PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

MertGoren
26 Nisan 2013, 19:17
http://p1304.hizliresim.com/18/u/mgsku.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Yakit sarfiyatim nasill sizce:salut:

umurcan
26 Nisan 2013, 19:20
Kendi göstergeme bile bu kadar yakından bakmadım valla :P

O değil de 143 km önce o depo dolu muydu?

MertGoren
26 Nisan 2013, 19:29
Full du yani cizgi en ustde depoyu acinca girtlak

umurcan
26 Nisan 2013, 19:39
Çok mu trafik vardı nasıl olmuş o ya?

Nasıl kullandın tam olarak peki?

MertGoren
26 Nisan 2013, 20:24
Kisa mesaf yuksek devir

umurcan
26 Nisan 2013, 20:31
Rodajda 7500ddk aşılmamalı diyor :silent:
Yine de bi şubene sor derim

MertGoren
27 Nisan 2013, 00:32
Ya bu motorda tek nefret ettigim sey lastik bugun 3 defadan fazla kaydı ayak freni yuksek hızda anı durus yapınca hafıf sag kayma yaptı arkada yolcu varken ve hafıf bastınca arada kayıyo ve fren performansını acsyıp dusuruyo bence bu lastik sizce prelli diablo 2 mi takıyım yoksa michelin cift hamurlu bi lastikmi

xawa
27 Nisan 2013, 00:40
Ya bu motorda tek nefret ettigim sey lastik bugun 3 defadan fazla kaydı ayak freni yuksek hızda anı durus yapınca hafıf sag kayma yaptı arkada yolcu varken ve hafıf bastınca arada kayıyo ve fren performansını acsyıp dusuruyo bence bu lastik sizce prelli diablo 2 mi takıyım yoksa michelin cift hamurlu bi lastikmi

sadece arka frenmi kullanıyorsun.?

MertGoren
27 Nisan 2013, 00:43
İlk arka eger yetmezse on freni yavasca sıkıyorum Ama iki freni birden acıl durcaksam arka sıkarım yetmıyosa hem arka hem on

xawa
27 Nisan 2013, 00:49
İlk arka eger yetmezse on

kim dedi sana ?

%70 ön fren % 30 arka fren , hız 25 km altı arka fren tavsiye edilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

ben çoğunlukla beraber kullanırım durmak istediğim mesafeye göre ama her zaman ön fren öncelikli .

seigen
27 Nisan 2013, 00:52
İlk arka eger yetmezse on freni yavasca sıkıyorum Ama iki freni birden acıl durcaksam arka sıkarım yetmıyosa hem arka hem on
Yahu bisiklet değil ki bu :). Bence gidip eğitime katılmanızda fayda var. Frenlemeyi doğru yapmak kritik bir konu çünkü.

xawa
27 Nisan 2013, 00:52
sen dua et sana bir şey olmadı büyük ihtimal bu durumdan seni abs kurtardı diğer seçenekte arka yanında olurdu sonra yerdesin.

vanesy
27 Nisan 2013, 02:25
Ya bu motorda tek nefret ettigim sey lastik bugun 3 defadan fazla kaydı ayak freni yuksek hızda anı durus yapınca hafıf sag kayma yaptı arkada yolcu varken ve hafıf bastınca arada kayıyo ve fren performansını acsyıp dusuruyo bence bu lastik sizce prelli diablo 2 mi takıyım yoksa michelin cift hamurlu bi lastikmi

sen abs kapatmayı soruyordun önceki sayfalarda, yanlışlıkla kapatıp kapalı unutmuş olmayasın? halloldu mu o konu? abs ışığı yanık ya da yanıp sönen durumda değil, değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------


Yaklasik 20 dakika once ilk motoru yatirma tecrubesini yasadim. Bayir asagi saga dusuk hizda donus yaparken. Kaldirmaya calisirkende sicak motor ayagimi yakti... motorda on fren birazcik surtunmus gordum baskada bisey goremedim gece gozuyle ama yarin bakacaz...
Hayirli aksamlar...
çok geçmişolsun... nasıl oldu, ayrıntılı anlatabilir misin? ders çıkaralım biz de.

zombieahmet
27 Nisan 2013, 07:37
sen abs kapatmayı soruyordun önceki sayfalarda, yanlışlıkla kapatıp kapalı unutmuş olmayasın? halloldu mu o konu? abs ışığı yanık ya da yanıp sönen durumda değil, değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------


çok geçmişolsun... nasıl oldu, ayrıntılı anlatabilir misin? ders çıkaralım biz de.
Eyvallah vanesy...
Bizim evin garaji yaklasik 45 derece egimli dik bir bayirin ortasinda . Dar bir yol tam ortada durup tam saga donus yapmam gerekiyor garaja girmek icin. Motoru aldigimdan beri 7-8 kere indim bisey olmadi ama bu sefer donusu daha sert yaptim galiba.birde tam donus asamasinda arka frene de basiyordum onle beraber biraz hizli indim bayiri. Arka fren hatasi buyuk ihtimal...

brooklynnn
27 Nisan 2013, 11:50
249 km yol tamamı şehir dışı molasız 8.9 litre
15 kusur kuruş kmde
3.57 litre 100 kmde

MertGoren
27 Nisan 2013, 12:01
Verdigniz bilgiler icin tesekur ederim bende egitimpere katilmak isterim ama 17 yi doldurmama aylar kaldi ve ehliyetim yok :)))) bu ilk vitesli tecrubem ama 6 7 senedir scooter 150lik atv kullaniyorum halada duruyo kymco

kursatk
27 Nisan 2013, 23:33
Öncelikle selamlar... motoru ilk aldığım da bende arkayı çok kaydırdım, bu konuda lastik onemli bir etken ama bence bir nedeni daha var, motor fabrika çıkışlı olarak arka fren biraz yukarıda kalıyor basmak için ayak ucunu fazla yukarı kaldırmak gerekiyor buda dengesiz frenlemeye neden oluyor o yüzden motoru aldığım gün serviste arka freni aşağı aldırdım ve şimdi daha dengeli basıyorum. Fark etti diyebilirim arka kaydırma sorunu olan arkadaşlar en azından bir denesin yararlı olabilir. Nasıl yapılacağı kullanma klavuzunda da yazıyor iki somonla hallediyor.

Flashock
28 Nisan 2013, 00:55
Arkadaşlar üstündeki lasikleri bir an önce değiştirin viraja yatırmıyo frende ölümcül oluyor o lastikler. Ölüm sebebi tam anlamıyla. Ben pirelli çift hamurlu power pure taktırdım inanılmaz memnunum mutlaka acımayın paraya alın bi en kralından lastik. Değiştirdikten sonrada 200 km sakin kullanın üstündeki tabaka iyice sıyrılsın.

MertGoren
28 Nisan 2013, 03:18
Arkadaşlar üstündeki lasikleri bir an önce değiştirin viraja yatırmıyo frende ölümcül oluyor o lastikler. Ölüm sebebi tam anlamıyla. Ben pirelli çift hamurlu power pure taktırdım inanılmaz memnunum mutlaka acımayın paraya alın bi en kralından lastik. Değiştirdikten sonrada 200 km sakin kullanın üstündeki tabaka iyice sıyrılsın.

Kardes simdi pirelli diyosun ama pirellide power pure diye bisey yok michelinde var. Birde tam ölcülerindemi taktın birebir mi uyuyo ebatlar. Be hangi marka hangi model. Nekadar masraf cıktı

Flashock
28 Nisan 2013, 03:48
Pardon ya michelin pure power. Amcam Lastik vs bayiisi arkadaşlarını aradı hepsi burayı önermişti sağolsunlar ilgilenmişlerdi ben memnunum adamlardan. Tam olarak karıştırma sebebimde o yüzden bırak bize biz takalım dediler power pure takmışlar Michelin. Buz motor'da taktırdım 1000TL arka lastiğe 160-60-12 öne 120-70-17 taktırdım dahada büyütmemi önermediler Buz Motor'da virajda sıkıntı çıkar dediler.

MertGoren
28 Nisan 2013, 17:33
ehliyetim olsaydı gezilere bende gelirdim

Ancak ocaktan sonra ehliyetim olcak 2014 :salut:

umurcan
29 Nisan 2013, 00:16
Bugün 2 günlük Ankara-Karabük-Amasra-Bolu-Ankara gezisini bitirdik sıkıntı yaşamadan.
Rota (http://goo.gl/maps/sCWQb) da şudur. 900 km devrildi.

Yolda motordan yana sele dışında hiç bir sıkıntı olmadı. Bilgisayara atınca fotoları da eklerim.

Şimdi bir sorum olacak. Bu 5000 bakımı için neler yapılması gerekiyordu, ve yetkili serviste yaptıran arkadaşlara ne kadar fatura çektiler acaba?

xawa
29 Nisan 2013, 00:45
Bugün 2 günlük Ankara-Karabük-Amasra-Bolu-Ankara gezisini bitirdik sıkıntı yaşamadan.
Rota (http://goo.gl/maps/sCWQb) da şudur. 900 km devrildi.

Yolda motordan yana sele dışında hiç bir sıkıntı olmadı. Bilgisayara atınca fotoları da eklerim.

Şimdi bir sorum olacak. Bu 5000 bakımı için neler yapılması gerekiyordu, ve yetkili serviste yaptıran arkadaşlara ne kadar fatura çektiler acaba?


yağ
yağ filtresi
buji
hava filtresi
300-360 tl arası bir şeydi.
kendin yaparsan 2 litre yağ 80 tl 1.5 lt yağ alıyor bir dahaki sefere yarım lt elinde hazır olacak.http://www.turkoilmarket.com/Shell-Advavce-Ultra-4-15w-50-1-LT,PR-19.html

yağ filtresi 15 tl K&N 155 bu yağ filtresi aynı ölçüdeyse sorun yok satanla görüşmek lazım http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-ktm-orjinal-yag-filitresi-49561689/detay/

buji 25 tl bosch yerine ngk http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ngk-lkar8ai-9-iridium-buji-husaberg-ktm-icin-114064660/pasif-ilan/

hava filtresi K&N alaçaksın bir seferlik 45 euro de ömürlük, şimdilik hava tutarsın üstünde olana alana kadar seni götürür 15 bin km yapıp dğiştirmeyende var.

60+25+15=100 tl ye kendin yaparsan bu fiyata iş bitirmiş olursun.

umurcan
29 Nisan 2013, 00:54
http://k1304.hizliresim.com/18/w/mkj48.jpg


Bolu Gölcük ve Beypazarı arasındaki yol o kadar mükemmel ki kelimeler yetmez. Orman, dere, bozkır. Değişik sıralarda hepsinden vardı.
Yolları da tek gidiş geliş ve asfaltın kalitesi değişkendi. Maceralı bir sürüş oldu ama aradığımız da oydu zaten.
http://p1304.hizliresim.com/18/w/mkjnu.jpg

Yorgunluk ve bir zamanlamaya sadık kalma telaşesiyle pek fotoğraf çekmeye zaman ayıramadık ama burası bizi bizden aldı. Resimdekinden çok daha ileri uzanıyor o menekşe olduğunu tahmin ettiğim çiçekler.
http://k1304.hizliresim.com/18/w/mkj5f.jpg

Sonuç olarak yorgunluktan perişan olduk, ama çok da eğlendik. Genelde olduğu gibi "şehrin 100-150 km dışına çıkalım yemek yiyip dönelim" gezisi olmadı :cat:

xawa
29 Nisan 2013, 00:58
arkaya römörk taksaydın :)

Mustafa ÖZEN
29 Nisan 2013, 01:00
Bolu Gölcük ve Beypazarı arasındaki yol o kadar mükemmel ki kelimeler yetmez. Orman, dere, bozkır. Değişik sıralarda hepsinden vardı.
Yolları da tek gidiş geliş ve asfaltın kalitesi değişkendi. Maceralı bir sürüş oldu ama aradığımız da oyd

Yorgunluk ve bir zamanlamaya sadık kalma telaşesiyle pek fotoğraf çekmeye zaman ayıramadık ama burası bizi bizden aldı. Resimdekinden çok daha ileri uzanıyor o menekşe olduğunu tahmin ettiğim çiçekler.
http://k1304.hizliresim.com/18/w/mkj5f.jpg


Umurcan o çiçekler dağ sümbülü menekşe değil:) Oçiçeğin kökleri yeniyor. Bilseydiniz bir tadına bakardınız.:)

umurcan
29 Nisan 2013, 01:02
60+25+15=100 tl ye kendin yaparsan bu fiyata iş bitirmiş olursun.

Aslında çok güzel rakam da, garantiyi bozmiyim diyorum abi ya :silent:
Daha önce bi kere gaz kesme oldu, bi daha olursa da garanti olmazsa çok kötü şeyler olabilir hani o yüzden garanti bitene kadar kasayım diyorum.

Peki bizim garantiler kaç km ve yıldı? 2 yıl gibi kalmış aklımda da.
Bir soru daha başlamışken, benim toplam km 5200 olmuş, rodajdan sonra da 5000'de bir bakımlar. Bunlar bana "5000'i geçmişin garanti gitti" gibi bir yaklaşımda bulunabilir mi?

xawa
29 Nisan 2013, 01:08
Aslında çok güzel rakam da, garantiyi bozmiyim diyorum abi ya :silent:
Daha önce bi kere gaz kesme oldu, bi daha olursa da garanti olmazsa çok kötü şeyler olabilir hani o yüzden garanti bitene kadar kasayım diyorum.

Peki bizim garantiler kaç km ve yıldı? 2 yıl gibi kalmış aklımda da.
Bir soru daha başlamışken, benim toplam km 5200 olmuş, rodajdan sonra da 5000'de bir bakımlar. Bunlar bana "5000'i geçmişin garanti gitti" gibi bir yaklaşımda bulunabilir mi?

zannetmiyorum öyle bir şey yapsınlar sen zaten 1000 km yağ değiştirdin. olması gereken 5000 km bakımsa 4000 km yapmışken bakıma gidiyorsun tekrar. bir dahaki 10 binde zaten 1 bin km erken gitmiş oluyorsun.

umurcan
29 Nisan 2013, 01:09
arkaya römörk taksaydın :)

He valla ya :mrgreen: İlk gezi olunca biraz pimpirik yaptım, anca ona sığabildik.
Ama inip binmesi dertli oldu :sunny: Şu sıralar birine uçan tekme atmam gerekirse hiç yabancılık çekmeyeceğim garanti



Umurcan o çiçekler dağ sümbülü menekşe değil:) Oçiçeğin kökleri yeniyor. Bilseydiniz bir tadına bakardınız.:)

Bi sonraki sefere inşallah abi :mrgreen: Bi ara ters istikamette yapılabilir aynı yol.
Bu arada misafirperverliğiniz için bir kere daha teşekkürler sizlere :cat: Çok güzel bir buluşma oldu

Mustafa ÖZEN
29 Nisan 2013, 01:13
Biz teşekkür ederiz sayenizde bizde güzel bir gün geçirdik:)

saber35
29 Nisan 2013, 12:27
Arkadaşlar selam.
Bizim motorun soğutma sistemi hava yaptığında bu durumu nasıl düzeltebiliriz bilen var mı acaba?
Motoru kullanırken radyatörün üst kapağından yeşil bir sıvı çıktığını gördüm bir iki damla kadar. Soğutma suyu olduğunu tahmin ediyorum. Arkadaşım hortumları vs. kontrol etti hava yaptığı için basınçtan böyle olabileceğini belirtti.

h.can
29 Nisan 2013, 13:17
Aynı problem ile bende karşılaştım. Motor ısındığında fan devreye giriyorsa herhangi problem göstergesi değil bu, fazla su tahliye borusundan dışarı atıyor. Fanın devreye girdiğine emin olmanı tavsiye ederim ama. Ben belirli bir seviyede tutuyorum su seviyesini sürekli. Amaç trafikte şaşkın bakışlar görmemek birde kirlenmesin tabi :)

Syanur
29 Nisan 2013, 13:26
Bu motoru 7500 d/d ve üzerinde kullanınca gözlerim karardı be :) Çok virajlı (Umurcanın paylaştığı) yollarda +7000 d/d lerde kullanmak inanılmaz zevkli bişey. Sanki alet 200 le gidiyor gibi oluyor :mrgreen:


Arkadaşlar selam.
Bizim motorun soğutma sistemi hava yaptığında bu durumu nasıl düzeltebiliriz bilen var mı acaba?
Motoru kullanırken radyatörün üst kapağından yeşil bir sıvı çıktığını gördüm bir iki damla kadar. Soğutma suyu olduğunu tahmin ediyorum. Arkadaşım hortumları vs. kontrol etti hava yaptığı için basınçtan böyle olabileceğini belirtti.


Aynı problem ile bende karşılaştım. Motor ısındığında fan devreye giriyorsa herhangi problem göstergesi değil bu, fazla su tahliye borusundan dışarı atıyor. Fanın devreye girdiğine emin olmanı tavsiye ederim ama. Ben belirli bir seviyede tutuyorum su seviyesini sürekli. Amaç trafikte şaşkın bakışlar görmemek birde kirlenmesin tabi :)

Bir başka arkadaş da aynı olayı yaşadı (lütfücüğüm). Yanlız biz tahliye hortumu göremedik ??? Hatta tahliye hortumu olmadığı için ısınan soğutma sıvısı kapaktan taşmıştı(sızmıştı). Büyük ihtimalle fabrika çıkışı bütün (yada birçok) Duke'e yeterli boşluk kalmayacak şekilde soğutma sıvısı koymuşlar. Tahliye hortumu da olmayınca kapaktan zorla atıyor bir miktar sıvı, benim tespitim bu yönde olmuştu sanırım.

Sonuç olarak sorun olacağını sanmam, silin bezle leke yapmasın :)

Flashock
29 Nisan 2013, 18:29
Tahliye hortumu var coolant deposunun aşağısına bakmaya çalışın orda depo plastiğinin arkasında gizli bir kamış var tahliye borusu o. Ben motoru ilk aldığımda ağzına kadar doldurma gafletinde bulundum ne akla hizmetse oradan ve kapaktan sızmıştı hatta siyah plastikte kılcal damarda yaptı ordan çok iyi biliyorum coolant'ın olduğu mekanı. :D

saber35
29 Nisan 2013, 22:28
Cevaplarınız için teşekkür ederim. Soğutma sıvısı seviyesine baktığımda MIN ve MAX çizgilerinin arasında duruyor. Fanın devreye girmesinde problem yaşamadım. Yeşil sıvıyı gördüğüm alan ise radyatöre arkadan baktığımızda sağ üst tarafta kalan kapak (siyah) benzeri conta. Ben de çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de görüş almak istedim. Fotoğraf üzerinde bahsettiğim alanı işaretledim.
http://j1304.hizliresim.com/18/x/mlc60.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

brooklynnn
29 Nisan 2013, 22:37
H.can hocam ben Duke almaya geldiğimde spormotoda karşılaşmıştık. Ekspertiz için bekliyordum hatta leovinceyi duymak için gitmeni beklemiştim.
on numara sesi var. Her neyse konuya geleyim. Sticker işini nasıl hallettiniz ? Kendiniz çıkarttınız bildiğim kadarıyla. Yardımcı olabilir misin ?

xawa
29 Nisan 2013, 22:55
Syanur dün yaptığımız gezi dönüşü yol bilgisayarına baktım 2.0 lt gösterdi :thumleft: tünele girdiğimizde 138km kadar denemek için gazlamasaydım belki dahada düşerdi :)[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------
dünkü geziden
http://imageshack.us/a/img534/5425/91268564529408882945884.jpg
http://imageshack.us/a/img35/6412/39692910151419852278806.jpg
http://imageshack.us/a/img854/1037/22569310151419851953806.jpg
http://imageshack.us/a/img849/3414/57766010151419852118806.jpg
http://imageshack.us/a/img849/5923/90784964529461882940511.jpg
http://imageshack.us/a/img35/6412/39692910151419852278806.jpg
http://imageshack.us/a/img694/1765/91243864529413216278798.jpg

resimler küçük oldu idare edin .

Syanur
30 Nisan 2013, 01:08
Tahliye hortumu var coolant deposunun aşağısına bakmaya çalışın orda depo plastiğinin arkasında gizli bir kamış var tahliye borusu o. Ben motoru ilk aldığımda ağzına kadar doldurma gafletinde bulundum ne akla hizmetse oradan ve kapaktan sızmıştı hatta siyah plastikte kılcal damarda yaptı ordan çok iyi biliyorum coolant'ın olduğu mekanı. :D

Doğrudur, baya incelemek durumunda kalmışsınız :) Ama madem tahliye hortumu var kapaktan neden sızıyor peki ?


Cevaplarınız için teşekkür ederim. Soğutma sıvısı seviyesine baktığımda MIN ve MAX çizgilerinin arasında duruyor. Fanın devreye girmesinde problem yaşamadım. Yeşil sıvıyı gördüğüm alan ise radyatöre arkadan baktığımızda sağ üst tarafta kalan kapak (siyah) benzeri conta. Ben de çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de görüş almak istedim. Fotoğraf üzerinde bahsettiğim alanı işaretledim.
http://j1304.hizliresim.com/18/x/mlc60.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Evet tam gösterdiğiniz kapaktan sızıntı olmuştu benim bahsettiğim de.


Syanur dün yaptığımız gezi dönüşü yol bilgisayarına baktım 2.0 lt gösterdi :thumleft: tünele girdiğimizde 138km kadar denemek için gazlamasaydım belki dahada düşerdi :)

O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...

sahbazomer
30 Nisan 2013, 01:13
selamlar, nihayet motorumu yarım da olsa aldım. neden yarım? plaka yarın gelecek, alıp yarın takacağım. kadıköyden alıp florya'ya kadar getirdim. ehliyetsiz ruhsatsız plakasız. değişik bir tecrübe oldu. ama 3 haftadır sabrediyordum. dayanamayıp aldım. muhteşem bir makina. kullandıkça göreceğiz.

wincentt
30 Nisan 2013, 01:32
http://k1304.hizliresim.com/18/y/mlkpk.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Yeni lastiklerim, michelin pilot road 2 110/70/17 - 150/70/17 toplam maliyet 840 tl. Şimdiden güven veriyor rodajdan sonra görüşlerimi paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

http://p1304.hizliresim.com/18/y/mll4j.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

umurcan
30 Nisan 2013, 01:35
O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...

+7000le gezersen sürekli 3.5 i de aşar da :mrgreen: Ya keyif almak için çıkılan bir gezide ve virajlı yollarda 3-3.5 arası yakıyor illa.

Erdal, hacı iki resminin linki kırık, ayrıyetten arka lastiğin şekli nasıl bir daha güzel açılardan çekebilir misin? Orjinaline göre nasıl kenarları?

xawa
30 Nisan 2013, 01:41
O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...[/QUOTE]

gazla gazla sonra çok yakıyor de 6000 devrin üstüne çıkma bak nasıl düşüyor.

wincentt
30 Nisan 2013, 01:45
http://o1304.hizliresim.com/18/y/mllgc.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

sahbazomer
30 Nisan 2013, 01:46
ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.

wincentt
30 Nisan 2013, 01:59
ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.

170 genişliği, 70 yanak kalınlığı, 17 jant boyutu. Çift hamur lastiğin farklı setlikteki iki hamurdan yapılmış olduğunu gösteriyor. Örnek olarak yanakların daha yumuşak hamurdan üretilmesi. Sanırım yattığın zaman yol tutuşunu arttırmak için. Orya kısımlar daha sert yani daha dayanıklı. Pilot pover 3 yağmurlu havada 2 ye göre daha kısa fren mesafesi sağlıyo bir karşılaştırma videosunda görmüştüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------


+7000le gezersen sürekli 3.5 i de aşar da :mrgreen: Ya keyif almak için çıkılan bir gezide ve virajlı yollarda 3-3.5 arası yakıyor illa.

Erdal, hacı iki resminin linki kırık, ayrıyetten arka lastiğin şekli nasıl bir daha güzel açılardan çekebilir misin? Orjinaline göre nasıl kenarları?
Yarın tekrar çekerim.

Flashock
30 Nisan 2013, 02:45
Sİz gene çok iyi yakmışsınız benzin sarfiyatı değerleri çok iyi 200 olmasına rağmen benimki 3,2'ydi ama ben hızım düşükte olsa devirli kullanmayı tercih ediyorum büyük ihtimal ondan. Panik frende çok işe yarıyor panik freninde ne zaman olacağı belli olmayacağından ben 7000-10000 arasındadır sürüşüm.
Hem yksek devirde torkta maksimumda olacağından acil durumlarda kaçış gazlaması ve yol tutuşu maksimum seviyede oluyor.

zombieahmet
30 Nisan 2013, 11:03
Arkadaşlar merhaba,
Arka lastiğime 2 tane çivi girmiş. Çıkarmayı denedim baktıp fıslıyor bıraktım. Yamamı yaptırmalı, dışardan fitil filan mı. Şimdi pek müsait değilim nakit olarak lastikleri değiştirmek istiyorum ama...
Bu arada el koruma aldım yurtdışından standart turuncu olanlardan. Kendim taktım takması sor değil bilginiz olsun görünüşü güzel ama. Resim eklicektim ama beceremedim.

h.can
30 Nisan 2013, 15:51
Hatirladim:) hayirliolsun. Cok sevindim. Stickerlari kendim tasarlayip uygulamasini yaptim. İsteyen tum arkadaslara ps. Formatinda yolluyorum. Uygulama kisminda baski yaptirdigin yere gore bazen olceklemede farkliliklar oluyor ama ufak rotuslarla cok guzel yertestirmesini yapalirsin. h.candursun@gmail.com mail adresim bos mail atarsan yolliyabilirim

MertGoren
30 Nisan 2013, 17:36
bende lastiklerimi pilot road 2 ile degisicem

Bu orjinal lastiklerden nefret ediyorum

Syanur
30 Nisan 2013, 18:18
gazla gazla sonra çok yakıyor de 6000 devrin üstüne çıkma bak nasıl düşüyor.

Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı


ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.

170 tabangenişliği, 70 ise genişliğin %'si olarak lastiğin yüksekliği(170 x %70 şeklinde), 17 de 17" teker çapı demek.

Eğer orjinal lastikleri michelin gibi bişeyle değiştirecekseniz 140/70/17 arka ebat tavsiye ederim sizin motor için.