Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
MertGoren
30 Nisan 2013, 21:12
bugun cbr 250r la 1 dakikalık kapistim.
Sonuc kalkısım iyi ama sonrası kotu cunku tam gazda yanımdan hızlıca geciyo
Bu motoru. Kendi katogorisinde rakip bulmak cok zor anca cbr 125 yzfr125 rakip olur ss lerden.
Naked lardan sym wolf. Suzuki inazuma. Ktm 125 200. Ve kurye motorları :))
Teske cbr alsaydım Ama babamda honda almaz :))
marfatih
30 Nisan 2013, 21:33
[QUOTE=Syanur;3014385]Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı
o gun bende turdaydım xawa ile benimkide 2,8 gösteriyordu.turdan sonra tekrar cevahire gittim.cevahirden ömüre kadar artçının kaskı olmadıgından 75i ve 7000 deviri zaten pek geçmiyorum rodajdan dolayı 2,6 gösterdi.
Sİz gene çok iyi yakmışsınız benzin sarfiyatı değerleri çok iyi 200 olmasına rağmen benimki 3,2'ydi ama ben hızım düşükte olsa devirli kullanmayı tercih ediyorum büyük ihtimal ondan. Panik frende çok işe yarıyor panik freninde ne zaman olacağı belli olmayacağından ben 7000-10000 arasındadır sürüşüm.
Hem yksek devirde torkta maksimumda olacağından acil durumlarda kaçış gazlaması ve yol tutuşu maksimum seviyede oluyor.
normalde bende öyle kullanıyorum ama tek olursam ve trafik durumuna göre .
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
[QUOTE=Syanur;3014385]Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı
o gun bende turdaydım xawa ile benimkide 2,8 gösteriyordu.turdan sonra tekrar cevahire gittim.cevahirden ömüre kadar artçının kaskı olmadıgından 75i ve 7000 deviri zaten pek geçmiyorum rodajdan dolayı 2,6 gösterdi.
haliç köprüsünü geçtikten sonra baktım resim çekmekte aklıma geldi ama ben resim çekmek için durursam sizde bir şey oldu zanedip durursunuz diye vazgeçtim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
bugun cbr 250r la 1 dakikalık kapistim.
Sonuc kalkısım iyi ama sonrası kotu cunku tam gazda yanımdan hızlıca geciyo
Bu motoru. Kendi katogorisinde rakip bulmak cok zor anca cbr 125 yzfr125 rakip olur ss lerden.
Naked lardan sym wolf. Suzuki inazuma. Ktm 125 200. Ve kurye motorları :))
Teske cbr alsaydım Ama babamda honda almaz :))
sen biraz daha tecrübe kazan ondan sonra kapış bence ve rodaj döneminde neden kapışma gereği duyuyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
Arkadaşlar merhaba,
Arka lastiğime 2 tane çivi girmiş. Çıkarmayı denedim baktıp fıslıyor bıraktım. Yamamı yaptırmalı, dışardan fitil filan mı. Şimdi pek müsait değilim nakit olarak lastikleri değiştirmek istiyorum ama...
Bu arada el koruma aldım yurtdışından standart turuncu olanlardan. Kendim taktım takması sor değil bilginiz olsun görünüşü güzel ama. Resim eklicektim ama beceremedim.
benim de lastiğime civi girmişti joker marka lastik sıvısı aldım kullandım yama veya fitile gerek yok .
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Hatirladim:) hayirliolsun. Cok sevindim. Stickerlari kendim tasarlayip uygulamasini yaptim. İsteyen tum arkadaslara ps. Formatinda yolluyorum. Uygulama kisminda baski yaptirdigin yere gore bazen olceklemede farkliliklar oluyor ama ufak rotuslarla cok guzel yertestirmesini yapalirsin. h.candursun@gmail.com mail adresim bos mail atarsan yolliyabilirim
nerdesin beya :)
Flashock
30 Nisan 2013, 22:41
MertGören sırf hız yüzünden keşke honda diyosan ve ehliyetin falan yokken kapışıyosan sen sat o motoru genç yaşta ölme aile fertlerini üzme hiç.
A
Eğer orjinal lastikleri michelin gibi bişeyle değiştirecekseniz 140/70/17 arka ebat tavsiye ederim sizin motor için.
sence daha mı iyi olur :silent: geniş lastik daha güzel duruyor:cherry:
Flashock
30 Nisan 2013, 23:48
Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
vanesy
01 Mayıs 2013, 00:48
Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.randımanlı bir hamuru varsa 140, 160 dan daha makul olabilir gibi geliyor aslında bana. küçük, hafif bir motor sonuçta. ama denemeden bilemem.
wincentt
01 Mayıs 2013, 00:57
Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
Syanurun yanlış yazdığını sanmıyorum daha öncede fabrika çıkışı 150 lastiğin 125 ve 200 duklar için kalın olduğunu söylemişti sanırım. Benim fikrim fabrika çıkışı neyse o boyuttan şaşmamak lazım.
MertGoren
01 Mayıs 2013, 01:17
MertGören sırf hız yüzünden keşke honda diyosan ve ehliyetin falan yokken kapışıyosan sen sat o motoru genç yaşta ölme aile fertlerini üzme hiç.
7 Senedir kullaniyorum tecrubem var
Sirf hiz yuzunden degil ben hizini uzun yol icin istiyorum
Ve tipini begeniyorum :))
Ehliyetide yasim tutar tutmaz alicam
umurcan
01 Mayıs 2013, 01:41
7 Senedir kullaniyorum tecrubem var
Sirf hiz yuzunden degil ben hizini uzun yol icin istiyorum
Ve tipini begeniyorum :))
Ehliyetide yasim tutar tutmaz alicam
7 senedir kullanman "tecrübe" sahibi olduğun anlamına gelmez. Yanlış bildiğin şeyleri pekiştiriyor olabilirsin gayet.
Tavsiyem gidip adam akıllı bir eğitim alman. Yoksa Flash'a katılıyorum, yol yakınken vazgeç.
Ayrıca Duke hız değil hızlanma motoru. Boşuna japon 250'leriyle yarış gibi fikirlere kapılma üzülürsün
s.e.c
01 Mayıs 2013, 02:02
cbr 250 ile kapışan arkadaşım eğer merak edersen şu videoyada bakabilirsin.
http://www.youtube.com/watch?v=MH0wkCZNAHI
duke cbra çok az farkla geçiliyor. Yarış devam etse tabiki cbr farkı açacaktır top speedi race olduğu için daha fazla ama sonuçta cbr, 250 lik ve torku duke ten biraz daha fazla. Hatta beygir gücüde çok az daha fazla. Fakat duke ün kullanım zevki bambaşka frenler radyal bağlı, ön çatal aynı büyük makinelerdeki gibi ters, ve 600 lük makine gibi kalın çatal var.
Özellikle dik çatal açısı kıvraklığı getiriyor. Yani her anlamda daha profesyonel bir motosiklet. Bence sakın moralini bozma cbr biraz daha hızlı gitsin bu çok önemli değil. Denemedim ama kalkıştan belirli bir hıza kadar cbra çok yakın gider zaten duke. Hele ki aynı güçte ve torkta motor kullansalar kalkışta toz yutturur cbra, çünkü kilosu çok düşük dukeün :)
sahbazomer
01 Mayıs 2013, 02:08
http://img41.imageshack.us/img41/5347/imagedti.jpg
arkadaşlar bu yumuşak plastik falan ne işe yarar? bir sürü somun falan da var. bir de plakayı nasıl takacağım :cherry:
MertGoren
01 Mayıs 2013, 03:02
Ben arkada arkadas varken gazladim da ole tam yaris degil 4 5 araba gectik 1 dakika falan surdu 300 400 metre
birde niye bukadar abartiyosunuz :) yarisi
Buarada 18 yas alti ehliyetsiz egitim merkezi bildginiz varsa solersiniz ;)
Ama dedigniz gibi motorda nekadar tecrube olursa olsun en ufak hata olume kadar goturuyo ben bu motorla kasksiz yola cikmiyorum kask ve eldiven hep daha uzun yolum olmadi ama olcsgi zaman koruycu ceketimi giyicem ama daha guzel motora uygun deri bitane aldigimda hep giyicem verdigniz ogutler bilgiler icin butun abilerime tesekurler ediyorum telefondan yaziyorum yanlis yazilmis kelimeler olabilir ozur diliyorum telefon donuyor hepinize iyi geceler
Daha dikatli olamaya calisicam
Umarim hickimse dusdum kaza yaptim diye seyler yazmak zorunda kalmaz eger olucsgi varsada cana degil mala gelir insalllah hepinize iyi geceler...
vanesy
01 Mayıs 2013, 03:09
plakalık yoksa ya çift taraflı bant, sıcak silikon vs ile yapıştırman ya da plakayı uygun yerlerden vidalamak için delmen lazım. plakalığı çoğu yer, üzerinde kendi reklamı olduğu için ücretsiz verir. servise sorabilirsin.
CengizYörük
01 Mayıs 2013, 10:19
http://img41.imageshack.us/img41/5347/imagedti.jpg
arkadaşlar bu yumuşak plastik falan ne işe yarar? bir sürü somun falan da var. bir de plakayı nasıl takacağım :cherry:
bu avrupa da kullanım için plakalık yani kullanmayacağın bir plakalık şimdilik :)
sahbazomer
01 Mayıs 2013, 14:51
ya arkadaşlar merhaba. benim bir sorunum var. 100 km yi devirdim çok şükür. fakat eve girerken sorun oldu motorda. vites sorun. boşa aldıktan sonra 1. vitese alamıyorum. 2-3-4-5-6 ya geçirebiliyorum fakat N'den sonra 1e geçiremiyorum yani vites pedalı sanki daha vites kalmamış gibi tepki veriyor acaba balansını mı bozdum? ne yapmamı önerirsiniz?
umurcan
01 Mayıs 2013, 15:00
Bazen yapabiliyor öyle, debriyajı yenile geçer
sahbazomer
01 Mayıs 2013, 15:23
Bazen yapabiliyor öyle, debriyajı yenile geçer
ya onu da yapıyorum olmuyor ya içten içe bir göz korkusu sarmaya başladı :cherry: valla göstermem lazım sanki. ya bir de benim debriyajla vites geçirirken zorlayıp ayarını bozmuş olma ihtimalim var mı? bayağı korktum şu an :silent:
umurcan
01 Mayıs 2013, 15:37
Nasıl zorlamış olabilirsin ki? Debriyaja basmadan mı vites değitirmeye kalktın? Sanmam.
Öyle yaptığında motoru az ileri ittir bi daha dene. Onda da olmazsa götür bi. Daha yepyeni motor sanmıyorum sıkıntı olacağını.
vanesy
01 Mayıs 2013, 17:42
ya onu da yapıyorum olmuyor ya içten içe bir göz korkusu sarmaya başladı :cherry: valla göstermem lazım sanki. ya bir de benim debriyajla vites geçirirken zorlayıp ayarını bozmuş olma ihtimalim var mı? bayağı korktum şu an :silent:ilk zamanlar oluyor öyle, zamanla düzeliyor. normal bir şey yani, endişelenmene gerek yok. ben de yeni aldığımda yazmıştım ama zamanla daha iyiye gitti.
vites geçmezse ya motoru boşta biraz ittir ya da vitese basarken yavaş yavaş debriyajı bırak, kavrama başlangıcında geçecektir.
Flashock
01 Mayıs 2013, 19:30
Dün indim zinciri yağladım wd40 ile önceki yağı temizledim ettim sonra dayadım castrol sprayi hoş oldu kısa sürende bir iş. Durduktan sonrada 5den veya yüksek vitesten 1 e atmayın bunu durmaya yakınken tekerlek daha dönüyorken yapın ve vites küçültürken gaz verin vites dişlileri daha kolay ve zararsız şekilde oturuyor ozaman.
Dün indim zinciri yağladım wd40 ile önceki yağı temizledim ettim sonra dayadım castrol sprayi hoş oldu kısa sürende bir iş. Durduktan sonrada 5den veya yüksek vitesten 1 e atmayın bunu durmaya yakınken tekerlek daha dönüyorken yapın ve vites küçültürken gaz verin vites dişlileri daha kolay ve zararsız şekilde oturuyor ozaman.
hayrına bide yıkasaydın motoru:)
MertGoren
01 Mayıs 2013, 21:44
Bendede aynı sorun oluyodu bosdayken ne 1 e ne 2 ye nekadar bassan gecmıyo
Cozum: motoru 10 20cm ileri itmek zincir disi tam oturuyo ozaman gecer
Buarada motorumu zabıtalar cok begendı :flower: Her gittigim yerde sevdiriyo kendini
Bulent78
01 Mayıs 2013, 21:50
Bendede aynı sorun oluyodu bosdayken ne 1 e ne 2 ye nekadar bassan gecmıyo
Cozum: motoru 10 20cm ileri itmek zincir disi tam oturuyo ozaman gecer
Buarada motorumu zabıtalar cok begendı :flower: Her gittigim yerde sevdiriyo kendini
Duke 200 de bu problemin olduğunu bilmiyordum, açıkcası yoktur diye düşünmüştüm. DAha önce kullandığım mondial mct de de hyosung gv 250 de de araç dururken boşa geçme problemi vardı, bu çok mu büyük bir problem, hayır değil, tıpkı sizin dediğiniz gibi biraz hareket edip ya da motora biraz gaz verip yapabiliyordunuz. O kadar alışmıştım ki artık bunun bir kural olduğunu düşünmeye başlamıştım. Taaa ki şu an kuıllandığım motoru alana kadar. Ne zaman nerde olursanız olun, durduğunuzda her türlü boşa geçiyor :) İlk farkettiğimde çocuklar gibi sevindim. Sizi acaba boşa geçecek mi düşüncesinden kurtarıyor, ufak bir ayrıntı ama insan rahatlıyor :)
vanesy
01 Mayıs 2013, 22:05
Duke 200 de bu problemin olduğunu bilmiyordum, açıkcası yoktur diye düşünmüştüm. DAha önce kullandığım mondial mct de de hyosung gv 250 de de araç dururken boşa geçme problemi vardı, bu çok mu büyük bir problem, hayır değil, tıpkı sizin dediğiniz gibi biraz hareket edip ya da motora biraz gaz verip yapabiliyordunuz. O kadar alışmıştım ki artık bunun bir kural olduğunu düşünmeye başlamıştım. Taaa ki şu an kuıllandığım motoru alana kadar. Ne zaman nerde olursanız olun, durduğunuzda her türlü boşa geçiyor :) İlk farkettiğimde çocuklar gibi sevindim. Sizi acaba boşa geçecek mi düşüncesinden kurtarıyor, ufak bir ayrıntı ama insan rahatlıyor :)bu konuyu yazan arkadaşlarla çoğumuz rodajdayız, sorunun azalarak geçeceğini umuyoruz.
sahbazomer
01 Mayıs 2013, 22:10
Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
MertGoren
01 Mayıs 2013, 22:23
bendede bazen yazmıyo bosdan 1 e atmaya calısrken 3 4 saniye yazmıyo sonra duzelıyo
vanesy
01 Mayıs 2013, 22:28
Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?nasıl ittirdiğin farketmez. motoru çalıştırdın, bastın vitese geçmedi. üzerindeyken ayaklarınla 10-15 cm bile motoru ilerletsen yeter. amaç tekerleğin dönmesi. fazla zorlama vites pedalını geçmiyorsa.
debriyaj bırakarak, olmazsa gazla vites geçirmekten de daha önce bahsetmiştim ama motorcular arasında pek bilinen, kullanılan bir yöntem değilmiş. zararı var mıdır bilmiyorum. ben kullanıyorum ve çok rahat ettim debriyajı salarak vitesi sokma metoduyla ama minibüsçü-kamyoncu yöntemidir :) .
Flashock
01 Mayıs 2013, 23:32
Yıkadım zaten ya merak etme Fatih Abi. :) Birde Polisport markasının çok beğendiğim turuncu elcikleri var onu satın alabileceğim bir web sitesi varmı online satış yapan madem satmıcam bu sene bi göze gönle hoş gelen birkaç ekleme yapayım diyorum.
