%7D
http://instagram.com/p/NTPHvasVYA/?fb_action_ids=10151116310361425&fb_action_types=instapp%3Atake&fb_ref=ogexp&fb_source=timeline_og&action_object_map=%7B%2210151116310361425%22%3A101 50958147503597%7D
ERdal 5000 devir ve üstü kalkış yaptığında ve 7000-9000 devir aralığında kullandığında aletin verdiği performansı inan bir çok büyük cc makinada alamayacağın keyfi alırsın.Duke 200 kesinlikle CC sine göre değerlendirilemeyecek bir motor bence.Trafikte,bozuk yolda ve virajlarda tozu dumana attıracağında cabası:bounce:
Ben daha iş güçten fırsat bulamadım ama kısmetse haftasonu biraz resim video çalışması yapacağım:)
Susturucuyu çıkartıp kullanıyorsundur umarım:P
Anarchy
21 Temmuz 2012, 11:40
istanbul'dan datça'ya ktm 200 duke ile geldim. akhisardan itibaren kıçımda oluşan ağrı yüzünden sık sık mola vermek zorunda kaldım. selesinin sertliğine bir çözüm bulmam lazım. sanırım benim motorda speed limiter var. 139'a geldiğimde gaz kesti. devir saatine baktığımda biraz daha hızlanabilecek gibi görünüyordu ama aniden gazı kapadı. tehlikeli olabileceğini düşünüp tekrar denemedim. buradan da fethiye'ye doğru devam edecem. selesi hariç bir zorluk yaşamadım. şöyle bir sorun yaşıyorum; bu motor istanbul dışında infial yaratıyor. nerede park etsem, motorun başına 4-5 kişi toplanıyor. üzerine binenler, fotoğrafını çekenler vs. üzerinde 200 yazmasına rağmen 200lük olduğunu duyunca şaşırıyorlar. 200lük motorla bu seyahati yapabilmeme daha çok şaşırıyorlar. off-road'a da, kuma da girdim. rahatsız olması bir yana, saplanma, kayma falan yaşamadım. her yolda gidiyor.
atillapasa
21 Temmuz 2012, 16:06
merhaba bende bugün kadıköydeki bayisinde duke 200 ü gördüm. çok güzel ama üzrine binince selesi hiç rahat değil. çok sert. bunun bi çözümü varmı diye sordum fakat çözüm yokmuş. bu sele ile 10 km sonra felç olur insan. sele hariç harika makina. yaz sonu tvs apachimi satıp duke 200 almayı düşünüyorum. suzuki inazuma ve sym wolf da aklımda. sym wolf çok daha rahat ve uzun yolda yormayacak bi makina. inazumada gelsin bakalım nasıl bişey. hayırlısı.
GP500-1st
21 Temmuz 2012, 18:10
istanbul'dan datça'ya ktm 200 duke ile geldim. akhisardan itibaren kıçımda oluşan ağrı yüzünden sık sık mola vermek zorunda kaldım. selesinin sertliğine bir çözüm bulmam lazım. sanırım benim motorda speed limiter var. 139'a geldiğimde gaz kesti. devir saatine baktığımda biraz daha hızlanabilecek gibi görünüyordu ama aniden gazı kapadı. tehlikeli olabileceğini düşünüp tekrar denemedim. buradan da fethiye'ye doğru devam edecem. selesi hariç bir zorluk yaşamadım. şöyle bir sorun yaşıyorum; bu motor istanbul dışında infial yaratıyor. nerede park etsem, motorun başına 4-5 kişi toplanıyor. üzerine binenler, fotoğrafını çekenler vs. üzerinde 200 yazmasına rağmen 200lük olduğunu duyunca şaşırıyorlar. 200lük motorla bu seyahati yapabilmeme daha çok şaşırıyorlar. off-road'a da, kuma da girdim. rahatsız olması bir yana, saplanma, kayma falan yaşamadım. her yolda gidiyor.
Bu speed limitör konusu henüz açılığıga kavuşmadı.
Aslında son sürat denemeden hız limitörmü yoksa devir kesicimi olduğunu son sürat yapmadan anlamanız münkün
6. vites 5 bin devirde gitti hıza bakın(örn. 60km/s) ve bunu oran-orantıyla 11bin devirde(kesici burası biliyorum) yapabileceği hızı hesaplamanız yeterli...
60 yaparsa 11 binde 132 yapması, 65 yaparsa 143 km yapması gerekir.
Eğer 5 bin devirde 64 civarı birşey yapıyorsa vites oranlarının izin verdiği sürat 139 dur ki benim tahminim bu yönde...
Anarchy
21 Temmuz 2012, 19:07
Bu speed limitör konusu henüz açılığıga kavuşmadı.
Aslında son sürat denemeden hız limitörmü yoksa devir kesicimi olduğunu son sürat yapmadan anlamanız münkün
6. vites 5 bin devirde gitti hıza bakın(örn. 60km/s) ve bunu oran-orantıyla 11bin devirde(kesici burası biliyorum) yapabileceği hızı hesaplamanız yeterli...
60 yaparsa 11 binde 132 yapması, 65 yaparsa 143 km yapması gerekir.
Eğer 5 bin devirde 64 civarı birşey yapıyorsa vites oranlarının izin verdiği sürat 139 dur ki benim tahminim bu yönde...
hindistanda 139km/s hızda speed limiter devreye giriyor. bu kesin. ama buraya gelenlerde olmayacağı söylenmişti. ben de göstergeye bakıyordum. 137, 138 derken 139 olduğu anda gazı kapadı.
Flashock
21 Temmuz 2012, 22:28
Benim anlamadigim ben bule duke 125'te 127 gordum hadi 125lik icin yeterli ama 200cc mitora limitör koymak cok ayri bir kafa ne ictilerse bende aynindan istiyorum.
xawa
21 Temmuz 2012, 23:03
Benim anlamadigim ben bule duke 125'te 127 gordum hadi 125lik icin yeterli ama 200cc mitora limitör koymak cok ayri bir kafa ne ictilerse bende aynindan istiyorum.
ben antalyada bir duke sahibiyle görüştüm 115 km gecmiyor diyordu hatta satıp er 6 f almış o yüzden.
Flashock
22 Temmuz 2012, 06:22
Valla ben gectim sehir icinde istanbulda da 120lerden yukari gitmekteki amac ne sorgulamak lazim tamam elinin altinda guc olmasi iyi birsey ama sehir icinde yeterli sonuc olarak 125 ama uzun yolda cidden zorluyor o yuzden burgman'i satip biraz para koyup 690 duke veya 990 smt dusunmuyor degilim hayirlisi.
atillapasa
22 Temmuz 2012, 23:41
merhaba BENİSEVME bende ktm duke 200 almayı düşünüyorum. merak ettiğim bazı şeyler var cevaplarsan sevinirim[/B]
1-motorun 100 km de yakıt sarfiyatı ortalama nekadar litre olarak.bir depo ile kaç km yapıyor.
2-otoban sürüşlerinde bir defada kaç km yol yaptın.
3-otoban sürüşlerinde yorucumu.
4-bol virajlı yollarda viraj kabiliyeti nasıl.
5-motor yüksek ve kısa biz uzun boyluyuz. özellikle yokuş aşağı virajlarda sıkıntı oluyormu.
6-motor sana kaça maloldu. supormoto hakkında pek olumlu şeyler yazılmıyo. senin düşüncen nedir firma hakkında. mal biraz kendi kendini satıyor durumu var.
7-bu makina aksesurla daha güzel oluyor.(elcik,stikır vs) aksesuar fiyatları nasıl can sıkıyormu.
birainz uzun oldu kusura bakma ama kullanıcı olarak senin düşüncelerin benim için çok önemli.
Syanur
24 Temmuz 2012, 11:32
...geçen susturucuyu çıkarıp dağ bayır gideyim biraz dedim, inanılmaz keyifliydi :)
Şu aletin susturucu parçasını ve nereden nasıl takılıp çıkartıldığını göstermeniz mümkün mü acaba? Yada video olsa daha iyi olur aslında. Benim de kendi motorum için böyle bir düşüncem var da, fikir edinmek için soruyorum
xawa
25 Temmuz 2012, 22:43
evet arkdaşlar bugün bende ktm duke 200 sahibi oldum anadolu yakasından avrupa yakasına 33 km yaptım ilk izlenimlerim sele sert uzun yolda büyük etli bir kase sahibi olmak gerekir :) frenler gayet başarılı nerdeyse hiç arka frenlere dokunmadım vites düşmeye gerek bile birakmıyor cekip götürüyor rodaj bitsin daha da ayrıntılı eksi ve artı yönlerini yazarım lastikler bence cok iyi bir önceki motorumda şerit üstünde giderken atıyordu bunda kesinlikle öyle bir şey yok .
TAYFUNBORA
25 Temmuz 2012, 23:34
[Hayirli olsun Fatih.Telefonla konusmalarimiz ise yaradi desene:)
QUOTE=xawa;2756383]evet arkdaşlar bugün bende ktm duke 200 sahibi oldum anadolu yakasından avrupa yakasına 33 km yaptım ilk izlenimlerim sele sert uzun yolda büyük etli bir kase sahibi olmak gerekir :) frenler gayet başarılı nerdeyse hiç arka frenlere dokunmadım vites düşmeye gerek bile birakmıyor cekip götürüyor rodaj bitsin daha da ayrıntılı eksi ve artı yönlerini yazarım lastikler bence cok iyi bir önceki motorumda şerit üstünde giderken atıyordu bunda kesinlikle öyle bir şey yok .[/QUOTE]
xawa
25 Temmuz 2012, 23:43
tşk ederim senin rodaj döneminde devir aralığını kaç kullandın bana birde 500 km de yağ değişimi olursa iyi olur dediler.
TAYFUNBORA
26 Temmuz 2012, 00:17
Ben 5000-6000 deviri gecmedim.Devir artis ve dususlerini yavas yaptim.Motor frenini kullanmadim.Arasira her vitese yuksek devire cikip biraktim.Motor acildikca deviri yukselttim.Bana 7500 e kadar cikabilirsin demislerdi.Yag degisimini bana soylememislerdi.Ancak rodaj sonrasi bambaska olmustu motor.Ozellikle vites gecisleri ve sesinde belirgin fark vardi.
tşk ederim senin rodaj döneminde devir aralığını kaç kullandın bana birde 500 km de yağ değişimi olursa iyi olur dediler.
yasin_942
26 Temmuz 2012, 03:17
duke 125 olan bu özellik 200 de de varmı acaba?
op7anwfL1hM&feature
xawa
26 Temmuz 2012, 10:22
musait zamanda deneyim yazarım
atillapasa
26 Temmuz 2012, 11:34
bende duke 200 almayı düşünüyorum. deneyimlerini dört gözle bekliyorum. artı ve eksi yönlerini. bende seleyi denedim sert geldi. uzun yokda sıkıntı yaparmı acaba.
xawa
26 Temmuz 2012, 12:05
bende duke 200 almayı düşünüyorum. deneyimlerini dört gözle bekliyorum. artı ve eksi yönlerini. bende seleyi denedim sert geldi. uzun yokda sıkıntı yaparmı acaba.
bence uzun yolda yapar ama tabi öce kase bir alışsın önce sele ondan sonra belli olur.
TAYFUNBORA
26 Temmuz 2012, 12:15
Ben seleden hic rahatsiz olmamistim arkadaslar.Biraz alisma ile alakali olabilir.Ayrica naked lara gore gayet basarili ve rahatti bence.
ferhatugur
26 Temmuz 2012, 13:31
öncelikle herkese merhaba...forumu takip ediyordum ama üye olmak bugüne kısmetmiş :)
bende bir aydır 200 DUKE sahibiyim...125 liğine hasta olmuştum ama 125 cc yetersiz kalır diye almayıp ps150 almıştım.ama 200 lüğü görünce hemen 3 aylık ps i satıp bunu aldım...
bu olay bizim motor içinde geçerli...ben yükselttim o değerleri mesela
duke 125 olan bu özellik 200 de de varmı acaba?
op7anwfL1hM&feature
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
birde bu devir kesici yok denmiş ama benim motorda var...geçen pazar günü tem de son sürat deneyeyim dedim ama 139-140km de kesti...ilkten korktum noluyo diye ama sonra jeton düştü :cherry:
yol bilgisayarından RPM değerleri ayarlanabiliyor.ben onu en yüksek değer olan 12.500rpm e ayarladım...acaba sorun çözülmüş müdür yoksa farklı bir müdahale mi gerekir son sürat için???
GP500-1st
26 Temmuz 2012, 14:37
öncelikle herkese merhaba...forumu takip ediyordum ama üye olmak bugüne kısmetmiş :)
bende bir aydır 200 DUKE sahibiyim...125 liğine hasta olmuştum ama 125 cc yetersiz kalır diye almayıp ps150 almıştım.ama 200 lüğü görünce hemen 3 aylık ps i satıp bunu aldım...
bu olay bizim motor içinde geçerli...ben yükselttim o değerleri mesela
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
birde bu devir kesici yok denmiş ama benim motorda var...geçen pazar günü tem de son sürat deneyeyim dedim ama 139-140km de kesti...ilkten korktum noluyo diye ama sonra jeton düştü :cherry:
yol bilgisayarından RPM değerleri ayarlanabiliyor.ben onu en yüksek değer olan 12.500rpm e ayarladım...acaba sorun çözülmüş müdür yoksa farklı bir müdahale mi gerekir son sürat için???
Tek silindir bir motorda yapısı devirlide olsa(kısa stroklu) 12500 devir bir hayli yüksek, yani full egzoz takıp trackday yapmak için sanırım o kadar yüksek bir ayara getirilebiliyor.
Ama yapılabilen devir kesici ayarı 139 dan yukarı çıkamama sorununa çözüm olacak gibi duruyor... yoksa 200cc lik avrupada 2 yılllık ehliyet isteyen motosiklette kimse hız limitörü istemez.
Aranızdan Kahraman bi KTM 200 sürücüsünün:P bu devir kesiciyi minimum 12.000 RPM ye alıp bi son sürat denemesi yapması farz oldu artık:)
deneyene Gopro ayarlayabilrim:)
ferhatugur
26 Temmuz 2012, 14:43
pazar günü müsait olursam ben bir deneme yapıcam...şu anda 12.500 RPM e ayarlı benim alet
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO