PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107

ÇınarAyhan
13 Temmuz 2017, 00:58
1250₺ şair sigorta araç değeri üzerinden. Full kaska mis çiçek. 2,500₺ ekipman kask giyim bile dahil. Diğer firmalar full değil ve 4-5-7bin₺ gidiyor. Biz iki arkadaş 2017 duke 250 olarak aynıyerden yaptırdık memnunuz inşallah kullanmak nasip olmaz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Çok güzel hocam abartısız olmuş Mete'den kaça aldınız ?

zertach
21 Temmuz 2017, 10:40
Arkadaşlar selamlar bende 2017 duke 250 ile aranıza katıldım. 2. bir motor olarak aldım. Diğer motorum hero hunk.

Şu anda duke ile 100 km yapabildim. Motor gidişi, duruşu kalitesi herşeyiyle kendisine aşık ettiriyor insanı.

Yanlız bir sorum oracak. Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

1. Kontağı açtığımda (motoru çalıştırmadan) ekranın üstünde bulunan Motor ışığı turuncu olarak yanıyor. Motoru çalıştırdığımda bu ışık sönüyor. Motor dururken bu ışığın yanması normal mi ? yoksa motorda bir problem olduğunu mu bildiriyor.

2. Yan ayaklık açıkken "Side Stand Down" mesajını görüyorum. Ama Trip 1-2 nin olduğu yerde "ERROR" diye yazıyor. Ayaklığı kapatınca "ERROR" yazısı kayboluyor. Buda normal midir ?

Cahilliğim için kusura bakmayın. Şimdiden teşekkürler.

abap
21 Temmuz 2017, 12:29
Arkadaşlar selamlar bende 2017 duke 250 ile aranıza katıldım. 2. bir motor olarak aldım. Diğer motorum hero hunk.

Şu anda duke ile 100 km yapabildim. Motor gidişi, duruşu kalitesi herşeyiyle kendisine aşık ettiriyor insanı.

Yanlız bir sorum oracak. Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

1. Kontağı açtığımda (motoru çalıştırmadan) ekranın üstünde bulunan Motor ışığı turuncu olarak yanıyor. Motoru çalıştırdığımda bu ışık sönüyor. Motor dururken bu ışığın yanması normal mi ? yoksa motorda bir problem olduğunu mu bildiriyor.

2. Yan ayaklık açıkken "Side Stand Down" mesajını görüyorum. Ama Trip 1-2 nin olduğu yerde "ERROR" diye yazıyor. Ayaklığı kapatınca "ERROR" yazısı kayboluyor. Buda normal midir ?

Cahilliğim için kusura bakmayın. Şimdiden teşekkürler.

Öncelikle hayırlı olsun.

1.İlk soruna gelecek olursak ışığın yanması normal.Her başlangıçta ışık o şekilde.

2.Ayaklık açıkken motosiklet kullanmamak için normalde ekranda "Side Stand Down" yazıyor.Ama error yazısı hakkında bilgim yok.

Şu standart bir açılış ekran görüntüsü

https://i.hizliresim.com/4M9ZzJ.jpg (https://hizliresim.com/4M9ZzJ)

zertach
21 Temmuz 2017, 13:57
Öncelikle hayırlı olsun.

1.İlk soruna gelecek olursak ışığın yanması normal.Her başlangıçta ışık o şekilde.

2.Ayaklık açıkken motosiklet kullanmamak için normalde ekranda "Side Stand Down" yazıyor.Ama error yazısı hakkında bilgim yok.

Şu standart bir açılış ekran görüntüsü

https://i.hizliresim.com/4M9ZzJ.jpg (https://hizliresim.com/4M9ZzJ)


Cevabın için teşekkürler Abap. Fotoğraf çekip atacagım. Bende anlamadım neden error yazıyor. Servis eve yakın en kötüsü geçerken soracağım.

Bir sorum daha olacak. Motorda orta sehpa olmadığı için zincir temizleme işini nasıl yapacağım ? Sizler nasıl hallediyorsunuz ?

abap
21 Temmuz 2017, 14:28
Cevabın için teşekkürler Abap. Fotoğraf çekip atacagım. Bende anlamadım neden error yazıyor. Servis eve yakın en kötüsü geçerken soracağım.

Bir sorum daha olacak. Motorda orta sehpa olmadığı için zincir temizleme işini nasıl yapacağım ? Sizler nasıl hallediyorsunuz ?



https://tr.aliexpress.com/item/Pair-Motorcycle-Swingarm-Spools-Sliders-Stand-Screws-10mm-for-KTM-Duke-125-200-350-690-990/32786933152.html?spm=2114.13010208.99999999.264.hD mWWj

Linkteki gibi bir aparatı(sehpa kaldırma vidası) arka tarafa monte ettikten sonra ;

http://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-kaldirma-sehpasi-universal-P87866195

Kaldırma sehpasıyla kaldırabilirsin.Ya da zincir temizliği yapan özel yerlerde yapabilirsin.Bunlara para vermem diyorsan bir arkadaşının yardımıyla motoru yana eğerek takozun üstündeyken arka tekeri çevire çevire de halledebilirsin.

Ultraviolet
24 Temmuz 2017, 21:32
Eveeet bu arka sehpamız, bu da koruma demirimiz.
https://i.hizliresim.com/ERANzA.jpg (https://hizliresim.com/ERANzA)
https://i.hizliresim.com/mkNprR.jpg (https://hizliresim.com/mkNprR)

ÇınarAyhan
25 Temmuz 2017, 23:25
Barkın abiyi kaybettik ya. Ne tadım var ne tuzum. Öyle çok hayranı olduğum biri de değildi ama ne bileyim içim parçalanıyor haberi aldığımdan beri..

Başımız sağolsun motoru sevdiren adam barkın abimizin mekanı cennet olsun. Allah sevdiklerine yakınlarına sabır ihsan eylesin.

Kardeşlerim büyüklerim aman ekipmansız çıkmayın..

silenced
30 Temmuz 2017, 16:25
Merhaba

duke 200 almayı düşünüyorum,herhangi bi kronik sorunu varmı?

ciga24
02 Ağustos 2017, 11:13
Merhabalar,
Motorum 3000 km ye geldi yağını kendim değiştireceğim hangi yağ kaç numara ve kaç litre konuluyor ?

Mucit23
02 Ağustos 2017, 11:23
1.4L yağ koyacaksın. Eğer üzerinde orjinal yağ filtresi var ise yağ filtresinide değiş. Yağ olarak Castrol Power1 Racing 10W40, 10W50 veya Motul 5100 yarı sentetik yağ koyabilirsin. Yağ filtresi Bajaj pulsar 200 ile aynıdır.

semamca
08 Ağustos 2017, 22:18
Yeni sehpa, Aliexpresden aldığım kaydırıcılar ile deneme..ktm1,ktm2,ktm3

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Yeni sehpa, Aliexpresden aldığım kaydırıcılar ile denemehttps://i.hizliresim.com/aGQLd5.jpg
https://i.hizliresim.com/8dvMPQ.jpghttps://i.hizliresim.com/YNLDql.jpg

mad.emr
27 Ağustos 2017, 15:15
Merhabalar

Duke 200 un stok egzoz sesi cok hos geliyor ancak degistirmek istiyorum
Insanlarin kulaklarini fazla yormadan, tok ama haril haril bi ses var mi onerebileceginiz?
Susturulucu ixil almayi dusunuyorum ama yine de fikirlerinizi sorayim dedim.
Ayrica diablo rosso 2 siparis ettim, kendi lastikleri ne kadar idare etse de, guven konusunda titizimdir.
Son olarak motorun demir barlarini gold, geri kalan cogu kismini matt black yapayim diyorum.

XccXccX
27 Ağustos 2017, 15:33
Herkese merhaba düke 200 sahibiyim ekran da sürekli low oil pressure hatası verdiği için yağ pompası yağ müşürü yağ filitresi hepsini yağını değiştirdim önceden bu uyarı hiç sönmezdi şimdi ise bi yanıyor 5 dakika sonra sönüyor sonra tekrar yanmaya başlıyor bilgisi olan veya daha önce bu durum başına gelenler bana yardımcı olabilirseniz sevinirim

semamca
12 Eylül 2017, 21:37
https://i.hizliresim.com/1GjZzb.jpg (https://hizliresim.com/1GjZzb)

Elcik korumaları hallettik :)

İlgilenen olursa satabilirim....

sirertu
13 Eylül 2017, 00:30
Ben de dün taktırdım elcikleri fena olmadı sanki.
https://i.hizliresim.com/nJYana.jpg (https://hizliresim.com/nJYana)

cemtover
13 Eylül 2017, 00:52
Yeni kasa duke250 kullanip boyu 180 uzeri olan var midir? Eskisi icin depoyu dizlerle tutarken problem yasaniyor ve saramadimizda da emaneti arada tost ediyoruz denmisti cokca. Yeni kasada durum nasildir acaba?

sirertu
17 Eylül 2017, 18:44
Tura hazırlık aliexpressten gelen ön cam ve çantam
https://i.hizliresim.com/zJ2o3g.jpg (https://hizliresim.com/zJ2o3g)

semamca
17 Eylül 2017, 20:48
çok güzel emeklerine sağlık çanta yakışmış, ışıklı elciklerde ön cam da 10 numara kazasız belasız güvenli seyirler inşallah :)

ÇınarAyhan
18 Eylül 2017, 13:35
Hocam çanta için yorumların nedir link paylaşabilir misiniz

sirertu
18 Eylül 2017, 17:18
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------


çok güzel emeklerine sağlık çanta yakışmış, ışıklı elciklerde ön cam da 10 numara kazasız belasız güvenli seyirler inşallah :)
Teşekkür ederim 😊

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------


Hocam çanta için yorumların nedir link paylaşabilir misiniz

Çanta kalitesi fena degil. Uzun dönemde kullanımda ne kadar dayanır bilemiyorum. Baya araştırdım görüntü olarak en güzeli buydu bence. Hacim olarak da yeterli. Her biri yanlarda ki fermuarları açınca 39 lt hacime ulaşıyor. Kapalı bir kask rahatça sığıyor. Ben bir tarafa brandamı koyuyorum diğer tarafa da ufak tefek eşyalarımı. Benim aldığım satıcı çantanın içine zemine konulan plastik kaplamayı göndermedi zaten belirtmişti göndermeyecegini. Alternatif olarak zeminine karton koydum sıkıntı olmadı. Kısacası önerebileceğim bir çanta.
Linki: http://s.aliexpress.com/NzqmQfmi

zabuzaretta
18 Eylül 2017, 18:27
Yeni kasa duke250 kullanip boyu 180 uzeri olan var midir? Eskisi icin depoyu dizlerle tutarken problem yasaniyor ve saramadimizda da emaneti arada tost ediyoruz denmisti cokca. Yeni kasada durum nasildir acaba?

Boyum 1.84 eski kasayı kullanırken depoyu sıkıştırmakta zorlanıyorum. Bende yeni kasa var ve boyun 2.10 bile olsa dizlerinle depoyu kavrama gibi bir problemin olamaz yeni depo tasarımı ile.

cemtover
18 Eylül 2017, 22:54
Çok teşekkür ederim bilgi için :cat:

ÇınarAyhan
19 Eylül 2017, 17:52
Kısa sürede geri dönüşünüz için teşekkür ederim ben de 2017 kasa var egzost yukarıda yakma ihtimali var mı. Ek olarak artçı rahatça oturuyor mu ?

sirertu
23 Eylül 2017, 00:03
Kısa sürede geri dönüşünüz için teşekkür ederim ben de 2017 kasa var egzost yukarıda yakma ihtimali var mı. Ek olarak artçı rahatça oturuyor mu ?

Ben artçı ile hiç kullanmadım ama konforlu olacağını düşünmüyorum çünkü arka selenin üzerinden bağlantı kısımları geçiyor. Egzoz için de birsey diyemeyeceğim.

shelby88
16 Ekim 2017, 22:22
arkadaşlar boyum 1,80 ve birazda konfor olsun istiyorum.
200 duek mu? benelli tnt25 mi? yakıt kalite konfor nasıldır.

sirertu
04 Kasım 2017, 12:30
https://i.hizliresim.com/NOnn2X.jpg (https://hizliresim.com/NOnn2X)
Son halimiz

zbdii
20 Kasım 2017, 18:34
Merhaba
ilk motorum olarak 2. el duke 200 aldım ve aklıma takılan ve birkaç arıza tespit ettim bana en yakın kadıköy deki spormoto var ama ktm de tamir ve servis biraz uçuk olabiliyor. Tavsiye edebileceğiniz güvenilebilir bir tamirci ve kullanma olarak verebileceğiniz tavsiye edebilir misiniz ?

byanmaz
22 Kasım 2017, 17:10
Arkadaşlar, 2.el bir v-stromla anlaştım. Benim 250'yi ölü eşek fiyatına veriyorum. Al-satçı yerine biniciye gitsin tercih ederim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2015-model-aksesuarli-sifir-lastik-yeni-disli-seti-501098614/detay

Boldpilot
03 Aralık 2017, 10:58
Arkadaşlar merhaba , şehir içi trafiğini aşmak duke200 düşünüyorum . 2014 model 2015 çıkışlı 30bin km de bi duke buldum anlaştıkta sayılır. Fakat 1.87 boy 85 kg yim çok mu sırıtır bu motor bende ? Ybr125 de kullandım kendi kullanımım açısından problem yaşamam fakat at yelesindeki kelebek gibi mi oluruz :)

kefkes
03 Aralık 2017, 11:12
Bence kelebek etkisi yaratmaz hocam.Dün arkadaşın 250liğini kullandım epey,küçük değil. Varsa amortisör ayarını yukarı alıp bir iki cm kazanırsın kullanımın rahatlar. Sen otoruş pozisyonunu, kol mesafesini fln beğenip rahat ettiysen,motorun gidişini beğendiysen görüntüyü boşver,selenin biraz arka kısmına oturursan hiç problem olmaz. Kullanmadıysan emanet bi motor ya da test motoru bulup bi 30-40 km yapmanı tavsiye ederim karar vermeden.Başkalarını çok şaapmamak lazım;)

Boldpilot
03 Aralık 2017, 12:05
Bence kelebek etkisi yaratmaz hocam.Dün arkadaşın 250liğini kullandım epey,küçük değil. Varsa amortisör ayarını yukarı alıp bir iki cm kazanırsın kullanımın rahatlar. Sen otoruş pozisyonunu, kol mesafesini fln beğenip rahat ettiysen,motorun gidişini beğendiysen görüntüyü boşver,selenin biraz arka kısmına oturursan hiç problem olmaz. Kullanmadıysan emanet bi motor ya da test motoru bulup bi 30-40 km yapmanı tavsiye ederim karar vermeden.Başkalarını çok şaapmamak lazım;)

Sağ ol yorumun için hocam. Kullandım motoru , şu an rx3i evo gibi yan çantalı cc süne göre cüssesi büyük bi motor kullanıyorum. Duke ye binince abartısız oyuncak gibi geldi. Ama hızlanması pahalı bi oyuncak gibi :) Rx3i ile konfor olarak kıyaslanamaz bile benim çinli bayağı konforluymuş fakat şehir içinde araba gibi şeritte beklemek koyuyor. Duke bu amaç için biçilmiş kaftan. Yarın öğleden sonra satışı gerçekleştirirsek bi kaç foto ile süslerim buraları inşaaallah.

kefkes
03 Aralık 2017, 12:47
Sağ ol yorumun için hocam. Kullandım motoru , şu an rx3i evo gibi yan çantalı cc süne göre cüssesi büyük bi motor kullanıyorum. Duke ye binince abartısız oyuncak gibi geldi. Ama hızlanması pahalı bi oyuncak gibi :) Rx3i ile konfor olarak kıyaslanamaz bile benim çinli bayağı konforluymuş fakat şehir içinde araba gibi şeritte beklemek koyuyor. Duke bu amaç için biçilmiş kaftan. Yarın öğleden sonra satışı gerçekleştirirsek bi kaç foto ile süslerim buraları inşaaallah.
Hayirlisı olsun, rx3ten inince rahatsız gelmiştir dukelar da rahat aslında gayet yumuşak,biraz gidonu geniş göründü bana ama turu iyi gelmişti commuter gibi olmasa da, z250 olsa 'bu ne!' diyeceksin demek rahatlık yönunden. Fotoları bekliyoruz o zaman;)

InMyHearth
04 Aralık 2017, 11:26
Merhabalar motorum Duke 125 ama o başlık mezarlık gibi olduğu için buraya yazmak istedim. Motorunun yağ seviyesine yaklaşık 1 hafta önce baktığımda seviyesi kitapçıkta belirtilen seviyelerde idi. Son bir kaç gündür motorun yağ seviyesi dipte gözüküyor düz veya yan dursun yine fark etmiyor yağ seviyesi ne artıyor ne azalıyor. Kısa sürede bu kadar yağ nereye gitti acaba görünürde kaçak vb birşey de gözükmüyor. Yoksa dukelerde bu yağ seviyesi normal midir ?

must_be
15 Aralık 2017, 13:04
merhaba, 2017 yeni kasa duke 250 ağustos 2017 de sıfır aldım. boyum 1,88 ve yeni duke 250 nin grenaj tasarımı uzun boylular ve uzun bacaklılar için sorun teşkil etmiyor. çok rahatım üzerinde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

ağustos 2017 tarihinde yeni kasa duke 250 aldım. almadan önce çok araştırdım ilk motorum olduğu için tecrübem yok denecek kadar azdı. başlangıç motoru olarak ns 200 pulsar, yamaha mt25 ve duke 250 yeni kasa arasında gittim geldim. sonunda hem tasarım hem ön arka abs olması, çelik fren hortumları, orjinal lastikleri metzeller olması hasabi ile duke 250 2017 model turuncu almaya karar verdim. 5 aydır kullanıyorum sizlere yeni kasa ile tecrübelerimi aktarmak isterim.

.artıları
çok ilgi çekiyor her gören bu nedir diyor.
motorda yeni olmama rağmen yavaş modeller 125 lik veya 200 lük almadığım için seviniyorum çünkü kırmızı ışıkta kalkar ile trafikte geride kalmamak gerekiyor. hızlanması mükemmel
tabi her motorun hızlanması mükemmel ama durabiliyor olması gerekli; şuana kadar panik frenlerde ön arka beni mahçup etmedi.
çalıştırmada veya yolda stop etme gibi hiç bir problem yaşamadım. pulsarın kronik sorunu olduğu için ns 200 ü elemiştim.
2500km yaptım, en uzun yolum istanbul uludağ zirve. bu yolculukta gs1200 2016 model ve africa twin 1000 2016 model 2 arkadaşımla geri kalmadan dip gaz sabah gidip gece döndük. tabiatı gereği rüzgar alıyor virajları çok iyi 130km-140km lerde gidebiliyorsunuz
yakıtı 50 tl ile 250km gidebiliyorsunuz.
orjinal motor koruma demiri takdırdım,
2 tane motor sürüş eğitim aldım, birincisi rahmi den, 2. si omm riders dan. kesinlikle piyasadaki en uygun fiyatlı ve etkili eğitim merkezi omm riders. hepsi gönüllü hocalar tarafından sosyal bir proje kapsamında eğitimler veriliyor sadece giderler hesaplanıp eğitime katılanlar tarafından ödeniyor. omm riders tan eğitim aldıktan sonra sürüşüm değişti oturuşum duruşum virajlara girişim gazı açma ve kapamam hepsi değişti. başka yerlere gidip tonlarca para saymanıza gerek yok. bu arkadaşlar gönüllü sosyal yardımlaşma proje kapsamında yaptıkları için çok cuzi rakkamlara aynı eğitim hatta daha iyisini alabilirsiniz.
ekipman çok önemli kaskınız en azından shark nolan shoei veya arai olmalı, montunuz 4 mevsim olursa hem yaz hemde kış giyebilirsiniz. spidi 4 season h2out uygun ve kaliteli monttur. yazın ön arka açıp fileli kışın kapatıp thermosu ve yağmurluk içini giyerek kullanabilirsiniz. üşürseniz thermal içlik windstopper alabilirsiniz. aralık 15 oldu bendaha üşümedim.ama karda üşürsem diye prohelin neopren yeleğini aldım
yazın pantolon korumalı kevlar üzerine spidinin kış için diz korumalı su geçirmez pantolon üstüne giyilebilen yandan fermuarlı ve cırtlı spidi superstorm h2out pantolununu aldım acaip memnunum giy çıkar çok pratik çok güzel ısıtıyor.
ayakkabı goretex alpinestars new land kaval kemiği koruması yok ama gönlüm alpinestars smx plus goretex ten yanaydı. enduro touringçi arkadaşım ile aldım ekipmanlarımı onların yıllarca kullandıkları memnun kaldıkları ürünleri tercih ettirdiler.
eldiven alpinestars sp x air carbon yazlık ve gore tex revit taurus aldım çok memnunum.
lastiklerim metzeller beni mahçup etmedi.
abs li model aldığım için çok memnunum, önden kayma hiç yaşamadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

eksilerine gelecek olursak;
arka çanta takmak istiyorum ön cam takmak istiyorum uygun bulamıyorum bulan veya takan varsa foto paylaşabilir mi.
grenaj ve parçaları pahalı
artçı koltuğu altında çok küçük bir bölüm var disk kilidini taşıyorum.
ıslak zeminlerde ve yağmurda tüm su sırtımda arka tamponu geniş yapabilirledi, yada hugger sıyırıcı koymak lazım

artılara devam;
gaz tepkimesi çok hassas seni hemen üst vitese geçirmek istiyor,
1000 km bakımı yaptırdım 190tl civarı tuttu, 7500 km bakımını sordum 350-400tl dediler. her 7500 km de bir bakım yapılıyor.
ön de çok agrasif led far var çok şık duruyor, tüm sinyaller led

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

resim nasıl yükleyeceğim yardımcı olur musunuz? insert image/url resmi yayınlamıyor.

Boldpilot
17 Aralık 2017, 15:56
merhaba, 2017 yeni kasa duke 250 ağustos 2017 de sıfır aldım. boyum 1,88 ve yeni duke 250 nin grenaj tasarımı uzun boylular ve uzun bacaklılar için sorun teşkil etmiyor. çok rahatım üzerinde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

ağustos 2017 tarihinde yeni kasa duke 250 aldım. almadan önce çok araştırdım ilk motorum olduğu için tecrübem yok denecek kadar azdı. başlangıç motoru olarak ns 200 pulsar, yamaha mt25 ve duke 250 yeni kasa arasında gittim geldim. sonunda hem tasarım hem ön arka abs olması, çelik fren hortumları, orjinal lastikleri metzeller olması hasabi ile duke 250 2017 model turuncu almaya karar verdim. 5 aydır kullanıyorum sizlere yeni kasa ile tecrübelerimi aktarmak isterim.

.artıları
çok ilgi çekiyor her gören bu nedir diyor.
motorda yeni olmama rağmen yavaş modeller 125 lik veya 200 lük almadığım için seviniyorum çünkü kırmızı ışıkta kalkar ile trafikte geride kalmamak gerekiyor. hızlanması mükemmel
tabi her motorun hızlanması mükemmel ama durabiliyor olması gerekli; şuana kadar panik frenlerde ön arka beni mahçup etmedi.
çalıştırmada veya yolda stop etme gibi hiç bir problem yaşamadım. pulsarın kronik sorunu olduğu için ns 200 ü elemiştim.
2500km yaptım, en uzun yolum istanbul uludağ zirve. bu yolculukta gs1200 2016 model ve africa twin 1000 2016 model 2 arkadaşımla geri kalmadan dip gaz sabah gidip gece döndük. tabiatı gereği rüzgar alıyor virajları çok iyi 130km-140km lerde gidebiliyorsunuz
yakıtı 50 tl ile 250km gidebiliyorsunuz.
orjinal motor koruma demiri takdırdım,
2 tane motor sürüş eğitim aldım, birincisi rahmi den, 2. si omm riders dan. kesinlikle piyasadaki en uygun fiyatlı ve etkili eğitim merkezi omm riders. hepsi gönüllü hocalar tarafından sosyal bir proje kapsamında eğitimler veriliyor sadece giderler hesaplanıp eğitime katılanlar tarafından ödeniyor. omm riders tan eğitim aldıktan sonra sürüşüm değişti oturuşum duruşum virajlara girişim gazı açma ve kapamam hepsi değişti. başka yerlere gidip tonlarca para saymanıza gerek yok. bu arkadaşlar gönüllü sosyal yardımlaşma proje kapsamında yaptıkları için çok cuzi rakkamlara aynı eğitim hatta daha iyisini alabilirsiniz.
ekipman çok önemli kaskınız en azından shark nolan shoei veya arai olmalı, montunuz 4 mevsim olursa hem yaz hemde kış giyebilirsiniz. spidi 4 season h2out uygun ve kaliteli monttur. yazın ön arka açıp fileli kışın kapatıp thermosu ve yağmurluk içini giyerek kullanabilirsiniz. üşürseniz thermal içlik windstopper alabilirsiniz. aralık 15 oldu bendaha üşümedim.ama karda üşürsem diye prohelin neopren yeleğini aldım
yazın pantolon korumalı kevlar üzerine spidinin kış için diz korumalı su geçirmez pantolon üstüne giyilebilen yandan fermuarlı ve cırtlı spidi superstorm h2out pantolununu aldım acaip memnunum giy çıkar çok pratik çok güzel ısıtıyor.
ayakkabı goretex alpinestars new land kaval kemiği koruması yok ama gönlüm alpinestars smx plus goretex ten yanaydı. enduro touringçi arkadaşım ile aldım ekipmanlarımı onların yıllarca kullandıkları memnun kaldıkları ürünleri tercih ettirdiler.
eldiven alpinestars sp x air carbon yazlık ve gore tex revit taurus aldım çok memnunum.
lastiklerim metzeller beni mahçup etmedi.
abs li model aldığım için çok memnunum, önden kayma hiç yaşamadım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

eksilerine gelecek olursak;
arka çanta takmak istiyorum ön cam takmak istiyorum uygun bulamıyorum bulan veya takan varsa foto paylaşabilir mi.
grenaj ve parçaları pahalı
artçı koltuğu altında çok küçük bir bölüm var disk kilidini taşıyorum.
ıslak zeminlerde ve yağmurda tüm su sırtımda arka tamponu geniş yapabilirledi, yada hugger sıyırıcı koymak lazım

artılara devam;
gaz tepkimesi çok hassas seni hemen üst vitese geçirmek istiyor,
1000 km bakımı yaptırdım 190tl civarı tuttu, 7500 km bakımını sordum 350-400tl dediler. her 7500 km de bir bakım yapılıyor.
ön de çok agrasif led far var çok şık duruyor, tüm sinyaller led

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

resim nasıl yükleyeceğim yardımcı olur musunuz? insert image/url resmi yayınlamıyor.

Hayırlı olsun hocam , dukeler hakikaten görsel olarak diğer nakedlardan çok ayrı yerde. Bende 2014 model 30bin km de abssiz duke aldım. Yakıtı , gidişi ve şekli şemali çok hoş. Bakımları biraz masraflı fakat muadilleri gibi 2-3bin km de bir bakımı yok 6-7 bin km bakım aralığı.Seside çok güzel genel olarak sevdim ben .

Resimlerinizi https://hizliresim.com adresine yükleyip forumlar bölümünü kopyala yapıştır yapmanız yeterli. Kazasız belasız sürüşler.

https://i.hizliresim.com/nJZ9NV.jpg (https://hizliresim.com/nJZ9NV)

must_be
18 Aralık 2017, 15:37
https://i.hizliresim.com/GyadEV.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

https://i.hizliresim.com/LOmBgJ.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

https://i.hizliresim.com/V3mo2v.jpg

Saykunn
17 Ocak 2018, 17:05
Herkese iyi günler. Arkadaşlar 6bin km de 2017 model duke 250 kullanıcısıyım. Motorun duruşu seriliği parça kalitesi vesaire herşeyinden çok memnunum aldığıma hiç pişman olmadım. Fakat şöyle bi sorunum var benden başka yaşayan var mı merak ediyorum üst taraflarda bi arkadaşımız bahsetmiş ama cevap veren olmamış okudum. Birincisi motorum soğukken ateşleme tuşuna bastığımda gaz vermezsem stop ediyor. Normalde enjeksiyonlu bi motorun tık diye çalışması gerekmiyor mu ? İkincisi de yine stop sorunu motorum boşta yada debriyaj basılıyken aragazı verdiğimde stop ediyor sık rastlıyorum bu duruma acayip can sıkıcı bişey. Yada tam gazımı açıyorum 1 2 3 derken denriyaja basıp vitesimi atıyorum bakıyorum motor stop etmiş. Bu sorunlar o kadar canımı sıkıyor ki neredeyse motorumu satma derecesine getirdi. İşin garibi de motoru alırken expertize istanbul ktm yetkili servisinde girdi sorunsuz çıktı ve spormotoyu arayıp bunları anlattığımda bana normal dediler. Değerli fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Teşekkürler.

Saykunn
21 Ocak 2018, 11:25
Bunlara ek olarak yeni dikkatimi çeken bir durum oldu. Anlık yakıt tüketimi ekranı çok komik rakamlar gösteriyor. 100km/25-30-40lt hatta 50lt bile gördüm. Karşılaşan biri var mı bu sorunla veya üstte yazdıklarımla? Sanırım duke arık eskisi kadar ilgi görmüyor :)

byanmaz
21 Ocak 2018, 13:37
Bunlara ek olarak yeni dikkatimi çeken bir durum oldu. Anlık yakıt tüketimi ekranı çok komik rakamlar gösteriyor. 100km/25-30-40lt hatta 50lt bile gördüm. Karşılaşan biri var mı bu sorunla veya üstte yazdıklarımla? Sanırım duke arık eskisi kadar ilgi görmüyor :)

Yeni motorunuz hayırlı olsun. Benzin tüketimiyle ilgili ekranda gördüğünüz rakamlar muhtemelen 1 litre benzinle kaç km gittiğinizi gösteriyordur. 100 km'de kaç litre yaktığınızı görmek için ayarlarla bir oynayın.

Stop etme sorununu ben 2015 model motorumda iki kez yaşamıştım. İlkinde benzin piposu çatlamıştı, garantiden değişti. İkincisinde benzin filtresi tıkanmıştı ama bu stop etmeye ek olarak gaz yememe, tekleme gibi belirtiler de veriyor. Kirli benzin kullanılmadıysa sizinki gibi düşük km'li bir motorda pek olası değil. Spormoto ile başlangıçta kötü deneyimlerim olmuştu ama Sabri Usta işini bilen adamdır. Son zamanlarda eskisine kıyasla daha ilgililerdi. Motorun stop etmesi normal değil, bunda ısrar etmemeleri lazım. Sorun devam ediyorsa siz ısrarcı olun, vakit ayırırlarsa çözerler. Sonuçta sorun ya ateşleme ya da yakıt hattındadır. Küçük ihtimal yan ayak müşürü de olabilir ama bunu ekranda görürdünüz.

Saykunn
21 Ocak 2018, 15:17
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Benzin tüketimiyle ilgili ekranda gördüğünüz rakamlar muhtemelen 1 litre benzinle kaç km gittiğinizi gösteriyordur. 100 km'de kaç litre yaktığınızı görmek için ayarlarla bir oynayın.

Stop etme sorununu ben 2015 model motorumda iki kez yaşamıştım. İlkinde benzin piposu çatlamıştı, garantiden değişti. İkincisinde benzin filtresi tıkanmıştı ama bu stop etmeye ek olarak gaz yememe, tekleme gibi belirtiler de veriyor. Kirli benzin kullanılmadıysa sizinki gibi düşük km'li bir motorda pek olası değil. Spormoto ile başlangıçta kötü deneyimlerim olmuştu ama Sabri Usta işini bilen adamdır. Son zamanlarda eskisine kıyasla daha ilgililerdi. Motorun stop etmesi normal değil, bunda ısrar etmemeleri lazım. Sorun devam ediyorsa siz ısrarcı olun, vakit ayırırlarsa çözerler. Sonuçta sorun ya ateşleme ya da yakıt hattındadır. Küçük ihtimal yan ayak müşürü de olabilir ama bunu ekranda görürdünüz.
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Söylediğiniz gibi yan ayak müşürüyle ilgili bi problem görünmüyor ekranda. Hesaplamalarıma göre motorun yakıt sarfiyatı da normalden biraz fazla üstüne bir de stop sorunu yaşayınca bi problem olduğunu düşünmeye başladım. Motorumu gerçekten çok seviyorum ama bu durum da canımı sıkıyor hiç beklemediğim anda motor susuveriyor. İşin kötüsü de zonguldakta yaşıyorum en yakın güvenilir servis sakarya pamukova da bulunuyor. Havalar da soğuk götürmekte zor şuan. Sanırım biraz havalar açılana kadar bu şekilde idare edeceğim. Umarım büyük bir problem değildir...

extagon
21 Ocak 2018, 17:04
arkadaşım aldı bunun yeni modelinden.1.86 boy 70 kiloyum. motor altımda cücük kadar kalıyor. şehirde gezerken milletin gülüşleri soğuttu.aynısı cf motoda da oldu. bu motorları uzunlar almamalı.estetik açıdan ne farkı kaldı ybr den? iyiki almamışım.

hertyq
22 Ocak 2018, 00:05
bende 2016 var soğukken ani gaz ile stop ediyor
sıcakken gazı çok hızlı çok az kapayıp açınca yada onun dışında bence etmemesi lazım
benim motor ilk marşı alırdı sonra ısınsa bile gıv gıv gıv gaz vererek çalışırdı spormotodan bir dişliye bezer bir parça değiştirdim şuan çok daha iyi
tabi o parçayı değiştirmeden önce aküyü hiç şarj etmediğim için zor çalışmadan akü öldü sen bi götür spormotoya

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

merhaba herhangi birinizde sinyal çalışmamazlık yapan varmı aylardır belki sadece sol arka sinyalim çalışmıyor ama sadece arasıra spormoto ya bakıma götürmüştüm ve şansıma orada çalıştı bir sonraki sabah açtım motoru çalışmadı motor benle dalga geçiyor bazen yola çıkarken çalışıyor sola dönecem bakıyorum kornaya abanmışlar %80 çalışmıyorhttp://i66.tinypic.com/v8fzg6.jpg

Saykunn
22 Ocak 2018, 20:12
bende 2016 var soğukken ani gaz ile stop ediyor
sıcakken gazı çok hızlı çok az kapayıp açınca yada onun dışında bence etmemesi lazım
benim motor ilk marşı alırdı sonra ısınsa bile gıv gıv gıv gaz vererek çalışırdı spormotodan bir dişliye bezer bir parça değiştirdim şuan çok daha iyi
tabi o parçayı değiştirmeden önce aküyü hiç şarj etmediğim için zor çalışmadan akü öldü sen bi götür spormotoya

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

merhaba herhangi birinizde sinyal çalışmamazlık yapan varmı aylardır belki sadece sol arka sinyalim çalışmıyor ama sadece arasıra spormoto ya bakıma götürmüştüm ve şansıma orada çalıştı bir sonraki sabah açtım motoru çalışmadı motor benle dalga geçiyor bazen yola çıkarken çalışıyor sola dönecem bakıyorum kornaya abanmışlar %80 çalışmıyorhttp://i66.tinypic.com/v8fzg6.jpgBiraz uzak kaçıyo ama artık havanın iyi olduğu bi gün spormotoya uğrayayım hem de yol yapmış olurum :)
Boy olayını motoru almadan önce forumda çok duymuştum ama 183 80kgyim görenlerin hepsi çok beğeniyor olumsuz bi yorum olmadı ben de rahatsız olmadım açıkçası :) tabi zevk meselesi. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

2017 duke 250 için egzoz tavsiyesinde bulunabilecek biri var mı arkadaşlar ?

chubacabra
28 Ocak 2018, 17:56
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.

byanmaz
29 Ocak 2018, 09:05
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.

Merhaba, duke 250yi 2 sene ve 40bin km kullandım. Boyunuz posunuz motor için biçilmiş kaftan. Elcik koruma ve koruma demiri ile motoru devirseniz bile kaldirir devam edersiniz. Genellikle devrildiğinde manetler ve vites pedalı kırılıyor derler. Milyarlık parcalar değiller.
Bakımları eliniz yatkinsa parçaları internetten alarak siz yapabilirsiniz. Youtube'dan videolari izleyin, iki ayrı yağ filtresi var. Biri kullan at, diğeri temizlenip tekrar kullanılıyor. Satarken alıcılar servis bakımlı motor tercih eder tabii.

Fuatt39
29 Ocak 2018, 13:46
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.

Edirne'de Yamaha'nın servisi var
Ktm' yi 0 alırsanız bakımlarını serviste yaptırmassanız büyük ihtimalle garanti dışı kalır.

Saykunn
29 Ocak 2018, 22:44
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.

Hocam benim bulunduğum ilde de servis yok fakat rutin olarak bi 1000 bakımı var sonra 7500kmde bir bakım yapıyosun varsın 200 km uzakta olsun geze geze gidersin bence çok dert etme bu konuyu.
Gelelim benim soruma :) ktm250duke neden 35-36 kuruş gibi absürt bi yakıt tüketiyor kmde yani benim motorum böyle sanırım normal bi durum değildir? Fikri olan var mı ?

mccxcix
30 Ocak 2018, 15:57
Hocam benim bulunduğum ilde de servis yok fakat rutin olarak bi 1000 bakımı var sonra 7500kmde bir bakım yapıyosun varsın 200 km uzakta olsun geze geze gidersin bence çok dert etme bu konuyu.
Gelelim benim soruma :) ktm250duke neden 35-36 kuruş gibi absürt bi yakıt tüketiyor kmde yani benim motorum böyle sanırım normal bi durum değildir? Fikri olan var mı ?

Hocam sizin motosikletiniz kaç model bilmiyorum; ancak ben de 2016 model eski kasa Duke 250 vardı, normal kullanımda İzmir trafiğinde 2,7-3,3'ü geçtiğini hiç hatırlamam, sizin durum anormal gibi duruyor, kaç litre gösteriyor?

Saykunn
31 Ocak 2018, 10:09
Hocam sizin motosikletiniz kaç model bilmiyorum; ancak ben de 2016 model eski kasa Duke 250 vardı, normal kullanımda İzmir trafiğinde 2,7-3,3'ü geçtiğini hiç hatırlamam, sizin durum anormal gibi duruyor, kaç litre gösteriyor?

Hocam o göstergede anlık yakıt tüketimini gösteriyorsa eğer. Actual F.C xxkm\L Yazan yerde ben 30-50km/L şeklinde görüyorum hocam. Hadi bunu geçtim ama motorumdaki stop sorununa kronik arıza diyolar debriyaja basınca stop ediyor. Her zaman değil ama csnımı sıkacak kadar rastladım buna. Şimdi mesela 3. Vitesteyim vites düşürürken debriyaja bastım 2ye çektim onarada motorum stop etti ben de acemiyim debriyajı bıraktım arka tekerimi kitleyip altımdan kayıp gitse motor. Hadi maddi masrafı geçtim sağlığıma bişey olsa bunun hesabını kronik arıxa diye mi verecekler. Motorumun değişimini isteyeceğim. Olmazsa hukuksal olarak hakkımı arayacağım artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

Yazım yanlışları için kusura bakmayın telefondan yazıyorum.

mccxcix
31 Ocak 2018, 10:20
Hocam o göstergede anlık yakıt tüketimini gösteriyorsa eğer. Actual F.C xxkm\L Yazan yerde ben 30-50km/L şeklinde görüyorum hocam. Hadi bunu geçtim ama motorumdaki stop sorununa kronik arıza diyolar debriyaja basınca stop ediyor. Her zaman değil ama csnımı sıkacak kadar rastladım buna. Şimdi mesela 3. Vitesteyim vites düşürürken debriyaja bastım 2ye çektim onarada motorum stop etti ben de acemiyim debriyajı bıraktım arka tekerimi kitleyip altımdan kayıp gitse motor. Hadi maddi masrafı geçtim sağlığıma bişey olsa bunun hesabını kronik arıxa diye mi verecekler. Motorumun değişimini isteyeceğim. Olmazsa hukuksal olarak hakkımı arayacağım artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

Yazım yanlışları için kusura bakmayın telefondan yazıyorum.

Öncelikle benim bahsettiğim rakam anlık değil L/100 KM'de gösterilen yakıt şekli, yani 100 km'de yaktığım litreden bahsettim, sizin dediğiniz diğer stop etme problemi ise yeni başlamanızdan kaynaklanıyor olabilir, KTM Duke 250'nin debriyajı hassas biraz, öyle kronikleşmiş bir sorunu da yok ayrıca, ilk zamanlarda bende de oluyordu, ancak elim alıştıktan sonra stop etme problemi kalmadı ki benim ilk kalkış ve 1 ile 2 vites arası geçişlerde oluyordu, siz yine de servise uğrayın yakıtı normal göstermiyor...