Yıkadım zaten ya merak etme Fatih Abi. :) Birde Polisport markasının çok beğendiğim turuncu elcikleri var onu satın alabileceğim bir web sitesi varmı online satış yapan madem satmıcam bu sene bi göze gönle hoş gelen birkaç ekleme yapayım diyorum.
sana daha ucuz model ve içi ya demir yada alüminyum sirkecide bakmıştım aynı para 45 tl ben alırsam bundan alaçam. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cross-elcik-koruma-karbon-elcik-koruma-119591273/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
sen nerde oturuyorsun yakın san gelip bakayım debriaj ayarından da olur.tam ayırmıyorsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
vitesleri sıkıntı yapmayın ilk bakımdan sonra düzelmeye başlıyor ilk zamanlar durmadan boşa geçmeyen motorum şimdi giderken bile boşa atığım oluyor.:)
sahbazomer
01 Mayıs 2013, 23:59
sana daha ucuz model ve içi ya demir yada alüminyum sirkecide bakmıştım aynı para 45 tl ben alırsam bundan alaçam. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cross-elcik-koruma-karbon-elcik-koruma-119591273/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
sen nerde oturuyorsun yakın san gelip bakayım debriaj ayarından da olur.tam ayırmıyorsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
vitesleri sıkıntı yapmayın ilk bakımdan sonra düzelmeye başlıyor ilk zamanlar durmadan boşa geçmeyen motorum şimdi giderken bile boşa atığım oluyor.:)
Ya ben de yanınıza gelebilirim. Bakirkoydeyim ben.
Ya ben de yanınıza gelebilirim. Bakirkoydeyim ben.
bende topkapı dayım hakkımda bölümünde numaram var ara beni :)
CengizYörük
02 Mayıs 2013, 01:02
ben de yarın kısmetse rodaj dönemini tamamlıyorum ve birkaç sorum olacak bakımı atamotor da mı yoksa spormoto da mı yaptırayım 946 km de şuanda ve neler yapılacaktı ilk bakımda tekrar güncelleyebilir misiniz ne kadar tuttuğunu falan da yazarsanız sevinirim.
ben de yarın kısmetse rodaj dönemini tamamlıyorum ve birkaç sorum olacak bakımı atamotor da mı yoksa spormoto da mı yaptırayım 946 km de şuanda ve neler yapılacaktı ilk bakımda tekrar güncelleyebilir misiniz ne kadar tuttuğunu falan da yazarsanız sevinirim.
Ben atamoto ya gitmiştim 120 tl vermiştim sadece yağ ve yağ filtresi değiştirip gönderiyor.
spormoto karşıyada geçmeye değmez, atamoto karaköyde.
MertGoren
02 Mayıs 2013, 01:40
Motorun saatını nasil ayarlayabiliriz
wincentt
02 Mayıs 2013, 02:11
Motorun saatını nasil ayarlayabiliriz
Menünün iki düğmesine birden 10 saniye basılı tut yanıp sönmeye başlayacak saat. Üstekiyle saat alttakiyle dakika ayarlanıyor diye hatırlıyorum. Son olarak ayarladıktan sonra iki tuşan 2 saniye basılı tuttun mu tamamdır.
agilty
02 Mayıs 2013, 07:31
Arkadaslar bir sorum olacak duke e 150 arka lastik takan varmis. Zaten yuksek hizlara cikamayan bir motor bu sayede yakit tuketimini arttirip son hizi dusurmuyolarmi ? Benmi yanlis biliyorum. Ama cidden guzel olur 150 lastik.
wincentt
02 Mayıs 2013, 12:01
Arkadaslar bir sorum olacak duke e 150 arka lastik takan varmis. Zaten yuksek hizlara cikamayan bir motor bu sayede yakit tuketimini arttirip son hizi dusurmuyolarmi ? Benmi yanlis biliyorum. Ama cidden guzel olur 150 lastik.
Zaten fabrika çıkışı 150 lastik takılı üzerinde. 160 takan var ama 140 takanı duymadım.
Syanur
02 Mayıs 2013, 12:07
benim de lastiğime civi girmişti joker marka lastik sıvısı aldım kullandım yama veya fitile gerek yok.
Lastik sıvılarının kısa süreli kullanım için tavsiye ediliyor diye biliyordum. Yani uzun süre böyle kullanabilirsiniz ama tavsiye edilmiyor diye biliyordum... Yani sizin güvenliğiniz açısından dedim :)
sence daha mı iyi olur :silent: geniş lastik daha güzel duruyor:cherry:
Syanurun yanlış yazdığını sanmıyorum daha öncede fabrika çıkışı 150 lastiğin 125 ve 200 duklar için kalın olduğunu söylemişti sanırım. Benim fikrim fabrika çıkışı neyse o boyuttan şaşmamak lazım.
Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
Şu lastik olayına ufak bir açıklık getireyim. Yanlış yazmadım, 140 lık demek istmiştim. Sizin hint malı 150 lik arka lastiklerin tasarımını(ovalliğini) incelerseniz misal bir michelin'in 150lik spor lastiğinden özellikle asfalta temas alanı olarak daha farklı olduğunu görürsünüz. Umurcan da bununla ilgili bişeyler okumuş zaten biyerde. Yani sizin orjinal lastikler toplamda 150 lik genişliğinde fakat yere temas eden kısım normal 150 likten daha dar. Ve yanal kısma geçişte bir garip zaten, ovalden ziyade daha keskin bir geçiş var, yumurta gibi. Benim garajda incelemiştik.
Bunun sebebi 1 taşla 2 kuş vurmak istemeleri büyük ihtimalle. Duke 125'te de aynı lastikleri kullanmışlar. 15 hp lik bir alette 150 lik arka lastik kullanmak n.ş.a.'da kasacağı için dar tasarımlı bir 150'lik arka lastik takmışlar. Ama baktığında geniş görünüyor mu, görünüyor :wiinkk:. Bu lastik Duke200 de performans olarak yeterli oluyor (kaliteli değil ama orası ayrı). Ancak bu da normal bir ~140 lığa tekabül ediyor gibi. Zaten CBR250, Wolf250 vb, sınıftaki hiç bir motorda ben 150 lik bir lastik görmedim.
Zaten izlemişsinizdir, Duke 390 için özel tasarım bir 150 lik lastik yapmış metzeller. Özel tasarım dediği de uzaydan gelme bir tasarım değil, hem yeterli tutuşu sunacak hem de motorun kıvraklığını azaltmayacak biraz rütuşlu bir tasarım. Ama dikkatinizi çekerim 44 hp lik, sizinki ile saynı şase-ebat ve sadece +10kg lık motora 150 lik metzeller kullanıyorlar. Ama aynı zamanda 15hp lik Duke125'e de 150 lik başka bir lastik uyguluyorlar :silent: Fabrika herşeyin en iyisini bilir ama bazen ufak aldatmacalar vardır :)
Yani tercih sizin tabi ama illa fab. verilerine uyucaz bazı şeyleri görmezden gelmeyin derim. Sonuçta yola tutunma performansını sağlayabilecek genişlikten daha geniş olan bir lastik motoun gücünden yer(hızlanma ve son sürat), motoru yatırmayı zorlaştırır(kıvraklık), yakıt tüketmini artırır(140-150 çok çok az farkeder), yağmurda gezinmeye sebep olur(dar lastik suyu daha iyi yarar ve asfalta ulaşır, yüzey genişledikçe "yüzme" ihtimali artar, özellikle hafif olan arka tekerde). 140 lık bir Pirelli Sportdeamon'un bu motora fazlasıyla yeterli olacağını ve hiç bir sorun yaşatmayacağını düşünüyorum sadece.
Gökhan45
02 Mayıs 2013, 15:56
Arkadaşlar herkese merhabalar. Uzun zamandır bu sayfayı offline olarak takip ediyorum. En sonunda bugün üye oldum. Duke 125 başlığında etkileşim olmadığı için sizlerden bilgi almak istedim. Ben 2. el Duke 125 almayı düşünüyorum. İmkanlarım ona el veriyor şu an. Maksimum 8000 km'de 7.500 ila 7.800 lira civarı uygun bir Duke 125 bulabilme imkanım sizce nedir? 2. el fiyatları genelde 8.250 civarında seyrediyor ama bazen 7500'e bile uygun motosiklet düşmüyor değil. 2 hafta içerisinde alacak gibiyim birde sizlere danışmak istedim.
wincentt
02 Mayıs 2013, 16:10
http://img441.yukle.tc/images/409720130502_150834.jpg
umurcan
02 Mayıs 2013, 16:19
Evet kenarlar bizimkine göre çok daha kullanılabilir duruyor.
Teşekkür ettim erdal sağolasın :wiinkk: Nasıl yatırmalar falan denedin mi?
wincentt
02 Mayıs 2013, 16:28
Evet kenarlar bizimkine göre çok daha kullanılabilir duruyor.
Teşekkür ettim erdal sağolasın :wiinkk: Nasıl yatırmalar falan denedin mi?
Valla 150 km oldu kullanmaya başlayalı ilk taktığım andan beri daha güvenli olduğunu hissediyorum. Çok yatabildiğimi sanmıyorum ama sahil yolunda virajlara 10 km civarında daha hızlı giriyorum tırsıntım da azaldı :)
zombieahmet
02 Mayıs 2013, 23:35
Iyi aksamlar,
Yine dustum bizim bayirdan inerken neyi yanlis yapiyorum lastikler mi kotu anlamadim... ayak freni kirildi lastikli yerin hemen yanindan. Elcik koruma yamuldu. Lastik degistirsemmi ki acaba... dizimin ustune dustu motor hafif sislik var bakalim buz tedavisi yapiyorum...
umurcan
02 Mayıs 2013, 23:41
Geçmiş olsun :pale: Nasıl oldu acaba tam olarak? Parlak asfaltta lastikler hiç tutmuyor neredeyse belki ondandır diye tahmin yürütüyorum.
Bir de eğitim falan var mıydı? Yoksa onun çok yardımı olur
wincentt
02 Mayıs 2013, 23:59
Iyi aksamlar,
Yine dustum bizim bayirdan inerken neyi yanlis yapiyorum lastikler mi kotu anlamadim... ayak freni kirildi lastikli yerin hemen yanindan. Elcik koruma yamuldu. Lastik degistirsemmi ki acaba... dizimin ustune dustu motor hafif sislik var bakalim buz tedavisi yapiyorum...
Geçmişolsun tekrar. Bayırda zemin nasıl?
Geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
Iyi aksamlar,
Yine dustum bizim bayirdan inerken neyi yanlis yapiyorum lastikler mi kotu anlamadim... ayak freni kirildi lastikli yerin hemen yanindan. Elcik koruma yamuldu. Lastik degistirsemmi ki acaba... dizimin ustune dustu motor hafif sislik var bakalim buz tedavisi yapiyorum...
Geçmiş olsun.inerken hangi freni kullanıyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Valla 150 km oldu kullanmaya başlayalı ilk taktığım andan beri daha güvenli olduğunu hissediyorum. Çok yatabildiğimi sanmıyorum ama sahil yolunda virajlara 10 km civarında daha hızlı giriyorum tırsıntım da azaldı :)
150-60-17 niye takmadın ?. lastiğin yanakları geniş durmuş.
sahbazomer
03 Mayıs 2013, 00:50
Iyi aksamlar,
Yine dustum bizim bayirdan inerken neyi yanlis yapiyorum lastikler mi kotu anlamadim... ayak freni kirildi lastikli yerin hemen yanindan. Elcik koruma yamuldu. Lastik degistirsemmi ki acaba... dizimin ustune dustu motor hafif sislik var bakalim buz tedavisi yapiyorum...
ya geçmiş olsun ya... vallahi 2. sefer de olmuş bayağı kötü ya. motorda bir arıza yok değil mi? yani insan ürünü olabilir de. biraz daha dikkat edersen bir daha yapmazsın umarım :)
zombieahmet
03 Mayıs 2013, 00:51
Inerken on freni kullaniyorum onada sert basmamaya calisiyorum. Motor freni ile inmeye calisiyorum yani 1. Viteste. Daha once cok kez indim ama... bayir cok dik... ve asfalt parlak arabalarda kayiyor cogu zaman. Egitim aldim honda gs1. Bende de hata var mutlaka biseyi yanlis yapiyorum ama lastiklerdw guven vermiyor bana nedense... ayak fren pedalini nerde kaynak yaptirabilirim acaba? Bu hafta sonu turlamayi planliyordum ama tamirciye turlucaz artik yapacak bisey yok.
Gecmis olsun dilekleriniz icinde tesekkurler...
CengizYörük
03 Mayıs 2013, 00:53
geçmiş olsun kardeşim... bugün ben de rodaj sürecini aştım atamoto ya yol üstünde diye gelen sahbazomer kardeşimle tanıştık bakımın ardından beşiktaş ta çaylarımızı içtik sonra ayrıldık bakım baya bi değiştirdi motoru çok güçlendi devri arttı falan inmek istemedim :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO