PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

ahmettpc
05 Ocak 2013, 14:48
ne diyelim maşallah :) allah kazadan beladan sakınsın

turbocharge
05 Ocak 2013, 16:58
Hastasıyım yahu bu motorun inşallah bu sezon almak istiyorum artık. Geçen beşiktaşta yürüyorum aralardan nasıl gidiyo fare gibi, çok hoşuma gitti :) ( trafikte ilk defa gördümde :mrgreen: )

Lütfücüğüm
05 Ocak 2013, 22:51
Sonradan ABS takma niyetindesin sanırım. Beyin ve ön frenin(komple) değişmesi gerek diye tahmin ediyorum. Ciddi masraf gibi geliyor bana. Sanırım ER-6 için de araştırmıştık bu olayı kısaca ve az masraflı bişey olmadığına kanaat getirmiştik. Umarım sizin motorlarda o kadar zor değildir.



Duke öyle çukurlara girebilecek bir alet değil süspansiyon olarak. O konuda XT ile kıyaslanamaz. Sizin anlattığınıza göre XT nin süspansiyonları oldukça yumuşakmış, bu durumda duke'nin de yol tutuşu avantajlı demektir. Frenlemede ise Duke ile baş edebileceğini sanmıyorum XT'nin. Ve her nekadar XT yi kullanmamış olsam da ~11 hp lik hem de enduro dişli oranlarına sahip bir motosikletin ~130 km/h hızlara çıkması mümkün değil. Bunlar hep o sapma yapan göstergelerin bizlere yaşattığı heyecanlar işte :) Iddialasmadiginizi biliyorum yoksa :wiinkk:

Bakalım Polat, kafamdaki rakama uyarsa yaparım. Ama bilmediğim konular var; mesela ABS tipi, jantın değişmesi gerekir mi, ayrı bir beyin mi var yoksa entegre bir beyin mi, en önemlisi de böyle bir değişim mümkün ve ekonomik mi?
Yoksa 10.000 - 10.500 e satıp 12.500 e ABS li almak mı ekonomik oluyor?

metci
05 Ocak 2013, 23:03
@askeray hocam ön çamurluk acayip yakışmış motora tebrikler...

askeray
05 Ocak 2013, 23:37
Hocam hayat paylaşınca güzel :)
Teşekürler

Syanur
06 Ocak 2013, 01:27
Bakalım Polat, kafamdaki rakama uyarsa yaparım. Ama bilmediğim konular var; mesela ABS tipi, jantın değişmesi gerekir mi, ayrı bir beyin mi var yoksa entegre bir beyin mi, en önemlisi de böyle bir değişim mümkün ve ekonomik mi?
Yoksa 10.000 - 10.500 e satıp 12.500 e ABS li almak mı ekonomik oluyor?

Jant değil de ön frenler neredeyse tamamen değişecektir(fren maneti ve hid. deposu hariç). Ek olarak beyin olduğunu sanmıyorum, ABS li ve ABS siz beyin vardır büyük ihtimal. O yüzden beyin de tamamen değişecekti sanırım. Galiba dediğin gibi satıp yenisini almak daha ucuza gelecektir diye düşünüyorum.


Hocam hayat paylaşınca güzel :)
Teşekürler

Hocam çok güzel tasarlamışsınız ön tarafı...:cat: Ön amortisörler ve çamurluk hangi modele ait ??

braingulp
06 Ocak 2013, 02:20
spor motoyla telefonla görüştüm,2013 model duke 125 ve 200 abs li modeller,mart ayında büyük olasılıkla gelecekmiş,fiyatlarıda mevcut fiyarlardan yaklaşık 500 eur fazla olacakmış,benim gibi ilgilenen arkadaşlar için güzel bi haber,,

zahmet etmisler, 2013 marttan 3 ay sonra 2014 model arabalar geliyor, ktm niye 9 ay geriden takip ediyor olayi? 2012 temmuz da 2013 modeller burda olmaliydi.

askeray
06 Ocak 2013, 13:33
ön çamurluk polisport marka universal bi model ,
amortisorler orjinal,
koruma için üzerine amortisor çorap giydirme yaptim
radyator koruma çok önemli çok çamur doluyor petekler
yeni enduro lastiklerimle daha da guzel olacak inşallah farkli uygulamalari paylaşalim gorelim dukeleri canlandiralim

alfakir99
09 Ocak 2013, 04:57
Ben kışın normalde binmiyorum soğuk ve kayganlıktan dolayı fakat acil durumlarda bir kaç kez binmek durumunda kaldım; arka tekerin kontrolünü kaybettiğimde anında toparlayabiliyorum hatta bazen bilerek bırakıyorum ki Kaysın :) motoru toparlamak çok kolay çünkü, direksiyon,oturuş konumu ve özellikle ağırılığı itibariyle bana tam güven veriyor. Eski motorumla olsa ( fz6 ) kesin düştüm diyeceğim durumlarda ufak vücut hareketleriyle hemen toparlanıyor. Fakat hız isteyen bünyelere göre değil, 80 i geçtiğinizde muazzam rüzgar alıyor, 100-110 dan sonra da keyifli sürüş imkansız ama sollamalarda vs 130 (5. Vites ) a kolayca çıkabilmesi benim için kafi.



Ben 140 lara kadar çıktım ve çok sık olarak 120 dolaylarında kullanıyorum. Havanın durumuna göre bu hızlarda motor rahat yada değil diyebilirim. Çoğu zaman 110-120 ler rahat iken rüzgarlı havada çok fazla alıyor.

Ama temiz bir havada güzel bir yolda 130lar gayet hoş.

Ani hızlanması ise en güzel yanı.

K o r @ y
14 Ocak 2013, 01:16
ktm nin web sitesinde 200 duke yok, yada ben bulamadım.. acaba satıştan mı kalktı?

xawa
14 Ocak 2013, 01:40
ktm nin web sitesinde 200 duke yok, yada ben bulamadım.. acaba satıştan mı kalktı?

geldiği zamanlarda yoktu . belkide siteye eklerse fiyat da yazmak zorunda yazarsa da ktm yetkileri görüp niye çok fiyat çekiyorsun diyebilir .

K o r @ y
14 Ocak 2013, 01:51
geldiği zamanlarda yoktu . belkide siteye eklerse fiyat da yazmak zorunda yazarsa da ktm yetkileri görüp niye çok fiyat çekiyorsun diyebilir .

anladım teşekkür ederim.. 125 duke bu aralar kafamı kurcalıyor.. onu fazlasıyla araştırıyorum.. forumda da 200 dukeyi görünce ''tamam'' dedim ama bu sefer web sayfasında bulamadım.. yüksek cc motorlardan sonra düşük cc fakat üst düzey kalitesi olan uzun yıllar evladiyelik binebileceğim bir motor arıyorum.. gogıl amcaya ne yazarsam duke çıkıyor :)

---------- Post added at 23:51 ---------- Previous post was at 23:49 ----------

ayrıca 200 duke nin şimdiki bayii fiyatı nedir ?

xawa
14 Ocak 2013, 03:09
[/COLOR]ayrıca 200 duke nin şimdiki bayii fiyatı nedir ?[/QUOTE]


5000 euro fiyat değişmedi .

magicboy135
18 Ocak 2013, 22:13
KTM 390 Duke ABS 2013 detaylı bilgi için :

http://motosikletblog.blogspot.com/2013/01/ktm-390-duke-abs-2013.html

sgenjjj
19 Ocak 2013, 03:09
Arkadaşlar elimde SATILIK Orjinal KTM DUKE 125 ve 200cc ye uygun Motor Koruma Takozları, ÖN ve ARKA Denge Takozları var MArkası RG Racing nettende fiyatlara bakabilirsiniz 110 + 17 + 17 euro dur. ( 338 TL ) Birde Kargo parasını eklersek fiyat dahada artmakta. Benim satış fiyatım ise pazarlıksız 250 TL dir. Eski bir KTM Duke 125 kullanıcısı olarak hepinize şiddetle tavsiye etmekteyim. Sonuçta mal canın yongasıdır ve bizimde bunu en iyi şekilde korumamız gerekmekte. İlgilenen arkadaşlar mesajla bana ulaşabilirler. Yakında resimleride eklerim.

agilty
23 Ocak 2013, 11:12
duke 200e karenaj eklenme olasılığı varmı çıplaklığını biraz kapatıp racinge benzeme acısından daha kaslı kalıplı durması açısından


iste apaci! racing ariyosan duke 200 de ne isin var, kalip ariyosan kendi segmentinde kalibida var bence sen mondial al gsxr grenaji yerlestir cik caddeye.... tobe tobeee. Kusura bakmada o soruyu sorarsan bu cevabi veririm. Ayrica motor kasli kalipli olmadiktan sonra oyle gostermenin mantigi nedir bize aciklarmisin, aciklayabilirsen?

Syanur
23 Ocak 2013, 11:58
iste apaci! racing ariyosan duke 200 de ne isin var, kalip ariyosan kendi segmentinde kalibida var bence sen mondial al gsxr grenaji yerlestir cik caddeye.... tobe tobeee. Kusura bakmada o soruyu sorarsan bu cevabi veririm. Ayrica motor kasli kalipli olmadiktan sonra oyle gostermenin mantigi nedir bize aciklarmisin, aciklayabilirsen?

Milletin keyfinin kahyası mısın sen? Kimsenin sana açıklamak zorunda olduğu bir durum da yok. Adama durduk yere hakaret eden klavye magandasının önde gidenisin sen de.

agilty
23 Ocak 2013, 13:21
Evet 5000 km bakımı icin istenen 360 Tlf abartı bir rakam. 5000 km de hangi işlemleri yapıyorda o
kadar para istiyor


Yapacağı işlemler belli
1-yağ değişimi. 45 tl
2-yağ filtresi. k&n Olsa 20 Tl
3-Hava filtresi yurt dışında 15 euro onlarda 45 Euro
4-buji yurtdışı fiyatı 17 euro
Toplayalım euro 2500 tl olsun 15 euroda kargo parası 125+65=190 tl -360=170 tl fazla değilmi? Ve Yurdışından bizim alacağımız fiyattan daha uygun alacağı kesin.

170 tl fazla verildigi dogru ama sunlari da hesapla dostum tamir eden adamlarin maasinin bir kisiminida o iscilikten aliyorlar o adamlarin motor icin ayirdiklari zaman da para ediyor parcalari yurt disindan getirmek icin ugrasmiyosun mesela, senin icin zaman kazanimi demek bu. bu sirketin kirasi var dogalgazi elektirigi suyu var bide marka kalitesini ekliyince 170 tl gozunde cok buyumuyor ha suda var bende o parayi vermeye kiyamazdim ama verirdim. ktm, ducati gibi markalara binmek ne yazikki bu tarz olumsuz etkiler yapiyor. Ama biri motorunun markasini sorunca ktm dediginde adam bi durup dusunuyor :)

xawa
23 Ocak 2013, 13:50
170 tl fazla verildigi dogru ama sunlari da hesapla dostum tamir eden adamlarin maasinin bir kisiminida o iscilikten aliyorlar o adamlarin motor icin ayirdiklari zaman da para ediyor parcalari yurt disindan getirmek icin ugrasmiyosun mesela, senin icin zaman kazanimi demek bu. bu sirketin kirasi var dogalgazi elektirigi suyu var bide marka kalitesini ekliyince 170 tl gozunde cok buyumuyor ha suda var bende o parayi vermeye kiyamazdim ama verirdim. ktm, ducati gibi markalara binmek ne yazikki bu tarz olumsuz etkiler yapiyor. Ama biri motorunun markasini sorunca ktm dediginde adam bi durup dusunuyor :)

honda ,yamaha ,suziki ,kawasaki ve diğer markalar bu adamlarda kira vergi işçilik diğer masrafları yapıyor onlar o kadar çok istemiyorsa bir yerde sorun var ya onlar hayrına iş yapıyor yada biri bizi kek görüyor.

umurcan
27 Ocak 2013, 21:58
Evet yine ben. Yine yeni yeninden bir arıza ile karşınızdayım mk! :pr:

Olay şu düz yolda giderken gidip duran motorun birden "Check Engine" ışığı açıldı. Sesi falan değişti. O şekilde garaja kadar düşük gaz düşük devir kombinasyonuyla götürüp kilitledim şimdilik. İlk iş onu servise atacağım. Yürüyüşünde hiçbir sıkıntı yok motorun. İlginç bir şekilde boşta çalışırken yanmıyor uyarı ışığı. Boşta az olsun gaz verince veya vitese atar atmaz gaz vermesem dahi ışığı yakıyor. Bu sabah biraz aküyü bitirmiştim ondan olsa gerek diye tahmin ediyorum. Soğuyunca kendine gelen aküyle çalışmıştı baya da sıkıntısız yol yaptım. Durduk yere cart diye çıktı uyarı ortaya.

Geçen sefer gaz kesiyordu. Ulusan'ın ustası olan Yaşar Ustaya sormuştum neydi sorun diye. Elektrik tesisatı demişti. Akü az olunca bozmuş mu ne. Nası önleriz deyince de çok soğuk havalarda 3 günde bir en az çalıştır dedi. Şimdi bu sefer komple bitince akü ve neredeyse hemen akabinde şekildeki sıkıntıyı yaşayınca dedim yine aküdür herhalde sorun.

Acaba götürmeden evvel aküyü doldurtup mu bir denesem diyorum. min 100 tl bayılmanın alemi yok heral. Neyse. Ne diyorsunuz bu işe ahali?

sinan08
27 Ocak 2013, 22:11
selam, bu motora arka topcase yaptırmak mümkünmüdür acaba ?

umurcan
28 Ocak 2013, 01:02
Bu arada şunu da öğrendim ki arka çamurluğun aksine ön çamurluk gayet güzel çalışıyormuş :mrgreen:
http://a1301.hizliresim.com/15/v/jfw1n.png

xawa
28 Ocak 2013, 01:07
bence git önce aküyü ölçtür .bende öyle bir sorun yok gerçi hergün kullanıyorum .

umurcan
28 Ocak 2013, 01:14
Evet büyük ihtimal akü olduğunu sanıyorum sorunun. Tabi tahmin bu sadece.
Ayak müşüründe temassızlık da olabilir. Talzikli suyla yıkatmak zorunda kaldım motoru. O sırada olmuş olabilir.

Bakalım müşürdeki su sebebiyle olma ihtimali için birkaç gün vericem motora. Sonra aküye bakarım. Bu ikisi olmazsa da servis yolları taştan görünüyor

Syanur
28 Ocak 2013, 01:31
Olay şu düz yolda giderken gidip duran motorun birden "Check Engine" ışığı açıldı. Sesi falan değişti......


Geçen sefer gaz kesiyordu. Ulusan'ın ustası olan Yaşar Ustaya sormuştum neydi sorun diye. Elektrik tesisatı demişti. Akü az olunca bozmuş mu ne. Nası önleriz deyince de çok soğuk havalarda 3 günde bir en az çalıştır dedi. Şimdi bu sefer komple bitince akü ve neredeyse hemen akabinde şekildeki sıkıntıyı yaşayınca dedim yine aküdür herhalde sorun.

Ustanın yaptığı şu açıklamadan sonra "çinli mi lan bu motor" diyesi geliyor insanın. Hatta dedim bile. Bu ne saçma iş ya, KTM ye bak! Akü az olunca bozulan elektrik tesisatı... Nasıl bişey bu tesisat, tesisat dediğin şey bozulur mu! Beyin de, regülatör de, sigorta yanmış felan bişey de. Elektrik tesisatı bozuluyormuş akü az olunca. Bence çok saçma bir açıklama. Çözüm önerisi de çok saçma. 3 günde 1 akü bitmesin diye motoru çalıştır ki elektrik tesisatın bozulmasın. Böyle saçma şey olmaz...

umurcan
28 Ocak 2013, 01:48
Doğru diyosun valla benim o sıra pek aklıma gelmedi.
Zaten genel olarak böyle durumlarda genel bi saflıkla öyledir abi olayına bağlarım.
Göz göre göre hakkımı yiyecekler de ben duruma uyanacam.

Olay ustanın bilmemesinden de olabilir bi yandan. Daha KTM'nin kursuna gitmemiş. Tam hakim değilmiş motorlara falan felan.

Bu arada zincir korumayı takamadım cidden :-/ Bakalım bi döneyim de onlara bi el atem
Sahip çık la çamurluğuma :mrgreen: Seninkine falan tak gözönünde olsun :P

xawa
28 Ocak 2013, 01:48
Evet büyük ihtimal akü olduğunu sanıyorum sorunun. Tabi tahmin bu sadece.
Ayak müşüründe temassızlık da olabilir. Talzikli suyla yıkatmak zorunda kaldım motoru. O sırada olmuş olabilir.

Bakalım müşürdeki su sebebiyle olma ihtimali için birkaç gün vericem motora. Sonra aküye bakarım. Bu ikisi olmazsa da servis yolları taştan görünüyor

her cumartesi dükkanda basınclı yıkama makinesiyle yıkıyorum 130 bar sıkıntı olmuyor.

umurcan
28 Ocak 2013, 02:14
O biraz yakınlıkla alakalı da değil mi :silent: Bilemiyorum valla motoruma erşiebileceğim zaman çıkacak ortaya neymiş ne değilmiş

agilty
04 Şubat 2013, 13:48
Almayi dusundugum motorlar arasinda. 2013 sonbahar basinda temiz 2.el almayi dusunuyorum :)

xawa
09 Şubat 2013, 22:32
http://imageshack.us/a/img17/1964/imag0755x.jpg



jant şeritleriyle daha güzel oldu.


http://imageshack.us/a/img201/1473/imag0765q.jpg


http://imageshack.us/a/img809/5571/imag0768g.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

aynaları söküp bar end ayna taktım nasıl olmuş ?



http://imageshack.us/a/img203/9902/imag0800y.jpg
http://imageshack.us/a/img51/50/imag0803a.jpg

http://imageshack.us/a/img267/8049/imag0807c.jpg

http://imageshack.us/a/img191/7817/imag0808b.jpg

http://imageshack.us/a/img832/4812/imag0806ga.jpg

umurcan
10 Şubat 2013, 16:25
Çok güzel olmuş valla :cat:

Arka çamurluğu nasıl hallettin ya? Ben de yapmalıyım öyle birşey

xawa
10 Şubat 2013, 16:32
Çok güzel olmuş valla :cat:

Arka çamurluğu nasıl hallettin ya? Ben de yapmalıyım öyle birşey

bmw 1200 gs nin arka camurluğu ebay dan aldım bağlantı yerini fiber polyesterden doldurduk sonra freze de düzeltik ama az faydası oldu bmw 1200 gs camurluğu yerden yüksekliği 38 cm di ben garanti olsun diye 34 cm yaptım ama yine camur geliyor müsait zamanda tekrar bağlantı yerinde oynama yapıp aşağa doğru almam lazım.


http://imageshack.us/a/img201/1473/imag0765q.jpg

umurcan
10 Şubat 2013, 16:47
Hmm :-/ Tamamdır halledersen buraya da paylaş da duruma göre ben de yapayım. Makine arkadan yıkıyor çamurla bildiğin :sunny:

xawa
10 Şubat 2013, 16:56
eskiden çamur daha çok geliyordu şimdi arka koltuğun üzerine çamursuyu serpintisi şeklinde geliyor.

drumstar
10 Şubat 2013, 17:33
Bar end aynaları nerden aldınız? Ve fiyatı nedir? Ayrıca o aynalar tümsek mi?

xawa
10 Şubat 2013, 18:29
aynaları ebay dan aldım bir çift daha sipariş vermiştim onlar daha gelmedi .40 tl geliyor kargo dahil.isteyen olursa verebilirim.aynı aynalara 75 tl -90 tl isteyenler var sahibindende .

Syanur
11 Şubat 2013, 03:00
bmw 1200 gs nin arka camurluğu ebay dan aldım bağlantı yerini fiber polyesterden doldurduk sonra freze de düzeltik ama az faydası oldu bmw 1200 gs camurluğu yerden yüksekliği 38 cm di ben garanti olsun diye 34 cm yaptım ama yine camur geliyor müsait zamanda tekrar bağlantı yerinde oynama yapıp aşağa doğru almam lazım.


http://imageshack.us/a/img201/1473/imag0765q.jpg

Ben arattım da bulamadım bu parçayı. Daha doğrusu ne diye aratacağımı bilemedim...

Bir de;

Bu resimde çamurluk sağdan bağlantılı(seninki gibi)
http://www.dieselstation.com/wallpapers/albums/BMW/The-New-R-1200-GS-Adventure/The-New-BMW-R-1200-GS-Adventure-widescreen-30.jpg

Burada ise soldan...:silent:
http://lovelyrides.com/wp-content/uploads/2013/01/BMW-1200-GS-2013-Wallpaper.jpg

Gerçi 2si de yeni 1200 GS ama farklı birbirinden..

Bir de kaç paraya aldığını sorabilir miyim, ayıp olmazsa? Ben de böyle bir parça dünüyorum da, kaska kadar çamur oluyor benim her yer....

Bir de sen çamurluğu 1200GS lerdeki yerden yüksekliğinden bahsetmişsin ama bence açısını baz almalısın. Eğer GS'lerde hiç çamur sıçratmıyor ise sen de aynı açı ile montaj yapabilirsen sende de hiç çamur sıçratmaması gerekir diye düşünüyorum. Gerçi 2 motorda da arka teker 17", yani yerden yükseklik zaten açıya doğrudan bağlı oluyor... Belki de 38 cm daha iyi sonuç verebilir ??

xawa
11 Şubat 2013, 12:08
camurun sicrama cıkış noktası tam alt tarafın ucundan biraz daha aşağı alırsam düzelir .
ebayda ihale üzerine almıştım 50 euro isteyende vardı şansıma benden başka fiyat veren yoktu 6,5 euro ya aldım :cherry: ama kargo ya 15 euro verdim :pale:.

bar end aynaları cumartesi günü takmıştım görüş acısı cok çok iyi tek bir sorun yarata bilir oda dar aralara girmeye kalkınca sağ aynayı yukarı doğru aldım eldivensiz sorun yoktu kışlık kalın eldiven takınca parmaklarım araya girmedi .
arkadaş sormuştu bombe varmı diye var tavsiye ederim :cat:.

bmw fender diye ara.
bendeki eski model bmw 1200 gs camurluğu polis motorlarında olandan zaten ölçüyü yunus motorundan aldım .gelen parca çok temizdi nerdeysa yeni dersin yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

la kimse demiyo plaka küçük diye ankaradan temiz iş den küçük plaka getirtim traktör plakasından kurtuldum :) diğerinide koltuğun altına koydum.

umurcan
11 Şubat 2013, 12:19
Aslında seninki de kurtarmalı sanki çamurdan :-/

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/549369_468259223223448_233682751_n.jpg

xawa
11 Şubat 2013, 13:21
acıyı ayarlarken benzer resim ve bmw 1200 ölçüsünü birazda göz kararı baz almıştık ama yağmurda öyle olmadı çok az bir fark var resimdeki camurluktan az daha aşağıda olmasına rağmen yinede geliyor azda olsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

camur atıyor diyemem serpinti şeklinde geliyor belkide yağmurluğun üzerine gelen su ve aracların yerden kaldırdığı sudan oluyor.

Syanur
11 Şubat 2013, 13:40
camurun sicrama cıkış noktası tam alt tarafın ucundan biraz daha aşağı alırsam düzelir .
ebayda ihale üzerine almıştım 50 euro isteyende vardı şansıma benden başka fiyat veren yoktu 6,5 euro ya aldım :cherry: ama kargo ya 15 euro verdim :pale:.

bar end aynaları cumartesi günü takmıştım görüş acısı cok çok iyi tek bir sorun yarata bilir oda dar aralara girmeye kalkınca sağ aynayı yukarı doğru aldım eldivensiz sorun yoktu kışlık kalın eldiven takınca parmaklarım araya girmedi .
arkadaş sormuştu bombe varmı diye var tavsiye ederim :cat:.

bmw fender diye ara.
bendeki eski model bmw 1200 gs camurluğu polis motorlarında olandan zaten ölçüyü yunus motorundan aldım .gelen parca çok temizdi nerdeysa yeni dersin yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

la kimse demiyo plaka küçük diye ankaradan temiz iş den küçük plaka getirtim traktör plakasından kurtuldum :) diğerinide koltuğun altına koydum.

Yahu bildiğin bedavaya almışsın :thumleft:

Aynalar bana garip geliyor. Takmaya niyetim yok ama taksam sanki ya dizimi göreceğim gibi geliyor yada kollarımın pozisyonundan dolayı aynaları hiç göremeyeceğim diye düşünüyorum :)

Buarada küçük plakalığı ben de düşünüyorum. Lakin orjinalini yanımızda taşısak bile yasak değil mi bu küçük plakalar? Ayrıca orjinali benim selenin altına sığmaz, o da ayrı bir sorun... Ama küçük plaka çok güzel olmuş :cat: Hafta sonu uğrayım ben de oraya...


Aslında seninki de kurtarmalı sanki çamurdan :-/

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/549369_468259223223448_233682751_n.jpg

Bu ne? KTM nin aksesuarı mı?? Benim de aklımda değişik bir tasarım var ama hayırlısı...

umurcan
11 Şubat 2013, 13:46
Bilmiyorum Tr'deki aksesuar listesinde böyle birşey yok. Hindistanda bunun gibi bir parçayla geliyor ama buradaki farklı da ondan.
http://2.bp.blogspot.com/-8SK_p2t1JfI/T99uY1vFf5I/AAAAAAAAFEg/1_myJ8zaAbo/s1600/ktm200duke-technical.jpg

Bulabilsem aslında affetmeyecem de ebay'da falan hiç yok :-/

Syanur
11 Şubat 2013, 15:02
Bilmiyorum Tr'deki aksesuar listesinde böyle birşey yok. Hindistanda bunun gibi bir parçayla geliyor ama buradaki farklı da ondan.
http://2.bp.blogspot.com/-8SK_p2t1JfI/T99uY1vFf5I/AAAAAAAAFEg/1_myJ8zaAbo/s1600/ktm200duke-technical.jpg

Bulabilsem aslında affetmeyecem de ebay'da falan hiç yok :-/

Yok buradaki de senin ilk paylaştığın resim ile aynı sadece ızgara tarzı parçalar eklenmiş. Temeli aynı parça ama dikkat edersen. Demekki Hindistandaki fabrika bunları takıp satıyor, oradaki piyasa bir acayip zaten... Ama bu şu anlama da gelebilir, hindistan sitesindeki "power parts" kısmında olabilir bu parçalar...

umurcan
11 Şubat 2013, 15:32
Evet o ızgaralar ne için pek anlamlandıramadım. Sidebag desen çok alcak vs de. Hindistanda üreticinin sayfasına baktım da yedek parça gibi bir seçenek yok. Ankaraya dönünce meilleyeceğim dayıları bir

Syanur
11 Şubat 2013, 15:58
Evet o ızgaralar ne için pek anlamlandıramadım. Sidebag desen çok alcak vs de. Hindistanda üreticinin sayfasına baktım da yedek parça gibi bir seçenek yok. Ankaraya dönünce meilleyeceğim dayıları bir

Çok büyük ihtimalle side bag için. Yada side bag ihtimali için. Hindistanda biraz garip bir kullanıcı kitlesi var. TVS apachilerde de o ızgara tipi şeylerden görmüştüm, side bag içinmiş. Onlar da hidistan malı ya, oradan fikir yürüttüm...

xawa
11 Şubat 2013, 18:01
hindistanda olan bir siteye üye oldum. bana resim de koydum bu parca lazım ama yardımcı olan cıkmadı bana servis size yardımcı olsun dediler .onlarda parca kodunu bilmiyor.

aynalar normalde yukarı dışa doğru ben ters taktım nasıl olur az yer kaplar diye ama gaz kolunu eldiven takınca tam tutamadım dün olması gerektiği gibi dışarı doğru taktım kör nokta kalmıyor hata youtube de bar end mirrors diye aratırsan videosuda var .

ben bajaj auto dahi mesaj attım tınlamadılar :pale:

umurcan
11 Şubat 2013, 18:17
Ben başka bir ürün için spormotoya atmıştım. Onların da tınlayacağı yok. Direk merkeze atmak gerek demek ki :-/ artık onlar da sallamazsa burdaki tükanlarının canıma çamur atarız :P

Anarchy
13 Şubat 2013, 12:34
daha önce yazmıştım. 5000km bakımında ellerinde buji olmadığı için takmamışlardı ama parasını almışlardı. gelince telefon edeceklerdi de, gidip değiştirecektim. neyse efendim bu macera da yaklaşık 3 ay sürdükten sonra bujiyi değiştirebildim.

xawa
13 Şubat 2013, 23:32
daha önce yazmıştım. 5000km bakımında ellerinde buji olmadığı için takmamışlardı ama parasını almışlardı. gelince telefon edeceklerdi de, gidip değiştirecektim. neyse efendim bu macera da yaklaşık 3 ay sürdükten sonra bujiyi değiştirebildim.

baktınmı hangi marka buji taktıklarını.

xawa
14 Şubat 2013, 23:54
aklıma esti spormoto sitesine baktım inanamıyorum sonunda duke 200 leri siteye eklemişler
, az daha sabretselerdi duke 390 larla beraber koyarlardı .

yurtdışında adamlar 390 ların siparişini vermiş mayıs teslim diye bekliyorlar.