PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107

gökhan17
17 Eylül 2016, 00:55
Ben sigorta yaptıralı 4 yada 5 ay oldu. Duke 200, 2014 model, yaşım 34, ilk aracım ama plaka 17 idi ve değiştirmedim. Sigorta 355 tl yaptırdım.

denizsrkn
17 Eylül 2016, 12:22
Anlık yakıt tüketimiyle alakalı bir sorunum var. Ben bu ekrana hiç güvenemiyorum. Çünkü o ekranda 21 litreyi de gördüm ben. Kimi zaman 8-9 olmuyo da değil. 2 litreleride gördüm daha önceden 80-90 kmh ilerlerken. Ancak son zamanlarda aynı hızlarda 3 litrelerde kimi zaman 4 civarlarında geziyo. Nasıl iştir bu? Yol şartları kullanım şekli de aynı. Bir de depodaki benzin çizgisi anlık yakıt tüketimine göre değişim göstermekte.

Loner
20 Eylül 2016, 09:22
Anlık yakıt tüketimiyle alakalı bir sorunum var. Ben bu ekrana hiç güvenemiyorum. Çünkü o ekranda 21 litreyi de gördüm ben. Kimi zaman 8-9 olmuyo da değil. 2 litreleride gördüm daha önceden 80-90 kmh ilerlerken. Ancak son zamanlarda aynı hızlarda 3 litrelerde kimi zaman 4 civarlarında geziyo. Nasıl iştir bu? Yol şartları kullanım şekli de aynı. Bir de depodaki benzin çizgisi anlık yakıt tüketimine göre değişim göstermekte.
4 ile 31 arası her değeri gördüm ben de. Çok sağlıklı bir ölçüm yapmıyor bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Orta sehpa alan/ kullanan kimse var mı ? Herhangi bir şey alsak motorun arka lastiğini yerden kesmeye yeter mi? 20 liraya da var 150 liraya da çünkü.

Bu iş görür mü ?

http://urun.n11.com/yedek-parca/honda-cbf-150-orta-sehpa-P129240358?cid=604001&gclid=CjwKEAjwmf6-BRDi9fSN7Ijt1wUSJAASawcjRsAUxQQ3Fh8h3dtyZGtmGnn7R1 EhAVb8phAIAm-rRxoCicjw_wcB&gclsrc=aw.ds

byanmaz
20 Eylül 2016, 11:00
Orta sehpa alan/ kullanan kimse var mı ? Herhangi bir şey alsak motorun arka lastiğini yerden kesmeye yeter mi? 20 liraya da var 150 liraya da çünkü.



Orta sehpayı, motorun alt tarafındaki, yan ayağın da takıldığı parçayı (kütüklük diyorlar sanırım) modifiye etmeden takamazsınız. Orta ayağın üst tarafında, sehnpanın eni boyunca bir mil geçirmek için iki yuva bulunur. Bu mil aynı zamanda kütüklüğe de bağlanır. KTM'de bunu göre dizayn edilmiş bir kütüklük yok bildiğim kadarıyla.

En kestirme çözüm , arka maşanın iki yanında yer alan yuvalara kaldırma makaraları almak olur. Sonra bir de arka sehpa almanız gerek. toplamda 200 lira kadar tutar.

berkcigdem
21 Eylül 2016, 02:44
buralar eskiden hep dutluktu heyy heyy

Ertan05
23 Eylül 2016, 08:59
Benim 2012 model sigortam 202 lira üzerime 4 tane motosikletim 1 tane arabam var hiç kazam yok kendim 21 yaşındayım araçların hepsi babamın üzerine yaşı 40 sizinkiler çook uçmuş 1000 lira sigorta mı olur. Bu arada ben duke 200 için yana uzanan egzoz arıyorum böyle tigerler gibi olmayacak yani arka tekerin oraya kadar uzanmayacak el yapımı olabilir lütfen yardımlarınızı bekliyorum bir sorum daha olacak siz dişli zincir seti ve zincir ray takozlarını kaç binde değiştirdiniz benimki acayip ses yapıyor ve zincir bozulmuş makina 18 binde önerilerinizi bekliyorum teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

Ben orta sehpa için hiç uğraşmadım orjinalliği bozmaya gerek yok yapsa mühendisler yapardı zaten gidip 150 200 lira verip almadımda. İyi bir Demircim var 3 metre yuvarlak 2 mmlik profil aldım 2 tanede demir makara tekeri aldım güzelce ölçtük kestik kaynatıp yaptık çokta sağlam oldu takma kısmına gelince arka tarafında sağ sol 2 tane 10 mmlik vida yerleri var takoz için oralara 6 cm boyunda 2 tane vida aldım arka sehpaya da 2 tane 15 mm somun kaynattık 10 mm olan vidayı içinden geçirip takoz yerlerine takıp tek hareketle rahatça kaldırıp indirebiliyorum eğer isterseniz detaylı resimlerini atabilirim bana toplam maliyeti 20 tl idi ustamada 2 tane bira aldım yani onu saymıyorum :)

Oppsional
26 Eylül 2016, 11:50
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-250-3000km-345766621/detay/
Motorumu yükselteceğim için satıyorum arkadaşlar, ilan şuan onay sürecinde açılınca bakabilirsiniz.
Tekeriniz düz bassın.

osariyer
01 Ekim 2016, 18:01
Duke 250 hakkinda dilim döndüğünce izlenimlerimi aktardım. Kanalima abone olursanız sevinirim.
https://m.youtube.com/watch?v=Ty93hcs35Y8

Sharp11
13 Ekim 2016, 18:40
Herkese iyi günler,

Duke 200 ABS 2014 motorumun altında, egzozun oralarda küçük bir delik var ve bu delikten bir sıvı çıktığını fark ettim. Motor sadece dik durunca çıkıyor ve spray gibi az miktarda ama geniş bir alana akıyor. Bunun sebebi nedir veya akan sıvı nedir?

Benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

Aşağıda bahsettiğim delik ve motor yağı seviyesi görünebilir.


http://i.hizliresim.com/oEWO6X.jpg (http://hizliresim.com/oEWO6X)
http://i.hizliresim.com/dXdOBn.jpg (http://hizliresim.com/dXdOBn)

waffenSS
17 Ekim 2016, 16:39
Herkese iyi günler,

Duke 200 ABS 2014 motorumun altında, egzozun oralarda küçük bir delik var ve bu delikten bir sıvı çıktığını fark ettim. Motor sadece dik durunca çıkıyor ve spray gibi az miktarda ama geniş bir alana akıyor. Bunun sebebi nedir veya akan sıvı nedir?

Benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

Aşağıda bahsettiğim delik ve motor yağı seviyesi görünebilir.


http://i.hizliresim.com/oEWO6X.jpg (http://hizliresim.com/oEWO6X)
http://i.hizliresim.com/dXdOBn.jpg (http://hizliresim.com/dXdOBn)

dostum o delik motorda değil egzosdadır. motor soguk ıken egzosta bırıken yogunlaşmış havayı ( suyu ) çalıştırdıgında atmaya yarar egzosun ıcınde pas olusumunu engeller bir çok motorda o delık mevcuttur normal bir sey yani:) yag falan değil sıkıntı yok rahat ol

ayrıca bende 390 var o yakıt tuketımını nasıl görüyorsunuz dip gaz gitsem 170 lerde bile uzunca sursem 4.6 lt yı gecmıyor.

Sharp11
17 Ekim 2016, 19:13
Paylaştığın bilgi ve zamanın için çok sağol dostum :)

waffenSS
19 Ekim 2016, 00:43
Paylaştığın bilgi ve zamanın için çok sağol dostum :)

anca gördüm umarım olası bir boş yere masraftan kurtarmısımdır:)

byanmaz
19 Ekim 2016, 11:34
Arkadaşlar, bakım kitapçığı 15bin'de avans ayarı yapılması gerektiğini yazmış. Benim motor 25bin'e dayandı ama 15bin bakımında servis bundan hiç bahsetmedi. O kilometrelere gelip hiç avans ayarı yaptıran oldu mu ? Bildiğim kadarıyla en az tam gün süren ve pahalı bir bakım. Motor servise gelecek, tam soğuması beklenecek, grenajlar, depo ve en kazığı radyatör sökülecek.

Bu arada 1000 bakımında da avans ayarı var kitapçığa göre. Ben motoru 5bin km'de aldığımdan yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Rodaj bakımında avans ayarı yaptıran oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

Avans değil, sübap ayarı olacağıdı : )

waffenSS
19 Ekim 2016, 12:33
Arkadaşlar, bakım kitapçığı 15bin'de avans ayarı yapılması gerektiğini yazmış. Benim motor 25bin'e dayandı ama 15bin bakımında servis bundan hiç bahsetmedi. O kilometrelere gelip hiç avans ayarı yaptıran oldu mu ? Bildiğim kadarıyla en az tam gün süren ve pahalı bir bakım. Motor servise gelecek, tam soğuması beklenecek, grenajlar, depo ve en kazığı radyatör sökülecek.

Bu arada 1000 bakımında da avans ayarı var kitapçığa göre. Ben motoru 5bin km'de aldığımdan yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Rodaj bakımında avans ayarı yaptıran oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

Avans değil, sübap ayarı olacağıdı : )

subab ayarı inanın çoooook kolay bir sey..

blackfish
26 Ekim 2016, 21:51
arkadaşlar merhaba. istanbul da havalar çok rügarlı ve soğuk kimlerin kıçı donuyor motor sürerken :)

tam bir sene 10 bin km dir duke kullanıyorum. iki haftaya saraybosna ya çalışmaya gideceğim. motorumu satıyorum. orda duruma göre cross supermoto veya 600 cc çift silindir bişey almayı düşünüuyorum.

duke 200-250 den çoğu kişi duke 390 a geçiyor da ben farklı bişeyler de denemek istiyorum tarz olarak. duke 390 dışında ne tarz motorlara geçtiniz, düşünüyorsunuz??

son olarak ilanım bu,

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-yeni-rosso-2-lastikli-357446052/detay

vanesy
30 Ekim 2016, 17:25
arkadaşlar, hepinize iyi tatiller. bana da geçmiş olsun. hepinize kasko, imkanı olmayanlara mutlaka alarmlı disk kilidi tavsiye ediyorum.

http://i.hizliresim.com/88BNv7.png
http://imgur.com/a/MUVVq

-ZERO-
05 Kasım 2016, 00:03
selam arkadaşlar. cbr 250, mt 25 ve duke 250 arasında kaldım. acaba duke 250'nin periyodik bakım fiyatları nedir bilgisi olan var mı

byanmaz
05 Kasım 2016, 08:51
selam arkadaşlar. cbr 250, mt 25 ve duke 250 arasında kaldım. acaba duke 250'nin periyodik bakım fiyatları nedir bilgisi olan var mı

standart bakım (filtreler, yağ, varsa buji ve işçilik) 350 tl civarındaydı. En son 18bin'de götürmüştüm. Fiyat bir kenara da, ktm'nin servis organizasyonu kötüdür. Periyodik bakıma ait parçalar, balatayı vs geçtim, örneğin filtre dahi bazen servislerde olmuyor. Gittiğim bir başka serviste diagnostik cihazı yoktu. Spormotoya gitmen gerekiyor. Spormoto'nun adamları dan dun konuşur, özensiz çalışır ve baştan savarlar. Geçen sene, motor 7500km'de ve henüz 3 aylık biten akümü garantiye sokmamışlardı. Üzerine "motoru yatırıp yatırmadığını ne bilelim", "biz hindistandan garanti alamayız, sana da veremeyiz" türünden cevaplar almıştım. Uzun hikaye.
Velhasıl, ben sırf bu sebeplerle ktm almazdım. Bir sonraki motorum da ktm olmayacak. Honda ve yamaha nispeten daha iyi organize olmuş şirketler. Yukarıda anlattığıma benzer hikayeler bunlarda da oluyordur elbet ama ortalamada ktm kadar özensiz ve dan dun çalıştıklarını düşünmüyorum.

Bundan önceki motorum 125'lik ucuz bir honda'ydı. Honda türkiye'ye "şöyle bir derdim var" diye mail attığımda 3 gün sonra dönüş yapmış, problemin çözülüp çözülmediğini de takip etmişlerdi. KTM'de avusturyaya mail attım, onlar da zaten problemimi çözmeyen spormotoya yönlendirdiler. E onlar da problemimi çözmemeye devam etti. Çok doluyum gördüğünüz gibi:)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163203-ktm-servis-problemi.html

-ZERO-
05 Kasım 2016, 11:52
standart bakım (filtreler, yağ, varsa buji ve işçilik) 350 tl civarındaydı. En son 18bin'de götürmüştüm. Fiyat bir kenara da, ktm'nin servis organizasyonu kötüdür. Periyodik bakıma ait parçalar, balatayı vs geçtim, örneğin filtre dahi bazen servislerde olmuyor. Gittiğim bir başka serviste diagnostik cihazı yoktu. Spormotoya gitmen gerekiyor. Spormoto'nun adamları dan dun konuşur, özensiz çalışır ve baştan savarlar. Geçen sene, motor 7500km'de ve henüz 3 aylık biten akümü garantiye sokmamışlardı. Üzerine "motoru yatırıp yatırmadığını ne bilelim", "biz hindistandan garanti alamayız, sana da veremeyiz" türünden cevaplar almıştım. Uzun hikaye.
Velhasıl, ben sırf bu sebeplerle ktm almazdım. Bir sonraki motorum da ktm olmayacak. Honda ve yamaha nispeten daha iyi organize olmuş şirketler. Yukarıda anlattığıma benzer hikayeler bunlarda da oluyordur elbet ama ortalamada ktm kadar özensiz ve dan dun çalıştıklarını düşünmüyorum.

Bundan önceki motorum 125'lik ucuz bir honda'ydı. Honda türkiye'ye "şöyle bir derdim var" diye mail attığımda 3 gün sonra dönüş yapmış, problemin çözülüp çözülmediğini de takip etmişlerdi. KTM'de avusturyaya mail attım, onlar da zaten problemimi çözmeyen spormotoya yönlendirdiler. E onlar da problemimi çözmemeye devam etti. Çok doluyum gördüğünüz gibi:)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163203-ktm-servis-problemi.html

Valla 350 tl 250 lik motor icin baya cokmus. Ben eski model 600 luk yerine nispeten yeni model 250 lik alayim hem bakimi da ucuz olur diyordum. Duke250 kullanmistim daha once. Parca kalitesi motorun tepkisi hosuma gitmisti fakat bu bakim fiyatlari kalinmis. Yardimci oldugunuz icin tesekkurler. Biz gene japona yonelecez belli oldu :)

E-TEKİN
05 Kasım 2016, 11:55
Bakım aralığı 7500km de olduğu için yinede rakiplerinden uygun bence

infernus
05 Kasım 2016, 17:02
Valla 350 tl 250 lik motor icin baya cokmus. Ben eski model 600 luk yerine nispeten yeni model 250 lik alayim hem bakimi da ucuz olur diyordum. Duke250 kullanmistim daha once. Parca kalitesi motorun tepkisi hosuma gitmisti fakat bu bakim fiyatlari kalinmis. Yardimci oldugunuz icin tesekkurler. Biz gene japona yonelecez belli oldu :)

Aynı özeliklerde japon varmı ki ?

-ZERO-
05 Kasım 2016, 21:12
Aynı özeliklerde japon varmı ki ?

Ozellige o kadar gerek yok benim icin. Az yaksin bakimi ucuz olsun sehirici-disi rahat rahat gidebileyim yeter. En fazla keske abs olsaydi derim. Bir yandan kredi oderken diger yandan bu bakim fiyatlari belimi buker valla.

waffenSS
06 Kasım 2016, 01:54
ktm servisler malesef özensiz evet..
ben sırf 2 yıl garantısı için servise bakıma götürüyorum.2 yıl dolsun a dan z ye ben kendım yapacagım çok sükür bilgimde tecrübemde var

Chao
10 Kasım 2016, 11:59
Herkese merhaba!
İlk motorumu ve Dukemü almış bulunmaktayım (200) ve bir haftadır üstündeyim. Keşke daha önce alsaymışım neyse...
Zahmet edip cevaplarsanız çok mutlu olacağım bir kaç sorum var şimdilik. Makinam 2013 model ve 4400 km idi, üzerinde fabrika çıkışlı lastikleri var. Diş olarak görünümde kötü değilller fakat ben dönüşlerden çıkışta , gaz hassasiyetiyle ilgili problemlerim,makinanın seriliği, lastiklerin durumu ya da başka bir nedenle gazı arttırdığımda patinaj ve kıç atması yaşıyorum, geçen gün high side denildiğini öğrendiğim durumu yaşamama ramak kaldı. Fikirlerinizi alabilirsem benim için çok faydalı olacak.
Lastik seçimiyle ilgili olarak ta değiştirirsem Rosso 2,3, Metzeler diye markalar okuyorum , fiyat performans olarak önerileriniz ya da alternatifleriniz neler olur?
Emniyetli ve keyifli sürüşler!

sinan.erkan
10 Kasım 2016, 15:26
Herkese merhaba!
İlk motorumu ve Dukemü almış bulunmaktayım (200) ve bir haftadır üstündeyim. Keşke daha önce alsaymışım neyse...
Zahmet edip cevaplarsanız çok mutlu olacağım bir kaç sorum var şimdilik. Makinam 2013 model ve 4400 km idi, üzerinde fabrika çıkışlı lastikleri var. Diş olarak görünümde kötü değilller fakat ben dönüşlerden çıkışta , gaz hassasiyetiyle ilgili problemlerim,makinanın seriliği, lastiklerin durumu ya da başka bir nedenle gazı arttırdığımda patinaj ve kıç atması yaşıyorum, geçen gün high side denildiğini öğrendiğim durumu yaşamama ramak kaldı. Fikirlerinizi alabilirsem benim için çok faydalı olacak.
Lastik seçimiyle ilgili olarak ta değiştirirsem Rosso 2,3, Metzeler diye markalar okuyorum , fiyat performans olarak önerileriniz ya da alternatifleriniz neler olur?
Emniyetli ve keyifli sürüşler!

Rosso 2.
Rosso 3 zaten uygun ölçüde yok. Metzeler de bir rosso değil.

nazmi6161
10 Kasım 2016, 17:18
En sonunda dün itibari ile duke 250 abs ile aranıza katıldım acemiyim motor konusunda bakım vs bana tavsiyeleriniz ne olur rica etsem bir kaç tavsiye verebilirmisiniz.

Chao
11 Kasım 2016, 22:05
Teşekkür ederim

osariyer
11 Kasım 2016, 22:27
@nazmi6161 Dikkatli kullan!

nazmi6161
12 Kasım 2016, 23:55
Sağol kardesim

Hülagü
17 Kasım 2016, 11:08
Herkese merhaba arkadaşlar,

Başlangıç motoru olarak bir çok model arasından KTM Duke 200 ABS ve 250 ABS arasında kaldım. 31 yaşındayım. Uzun yıllar bisiklet sürdüm. Motor tecrübem de toplamda 1000 km civarındadır. (Moped ve scooter)

Bu iki model arasında şu anda 2-3 bin TL fark var. Aklımda 200 ABS alıp , kalan farkla iyi bir ekipman dizmek istiyorum. Konu hakkında siz kullanıcıların değerli görüşleriniz nelerdir ?

mertksk
17 Kasım 2016, 13:00
hayırlısı olsun kazasız belasız sürün .
geçen sene bu zamanlarda hemen hemen aynı km de bende duke 200 aldım. lastikler aynı sizin dediğiniz gibiydi. fakat durum şu zaten motorun sıfırında gelen lastik bile naylon . birde 2013 model olunca lastik az kullanılmışda olsa ömrü bitik . bende aynı fabrika lasitkleriyle 3-4 ay sürdüm pekçok kayma ve birde ufak kaza yaşadım . şimdi temmuzdan beri rosso 2 kullanıyorum memnunum oldukça . gerçi daha yoğun bir yağmurda denemedim ama genel olarak orjinal lastikten çok daha iyi

aliberkgngr
18 Kasım 2016, 00:46
3. motosiklet olarak ktm duke 200 abs düşünüyorum kronik bir arızası var mı acaba

berkcigdem
30 Kasım 2016, 04:09
3. motosiklet olarak ktm duke 200 abs düşünüyorum kronik bir arızası var mı acaba

var çok seversen inmek istemiyorsun :)

yok yok al gitsin.

aydin_78
02 Aralık 2016, 10:39
Merhaba değerli forum üyeleri. Ben de 10 ay önce Ybr125 ile başladığım motosiklet serüvenime Ktm200 duke ABS ile devam etmeye karar verdim. Geçen hafta genç bir arkadaştan 2013 modelini alarak aranıza katıldım. Yorumların bir kısmını okuyabildim. Bayağı aktif bir forum. Maaşallah. Katılımcıların eline sağlık.

blackfish
05 Aralık 2016, 14:39
arkadaşlar motorum satılıktır. 2013 model 200 abs 18500 de. ilgilenen olursa çok uygun fiyata satıyorum. kazasız, düzenli bakımlı, lastikler yeni ve abs li yeni başlayan için en önemli şeyler bunlar. ayrıca duke n kullanım zevki bir başka diğer motorlardan farklı gerçekten. kazasız belasız

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-yeni-rosso-2-lastikli-357446052/detay

Ebedi Çaylak
06 Aralık 2016, 02:24
Herkese selamlar,
İlk kez vitesli bir motora heves edip 250 Duke aldım. Forumu, yeni katılan diğer arkadaşlar gibi ben de takip edip her sayfayı tabi ki okuyamadım. Eski bir konu olabileceğini düşündüğüm bir meseleyi uzatmadan sormak isterim tecrübe sahibi arkadaşlara: Ktm yetkili servislerinin bir dönem çok sorunlu olduğuna dair bazı iletiler okudum hem burada hem başka web sitelerinde. Motorum 8200km'de. 7500 bakımı bir sebeple yapılmadı henüz. Konu hakkında tavsiyelerinizi ilgiyle bekliyorum. Servis, dikkat etmem gerekenler, bakım ücretleri, 7500 periyodik bakımı v.b. konular hakkında öneri ve görüşlerini paylaşmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür eder hepinize uzun ve kazasız bir ömür dilerim.

sinan.erkan
06 Aralık 2016, 09:20
Herkese selamlar,
İlk kez vitesli bir motora heves edip 250 Duke aldım. Forumu, yeni katılan diğer arkadaşlar gibi ben de takip edip her sayfayı tabi ki okuyamadım. Eski bir konu olabileceğini düşündüğüm bir meseleyi uzatmadan sormak isterim tecrübe sahibi arkadaşlara: Ktm yetkili servislerinin bir dönem çok sorunlu olduğuna dair bazı iletiler okudum hem burada hem başka web sitelerinde. Motorum 8200km'de. 7500 bakımı bir sebeple yapılmadı henüz. Konu hakkında tavsiyelerinizi ilgiyle bekliyorum. Servis, dikkat etmem gerekenler, bakım ücretleri, 7500 periyodik bakımı v.b. konular hakkında öneri ve görüşlerini paylaşmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür eder hepinize uzun ve kazasız bir ömür dilerim.

Öncelikle hayırlı olsun. Hangi şehirde olduğunu yazmamışsın. İstanbul olduğunu farzederek Karaköy Atamoto'yu tavsiye edebilirim. 400 TL civarı bir tutarı olacak bakımın. Senin dikkat edeceğin bir şey yok. Prosedürler standart zaten.

Ebedi Çaylak
06 Aralık 2016, 22:18
Öncelikle hayırlı olsun. Hangi şehirde olduğunu yazmamışsın. İstanbul olduğunu farzederek Karaköy Atamoto'yu tavsiye edebilirim. 400 TL civarı bir tutarı olacak bakımın. Senin dikkat edeceğin bir şey yok. Prosedürler standart zaten.
Cvp için teşekkürler, İstanbul'dayım.

omertr
09 Aralık 2016, 23:31
Merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım
2013 model 18 bin km de bir ktm duke 200 abs sahibi oldum
ama tadımı ciddi derecede kaçıran bir durumun farkına vardım
(bu arada ata motorda ekspertize girdi bana bir sıkıntısı olmadığı bilgisi verildi)
Motoru teslim aldığımda yarım depo benzin görünüyordu en fazla 30-40 km yaptım ve benzin ikazı verdi ve altta ufak iki diş gönüyordu göstergede duruma anlam veremedim ortalama yakıt tüketimi bölümününden baktığımda 100 km de 50 litre yaktığı görünüyordu
tabi oraya inanmadım böyle birşey imkansız diye düşündüm benzin almaya gittim ve depoyu tam doldurdum toplamda 7 lt benzin aldı depo yani içinde ortalama 4 lt gibi birşey varmış galiba sonuç olarak çok üzüldüm yarın ata motora gideceğim öncesinde sizlerin bu durumla alakalı bilgisi veya bir tecrübesi varmıdır öğrenmek isterim
ayrıca önceki sahibine ulaşamıyorum kimsenin günahını almak istemiyorum fakat burnuma kötü kokular geliyor.

brooklynnn
10 Aralık 2016, 08:39
Problemin ne net olarak yazarsan yorum yaparız.

byanmaz
10 Aralık 2016, 08:54
Merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım
2013 model 18 bin km de bir ktm duke 200 abs sahibi oldum
ama tadımı ciddi derecede kaçıran bir durumun farkına vardım
(bu arada ata motorda ekspertize girdi bana bir sıkıntısı olmadığı bilgisi verildi)
Motoru teslim aldığımda yarım depo benzin görünüyordu en fazla 30-40 km yaptım ve benzin ikazı verdi ve altta ufak iki diş gönüyordu göstergede duruma anlam veremedim ortalama yakıt tüketimi bölümününden baktığımda 100 km de 50 litre yaktığı görünüyordu
tabi oraya inanmadım böyle birşey imkansız diye düşündüm benzin almaya gittim ve depoyu tam doldurdum toplamda 7 lt benzin aldı depo yani içinde ortalama 4 lt gibi birşey varmış galiba sonuç olarak çok üzüldüm yarın ata motora gideceğim öncesinde sizlerin bu durumla alakalı bilgisi veya bir tecrübesi varmıdır öğrenmek isterim
ayrıca önceki sahibine ulaşamıyorum kimsenin günahını almak istemiyorum fakat burnuma kötü kokular geliyor.

Merhaba hayırlı olsun.
Göstergede gördüğünüz 100 km'de 50 litre yaktığınızı değil de, 1 litre benzin ile 50 km yol aldığınızı gösteriyor olabilir, onu kontrol edebilir misiniz ? 100 km'de 50 litre 200 cc bir motorda mümkün değil, silindirin tamamı benzin dolsa ancak : )

Duke'un göstergesi doğrusal azalmıyor, hemen her motor gibi. Şöyle düşününün : 10 litre deponun tamamı doluyken, 100 km yol aldığınızda, deponun %20'si azalıyor. ancak depoda 4 litre benzin kaldıktan sonra 100 km giderseniz, deponun %50'si azalır, sonraki 100 km'de tamamı biter. Ayrıca gösterge az göstermek üzere kalibre edilmiş. Ben göstergedeki tüm çubuklar bittikten sonra 70 km'ye yakın yol gitmiştim.

LoseControL
14 Aralık 2016, 14:30
Arkadaşlar merhaba. Bu coolant yazan depoya tam olarak ne koymamız lazım ? Ayrıca radyatöre antifriz koymamız gerekli mi ? Yardımcı olursanız sevinirim.

byanmaz
16 Aralık 2016, 16:00
Arkadaşlar merhaba. Bu coolant yazan depoya tam olarak ne koymamız lazım ? Ayrıca radyatöre antifriz koymamız gerekli mi ? Yardımcı olursanız sevinirim.

Merhaba, o coolant yazan depo radyatörün genleşme haznesi. Radyatörde ne kadar sıvı olduğunu ordan ölçebilirsiniz. Ayrıca radyatör kapağını açmayın, özellikle sıcakken. Radyatöre bu genleşme haznesinden %50 antifiriz, %50 saf su karışımı koyuluyor. Biraz azaldı ise yalnız saf su da ekleyebilirsiniz. Yalnız eğer antifriz ekleyecekseniz, aluminyum radyatörlere uygun cinsten olmalı. Antifriz şisesinin üzerinde yazar uygun olup olmadığı.

LoseControL
19 Aralık 2016, 09:17
Merhaba, o coolant yazan depo radyatörün genleşme haznesi. Radyatörde ne kadar sıvı olduğunu ordan ölçebilirsiniz. Ayrıca radyatör kapağını açmayın, özellikle sıcakken. Radyatöre bu genleşme haznesinden %50 antifiriz, %50 saf su karışımı koyuluyor. Biraz azaldı ise yalnız saf su da ekleyebilirsiniz. Yalnız eğer antifriz ekleyecekseniz, aluminyum radyatörlere uygun cinsten olmalı. Antifriz şisesinin üzerinde yazar uygun olup olmadığı.


Tamamdır. Teşekkürler.

Tendo_75
08 Ocak 2017, 23:09
Arkadaşlar genel olarak ktm 250 duke ten ben memnunum. sizde dikkatinizi çeken bir sorun oldu mu.ayrıca ilgi çekmesindende mutluyum.çok soran oluyor.ben şu anlık özellikleriyle ve fiyatı en iyi 250 lik olduğunu belirtiyorum.saygılar...

salimpa
15 Ocak 2017, 14:36
selam arkadaslar ismim salim 9000-10000 tl bütcem var aklımda duke 200 var ama yabancıyım motor tecrubem 1 sene kadar aktıf ıstanbulda kullandım.Guzel kalıtelı bır motora gecmek ıstıyorum.Duke 200 cıktı karsıma sze sormak ıstedıgım ;

1.kac km kadar alınabılınır.
2.kronık sorunu var mı
3.Istanbuldan alacagım alırken baktırabılecegımız tavsıye ettıgınız usta servıs varmı avrupa yakasında.
4.Artı ve eksileri nelerdir.
hepinize kazasız belasız sürüşler.

samet61
06 Şubat 2017, 14:48
Selamlar. Bende 0 km Duke 200 alarak aranıza katıldım. Doğru mu yaptım yanlış mı yaptım inanın bilmiyorum.İlk motosikletim. 34 yaşındayım. Varsa önerileriniz ya da yapmam gereken şeyler dinlerim.

E-TEKİN
06 Şubat 2017, 16:39
Bir buçuk yıl kullandım duke 200. Maddi nedenlerden sattım, aşırı az yakar son hız pek yoktur ama çok torklu seri makinadır.bana göre olumsuz yönleri aşırı gürültülü başkada pek olumsuz yönü Yok gibi he bide gaz tepkileri sert. Ben uzun sayılabilecek yolda yaptım, bu motorun en sevdiği rota bol kısa virajlı yollardır, üst düzey malzeme kalitesine sahiptir.en önemlisi de frenleri çok iyi frenlere sahiptir, alın pişman olmazsınız, bu arada yaş 31 boy 186 kg 90

hanamichi
09 Şubat 2017, 13:12
Öncelikle herkese merhaba bende duke200 kullanıcısıyım . İstanbulda tavsiye edeceğiniz zincir alabileceğim bir yer var mı . Birde did setin fiyatı 420 TL bajaj pulsarın dişli seti 200 TL yaklaşık ölçüler aynı alıp kullanabilir miyim yada zincir dişlisi için önerebileceğiniz daha uygun bir set var mı ? Herkese iyi forumlar .

erhan_p
12 Şubat 2017, 13:12
Merhabalar;
geçen yıl, bu konunun yüzden fazla sayfasını sıkılmadan okuyarak duke 250 almaya karar verdim ve aldım.
burası gerek motosiklet gerek aksesuarlar için karar vermemde gerçekten çok yardımcı oldu.
aldıktan sonra da gördüm ki malzeme kalitesi ve donanımları burada anlatıldığı gibi çıktı.
şimdi ise motorumu satmak istiyorum. ilgilenenler için ayrıntılar linktedir.

buradan duyduğunu söyleyen için daha farklı pazarlık yapılacaktır.
teşekkürler...

link... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ilk-sahibinden-aksesuarli-bakimli-hatasiz-2016-duke-250-abs-397635249/detay/)