Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
umurcan
05 Aralık 2012, 03:32
Benim kerata sıkıntı yarattı ya. Tokadı yiyecek de bakalım. Rider'da Abdullah bey varmış asıl bakan bel fıtığı ameliyatı olduğu için veremedim de haftaya atacam kafalarına komple
Lütfücüğüm
05 Aralık 2012, 03:37
Benim kerata sıkıntı yarattı ya. Tokadı yiyecek de bakalım. Rider'da Abdullah bey varmış asıl bakan bel fıtığı ameliyatı olduğu için veremedim de haftaya atacam kafalarına komple
Hayırdır, ne oldu?
umurcan
05 Aralık 2012, 03:47
Ya normal kendi halinde giderken debriyaj sıkmışsın gibi devir fırlıyor ama aktarma gidiyor, motor öne yığılıyor ve "check engine" ışığı yanıyor :-/
Başta yüksek devirlerde oluyordu da sonradan 2. vitesin 4000 devrinde falan da oldu bir iki kere. 2 sn falan sürüyor zaten.
Bi sordum benzindir falan dedi yukarıdakiler de onlar mevzuya pek hakim değil sanırım. Abdullah ustanın yardımcısı baktı işte yüksek devir kullanma, onbeş gün sonra gelmiş olur abdullah usta o ara bırakırsın dedi falan. Öyle genel olarak. Haftaya çarşamba bırakırım diye düşünüyorum. Yarın da biraz turlar bakarım yine
Lütfücüğüm
05 Aralık 2012, 04:18
Benzinle ne alakası varmış ! Benzinden olsa bir iki aksırır tıksırır, olmadı titreşim yapar, avans vurur. Senin ki kavrama problemi gibi duruyor.
Hala 15 gün mü diyor??? geçen hafta 15 gündü.... neyse giderken bana da haber ver, Apo ile benim de işim var, gelmesini bekliyorum.
umurcan
05 Aralık 2012, 04:25
Yok bi daha aramadım da şu sıralar 10 gün falan oldu işte. Haftaya sınavlarım olduğu için kafamı bulandırmasın diye önemli sınavlar bittikten sonraki gün vereyim diyorum.
Bakım sayacı sıfırlama da gelmiş olur hem o vakte demişlerdi. Onu da hallederler.
Valla soruna netten baktım da indiksiyon bobini falan demişler z750r için. Pek anladığım konular değildir ama umarım sıkıntılı bir süreç değildir.
braingulp
05 Aralık 2012, 08:53
Arkadaslar biraz ismarlama olucak ama, rica etsem yandan cekilmis motor resimlerinizi ve boyunuzu belirten mesajlar yazabilirmisiniz? ben 183 boyundayim duke 200 benim icin uygun ebatlardami sizce?
Syanur
05 Aralık 2012, 13:46
Ya normal kendi halinde giderken debriyaj sıkmışsın gibi devir fırlıyor ama aktarma gidiyor, motor öne yığılıyor ve "check engine" ışığı yanıyor :-/
Başta yüksek devirlerde oluyordu da sonradan 2. vitesin 4000 devrinde falan da oldu bir iki kere. 2 sn falan sürüyor zaten.
Bi sordum benzindir falan dedi yukarıdakiler de onlar mevzuya pek hakim değil sanırım. Abdullah ustanın yardımcısı baktı işte yüksek devir kullanma, onbeş gün sonra gelmiş olur abdullah usta o ara bırakırsın dedi falan. Öyle genel olarak. Haftaya çarşamba bırakırım diye düşünüyorum. Yarın da biraz turlar bakarım yine
Check engine yazdığından bahsetmemiştin sanırım. Bence senin sorun bir sensörle alakalı felan çıkacak. Durduk yere bu şekilde bir tepki vermesi kavrama da olabilir belki ama bence sensör veya elektronik aksamla alakalı diye düşünüyorum. Kavramada sorun olsa, check engine yazar mı bilmiyorum tabi...
TAYFUNBORA
05 Aralık 2012, 15:23
3. sayfa da benim (Boy 181 cm) ve kardeşimin (Boy 187 cm) resimleri görebilirsin.Duke 125/200 kasa yapısı itibari ile ufak motorlardır.Ducati Monster'da benzer kasa tasarımına sahiptir.
Arkadaslar biraz ismarlama olucak ama, rica etsem yandan cekilmis motor resimlerinizi ve boyunuzu belirten mesajlar yazabilirmisiniz? ben 183 boyundayim duke 200 benim icin uygun ebatlardami sizce?
umurcan
06 Aralık 2012, 00:16
Check engine yazdığından bahsetmemiştin sanırım. Bence senin sorun bir sensörle alakalı felan çıkacak. Durduk yere bu şekilde bir tepki vermesi kavrama da olabilir belki ama bence sensör veya elektronik aksamla alakalı diye düşünüyorum. Kavramada sorun olsa, check engine yazar mı bilmiyorum tabi...
Bugün yine sürdüm. Devirde bir uçma olmadı, sadece uyarı lambası ve yığılma :-/ Ben mi yanlış hatırlıyorum acaba diyorum da asıl olay o değil.
Şöyle ki bir Ulusan'a uğradım soracaklarım vardı hem de nedir ne değildir belki bilirler diye. Söylediklerine göre Ulusan KTM yetkili satıcılığını ve servisliğini Rider'dan alacakmış.
Hatta bu hafta sonuna kadar devrin tamamlanması planlanıyormuş ve yılbaşından sonra KTM tamamen onlarda olacakmış Ankara'da. Söyledim durumu haftaya gel biz Spormoto'yla anlaşıp garantiden çıkartmadan hallederiz, olmadı atar minibüse Rider'a yaptırırız dediler. Offroad eğitimi ve turuncu günleri planlıyorlarmış ve kendi eğitimlerinde de Duke 125 ve Duke 200'e geçeceklermiş.
tharun
08 Aralık 2012, 13:15
Selam arkadaşlar,
Givi topcase rack aldım. Birebir ktm duke 125/200 için imal edilmiş.
http://img338.imageshack.us/img338/215/20121201151338.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/3672/20121201151349.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/528/20121201151349.jpg/)
umurcan
08 Aralık 2012, 13:54
Bir de uzaktan ve yandan çekilmiş ve de çantalı fotoğraf koyabilir misiniz rica etsem :)
tharun
08 Aralık 2012, 14:34
Henüz çanta alamadım...Alınca, fotolarını çekip foruma yükleyeceğim...
vanesy
09 Aralık 2012, 02:57
givinin sitesindeki fotolarda rack artçı koltuğunu çok engelleyecek gibi duruyordu ama sizin fotolarda açılar daha net anlaşılmış, teşekkürler resimler için.
yetişkin birini arkaya alsak hiç engeller, yanlardan sıkıştırır mı? sadece rack için soruyorum.
barodi
09 Aralık 2012, 23:33
duke 200e karenaj eklenme olasılığı varmı çıplaklığını biraz kapatıp racinge benzeme acısından daha kaslı kalıplı durması açısından
fatiher789
10 Aralık 2012, 01:37
Merhaba. Duke'ü rallide kullanmışlar. Umarım fotoğrafını yükleyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
[/COLOR]http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/Team-Ready-to-Race.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/KTM-Duke-200-Raid-de-Himalaya-4.png
alfakir99
10 Aralık 2012, 18:27
Merhaba. Duke'ü rallide kullanmışlar. Umarım fotoğrafını yükleyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------
[/COLOR]http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/Team-Ready-to-Race.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/KTM-Duke-200-Raid-de-Himalaya-4.png
Onlar yapmasında biz mi yapalım. Biz 5 bin euro veriyoruz onlar bin. komle pert olsa nolur motor :) Çizik olmasın diye yapmadığımız kalmıyor :))
braingulp
10 Aralık 2012, 20:07
Soldaki motor hidrolik sizdiriyor sanirim. :cat:
ktm nin biraz bi imaji vardi bende, o da bu foto ile eridi gitti.
http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/Team-Ready-to-Race.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Onlar yapmasında biz mi yapalım. Biz 5 bin euro veriyoruz onlar bin. komle pert olsa nolur motor :) Çizik olmasın diye yapmadığımız kalmıyor :))
bu ktm neden TVS ile ayni fiyatta degil? alet hinds. ta uretiliryor tvs gibi.
tamam biraz daha iyi parca kullaniyorlar ama o iyi olan parcalarin toplami bir elin 5 parmagini gecmez. frenler disardan etiket marka , WP susp. disardan, ver Vikram'a(hintli adl) 5 dolar butun gun calissin , motor yapsin sana. :cherry:
umurcan
11 Aralık 2012, 00:32
bu ktm neden TVS ile ayni fiyatta degil? alet hinds. ta uretiliryor tvs gibi.
tamam biraz daha iyi parca kullaniyorlar ama o iyi olan parcalarin toplami bir elin 5 parmagini gecmez. frenler disardan etiket marka , WP susp. disardan, ver Vikram'a(hintli adl) 5 dolar butun gun calissin , motor yapsin sana. :cherry:
Belki motorlar üretildikten sonra KTM fabrikasına göderilip kalite kontrolü yapıldığı içindir o fark. Bir elin parmağını geçmeyenler de büyük ihtimalle ilk bakışta fark edilenlerdir. Düşününce gösterge bile RC8R ile neredeyse aynı.
Syanur
11 Aralık 2012, 12:03
Belki motorlar üretildikten sonra KTM fabrikasına göderilip kalite kontrolü yapıldığı içindir o fark. Bir elin parmağını geçmeyenler de büyük ihtimalle ilk bakışta fark edilenlerdir. Düşününce gösterge bile RC8R ile neredeyse aynı.
"hehehe..."
Ohoo, KTM kazıklamaya devam ediyor desene... Baksana bütün modellerinde aynı göstergeyi kullanıyormuş, ondan olup öbürüne koyuyormuş, sonra berikinden çıkanı da ötekine takıyormuş. Şaseler felan da hep aynı zaten. Nasıl pis bir markadır bu ben inanamıyorum. Tü kaka KTM !
"@hehehehe" zahmet etmesin, ben yazdım zaten yazılması gerekeni hehe...
:)
ozzy07
11 Aralık 2012, 16:32
arkadaş hidrolik sızmış felan demiş de farketmemiş sanırım ön süspansiyonları değiştirmişler orjinal değil onlar
---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:29 ----------
zaten bu motorun orjinal haliyle araziye girmek de çok saçma, asfalt için tasarlanmış bir makine sonuçta
braingulp
11 Aralık 2012, 19:55
Ohoo, KTM kazıklamaya devam ediyor desene... Baksana bütün modellerinde aynı göstergeyi kullanıyormuş, ondan olup öbürüne koyuyormuş, sonra berikinden çıkanı da ötekine takıyormuş. Şaseler felan da hep aynı zaten. Nasıl pis bir markadır bu ben inanamıyorum.
hehehehe
TAYFUNBORA
11 Aralık 2012, 20:11
Bu sayfalar kullanıcılara faydalı olabilmek ve paylaşım yapabilmek amacı ile açılıyor.Olumsuz yorum ve fikirler tabiki paylaşılacak/paylaşılsın,ancak iş artık tabiri caiz ise " cıvık" magazin programı IQ'süne dönüştü.Yaşa,akla ve motor sevgisine uygun yorumlar dileyerek sayfanın ve forumun iyice çöplüğe dönüşmemesini umuyorum.Buna sebep olanlara da gidişatın aynen devam etmesi halinde "Olum Bak Git Amca'nın" ...git demesini beklemekteyim.
braingulp
11 Aralık 2012, 20:14
KTM = Pollyanna
barodi
11 Aralık 2012, 22:02
ktm duke 200 VS kawasaki ninja 250 r arasında kararsız kaldım. sizce hangisi?
değerlendirmeleri yüzde bazında yaparsak mutlu olucam yardımlarınız için teşekkürler.
1.hangisi uzun yol icin uygun
2.hangisi konforlu ve rahat
3.hangisinin kullanimi daha kolay
4.hangisi daha kaliteli
5.hangisi daha yakisikli
6.hangisi daha seri
7.hangisi servis ve yedek parcada daha seri ve iyi.
8.hangisi sehir ici yogun trafikte atak
braingulp
11 Aralık 2012, 22:16
ktm duke 200 VS kawasaki ninja 250 r arasında kararsız kaldım. sizce hangisi?
değerlendirmeleri yüzde bazında yaparsak mutlu olucam yardımlarınız için teşekkürler.
1.hangisi uzun yol icin uygun
2.hangisi konforlu ve rahat
3.hangisinin kullanimi daha kolay
4.hangisi daha kaliteli
5.hangisi daha yakisikli
6.hangisi daha seri
7.hangisi servis ve yedek parcada daha seri ve iyi.
8.hangisi sehir ici yogun trafikte atak
uzun cevap su anda veremiycem ama, dunyaca ispatlanmis ninja 250 r i secmeni tavsiye ederim. oturus tam supersport olmadigi icin rahat edersin, ergonomisini duke 200 ile karsilastirabilirsin.
umurcan
11 Aralık 2012, 22:41
3,4,6,8 Duke
7 250R
1,2,5 Göreceli.
barodi
12 Aralık 2012, 16:05
Saolun yorum yapan arkadaslar dediklerinizi dikkate alicam
mavisakal
15 Aralık 2012, 16:07
Herkese selamlar.. akrapovic egzoz almak istiyorum duke 200 ume... Serviinde fiyati cok pahali, italyadan alim dedim ama egzosun akrapovic model numarasini bulamadim.. bileniniz var mi?
Ktm model numarasi var elimde ama akrapovik model numarasi fakli..
bu model olabilir mi cok benziyor...? http://www.carpimoto.com/EN/39030_S-Y2SO4-HRSS-Akrapovic-Street-Legal-Exhaust-for-Yamaha-X-Max-.htm
Lütfücüğüm
15 Aralık 2012, 16:44
Herkese selamlar.. akrapovic egzoz almak istiyorum duke 200 ume... Serviinde fiyati cok pahali, italyadan alim dedim ama egzosun akrapovic model numarasini bulamadim.. bileniniz var mi?
Ktm model numarasi var elimde ama akrapovik model numarasi fakli..
bu model olabilir mi cok benziyor...? http://www.carpimoto.com/EN/39030_S-Y2SO4-HRSS-Akrapovic-Street-Legal-Exhaust-for-Yamaha-X-Max-.htm
Ktm duke 200 için akrapovic egsoz parça numarası 90605999000
mavisakal
15 Aralık 2012, 18:42
Ktm duke 200 için akrapovic egsoz parça numarası 90605999000
o numara bende de var ama bu ktm parca listesindeki numara... Bana Akrapovic parca listesindeki numarasi lazim... Yada bu parcayi akrapovic markasi sadece ktm ye ozel yapip sadece ktm ye mi veriyor...?
xawa
15 Aralık 2012, 20:52
bu link bak ebay italy de bildiğim kadarıyla yurtdışı satışlarda kdv düşüyorlar %20 kadar adama mesaj cek sor kaca olur de.http://http://www.ebay.it/itm/KTM-SILENZIATORE-TITANIO-AKRAPOVIC-SLIP-ONE-125-200-DUKE-11-12-/170900405661?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item27ca753d9d&_uhb=1#ht_500wt_716
mavisakal
17 Aralık 2012, 10:25
ok.. Cok tesekkurler..
umurcan
28 Aralık 2012, 21:53
Bugün gaz kesen motorumu servisten aldım. Hava filtresi temizlemesi, akü şarjı, elektrik tesisatı kontrolü, ön balataların temizlenmesi ve önde birşeyin(ilk defa duyduğum için hatırlayamadım) düzeltilmesi yapılmış. 115tl'ye halloldu.
Havanın da güzel olmasını fırsat bilip az gezeyim dedim 120km yapmış buldum kendimi :mrgreen:
Sağolsunlar motoru temizlemiş ve zincirini yağlamışlar. Kirletmeden olmazdı :mrgreen:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602700_10151208055136903_889295616_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546450_10151208059661903_322878105_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/548175_10151208055491903_15563113_n.jpg
Çamur pek yakışıyor kerataya, yolda baya temizledi kendini tabii :mrgreen: keşke bir de tutunabilse çamurda. Az daha saplanıyorduk dağ başında bir başına :mrgreen:
Şimdilik kalın sağlıcakla :king:
GP500-1st
28 Aralık 2012, 22:38
Bugün gaz kesen motorumu servisten aldım. Hava filtresi temizlemesi, akü şarjı, elektrik tesisatı kontrolü, ön balataların temizlenmesi ve önde birşeyin(ilk defa duyduğum için hatırlayamadım) düzeltilmesi yapılmış. 115tl'ye halloldu.
Havanın da güzel olmasını fırsat bilip az gezeyim dedim 120km yapmış buldum kendimi :mrgreen:
Sağolsunlar motoru temizlemiş ve zincirini yağlamışlar. Kirletmeden olmazdı :mrgreen:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602700_10151208055136903_889295616_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546450_10151208059661903_322878105_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/548175_10151208055491903_15563113_n.jpg
Çamur pek yakışıyor kerataya, yolda baya temizledi kendini tabii :mrgreen: keşke bir de tutunabilse çamurda. Az daha saplanıyorduk dağ başında bir başına :mrgreen:
Şimdilik kalın sağlıcakla :king:
KTM bu 200 ün endurosunu yapsa keske tipi ve boyutuda derbi terra advanture gibi olsa
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/43575-derbi-terra-125-a.html
Lütfücüğüm
28 Aralık 2012, 22:42
Kavrama mıymış problem ??
umurcan
28 Aralık 2012, 22:55
Kavrama olduğunu sanmıyorum. Öyle olsa anlık kesme yapmazdı herhalde. Elektrik herhalde ustaları gelmemişti o yüzden soramadım. 11 ocakta ulusanın KTM tanıtımı olacakmış oraya gidince yakalamak niyetindeyim bir sıkıntı çıkmaz da gidemezsem. Sen de gel la belki 690 görürük :mrgreen:
@GP500-1st Valla şu sıralar ben de keşke demekteyim de olmuş olsaydı vaktinde tercihim yine bundan yana olurdu herhalde. Kim ne bilsin toza toprağa karışmanın bu kadar zevkli olduğunu kullanmadan evvel :mrgreen:
Lütfücüğüm
28 Aralık 2012, 23:05
Ocağın sonuna doğru müsaitim ben, anca o zamana gidebilirim. Rider la işimiz bitti mi yani?
Memnun kaldın mı ulusandan aldığın hizmetten?
Yani devir artıyor ama çekişe yansımıyorsa kavramadandır diye düşünmüştüm.
umurcan
28 Aralık 2012, 23:13
Ya sonradan baktım da devir artmıyordu hiç. İlk seferinde yanlış gördüm diye tahmin ediyorum o yüzden.
Evet ben spormotoya sordum nereye bırakayım diye Ulusan'a dediler. Bazı aksaklıklar var tabii daha adamlar da tamamen alamamış mı sistemi mi oturtamamış nedir.
Ama genel olarak hizmet oldukça güzeldi. Yıkayıp vermişler en basitinden. Çetincan'da öyle bir uygulama olduğunu sanmıyorum. Tabii yansıtmışlar da 115tl nin 100'ü işçilik :mrgreen:
adakusu
02 Ocak 2013, 22:22
Şuan fazer kullanan biri olarak bir önceki motorum olan Yamaha XT 125x 'imden çok memnundum. Süspansiyonu harika ve yılan gibi kıvraktı, bilinçli olarak yoldaki çukurlara giriyordum :) Duke 125 ve 200 de çok keyiflidir diye düşünüyorum.Ama ben xt125x ile 130 km/s hatta otoban gibi stabil yollarda 135 km/s yaptığımı hatırlıyorum. Duke'lar biraz yavaş mı kalıyor, sınırlama mı var?
Şuan fazer kullanan biri olarak bir önceki motorum olan Yamaha XT 125x 'imden çok memnundum. Süspansiyonu harika ve yılan gibi kıvraktı, bilinçli olarak yoldaki çukurlara giriyordum :) Duke 125 ve 200 de çok keyiflidir diye düşünüyorum.Ama ben xt125x ile 130 km/s hatta otoban gibi stabil yollarda 135 km/s yaptığımı hatırlıyorum. Duke'lar biraz yavaş mı kalıyor, sınırlama mı var?
130 km nasıl yaptın xt 125 x le :sunny: bende kullandım düzde 119 km gecmedi ve sürekli o hızda gidemedim .
umurcan
02 Ocak 2013, 22:35
200ler 140'ta kesiciye giriyor ama önceki gönderileri okursanız 140la gidilecek bir motor da değil pek.
Hani tank slapper gibi tehlikeli hareketleri olmasa bile o hızlarda çok da güvenli hissettirmiyor. Belki rüzgardan belki de başka sebepten pek bilmiyorum 50km/sa üstü kullandığım tek motor olduğu için.
Ama oldukça kullanışlı ve eğlenceli bir motor.
ozgurakman
02 Ocak 2013, 22:47
Şuan fazer kullanan biri olarak bir önceki motorum olan Yamaha XT 125x 'imden çok memnundum. Süspansiyonu harika ve yılan gibi kıvraktı, bilinçli olarak yoldaki çukurlara giriyordum :) Duke 125 ve 200 de çok keyiflidir diye düşünüyorum.Ama ben xt125x ile 130 km/s hatta otoban gibi stabil yollarda 135 km/s yaptığımı hatırlıyorum. Duke'lar biraz yavaş mı kalıyor, sınırlama mı var?
kilo 50, boy da 160 cm heralde? ybr'den varyasyonu bir motoru var onun, dediğin hızlar ufacık tefecik değilsen imkansız geldi bana...
Lütfücüğüm
02 Ocak 2013, 22:58
Ben kışın normalde binmiyorum soğuk ve kayganlıktan dolayı fakat acil durumlarda bir kaç kez binmek durumunda kaldım; arka tekerin kontrolünü kaybettiğimde anında toparlayabiliyorum hatta bazen bilerek bırakıyorum ki Kaysın :) motoru toparlamak çok kolay çünkü, direksiyon,oturuş konumu ve özellikle ağırılığı itibariyle bana tam güven veriyor. Eski motorumla olsa ( fz6 ) kesin düştüm diyeceğim durumlarda ufak vücut hareketleriyle hemen toparlanıyor. Fakat hız isteyen bünyelere göre değil, 80 i geçtiğinizde muazzam rüzgar alıyor, 100-110 dan sonra da keyifli sürüş imkansız ama sollamalarda vs 130 (5. Vites ) a kolayca çıkabilmesi benim için kafi.
Birde park etmesi, arkasını kaldırıp oraya buraya kolayca atabilmek çok hoşuma gidiyor :)
Yalnız hız yapmıyor oluşu motorun güçsüzlüğünden değil, dişli oranlarından; zira 1. Ve 2. Vites tekeri patinaja düşürecek kadar güçlü, 1. de sadece debriyaj kullanarak ön tekeri yerden kesebilirsiniz.
sadece beylikdüzü rampas aşağı 1 kere 122km gördüm motoryırtınıyordu bu hız bana fazla diye.
Lütfücüğüm
02 Ocak 2013, 23:37
Duke ABS ler Avrupa'da satışa sunuldu, diagram ve parça numaraları servislerin ekranlarına düşmüştür. Bir giden olursa farklı olan parçaların maliyetini hesaplatabilir mi ?
adakusu
03 Ocak 2013, 00:10
130 km nasıl yaptın xt 125 x le :sunny: bende kullandım düzde 119 km gecmedi ve sürekli o hızda gidemedim .
3 sene öncesiydi yanılıyorda olabilirim ama öyle hatırlıyorum. Benim asıl öğrenmek istediğim sen xt125x ve ktm 200 kullandın sanırım dostum. 2 motosikleti kıyasladığında süspansiyon, frenleme vs.... nasıl?
kilo 50, boy da 160 cm heralde? ybr'den varyasyonu bir motoru var onun, dediğin hızlar ufacık tefecik değilsen imkansız geldi bana...
O kalıpla fazeri nasıl kullanayım dostum :) İddialaşmıyım ama öyle hatırlıyorum, sattığım arkadaşa bir sorayım tekrar ;)
xt 125 x tek eksiği 10-15 hp yoksa satmazdım kıyaslama yaparsan xt 125 x süspansiyonnu duke de bulamassın çünkü daha sert duke frenlemede biraz daha iyi malzeme kalitesi dersen bence çok fark yok aralarında ilk kalkıştaki xt 125 x verdiği torku duke sana her viteste veriyor. vites oranları kısa o yüzden kendini drag yarışcısı gibi hissedebilirsin .
Syanur
03 Ocak 2013, 11:10
Duke ABS ler Avrupa'da satışa sunuldu, diagram ve parça numaraları servislerin ekranlarına düşmüştür. Bir giden olursa farklı olan parçaların maliyetini hesaplatabilir mi ?
Sonradan ABS takma niyetindesin sanırım. Beyin ve ön frenin(komple) değişmesi gerek diye tahmin ediyorum. Ciddi masraf gibi geliyor bana. Sanırım ER-6 için de araştırmıştık bu olayı kısaca ve az masraflı bişey olmadığına kanaat getirmiştik. Umarım sizin motorlarda o kadar zor değildir.
3 sene öncesiydi yanılıyorda olabilirim ama öyle hatırlıyorum. Benim asıl öğrenmek istediğim sen xt125x ve ktm 200 kullandın sanırım dostum. 2 motosikleti kıyasladığında süspansiyon, frenleme vs.... nasıl?
Duke öyle çukurlara girebilecek bir alet değil süspansiyon olarak. O konuda XT ile kıyaslanamaz. Sizin anlattığınıza göre XT nin süspansiyonları oldukça yumuşakmış, bu durumda duke'nin de yol tutuşu avantajlı demektir. Frenlemede ise Duke ile baş edebileceğini sanmıyorum XT'nin. Ve her nekadar XT yi kullanmamış olsam da ~11 hp lik hem de enduro dişli oranlarına sahip bir motosikletin ~130 km/h hızlara çıkması mümkün değil. Bunlar hep o sapma yapan göstergelerin bizlere yaşattığı heyecanlar işte :) Iddialasmadiginizi biliyorum yoksa :wiinkk:
xxmelihxx
04 Ocak 2013, 22:35
spor motoyla telefonla görüştüm,2013 model duke 125 ve 200 abs li modeller,mart ayında büyük olasılıkla gelecekmiş,fiyatlarıda mevcut fiyarlardan yaklaşık 500 eur fazla olacakmış,benim gibi ilgilenen arkadaşlar için güzel bi haber,,
askeray
05 Ocak 2013, 14:23
http://p1.bikepics.com/2012/11/04/bikepics-2475599-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2012/11/04/bikepics-2475604-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2012/11/04/bikepics-2475385-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2012/12/14/bikepics-2490189-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2012/12/14/bikepics-2490160-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2012/12/14/bikepics-2490166-full.jpg
125 ımden faydalı kareler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO