Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
6 km de yağmurda eve giderken denedim zaten aralardan geciyoruz nasıl deneyim son sürat olarak .son süratta etki edeceğine sanmıyorum ama havalar düzelsin deneceğim .
Syanur
27 Mart 2013, 19:15
6 km de yağmurda eve giderken denedim zaten aralardan geciyoruz nasıl deneyim son sürat olarak .son süratta etki edeceğine sanmıyorum ama havalar düzelsin deneceğim .
:) ben de o bağlamda sormuştum yani, hani aklında bulunsun diye :wiinkk: Kazaya sebebiyet vermeyelim :)
zaten devir kesici anladığım kadar km saatine bağlı okuyucunun iptali yapılıp(kablosunu fişi cekilip )gps ölçümü yapmak lazım ancak öyle olur.
brooklynnn
27 Mart 2013, 22:16
10 bin bakımı 400 civarında tutacakmıs
10bini de yaptırıp netten parçaları alıp bakımı oyle yaptıracağım
10 bin bakımı 400 civarında tutacakmıs
10bini de yaptırıp netten parçaları alıp bakımı oyle yaptıracağım
sorsana hangi işlemleri yapacaklarmış.
http://imageshack.us/a/img547/3417/imag0884c.jpg
http://imageshack.us/a/img69/1717/imag0885p.jpg
http://imageshack.us/a/img834/9241/imag0887fd.jpg
Valla ben 4000km'ye geldim hala 1000 bakımını geçtin diyor :mrgreen: İzmir ve Ankara'da onun sıfırlama şeysi yokmuş ondan öyle geziyoruz da seninki nasıl öyle birşey yaptı anlamadım :mrgreen:
Merhaba Arkadaşlar ben de bugun Lütfücüğümden motorunu alıp aranıza dahıl oldum. Daha önce rear hugger için Hindistan'dan getirelim demiştim ama bugün yağmur (gerçi şakır şakır yağmıyordu) altında bindim rear hugger'ın yokluğunu hissetmedim. Olmazsa olmaz değilmiş gibi geldi bana.
Bu arada bu motorda da Service regıster yazısı duruyor, Lütfücüğüm bahsetmişti, Umurcan sanırım sende de aynı sebeple bekliyorsun, Ulusan'dan takip etmiş miydin?
flex wheeler
28 Mart 2013, 14:05
arkadaslar merhaba,1000 bakimindan sonra egzoz taktirmayi dusunuyorum,spormotoda akrapovic,ktm powerparts var.hangisinin sesi daha tok ve hos sizce, bu egzozlari kullanan arkadaslar yorumlarinizi eksik etmeyin lutfen:) he birde eksoz taktigimiz zaman motorun garanti disi kalma olasiligi varmis galiba,leovince egzozu sordugumda bu cevabi vermisti servisteki eleman.saolun simdiden.
leovince egzozu oğuz motor daha önçe takılı sıfır motorda satınca garanti dahilinde oluyor ama spormoto leovince egzozu satmadığı için garanti dışımı oluyor acaba yoksa burda para kazanırsam garanti var kazanmassam garanti yok mantığımı var.
yasin_942
28 Mart 2013, 14:44
10 bin bakımı 400 civarında tutacakmıs
10bini de yaptırıp netten parçaları alıp bakımı oyle yaptıracağım
400 ne demek?
13 kutu ipone yağ
8 tane hava filtresi.
16 tane yağ filtresi
1,5 tane km saati.
... çok pahalı yani.
400 ne demek?
13 kutu ipone yağ
8 tane hava filtresi.
16 tane yağ filtresi
1,5 tane km saati.
... çok pahalı yani.
ucuz bile bedava nerdeyse .:pr:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
hava filtresi
buji
yağ filtresi kiti hepsinin toplam fiyatı 54 euro 140 tl diyelim birde yağ için 50 tl ekleyelim 190 tl eksi 400 tl = 210 tl iyi para makina tamir servis işini bırakıp motor servis işimi yapsam ?
ben 5000 km bakımına gidecem sadece bana yağ değişimi yapıp vermelerini isteyeceğim oda 120 tl di.birtek buji değişimini kendim yapacam.hava filtresi zaten ömürlük aldım.
eğer yapmam derlerse garanti onların olsun her türlü işlemi kendim yaparım daha önçeki yamaha motorumdada kendim yapıyordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
arkadaslar merhaba,1000 bakimindan sonra egzoz taktirmayi dusunuyorum,spormotoda akrapovic,ktm powerparts var.hangisinin sesi daha tok ve hos sizce, bu egzozlari kullanan arkadaslar yorumlarinizi eksik etmeyin lutfen:) he birde eksoz taktigimiz zaman motorun garanti disi kalma olasiligi varmis galiba,leovince egzozu sordugumda bu cevabi vermisti servisteki eleman.saolun simdiden.
öyle garanti dışı sayılabilecek bir durum olsa yurt dışında ktm sahipleri takmaz.fresco ultrashort tak derim ktm duke 125 dyno takıldıktan sonra teste yanlış hatırlamıyorsam 18,6 ps vermiş .
can arkadaşımız takmıştı leovince egzoz bağdat caddesinde ceza yazmamiş ama cıkart demişlerdi susturucu takılmış olmasına rağmen her cevirmede 155 tl vercek paran varsa sıkıntı yok.
Deryali
28 Mart 2013, 16:26
Selam Arkadaşlar
KTM Duke bakınıyorum lakin 125 mi yoksa 250cc mi almalıyım karar veremiyorum.
KTM 125 ile 200 arasındaki farkları sıralayabilir misiniz.
Arasında yaklaşık 10beygir bir fark olduğunu biliyorum yakıt konusunda ne kadar fark bilmiyorum.
Aralarında sadece 1000eruo fark var buna değer mi? Görüşlerinizi aktarırsanız sevinirim.
Syanur
28 Mart 2013, 16:31
KTM 125 ile 200 arasındaki farkları sıralayabilir misiniz.
200'lük daha iyi :cherry:
Tamam tamam, kullananlar anlatsın... :)
Deryali
28 Mart 2013, 16:31
Bu arada Duke 125 veya 200'ünü satan varsa benle iletişime geçsin.
Selam Arkadaşlar
KTM Duke bakınıyorum lakin 125 mi yoksa 250cc mi almalıyım karar veremiyorum.
KTM 125 ile 200 arasındaki farkları sıralayabilir misiniz.
Arasında yaklaşık 10beygir bir fark olduğunu biliyorum yakıt konusunda ne kadar fark bilmiyorum.
Aralarında sadece 1000eruo fark var buna değer mi? Görüşlerinizi aktarırsanız sevinirim.
seni 15 hp kesmez 10 hp fark deyermi diye sorarsan benim için değerdi o yüzden aldım :)
sıfır alacaksan iyi indirim yapıyorlarmış öyle duydum ktm duke 125 de 400 euro luk indirim yapılmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
yakıt dersen senin nasıl kullandığına bağlı en düşük 2,7 lt gördüm .daha bu hafta pazartesi günü yaklaşık 15 km de ama eve gidiş geliş mesafe kısa 6 km 3,2 lt-3,4 lt akşamları gösteriyor . bugün sabah 2,9 lt gördüm hava filtresinin etkisi olabilirmi acaba ?
125-200cc 2012nlerde 400 euro indirim burada da bazı satıcılar yaptı. 125-200 arası 1000 euro fark var, eger trafigi hızlı akan kalabalık bir sehirde iseniz bence 200 altı motor, scoter dısında anlamsız. 200 cc duke a belki 2 sene binersiniz, ikinci bir motorunuz olursa cok uzun yıllar elden cıkarmassanız ancak 125 bence ilk yılın sonunda beygiri ile rahatsız edici bir hal alabilir. ilk motorum 26 bg 250cc idi, ilk basta yıllarca binerim gibiydi ama bir senenin sonunda 10.000km sonra ikinci 650cc lik motoru aldırdı. Ben ileride 200 duke abs versiyonu dusunuyorum. yanınada 800 veya 1200 luk hafta sonları uzun yola gitmek icin ikinci bir motor plan bu sekilde. ek olarak 125 in tasıma kapasiteside 200 den farklıdır sanırım bunuda atlamamak lazım. 125 bence, 3-4 buyuk ilimiz dısında bir yerde yasanıyorsa yakıt masrafı onemli ise ve motora cokda bir tutku yoksa uzun yıllar idare edecektir,125 in gaz kontrolu daha kolaydır ust limitleri dusuktur, nerede hız yapmanız nerede yapmamanız gerektigi konusunda bir bilginiz yoksa baslangıc icinde cok ideal 125 lik en azından biraz daha otokontrolu destekler, kıskırtmaz sizi.
Deryali
28 Mart 2013, 17:07
Güzel cevaplar için teşekkür ederim.
Eğer kısmet olursa Duke benim 7. motorum olacak ( Diğer motorlarım vs bknz. motojektif.com/deryali (http://motojektif.com/deryali))
18bin km Cbr250 kullandım. 27 beygir çok güzel bir motordu ve elbette yetmiyordu.
Duke bakınmamım sebebi 2. ve kalıcı motorum olmasını istediğim için. 2.motor olacağı için ve sadece şehir içinde ve sağa sola acil işlerim çıktığında gideceğimi düşündüğüm için bakınıyorum. O yüzden 125 ile 200 arasında kaldım. Gönül 200den daha çok yana aslında fazla fiyat farkıda yok. Zaten peşinde eğer 200lük 4600Euro'ya geliyorsa zaten fazla düşünmeyede gerek yok.
umurcan
28 Mart 2013, 18:02
Sadece şehir içi için düşünüyorsan 125 de yetebilir aslında ama 200 kadar seri olur mu bilemeyeceğim. Tayfun Bora ikisini de kullanmıştı isterseniz kendisine bir ulaşın.
Spormotoda test sürüşü imkanı da vardır tahminimce ikisi için de oraya da gidip deneyebilirsiniz :cat:
Bu arada Duke 125 veya 200'ünü satan varsa benle iletişime geçsin.
ankara dan bi arakdaşın çok temiz motoru var..ilanlarda ardı şimdi var mı bilemiyorum...bulunduğum yerden açamıyorum sahibindeni..tavsiye ederim...
Syanur
28 Mart 2013, 18:10
Duke bakınmamım sebebi 2. ve kalıcı motorum olmasını istediğim için. 2.motor olacağı için ve sadece şehir içinde ve sağa sola acil işlerim çıktığında gideceğimi düşündüğüm için bakınıyorum.
Bu çok kilit bir cümle bence. Eğer sadece acil işleriniz için kullanacaksanız 125 lik diyorum ben. Yok benim gibi her gün işe git gel, ordan çık başka yere, ordan başka vs, vs, gezecekseniz istanbul sebibiyle kesinlike 200 lüğü tercih etmek daha doğru olur diye düşünüyorum. Özellikle bu 200 lükler de biraz sakin olursanız 3 lt'nin altında yakıt tüketebiliyorlar gayet de. O yüzden yakıt bir kıstas değil bu 2 model arasında bana göre
flex wheeler
28 Mart 2013, 19:15
leovince egzozu oğuz motor daha önçe takılı sıfır motorda satınca garanti dahilinde oluyor ama spormoto leovince egzozu satmadığı için garanti dışımı oluyor acaba yoksa burda para kazanırsam garanti var kazanmassam garanti yok mantığımı var.
spormotoyla gorustum, akrapovici disardan alip spormotoda taktirsam bile garanti disi kaliyor.kendileri 1000 euro gibi ucuk bi fiyata satiyolar.mantik aynen dedigin gibi,spormotoyu aldatmanin bi yolu yokmu sizce?:)bakima goturdugum zaman orjinal egzozu taksak mesela.egzozu bi sekilde almam sart cunku haftanin 3-4 gunu karsiya gidiyorum. sag seritte korna calarak yol istiyorum cogu zaman,tabi hos da bi sesi olucak.hangi markayi nereden almaliyim bilmiyorum spormoto isi yalan oldu fiyattan dolayi.ebay gibi sitelerden alinabilirmi?
Katalitik konvetorden enjektore kadar her sey dusunulmus yakıt cok dusunulmeye gerek yok cok yakmayacaktır ancak sahl kasabasıdna falan olmadıkca 125 lik kesinlikle bıktırır, gına getirir heleki nadir de olsa arkcı falan olursa buyuk sehir trafiginde surekli tam gaz gidince zaten 200 den cok yakar. Biraz bekleyim iyi bir kart anlasması yapmıs bir bayiden 2013- 200 duke abs versiyon 5,500 euro ve 12 taksit gibi almak mumkun. Belki yıl sonuna yaklasır 2013 lerin her ilde olur hale gelmesi ama ben bekleyip bunu dusunuyorum, o zaman ps150 yi de satarım sanırm, daha dun aldım tam anlayamadım ama vitesliye alısmıs biri icin biraz yavan geldi.16 beygirde kesinlikle tat vermedi
marfatih
28 Mart 2013, 21:06
250 cc lerin karşılaştırılması
http://www.izlesene.com/video/250cc-karsilastirma/6905938
Ktm sahibi:
''benim motorum hepsinden pahalı hepsini alabilirim '' :):):):) çok sempatik
umurcan
28 Mart 2013, 21:12
Ben pek çok konuda, özellikle o lafta biraz kendini beğenmişlik gördüm valla. Sempatikti ama öyle birşey demesi hoş olmamış.
Neyse videoda frenler konusunda övülmesini bekledim ama bulamadım onu o şaşırttı biraz beni.
Bir de inazumayı gerçekten merak ettirtti
marfatih
28 Mart 2013, 21:14
Ben pek çok konuda, özellikle o lafta biraz kendini beğenmişlik gördüm valla. Sempatikti ama öyle birşey demesi hoş olmamış.
Neyse videoda frenler konusunda övülmesini bekledim ama bulamadım onu o şaşırttı biraz beni.
Bir de inazumayı gerçekten merak ettirtti
aynen herkes inazumayı övdü ama genede ne alırdınız sorusuna Ktm dedi çoğu :)
umurcan
28 Mart 2013, 21:24
Evet bikaç yerde ula insaf dedim ama sonunda tavladılar yine beni :cherry:
Barkın abi kendi düşüncelerini deseymiş bir de fena olmazmış
berk_cglr
28 Mart 2013, 21:53
250 cc lerin karşılaştırılması
http://www.izlesene.com/video/250cc-karsilastirma/6905938
Ktm sahibi:
''benim motorum hepsinden pahalı hepsini alabilirim '' :):):):) çok sempatik
valla o ablaya helal olsun hepsini toplasan ktm etmez bencede çok dpğru söylemiş helal olsun valla
spormotoyla gorustum, akrapovici disardan alip spormotoda taktirsam bile garanti disi kaliyor.kendileri 1000 euro gibi ucuk bi fiyata satiyolar.mantik aynen dedigin gibi,spormotoyu aldatmanin bi yolu yokmu sizce?:)bakima goturdugum zaman orjinal egzozu taksak mesela.egzozu bi sekilde almam sart cunku haftanin 3-4 gunu karsiya gidiyorum. sag seritte korna calarak yol istiyorum cogu zaman,tabi hos da bi sesi olucak.hangi markayi nereden almaliyim bilmiyorum spormoto isi yalan oldu fiyattan dolayi.ebay gibi sitelerden alinabilirmi?
alırsın 553 euro ebay da sök tak işi zor uğraşamazsın ben denedim sökmek için egzoz manifoldunu sökmeden sökemessin . kesin alaçaksan senin için araştırım en uygun fiyatlı yer gümrükte % 20 vergi var onuda unutma ve kargo da var .
memodebo
28 Mart 2013, 23:55
Herkese selamlar,
siteyi bir suredir takip ediyorum ancak yeni uye oldum. ozellikle bu basligi ilk sayfasindan son sayfasindaki son iletiye kadar tek tek sikilmadan bikmadan usanmadan okudum. oncelikle belirtmek isterim ki orta ogretim 3 (yeni sistem ile 8.sinif)ten beri motor kullaniyorum. kucuk bir sehirde buyudum. yazlari yazlik mekanda tum cocuklar kullanirdi. honda balim vardi. lise 2 de ilk motocrossumu aldim honda XLR 125 cc. su anda 25 yasindayim iki senedir de muhendis olarak calisiyorum. senelerdir motor kullaniyorum anlayacaginiz ve 3 senelik scooter tecrubesinden sonra hemen vitesli 125 cc motoruma gectim. simdi geldik simdiki durumuma.
ktm ile tanismam yan apartmanda tanimadigim bir adamin her aksam binanin onune motorunu park etmesi ile oldu. kucuklukten beri motor kullanirim ama hic ozel bir ilgim olmamisti daha dogrusu firsatim olmamisti. aileden birilerinin vefati saglik sorunlari universite yurtdisinda calisma derken istanbula bu sene geldim ve yerlestim. yeni yeni seneler sonra motor askim alevlendi ve motor almak istiyorum. ktm yi cok begendim ve bu basligi takip etmemden mutevellit ktm yi cok ciddi detayli sekilde tanidigimi dusunuyorum.
-benim asil kafama takilanlari sizin gibi tecrubeli insanlara danisarak fikir sahibi olmak istedim. ornegin senelerdir kullaniyor olmama ragmen buyuksehirde hic kullanmadim bu yuzden cok sikinti cekermiyim veya herhangi bir egitim almama gerek varmi?
-yeni baslayan biri olmadigim icin ktm 125 200 arasinda secim yapma geregi bile gormuyorum 200 alirim diye dusunuyorum dogrumu dusunuyorum?
-sizler gibi senelerdir motorla yatip kalkan tam bir motor asigi degildim belli sebeplerden oturu o yuzden cok fazla dogasina da hakim degilin bu isin ancak kaza konusundan biraz tirsiyorum. ailede vefat etmis bir ferdimiz oldugundan midir bilemem ancak olmek fikri bana son derece korkutucu geliyor ve sizlerin istanbulda motor kullanmak hakkindaki fikirlerinizi merak ediyorum. goztepede minibus caddesinde oturuyorum. genelde anadolu yakasinda olacagim. hani yasam sarti geregi surekli tem'e otoyola cikan biri degilim.
ktm almak istiyorum dedigimde farkli motorlar onerenlerde oldu (yamaha mt03, inazuma vs gibi) ancak 200 cc ye gore biraz pahali olmasina ragmen beni en cok etkileyen kendine hayran birakan ktm oldu.
biliyorum cok uzun yazdim ancak dayanip yazdiklarimi okur ve bana yardimci olmaya calisirsaniz cok memnun olurum.
simdiden tesekkurler. selamlar.
trafik akışını gözlemlersen ve dikkatli olursan sıkıntı olmaz ölmekten korkuyorsan motora binme piskolojik olarak 1-0 yenik olursun.
yusuf yusuf ederken dikkatin dağılır gidonu fazla sıkarsan ani bir durumda kacamazsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
mt 03 zamanında çok baktım ama 6 lt yakıt beni bozar dedim vazgeçtim.
flex wheeler
29 Mart 2013, 00:31
alırsın 553 euro ebay da sök tak işi zor uğraşamazsın ben denedim sökmek için egzoz manifoldunu sökmeden sökemessin . kesin alaçaksan senin için araştırım en uygun fiyatlı yer gümrükte % 20 vergi var onuda unutma ve kargo da var .
hocam allah razı olsun senden saol ama kesın alıp alamayacagım bellı degıl cunku motosikletim.com da 730 tl ye duke 200 ıcın akrapovıc egzoz gorunce kafama yatmıstı.spormoto 1000 euro gıbı bı fıyat soyleyınce sasırdım ne oluo lan falan oldum ama aynı egzoz degıl herhalde bırı tıtanyum komple, ses olarakda aynı degıldır belki.750 tl den fazla vermek ıstemıyorum acıkcası 200 luk motor ıcın
dreamkiller
29 Mart 2013, 00:33
valla o ablaya helal olsun hepsini toplasan ktm etmez bencede çok dpğru söylemiş helal olsun valla
en pahalı motor ama ninjayla aynı fiyat :) ablanın fiyatlardan haberi yok anlaşılan :)
hocam allah razı olsun senden saol ama kesın alıp alamayacagım bellı degıl cunku motosikletim.com da 730 tl ye duke 200 ıcın akrapovıc egzoz gorunce kafama yatmıstı.spormoto 1000 euro gıbı bı fıyat soyleyınce sasırdım ne oluo lan falan oldum ama aynı egzoz degıl herhalde bırı tıtanyum komple, ses olarakda aynı degıldır belki.750 tl den fazla vermek ıstemıyorum acıkcası 200 luk motor ıcın
500 euro ya buldum kargo dahil geç kaldın söylemek için :)
bende bakmıştım senin dediğine daha önçeden .
200 lük motor için değmez düşüncen yanlış imkan olsa motora verdiğim para kadarda daha harcar modifiye ederdim :cherry:
zaten yasak kardeşim yasak gürültülü egzoz :P
az bir ses fark istiyorsan ve birazda güç istiyorsan sana resimli olarak egzozu nerden deleceğini göstereyim :cherry:
memodebo
29 Mart 2013, 00:50
trafik akışını gözlemlersen ve dikkatli olursan sıkıntı olmaz ölmekten korkuyorsan motora binme piskolojik olarak 1-0 yenik olursun.
yusuf yusuf ederken dikkatin dağılır gidonu fazla sıkarsan ani bir durumda kacamazsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
mt 03 zamanında çok baktım ama 6 lt yakıt beni bozar dedim vazgeçtim.
eyvallah hocam. peki son birsey? mt 03 un yakiti ktm ile hemen hemen ayni olsaydi su anda ve benim yerimde olsaydin hangisini tercih ederdin. hemen yarin gidip alacak olsaydin ne alirdin?
yurdışında yapılmış bir işlem biraz ses ve performans için delik 10mm matkap ucuyla açılmıştır açmak isteyenlerin bilgisine sunulur :)
http://imageshack.us/a/img194/8871/10mmloch.jpg
öncesi
http://imageshack.us/a/img15/48/10mmlochnm1.jpg
sonrası
http://imageshack.us/a/img842/4499/10mmlochps5.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
eyvallah hocam. peki son birsey? mt 03 un yakiti ktm ile hemen hemen ayni olsaydi su anda ve benim yerimde olsaydin hangisini tercih ederdin. hemen yarin gidip alacak olsaydin ne alirdin?
ktm alırdım neden dersen bir kere sıfır motor kimin nasıl kullandığı km de oynama yaptımı kaza yaptımı sıkıntısıyla aramayacağım sahibinden .com daki ilanları ezberlemiştim artık 5000 km 11 bin tl alıp 10000km yaptıktan sonra 12 500 tl istiyenmi dersin daha neler neler.
benim için en önemli olan secenekler şunlardı
1- sıfır olacak ( km-kaza yan yatı camura battı işleri olmassın diye )
2-hafif olacak ( merdiven girişine park ediyorum 20 cm atlayacak içeri girerken )
3-atak ve güçlü olacak ( az kamyon arkasında kalıp cakıltaşı yemedim eski motorumla sollama yapamıyordum )
4- az yakacak ( ortalama 3 litre yakıyor şu anda işe gidip gelecem keyif ızdıraba dönüşmessin diye )
5-kısa şaseye sahip olacak daha kaslı bir görüntüsü olduğu için hoşuma gidiyor
6-yakışıklı olsun dedik ön far hariçi tasarımı çok hoşuma gitti.
7-turuncu rengi seviyorum :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
eyvallah hocam. peki son birsey? mt 03 un yakiti ktm ile hemen hemen ayni olsaydi su anda ve benim yerimde olsaydin hangisini tercih ederdin. hemen yarin gidip alacak olsaydin ne alirdin?
ktm alırdım neden dersen bir kere sıfır motor kimin nasıl kullandığı km de oynama yaptımı kaza yaptımı sıkıntısıyla aramayacağım sahibinden .com daki ilanları ezberlemiştim artık 5000 km 11 bin tl alıp 10000km yaptıktan sonra 12 500 tl istiyenmi dersin daha neler neler.
benim için en önemli olan secenekler şunlardı
1- sıfır olacak ( km-kaza yan yatı camura battı işleri olmassın diye )
2-hafif olacak ( merdiven girişine park ediyorum 20 cm atlayacak içeri girerken )
3-atak ve güçlü olacak ( az kamyon arkasında kalıp cakıltaşı yemedim eski motorumla sollama yapamıyordum )
4- az yakacak ( ortalama 3 litre yakıyor şu anda işe gidip gelecem keyif ızdıraba dönüşmessin diye )
5-kısa şaseye sahip olacak daha kaslı bir görüntüsü olduğu için hoşuma gidiyor
6-yakışıklı olsun dedik ön far hariçi tasarımı çok hoşuma gitti.
7-turuncu rengi seviyorum :cherry:
8-en önemlisi 138 km gazı kesiyor hız yapmamı engeliyor yoksa ibre ne gösteriyorsa denerim huyum kurusun :cherry:
memodebo
29 Mart 2013, 01:10
eyvallah ustad cok yardimci oldun. soylediklerini detayli bir sekilde degerlendirip goz onunde bulundurucam. olurda bir kac ay icinde alirsam (ki umuyorum) paylasacagim burada.
flex wheeler
29 Mart 2013, 01:17
Herkese selamlar,
siteyi bir suredir takip ediyorum ancak yeni uye oldum. ozellikle bu basligi ilk sayfasindan son sayfasindaki son iletiye kadar tek tek sikilmadan bikmadan usanmadan okudum. oncelikle belirtmek isterim ki orta ogretim 3 (yeni sistem ile 8.sinif)ten beri motor kullaniyorum. kucuk bir sehirde buyudum. yazlari yazlik mekanda tum cocuklar kullanirdi. honda balim vardi. lise 2 de ilk motocrossumu aldim honda XLR 125 cc. su anda 25 yasindayim iki senedir de muhendis olarak calisiyorum. senelerdir motor kullaniyorum anlayacaginiz ve 3 senelik scooter tecrubesinden sonra hemen vitesli 125 cc motoruma gectim. simdi geldik simdiki durumuma.
ktm ile tanismam yan apartmanda tanimadigim bir adamin her aksam binanin onune motorunu park etmesi ile oldu. kucuklukten beri motor kullanirim ama hic ozel bir ilgim olmamisti daha dogrusu firsatim olmamisti. aileden birilerinin vefati saglik sorunlari universite yurtdisinda calisma derken istanbula bu sene geldim ve yerlestim. yeni yeni seneler sonra motor askim alevlendi ve motor almak istiyorum. ktm yi cok begendim ve bu basligi takip etmemden mutevellit ktm yi cok ciddi detayli sekilde tanidigimi dusunuyorum.
-benim asil kafama takilanlari sizin gibi tecrubeli insanlara danisarak fikir sahibi olmak istedim. ornegin senelerdir kullaniyor olmama ragmen buyuksehirde hic kullanmadim bu yuzden cok sikinti cekermiyim veya herhangi bir egitim almama gerek varmi?
-yeni baslayan biri olmadigim icin ktm 125 200 arasinda secim yapma geregi bile gormuyorum 200 alirim diye dusunuyorum dogrumu dusunuyorum?
-sizler gibi senelerdir motorla yatip kalkan tam bir motor asigi degildim belli sebeplerden oturu o yuzden cok fazla dogasina da hakim degilin bu isin ancak kaza konusundan biraz tirsiyorum. ailede vefat etmis bir ferdimiz oldugundan midir bilemem ancak olmek fikri bana son derece korkutucu geliyor ve sizlerin istanbulda motor kullanmak hakkindaki fikirlerinizi merak ediyorum. goztepede minibus caddesinde oturuyorum. genelde anadolu yakasinda olacagim. hani yasam sarti geregi surekli tem'e otoyola cikan biri degilim.
ktm almak istiyorum dedigimde farkli motorlar onerenlerde oldu (yamaha mt03, inazuma vs gibi) ancak 200 cc ye gore biraz pahali olmasina ragmen beni en cok etkileyen kendine hayran birakan ktm oldu.
biliyorum cok uzun yazdim ancak dayanip yazdiklarimi okur ve bana yardimci olmaya calisirsaniz cok memnun olurum.
simdiden tesekkurler. selamlar.
dostum senın yasadıgın butun çelişkileri yaşadım emin ol.bende 6 aydır falan forumu takıp edıyorum. bu sayfayı bastan sona okudum 3-4 hafta once motoru aldım,ama gecen hafta yazmaya basladım.motor almadan once çok çok fazla arastırdım.oncelıkle kendımden bıraz bahsedeyım, ben ortaokulda basladım scooter kullanmaya, aslında mecburiyetten basladım. (su bayimiz oldugu için) ilk baslar apartmanların otoparklarında sonra sadece bizim etrafımızdakı sokaklarda,bı kac ay sonra daha uzaktaki sokaklarda, bi yıl sonra falanda caddelerde,iki uc yıl sonrada bagdat caddesi, fahrettin kerim gokay cad.(sanırım senın oturdugun yer:))vs..gıbı yerlerde su satmaya basladım.ılk baslar tabiki aracların neler yapabılecegını kestıremedıgınden cok dıkkatli sürmek zorundasın taksici,dolmuscu, minübüscu, iett bunların cogu senı gormezden gelır.ıkı teker ustunde gıttıgını umursamazlar bıle(hepsı demıyorum en az %70i) yolcu almak ıcın en sol serıtten en saga bı anda kıranlara,yolun ortasında yolcu ındırenlere, ozellıkle en tehlıkelesı yolun ortasında kapısını acanlara (taksıcıler bunu cok yapar 2 kez carptım aralardan gecerken,insan bı 4 lu falan yakar neyse) çok sahıt oldum.(büyük motorla daha fazla saygı duyucaklar ama merak etme:)) 7 yılı gectı ılk kullanmaya basladıgımdan beri,duke 200 u alırken vitesli tecrubem en fazla 5 saatir hatta motoru arkadasıma getırttım.ilk gün zorlandım sadece,5 gun sonra goztepeden karsıya gecmeye basladım haftanın 3-4 gunude gecıyorum okul nedeniyle.senın vıteslı tecrubende var.egıtım alma demıyorum alsan tabiki iyi olur ama egıtımde trafıkte nasıl kullanıcagını ogretıceklerını sanmıyorum, o ıs tecrubeyle alakalı bence,ben duke 200 parasına er6n gsr600 de alabılırdım.ama suda bi gercek ki duke 200 ün görüntüsü ikisindede daha güzel:) az yaksın,bakımları az tutsun, kendıne has şekli,kullanımı kolay olsun dersen ktm duke 200 en dogru tercıh sehırıcınde,ayrıca o ölüm korkusu herkesde vardır illaki ben her motora bindiğimde bi fatiha okurum:) ama motor ustunde hıc korkmam ucuk makaslara gırmedıkce.
Herkese selamlar,
siteyi bir suredir takip ediyorum ancak yeni uye oldum. ozellikle bu basligi ilk sayfasindan son sayfasindaki son iletiye kadar tek tek sikilmadan bikmadan usanmadan okudum. oncelikle belirtmek isterim ki orta ogretim 3 (yeni sistem ile 8.sinif)ten beri motor kullaniyorum. kucuk bir sehirde buyudum. yazlari yazlik mekanda tum cocuklar kullanirdi. honda balim vardi. lise 2 de ilk motocrossumu aldim honda XLR 125 cc. su anda 25 yasindayim iki senedir de muhendis olarak calisiyorum. senelerdir motor kullaniyorum anlayacaginiz ve 3 senelik scooter tecrubesinden sonra hemen vitesli 125 cc motoruma gectim. simdi geldik simdiki durumuma.
ktm ile tanismam yan apartmanda tanimadigim bir adamin her aksam binanin onune motorunu park etmesi ile oldu. kucuklukten beri motor kullanirim ama hic ozel bir ilgim olmamisti daha dogrusu firsatim olmamisti. aileden birilerinin vefati saglik sorunlari universite yurtdisinda calisma derken istanbula bu sene geldim ve yerlestim. yeni yeni seneler sonra motor askim alevlendi ve motor almak istiyorum. ktm yi cok begendim ve bu basligi takip etmemden mutevellit ktm yi cok ciddi detayli sekilde tanidigimi dusunuyorum.
-benim asil kafama takilanlari sizin gibi tecrubeli insanlara danisarak fikir sahibi olmak istedim. ornegin senelerdir kullaniyor olmama ragmen buyuksehirde hic kullanmadim bu yuzden cok sikinti cekermiyim veya herhangi bir egitim almama gerek varmi?
-yeni baslayan biri olmadigim icin ktm 125 200 arasinda secim yapma geregi bile gormuyorum 200 alirim diye dusunuyorum dogrumu dusunuyorum?
-sizler gibi senelerdir motorla yatip kalkan tam bir motor asigi degildim belli sebeplerden oturu o yuzden cok fazla dogasina da hakim degilin bu isin ancak kaza konusundan biraz tirsiyorum. ailede vefat etmis bir ferdimiz oldugundan midir bilemem ancak olmek fikri bana son derece korkutucu geliyor ve sizlerin istanbulda motor kullanmak hakkindaki fikirlerinizi merak ediyorum. goztepede minibus caddesinde oturuyorum. genelde anadolu yakasinda olacagim. hani yasam sarti geregi surekli tem'e otoyola cikan biri degilim.
ktm almak istiyorum dedigimde farkli motorlar onerenlerde oldu (yamaha mt03, inazuma vs gibi) ancak 200 cc ye gore biraz pahali olmasina ragmen beni en cok etkileyen kendine hayran birakan ktm oldu.
biliyorum cok uzun yazdim ancak dayanip yazdiklarimi okur ve bana yardimci olmaya calisirsaniz cok memnun olurum.
simdiden tesekkurler. selamlar.
Egitim Tabi ki gereklidir, motor arabadan cok farklı ve dogal bir sekilde ogrenilmesi 100 yıllar alır bu sebeple 100 yıllarca olusturulmus bilgileri egitimle almak gerekir. Yollar arabalar icin tasarlanmıstır, ozellikle serit genislikleri. Araba zaten seridi ortalar gider, ancak aynı serit icinde motor icin en az farklı 5 yer vardır. Bulundugunuz konum cok onemlidir, Hızınız, konumunuz belirli onceliklere gore belirlenir. her metre de bu yer ve hız degisir. Arastırmalar kaza yapan bir motorcunun yapmayanlara gore tekrar kaza yapma olasılıgının daha yuksek olduugnu gostermektedir, yani kazalardan ders alınmaz. Ancak Egitim kafanızda oldugunuzu zannetiginiz surucu ile aslında olan yetenekleriniz arasıdaki ucurumu kapatır. kendinizin farkında olur ve sakat sukat isler yapmassınız. Ben egitim almadan once daha hızlı kullanıyordum, cunku iyi oldugumu sanıyordum :) ama gercek bu degil :) Ozelden yazın size bilgi vereyim egitim kurumları hakkında. Eski suruculer bu konuda daha katı oluyorlar, egitime kac kez davet ettiysem hic gelmediler, ben 5-6 yıldır suruyorum ancak 20 senedir egitim almadan surenlerden kesinlikle daha guvenli, daha kontorullu yum onlarn hatalarını rahatlıkla gozlemleyebiliryorum ve farkında olmadıkları bir hatayı duzeltme sanslarıda malesef yok. dolayısı ile Egitimsiz bir surucu ile egitim almıs biri arasıdna her anlamda buna cevreye duyarlııgnı, park halindeki hali kıyafet secimi gibi detay konular bile dahil olmak uzere ciddi farklar olduugnu gozlemledim.
selamlar
flex wheeler
29 Mart 2013, 01:29
500 euro ya buldum kargo dahil geç kaldın söylemek için :)
bende bakmıştım senin dediğine daha önçeden .
200 lük motor için değmez düşüncen yanlış imkan olsa motora verdiğim para kadarda daha harcar modifiye ederdim :cherry:
zaten yasak kardeşim yasak gürültülü egzoz :P
az bir ses fark istiyorsan ve birazda güç istiyorsan sana resimli olarak egzozu nerden deleceğini göstereyim :cherry:
hahaha imkan olsa bende bi tane beyaz duke almak isterdim:) hocam 730 tl ye dedigim siteden alinirmi o egzoz
hahaha imkan olsa bende bi tane beyaz duke almak isterdim:) hocam 730 tl ye dedigim siteden alinirmi o egzoz
ben o egzozun yurdışı fiyatlarına da baktım burdaki fiyatı daha ucuz kargo ve gümrük eklediğin zaman ama ara boru yok sadece tüp olarak veriyor diye biliyorum ara boru yaptırman lazım yada italya ebaydan 85veya 89 euro du verip alman lazım o paraya biraz daha ekleyip leo alabilirsin en azından sırf ktm için yapılmış bir egzoz daha randımanlı olur.
tercih senin.
Petros
29 Mart 2013, 02:25
Salı günü Manisa'dan Bursa'ya geldik ortalama 120 km/saat hızla ort 4 Lt yaktı bizim turuncu.
Boş vitese geçmek dışında Vites geçişleri muhteşem ama boş vitese alışamadığımdan muhtemelen.
Bu hafta Abi'm tarafından tasarlanan ktm duke 200 kendi yazı karakteri tipiyle tasarlanmış turuncu renk radyatör korumayı takacağız. Resmini en yakın zamanda koyarım. Eminim herkes beğenecektir.
memodebo
29 Mart 2013, 02:27
sevgili xawa, flax wheeler ve usas fikirleriniz ve onerileriniz icin cok tesekkurler.
umurcan
29 Mart 2013, 02:48
Evet ben de onu diyecektim. Duke pişman edecek bir motor değil. Ama eğitimsizlik edebilir. Yolun 100mt bile olsa eğitim almalısın.
İstabulda bu konuda seçenek sıkıntısı da çekmezsin :wiinkk: Eğitim ve ekipmanda paraya kıymanı tavsiye etmem sonra hepsini daha iyisiyle çiftlemen gerekiyor çünkü zaman içinde
Syanur
29 Mart 2013, 03:28
...Eğitim ve ekipmanda paraya kıymanı tavsiye etmem sonra hepsini daha iyisiyle çiftlemen gerekiyor çünkü zaman içinde
O ne demek la... :sunny:
askeray
29 Mart 2013, 11:57
O ne demek la... :sunny:
Ya zamanla duke ye bayan artçı alıcan malzemeleri çiftleyecen :) yada ekipman kullanmayı öğrenene kadar aldiklarını çizicen düşürücen kırican :)
Syanur
29 Mart 2013, 12:26
Ben tam tersine, eğitim ve ekipmanda öncelikle iyi araştırıp sonra paraya kıyalabileceğini düşünüyorum. Fileli bir monta +400 TL gibi paralar vermek mantıklı değil tabi ama kullanım şartlarınıza göre doğru ekipmanlar almazsanız, harcadığınız para %80 ziyan oluyor. Öncelikle ekipmanı iyi araştırın derim.
Ve eğitimi çiftlemek nasıl oluyor onu da tam anlayamadım... bence yanlış yazdı bizim Umur. :)
bence düşme gibi sıkıntı yaşamayacakdır, o kadar kötümser olmayın bana sorarsanız scooter sürmek daha zor .ve arkadaşın zaten tecrübesi var birkaç gün trafikte kullansın öz güveni artar taxi ve dolmuş otobüs tofaş gibi araclardan uzak dursun yeter. ekipmanları artcı için alır :)
Lütfücüğüm
29 Mart 2013, 14:48
Merhaba Arkadaşlar ben de bugun Lütfücüğümden motorunu alıp aranıza dahıl oldum. Daha önce rear hugger için Hindistan'dan getirelim demiştim ama bugün yağmur (gerçi şakır şakır yağmıyordu) altında bindim rear hugger'ın yokluğunu hissetmedim. Olmazsa olmaz değilmiş gibi geldi bana.
Bu arada bu motorda da Service regıster yazısı duruyor, Lütfücüğüm bahsetmişti, Umurcan sanırım sende de aynı sebeple bekliyorsun, Ulusan'dan takip etmiş miydin?
Hayırlı olsun tekrar.
pazar günü bir buluşma yapalımmı istanbuldaki arkadaşlar.
umurcan
29 Mart 2013, 18:05
Kıyma olacak o :mrgreen: Kıyma eğitimle ekipman parasına iyisini alman gerekiyor diyecektim
Ya düşmez herhalde diyosun da ne olacağı hiç belli olmaz. Her ne kadar çok hata affeden bir motor olsa da dük. Fizik kuralları affetmiyor zaman zaman
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO