Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
zafer-duke
08 Ekim 2018, 17:29
Alıntı zafer-duke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaşlar,
Motorum Duke 250 - sizlere 2 Sorum olacaktı,
1- Motor çok çabuk ısınıyor, ama hararet müşrü kritik seviyede kalıyor çizginin üstüne çıkmıyor ama motor bayağı alttan yakıyor bu normal mi?
2- Motor çalışırken bazen uğultu gibi bir ses geliyor bu fan sesi midir nedir çözemedim yardımlarınızı rica ederim.
Merhaba Motorunuzu güle güle kullanın iyi bir seçim olmuş.
ısınma ile ilgili önceki yazılar fikir verecektir. fan sesini rölantide çalışırken dinleyebilirsiniz ancak duyulacak seviyede ses yapıyor devreye girince. Arkadaşımın mt 07 si var biraz sürünce altta mangal yanıyor resmen. Lastikler orjinal ise dikkatli olun tutuşu çok iyi değil. Sıfır lastiği değiştirmeye gönlü razı olmuyor insanın 4-5 bin yapınca değiştirirsiniz. kazasız belasız kullanmanız dileği ile.
Cevaplarınız için teşekkürler Hocam,
Lastik önerisinde bulunabilir misiniz?
sarilack
09 Ekim 2018, 13:34
Selamlar herkese, Duke 250 2016 15.000 bakımı için önerebileceğiniz servis usta var mıdır fiyatı uygun olabilen,
birde ortalama ne kadar tutar bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. Teşekkürler
Erkan YAŞAR
11 Ekim 2018, 08:22
Üstad lastik konusunda geçmiş mesajlarda oldukça detaylı konuşmalar geçmiş fazlasıyla bilgi alınabilir. Piyasada oldukça fazla marka ve model var genelde Pirelli, Mitas, Michelin ön planda Michelin fiyat olarak biraz yukarıda Continental, Anlasın da iyi lastikleri var pirelli rosso 2 biraz daha yumuşak tutuşu iyi ancak yumuşaklık demek kısa ömür demektir. Markalar arasında bariz bir üstünlük yok bütçene göre kullanım alanına göre kullanım alışkanlığına göre bir tercih yapabilirsin.
zafer-duke
15 Ekim 2018, 17:57
Cevaplar için teşekkürler Hocam.
Bu arada KTM 250 - 2018 satış fiyatı: 28.000 TL olmuş. Vay beee:)
serkanb
21 Ekim 2018, 22:04
Herkese merhaba, 2017 250 abs ile yaklaşık 3000 kmdeyim ancak şunu fatkettimki yazılan çizilenin aksine benim motorun ortalama yakıt tüketimi3.5- 4 lt arasında. Diğer kullanıcılar 2.5 lardan bahsederken ben bu rakamı jiç göremedim henüz. Full depo ile yaptığım max km 190 . Agresif kullanmıyorum ancak şehir içi trafiğindeyim. Sizce normal mi?
okaplan
14 Kasım 2018, 19:15
Bazen gostergede vites - olarak gozukuyor kontak acip kapamadan duzelmiyor sebebini bilen varmidir?
sapherif01
14 Kasım 2018, 22:13
iyi günler ben ktm duke 125 veya 200 ikisinden birini almayı düşünüyorum ancak siz kullanıcılara bir sorum olacak başlangıç motoru olarak önere bilir misiniz bu marka modeli ve ayrıca herhangi bir kronik sorunu oluyor mu işte gerek yedek parça pahalı veya işte yedek servisi kötü yada işte şu parça çok çabuk bozuluyor kırılıyor bunun sıkıntısı var gibi yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
Erkan YAŞAR
19 Kasım 2018, 18:17
Bazen gostergede vites - olarak gozukuyor kontak acip kapamadan duzelmiyor sebebini bilen varmidir?
Kardeşim bu durum dişli sensörünün ara konum görmesi sebebiyle oluyor genelde 1 den boşa 2 den boşa veya boştan 1 e geçişlerde gözlenir. Tavsiyem elini vites geçişi sırasında hafif ara gaza alıştırmandır. Elin alıştıkça sorun yaşamadığını göreceksin. Sevgiler Saygılar.
okaplan
20 Kasım 2018, 20:05
Kardeşim bu durum dişli sensörünün ara konum görmesi sebebiyle oluyor genelde 1 den boşa 2 den boşa veya boştan 1 e geçişlerde gözlenir. Tavsiyem elini vites geçişi sırasında hafif ara gaza alıştırmandır. Elin alıştıkça sorun yaşamadığını göreceksin. Sevgiler Saygılar.
vites düşürürken ara gazdan bahsediyoruz degil mi, onu bos alanda pratik yapmam gerekiyo bi türlü tam gaz ayarını oturtamıyorum.zaten ne oluyosa hep 1-n-2 arasında oluyo diğer viteslerde vs hiçbirşey yok oda benim acemiliğimden oluyor anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
https://ibb.co/cZnDvV
birde bende böyle bir sıkıntı var service not reset diyor kontak acınca bu ekrana gelip set e basılı tutunca düzelmiyor internette böyle düzeldiginden bahsetmişler. Bilgisi olan var mı ?
TAŞ MOTORS
20 Kasım 2018, 21:59
Selamlar herkese, Duke 250 2016 15.000 bakımı için önerebileceğiniz servis usta var mıdır fiyatı uygun olabilen,
birde ortalama ne kadar tutar bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. Teşekkürler
merhaba kadıköy hasanpaşadaki yerimizde ktm özel servisi olarak hizmet vermekteyiz.buradan özel mesajla veya @tas_motors instagram hesabımızdan bize ulaşan motosiklet.net platformu üyelerine işçilikte %10 indirim sağlamaktayız. iyi sürüşler dileriz.
gkhntrn
05 Şubat 2019, 23:16
merhaba arkadaşım. service reset problemini halledebildin mi bilemiyorum ama ben şuraya nasıl yapıldığını gösteren bir link ekliyim 😉 https://youtu.be/Xi9fdheBgAA
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
vites düşürürken ara gazdan bahsediyoruz degil mi, onu bos alanda pratik yapmam gerekiyo bi türlü tam gaz ayarını oturtamıyorum.zaten ne oluyosa hep 1-n-2 arasında oluyo diğer viteslerde vs hiçbirşey yok oda benim acemiliğimden oluyor anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
https://ibb.co/cZnDvV
birde bende böyle bir sıkıntı var service not reset diyor kontak acınca bu ekrana gelip set e basılı tutunca düzelmiyor internette böyle düzeldiginden bahsetmişler. Bilgisi olan var mı ?
https://youtu.be/Xi9fdheBgAA bu kesin çözüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
benim boyum 1.58 ve parmak uçlarımla yere deyiyorum. ilk aldığımda benim de deneyimim yoktu. ilk zamanlar ayaklar yerde dönerken zorlandım ama şimdi alıştım. 3 senedir kullanıyorum sende alışırsın 😀👍
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Herkese selamlae,ben duke başlığındaki tüm yazılanları genelde okuyorum.Denizci olduğum icin yılın büyük kısmında yurt dışında oluyorum.2015 te eğitim alıp duke 200 le aranıza katılmıştım.Sonrası gemiye cıkarken satmıştım.O zamandan beri motora hiç binmedim.Yeni kasa 390 almayı düşünüyordum ama çıktığı fiyat sebebiyle şuan ondan vazgeçtim.Nasipse nisanda türkiyede olucam.Ben sizden bir konuda yardım/fikir rica ediyorum.İstanbul/beylikdüzünde oturuyorum.Genelde beşiktaşta takıldıgım için araçla trafik ve park çok meşakatli.Bu sebeple motor olarak 2 tane fikir var aklımda.Birisi 2016 250 abs diğeri ise 2015/16 390. Tavsiyeleriniz benim için çok değerli. Tekeriniz düz bassın
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------
+ alternatif cf 400 yada dominar 400 düşünüyorum
merhaba arkadaşım. eğer performans için düşünüyorsan duke 390 hem cf 400 hemde dominar 400 den daha performanslı, daha hafif ve malzeme kalitesi daha iyi. görünüş olarak soruyorsan bence o sana kalmış zevk meselesi.
drdoguank
17 Şubat 2019, 15:09
Merhaba ben KTM 200 düşünüyorum aslında 390 gönlümdeki ama fiyat nedenli şimdilik 200 düşünüyorum daha önce cbr125 vardı 183 boy ve 97 kiloyum o biraz küçük kalıyordu ama sizce 200 KTM de küçük mudur bana göre
praetorian
25 Şubat 2019, 21:17
duke 200 abs halen alınır mı? 10 yıl sonra tekrardan motosiklet kullanmayı düşünüyorum. çok maliyetli olmadan ( ne kadar vakit ayırabileceğimi bilmiyorum çünkü) duke 200 alayım diyorum. kask mont vs. artı motor bi anda bütçeyi çok sarsmadan..
REmreYD
11 Mart 2019, 10:48
Merhaba herkese bende duke 200 alarak aranıza katıldım. Ön siperlik nasıl çıkıyor bilen birisi anlatabilir mi ?
wJBoezuma
12 Mart 2019, 15:45
Herkese selam,
İzmir Ktm spormotodan bugün sıfır duke 250 mi satın aldım. Süreç boyunca Mehmet Bey ve Tolga Bey her türlü konuda detaylıca destek oldular buradan ikisine de çok teşekkür ediyorum.
Arkadaşlar merhaba, 2017 model duke 250 ile aranıza katıldım :)
bu benim ilk vitesli motorum onun için sizin görüşlerinizi almak isterim.
İki üç sorum var.
1 - Ben motorumu aldığımda 700 km'deydi. spor moto rodaj bakımında 400 km de bir zinciri yağlayın demişti. Motoru aldığımda zincir yeni yağlanmıştı. Şu an 1600 km deyim henüz zinciri yağlatmadım tekrardan. Yanlış yaptım galiba :). Zor bir işlem midir bu? kendim yapabilir miyim? eğer evet ise hangi yağı almam daha iyi olur?
2- Hangi marka benzin ve hangisi ni tercih ediyorsunuz? shell ise v-power mı mesela?
3- Motorun yağını ne kadar da bir değiştirmek gerekir?
teşekkürler :)
battousai
07 Nisan 2019, 22:44
Merhaba arkadaşlar,
Bende bugün itibariyle Duke250 sahibi olmuş bulunmaktayım çok şükür ki,
Honda Cb250r ve Duke250 arasında kaldım ve daha spor ve daha şık durduğunu düşünerek ve geçmişten gelen Ktm tutkuma yenik düşerek Duke250 aldım.
Sorularım olursa iletirim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Hocam merhaba. Uzun zaman olmuş ama sormak istiyorum. Ben de Honda cb250r ve duke 250 arasındayım. Duke 250 ile ilgili yorumunu almak isterim.Ne diyorsun iyi mi yapmışsın cb250r yerine ktm yi alarak?
Selamlar
İhtiyaçtan dolayı motosikletimi satıyorum. duke 250 2017 model.
Abus marka alarmlı disk kilidi, çelik halat kilit ve kuyruk çantasını yanında veriyorum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-250-abs-acil-ihtiyactan-satilik-683561837/detay/
praetorian
17 Nisan 2019, 17:17
Selamlar merakımdan soruyorum gidon kilidini ne kadara tamir ediyorlar sordunuz mu hiç
kefkes
23 Nisan 2019, 21:35
Merhaba arkadaşlar, bi arkadaşımda 2016 ktm duke 250 abs mevcut ve kendisi hobi motorcusu..Motoru pek kullanmıyor şu sıra ve aküyü öldürmüş sanırım. Kuru aküyle çalıştırdık... Baktım içersinden 'exide' marka bi akü çıktı ve şarj tutmuyor yirmi km yol yaptığım halde..
Motorun satın alındığındaki orjinal aküsü 'exide' marka mıdır, yoksa bi hinlik mi yapılmış bayi tarafından ?
Hangi aküyü alalım buna , amper, fiyat performans ve en iyi marka olarak ne tavsiye edersiniz?
miracle1
10 Haziran 2019, 18:29
2017 duke abs bir yıl dolduğu için 550 km de bakıma soktum şimdi 2. yıl doldu km 950 bakıma sokmam gerekiyor mu 1 yıl dolduğu için ? Servise sordum normalde 2. bakım 7000 de gerek yok en azından yazın bin km yapmamışsın dedi ne yapayım ? Bir de şartlarım gereği binemiyorum satmayı düşünüyorum uygun fiyata düşünen olursa ulaşsın.
Timonna
05 Ağustos 2019, 13:13
Merhaba,
Foruma yeni üye oldum, 5 aydır motosiklet kullanıcısıyım. Bajaj Boxer ile motor kullanma tecrübemi gerçekleştirdim. Kızılcıhamam, Beypazarı ve Düzce gibi uzun yol tecrübelerim oldu. Bu hafta KTM duke 250 alımını insallah sorunsuz gerçekleştireceğim. Ön bilgi edinebilmem adına Alacağım motorun durumu ve yapacaklarım hakkında sizi bilgilendirmek ve soru sormak istiyorum.
Motosiklet 3500 km de ve sanırım 2018 yılından beri trafiğe çıkmamış, garajda beklemiş. Haliyle zincirinde paslanmalar bariz belli.
Sahibi Aküsünü korumak adına, fişe takılıp motor üstünde aküye enerji yollayan bir alet varmış sanırım, onu takarak bırakmış, bu sayede aküsü sağlam.
Ve diğer motor yağı, hidrolik vs geçen süre yüzünden değişmesi gerektiğini düşünüyorum.
Mali durumumu düşündüğümde, Ankara da Motomekanik servisi ile irtibata geçerek motora gerekli bakımları yaptırmam bana yaklaşık olarak ne kadar tutacağını merak ediyorum. Kendi başıma yapacak olsam, hidrolik yağı radyatör suyu gibi zahmetli işleri yapmak yerine, motor yağını ve zinciri kendim temizlesem ve değiştirsem, kış öncesi motosikleti kullanabilir miyim?
Herkese tekrardan Merhaba diyerek, şimdiden teşekkür ederim.
Sevgiler.
Timonna
30 Ağustos 2019, 12:09
Merhaba,
Motosikletimi aldıktan 2 hafta sonra kaza yaptım. Motorun şasesi önden göçmüş, bildiğiniz motorun boyu kısalmıştı.
Çok şükür bende birşey yok. Kaskım sayesinde hayatta kaldım, boyunluk ile idare ediyorum şu sıra.
Kaskosu olmadığı için motoru kendi imkanlarımla yaptırmaya çalışıyorum. Dün Ankara Motomekanik yetkili servisine çektirdik aracı, şase için 7000 TL fiyat verdiler :santa: diğer masrafları eklemeyeceğim.
Sadece Paylaşmak istedim. Kasko yaptırın, kask kullanın, dikkatli sürünüz.
Güvenli Sürüşler.
Syuusuke13
03 Ekim 2019, 09:49
merhabalar
2017 duke 250 de el bıraktiğim zaman sağ tarafa doğru gidiyor motor
egzoz sağda ondan değildir değilmi onu dusunmuslerdir. neden olabilir arkadaslar.
birde süphelendiğim kafaya soldan kablolar giriyor onlar gidonu mu itiyor serbest kalınca aklıma bir bunlar geliyor
3000km motor.
fearlesboyy
08 Kasım 2019, 09:48
herkese hayırlı gunler .sanırım sayfada uzun zamandır paylaşım yapılmamış.herkesin tekeride taş değmesin hayırlı sürüşler
soulexit
11 Kasım 2019, 01:33
merhabalar
2017 duke 250 de el bıraktiğim zaman sağ tarafa doğru gidiyor motor
egzoz sağda ondan değildir değilmi onu dusunmuslerdir. neden olabilir arkadaslar.
birde süphelendiğim kafaya soldan kablolar giriyor onlar gidonu mu itiyor serbest kalınca aklıma bir bunlar geliyor
3000km motor.
Bende de ciddi miktarda olmasa da sağa çekiyor. Sorunu bulabildiniz mi?
fearlesboyy
17 Aralık 2019, 14:05
bırazda ben yazayım genelde yamaha r25 kullanıcısı idim ama cok cok uyguna 2,el cok az hasarlı duke 200 aldım 9000 km de 2016 düz abs yok.ama gercekten cok ecen hafta cok begendım.420 bu haftada 135 km yaptım gercekten benı hiç yormadı.yakıt olayı zaten olagan üstü güzel 70-90 km arası 2,2-2,3 arası dukenın en sevdıgım yanı az gazı actıgınızda o 200 cc göre 110-120 km anında devirli oturması.sadece evin önünde dursun kıs boyu lazım olur diye almıstım ama inanın çok sevdim.
R4PST4R
09 Şubat 2020, 14:16
Merhaba arkadaşlar Duke 250 aldım sıfır olarak rom ışığını ayarlamaya çalışıyorum ama bir türlü ayarlayamadim.Trip 2 bölümünde mode tuşuna basılı tutuyorum ama hiçbir şekilde rpm yazisin gelmemekte ne denesem olmadı . Nasıl yapabiliriz bunu
furkanguvenc
02 Mart 2020, 16:30
Bende 2019 model DUKE 250 ABS ile turuncu sevenler arasına katıldım.
Herkese bol keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim.
https://ibb.co/ckN00Yg
sarilack
31 Mayıs 2020, 10:51
Merhabalar, 2016 Duke 250 için yağ tahliye tapası nı kaçlık lokma açıyor? Bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
Cdmpf
18 Ağustos 2020, 20:57
Selamlar.Arkadaşlar duke 250 de yakıt tüketimi "1 litre ile ne kadar km yaptığımız" şeklinde gösteriliyor.Klasik "100 km de yakılan LT" olarak çevirmek mümkün mü?Ben biraz karıştırdım ama bulamadım.Saygılar...
Snchsyn
27 Ağustos 2020, 15:21
Zannedersem onu değiştirimiyoruz çok kurcaladım ama yapamadım yabancı kaynaklardada yoktu, bu arada konudan uzak benim duke 250 2016 model yeni aldım 600km oldu çok yakıyor bu meret yav 4.5-6 litre yakıyor acaba neyden kaynaklıdır motor ioe basıyorum hızlı gidiyorum ama forumda çoğu kişi istersen son hız git 4 litre geçiremezsin diyordu acaba hava filtresinden midir?
cıbılduck
02 Eylül 2020, 19:27
Zannedersem onu değiştirimiyoruz çok kurcaladım ama yapamadım yabancı kaynaklardada yoktu, bu arada konudan uzak benim duke 250 2016 model yeni aldım 600km oldu çok yakıyor bu meret yav 4.5-6 litre yakıyor acaba neyden kaynaklıdır motor ioe basıyorum hızlı gidiyorum ama forumda çoğu kişi istersen son hız git 4 litre geçiremezsin diyordu acaba hava filtresinden midir?
Normal değil, tapagaz mı kullanıyorsunuz?
iskampavya
25 Eylül 2020, 21:34
Selamlar arkadaşlar, bende bugün duke 250abs ile aranıza katıldım.
Gofretcocuk5
25 Eylül 2020, 21:36
Selamlar arkadaşlar, bende bugün duke 250abs ile aranıza katıldım.
Hayırlı olsun kaç model
iskampavya
25 Eylül 2020, 21:38
Hayırlı olsun kaç model
Teşekkür ederim, 2016 model
iskampavya
05 Ekim 2020, 21:06
Selam arkadaşlar, 25 eylülden buyana DUKE üstündeyim ve birbirimizi tanımaya çalışıyoruz.
Motor geçmiş sayfalarda birçok arkadaşın yazdığı gibi gayet güzel oyuzden tekrar bende aynı konuya girmeyeceğim..
Motoru daha iyi tanımak adına sormak istedigim birkaç konu var, duke ile haşir neşir ve tecrübeli arkadaşlar cevaplar ise sevinirim..
1. Geçmiş sayfalarda bakım süresi ile ilgili yazanlar olmuş ama teyid etmek istiyorum; kullanım kılavuzunda 7500km de bir bakım yazıyor ki neredesye tüm kullanıcılar bu süreye uzun demiş, öyleyse 3000/3500 km de bir ara bakım mı tavsiye edersiniz?
2. Tam sentetik mi? yarı sentetik mi? Yoksa ikiside olur mu?
3. Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum; motoru aldiğimda sürmeye başladığımda seriligi torku ataklığı frenlemesi yüzümde bir gülümsemeye sebebiyet vermişti (ki bunu da yazan çok arkadaş olmuş) yani sürekli sıkıştırarak kullanımda harika keyifli ama düşük devirde küçük viteste biraz sıkıntı şöyle ki; aralardan kaçılamayacak trafikte 1. Vitesde aralık zaten kısa sürekli 1 de gidilemiyor 2. Vitese aliyorsun gaz açmıyorsan 2. Vitesde gaz kıs/aç yapamiyorsun silkeliyor bu seferde mecburen yine 1e düşmem gerekiyor.. yani makina hep devirli kullanmanı istiyor.. Tamam torklu makina ama 1. Vitesde gaz kes/aç yaparken öne/arkaya yığılma yapması 2. Vitesde de gaz kısarsan tekrar açtığında silkelemesi normal mi? Ben mi henüz gaz koluna alışamadım yoksa başka bır ayar yada çözümü var mı?
4. Bulundugum bölgede yollar berbat bobrek taşı söktürür cinsten, Amortisör ayarını konfora almayı düşündüm ama bu seferde viraj tutuşundan feragat eder miyim diye düşünüyorum? Benim gibi yolları çok bozuk bölgede kullananlar hangi ayarı tercih ediyorsunuz?
Şimdilik aklıma takılan bunlar vakit ayırıp okuyan cevaplayan herkeze şimdiden teşekkür ederim.
mustafaat
06 Ekim 2020, 10:02
1. öyleyse 3000/3500 km de bir ara bakım mı tavsiye edersiniz?
- Özgün sürenin yarısında bakım fazla iddialı olur. 5000 civarı öneriyor benim usta. Erken yağ değişimi de doğru değil çünkü. Koruma için esas fark yaratan ise kaliteli/orijinal malzeme kullanmak.
2. Tam sentetik mi? yarı sentetik mi? Yoksa ikiside olur mu?
Üreticinin önerdiği. Kullanıcı el kitabında yazdığı şekilde davranmanızı tavsiye ederim.
3.1> trafikte sürekli 1 de gidilemiyor 2. Vitesde gaz kıs/aç yapamiyorsun
- Üretici belirli bir hıza göre ayar yapmış, o hızın altında sorun yaşamamak için dişli/çark oranını değiştirmek mümkün fakat bir noktaya kadar iyileşme sağlar, tamamen çözüm beklememek lazım.
3.2> 1.arkaya yığılma yapması 2. Vitesde de gaz kısarsan tekrar açtığında silkelemesi normal mi? Ben mi henüz gaz koluna alışamadım yoksa başka bır ayar yada çözümü var mı?
- 2. Viteste yapacak bir şey yok, devir düşükse silkeleme yapacak zira yeterli güç yok ve doğru devirde değil motor.
Ama 1. Viteste debriyaj ve ara gaz ile daha rahat sürüş elde edilebilir.
4. Amortisör ayarını konfora almayı düşündüm ama bu seferde viraj tutuşundan feragat eder miyim diye düşünüyorum?
- Evet, edersiniz. Konfor varsa tutuş az, tutuş varsa konfor az olur. Zaten yarı-etkin (semi-active electronic suspension) sistemler bunun için var; başka çözüm yok.
Ne yazık ki bozuk yol konforu ile viraj başarımı (performans) arasında tercih yapmak zorundasınız.
Benim gibi yolları çok bozuk bölgede kullananlar hangi ayarı tercih ediyorsunuz?
- Kötü zeminde lastikleri 2-3 PSI indirmek konforu arttırıyor, bana göre tekrar hava basmak, amortisör ayarı yapmaktan daha kolay.
[/QUOTE]
Sıkışık trafikte düşük hız kontrolü için arka freni ezerek gitme tekniği var; işinize yarayacağını düşünüyorum.
iskampavya
06 Ekim 2020, 17:42
@mustafaat vakit ayırıp cevapladığınız için teşekkür ederim, tavsiyelerinizi ve önerilerinizi dikkate alacağım sağolun.
iskampavya
21 Ekim 2020, 20:48
Selam arkadaşlar, ktm arıza kodları hakkında bilgisi olan var mı acaba? Kontak açtığımızda yanıp sönen motor arıza ışığı diagnoz'un kaç kez yanıp söndüğünün ne anlama geldiğini bilen? Bununla ilgili bir yerde yazı/bilgiye rastlayan?
Benim duke 250'de kontak açtığımda önce iki defa uzun aralıkla yanıp sönüyor sonra peşpeşe kısa aralıkla 5 defa yanıp sönüyor bunun hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Bulunduğum şehirde ktm servisi yok malesef oyuzden gidip okutamıyorum. Bu diagnoz ışıģının yanıp sönmesini bazı kullanıcı videolarını izlerkende gördüm ayni sayıda yanıp sönüyordu..
kdiner
22 Ekim 2020, 09:40
Selam arkadaşlar, ktm arıza kodları hakkında bilgisi olan var mı acaba? Kontak açtığımızda yanıp sönen motor arıza ışığı diagnoz'un kaç kez yanıp söndüğünün ne anlama geldiğini bilen? Bununla ilgili bir yerde yazı/bilgiye rastlayan?
Benim duke 250'de kontak açtığımda önce iki defa uzun aralıkla yanıp sönüyor sonra peşpeşe kısa aralıkla 5 defa yanıp sönüyor bunun hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Bulunduğum şehirde ktm servisi yok malesef oyuzden gidip okutamıyorum. Bu diagnoz ışıģının yanıp sönmesini bazı kullanıcı videolarını izlerkende gördüm ayni sayıda yanıp sönüyordu..
Yan ayak sensöründe sıkıntı olabilir veya su kaçmış ta olabilir tabi bunu bajaj arıza kodlarına dayanarak söylüyorum.
iskampavya
22 Ekim 2020, 09:49
Yan ayak sensöründe sıkıntı olabilir veya su kaçmış ta olabilir tabi bunu bajaj arıza kodlarına dayanarak söylüyorum.
Vakit ayırıp cevapladığınız için çok teşekkür ederim.
Tesbitte haklı olabilirsiniz keza birara yola çıkmadan önce ayaklığı kapattığımda ışık sönüyordu bazen de hiç yanmıyordu, ayaklığı kontrol edeyim, teşekkürler.
Cdmpf
30 Kasım 2020, 02:15
Arkadaşlar 2.000 km yi geçti cihaz 2020 model duke 250.100 KG civarında bir ağırlığım var.Sürekli şehiriçi kullanıyorum dur kalklı.4 - 4,50 arası yakıyor.1 depo boyunca hiç basmadan kullanarak deneme şansım olmadı.Atak kullanım için bu değerler sizce normal mi?
iskampavya
01 Aralık 2020, 11:06
Arkadaşlar 2.000 km yi geçti cihaz 2020 model duke 250.100 KG civarında bir ağırlığım var.Sürekli şehiriçi kullanıyorum dur kalklı.4 - 4,50 arası yakıyor.1 depo boyunca hiç basmadan kullanarak deneme şansım olmadı.Atak kullanım için bu değerler sizce normal mi?
Merhaba,bende henüz birkaç aydırduke kullanıyorum ama bu derece bir sarfiyatim olmadı çok sakin kullandığım söylenemez benimde,
cıbılduck
02 Aralık 2020, 19:27
Arkadaşlar 2.000 km yi geçti cihaz 2020 model duke 250.100 KG civarında bir ağırlığım var.Sürekli şehiriçi kullanıyorum dur kalklı.4 - 4,50 arası yakıyor.1 depo boyunca hiç basmadan kullanarak deneme şansım olmadı.Atak kullanım için bu değerler sizce normal mi?
Anormal bir sarfiyat. Ben 1 yıl kullandım hiç öyle bir rakam görmedim. Ya sizin sürüşünüzde bir problem var ya da motosikletinizde.
iskampavya
02 Nisan 2021, 22:40
Merhaba arkadaşlar,250 Duke zincir dişli seti değiştiren oldumu aranızda?
Katalogda ön14T arka 46T görünüyor,fakat zincir dişli seti baktığımda d.i.d gibi üreticilerde KTM 250 Duke için dişli değeri 15T 45T mevcut.
Bu şekilde oran değiştirip kullanınız oldu mu? Böyle bir değişimi önerir misiniz? Ve neden firmalar böyle bir oran değişimine gitmiş olabilirler? Ben özellikle ön dişliyi büyütmek istemiyorum serilikten ve torkdan ödün vermek istemiyorum.. fikriniz düşünceniz nedir acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Telefondan yazıyorum imla hataları için kusura bakmayın.
iskampavya
22 Nisan 2021, 00:56
aradan geçen zaman içerisinde cevap gelmediği için kendi soruma kendim cevap vereyim..
d.i.d seti ne hikmetse bizim model için ön 15t arka 45t uygun görmüş!(orijinal değer 14t 46t ve 14t 45t kitapçıkta yazan, iki takımda tercihe göre kullanılabiliyor) piyasada başka alternatif bulamayınca bu şekilde sipariş verdik, sonrasında dişli setini ayrıca alabilmek için site site site aramaya devam ettik bulursak orijinal ölçüyü kullanalım diye.. ama yok! sonra spormotodan dişli setini ayrı almak istedik ama o da set satıyor.. onu da sipariş ettik ve geldi.. şansıma aynı meyanda spor motodan gelen Zinciri ve d.i.d den gelen dişliyi almak isteyen bir arkadaş çıkınca ben d.i.d den gelen x-ring Zinciri diğer arkadas da spormoto'dan gelen orijinal zincir ve d.i.d den gelen dişli setini kullarak bir çözüm bulduk. biraz karışık gibi oldu ama anlatabilmişimdir umarım.
sözün özü zincir dişli setini orijinal değerlerinde kullanmak istiyorsanız spormoto'nun kapısını çalmak zorundasınız.
kdiner
22 Nisan 2021, 03:38
aradan geçen zaman içerisinde cevap gelmediği için kendi soruma kendim cevap vereyim..
d.i.d seti ne hikmetse bizim model için ön 15t arka 45t uygun görmüş!(orijinal değer 14t 46t ve 14t 45t kitapçıkta yazan, iki takımda tercihe göre kullanılabiliyor) piyasada başka alternatif bulamayınca bu şekilde sipariş verdik, sonrasında dişli setini ayrıca alabilmek için site site site aramaya devam ettik bulursak orijinal ölçüyü kullanalım diye.. ama yok! sonra spormotodan dişli setini ayrı almak istedik ama o da set satıyor.. onu da sipariş ettik ve geldi.. şansıma aynı meyanda spor motodan gelen Zinciri ve d.i.d den gelen dişliyi almak isteyen bir arkadaş çıkınca ben d.i.d den gelen x-ring Zinciri diğer arkadas da spormoto'dan gelen orijinal zincir ve d.i.d den gelen dişli setini kullarak bir çözüm bulduk. biraz karışık gibi oldu ama anlatabilmişimdir umarım.
sözün özü zincir dişli setini orijinal değerlerinde kullanmak istiyorsanız spormoto'nun kapısını çalmak zorundasınız.
Bajaj Dominar 250 arka dişli 46 ile geliyor ön dişli konusunda bilgim yok, d400 ise ön dişli 15 arka dişli 45 olarak geliyor zincir did değil onu söylim.
iskampavya
22 Nisan 2021, 14:35
@kdiner
buradaki bajaj servise sormuştum onlarda da yoktu, zaten asıl sorun 14 dişli bulmak idi, arka dişli bulunabiliyor. ben on dişliyi küçültmek istemediğimden sorun oldu. hallettik zor olsada.
SercanG
02 Mayıs 2021, 23:00
Duke 250 2016 veya 2017 model satan varsa iletişime geçebilirsiniz.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO