Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
ferdinandd
12 Ekim 2012, 01:52
Evet biraz ufak ama görsel anlamda hiç rahatsızlık vermiyor, bence çok şık :cherry:
KTM nin yapısı sert ve keskin hatlara sahipken soft bişey çok hoş olmaz sanki ne biliyim :silent:
Ben olsam yaptıracaksam bile, kalıbı olan yapısı bozulmayan, nispeten geometrik formda bişey düşünürdüm.
Bu benim şahsi fikrim tabi, zevk tartışılmaz, saygım sonsuz :)
Lütfücüğüm
12 Ekim 2012, 02:09
Tk757 nin boyutu kask alacak kadar büyük değil sanırım, ortalama bir kaskın yüksekliği yaklaşık 25cm, çantanın yüksekliği 20 cm olarak belirtilmiş kappanın sitesinde.
umurcan
12 Ekim 2012, 02:22
Bir de güvenlik mevzuu olur lakin öyle birşeye sığdırsak bile :silent:
Bana mantıklı gelen bi topcase yaptırmak 2 kasklık. Bir de +80lt dağcı çantası. Ondan sonra bir çıkacan geziye artık nerde sarı tabela varsa oraya sapacan.
Arkadaşta vardı öyle ağırlığı verdiğin yeri ayarlayabiliyordun kayışlardan. Omuzlardan belin alt kısımlarına alınca artçı koltuğuna geliyordu ağırlığı sadece
dengede durmak için sürücüye ihtiyacı oluyordu. Birkaç manevra yaptım da o durumda sürüşümü etkilediğini düşünmüyorum. Tamamen elbise dolu 80lt bir çantaydı
o da.
Lütfücüğüm
12 Ekim 2012, 02:53
Gezi için yeterli boyutlarda olmadığı aşikar, ben günlük kullanım için arıyorum; evrak, dosya vs. a4 kağıt ve kask alabilecek boyutta kibar bir çanta lazım.
umurcan
12 Ekim 2012, 03:22
Evet o belliydi de ben hayal dünyamda kayboldum biraz :mrgreen:
Dediğim gibi o maltepe'deki mekan yapabilir. Rider veya Ulusan'da muadil seçenekler olabilir gibi geliyor bir de
Lütfücüğüm
12 Ekim 2012, 03:27
Zaten uzun yolculuklara uygun bir motor olduğunu da düşünmüyorum, en azından benim için öyle, hoş yüzlerce km yol yapan arkadaşlar olmuş ama ben rahat bulmadım motoru uzun yolculuk için.
Rider da hiçbir şey yok, ürünlerin hemen hemen hepsi cross üzerine.
umurcan
12 Ekim 2012, 03:42
Evet koltuk rahat değil ama 4 yıllık, ucu belirsiz bir bekleme sürecinden sonra gerekirse bi gözümden yaşlar akarak da olsa gezeceğim ben :mrgreen:
Rider'a çok bakamadım da Ulusan biraz daha çeşitlilik sağlıyor. Hiçbirşey olmasa nereden bulabileceğiniz konusunda yardım ederler :wiinkk:
ozzy07
17 Ekim 2012, 11:05
Motoru bu hale getirmek için önce turuncu yerleri siyah kaplama yapıp sonra üzerine bu sticker setini mi yapıştırmak gerekiyor?
bir de bu sticker'ların fiyatı ne kadar?
http://c1210.hizliresim.com/12/d/dvdv0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Beyler şöyle bi çanta da çok işlevsel duruyo bence ::pala::
Lütfücüğüm
17 Ekim 2012, 13:04
Yapıştırma setinden çıkan tüm parçaları yapıştırırsanız bu hâli alıyor, http://shop.ktm.com/int_en/powerparts/plastic-parts-decals/decals/chrome-sticker-kit.html, 85€ spormoto da.
ozzy07
17 Ekim 2012, 16:27
peki turuncu yerleri de kapatıyo mu bu set yoksa oralar ayrıca yoksa zemini başka bişeyle kaplamak mı gerekiyo
aşağıdaki parça için de sticker kitlerine taban malzemesi diyor mesela
http://shop.ktm.com/int_en/powerparts/plastic-parts-decals/plastic-parts/tank-cover.html
Bugün ilk defa yağmurda kullandım
Sonuç KTM adına bir ayıp :pr: Çamurluk bir damla çamuru engellemiş mi merak ediyorum. Sırtımdan geçtim kaskın arkası bile çamur olmuş HAYRET BİRŞEY
O Hindistan'da satılan Duke'lerdeki çamurluğu çıkartırken ne düşünüyorlardı çok merak ediyorum::rantinp:
Evet o iç çamurluktan bende arıyorum fakat ben camurluğu kısalttığım böyle birşeye ihtiyaç duymaya başladım. Ulaşma ihtimali olan veya uygulanabilcek farklı bir parça temin edebilcek biri varsa süper olur.
Bu arada gün itibariyle leovince egzos'un uygulaması yapıldı ve beklediğimden çok fazla tatmin etti beni. Susturucu takılı olmadan hasanpaşadan maltepeye gelene kadar ara sokaklarda arabaların alarmlarının çalmasına sebep olarak geldim.Susturucu olmadan mahelleye girişm yasaklandı diyebilirm fakat susturucu ile de çok keyif verici bir hal alabiliyor.temin etme imkanı olan herkeze öneririm
Lütfücüğüm
18 Ekim 2012, 00:53
Hindistan parça numaralarını bulan olursa, sağ taraftaki marş düğmesinin üzerindeki boşluk için far anahtarı tuşu var, o lazım bana da.
http://www.mouthshut.com/bikes/Ktm-Duke-200-reviews-925642644
skyytr
18 Ekim 2012, 01:01
Dun aksam arkadasimin Ktm Duke 200 unu gece gorme sansim oldu . Sinyal dugmelerinin isiklandirilmasina bayildim . Ne kadar ince ve guzel bir detay. Cok guzel. Ktm Cross disinda cadre ve ss uretimine baslarsa bir gun maxi scooter da yaparmi dersiniz ? Yoksa Hayalmi ?
Flashock
18 Ekim 2012, 04:16
Valla arkadaşım ne söylesek boş fakat üretirse tabiiki güzel olur bmw bile scooter üretti ve bence çok başarılı scooterlar fakat scooter'dan önce duke serisini genişletseler iyi olur 125 ve 200cc modelleri var şuanda bu seriye 350 ve 500 cc motor seçenekleride eklense tadından yenmez şahsi görüşüm tabiiki abs olmak şartıyla. ktm'in tek eksisi şuanda gördüğüm düşük cc'lerde bulunmayan ABS sistemi sadece bu sebepten ötürü son zamanlarda deli gibi 2004, 2005 model bir f650gs düşünüyorum. ABS'li bir ktm almayı çok isterdim ama türkiye'ye getirilen modellerinde ABS yok spormoto sitesinden baktığıma göre. Türkiye'de ne doğru ki motor satışı doğru olsun oda ayrı bir mevzuu tabi.
Syanur
18 Ekim 2012, 11:02
Dun aksam arkadasimin Ktm Duke 200 unu gece gorme sansim oldu . Sinyal dugmelerinin isiklandirilmasina bayildim . Ne kadar ince ve guzel bir detay. Cok guzel. Ktm Cross disinda cadre ve ss uretimine baslarsa bir gun maxi scooter da yaparmi dersiniz ? Yoksa Hayalmi ?
Zaten SS üretiyor. Ancak scooter dan pek umutlu değilim. Yapmasa daha iyi zaten, piyasada ne scooter ne de Maxiscooter açığı var.
arkadaşlar çok sevdiğim motorumu maddi sebeplerden ötürü satmak zorunda kaldım, daha 500 km'de ilgilenen olursa mesaj atabilir
ferhatugur
19 Ekim 2012, 20:46
her önüne gelende almayıversin bizim motordan canım :) şu anda bakan dönüp birdaha bakıyor,böyle kalsın...
Hintli abilerin motor alma potansiyeli yüzünden Avrupa 200cc vitesli motosiklet gördü..Ve tabii Türkiyede ama fiyat açısından çok iyi çok isabetli pazarlandığı söylenemez.
Benim görüşüme göre suzuki İnmazuma 250 topiğide motor gelince aynı cbr 250 topiği gibi bol kullanıcılı ve muhabbetli geçecek(Suzuki söz verdiği gibi fiyat 10.000 altında tutulacak söyleminin arkasında durursa tabi).. ve sınıfında hatrı sayılır bir kitle edinicek..Ama Duke 200'un kullanıcıları çok daha sınırlı kalıcak gibi:pale:
Başlık hayırlı olsun...
umurcan
20 Ekim 2012, 10:15
Daha ben geçen hafta Spormoto'nun sitesinde Duke 200'ü 5.900€ olarak gördüm :queen:
Eğer 2013 modellere öyle bir süpriz yaparlarsa artık bizbize kalırız temelli :mrgreen:
Az önce yine baktım da kaldırmışlar
ozzy07
20 Ekim 2012, 18:29
ben spormotonun sitesinde göremiyorum duke 200 ü
Daha ben geçen hafta Spormoto'nun sitesinde Duke 200'ü 5.900€ olarak gördüm :queen:
Eğer 2013 modellere öyle bir süpriz yaparlarsa artık bizbize kalırız temelli :mrgreen:
Az önce yine baktım da kaldırmışlar
Lütfücüğüm
20 Ekim 2012, 18:32
Sahibinden de spormoto dan duke 200 5000€
baysamin
20 Ekim 2012, 20:04
Takipteyim r80gs kullanıorum son benzin zamlarından sonra düşük cc`li motor bakmaya başladım boy orantısı kurtarıyorsa 125cc bile olur.
brooklynnn
20 Ekim 2012, 20:34
120 ve 110 ile giderken motor kac bin devir ceviriyor arkadaslar ?
uzun yol için bu bilgiler motor almadan once bana gerekli olacak
Lütfücüğüm
20 Ekim 2012, 20:39
Takipteyim r80gs kullanıorum son benzin zamlarından sonra düşük cc`li motor bakmaya başladım boy orantısı kurtarıyorsa 125cc bile olur.
125cc kullanıcılarının yorumlarından anladığım kadarı ile 125 ve 200 lük duke ün yakıt tüketimleri aynı, ortalama 2,5 litre.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------
120 ve 110 ile giderken motor kac bin devir ceviriyor arkadaslar ?
uzun yol için bu bilgiler motor almadan once bana gerekli olacak
Daha rodaj döneminde ama 7000-7500 çevirirken 100km/s yapıyor.
brooklynnn
21 Ekim 2012, 00:41
120 ile gitmek icin cok yuksek devir cevirecek demek ki
bu da motorun erken yipranmasi demek
7bin besyuz 8binde 120 yapaymis cok kral olurmus
Tesekkurler
1trader
22 Ekim 2012, 01:47
125'lik satın almak istiyorum arkadaşlar, ankara teslim ve satış yapabilirseniz, yol yemek vs. masraflar benden fiyata dahil ederim. yeni ehliyet aldım, ankara'da bu motor yok, istanbuldan binip gelemem, napaacaz bilmiom.
Syanur
22 Ekim 2012, 11:46
125cc kullanıcılarının yorumlarından anladığım kadarı ile 125 ve 200 lük duke ün yakıt tüketimleri aynı, ortalama 2,5 litre.
Evet ya, şu konuya bir bir değinelim :cherry: Manuel olarak yakıt tüketimini ölçen var mı?
umurcan
22 Ekim 2012, 18:55
Manuel neymiş arkadaş bilgisayar varkene yau :mrgreen:
Hayır şimdi yanlış ölçüyo falan çıkar da sonra "2.8lt yazıyor ama aslında 2.9lt" demek gerekecek falan :mrgreen:
Ecnebilerin bir sözüyle kapatıyorum yorumumu;
"Ignorance is bless" - Matrix'teki kel deyyus
Lütfücüğüm
22 Ekim 2012, 20:55
Evet ya, şu konuya bir bir değinelim :cherry: Manuel olarak yakıt tüketimini ölçen var mı?
Şu an için yanlış ölçüm yapıyor benim ki daha yeni nede olsa normal karşılıyorum da umurcan depoyu fullediğinde ölçüm yapabilir.
Benzin alınca fişini saklar ( kaç L olduğunu unutmamak için ) 1. odometre yi de sıfırlarsan sağlıklı bir ölçüm olur, hem de anlamış oluruz doğru mu ölçüyor yanlış mı.
İlk depo ile ( 10 litre ) 200-225 km
İkinci ile (10 litre ) ~ 300 km gitti; benzin göstergesine bakılırsa 3. Depo ile daha fazla gidecek.
umurcan
22 Ekim 2012, 21:08
Bakalım unutmazsam yaparım da daha geçen hafta fulledim sadece bir dilimim bitti o zamandan beri. Biraz sürer onun yarılanması falan.
Yok mu gerilerde kendi ölçüm yapmış biri yav :silent:
tharun
22 Ekim 2012, 21:36
40 TL lik benzinle (1 depo) yaklaşık olarak 300 km yapıyor.
ozzy07
23 Ekim 2012, 18:09
@ tharun kaçla giderken yapıyorsun 300 km,
ben hep yüksek devir ve 130 - 140 arası kullanırken 4 lt yakıyor, 100-120 arası kullanırken 3 lt yakıyor. Ama bir depoyla 300'ü gördüğümü hiç hatırlamıyorum, 200 olmadan yedek depoya geçiyor.
tharun
23 Ekim 2012, 21:59
Motorum henüz 700 km de...O yüzden yüksek devirlerde kullanmadım. Hatta şu ana kadar en fazla 110 km hıza çıktım diyebilirim. Yani, düşük devir ve düşük hızlarda gerçekleşen bir sürüş neticesinde ulaşılmış bir rakam 300 km...
wincentt
23 Ekim 2012, 22:08
geçen hafta içi istanbul edirne arasında yaklaşık 520 km yol yaptım 70 liralık benzin yaktım. eğer 7000 deviri geçmeden 80-90 km hızla giderseniz 2.7 litre yakıyor. 90-110 km aralığına çıkarsanız 3.3 litre yakıyor. uzun yoldan söz ediyorum tabi dur kalk yok.
ozzy07
23 Ekim 2012, 22:47
Motorum henüz 700 km de...O yüzden yüksek devirlerde kullanmadım. Hatta şu ana kadar en fazla 110 km hıza çıktım diyebilirim. Yani, düşük devir ve düşük hızlarda gerçekleşen bir sürüş neticesinde ulaşılmış bir rakam 300 km...
evet rodajdayken benim duke da 2,5 l civarı yakıyodu, 7000 devir altında tabi.
Syanur
24 Ekim 2012, 02:11
geçen hafta içi istanbul edirne arasında yaklaşık 520 km yol yaptım 70 liralık benzin yaktım. eğer 7000 deviri geçmeden 80-90 km hızla giderseniz 2.7 litre yakıyor. 90-110 km aralığına çıkarsanız 3.3 litre yakıyor. uzun yoldan söz ediyorum tabi dur kalk yok.
Hah şöyle, güzel şeyler söyleyin... Yaktırmayın bize motorlarımızı... :)
umurcan
24 Ekim 2012, 02:22
Bak şimdi yaa :mrgreen: Bu muydu en başından derdin :mrgreen:
Arkadaslar Merhaba ; Tek silindir 650den (Tenere-F650Gs gibi ) sonra duke200 almıs biri var mı aramızda? Yorum almak istiyorum da 650 den sonra cok rahatsız edici olur mu sehir ici kullanım icin. Genelde gordugum ilk motor veya scoterdan gecilmis ve dogal olarakta memnun kalınmıs.
Syanur
25 Ekim 2012, 01:59
Bak şimdi yaa :mrgreen: Bu muydu en başından derdin :mrgreen:
Ya şaka bir yana, gerçekten çok merak ediyorum sizin yakıt tüketimini. Eğer gerçekten ~7000 d/d leri ve üstünü sık sık görüp 3 litrenin altında şehir içi bir tüketim söz konusu ise gideyim avusturyaya ellerini öpeyim ben o mühendislerin...
makseli
25 Ekim 2012, 02:10
Ya şaka bir yana, gerçekten çok merak ediyorum sizin yakıt tüketimini. Eğer gerçekten ~7000 d/d leri ve üstünü sık sık görüp 3 litrenin altında şehir içi bir tüketim söz konusu ise gideyim avusturyaya ellerini öpeyim ben o mühendislerin...
Bugün Lütfücüğümün tüketimi gördün mü ?
2.7 avarj yazıyordu. 2.4 müş, Ormana çıkarkenki yokuştan sonra 2.7 olmuş dediydi...
Lütfücüğüm
25 Ekim 2012, 02:16
Bugün düzgün yollarda hep 7000-7500 devirdi, hatta Konya Samsun istikametinde daha da gaz açtım, eve döndüğümde ki ortalamalar;
Motorda geçirilen zaman: 235dakika
Ortalama hız: 52km/s
Ortalama yakıt tüketimi: 2,4L/100km
Yani 40 lira 95 oktan (shell) ile ~ 380 km
Gidip gönül rahatlığı ile öpebilirsin ellerini :)
Senin motorun tüketimi de 60km/s hızla 0,33 litre ile 2,5 km yol gittiğine göre; 13,2 L/100 km
Kaldır at yani :)
Syanur
25 Ekim 2012, 02:19
Bugün Lütfücüğümün tüketimi gördün mü ?
2.7 avarj yazıyordu. 2.4 müş, Ormana çıkarkenki yokuştan sonra 2.7 olmuş dediydi...
Ya işte o bilgsayar verisi üzerine başladı bu merak bende. Ben dijital ölçümün doğru olduğunu düşünmüyorum. Ancak nekadar yanlış onu merak ediyorum. Sanmıyorum ki ~25hp gücünde 200cc motor 2,5~2,7 litre yaksın...
@lütfü Rodajdasın diye bişey demedim, o dükün hakkını yiyorsun, vermiyorsun hakkını :P Bence bugün epey sabırlı(=yavaş) sürdün. :cat:. O verilere göre bugün 204 km yol yapmışız buarada...
Lütfücüğüm
25 Ekim 2012, 02:33
Kaba hesapla Manuel de ölçtüm bugün, en son benzin alışımdan sonra 245km yapmışım, bugün depo ağzına kadar dolduğunda 7L aldı. Yol bilgisayarı doğru ölçüyor yani :) sen Avusturya hazırlıklarına başla yavaştan :)
700 km dir İlk defa geçtim bugün 7500 devri, yanımdan teker teker herkes uzayınca.... Hele cıbırın zırt pırt uzayıp gitmesine baya içerlendim, her an satıp Abs li 600 lük bir hornet e geçebilirim !! Alet resmen kesiliyor çünkü 110 dan sonra, hem motor güven vermiyor o hızda hemde benim gücüm bu bundan sonrası zorlama olur diyor.
Pazar gününe dönebilirsem ve böyle bir gezi yaparsak rodaj tamamlanmış olur, ama şöyle de bir durum var rodajdan ziyade yolların elverdiği hızlarda kullanmaya çalışıyorum, Konya yolu neyse de bugün ki diğer yollar için hızımız gayet uygundu hatta grup olmasak daha da yavaş giderdim sağa sola baka baka.
Arkadaslar Merhaba ; Tek silindir 650den (Tenere-F650Gs gibi ) sonra duke200 almıs biri var mı aramızda? Yorum almak istiyorum da 650 den sonra cok rahatsız edici olur mu sehir ici kullanım icin. Genelde gordugum ilk motor veya scoterdan gecilmis ve dogal olarakta memnun kalınmıs. Ben motoru gorsel anlamda begendim fakat iste cantasızlıgı, cc si, camsız olması soru isareti bırakırken, dizaynı, pratikligi sehir ici icin harika gibi geldi.
Lütfücüğüm
25 Ekim 2012, 02:41
Arkadaslar Merhaba ; Tek silindir 650den (Tenere-F650Gs gibi ) sonra duke200 almıs biri var mı aramızda? Yorum almak istiyorum da 650 den sonra cok rahatsız edici olur mu sehir ici kullanım icin. Genelde gordugum ilk motor veya scoterdan gecilmis ve dogal olarakta memnun kalınmıs. Ben motoru gorsel anlamda begendim fakat iste cantasızlıgı, cc si, camsız olması soru isareti bırakırken, dizaynı, pratikligi sehir ici icin harika gibi geldi.
Sadece şehir içi için 650 den sonra iyi bile olur.
Sadece şehir içi için 650 den sonra iyi bile olur.
aynı fikirdeyiz, tam şehir içi motoru benim fikrim hafif ve güçlü .
Bmw de uclu canta setini bile cıkaramıyordum, alısveris vs bir cok sey icin kullanıyordum, bakalım bunda da farklı cozumler uretecegiz eger alırsak. 2013 ler ne zaman cıkar? tahmini olan var mı?
tharun
25 Ekim 2012, 18:03
Benim motorla alakali en buyuk derdim; canta meselesi...Bu cantasizlik meselesine bir cozum uretmek lazim ..
bampulla
25 Ekim 2012, 21:32
Selam,
-Spormoto'dan anahtar teslimi "0" duke 200 almış biri olarak vergi dairesine gittiğimde (3 kere sorup tabi vergiyi de ödedik cevabı almıitım spormotodan) motorun vergisinin ödenmemiş olduğunu gördüm. Vergi dairesinde ki amca der ki 2. kere ödeme çıkmış olması imkansız. Bilgilerinize.
-Fazla mı titizleniyorum bilemedim ama artçı alınca kulağıma bir zincir sesi geliyor. (zincirden geldiğini tahmin ediyorum).
Neden olabilir, bir fikri olan var mıdır ? (süspansiyon ayarı belki.... ?)
- Sırt çantası ve şehir içi tek çözüm gibi görünüyor bana. Ama yolcu kaskını sığdıramadım. File ile arka koltuğa koymak da motora inip binerken sıkıntı yaratıyor. (boy 1.72) Ne yapsam ben de bilemedim.
-Vitesin bağlı olduğu basacak yer kırıldı. parça 37 €, Spormoto çekici 120 tl, (takım çantası koymayı unutmuşlar motora, sarkan parçaları söküp en yakında ki kaynakçıya gidemedim ) toplam 257 TL.
Daha önce darbe almış o yüzden siz üstündeyken kırılmış dediler ama, adını bilmediğim bu parça daha çok dağılacak gibi. Buna bir çözüm üretebilen oldu mu?
Kaynak tek çözüm mü ?
Syanur
26 Ekim 2012, 01:20
-Vitesin bağlı olduğu basacak yer kırıldı. parça 37 €, Spormoto çekici 120 tl, (takım çantası koymayı unutmuşlar motora, sarkan parçaları söküp en yakında ki kaynakçıya gidemedim ) toplam 257 TL.
Daha önce darbe almış o yüzden siz üstündeyken kırılmış dediler ama, adını bilmediğim bu parça daha çok dağılacak gibi. Buna bir çözüm üretebilen oldu mu?
Kaynak tek çözüm mü ?
Nasıl KTM lan bu.... :sunny:
Hayırlı olsun buarada. :cat:
Kaba hesapla Manuel de ölçtüm bugün, en son benzin alışımdan sonra 245km yapmışım, bugün depo ağzına kadar dolduğunda 7L aldı. Yol bilgisayarı doğru ölçüyor yani :) sen Avusturya hazırlıklarına başla yavaştan :)
700 km dir İlk defa geçtim bugün 7500 devri, yanımdan teker teker herkes uzayınca.... Hele cıbırın zırt pırt uzayıp gitmesine baya içerlendim, her an satıp Abs li 600 lük bir hornet e geçebilirim !! Alet resmen kesiliyor çünkü 110 dan sonra, hem motor güven vermiyor o hızda hemde benim gücüm bu bundan sonrası zorlama olur diyor.
Pazar gününe dönebilirsem ve böyle bir gezi yaparsak rodaj tamamlanmış olur, ama şöyle de bir durum var rodajdan ziyade yolların elverdiği hızlarda kullanmaya çalışıyorum, Konya yolu neyse de bugün ki diğer yollar için hızımız gayet uygundu hatta grup olmasak daha da yavaş giderdim sağa sola baka baka.
hacı o kadar içerleme diye de çok uzamadım aslında:)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO