PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

brooklynnn
11 Nisan 2013, 22:21
ben sahibiyle konustum depoyu korumuyormus
dusmede depo her turlu yerde
radyator ve motor blogunu koruyor
dun gece alacaktım vazgctım

sahbazomer
11 Nisan 2013, 22:54
arkadaşlar çok güzel bir power part sitesi buldum. amerikada tanıdıklarınız varsa kargolayabilirler sanıyorum... KTM Express (http://www.ktmpartsexpress.com/)

MertGoren
12 Nisan 2013, 00:11
Xena disk kilidi almak istiyorum guvendigniz site varmi yada memnun oldugnuz kaliteli bi kilit varmi alarmli anahtar girisli

wincentt
12 Nisan 2013, 01:52
Xena disk kilidi almak istiyorum guvendigniiz site varmi yada memnun oldugnuz kaliteli bi kilit varmi alarmli anahtar girisli

Bende abus var çok hassa kesinlikle unutma uhtimaliniz yok gidonu hafif oynatın yada motor hafif oynasın hemen çalar. Bazen plakaya rop çarpıyor o zaman bile çalıyor :) Ancak sesi 50 liralık disk kilidi kadar çıkmıyor.

Lütfücüğüm
12 Nisan 2013, 02:06
Bende sıfır bir abus kilit var, duke için almıştım da kullanmak nasip olmadı hiç, ilgilenen olursa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

Steel-O-Flex 950

wincentt
12 Nisan 2013, 02:18
Bendeki disk kilidi ABUS 7000 RS1

Syanur
12 Nisan 2013, 11:30
Tuned Duke 200
http://www.youtube.com/watch?v=9Eq3uB3jOFQ


Drag :)
http://www.youtube.com/watch?v=e6u_2wwxvls

kokopellifd
12 Nisan 2013, 12:42
Farklı benzin istasyonlarından aldığınız full depo benzinleri hiç ölçtünüz mü fark var mıdır?
Ben depoyu aldığım gün fulledim, hala full gözüküyor 100 KM oldu. Bu normal mi?

xawa
12 Nisan 2013, 17:39
Farklı benzin istasyonlarından aldığınız full depo benzinleri hiç ölçtünüz mü fark var mıdır?
Ben depoyu aldığım gün fulledim, hala full gözüküyor 100 KM oldu. Bu normal mi?

düşerde arabalarda nasıl depo full ken hemen düşmüyorsa bunda da öyle .ibre iki kademe aşağı indiğinde kalanı hemen düşüyor.

bugün iki kişi esenler çapa arası hız olarak 85 km geçmedim yol bilgisayarı 2.3 lt dedi ilk defa bu kadar düşük gösterdi hata mı var diye

dönüştede aynı şekilde kullandım yine 2.3 lt dedi.tek kişi olsam demek daha da az yakacak .

Syanur
12 Nisan 2013, 17:49
bugün iki kişi esenler çapa arası hız olarak 85 km geçmedim yol bilgisayarı 2.3 lt dedi ilk defa bu kadar düşük gösterdi hata mı var diye

dönüştede aynı şekilde kullandım yine 2.3 lt dedi.tek kişi olsam demek daha da az yakacak .

İsyan ediyorum.... ::rantinp:

xawa
12 Nisan 2013, 18:03
İsyan ediyorum.... ::rantinp:

koklayacak nerdeyse :P yoksa senin motor içiyormu :)

Syanur
12 Nisan 2013, 18:15
3,5-3,7... fix ! Sakin mi kullanıyorum peki ? ; ::blusssh: .....

xawa
12 Nisan 2013, 19:01
3,5-3,7... fix ! Sakin mi kullanıyorum peki ? ; ::blusssh: .....

sakin kullan bir dene ne yakacak .

hanım arkada olmasaydı 2,3 lt den fazla yakardı :cherry:

Syanur
12 Nisan 2013, 19:09
sakin kullan bir dene ne yakacak .

hanım arkada olmasaydı 2,3 lt den fazla yakardı :cherry:

İnan denemeye çalıştım, yok olmuyor, cidden yapamıyorum. Ama söyleyim, şöyle ekonomi derdine düşsem, mantıklı kullansam 3ün altına belki belki iner, tahminen 3.2 filan çıkar ortaya gibi

MertGoren
12 Nisan 2013, 19:18
Merhaba. Yarın duke 200 abs alıcamda sizce bayidenmi dispiratormu İstanbul motorda guncel motor varmıs plakasız pazartesi oglesen teslım ederiz diyolar spormoto ]da bu aksam motor gelicekmis yarına kesin motorları var ama gumrukden kagıt vs gelmesi 4 gunmus sizce napiyim. Ve ozel plaka nekadar surede cıkar

xawa
12 Nisan 2013, 19:52
indirim yapıyorsa bayiden al yapmıyorsada bayiden al.spormoto indirim yapmaz .

bayi para kazansın spormoto her şartta kazanıyor eksik kazansın esnafı desteklemiş olursun en azından .

MertGoren
12 Nisan 2013, 20:12
Aynen telefonda yanlan yanlıs bilgi verdi spormoto!!! Dedimki diger kadıkoy bayisinde varmıdır onlardada yok bize geldikden sonra onlarada yollicaz dediler tabi ben her ihtimale karsı aradım varmıs ve 1den fazla varmis :)))

marfatih
12 Nisan 2013, 21:17
düşerde arabalarda nasıl depo full ken hemen düşmüyorsa bunda da öyle .ibre iki kademe aşağı indiğinde kalanı hemen düşüyor.

bugün iki kişi esenler çapa arası hız olarak 85 km geçmedim yol bilgisayarı 2.3 lt dedi ilk defa bu kadar düşük gösterdi hata mı var diye

dönüştede aynı şekilde kullandım yine 2.3 lt dedi.tek kişi olsam demek daha da az yakacak .

çapa benim semtya abi buraya giren motorlar az yaksın diye dua ediyorum ondan :)

xawa
12 Nisan 2013, 21:50
Madem nefesin kuvvetli yarın geleyimde beni okuyup üfle sayısaldan para çıksın :-):-):-)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

brooklynnn yarın kaçta atamotorda olacaksın.

CengizYörük
12 Nisan 2013, 23:22
bugün ücretsiz eğitimimizi 3 kişi olarak gis akademiden aldık çok düşündüğüm gibi geçmese de üzerlerine düşen görevi eğitimciler tanışma ve eğitim sırasında yerine getirdiler. bunun dışında olumsuz olan tek yanı temel eğitim programının ilk aşamasını göstermeleri oldu "frenleme ve vites geçişleri yapmadık" 1. viteste sağa sola dönüşler yaptık ve ağırlıklı olarak teorik geçti.. acemi biri olarak bunlar bile benim için avantajdı.. sonrasında "borusan bmw" ye uğradım (istinye) "kasklar %20 indirimde" bu arada gitmişken bitane fullface sport parlak siyah renginde kask aldım kasklar aralık 2012 üretimliymiş.. schubert e yaptırdıkları ve fiyatı da cazip geldiği için çok düşünmedim açıkçası sonuçta made in Germany :) böyle giderse full alman mühendislerine bırakıcam kendimi :))

marfatih
13 Nisan 2013, 12:53
Madem nefesin kuvvetli yarın geleyimde beni okuyup üfle sayısaldan para çıksın :-):-):-)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

brooklynnn yarın kaçta atamotorda olacaksın.

bi haber yok mu

xawa
13 Nisan 2013, 13:14
sesi çıkmıyor erteledi belki.

kursatk
13 Nisan 2013, 13:55
Burada bir çok forumdan daha fazla ve ilgili takipçi var bence gelecek hafta buluşma düzenleyelim. Birde küçük tur atılır güzel olur...

xawa
13 Nisan 2013, 14:22
Burada bir çok forumdan daha fazla ve ilgili takipçi var bence gelecek hafta buluşma düzenleyelim. Birde küçük tur atılır güzel olur...

ben kaçkeredir diyorum ama kimseden ses cıkmıyor.

marfatih
13 Nisan 2013, 14:27
ben kaçkeredir diyorum ama kimseden ses cıkmıyor.

abi biz iki kişi beşiktaşta regal raptor servisi var bişey yaparsınız orda olcaz ararsın.
Arkadaşların regalleri 300 kmde bakımı onları götürcez.Bende ktm deil regal olcak :) arkadaş çalıştıgından onunkını goturcem.ama uzun sürmüomuş.belki semte geri dönmüş olurum.

xawa
13 Nisan 2013, 14:29
gelince ara beni bende topkapıda yım şu anda kuvvetli nefesin lazım :P

kursatk
13 Nisan 2013, 15:46
ben kaçkeredir diyorum ama kimseden ses cıkmıyor.

Önümüzdeki haftasonu için plan yapalım o zamana kadar herkes görmüş katılım da artar.

MertGoren
13 Nisan 2013, 15:48
Sonunda bugun ktm duke 200 abs mi satın aldım salı gunu teslim ama persembe cuma benim elimde olucak

xawa
13 Nisan 2013, 15:54
Sonunda bugun ktm duke 200 abs mi satın aldım salı gunu teslim ama persembe cuma benim elimde olucak

hayırlı olsun .

MertGoren
13 Nisan 2013, 17:47
Tesekurler sanirim bu sitede tek ehliyetsiz absli kullanıcı ben olucam

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

Rodaj nasıl yapılır nelere dikkat edilir nekadar surer ayrıntılı acıklarsanız sevinirim tessekurler

brooklynnn
13 Nisan 2013, 18:32
istanbula geldim dun gece attıgınız mesajları gormedım malesef yoldaydım gece 1de kocaelıye adım attım
vurdum kafayı sabah kalkıp dogruca ıstanbula gıttım zıncırı degıstırttım 240 tuttu
did 520 110 ya da 112 bakla tam geldı 118 bakla fazla arkadaslar haberınız olsun

ıstanbuldayken telefon geldı ve hızlıca donmek zorunda kaldım arayamadım beyler kusura bakmayın

vanesy
13 Nisan 2013, 20:55
Tesekurler sanirim bu sitede tek ehliyetsiz absli kullanıcı ben olucam

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

Rodaj nasıl yapılır nelere dikkat edilir nekadar surer ayrıntılı acıklarsanız sevinirim tessekurler
ilk 1000km 6000 deviri geçme diyorlar servisten, kitapçıkta 7500 ü geçmeyin yazıyor. onun dışında rodaj bütün motorlarda aynı. söylenen deviri geçmeden, mümkün olduğunca farklı devirlerde, farklı viteslerle, farklı hızlarda kullanmaya çalışarak, fazla zorlamadan rodaj km'sini tamamlamak lazım.

romeo.
13 Nisan 2013, 22:23
Arkadaşlar aceminin acemisi bir soru olduğunun farkındayım ama düşüp motoru çizmekten iyidir sormak heralde ..

merak ettiğim şu ki motoru 1. viteste sık kullanıyomusunuz ? yani dur kalklar dışında .. mesela 10 - 15 km/h ile gitmeye çalışmak bile zor olmuyor mu 1. vitesle ? yoksa henüz ben elimi ayarlıyamadığımdan mı böyle hissediyorum 350 km yaptım daha motorla toplam . ya da u dönüşü yaparken sabit bir hızda tutmaya çalışmak zor oluyo ani tutuklu hareketler yapıyor motor tabi bu söylediklerim yarım debriyaj yapılmadığından geçerli ..

yani özetle motoru bir kere hareket ettirdikten sonra düz yolda yavaş gitmek ve dönüşler yapmak için uygun vites 2. dir diye bir kanıya varmak üzereyim .. doğrumudur yoksa 1 vitesle aramı mı düzeltmeliyim , aslında debriyaj kullanılınca 1. viteste de gayet smoth kullanabiliyorum ama bilemedim tavsiyelerinizi duymak isterim bu konuda ..

krd
13 Nisan 2013, 22:55
Arkadaşlar aceminin acemisi bir soru olduğunun farkındayım ama düşüp motoru çizmekten iyidir sormak heralde ..

