PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : RKS RKS RK200-R Cross Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 [2] 3

bassy_bolu
23 Ocak 2013, 02:39
orjinal olarak derken, mesela ramzeyin orjinal 56 lık dişlisi benim rks ye uyumlumudur? rks nin 56 dişlisi yok bildiğim kadarı ile ?

35emre35
23 Ocak 2013, 02:53
tahminimce dişlinin oturduğu arka göbek çapı ve cıvata delikleri(5adet) aynıdır diye tahmin ediyorum. parçacıya motorla gidip alacağın dişliyi ve kendi göbeğini kumpasla ölçersin. bence cıvata delikleri ve göbek çapı aynı olacaktır

pegasso
23 Ocak 2013, 04:16
guzel yorum olmus eline sağlık,
iki modeli inceleyen bir merakli olarak birseyler eklemek isterim
yanlis gormediysem yeni kasa rks(sari jantli olan) ile kuba nin jantlari, on ve arka amortisorleri, gidonlari, fren kablolari aynı.
Benim bir de bu kulvarda "yuki izci" hosuma gitti ama hiç yakından gormedim. inceleyen var mı arnızda acaba.

Mehmet Turan
23 Ocak 2013, 04:41
guzel yorum olmus eline sağlık,
iki modeli inceleyen bir merakli olarak birseyler eklemek isterim
yanlis gormediysem yeni kasa rks(sari jantli olan) ile kuba nin jantlari, on ve arka amortisorleri, gidonlari, fren kablolari aynı.
Benim bir de bu kulvarda "yuki izci" hosuma gitti ama hiç yakından gormedim. inceleyen var mı arnızda acaba. Bu arkadaşta http://www.motosiklet.net/forum/members/gokhan3232-96617.html Yuki izci var özel mesaj ile ulaşabilirsin.

bassy_bolu
23 Ocak 2013, 17:09
az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?

Barkar
27 Ocak 2013, 17:31
Merhaba arkadaşlar bende bu motosikletten aldım. artık ben de aranızdayım.
http://imageshack.us/photo/my-images/17/1359028404062.jpg/
http://www.imageshack.us/photo/my-images/195/1359212356469.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/1359213245110.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/1359132660404.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/1358975189394.jpg/

viper17
27 Ocak 2013, 17:47
az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?
Arkada 2 dis degistirirsen cok sey farketmez hem de pahali olur. 15 on disli tak devam et :)

Barkar
28 Ocak 2013, 10:30
Ben konyadayım 1 haftadır RKS RK200-R takip ediyorum, konu dikkatimi çektide, fiyat performans analizi yapıldığında omotorun arazi performansı ve tatmini konusunda diyeceği olan yokmudur, normalde bir F 650 sahibiyim lakin arazide cross makine ihtiyacım var,

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

bu arada RKS nin fotoları oldukça güzel görünüyor, bende birkaç arkadaşın tavsiyesi üzerine RKS almaya karar verdim lakinbinip denemeden almak istemiyorum. :)

Arkadaşım bumotoru şöyle düşünmen lazım Ramzeyin yeni modeli. Neden dersen ramzeyde daha önceden olan sıkıntıların hepsini bu motorda düzenleyip yapmışlar.

Barkar
28 Ocak 2013, 17:18
Arkadaşlar ilk resimler.
http://imageshack.us/photo/my-images/17/1359028404062.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/1359212356469.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23/1358976092913.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/17/1359028404062.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/1359212356469.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23/1358976092913.jpg/

bassy_bolu
30 Ocak 2013, 19:50
Arkada 2 dis degistirirsen cok sey farketmez hem de pahali olur. 15 on disli tak devam et :)

Önden 3 dişli küçültmek, arkadan 9 dişli büyütmeye bedel değilmi? O zaman motor 60 km yi geçmez gibi geliyor?bazen araziye çıkmak için 25 30 km kadar gitmem gerekiyor En azından düz yolda da 80 gitmeli :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------


Arkadaşlar ilk resimler.
http://imageshack.us/photo/my-images/17/1359028404062.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/1359212356469.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23/1358976092913.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/17/1359028404062.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/1359212356469.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/23/1358976092913.jpg/

Güzel motor, aramıza hoşgeldin :)

Barkar
01 Şubat 2013, 13:02
Teşekkürler

The_Ozz
07 Şubat 2013, 01:10
Merhaba, Foruma bugün üye oldum. İstanbulda yaşayan ve bankada çalışan birisiyim.
Daha önce Motorsikletim olmadı. Yarım saatlik bir direksyon eğitimi ve 30 saniyelik bi direksyon sınavi ardinden ehliyet aldim.
Sonra uzun boylu (1,88) çaylak bir motorsiklet meraklısı için en ideal motorun cross olduğu gibi bir hissiyata kapıldım.

ilk önce ikinci el düşündüm. Sonra ikinci el alıp kazıklanma ve potansiyel bir oroblemli moto ile işe başlayıp daha filiz halindeki motor merakını tamircilerde ziyan etme tavsiyesinin etkisiyle sıfır motorları da kapsama alanına aldim. Sonra başladım internetten yorum ve forumları okumaya. Ama FoRumlarda övgüyle söz edilen Hyonsung markasının yerinde yeller estiğini - ST Kanuni'ye dönüşüverdiğini görüyorsunuz. İnternette gördüğünüz yakışıklı modelleri görebileceğiniz bir kanuni showroom'unu ben ne kadiköydedeki - ne kağıthanede deki yetkili satış noktası olarak belirtilen yerlerde göremedim. Gören/bulan varsa - arayanlara tarif etsin.
Sonra forumlarda hakkı teslim edilen ve adindan saygı ile söz edilen - okuyana REMZİ gibi bir ismi ve alaturkalığı çağrıştıran RAMZEY markasinı takibe aldım. Sonra bi baktım o marka da piyasana kaybolmuş...

Sonra anliyorsunuz ki ÇİN menşeili ürünlerde ünvan -marka olayi zırt pırt değişiyor - kayboluyor falan..
KÜBA - ASYA - KANUNİ - RKS - LİFAN - MOTORAN - MONDİAL - SYM - KEEWAY - Lebron James falan filan bisürü anlamsız ve acayip isim.
Bazıları öbürlerinden daha iyi - yani tercih yapmak ve kötü olanı teşhis edip ondan kaçmak lazim. Gönül ister ki KTM - YAMAHA - BMW - SUZUKİ gibi motorları alıp ne kadar kaliteli ve rasyonel bir tercih yaptığımızı gerine gerine cümlealeme teşhir edelim. Ama bütçe - fayda - maliyet kriterleri bizleri ÇİN müşterisi yapıyor ister istemez.

Ben bir iki sordum, artık ne kadar dikkate alınır bilgi verdiler bilemiyorum ama RKS (neyin kısaltması olduğunu hala öğrenebilmiş değilim. Üstelim RKS markasının motor üzerine konan yazi karakteri o kadar uyduruk ki - motoru ilk bakışta ciddiye almanız mümkün değil) ile ilgili ;
- Vites geçişlerinin çok daha iyi olduğu
- Titreşim sorununu makul seviyeye indirgemiş olduğu,
- 200 cc ile aynı sınıfta gayet iyi iş yapan RAMZEY cross modelinin biraz daha geliştirilmiş versiyonu olduğu,
- Alüminyım cant ve makas ile sınıfındaki diğer motorlara göre daha hafif olduğü vs.vs. vs.

gibi belki eften puften beylik satış sözleri - belki diğer motorlara göre gerçekten nisbi ama sınırlı cazip özellikleri değerlendirdim,
ve bugün RKS RK200-R cross motorsiklet aldim:) Motoru 2 gün sonra teslim alacağım. beğendiğim ve beğenmediğim herşeyini buraya hunharca yazıp sizler ile paylaşacağım.
Ne demişler - bilgi paylaştıkça çoğalır.

Barkar
08 Şubat 2013, 12:59
Öncelikle hayırlı olsun. Bende yaklaşık alalı 1 ay oldu. Şunu söyleyeyim Ramzey krosların ruhsatında Tip bölümünde QM 200GY yazıyor RKS de is QM 200GY-B. Yani tamamen aynı motorun gelişmişi. Gönlün rahat olsun iyi bir motosiklet aldın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Şüphe ile bakan arkadaşlara tavsiye ederim. Eğer bu Motosikleti Ramzey getirmiş olsaydı ne kadar satardı Allah bilir. Ama eski ramzeyden farlarını bende paylaşayım.
Olumlu Yanları
1- Jantlar alüminyum
2- Ters maşa
3- Gösterge ve far daha küçük (iyi saklamışlar düşmeler de hemen kırılma ihtimali Ramzey lere göre daha az)
4- motoruna ayak marşı ilave etmişler.
5- koltuk sipesiyal motorlar gibi
6- Şase ile arka maşa birleşiminde Ramzey lerde yırtılmalar oluyormuş RKS de ek destek koymuşlar.
7- Arka freni disk yapmışlar.
Olumsuz Yanları
1- Ayak freninin basamak mesafesi kısa biraz uzatmak lazım.
2- Devir göstergesini dijital yapmışlar biraz 1 sn kadar geç gösteriyor.
3- hava filtresi kutusu ile eksoz borusu çok yakın.
Arkadaşlar benim olumlu ve olumsuz görüşlerim bunlar.
Hepimize Kazasız belasız günler.

The_Ozz
10 Şubat 2013, 23:35
Teşekkür ederim Barkar. Motorsiklet seçimimi yaparken senin değerlendirme ve paylaşımlarını takip ettim. Bundan sonraki paylaşım ve yorumlarını da takip ediyor olacağım. Evet Hem Ramzey - Hem RKS ikisi de Quinqi Motorcycle (QM)'İN 200cc'lik motorsikletiymiş. QM; Ramzey'de tecrübe edilen bazı sıkıntıları düzenleyerek 200 CClik modelini RKS olarak satiyor.Bu benim için olumlu bir referans noktası.

Arkadaşlar motsikletimi cumartesi günü teslim aldım. Daha önce de söylemiştim. Motorsiklette direskyon tecrübem - ehliyet kursundaki 30 dakikalık boş alanda gitgel ile - ehliyet sınavındaki 30 saniyelik sınav performansı ile sınırlıydı :)

Yağmurlu ve trafiğin fecii olduğu bir cumartesi gününde yeni alıdığım motorsikletimi evime götürmek için arada yaklaşık 20 kilometlerlik yoğun şehiriçi trafikli ve ıslak zeminli küçük bir sorun vardı :)

Satıcı ile helalleşip motoruma atladım. Güzergah boyunca yaklaşık 15 kere istop ettim acemilikten. Tabi trafigin aşırı yoğun olması da etkili oldu bunda. Motor bunca kötü pilotajıma rağmen bir kafakarışıklığı aksama tekleme yapmadı :)
Stresli ama son derece mutlu ve heyecanlı yolculukla eve geldim. Forumdaki kimsenin seviyesinde motorsiklet tecrübem olmadığı için hariçten gazel okur bir pozisyona düşmeyeyim.
Nacizane şuları söyleyebilirim.
- Titreşim konusunda kendimi epey zorlu bir duruma hazirlamiştim ama titreşimin "T" si yoktu.
- Sele BARKAR'IN dediği gibi diğer cross motorlarınkinden çok daha rahat. (Asya - Kanuni - Lifan - Mondilal ve KTM cross modellerine oturup bakmışlığım oldu motor ararken)
- Sahilyolunda - trafiğin boş olduğu bir kısımda gazı kökledim. Motor tecrübesi olan arkadaşlar "Yaw 5. viteste gidiyorum - niçin sağımdam solumdan geçen bisürü aaraç oluyor" temalı - azami süratın yetersiz olduğu ile ilgili sıkıntı yaşayabilirler gibi hissettim.
Ama benim gibi çömez bir çaylak için ilk etapta aktarabileceğim bir sorun tespitim olmadı.. Haaa - yine Barkar'ın söylediği gibi ayak freninin ucundaki pabuç kısmı biraz küçük. herhalde ilk müdahaleyi oraya yapacağım ama bu biraz da tercih meselesi tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

arkadaşlar ayrıca,
2013 yılı Motosiklet Bisiklet ve Aksesuarları fuarı, 28 Şubat - 03 Mart 2013 tarihleri arasında Eurasia Moto Bike Expo fuarı ile İstanbul Fuar Merkezinde açılacakmış.

Detay bilgi için aşağıdaki linkten faydalanabilirsiniz.

http://www.motobike.com.tr/

hercul3367
14 Şubat 2013, 12:12
the-ozz,hayırlı olsun kardeş.motor tecrüben olmadan
bu kadar tanıtmışsın,bir de olsaymış....:queen::king:

The_Ozz
16 Şubat 2013, 23:32
teşekkürler hercul :)

Arkadaşlar İstanbulda bu hafta içi havalar epey bir soğuk geçti. Haftasonu motorla biraz tur attim.
1- Kontak anahtarı zor dönüyor - zor çıkıyor. Bu sadece benim kontak ve anahtarımdaki bir sıkıntı mıdır yoksa sizde de benzer bir durum var mı? Kontak anahtatını sağa sola çevirmek biraz zor. ara an ahtarları gibi seri çalışmıyor.

2- Motoru çalıştırmak için Gidondaki marş düğmesine 5-6 kez basmam gerekti. iki günde de marşı ilk seferde almadı. Jİkslesi falan var mi bu motorun? Havalar soğuk olduğu için mi marş alması sorun oluyor. Sizde benzer durumlar oluyor mu?

Barkar
18 Şubat 2013, 11:09
teşekkürler hercul :)

Arkadaşlar İstanbulda bu hafta içi havalar epey bir soğuk geçti. Haftasonu motorla biraz tur attim.
1- Kontak anahtarı zor dönüyor - zor çıkıyor. Bu sadece benim kontak ve anahtarımdaki bir sıkıntı mıdır yoksa sizde de benzer bir durum var mı? Kontak anahtatını sağa sola çevirmek biraz zor. ara an ahtarları gibi seri çalışmıyor.

2- Motoru çalıştırmak için Gidondaki marş düğmesine 5-6 kez basmam gerekti. iki günde de marşı ilk seferde almadı. Jİkslesi falan var mi bu motorun? Havalar soğuk olduğu için mi marş alması sorun oluyor. Sizde benzer durumlar oluyor mu?

Kontak anahtarı bende de öyle ama alışır herhalde. jikle işi ise benzin anahtarının hemen altında. Bu soğuk havalarda onsuz çalışmaz zaten

The_Ozz
06 Mart 2013, 01:26
Haftasonu Yeşilköy'deki motorsiklet fuarındaydım. BMW - SUZUKİ - ARPILLA - DUCATI'nin akıllar zarar modelleri arasında kendimi motorsiklet fuarında değil; başka bir gezegeni istila için prototip çalışmaların yapıldığı NASA üssünde zannettim.
Fuarda beeğenmediğim bişey görmedim neredeyse diyecğım ama özellikle Husqvarna marka motorsikletler acayip dikkatimi çekti.
Fuarda bizim RKS de hayet geniş bir stant açmış - KUBA ile sırt sırta verip.
Bu motorsiklet piyasası kafamı karıştırmaya devam ediyor. Bizim RKS Cross motorsikletin gösterge paneli - KUBA ile birebir ayni.. Hadi bayii - distribütör aynı falan diyeceğim.. Ama MOTORAN'IN Motoran'IN XF 250 CROSS BALENCER modeline baktım. Ana onun gösterge paneli de birebir aynı..
Hani çok matah - hoş bir gösterge paneli olsa içim yanmayacak.. ama bu kadar basit ve soradan bir gösterge paneli 3-4 farklı motosiklet markasında ayni olur mu yaw :) enteresan...

bi de - buraya resim nasil eklenir yaw... resmi ayri bir yere yükleyip - url mi girmek lazim.. ne saçma..

Mehmet Turan
06 Mart 2013, 02:11
Haftasonu Yeşilköy'deki motorsiklet fuarındaydım. BMW - SUZUKİ - ARPILLA - DUCATI'nin akıllar zarar modelleri arasında kendimi motorsiklet fuarında değil; başka bir gezegeni istila için prototip çalışmaların yapıldığı NASA üssünde zannettim.
Fuarda beeğenmediğim bişey görmedim neredeyse diyecğım ama özellikle Husqvarna marka motorsikletler acayip dikkatimi çekti.
Fuarda bizim RKS de hayet geniş bir stant açmış - KUBA ile sırt sırta verip.
Bu motorsiklet piyasası kafamı karıştırmaya devam ediyor. Bizim RKS Cross motorsikletin gösterge paneli - KUBA ile birebir ayni.. Hadi bayii - distribütör aynı falan diyeceğim.. Ama MOTORAN'IN Motoran'IN XF 250 CROSS BALENCER modeline baktım. Ana onun gösterge paneli de birebir aynı..
Hani çok matah - hoş bir gösterge paneli olsa içim yanmayacak.. ama bu kadar basit ve soradan bir gösterge paneli 3-4 farklı motosiklet markasında ayni olur mu yaw :) enteresan...

bi de - buraya resim nasil eklenir yaw... resmi ayri bir yere yükleyip - url mi girmek lazim.. ne saçma.. http://www.hizliresim.com/ bu siteye fotoğrafı yükle sonra ordaki url yi kopyala foruma yapıştır.

Barkar
14 Mart 2013, 16:05
Arkadaşlar bir sıkıntıyı bildirmek istedim. yağ filtresinin içinde çapaklar var diye duydum bende baktım ve malesef var. bilginize

makseli
02 Nisan 2013, 18:25
eveet rks 200 cross kullanıcıları,

yazın bakim hele durumunuz nedir, neler yaparsınız ?

foto video felan atın hele.

birde size grup kurdum facebook tan http://www.facebook.com/groups/502371989822732/ gelin sizde :)

makseli
02 Nisan 2013, 22:15
Kaç KM desiniz ?

Son hız nedir ?

yakıt ölçümü yaptınız mı ?

değişen ya da sıkıntılı parça var mı ?

lastikler nasıl ?

yol tutuşu iyi mi ?

bassy_bolu
04 Nisan 2013, 16:16
bu haftasonu dağ bayır biraz gazlayayım dedim, tırmandığım parkur tamamen çamurdu, çok zevkli bir gezi oldu, ama sonu benim için biraz kötü bitti, bir tepecikten zıplama yapıyordum, gaza biraz gaza gelip fazla bastım ve daha güzel uçmak için gidonu kendime doğru çektim,motor 2m kadar havalandı ve önü dikildi tam havadayken elimden kaçtı :D :D o yükseklikten sırt üstü yere çakıldım :D kafamı 2 kere yere vurdum ama zeus marka kask almıştım, hissetmedim bile, sırtımı yere vurduğum için 4 5 sn kadar nefes alamadım sonra kalkım atlamaya devam ettim :) motorun ön çamurluk ve ön amontisör korumalığı çatladı, belimde hala biraz ağrı mevcut.. pek resim çekme olanağım olmadı. 2. resim kazadan 1 dk sonra çekilmiştir :D

http://f1304.hizliresim.com/18/4/ls36k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://f1304.hizliresim.com/18/4/ls36v.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

makseli
04 Nisan 2013, 17:05
bu haftasonu dağ bayır biraz gazlayayım dedim, tırmandığım parkur tamamen çamurdu, çok zevkli bir gezi oldu, ama sonu benim için biraz kötü bitti, bir tepecikten zıplama yapıyordum, gaza biraz gaza gelip fazla bastım ve daha güzel uçmak için gidonu kendime doğru çektim,motor 2m kadar havalandı ve önü dikildi tam havadayken elimden kaçtı :D :D o yükseklikten sırt üstü yere çakıldım :D kafamı 2 kere yere vurdum ama zeus marka kask almıştım, hissetmedim bile, sırtımı yere vurduğum için 4 5 sn kadar nefes alamadım sonra kalkım atlamaya devam ettim :) motorun ön çamurluk ve ön amontisör korumalığı çatladı, belimde hala biraz ağrı mevcut.. pek resim çekme olanağım olmadı. 2. resim kazadan 1 dk sonra çekilmiştir :D

http://f1304.hizliresim.com/18/4/ls36k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://f1304.hizliresim.com/18/4/ls36v.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


bolu lu geçmiş olsun :)

hele de bakiim;

Kaç KM desin ?
Son hız nedir ?

değişen ya da sıkıntılı parça var mı ?

bassy_bolu
04 Nisan 2013, 17:13
saolası :) 3000 km civarındayım,hiç bir kronik problemi yok, hafif bir şıkırtısesi geliyordu, egsoz korumalığı gevişemiş sıktım problem ortadan kalktı, şu an ani kalkışlarda debriyaj kaçırıyor balatarını bitirdimişim, değişecek oda ortadan kalkıcak., son hızı ölçemedim, motoru 2600 kmde almıştım eski sahibi km telini kopartmış, bende arazide kullandığım için teli taktırmaya gerek duymadım, ama tecrübeme göre 130 civarı hızlara rahat çıkıyor.. ama benim son hızla bir alakam yok,54 olan arka dişliyi srt 250 dişlisi ile değiştirip 56 yapmayı planlıyorum.. son hız biraz daha düşecek yani..

makseli
04 Nisan 2013, 17:20
saolası :) 3000 km civarındayım,hiç bir kronik problemi yok, hafif bir şıkırtısesi geliyordu, egsoz korumalığı gevişemiş sıktım problem ortadan kalktı, şu an ani kalkışlarda debriyaj kaçırıyor balatarını bitirdimişim, değişecek oda ortadan kalkıcak., son hızı ölçemedim, motoru 2600 kmde almıştım eski sahibi km telini kopartmış, bende arazide kullandığım için teli taktırmaya gerek duymadım, ama tecrübeme göre 130 civarı hızlara rahat çıkıyor.. ama benim son hızla bir alakam yok,54 olan arka dişliyi srt 250 dişlisi ile değiştirip 56 yapmayı planlıyorum.. son hız biraz daha düşecek yani..

130 rahat konusu sıkıntı bence :) zorlama


debriyaj kaçırma neden sonra meydana geldi ?

bassy_bolu
04 Nisan 2013, 17:28
ben zaten en fazla 4 5 km asfaltta gidiyorum, 110 km hızla giden kuzenimi rahatça tam gaz yapmadan geçebiliyorum, o yüzden 130 rahat dedim :) balata konusunu neden sonra derken anlamadım? balata bitmeye başladı ve önce az olan kaçırma giderek arttı :)

muzaffer1968
04 Nisan 2013, 19:37
Merhaba gençler,
kısmet olursa bir tane RKS oğluma düşünmekteyim. Daha önce Kanuni Cros 150 kullanıyordu. Sorum şöyle; RKS diğer çinlilerde olduğu gibi orası burası gevşeyip dökülüyormu ?

muzaffer1968
05 Nisan 2013, 15:56
Bugün oğluma aldım, inşallah pişman olmam :silent: Buyrun resimleri...

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/karma/RKSIMG_0572.jpg

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/karma/RKSIMG_0573.jpg

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/karma/RKSIMG_0571.jpg

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/karma/RKSIMG_0569.jpg

makseli
05 Nisan 2013, 16:09
Merhaba Muzaffer bey,

hayırlı olsun oğlunuzun motoru :)

ramzey 200 ün motoru var mış üzerinde bu motorun.

ramzey 200 çok övülüyor, inş. problem olmaz.


motorun durumundan bizi haberdar ederseniz seviniriz ;)

muzaffer1968
05 Nisan 2013, 16:13
Merhaba Muzaffer bey,

hayırlı olsun oğlunuzun motoru :)

ramzey 200 ün motoru var mış üzerinde bu motorun.

ramzey 200 çok övülüyor, inş. problem olmaz.


motorun durumundan bizi haberdar ederseniz seviniriz ;)

zaman zaman bilgi veririm :cat:

bassy_bolu
05 Nisan 2013, 23:51
ben bugün bütün vidalarını kontrol ettim, alt taraftaki motor koruma alimiyumun 1 vidası biraz gevişemiş, geri kalanında problem yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

arkadaşlar benim arka dişliiyi büyütmek istiyorum, orj arka dişlisi 54 t ramzeyin dişlileri araştırdım, 56 t var ama benim dişlide 4 somun yuvası var ramzeyin dişlisin de ise 6 :\ bu konuda bana yardım edebilecek yokmu?

muzaffer1968
08 Nisan 2013, 16:56
Aldığım motorun stikerlerini beğenmemiştim, kendimci birşeyler yaptım, bakim beğenecekmisiniz :wiinkk:

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/IMG_0576.jpg

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/IMG_0578.jpg

bassy_bolu
12 Nisan 2013, 00:08
stickerler güzel olmuş, bende KTM stickeri bastırmayı planlıyorum..

Mehmet Turan
15 Mayıs 2013, 00:16
Arkadaşlar motorun sele yüksekliği kaç cm bilmiyorsanızda başka marka motorlarla kıyaslarmısınız ?

Barkar
31 Mayıs 2013, 12:54
Merhaba arkadaşlar.
Benim 1. vites dişlisi sizlere ömür. neyse asıl olay başka. Motosiklet fuarına gittiğimizde aldığımız RKS korosun kataloğundan almıştık. katolog da pistonların Seramik olduğunu bunun sadece yarış motorlarında kullanıldığını ve motorda balensör olduğunu yazmışlardı. bizimde hoşumuza girmişti. motoru açtık nemi gördük 3 ün 1 ini:) ikisi de yok. Aslında ben motorumdan hala çok memnunum ben fuardan önce aldığım için bi sıkıntı yok da bunu nasıl katog yapıp basıyorlar onu anlamış değilim. Bu arada motosikletimin tek kötü yanı ön amortisörlerin kısa olması bunu yeni tecrübe ettim. Kolay gelsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

Umarım resimleri yükleyebilirim.
http://imageshack.us/photo/my-images/826/img20130526115720.jpg
http://imageshack.us/a/img405/8404/img20130331134156.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/405/img20130331134156.jpg/)

http://imageshack.us/photo/my-images/826/img20130526115720.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/37/img20130526115648.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/543/img20130526114118.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/856/img20130526114100.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/200/img20130526114050.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/153/img20130526114046.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/607/img20130526114022.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/203/img20130511180116.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/812/img20130505124245.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/221/img20130428085851.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/341/img20130421124654.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/254/img20130421124648.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/img20130421124639.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/198/img20130421124634.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/194/img20130421112538.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/211/img20130421112515.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/img20130421112503.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/img20130421111610.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/826/img20130421111603.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/844/img20130421111447.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/33/img20130414145442.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/571/img20130414145425.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/708/img20130407121849.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/img20130331152702.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/850/img20130331152409.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/825/img20130331152401.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/507/img20130331134418.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/405/img20130331134156.jpg/

YAMASAKİ
19 Temmuz 2013, 02:22
RKS RK200R MOTOSİKLETİMİ 1 AY ÖNCE ALDIM..MOTORDAN RAHATLIK OLARAK MEMNUNUM..TORK OLARAK ÇOK FAZLA MEMNUN EDİCİ DEĞİL.105 KİLO OLDUĞUM İÇİNDİR BELKİ. :) YANLIZ MOTORUM 1 HAFTA ÖNCE 1. VİTES DİŞLİSİNİ KIRDI.BU MOTOSİKLETİ KULLANAN ARKADAŞLARDAN AYNI SORUNU YAŞAYANLAR VARMI??

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

STR RK200 DEN BAYA SERİ AMA KESİNLİKLE BİR RK200 ETMEZ..SADECE RAHATLIĞI 5 STR DEĞER.AYRICA MOTORUN ÜZERİNDEKİ ARKA DİŞLİ KESİNLİKLE KROS DİŞLİSİ DEĞİL..MOTOR DAHA AÇILMADI BİR DEFASINDA BASTIM 120KM HIZ YAPTIM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

BENİM MOTORDA 1. VİTES DİŞLİSİNİ KIRDI.YANLIZ ŞU SERAMİK PİSTON İŞİNİ ANLAMADIM..İYİ BİR ŞEYMİ KÖTÜ BİR ŞEYMİ ACABA :D

kmc
18 Ağustos 2013, 16:28
Bu motorsikletten ben de almayı düşündüğüm için araştırıyordum. Bulunduğum ilde alanlardan ikisi de 1. vitesi kırmış. 200-300 TL işçilik dahil bir masrafı oluyormuş. Ramzeylerde 3. vites, bunlarada da 1. vitesbunu yapıyor sanırım. Eski motorum ramzeydi aldığımda 3. vitesi iptal durumda idi. O vitesi atlayarak baya kullandım. Daha sonra onun da 1. vites iptal olmuştu. Gerçi benim aldığımda motoru haşat etmişlerdi.
Diyeceğim o ki birinci vites problemi bilinen bişi.
Bir başka kullanıcı yorumu da motor güzel çin ve fiyat açısından. Yanlız ön süspansiyon kısa imiş Ramzeye göre. Atlamalarda tam kapanabiliyormuş. Artıları var eksileri var durumu. Rakama göre tercihimdir. İl dışında ucuz sayılabilecek bir rakama alacağımdır.

kmc
27 Ağustos 2013, 09:50
Bu gün 2013 modellerden bir tane aldım. Birinci vites sıkıntısı ile ilgili fabrika ile görüştüklerini ve düzelttiklerini söylediler. Bilemiyorum alınca göreceğiz artık. Gelecek ayın başında sanırım elimde olacak.
Alıp kullanmaya başlayınca inşsallah yazarım. 4800 TL'ya satın aldım 10 taksitle.

muzaffer1968
27 Ağustos 2013, 22:23
oğlum hertürlü kullanıyor herhangi bir şikayetini duymadım arasıra bende biniyorum bir problem yok :cat:

cenkito
13 Eylül 2013, 10:21
merhaba arkadaslar,

1. vites dişlisini kırıp değiştiren arkadaslar,

takılan yeni dişlidede aynı sorun oldu mu? yani ikinci kere kıran varmı

isa erten
22 Eylül 2013, 03:00
selamualeyküm arkadaşlar. abime 3 ay önce rks 200 aldık iyi olur düşüncesiyle. yok seramik pistonmuş yok torku yüksekmiş falan falan hep hikaye. 2 hafta önce 1 vites dişlisini bizim motorda kırdı. 2 yıl garantili ya bizde ona güvenmiştik.servise götüdük bi cacık cıkmadı kulanıcı hatası dediler. bizde motoru başkabir ustaya yardırdık icinden cıkan dişli gurubunun tırnakları kürdan kadar ince. ve 2 haftadır dişli peşine düştük ne bayii kaldı aramadık nede fabrika. bize kople gurubu gönderceklermiş zaten bi motor parasıda o. zaten o dişlilerin yeniside takılsada iş yapmaz. sonra bizde ramzey 200 dişlisi, bulduk herşeyi oluyor ve sıgara kalınlıgında tırnakları var onu taktırcaz inşallah. kusura bakmyın arkadaşlar biraz acık konuştum ama yeni alacak arkadaşlar birkere daha düşünsün çünkü bizim masraf 600 ü gececek gibi. bu konuda sorusu olan arkadaşlar yazabilr.

cenkito
22 Eylül 2013, 03:05
içinden cıkan ile takacagınız dişlilerin keske resmini cekseydiniz, burada paylasırdınız. cok daha aydınlatıcı olurdu

isa erten
22 Eylül 2013, 03:33
daha motoru toplatmadık kardeşim iyiki hatırlattın sağol .ben onların resilerini ceker atarım

porsche911tt
24 Eylül 2013, 01:22
ya arkadaşlar ben suçu ne çinlide arıyorum ne de bizim distribütörde çinlilere parayı ver sana honda ayarında motor da yapar.distribütörde yazık belki bi villası falan eksik onu alacak garibim napsın.bi ara dediler ki yerli araba üretecez de çok riskli iş bunun tedarikçisi var patenti var vay efendim anlaşması var satış sonrası var oğlu var.lan oğlum biz daha yerli arabayı değil yerli motosikleti bile üretemedik ben kendi adıma motosikletleri incelediğim de çok basit bi sistemle çalıştığını görüyorum Allah için bakın bi inceleyin bizim bunu üretecek demir madenimiz çelik madenimiz alüminyum madenimiz bunları kesip biçecek cnc miz kalıp oluşturacak presimiz, mühendisimiz vs artık neyse üretim bandındaki elemanlarımız yok mu 125 lik bir kubanın montaj fabrikasından çıkış fiyatı 620 tl gelişini siz düşünün sabahtan beri hangi çinli diye kafa patlatıyoz acaba hangini alsam kazık yemem diye biz bunu çekmek zorundayız anlamıyorum yok 1. vitesi kırılır yok bilmem neresi dökülür.ben ,adam gibi oturup herşeyi yerli bir prototip üretsinler bu bizim desinler.10000 tl verip almaya razıyım vesselam

muzaffer1968
24 Eylül 2013, 09:49
ya arkadaşlar ben suçu ne çinlide arıyorum ne de bizim distribütörde çinlilere parayı ver sana honda ayarında motor da yapar.distribütörde yazık belki bi villası falan eksik onu alacak garibim napsın.bi ara dediler ki yerli araba üretecez de çok riskli iş bunun tedarikçisi var patenti var vay efendim anlaşması var satış sonrası var oğlu var.lan oğlum biz daha yerli arabayı değil yerli motosikleti bile üretemedik ben kendi adıma motosikletleri incelediğim de çok basit bi sistemle çalıştığını görüyorum Allah için bakın bi inceleyin bizim bunu üretecek demir madenimiz çelik madenimiz alüminyum madenimiz bunları kesip biçecek cnc miz kalıp oluşturacak presimiz, mühendisimiz vs artık neyse üretim bandındaki elemanlarımız yok mu 125 lik bir kubanın montaj fabrikasından çıkış fiyatı 620 tl gelişini siz düşünün sabahtan beri hangi çinli diye kafa patlatıyoz acaba hangini alsam kazık yemem diye biz bunu çekmek zorundayız anlamıyorum yok 1. vitesi kırılır yok bilmem neresi dökülür.ben ,adam gibi oturup herşeyi yerli bir prototip üretsinler bu bizim desinler.10000 tl verip almaya razıyım vesselam

haklısın, bizler ancak konuşuruz, icratımız olmaz :bounce:

isa erten
25 Eylül 2013, 21:25
merhaba bolulu abim orjinal mondial ut 150 nin arkadişlisini öneriyo.

kmc
26 Ekim 2013, 23:56
400. km'ye doğru ilerliyorum. Motorun ön takım süspansiyonları kısa gerçekten. Bu gün Soğucak yaylasında iki kere tam kapandı süspansiyonlar. Bir de hala Ramzey gibi direksiyonda bir bisiklet hissi alınamıyor. Sert gerçekten. Ama çekiş güç on numara. Güçteki fark hissediliyor (Ramzey'e göre).

Bir de ayakta giderken diz kapaklarını tam kapatarak direksiyonu tutamıyorsunuz. Motor bana bu anlamda biraz gidonu yükseltilmesi gerekmiş gibi geldi.

http://youtu.be/JaweEPy0efE adresinde bu günkü geziden bir kuple paylaştım. Motorda artık 6000 devirleri geçiyorum. Bir yağ değiştirmekte gerek gibi. Öbür taraftan fabrika el kitabı 800 km'ye kadar 5000 deviri geçmeyim 1600 km'ye kadar da 8000 deviri geçmeyin yazmış. İzlenimlerim bu yönde. Söylemem gerekir ki bu fiyata alınacak hala en güzel motor bu gibi. Ama paranız varsa tabi daha hafif kadrolu bir motor çok güzel olabilir. Videoda giden husaberg 450 kadrosuna ramzey motorlu alet mesela bisiklet gibi. Benim motordan yüksek olmasına rağmen çok dengeli yolda ve atlama zıplama olaylarında. Bisiklet gibi rahat kullanımı var. Ramzey ile motor olayına başlamış birisi olarak güçten daha çok takıldığım nokta bu sanki. Motorun kontrolünün garip bir zorluk içermesi. Uzman arkadaşlar daha iyi bilirler. Karmaşık ve hızlı oldu. Kusuruma bakmayın.

RONSPY
27 Mart 2014, 00:36
Arkadaşlar baya bir araştırdım, sanırım 0 olarak alacağım bu motoru. Ama aklıma takılan bir şeyler var. Herkes motorun 1. vites dişlisi kırılıyor diyor bu doğrumu yada çok sıkmı oluyor ? Yeni modellerinde bu sorun düzeltildimi ? Böyle bir şey olursa çaresi varmıdır varsa kaç tl ye mal olur ? Biraz fazla soru sordum ama cevaplayabilirseniz çok sevinirim

RONSPY
07 Nisan 2014, 10:05
Aldığım motorun stikerlerini beğenmemiştim, kendimci birşeyler yaptım, bakim beğenecekmisiniz :wiinkk:

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/IMG_0576.jpg

http://i726.photobucket.com/albums/ww262/muzaffer1968/IMG_0578.jpg

Hocam RK yazısını nasıl söktünüz. S yazısı kolaycak çıkıcak gibi görünüyor ama RK yazısı öyle değil. Nasıl söktüğünüzü söylermisiniz acaba ? Birde tekrardan kendinizmi yapıştırdınız yapıştırmaları ?