PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47

serkanADH13
21 Temmuz 2015, 00:35
Motorunuza Şiddet ile önerebileceğim Yağ,

Castrol Magnatec olacaktır,
Deneyin Vitesler Rahatlayacak,
Ve Motorunuzun Sesi dahi Değişecektir,,,

AHZ
22 Temmuz 2015, 00:11
Selamunaleykum,
Motosikleti aldım inşallah. Çok şükür 100km mesafe geldim sıkıntısız. (belen geçidini keçi gibi çıktı :) ) artık güzel bi bakıma sokarım.
Motosiklete 2 hafta önce 20/50 castrol yağ değişimi yapılmış. Neden 10/40 değil dedim. Yazın 20/50 kışın 10/40 koyduğunu söyledi.
Yağı değiştireyim mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

Motosikletin titreşim konusunda fena olmadığını okumuştum konuda. Ancak ben titreşimi hiç bu kadar beklemiyordum . Tvs Apachi ile aynı. Ya ben çok abartıyorum Ya da aldığım motosiklette sorun var. Bide o cızırtı bundada var, sanki önden geliyormuş gibi.
Hayırlısı bakalım.

birolbey
27 Temmuz 2015, 23:29
arkadaşlar merhaba ben de 2. el rks titanic alıcam buldum bir motor. 4 bin kmde. aldığımda şunları değiştirmek kaç para eder ?

zincir ?
lastik ? (marka?)
ön fren balatası ?

ve motor kaç lt yağ alıyor ?

serkanADH13
28 Temmuz 2015, 00:02
Zincir olarak Alman veya JAPON malı olanları tercıh edın,
Lastık İmkan varsa İRC iş görecektir,

YOK EN IYISI HANGISI dersen MİCHELİN idealdir,,,

Yağ Olarak CASTROL MAGNETEC olabılır,

TAM 1 LİTRE lır motorunuz...

Mehmetozkn61
28 Temmuz 2015, 01:19
Merhabalar arkadaşlar
RKS TİTANİC 150 arıyorum istanbul içi
bakımları yapılmış herşeyi tas tamam marşa bas git motoru arıyorum e mağlum öğrenci olduğum için fiyatta uygun olursa anlaşabiliriz mesaj bekliyorum arkadaşlar herkese iyi forumlar

AHZ
28 Temmuz 2015, 10:20
Bizim Motosikletin kullanım kılavuzu var mıdır? Nette bulamadım.
Bir de Benzin göstergesi ile ilgili bir sorum var. (Ok işareti) Yukarıda iken ana depo aşağıda iken yedek depo ile birlikte mi çalışıyor?

reallies
28 Temmuz 2015, 11:28
ok aşağıda iken ana depo, yukarıda iken yedek depo oluyor. benzininizi düşük seviyelere düşürmeden kullanıyorsanız ok yukarıda kullanmak daha sağlıklı aslında benzin akışı daha iyi olacaktır. ama uzun yolda yapmayın ki ana depo bitince haberiniz olsun yedeğe düştüğünüzden yoksa unutp benzinsiz kalabilirsin..

Birde,
Ankaralılar bi buluşalım bi turlayalım bi gazlayalım artık yahu. Ankara'da olanlar pm den veya buradan ulaşsınlar da bişeyler yapalım.

birolbey
28 Temmuz 2015, 13:10
arkadaşlar şimdi araştırma yaptım 2. el rks alıyorum bugün. bunları değiştiricem ne dersiniz motor 5 bin kmde.

ön fren balata (15 TL)
arka fren balata (15 TL)
hava filtresi (40 TL)
zincir
buji (15 TL)

gargi amca
28 Temmuz 2015, 13:27
Yukarlarda bi arkadaş yağ olarak castrol magnatec demiş. Olmaz. Castrol power1 olacak doğrusu. Arada belirtiyim dedim. Saygılar

birolbey
28 Temmuz 2015, 19:08
arkadaşlar rks titanik 150 de yağ filtresi var mıdır ?

alisoglu
30 Temmuz 2015, 13:27
Merhabalar bi sorum olucaktı
500 km bakımında servis yağ filtresini değiştiriyormu?

bmbj
30 Temmuz 2015, 20:02
Hayır sadece rodaj yağını değiştiriyorlar

kara_kule
30 Temmuz 2015, 20:15
Hayır sadece rodaj yağını değiştiriyorlar

bilgi kirliliği itibar etmeyin.rodaj dahil her yağ değişiminde mutlak suretle filtre değiştirilmelidir.

hcanalagoz
31 Temmuz 2015, 13:56
Merhabalar gün itibariyle 2012 model 2013 çıkışlı rks titanic 150 ile aranıza katılmış bulunmaktayım. İlk motorum olduğu için motor hakkında pek bilgiye sahip değilim, siz arkadaşların bilgi ve tecrübelerine ihtiyacım var. Motoru alırken yağ damlatma sorunu vardı satıcı arkadaş ustaya gösterdiğini 100-150tl lik bir masrafı olduğunu söyledi conta mı ne değişicekmiş bu masrafıda fiyattan düştü sağolsun. Yarın ustaya götürüp yaptırmayı düşünüyorum. Yağ olarak hangi markayı tercih etmeliyim? Motoru yıkadıktan sonra elektrik tesisatına zarar gelmemesi için neler yapmalıyım? Son olarak 8bin bakımda nelerin değişmesi gerekiyor bana maliyeti ne olur? Herkese hayırlı günler, kazasız sürüşler dilerim.

A.Türker
31 Temmuz 2015, 15:15
Merhabalar gün itibariyle 2012 model 2013 çıkışlı rks titanic 150 ile aranıza katılmış bulunmaktayım. İlk motorum olduğu için motor hakkında pek bilgiye sahip değilim, siz arkadaşların bilgi ve tecrübelerine ihtiyacım var. Motoru alırken yağ damlatma sorunu vardı satıcı arkadaş ustaya gösterdiğini 100-150tl lik bir masrafı olduğunu söyledi conta mı ne değişicekmiş bu masrafıda fiyattan düştü sağolsun. Yarın ustaya götürüp yaptırmayı düşünüyorum. Yağ olarak hangi markayı tercih etmeliyim? Motoru yıkadıktan sonra elektrik tesisatına zarar gelmemesi için neler yapmalıyım? Son olarak 8bin bakımda nelerin değişmesi gerekiyor bana maliyeti ne olur? Herkese hayırlı günler, kazasız sürüşler dilerim.

hayırlı olsun sizinde tekeriniz düz bassın. fotoğraflarınızı bekliyoruz

kefkes
02 Ağustos 2015, 23:15
Hayırlı olsun, motosikleti tazyikli suyla kesinlikle yıkatmayın. Önceki motosikletimi soğuması için bir saat beklettiğim halde,uzaktanda olsa tazyikli suyla yıkanması sonucu daha benzinlikten çıkarken arıza yaptı.Elektronikten ya da beyinden olduğu söylendi, elden çıkardım sonra.Yağ olarak internet sitesinde castrol denilse de motul 5000 10-40 kullanıyorum, tavsiye ederim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

Arkadaşlar merhaba, motosikletimde biraz önce bir arıza meydana geldi. Devir saati çalıyor, hız göstergesi ve kilometre sayacı çalışmıyor. Kilometre teli kopmuş olsa, hem hız göstergesi hem kilometre sayacı beraber olarak her ikisi de mi çalışmaz? İş dolayısıyla bir kaç gün servise götürme imkanım yok. Bir de bu garanti kapsamında mıdır. Motosikletin henüz 700 km'de olması dolayısıyla canım sıkıldı açıkçası. Bunun dışında çok tecrübeli olmasam da farklı marka dört beş motosiklet kullandım ve genel izlenim olarak motosikletin gaz tepkisi vs. beklediğimden daha iyiymiş. İki gün önce düz yolda 115 km'yi gördüm ve hız beklentim de yoktu zaten. Fakat arka frenler çok zayıf ve ön fren iyi olmasına karşın tekerler çok çabuk kilitleniyor ve fren yapmaya korkar oldum, sanırım lastikleri değiştirmek gerekecek.Saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Bakımını yaptırdın mı bilmem! Keşke değişse, fakat servislerin elinde yağ filtresi var mıdır sence politika itibariyle! Yağ filtresini temizlerlerse öpte başına koy tabiri caizse.Benim götürdüğüm servis temizlemedi mesela.Ben de farklı bi sebepten bi an önce ordan çıkma taraftarıydım.Servis seçmeye çalışıyorum şimdi, sağına soluna tekrar bakım yaptıracağım yağını değiştirmeden..

WINDFORCE
03 Ağustos 2015, 22:45
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Not : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)

birolbey
03 Ağustos 2015, 23:02
arkadaşlar herkes castrol power 1 15-40 yağ kullanın diyor. kullanım kılavuzunda da API sınıfı SE ya da SM kullanın yazıyor bunlar nedir ? yağ aldım IPONE 15-50 API sınıfında SM yazıyor. havalar sıcak diye 15-50 aldım. bunu kullansam bir zararı olur mu niye herkes castrol diyor.

AHZ
05 Ağustos 2015, 08:47
Motosiklet tavsiye edecek kadar tecrübeli değilim(ancak aylardır o kadar araştırma yaptım ki artık ne ne değildir karıştırır oldum :D ). Yeni aldığım (ikinci el) rks de bir apache kadar titriyor. Ya ilerleyen kilometrelerde ortaya çıkan bişey. Ya da aldığım motosikletin sorunu. Servis te bizim buralardaki ünlü bir usta da motorda herhangi bir sorun olmadığını, benim hassas davrandığımı söyledi :)
Ama şunu diyeyim eğer sıfır alacaksan ve 1 sene sonra değişirim diyorsan RKS alma değer kaybın fazla olur. (bana da öyle tavsiye gelmişti, ki gerçekten de haklılar) ancak sürüş noktasında görünüş noktasında gerçekten keyifli bir motosiklet.
Apache ile RKS Titanic 150 arasında (oturuş, posizyon vs) çok farklı gelmedi bana. Sürüş olarak ikisi de güzel. Söylediğim unsurları göz önünde bulundur. eğer temiz bir ikinci el bulursan RKS tavsiyemdir. Ayırt edici Farklı bir görüntüsü var. Göze hoş geliyor. Göze hoş gelmesi benim açımdan tabi. Sen de iki motosikleti dene. hangisi içine sinerse ondan yana dön. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------


arkadaşlar herkes castrol power 1 15-40 yağ kullanın diyor. kullanım kılavuzunda da API sınıfı SE ya da SM kullanın yazıyor bunlar nedir ? yağ aldım IPONE 15-50 API sınıfında SM yazıyor. havalar sıcak diye 15-50 aldım. bunu kullansam bir zararı olur mu niye herkes castrol diyor.

Bende bu konuda tereddüt ediyorum. Motosikleti almadan 1-2 hafta önce yağ değişimi yapılmış 20-50 konmuş. Neden diye sorduğumda yazın 20-50 (castrol) kışın 10-40 koyuyorum demişti. bende sordum ama cevap gelmedi. Motosikletin yağını tekrar 10-40 ile değişeyim mi?

birolbey
06 Ağustos 2015, 11:40
Arkadaşlar selam , bir süredir Forumu ziyaretçi olarak takip ediyorum ve Rks Titanic 150 başta olmak üzere , Tvs Apache başlığından 100 sayfalık mesaj okudum.

İlk vitesli Motor deneyimim olacak , uzun süredir Bisiklet kullanıcısıyım.

Araştırmalarım sonucu İki motor'da aynı yumurta ikizi gibiler , aralarında uçurum yaratacak bir fark göremiyorum , ancak 2 motordan hangisini tavsiye etmeliyim ?

Bana Göre Rks Titanic 150'nin artı yanı : Kasa yapısı ve Titreşimin Apache'ye göre daha az olması.
TVS Apache'nin artı yanı : Dijital Kilometre saati ve daha çok olumlu kullanıcı yorumu ve satış piyasası.

Siz ne diyorsunuz arkadaşlar ? Hangisini tercih etmeliyim ?

Not : Yaş 21 , 1.75 Boy ve 67 kiloyum.Titanic 150'nin üzerine oturma şansı buldum , sanki benim için üretilmiş gibi rahattı :)


kesinlikle tvs apache derim ben rks titanik aldım arkadaşımda da yeni kasa apache var tvs hem daha kaslı duruyor hem de daha hızlı para problem değilse önerim tvs apache.

The-Rock
12 Ağustos 2015, 22:51
Arkadaşlar merhaba, şimdi biz gerçekten her 1.000 km de bir bu aleti servise götürmek zorunda mıyız ? Bana açıkçası bu aralık çok kısa geliyor ve sinirimi bozmaya başladı, her zaman bakıma götürüp getiriyorum ama şimdi Ankara'dan İstanbul'a git gel yapınca bana benzin masrafı dışında birde ayrıyetten 40TL "Bakım ve Yağ Değişimi" masrafı açması hiç hoş değil. Siz nasıl yaptırıyorsunuz bakımlarını ve hangi aralıklarla yazarsanız sevinirim.
Tekeriniz düz bassın.

AHZ
13 Ağustos 2015, 12:56
Dostlar, Lastik konusunda öne 110/70-17 takabiliyor muyuz?

akindr
14 Ağustos 2015, 09:45
0 km 2015 siyah bir rks aldım bugün plakada çıkıyor bakalım kullandıkça izlenimleri bildiririm saygılar tekeriniz düz bassın.

buROCK306
14 Ağustos 2015, 09:52
Merhaba arkadaşlar şehir değişikliği sebebi ile fiyatını hak ettiğinin çok altında yazdığım motorumun ilanını aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-sehir-degisikliginden-acil-yeniden-yayinda-190203679/detay/

AHZ
14 Ağustos 2015, 11:21
0 km 2015 siyah bir rks aldım bugün plakada çıkıyor bakalım kullandıkça izlenimleri bildiririm saygılar tekeriniz düz bassın.

Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------


Arkadaşlar merhaba, şimdi biz gerçekten her 1.000 km de bir bu aleti servise götürmek zorunda mıyız ? Bana açıkçası bu aralık çok kısa geliyor ve sinirimi bozmaya başladı, her zaman bakıma götürüp getiriyorum ama şimdi Ankara'dan İstanbul'a git gel yapınca bana benzin masrafı dışında birde ayrıyetten 40TL "Bakım ve Yağ Değişimi" masrafı açması hiç hoş değil. Siz nasıl yaptırıyorsunuz bakımlarını ve hangi aralıklarla yazarsanız sevinirim.
Tekeriniz düz bassın.

buradaki periyotlara göre bakımı kendinizde yapabilirsiniz. Eğer yapamazsanız servis dışı bildiğiniz bir motosiklet tamircisinden de yaptırabilirsiniz.
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030c35218eb3333/39/rks/titanic-j-83/motosiklet

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------


Merhaba arkadaşlar şehir değişikliği sebebi ile fiyatını hak ettiğinin çok altında yazdığım motorumun ilanını aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-sehir-degisikliginden-acil-yeniden-yayinda-190203679/detay/

iyi fiyat, hayırlı satışlar. Almamış olsaydım talipli olabilirdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------


Dostlar, Lastik konusunda öne 110/70-17 takabiliyor muyuz?

Lastik konusunda yaptığım araştırmalarda yeterli cevap bulamadım.? gargiamca, ulaş, murat abi vs bakmaz oldular sanırım, motosiklet değiştirdikten sonra konu yetim kaldı :)

akindr
15 Ağustos 2015, 13:29
Merhaba arkadaşlar dün rks ile ilk 40 kmsini yaptık rodaj aşaması devam ediyor daha motoru tanıma aşamasında olduğumdan pek bir şey diyemeyeceğim ama oldukça keyifli alet zamanla tecrübe ve izlenimlerimi paylaşacağım sağlıcakla kalın.

hcanalagoz
15 Ağustos 2015, 14:10
Motorumun 8bin bakımı geldi. Yetkili servis olarak parsellerdeki Berk Motora götürmeyi düşünüyorum önerirmisiniz? Bana 130-140tl ye mâl olucağını söylediler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Ayrıca conta değişimi olucak onun içinde 200tl toplamda 330-340tl ye toplam maliyeti olucak, fiyat sizce uygun mu

AHZ
16 Ağustos 2015, 17:07
Conta değişimi bu kadar tutar mı yahu? Alternatiflere bakmanızı tavsiye ederim.
Benimde şu an alt mafsal mil ucunun değişmesi lazım. Arka teker oynuyor. Ama yedek parça yok fabrikada. Fabrikadan Kenan beyle görüştük. İlgileniyorlar. İnşallah en kısa sürede çözülür .

gargi amca
16 Ağustos 2015, 18:08
Sevgili dostum, orjinal ebatlarından ayrı olarak en sağlıklı takabileceğin ebatlar ön lastik için 100/80-17 ve arka lastik için 130/70-17 bu ebatlara lastik çapında en az büyüme oluyor. Bunlardan başka ebata bakma.

AHZ
16 Ağustos 2015, 19:48
Sevgili dostum, orjinal ebatlarından ayrı olarak en sağlıklı takabileceğin ebatlar ön lastik için 100/80-17 ve arka lastik için 130/70-17 bu ebatlara lastik çapında en az büyüme oluyor. Bunlardan başka ebata bakma.

Cevabınız için Çok teşekkür ederim. Elimde mevcut 110/70-17 vardı onu öne taktırıp, Arkaya da 130/70-17 alayım diyodum. O zaman elimdeki lastiği araya takıp, öne de 100/80-17 bakayım.

gargi amca
16 Ağustos 2015, 22:34
Elinde varsa tak artık. Niye fazla masraf edicen. Orjinalinden 4mm küçülür ön lastik. Arkaya yeni al. Böylelikle tek lastik daha alarak işini az masrafla halladersin.

AHZ
16 Ağustos 2015, 23:04
Elinde varsa tak artık. Niye fazla masraf edicen. Orjinalinden 4mm küçülür ön lastik. Arkaya yeni al. Böylelikle tek lastik daha alarak işini az masrafla halladersin.

Benim de niyetim oydu. 4 milim küçülür mü büyür mü? Ölçümler nasıl yapılıyor? Orjinali 90/90-17 takacağım lastik 110/70-17. Şimdi en olarak büyüyor yükseklik olarak küçülüyor diye düşündüm. Yanlış mı düşünmüşüm?

Neyse, o zaman öne 110/70-17 yi takıyorum. nasipse yarın arkaya 130/70-17 sava, Irc veya swallow lastik bakacam.
İlgin için ayrıca teşekkür ederim.

gargi amca
17 Ağustos 2015, 17:37
Şimdi mesela 90/90-17 ya ölçüler. İlk rakam 90mm lastiğin eni. İkinci 90 rakamı ise lastiğin yanak yüksekliği. Fakat o milimetre değil. Lastiğin eninin yüzde doksanı demek. Yani 90mm nin yüzde 90ı eşittir 81mm yanak yüksekliği oluyor. 110/70-17 de ise. 110nun yüzde 70i eşittir 77mm yanak yüksekliği çıkıyor. Yani lastik çapın 4mm küçüldü. Çok elzem değil bence.

AHZ
18 Ağustos 2015, 11:05
Teşekkür ederim. Öğrenmiş oldum :)

vıceroy
20 Ağustos 2015, 14:21
Selam. Yazlık evde kullanmak üzere rks 150 ve ya kuba cr 150 beyaz renk üzerinde kararsız kaldım. Her iki motoru da aynı firma getiriyorsa
aynı garanti güvencesindeyse ben hangisini seçtiğimde mahcup olmam? Keeway superlight150 ve keeway supershadow motosikletlerim oldu zamanında. Macar malı olup sağlamdı ürünleri eski keeway ve yeni rks isminin fakat kopyası olan diğer marka motosikletlerin yedek parçaları keeway e uymuyordu küçük farklılıklar yüzünden. Dolayısıyla ithalatçı yedek parçaya boşa yatırım yapmamış oluyor ve bizde alternatiflerden daha pahalı satın almak zorunda kalıyorduk. şimdi rks olunca durum ne oldu? Seçim hususunda tatminkar açıklama yaparsanız sevinirim. Saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

RKS titan 150 satın aldım plaka,ruhsat ve sigorta dahil 9 taksit 4800 tl. Plaka işlemlerini bekliyorum. anlaşılan sitede yoğunluk yok, cevap alana kadar motosikleti aldım :P

kefkes
20 Ağustos 2015, 22:48
Sevgili dostum, orjinal ebatlarından ayrı olarak en sağlıklı takabileceğin ebatlar ön lastik için 100/80-17 ve arka lastik için 130/70-17 bu ebatlara lastik çapında en az büyüme oluyor. Bunlardan başka ebata bakma.

SN. gargi amca, lastik konusunda yardımcı olur musunuz? Motosikletim 1000 km oldu, fakat neredeyse lastik yüzünden aldığıma pişman oldum desem yeridir. Motosikleti de bir kez kaydırdım, bereket göstergeler far falan cidden sağlammış, şükür çatlak bile yok, artık araçları 40 metre geriden 60 km hızla takip ediyorum. Frene dokunsam kayacakmış gibi hissediyorum. lastik havasını 28-24 yaptım kafa sallıyor, 32-28 yaptım lastikler kaydı kayacak. Epeyce araştırdım, galiba ölçüleri uyan sava var, bir yerde de pirelli buldum. Pirelli alacağıma michelin olsun diyorum fakat ölçü uymuyor.Marka kıyaslaması yapmanız mümkün müdür? Fiyatı çok önemli değil.Tüm kullanıcıların yardımını rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

Ayrıca ekliyeyim ıslakta neredeyse hiç kullanmayı düşünmüyorum, kuru performansı iyi olsun yeterlidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

[QUOTE=akindr;3699402]0 km 2015 siyah bir rks aldım bugün plakada çıkıyor bakalım kullandıkça izlenimleri bildiririm saygılar


İlk izlenimler nasıl:) Bi benim lastikler mi sorunlu merak ediyorum..Gerçi lastik rodajı da var bunun.Tekeriniz düz bassın..

akindr
21 Ağustos 2015, 19:46
Sn. kefkes motor 120 km de frenlerden memnunum zaten rodajda olduğu için 60 km/h geçmiyorum lastikler her fabrikasyon lastikte olduğu gibi tabi ki iyi değil maddiyat varsa hemen yoksa bir sezon sonra değiştirilmeli diye düşünüyorum. michelin pilotlar oldukça güzel.

vıceroy
22 Ağustos 2015, 23:33
Motosiklete plaka takinca direk servise goturdum. Debriyaj,rolanti,devir saati,zincir germe,seger korna islemleri yapildi. Asfalta sisme balon gibi ic lastikle basmasin diye uzerindeki lastikleri atip, yerine irc marka hamuru yumusak tubeles lastikler ve celik siboblari takildi. Motosiklet hareket halindeyken orta kisimdan ara ara gelen sesten orta mafsalin da yaglanmasi geregini farkettik.Vitesleri ve vites koluda ayar gerektirdi. 30tl iscilik 200tl lastik takimi ve 12.5tl seger kornasi ile motosiklet gayet guzel oldu. Vites araliklari gayet guzel. Titresim yok denilecek kadar az. Suspansiyon iyi. Fakat daha once sahibi oldugum keeway motosikletlerimdeki klasik tehlike olan motor ic aksam parcalarin emsal hicbir motosiklet markasinin parcalari ile uyumsuz olusu RKS icin de gecerli. Gaz teli,fren teli,debriyaj teli,balata gibi kisimlarda problem yasanmaz. Umarim firmanin omru uzun olur da bu kalite motosiklet keeway ismiyle satildigi donemki gibi iflas edip de madur etmez.

WINDFORCE
23 Ağustos 2015, 13:59
Arkadaşlar dün Rks Titanic motorumu aldım bende.Profesyonel bisikletten , ilk defa vitesli motora geçtim.Kalkış yaparken stop ettirme sorunum var , bunu aşarsam herşey çok güzel olacak inşAllah.

Soruma gelirsem , BENZİN DEPO Vanası nerede olmalı ? Yukarısı yedek , aşağısı normal depo diye biliyorum.Motora 10 tllik benzin atıyorum , sizce vana ne tarafa doğru bakmalı ?

Diğer sorumsa , motor bloğundan sıcaklık hissediyorum.İlk kez motor sürdüğüm için bu normal mi yoksa , motoru yoruyorumda fazlamı ısınıyor diye düşünüyorum.Vitesleri devirli kullanıyorum , 6 bin deviri geçmiyorum.

Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.

akindr
23 Ağustos 2015, 16:42
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.Debriyaj gaz kombinasyonunu çözersin zamanla bol bol alıştırma yap gaz vermekten korkma kontrol debriyajda olsun, depo vanası yukarı yedek aşağısı normal orta kapalı şekilde,motordan sıcaklık gelmesi normal, 1-2-3. viteslerde 4-5 bin devir iş görüyor çokta devirle motoru üzmeye gerek yok diye düşünüyorum zaten torklu makina rampa falan dinlemiyor çıkıyor.Saygılarımla tekeriniz düz bassın.

WINDFORCE
23 Ağustos 2015, 17:53
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.Debriyaj gaz kombinasyonunu çözersin zamanla bol bol alıştırma yap gaz vermekten korkma kontrol debriyajda olsun, depo vanası yukarı yedek aşağısı normal orta kapalı şekilde,motordan sıcaklık gelmesi normal, 1-2-3. viteslerde 4-5 bin devir iş görüyor çokta devirle motoru üzmeye gerek yok diye düşünüyorum zaten torklu makina rampa falan dinlemiyor çıkıyor.Saygılarımla tekeriniz düz bassın.

Hocam çok sağol.Motoru almadan önce Titanic ve Apache başlığından toplamda 300 sayfalık yorum okudum.Eğer aldığım gün sağ sağlim eve kadar gelebildiysem , buda okuduğum bilgiler sayesindedir.Yoksa elime ilk defa motor değdi :) Allah kaza bela vermez inşAllah.

akindr
23 Ağustos 2015, 20:26
Motor koruma demirin yoksa mutlaka taktır ve ekipmansız(kask,mont,eldiven vs.)gezme ve mümkün olduğunca tecrübe kazanana kadar virajları dik ve süratsiz dönmeye bak ve yağışlı havalarda çıkmamaya gayret göster,araçlara olduğu kadar yayalara da çok dikkat et atlamaz deme atlarlar,çıkmaz deme çıkarlar. Keyifli kazasız sürüşler.

vıceroy
23 Ağustos 2015, 22:27
Motosiklete alt sakaldan dolayi uygun motor koruma demiri uyduramadik. Siz kullaniyorsaniz ve ozel yapim degilse zahmet olmazsa satildigi link varsa paylasabilirmisiniz?

AHZ
24 Ağustos 2015, 08:34
Motosiklete alt sakaldan dolayi uygun motor koruma demiri uyduramadik. Siz kullaniyorsaniz ve ozel yapim degilse zahmet olmazsa satildigi link varsa paylasabilirmisiniz?

http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/rks-titanic-150-on-koruma-demiri-motor-koruma-demiri-P23701309

bu linkten alanlar oldu. Konunun bi yerlerinde arkadaş rks için ürettiklerini yazmıştı. bende almayı düşünüyorum.

vıceroy
24 Ağustos 2015, 10:11
Teşekkür ederim. YBR ve kubaxf139 için satılan model bu bizimkilere de uygun ise harika. :)

akindr
27 Ağustos 2015, 14:57
Motorum henüz 250 km de 50 km gidiş 50 km geliş 80-90 km hızla bi yol yapsam rodaj açısından sıkıntı olur mu arkadaşlar ?

kefkes
27 Ağustos 2015, 19:40
Merhaba arkadaşlar;
Motosiklette arka 110/80/17 yani standart, fakat ön lastikte yanak yüksekliğini alçaltmamak için 100/90/17 şeklinde biraz geniş lastik kullansak sorun olur mu?(pirelli mt75 düşünüyorum ve 90/90 yok)Önde 100/90/90 kullananlardan paylaşım ve yardım rica ediyorum, sürüşe etkisi nasıl olur? Virajda, frenlemede falan olumsuzluk yaşar mıyım..

bmbj
01 Eylül 2015, 09:07
60-70i geçmemeye calış kardeşim

AHZ
01 Eylül 2015, 16:45
http://www.irclastik.net/urun.asp?konu=urunler&anakategori=3&marka=1&kategori=97&sayfa=

90/90*17 ve 110/80*17 var. ürün mb-34 kodları : ön : 6219 , arka: 6218 . görünüş olarakta fena değil. Tavsiye edilir mi bilemem. IRC kullananlar yorum yaparsa iyi olur.

vıceroy
02 Eylül 2015, 18:08
Ben motosikleti alır almaz iki balon misali iç lastik ile kullanmamak için lastikleri tubeless IRC ile değiştirdim.
200Tl tuttu. Orjinalden daha yumuşak ve kat kat daha güvenli.Motosiklet 100km ye kadar rodaj öncesi çok sıkı ve hararetliydi, şimdi çalışması
daha rahat ve vites araları ve geçişleri tatlı oldu. Bugünkü aklımla ikinci küçük motosiklet olarak kuba xf 139 almayı tercih ederdim. YBR nin kaliteli takliti olup vites araları uzaması ile çok daha keyifli. Üstelik 1500 tl daha ucuz olup tüm motosiklet aksamına YBR yi yedek parça alternatifi olarak kabul ediyorum.