merak ettiğim şu ki motoru 1. viteste sık kullanıyomusunuz ? yani dur kalklar dışında .. mesela 10 - 15 km/h ile gitmeye çalışmak bile zor olmuyor mu 1. vitesle ? yoksa henüz ben elimi ayarlıyamadığımdan mı böyle hissediyorum 350 km yaptım daha motorla toplam . ya da u dönüşü yaparken sabit bir hızda tutmaya çalışmak zor oluyo ani tutuklu hareketler yapıyor motor tabi bu söylediklerim yarım debriyaj yapılmadığından geçerli ..

yani özetle motoru bir kere hareket ettirdikten sonra düz yolda yavaş gitmek ve dönüşler yapmak için uygun vites 2. dir diye bir kanıya varmak üzereyim .. doğrumudur yoksa 1 vitesle aramı mı düzeltmeliyim , aslında debriyaj kullanılınca 1. viteste de gayet smoth kullanabiliyorum ama bilemedim tavsiyelerinizi duymak isterim bu konuda ..

selam, 1.vites, standart araba ve motorlarda sadece ilk hareketi vermek icindir. Yani tam duruş 0kmh hıza gelmediginiz surece 1. vitesi kullanmamalisiniz. Bu durum yokus cikarken yavaslayip motorun gazi almadigi durumlarda gecerli degildir. Yokusta motor yavaslayinca 2ile devam etmeniz zorsa o zaman 1 e atilabilir. Tahminimce motorun stop edeceginiz dusunuyorsunuz 2yle cok yavasladiginizda.

romeo.
13 Nisan 2013, 23:23
selam, 1.vites, standart araba ve motorlarda sadece ilk hareketi vermek icindir. Yani tam duruş 0kmh hıza gelmediginiz surece 1. vitesi kullanmamalisiniz. Bu durum yokus cikarken yavaslayip motorun gazi almadigi durumlarda gecerli degildir. Yokusta motor yavaslayinca 2ile devam etmeniz zorsa o zaman 1 e atilabilir. Tahminimce motorun stop edeceginiz dusunuyorsunuz 2yle cok yavasladiginizda.

evet hem o hem de sanırım u dönüşlerinde , ya da dar alanlarda dönerken henüz daha motorun tepkilerini üzerinde nasıl durmam gerektiğini anlamaya çalıştığım için 1. vites daha güvenli gibi geliyo .. psikolojik te olabilir biraz yavaşken hataların tolare olması daha kolay olur sanmak gibi . ama işte bu seferde ivmeyi stabil tutmak zorlaşıyo 1 de .. bu gün bu dediğim şeyleri 2 yi daha çok kullanarak denedim debriyajın da yardımıyla daha sakin yönlendirebildim motoru .. ama genede sormakta yarar var diye düşündüm teşekkürler ..

krd
14 Nisan 2013, 00:04
evet hem o hem de sanırım u dönüşlerinde , ya da dar alanlarda dönerken henüz daha motorun tepkilerini üzerinde nasıl durmam gerektiğini anlamaya çalıştığım için 1. vites daha güvenli gibi geliyo .. psikolojik te olabilir biraz yavaşken hataların tolare olması daha kolay olur sanmak gibi . ama işte bu seferde ivmeyi stabil tutmak zorlaşıyo 1 de .. bu gün bu dediğim şeyleri 2 yi daha çok kullanarak denedim debriyajın da yardımıyla daha sakin yönlendirebildim motoru .. ama genede sormakta yarar var diye düşündüm teşekkürler ..

1.viteste gaz tepkisi daha fazla olur, u donuste veya saga sola donerken ani tepkiler sıkıntı yaratabilir. Tahminimce debriyajı sıkarak dönüş yapıyorsunuz bu yanlış. Debriyaj; vites degistirme haricinde sadce: motor tam durdugunda stop etmesin diye sıkılır. Hondanin egitimlerine gitmenizi tavsiye ederim.

romeo.
14 Nisan 2013, 02:38
1.viteste gaz tepkisi daha fazla olur, u donuste veya saga sola donerken ani tepkiler sıkıntı yaratabilir. Tahminimce debriyajı sıkarak dönüş yapıyorsunuz bu yanlış. Debriyaj; vites degistirme haricinde sadce: motor tam durdugunda stop etmesin diye sıkılır. Hondanin egitimlerine gitmenizi tavsiye ederim.

evet o şekilde yapıyorum daha çok , ama tabi gönül istiyor ki yağ gibi dönelim gidelim :) randevu almıştım geçen hafta için ama aksilik gidemedim , eğitimden önce kendi kendime temel şeylere aşina olmaya çalışıyorum . mesela kalkışta , sürerken vites geçişlerinde hiç sıkıntı yaşamıyorum , yavaşlama hızlanmalararda vs . yokuşta kalkış pratiği de yapıyorum bol bol . ama dönüşler eğitimsiz olmıycak hakkaten zaten beklemiyorum da ama mahsat ne kadar hazırlıklı gitsek kardır diye işte .. yani kontra vermeyi , döneceğim yöne bakmayı sol dirseği kasmadan gidonu tutmayı bir nebze alışkanlık haline getirebilsem , eğitimle daha iyi pekiştirir daha üst limitlerde uygularım diye düşünüyordum ..

tolgakolemen
14 Nisan 2013, 12:35
Selam Arkadaşlar,

Dün sabah yeni Duke'mle buluştum ve 107 km Anadolu yakası testimizi yaptık. Harika bir şeydi gerçekten. 3 senedir motosiklet kullanmıyordum ve ne kadar özlediğimi ilk kullanmaya başladığım an hissettim. İlk izlenimlerim daha önce 150 lik Apache RTR kullanmış biri olarak, kullanması oldukça keyifli ve agresif bir motor. Duruşu oldukça göz alıcı ve dikkat çekici. Hızlanması ve frenlemesi oldukça tatmin edici. Alışmaya çalıştığım en zor şey vites ve arka fren ayaklıklarının kısa olmasıydı. Sonra bunu KTM mühendislerinin bilerek yaptıklarının bacakların alt bölümündende motoru sıkı kavramak adına bu şekilde yaptıklarını düşünüyorum. Vitese alışmam kolay oldu ama arka freni çok etkin kullandığımı söyleyemem. Yakında o alışmalarıda bitiririm galiba. Eski motorumla 30 000 km yapmış bir de 1000 km lik uzun bir seyahatim olmuştu ama şunu farkettim ki virajları eskisi kadar iyi alamıyorum. Belki motorun farklı olması ve daha tam alışmamam beni biraz daha temkinli olmaya itiyor. Bir kaç gün frenleme ve viraj konusunda kendimi çalıştıracağım.

Dün Anadolu yakası Kadıköy, bağdat caddesi ve sahili, E 5 üzerinde kullandım ve bir Duke 200 kullanıcısı görmedim. Bir buluşma organize edilirse katılmayı isterim. Tüm forum takipçilerine saygılar ve güzel sürüşler dilerim.

kokopellifd
14 Nisan 2013, 14:34
bugün ücretsiz eğitimimizi 3 kişi olarak gis akademiden aldık çok düşündüğüm gibi geçmese de üzerlerine düşen görevi eğitimciler tanışma ve eğitim sırasında yerine getirdiler. bunun dışında olumsuz olan tek yanı temel eğitim programının ilk aşamasını göstermeleri oldu "frenleme ve vites geçişleri yapmadık" 1. viteste sağa sola dönüşler yaptık ve ağırlıklı olarak teorik geçti.. acemi biri olarak bunlar bile benim için avantajdı.. sonrasında "borusan bmw" ye uğradım (istinye) "kasklar %20 indirimde" bu arada gitmişken bitane fullface sport parlak siyah renginde kask aldım kasklar aralık 2012 üretimliymiş.. schubert e yaptırdıkları ve fiyatı da cazip geldiği için çok düşünmedim açıkçası sonuçta made in Germany :) böyle giderse full alman mühendislerine bırakıcam kendimi :))

Ben de bu eğitime gelecektim yetişemedim. 26 Nisan'da varmış ona alacağım. Eğitimin kötüsü olmaz. Ayrıca Honda'nın da tüm eğitimlerini almayı planlıyorum.


Selam Arkadaşlar,

Dün sabah yeni Duke'mle buluştum ve 107 km Anadolu yakası testimizi yaptık. Harika bir şeydi gerçekten. 3 senedir motosiklet kullanmıyordum ve ne kadar özlediğimi ilk kullanmaya başladığım an hissettim. İlk izlenimlerim daha önce 150 lik Apache RTR kullanmış biri olarak, kullanması oldukça keyifli ve agresif bir motor. Duruşu oldukça göz alıcı ve dikkat çekici. Hızlanması ve frenlemesi oldukça tatmin edici. Alışmaya çalıştığım en zor şey vites ve arka fren ayaklıklarının kısa olmasıydı. Sonra bunu KTM mühendislerinin bilerek yaptıklarının bacakların alt bölümündende motoru sıkı kavramak adına bu şekilde yaptıklarını düşünüyorum. Vitese alışmam kolay oldu ama arka freni çok etkin kullandığımı söyleyemem. Yakında o alışmalarıda bitiririm galiba. Eski motorumla 30 000 km yapmış bir de 1000 km lik uzun bir seyahatim olmuştu ama şunu farkettim ki virajları eskisi kadar iyi alamıyorum. Belki motorun farklı olması ve daha tam alışmamam beni biraz daha temkinli olmaya itiyor. Bir kaç gün frenleme ve viraj konusunda kendimi çalıştıracağım.

Dün Anadolu yakası Kadıköy, bağdat caddesi ve sahili, E 5 üzerinde kullandım ve bir Duke 200 kullanıcısı görmedim. Bir buluşma organize edilirse katılmayı isterim. Tüm forum takipçilerine saygılar ve güzel sürüşler dilerim.

Dün ben de Fenerbahçe'den Pendik'e kadar gittim. Geze geze dura kalka, bir ara da Kartal'da sahil yolunda evlendirme dairesi gibi birşey var onun otoparkına girip 1. vitesle dönüş çalıştım, dur kalk çalıştım. Dün yaklaşık 100 km yaptım. Keyifliydi, biraz da yorucu. Ben Suadiye'deyim buluşup beraber organizasyon yapmak isterim.

vanesy
14 Nisan 2013, 21:24
zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor :) ) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor :). AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.

bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.

meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.

şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.

kokopellifd
14 Nisan 2013, 21:36
zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor :) ) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor :). AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.

bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.

meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.

şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.

Vites olayı zaman zaman 1'e girmemesi mi? Bazen yüksek viteslerde iken küçültmeden durduğumda 1 e geçmiyor, motoru öne doğru ittiriyorum yarım teker kadar hemen 1 e giriyor.

umurcan
14 Nisan 2013, 21:43
Ben öyle birşey yaşadığımı hatırlamıyorum ama debriyajın boşluğunu almak diyorlar ona. kokonun dediği gibi hareket ettirirsen debriyaj sıkılı iken olmalı

vanesy
14 Nisan 2013, 22:03
sadece büyük viteste durunca değil bazen 2de giderken de bire geçmiyor, boşta kalıyor. yukarı geçiyor ama 1e geçmiyor. bir iki kere de yüksek viteste duruşun ardından bire almaya çalışırken olmadık yerde (3le 2 ya da 4le 3 arasında) boşa düştü ve kaldı. ne yukarı ne aşağı geçmedi ve vites göstergesinde de hiçbir şey yazmıyordu o esnada.

ben motoru ittirmek yerine vitese basarken hafif hafif debriyajı bırakıyorum kavrama başlangıç noktasında vitese geçiveriyor. lisedeki servis şöförümden öğrendiğim bir numara. motoru ittirmeyi bilmiyordum, onu da deneyebilirim.

kokopellifd
14 Nisan 2013, 22:14
ben motoru ilk aldığım gün caddenin ortasında kaldım öyle :) ilk günden küfürü yedim sonra ittirme olayını keşfettim. Dediğin gibi zaman zaman vites boşta kalıyor ne yukarı ne aşağıya geçmiyor o durumda da yarım teker ittirsen düzeliyor. Senin taktiği de yarın yagmur yagmazsa hemen deneyecegim. Yokuş yukarı kalınca ne yaparım diye düşünüp duruyordum, bu işime yarar :)

vanesy
14 Nisan 2013, 22:25
ben motoru ilk aldığım gün caddenin ortasında kaldım öyle :) ilk günden küfürü yedim sonra ittirme olayını keşfettim. Dediğin gibi zaman zaman vites boşta kalıyor ne yukarı ne aşağıya geçmiyor o durumda da yarım teker ittirsen düzeliyor. Senin taktiği de yarın yagmur yagmazsa hemen deneyecegim. Yokuş yukarı kalınca ne yaparım diye düşünüp duruyordum, bu işime yarar :)vites yüksek devirde geçerse tekrar debriyaj yapıp normal kavramakta fayda var, motor kaçmasın diye. ben şöyle yapıyorum: debriyajda gazı açarken vitese bastırıp debriyajı bırakmaya başlayıp, tıkırt ettiği anda hemen debriyaj, gazı azaltıp normal kavrama. bir anlık bir hareket tabii. çünkü vites geçene kadar devri yükseltmeye devam etmek gerek demişti bana servis şöförüm. normalde ilk denemede geçecektir, beni hiç uğraştırmadı hatta rölantide bile vites giriyor yerine ama arıza varsa, geçmezse, gitgide daha çok gaz vererek denemek lazım derler.

CengizYörük
14 Nisan 2013, 23:38
çok heyecan yaptım şimdi :) yarın sabah yağmur olmazsa ben de motorumu artık mağazadan almak istiyorum yalnız tek eksiğim kaldı "eldiven" bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim eldiven ne almalıyım aslında kararım kesindi ktm marka alacaktım ama kaskı da bmw marka alınca biraz duraksadım motorla giyim uyumunu biraz zıtlaştırdım şimdi sırıtmasın diye düz siyah veya beyaz siyahlı renklerde eldiven alıcam sanırım benzerini kullanan ve memnun olan biri var mı??

kokopellifd
15 Nisan 2013, 00:19
Kask ve kilitler hariç herşeyi en ucuzundan aldım desem yalan olmaz, Fenerbahçe stadının karşısında güzel bir dükkan var, tavsiye ederim. Riders yazlık mont 129 TL den aldım. Eldivenleri 20-30 tl ye mi aldım tam hatırlamıyorum. Mont, eldiven, bel-böbrek koruma, 2 tane buff, bir çift dizlik, 139 TL'lik bir kilit, 79 TL'lik ikinci bir kilit, 39 TL'lik 3. bir kilit, 100 tl lik çadır, ahtapot, file toplam 680 TL'ye aldım. KTM'de 400€ luk montta gözüm kaldı ama kimse kusura bakmasın o kadar param yok :). Kaskı spormotadan aldım Acerbis kros kaskı :) Şimdi bana da elcik koruma lazım. Bir tanede disk kilidi arıyorum. Forumdaki bilgilerden Abus veya Xena alacağım.

CengizYörük
15 Nisan 2013, 00:43
Kask ve kilitler hariç herşeyi en ucuzundan aldım desem yalan olmaz, Fenerbahçe stadının karşısında güzel bir dükkan var, tavsiye ederim. Riders yazlık mont 129 TL den aldım. Eldivenleri 20-30 tl ye mi aldım tam hatırlamıyorum. Mont, eldiven, bel-böbrek koruma, 2 tane buff, bir çift dizlik, 139 TL'lik bir kilit, 79 TL'lik ikinci bir kilit, 39 TL'lik 3. bir kilit, 100 tl lik çadır, ahtapot, file toplam 680 TL'ye aldım. KTM'de 400€ luk montta gözüm kaldı ama kimse kusura bakmasın o kadar param yok :). Kaskı spormotadan aldım Acerbis kros kaskı :) Şimdi bana da elcik koruma lazım. Bir tanede disk kilidi arıyorum. Forumdaki bilgilerden Abus veya Xena alacağım.

:) ben biraz zor beğeniyorum takıntılarım da var renklerden markalara kadar uzanıyor bu takıntılar şimdi zor bi süreç daha başlıyor işi şansa bırakmayıp güvenilir markalar ve güvenilir ürünler almak istiyorum şimdiye dek doğru kararlar aldım ama sonrasında beğenmeyeceğim şeyler almak istemem bu zincir olayını abarttın mı yoksa gerekli miydi ? :) kros kask ben de istemiştim ama nasıl güvenliği var bilemedim hiç.. piyasada belli markalar dışına çıkmam herhalde kampanyaları yakalamak gerekli sadece boşuna fazla paralar vermek istemem hepsi bir gün indirime giriyor sonuçta kros kaskın avantajlarını ve dezavantajlarını paylaşırsan sevinirim bi de kilitleri izah eder misin nerede tutuyorsun motoru ?

romeo.
15 Nisan 2013, 00:47
zaten ilk iki vites çok yakın birbirine sanırım agresif sürüş, teker, drift çok rahat yapılabilir ama kimi zaman can sıkıcı olabiliyor. ben genellikle 3te yapıyorum yavaş sürüşümü, ilk iki çok yıkılıyo, fena kaçıyor. bu sabah yağmurda biraz test sürüşü yaptım. düzden yokuş yola saparken karşıdan gelen araç çok dıştan aldı virajı, biraz sert frenlemem gerekti. hem viraj, hem yokuş olunca ayağımı yere basmamak için (1'e de biraz zor geçiyor, bazen geçmiyor :) ) durmak üzereyken 2. viteste debriyaj frenin ardından biraz gaz açıp şansımı denedim. çeker mi çekmez mi derken, kısa bir patinaj ardından ok gibi fırladı motor :). AEA diyor ya gerçekten piskopat bir makine.

bu arada abs çok iyi çalışıyor. yüksek hızlara çıkmıyorum ama 40-50 lerde kırmızı ışığa denk gelince test amaçlı sert frenler yaptım. sadece arka frene yüklendiğimde bile - duruş masafesi biraz uzadı tabi- ama yağmura rağmen hiç kaymadı kıçı.

meraklısına da duyurayım, abs yi kapatmak mümkünmüş.

şimdilik şanzıman biraz üzüyor beni hatta teslim aldığım gün, otomobilden geçmeyen vitesi sokma tecrübem olmasa bayiye geri itmek zorunda kalabilirdim motoru. ama her sürüşümde daha iyi. umarım onarıma ihtiyaç duymaz, şanzıma onarımından oldum olası haz etmem. çin işi hareketleri bırakmasını umuyorum şanzımanın.

hmmm .. bu iptal olayını bilseydim bekleyebilirdim abs li modelleri , fuarda sorduğumda baya ileri bir tarih vermişlerdi , bense zaten frenleme olayını abs siz ilerletmek yetkinlik açısından daha iyi olur diye düşünüyordum , motorun frenajı da övgü alan yönlerinden di bu yüzden beklememiştim , ama iptal edilebilme olayı güzel bir detaymış gerçekten .. umarım taktırılma imkanı oluşur ilerde .

vanesy
15 Nisan 2013, 00:53
çok heyecan yaptım şimdi :) yarın sabah yağmur olmazsa ben de motorumu artık mağazadan almak istiyorum yalnız tek eksiğim kaldı "eldiven" bana bi yardımcı olursanız çok sevinirim eldiven ne almalıyım aslında kararım kesindi ktm marka alacaktım ama kaskı da bmw marka alınca biraz duraksadım motorla giyim uyumunu biraz zıtlaştırdım şimdi sırıtmasın diye düz siyah veya beyaz siyahlı renklerde eldiven alıcam sanırım benzerini kullanan ve memnun olan biri var mı??şimdiden hayırlı olsun. düz siyah revit monster eldiven aldım motor teslim almaya giderken. sanırım 150 filandı. korumaları iyi. yazlık eldiven ama küçücük bilardo eldiveni gibi olanlardan değil. rahatlığından malzeme kalitesinden de memnun kaldım, şahsen tavsiye ederim. birkaç yere baktım, xl yoktu. xxl aldım büyük geldi biraz ama xl gelince bir çift de xl alabilirim. o kadar memnunum anlayacağın :) .