Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Syanur
11 Mart 2013, 11:36
...İkinci seçenek bunu aldırıp kargo ile göndermek. Bu durumda Gümrük mevzusu nasıl çözülür bilemiyorum.
Neticede görüşleriniz nedir söyleyin bakalım. Bu arada lazım olana rear hugger'ın yedek parça kodu JU 18 10 000.
selamlar....
Çok teşekkür ederiz öncelikle :cat:
Gümrük olayı şöyle ki, gönderilen ürünlerin fatura fiyatını (kargo dahil değil) 97$ ın altında gösterirlerse paket gümrüğe takılmaz. Tabi tüm siparişler tek bir yere gelecek bu durumda. Sonra TR içinden dağıtımı kendimiz yaparız. Ama asıl sorun şu ki Hindistandan buraya büyük ihtimalle USPS yada DHL gibi firmalar ile kargo yollamaya çalışacaklardır. Ve acayip rakamlara gelir ozaman(küçük bir manifolda ABD'den buraya 60$ fiyat çektiler). China air post yada honkong air post gibi firmalar çok daha ucuza getirirdi ama onlar da hindistanla çalışmıyorlar sanırım...
HELLAS
11 Mart 2013, 11:40
Türkiye'de bu motosikletin ilk sahibi sizsiniz galiba :) yazacağınız yorumlar,izlenimler gerçekten çok değerli olacak.
sonunda guzel anlamalı açıklama :cherry:
adam bırde avrupadan guzel çekılmış resımlerde koymuş
umurcan
11 Mart 2013, 12:02
Neden insanların kullandığı motorlara laf söylemeye bu kadar heveslisiniz bunu anlayabilmiş değilim.
Neyin hazımsızlığı bu?
---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:49 ----------
Çok teşekkür ederiz öncelikle :cat:
Gümrük olayı şöyle ki, gönderilen ürünlerin fatura fiyatını (kargo dahil değil) 97$ ın altında gösterirlerse paket gümrüğe takılmaz. Tabi tüm siparişler tek bir yere gelecek bu durumda. Sonra TR içinden dağıtımı kendimiz yaparız. Ama asıl sorun şu ki Hindistandan buraya büyük ihtimalle USPS yada DHL gibi firmalar ile kargo yollamaya çalışacaklardır. Ve acayip rakamlara gelir ozaman(küçük bir manifolda ABD'den buraya 60$ fiyat çektiler). China air post yada honkong air post gibi firmalar çok daha ucuza getirirdi ama onlar da hindistanla çalışmıyorlar sanırım...
Hindistandan yok mudur bu tarz makul firmalar? Öyle bir şansımız olacaksa ben de orjinalini kullanmayı tercih ederim tabii. Bu seçeneği hızlıca bir karara bağlayalım da duruma göre ya Archeus'u bekletmeyelim, ya da direk eldekilerle girişelim yapımına
HELLAS
11 Mart 2013, 12:21
ONCELİKLE ... TR DE JAPON V E İTALYAN KULANILMALI ... MİLLİ SERVET
ÇİN .BMW.KTM.... :farao:
umurcan
11 Mart 2013, 12:23
Japon ve italyan tam olarark nasıl milli servet oluyor? Aydınlatın bizi biraz lütfen.
TAYFUNBORA
11 Mart 2013, 13:14
edit.(onkarakter)
umurcan
11 Mart 2013, 13:28
Görüyorum ki cevap vermeyeceksiniz.
O halde rica ederim bu motorları kullanan veya almayı düşünen insanlara yardım etmek için açılmış bu başlığı kişisel düşünce ve kaprislerinizin doğrultusunda bulandırmayın.
arkadaşlar axa sigortadan trafik sigortası için 236 tl fiyat aldım, sizce normal midir?
sizler sigortalarınızı nereden, ne kadara yaptırdınız?
umurcan
11 Mart 2013, 14:02
Trafik sigortasından bahsediyorsan eğer, şehirden şehire değişiyor diyorlar onun için. Ben ya 60 ya da 100TL'ye yaptırdım Manisa için. Yine axa
Syanur adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederiz öncelikle
Rica ederim ne demek motor işi biraz gönül işi
Gümrük olayı şöyle ki, gönderilen ürünlerin fatura fiyatını (kargo dahil değil) 97$ ın altında gösterirlerse paket gümrüğe takılmaz. Tabi tüm siparişler tek bir yere gelecek bu durumda. Sonra TR içinden dağıtımı kendimiz yaparız. Ama asıl sorun şu ki Hindistandan buraya büyük ihtimalle USPS yada DHL gibi firmalar ile kargo yollamaya çalışacaklardır. Ve acayip rakamlara gelir ozaman(küçük bir manifolda ABD'den buraya 60$ fiyat çektiler). China air post yada honkong air post gibi firmalar çok daha ucuza getirirdi ama onlar da hindistanla çalışmıyorlar sanırım...
Hindistandan yok mudur bu tarz makul firmalar? Öyle bir şansımız olacaksa ben de orjinalini kullanmayı tercih ederim tabii. Bu seçeneği hızlıca bir karara bağlayalım da duruma göre ya Archeus'u bekletmeyelim, ya da direk eldekilerle girişelim yapımına
Arkadaşlar bu durumda Türkiyeye kargo olayının fiyatını alacağım ancak 1 tanesinin ağırlığı ne kadardır? malum ya koli boyutuna ya da ağırlığa göre fiyat verecekler. sanırım 50 x 25x 30 cm içine 3 tane girer. Üç tane gelecek desek 3 ü 5 kiloyu geçmez ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Hindistan-Türkiye kargo 190 TL'den aşağı gelmiyor...... 3 parça desek kelle başı yaklaşık 60 TL + 20 USD olur gibi.
biraz tuzlu galiba ne dersiniz? BMW çıkması daha ucuz
:wiinkk:
wincentt
11 Mart 2013, 16:06
[/COLOR]Hindistan-Türkiye kargo 190 TL'den aşağı gelmiyor...... 3 parça desek kelle başı yaklaşık 60 TL + 20 USD olur gibi.
biraz tuzlu galiba ne dersiniz? BMW çıkması daha ucuz
:wiinkk:[/QUOTE]
Almayı düşünen arkadaşlar varsa kargoda da 3 ünü bir arda yollayabiliyorsanız bu fiyat bana uyar. Tek başına geldiğini düşündüğümüzde fiyat 230 tl civarı baya yüksek. Bu arada ilginize teşekkürler.
marfatih
11 Mart 2013, 16:08
Motoru yeni sıfırmı aldın ?
evet dostum.niye sordunki
bende 0 'a alırken zorlanıyorum.1 den 0 'a hiç alamıyorum nerdeyse, 2 'den 0'a almak daha kolay oluyor belkide yenı aldıgımdan alışamadım.
düzelir merak etme sadece durduğun zaman boşa gecer şimdilik ,ilk bakımdan sonra daha kolay boşa alıyorsun. 3900 km deyim bazen ben yolda giderken 2 yerine boşa aldığım oluyor .
bir ara islatalım senin motoru :cherry:
mithrelios
11 Mart 2013, 19:51
öncelikle herkese selamlar, gerçekten çok güzel bir motosiklete benziyor Duke 200. bu hafta içerisinde ben de almayı planlıyorum. Tek sorum güvenli sürüş açısından olacak,
sadece 2-3 ay (yaklaşık 1000 km sürdüm) kullandığım ve 7 yıl önce sattığım CBR 125 motosikletim vardı, A2 ehliyetim var ve 7 yıldır arabayla her gün trafikteyim.
Sizce Honda CB 125 benzeri bir motor alıp bu sezon onunla geçirsem de seneye 200 cc Duke alsam daha mı iyi etmiş olurum? Arabam da var motoru sadece keyif için alıyorum ve maddi olarak 125 alıp seneye satmamın yol açacağı kayıp benim için önemli değil.
Duke'ü gördüm, üzerine bindim, ağırlık ve ağırlığın dağılımı gerçekten çok iyi ayarlanmış (bundan epey küçüktü eski CBR 125 boyut olarak ama ağırlıkları aynı) çok keyifle ve rahat bir şekilde sürülürüm ben diye bağıran muhteşem bir motora benziyor. Bu şekilde kanıma girmişken de gidip CB 125 almak hiç içimden gelmiyor :D Motosiklete Duke 200 ile başlayan veya scooter/daha küçük vitesli motordan sonra az tecrübeyle geçen biri var mı acaba?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Syanur
11 Mart 2013, 19:58
Duke200 ile başlaman kontrol veya benzeri konular açısından sıkıntı kesinlikle yaratmaz. Eğitim alırsan (ki şiddetle tavsiye ederim) çocuk oyuncağı olur, o derece...:cat:
umurcan
11 Mart 2013, 20:30
Valla hacı ben de büyük ihtimalle büyük olacak ama gaza hakim oluruz diye aldım. İyi ki de almışım :mrgreen:
Şöyle diyim motoru aldığımdan beri 3 tane eğitmenle tanıştım, 3'ü de iyi bir tercih yaptığımı belirtti. Bu 3 eğitmenden 2si eğitim motoru olarak edinmeyi planladığını da söyledi hatta.
Birisi forumdan oocan abimizdir. Kendisi rospa sertifikalı eğitmen eğitmeni. 125cc zaten sürmüşsün, bence seni sezona kadar bile sıkmadan idare etmeyecek bir motordansa buna yönel :wiinkk:
brooklynnn
11 Mart 2013, 21:34
low fuel 46 km yazısını goren ve bu 46 kmyı bıtıren var mı aramızda ?
bıldıgım kadarı ıle depo 11 lıtre
low fuel yazısını gordukten sonra benzın alıyorum ve 8 lıtre cıvarı alıyor
low fuel yazısı bıttıkten sonra kac km daha gıttınız ?
yarın uzun yola cıkıcam yolda kalmıyım :)
bu arada @xawa ewet lastikler michelin pilot road
on arka 600e aldım kargo da dahil
elcık koruma ısıne gelırsek demırlı olanlar guzel fakat bir ekstrası yok bence
vurduktan sonra el her türlü gider diyorum ben onun koruyacagına pek ınanasım yok
Syanur
11 Mart 2013, 21:40
öncelikle herkese selamlar, gerçekten çok güzel bir motosiklete benziyor Duke 200. bu hafta içerisinde ben de almayı planlıyorum. Tek sorum güvenli sürüş açısından olacak,
sadece 2-3 ay (yaklaşık 1000 km sürdüm) kullandığım ve 7 yıl önce sattığım CBR 125 motosikletim vardı, A2 ehliyetim var ve 7 yıldır arabayla her gün trafikteyim.
Sizce Honda CB 125 benzeri bir motor alıp bu sezon onunla geçirsem de seneye 200 cc Duke alsam daha mı iyi etmiş olurum? Arabam da var motoru sadece keyif için alıyorum ve maddi olarak 125 alıp seneye satmamın yol açacağı kayıp benim için önemli değil.
Duke'ü gördüm, üzerine bindim, ağırlık ve ağırlığın dağılımı gerçekten çok iyi ayarlanmış (bundan epey küçüktü eski CBR 125 boyut olarak ama ağırlıkları aynı) çok keyifle ve rahat bir şekilde sürülürüm ben diye bağıran muhteşem bir motora benziyor. Bu şekilde kanıma girmişken de gidip CB 125 almak hiç içimden gelmiyor :D Motosiklete Duke 200 ile başlayan veya scooter/daha küçük vitesli motordan sonra az tecrübeyle geçen biri var mı acaba?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Buarada almayı düşündüğünüz motor Ankarada mı, nerde ?
low fuel 46 km yazısını goren ve bu 46 kmyı bıtıren var mı aramızda ?
bıldıgım kadarı ıle depo 11 lıtre
low fuel yazısını gordukten sonra benzın alıyorum ve 8 lıtre cıvarı alıyor
low fuel yazısı bıttıkten sonra kac km daha gıttınız ?
yarın uzun yola cıkıcam yolda kalmıyım :)
bu arada @xawa ewet lastikler michelin pilot road
on arka 600e aldım kargo da dahil
elcık koruma ısıne gelırsek demırlı olanlar guzel fakat bir ekstrası yok bence
vurduktan sonra el her türlü gider diyorum ben onun koruyacagına pek ınanasım yok
En güzeli ş.içinde benzinlik civarlarında benzini bitirip benzinliğe 0 depo ile gitmek, sonra güzelce fullemek, sonra birdaha benzin bitene kadar dolaşmak. Bir ara yap bunu, insan motorunu tanımalı bence :)
Bir de Pilot road ları taktıktan sonra bir fark oldu mu? hissedilir bir fark mı, bariz mi vs, yorum yapabilirsen :wiinkk:
Lütfücüğüm
11 Mart 2013, 21:40
En doğru hesap için ortalama tüketime bakmak gerekiyor. Hatırladığım kadarıyla 12 litreydi depo; ortalama tüketime bölündüğünde gidilecek yol ortaya çıkıyor.
Range e fazla güvenmemek lazım çünkü range depoyu fullediğinizden itibaren yapılan kullanımı değerlendiremez, sanırım yapılan son 50km deki kullanıma göre değişiyor; dolayısı ile sağlıklı bilgi vermeyebilir.
Ben ortalama tüketimi denedim, 1 e 1 tutuyor. Full depodan 100km sonra tam ortalama tüketim L değeri kadar benzin aldı.
low fuel 46 km yazısını goren ve bu 46 kmyı bıtıren var mı aramızda ?
bıldıgım kadarı ıle depo 11 lıtre
low fuel yazısını gordukten sonra benzın alıyorum ve 8 lıtre cıvarı alıyor
low fuel yazısı bıttıkten sonra kac km daha gıttınız ?
yarın uzun yola cıkıcam yolda kalmıyım :)
bu arada @xawa ewet lastikler michelin pilot road
on arka 600e aldım kargo da dahil
elcık koruma ısıne gelırsek demırlı olanlar guzel fakat bir ekstrası yok bence
vurduktan sonra el her türlü gider diyorum ben onun koruyacagına pek ınanasım yok
Volkan hayırlı olsun ya, yeni görüyorum daha .
İzmite uğrarsan haber ver de bir görüşelim :)
125 topiğine birşeyler yazmıştım ama görmedin sanırım .
Kazasız, belasız kullan .
umurcan
11 Mart 2013, 22:05
En güzeli ş.içinde benzinlik civarlarında benzini bitirip benzinliğe 0 depo ile gitmek, sonra güzelce fullemek, sonra birdaha benzin bitene kadar dolaşmak. Bir ara yap bunu, insan motorunu tanımalı bence :)
Bir de Pilot road ları taktıktan sonra bir fark oldu mu? hissedilir bir fark mı, bariz mi vs, yorum yapabilirsen :wiinkk:
İnsanları yolda kalmaya mı teşvik ediyosun la :mrgreen: Yanına adam mı arıyorsun yoksa :mrgreen:
Bulent78
11 Mart 2013, 22:10
Sonra alt geçitlerde kalmak :) bu kısmı eklemeyi unutmuş panpa :)
Lütfücüğüm
11 Mart 2013, 22:18
Şöyle mi ?
http://i47.tinypic.com/f41rgo.jpg
http://i46.tinypic.com/554aqp.jpg
umurcan
11 Mart 2013, 22:23
Araştırmacı gezeteci lütfücüğüm son noktayı koymuş :mrgreen: Hellasla beraber mi çalışıyosun olm? Yolda kaldı mı dedirtecen :P
michelin pilot road 3 mü aldığın lastikler fiyat iyimiş.
wincentt
11 Mart 2013, 23:38
low fuel 46 km yazısını goren ve bu 46 kmyı bıtıren var mı aramızda ?
bıldıgım kadarı ıle depo 11 lıtre
low fuel yazısını gordukten sonra benzın alıyorum ve 8 lıtre cıvarı alıyor
low fuel yazısı bıttıkten sonra kac km daha gıttınız ?
yarın uzun yola cıkıcam yolda kalmıyım :)
bu arada @xawa ewet lastikler michelin pilot road
on arka 600e aldım kargo da dahil
elcık koruma ısıne gelırsek demırlı olanlar guzel fakat bir ekstrası yok bence
vurduktan sonra el her türlü gider diyorum ben onun koruyacagına pek ınanasım yok
Hocam lastikleri hangi siteden aldınız, ben de pilot road 2 taktırmayı düşünüyorum izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Buz motorda 1000 lirayı buluyor sanırım. Birde motolastik diye bir site var alışveriş yapan bilgisi olan var mı? Fiyatları daha uygun.
aTabYz
12 Mart 2013, 00:18
evet dostum.niye sordunki
Bende almayı düşünüyorumda çok kararsız kaldım sende vites geçmiyor deyince daha bi kararsız kaldım şimdi ben diyorumki direk 600lük makinamı alsam bunun ikinci elinimi alsam yoksa sıfır sym 250 Nbi mi alsam anlamadım :S
Lütfücüğüm
12 Mart 2013, 00:23
Vitesin geçmemesi büyük ihtimalle ufak bir civata ayarındandır, küçük bir ihtimal de kullanıcıdan.
Ben almadan önce uzun süre bekledim ki kronik bir sorunu çıkar mı diye; çıkmadı, ben de yaşamadım. Dolayısı ile ufak detaylara takılmayın, bir tane örnek kararınızı etkilemesin.
Sınıfındaki diğer rakipleri ile bütçeniz çerçevesinde fiyat/performans değerlendirmesi yapmak lazım sadece.
marfatih
12 Mart 2013, 02:06
düzelir merak etme sadece durduğun zaman boşa gecer şimdilik ,ilk bakımdan sonra daha kolay boşa alıyorsun. 3900 km deyim bazen ben yolda giderken 2 yerine boşa aldığım oluyor .
bir ara islatalım senin motoru :cherry:
abi yemek ısmarlamaktan imanım gevredi :) ama ne zaman istersen yakınız muhtemelen tecrübelerinden faydalanırım :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Vitesin geçmemesi büyük ihtimalle ufak bir civata ayarındandır, küçük bir ihtimal de kullanıcıdan.
Ben almadan önce uzun süre bekledim ki kronik bir sorunu çıkar mı diye; çıkmadı, ben de yaşamadım. Dolayısı ile ufak detaylara takılmayın, bir tane örnek kararınızı etkilemesin.
Sınıfındaki diğer rakipleri ile bütçeniz çerçevesinde fiyat/performans değerlendirmesi yapmak lazım sadece.
büyük bir ihtimal kullanıcıdan :)
çünkü daha kolay geçmeye başladı ya alışmakla ilgili yada km arttıkça daha kolay oluyor
brooklynnn
12 Mart 2013, 05:40
lastikler pilot road 1
Su an memnunum kayma v.s yasamadim hic
Su an rodajdayim gecen gun ucyuz km yaptim rodaji bitirdim gibi birsey
Rodajdayken yattim kalktim asiri olmamak kaydiyla gram kayma yapmadi
Cabuk isiniyor digerlerine gore fakat uzun yolda isinma katsayisi standart lastikler gibi
Tek farki cabuk isinmasi
Deseni cok hosuma gidiyor
Cok atraksiyon yasamiyorsaniz bu astikler yeterli fakat ben yatar kalkarim limitlerde yasarim diyorsaniz daha yumusak hamurlu pilot power bakin
Ben uzun yol agirlikli oldugu icin bu lastigi taktim. Touring lastiklere sahip
Low fuel dedikten sonra ve 46 kmyi harcadiktan sonra ortalama 100 daha gider mi arkadaslar ?
ferdinandd
12 Mart 2013, 05:48
Low fuel dedikten sonra ve 46 kmyi harcadiktan sonra ortalama 100 daha gider mi arkadaslar ?
Böyle bir soruyu sorabiliyor olmak bile keyif verici :mrgreen: Gece gece Kawa başlığından sonra moralim düzeldi :) Bu sorunun cevabının takibindeyim :cherry:
brooklynnn
12 Mart 2013, 05:50
motolastkte eger elinde warsa hemen alirsiniz yoksa beklersiniz
ben oktay motordan fuar indirimini kullanarak aldim
kargoda sikinti yasasamda ( kargonun dengesizliginden kaynakli ) tavsiye ederim alin kullanin
Pilot powerlar 650idi ben 600olan pilot roadu tercih ettim
Lütfücüğüm
12 Mart 2013, 06:11
Yukarıda da yazdım; ortalama tüketiminize göre kendi menzilinizi belirleyin hesabı ona göre yapın. İ
Ben her benzin aldığımda km sayacını ve ort. tüketimi sıfırlıyorum. depoda 12 litre benzin olduğunu ve ortalamamı bildiğimden tam olarak kaç km gideceğimi biliyorum.
Genel ortalamam 2.7-3 arası oluyor genelde; bu da 400 km den fazla menzilim var anlamına geliyor. 370 i geçtiğimde yakıt alıyorum tekrar, aldığım litre ile kalması gereken miktarı topladığımda hep 12 çıkıyor. Yani range değil ama avarage cons. a güvenebilirsiniz.
Yakıt barlarının her biri 0.75 litre yani rezerve 1.5 litre. Buda demek oluyor ki ışık yandıktan sonra ( son iki bara düştükten sonra ) max range 55km olur.
mithrelios
12 Mart 2013, 12:21
Buarada almayı düşündüğünüz motor Ankarada mı, nerde ?
Motosikleti bu akşam Rider Ankara'dan almayı planlıyorum. Plaka işlerini sanırım onlara bırakacağım iş durumları gereğince, cumartesi sabah erkenden de teslim alırsam benim için eve getirmesi rahat olacak.
Petros
12 Mart 2013, 23:53
Merhaba, bende yakın zaman 200 Duke alarak yanınızda yerimi alacağım inş. Almak istediğim motorun 1000 bakımı ile alakalı bir sorun var da Supermoto' da bu konu hakkında yardım alabileceğim tanıdığı olan veya spormoto da bana bu konuda yardımcı olacağını düşündüğü kimse var mı ?
umurcan
13 Mart 2013, 01:30
Nasıl bir sorun tam olarak? 2. el alacaksınız da sahibi sokmamış mı 1000 bakımına ?
kursatk
13 Mart 2013, 02:59
Öncelikle herkese iyi günler. Bir süredir günlük kullanım için düşük cc motosiklet alternatiflerini inceliyorum eski gsr600 kullanıcısıyım ilk tercihim inazuma oldu gayet hoş ve işlevsel buldum. geçen ay sonu cnr da fuar da inceledim çok beğendim almak icin kesin kararı mı verdim. Pazartesi günü bir arkadaşımla kadıköyde motorculari gezerken spormotoya girdik ve daha önce çok ufak diye listeme bile almadığım duke 200 inceledik ve çoooook beğendim şaşkınlığımı gizleyemedim kullanılan malzeme oturuş pozisyonu yakıt tüketimi şahane bence .
Kafama takılan şey bir motor bu kadar güzel olabilir mi cidden bu motor bu kadar performanslı bir makine mi ?
Özellikle motoru deneme yada çalışır vaziyette inceleme konusunda yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim.
vanesy
13 Mart 2013, 05:00
Arka Çamurluk ile ilgli arayış içinde olanlar var galiba, böyle bir seçenek mevcut, paylaşayım sizinle.
Ben görevli olarak Hindistan'da bulunuyorken Duke benim de almayı düşündüğüm motorlardan olduğu için tesadüfen bu foruma takıldım, özelikle rear hugger meselesi kafamı kurcaladığı için. Ancak baktım ki kolay bir çaresi yok. Biraz araştirdim burada KTM'yi (ve tabii ki yedek parçalarını) Bajaj üretiyor. Üşenmedim gittim bulunduğum şehirde yedek parçasını satan yetkili servisi buldum. Rear Hugger'ı sordum. Fiyatı öyle aman aman bişey değil, 15 dolardan az. Ama yanında bir de demir ek parça veriyorlar, burada motora genellikle artçı olarak eşleri biniyor, onların da saree denen ayaklarına dolanan bir kıyafeti oluyor, bu kıyafet biraz salkım saçak bişey olduğundan arka tekere dolanmasın diye bu demir zamazingoyu rear hugger'la beraber veriyorlar. neyse uzattım iyice, kısaca bu arka çamurluğu almak için gittim ama ellerinde kalmamış. sipariş edersem 15 güne gelir dediler ama ben 15'inde dönüyorum. Belki benden sonra buradaki arkadaşları devreye sokup 2-3 tanesini bavul ticareti ile almak mümkün olur. toplam maliyeti de 20 doları geçmez. (tabi burdaki arkadaşları ikna edip geri gelecekleri zaman ayrı bir çanta ayırmalarını sağlamak gerekecek, bir de arkadaşların ağustostan önce gelmesi zor.) İkinci seçenek bunu aldırıp kargo ile göndermek. Bu durumda Gümrük mevzusu nasıl çözülür bilemiyorum.
Neticede görüşleriniz nedir söyleyin bakalım. Bu arada lazım olana rear hugger'ın yedek parça kodu JU 18 10 000.
selamlar....
gümrükte, bir pakette aynı üründen 3 veya daha fazla olursa da alıkoyarlar paketi. tek sınır 75 euro değil malesef. ama parçanın gelme imkanı varsa ben de isterim.
aslında hazır hindistanda bağlantılarınız varken uluslar arası gönderim yapan bir online satış sitesi soruştursalar, rear hugger temininin kapısı herkese açılsa çok iyi olur. dil engeli yüzünden kişisel araştırma yapamıyoruz. verdiğiniz parça koduyla tekrar araştırıacağım yine de.
Syanur
13 Mart 2013, 11:48
gümrükte, bir pakette aynı üründen 3 veya daha fazla olursa da alıkoyarlar paketi. tek sınır 75 euro değil malesef. ama parçanın gelme imkanı varsa ben de isterim.
aslında hazır hindistanda bağlantılarınız varken uluslar arası gönderim yapan bir online satış sitesi soruştursalar, rear hugger temininin kapısı herkese açılsa çok iyi olur. dil engeli yüzünden kişisel araştırma yapamıyoruz. verdiğiniz parça koduyla tekrar araştırıacağım yine de.
Gelen paketlerin içini açıyorlar mı?? Ben açmıyorlar diye biliyordum. Cihazdan içini görselerde 3 adet sipariş mi yoksa 3 parçadan oluşan bir ürün mü onu nasıl anlıyorlar acaba... :silent:
mithrelios
13 Mart 2013, 14:10
Gelen paketlerin içini açıyorlar mı?? Ben açmıyorlar diye biliyordum. Cihazdan içini görselerde 3 adet sipariş mi yoksa 3 parçadan oluşan bir ürün mü onu nasıl anlıyorlar acaba... :silent:
motosiklet parçası değil ama satmak üzere yüksek adette zippo çakmaktan, kullanılmış Xbox360'a çok fazla ürün getirttim yurtdışından, benim karşılaştığım:
1- eğer normal posta ile gelmişse ve standart boyutlarda/muafiyet limitlerinde bir eşya ise açılma riski çok düşük oluyor. Ancak gümrükte her zaman açılabilir.
2- eğer ups/dhl gibi özel bir kargo ile geldiyse kesin açılıp bakılıyor.
ticari nitelikte olmaması lazım gelen malın parasal olarak belirlenen sınırlara uysa bile. Ancak 3 tane aynısından olunca ticari nitelik mi kabul ediliyor ondan emin değilim, zamanında 10 tane zippo getirttiğim oldu birden fazla seferde.
motosiklet parçası değil ama satmak üzere yüksek adette zippo çakmaktan, kullanılmış Xbox360'a çok fazla ürün getirttim yurtdışından, benim karşılaştığım:
1- eğer normal posta ile gelmişse ve standart boyutlarda/muafiyet limitlerinde bir eşya ise açılma riski çok düşük oluyor. Ancak gümrükte her zaman açılabilir.
2- eğer ups/dhl gibi özel bir kargo ile geldiyse kesin açılıp bakılıyor.
ticari nitelikte olmaması lazım gelen malın parasal olarak belirlenen sınırlara uysa bile. Ancak 3 tane aynısından olunca ticari nitelik mi kabul ediliyor ondan emin değilim, zamanında 10 tane zippo getirttiğim oldu birden fazla seferde.
Daha önceki araştırmam DHL tipi kargolardı, India post ile maliyeti yarıdan fazla düşüyor ama adamların öyle bir bürokrasisi var ki postayı göndermek için yarım gün uğraşmak gerekiyor. Eğer nazımı geçirecek bi Hintli bulursam önce siparişi verdireceğim, sonra parçayı aldıracağım sonra da kargoya verdireceğim. Genelde kafaları biraz değişik çalışıyor, servis aynı parçadan 3 tanesini aynı anda satamayabilir, ya da Hintli vatandaş için bu saydıklarım çok karmaşık gelebilir. Gene de denemeye değer. Dediğim gibi 15'inde dönmek zorunda olduğum için yanımda getiremiyorum ancak bu işin peşini bırakmayacağım, sizleri bilgilendiririm.
Anladığım kadarı ile 3 tane getirtebilirsek kullanıcısı olacak. Zaten ticaretini yapmayacağım için fazlasını getirmeyi düşünmüyorum. Bakalım becerebilirsek ilgilenen arkadaşlarla tekrar ileşitim kurarım.
sağlıcakla kalın
umurcan
13 Mart 2013, 15:37
Valla gelecek olursa ben de varım
HELLAS
13 Mart 2013, 16:14
SABAH TAN BERI BAKIYORUM ÇOK ÇİRKİN ABI NERESI GUZEL ..... HELE ENDURO SU ABI O NE YA ÇİN MALI MOTORLAR GIBİ
BİRİSİ DEMELİ KRAL ÇİRKİN DİYE......
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
çıplak kral :queen:
Syanur
13 Mart 2013, 23:25
Beyler şu hindistanda çamurluk membağı var sanırım. şu mototunki daha güzelmiş;
http://www.youtube.com/watch?v=u8WZOKbIuzw&list=WL1405C62E83581E70
u8WZOKbIuzw&list
Testte esaslı buarada, etkileyici :cat:
Şu çamurluk...;
http://img2.kuikr.com/k/20130219/1819224736-1361260104.jpg
Şu da başka bir bajajın, 135'lik;
http://4.bp.blogspot.com/_Y5JU0n4majU/TDlPXk2yZjI/AAAAAAAAGP0/jNCRCYcDwEI/s1600/P135LS+02.jpg
Duke'ün kine benziyor..
Petros
13 Mart 2013, 23:38
Bulunduğu yerde servis yokmuş motor 1200 de bakım için çağırmış ama daha gelmemiş servis. Ben şimdi gider alırım ordan ama istanbula 400 km koyarsan 1600 eder. Otobüsle göndersek bile 1200 e garantiye işler mi 1000 bakımı yapıldı diye ?
umurcan
14 Mart 2013, 02:55
Dük için de vardı o su altı testi. Baya yarım saat falan tutup sonra çalışıtırıyodu elemanlar.
Bunların bağlantılar farklı ama sanki :silent:
@petros - Garanti işini spormotoya bi telefon açıp sormanı tavsiye ederim. Garantiye işlemese bile motorların bakım durumları vs hepsi KTM veritabanına gidiyor. 2. elde zaten paranoyakça yaklaşıyo millet motora, 1500 de soktuk rodaja dersen başını ağrıtırlar. Şehir neresi tam olarak?
vanesy
14 Mart 2013, 04:30
Gelen paketlerin içini açıyorlar mı?? Ben açmıyorlar diye biliyordum. Cihazdan içini görselerde 3 adet sipariş mi yoksa 3 parçadan oluşan bir ürün mü onu nasıl anlıyorlar acaba... :silent:kontrole girmişse açarlar. benim açılıp gümrük bandıyla tekrar kapatılmış paketlerim oldu. makbuzu da incelerler. kendi databaselerinden fiyat doğruluğunu da kontrol edebilirler. her şeyi açmaya, her kontrolü yapmaya hakları var. üç çamurluk ortalamanın üzerinde bir ebatta olacağı için de açılma ihtimali yükseliyor.
tabi hiç kontrol edilmeden geçen bir dolu paket de var. şans işi biraz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------
motosiklet parçası değil ama satmak üzere yüksek adette zippo çakmaktan, kullanılmış Xbox360'a çok fazla ürün getirttim yurtdışından, benim karşılaştığım:
1- eğer normal posta ile gelmişse ve standart boyutlarda/muafiyet limitlerinde bir eşya ise açılma riski çok düşük oluyor. Ancak gümrükte her zaman açılabilir.
2- eğer ups/dhl gibi özel bir kargo ile geldiyse kesin açılıp bakılıyor.
ticari nitelikte olmaması lazım gelen malın parasal olarak belirlenen sınırlara uysa bile. Ancak 3 tane aynısından olunca ticari nitelik mi kabul ediliyor ondan emin değilim, zamanında 10 tane zippo getirttiğim oldu birden fazla seferde.supplement ve kozmetik yasaklanıp muafiyet 75 avruya düştükten sonra fazla siparişim olmadı ancak son baktığımda 3 adet sınırı mevcuttu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
SABAH TAN BERI BAKIYORUM ÇOK ÇİRKİN ABI NERESI GUZEL ..... HELE ENDURO SU ABI O NE YA ÇİN MALI MOTORLAR GIBİ
BİRİSİ DEMELİ KRAL ÇİRKİN DİYE......
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
çıplak kral :queen:
benim hugger takıp kısa plakalık takma niyetim var. şasisi çok tatlı motorun, çok derli toplu. çamurluk çıkınca kendisini daha iyi gösteriyor. kimileri de çamurluğu yetersiz bulmuş, onlar için de ihtiyaç... zevk meselesi tabi. yabancı forumlarda huggerı beğenmeyenler çoğunlukta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
Beyler şu hindistanda çamurluk membağı var sanırım.
...
videodaki bajajın duke 200 karşılık kendi markası altında ürettiği motor. ben aynı çamurluktur diye düşünüyordum ama şimdi emin olamadım.
arka tarafta hem iç hem dış hugger kalın olunca görsel açıdan biraz ağır olmuş sanki.
ben en son fotodaki arkada duran huggerı beğendim en çok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------
testin tıpkısının aynısı ktm duke 200 için:
http://youtu.be/oqMc1q_dEGc
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
çok uzun gönderi oldu biliyorum ama, 2013 beyaz duke'u nasıl buldunuz?
Petros
14 Mart 2013, 10:40
@umurcan Manisa 'da makina ben istanbuldayım. En iyisi görüşmek biliyorumda bi tanıdık olsa daha iyi olur diye düşündüm o yüzden hemen aramadım.
Syanur
14 Mart 2013, 11:15
benim hugger takıp kısa plakalık takma niyetim var. şasisi çok tatlı motorun, çok derli toplu. çamurluk çıkınca kendisini daha iyi gösteriyor. kimileri de çamurluğu yetersiz bulmuş, onlar için de ihtiyaç... zevk meselesi tabi. yabancı forumlarda huggerı beğenmeyenler çoğunlukta.
videodaki bajajın duke 200 karşılık kendi markası altında ürettiği motor. ben aynı çamurluktur diye düşünüyordum ama şimdi emin olamadım.
arka tarafta hem iç hem dış hugger kalın olunca görsel açıdan biraz ağır olmuş sanki.
ben en son fotodaki arkada duran huggerı beğendim en çok.
çok uzun gönderi oldu biliyorum ama, 2013 beyaz duke'u nasıl buldunuz?
Bajaj 135 modelinin çamurluğu Duke çamurluğuna çok benziyor(en son resimdeki, senin beğendiğin) Ama bağlantı yerleri nasıl bilmiyorum. Bajaj200 modelininki ise baya farklı. Ama hem çift taraflı bağlantı hem de her bağlantı tarafını çift kollu yapmışlar. Böyle ufak motorlar için çok kaba durmuş bence de, haklısın.
Beyaz renk için de 1-2 resim paylaşsaydın da yorum yapsaydık :wiinkk:
hindistandakilerde radyatör koruma var birde ona bakma şansın varmı .
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO