Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
vlknozbey
24 Mart 2012, 17:33
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Honda%20NC%20700X%2012%20%202.jpg
HONDA NC 700 X
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel çift silindir
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73X80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,210 X 830 X 1,285mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,540mm
Sele yüksekliği (mm) 830mm
Yerden açıklık (mm) 165mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2012-honda-nc700s/2012-honda-nc700s-03.jpg
HONDA NC 700 S
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC paralel 2 silindirli
Motor hacmi (cc) 670cm3
Silindir çapı x strok (mm) 73 X 80mm
Sıkıştırma oranı 10,7:1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38/6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 60/4750
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı O-ring zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2,195 X 760 x 1,130mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,525mm
Sele yüksekliği (mm) 790mm
Yerden açıklık (mm) 140mm
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1lt.
Tekerlekler
Ön Alüminyum döküm
Arka Alüminyum döküm
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/22964_NC750X.jpg
NC750X
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman Çok diskli kavrama, 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.210 x 840 x 1.285
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1540
Sele yüksekliği (mm) 830
Yerden açıklık (mm) 165
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
TEKERLEKLER
Ön 10 kollu alüminyum döküm
Arka 10 kollu alüminyum döküm
Ön 120/70-ZR17 M/C (58W)
Arka 160/60-ZR17 M/C (69W)
SÜSPANSİYON
Ön 41 mm'lik teleskobik çatal, 153,5 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock pro-link amortisör, 150 mm esneme arlıklı
FRENLER
Ön 320 mm Disk, ABS
Arka 240 mm Disk, ABS
Ağırlık 219 kg
http://motoroids.com/wp-content/uploads/2013/11/2014-Honda-NC750S-5.jpg
NC750S
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.195 x 780 x 1.130
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.525
Sele yüksekliği (mm) 790
Yerden açıklık (mm) 140
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt
Ağırlık 216 kg
NC700S Kullanım Kılavuzu (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/52/86/nc700sa12omtr.pdf)
NC700X Kullanım Kılavuzu (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/53/87/nc700x12omtr.pdf)
NC750X Kullanım Klavuzu (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/91/147/nc750x1442mjl800.pdf)
NC750S Kullanım Klavuzu (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/92/148/nc750sa1442mjl600.pdf)
ciplakayak
24 Mart 2012, 17:51
Güngör motorun da 700 x sattığını biliyorum. Bir de forumda bir arkadaş aldığını yazmıştı ama bir daha bulmadım yazdıklarını, oradan sorardık yoksa...
canekin
24 Mart 2012, 18:44
Bir enduro sitesinde satın alan 2 kişi var ancak daha teslim almamışlar.
Ancak yabancı testleri var, youtube da vs.bulabilirsiniz.
Yeni nesil enjeksiyon sistemiyle öne çıkıyor ve transalp 700 le aynı motoru paylaşmasına rağmen aynı torku TA ya göre 750d/d aşağıda verebiliyor (60nm/4750 d/d rpm).
Buda ekonomik kullanım için oldukça ideal bir durum.
honda nın fabrika verisi olarak açıklaması 3,76lt/100km ancak bu sadece uzun yolda bile olsa düşük devirde yüksek tork sayesinde şehit içinde de ekonomik olacaktır.
Ancak 17inc ön tekerleği, tel olmayan jantlarıyla enduro vari asfalt
makinası sadece.
adanalı
24 Mart 2012, 19:41
arkadaşlar,NC 700 x in motoru,transalp 700 le aynı değil.transalpin motoru 670 cc V motor.bu da 670 cc.ama sıralı silindir.
emocan
24 Mart 2012, 20:15
ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
canekin
24 Mart 2012, 20:42
ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.
Bilirkişi olmak güzel bir şey.
Enduro olmadıkları aşikar zaten. Honda da enduro iddiasıyla satmıyor bu motosikleti.
Frenlemede her şey disk sayısına bağlıysa çinliler de de bol diskli modeller var onları alabiliriz o zaman.
Ayrıca emin olun ki Honda batı avrupa da doğrudan satışa çıkardığı bir modeli 5 seneden önce asla kaldırmaz.
Bu motor (özellikle X) enduro gibi dik oturuş pozisyonunda motor kullanmak isteyen, yerden yüksek yapıya sahip,uzun yol düşünen aynı zamanda gündelikte kullanmak isteyen, konforlu aynı zamanda ekonomik olsun diyen kullanıcı kitlesine hitap etsin diye üretildiği aşikar.
yani enduro alıp hiç toprağa girmeden kullananlar için belki de ideal.
Motor konusunda yanılmış olabilirim kusura bakılmasın, hacimden ve XL700 le aynı olan torktan dolayı yanıldım sanırım.
Netice de tercih edilecek bir motosiklet.
ancak benim için nedense hala zihnimdeki f650gs yada transalp hedefimin yerine geçemedi.
ancak 0 km alabilecek bütçem bugün olsa kafam benimde karışırdı.
sonuçta 20000 tl ye 0 km böyle ekonomisiyle iddialı bir motosiklet aklımı işte o zaman kurcalardı..
jönysf
24 Mart 2012, 20:45
forumda alan bir abimiz vardı ama bu forumda değil ilk iznelimleride oldukca iyidi.
canekin
24 Mart 2012, 21:17
14lt ile 400km lik bir menzil vaad ediyor.
çift silindir 670cc , 60nm tork üreten bir motor için oldukça iyi.
aşağıdaki link ten tanıtımına bakılırsa, aynı benim bir önceki mesajda yazdığım gibi, gündelik kullanım + haftasonu şehir dışına yada uzun yolculuklara ciddi arazi kullanımına girmeden gidecekler için ideal.
sadece egzozu yüksek konumlu olsa ve ön tekerleği 18-19inç olsa BENİM gözümde 10 numara olurdu ama bu haliyle de 10 numaradan çok uzak değil tabi :)
alçak son susturucu bazen sıkıntı olabiliyor, takılma,çarpma sürtme açısından.
ön tekerin büyük olması da biraz daha fazla bozuk yol (asfalt) konforunu arttırırdı düşüncesindeyim.
ama yineliyorum bence yine de başarılı.
ha buarada ne cins bir motosiklet olduğunu anlamak için biraz şöyle bir örnekleme yapabiliriz;
nissan qashqai ne kadar arazi aracıysa, nc700 x te o kadar işte :)
panic adak
24 Mart 2012, 21:23
cbf türkiye sitesinde teslim alan bir arakdaşın incelemesi var açıp okuyarak ilk ağızdan bilgiler alabilirsiniz.
hocaseko
24 Mart 2012, 21:25
benim motorum da aynı yakıyor üstelik 78 hp :) bu iş biraz göreceli...eline sahip olacaksın elinde gaz varken...
canekin
24 Mart 2012, 21:31
benim motorum da aynı yakıyor üstelik 78 hp :) bu iş biraz göreceli...eline sahip olacaksın elinde gaz varken...
3.5lt/100km yakabiliyorsanız şahaneymiş :)
ciplakayak
25 Mart 2012, 12:09
bu arada 700 s in sele yüksekliği gayet güzel; 79 cm. 700 x ise biraz daha yüksek; 83 cm
ciplakayak
25 Mart 2012, 14:58
bu arada Motorbıke dergisinin mart sayısında NC 700X incelemesi varmış, gördüm ve aldım dergiyi.
inzell
25 Mart 2012, 15:17
Depo üstü bagajlarına bayıldım bu motorların.
ciplakayak
25 Mart 2012, 15:23
evet birçok özelliği motor severleri bu motora yöneltecek gibi örneğin dergi de yazdığına göre, " dünyanın bu ilk çift kavramalı motosiklet şanzımanı..." oldukçe iyi bir şanzıman olduğunu söylüyorlar
inzell
25 Mart 2012, 15:30
Ayrıca bakım periyotları da harika. 12.000 km'de bir bakıma giriyor yanılmıyorsam. Benim motor 12.000 km'de 4 kere bakıma giriyor. :)
ciplakayak
25 Mart 2012, 15:33
evet bakım meseleside dediğin gibiymiş. Şimdi okuduğum birşeyi daha ekliyeyim: 4750 rpm kadar yükselerek devir aralığı boyunca tork 62 nm ye çıkıyormu. Yani çok düşük devirde yüksek torku yakılıyor. Mantık dizel araçlardaki gibi biraz.
inzell
25 Mart 2012, 15:37
Ben birde şöyle düşündüm: Bu motorla yapacağım gezilerdeki rotalar daha uzun olabilir. 4 silindir düşünüyorum mesela, 2000 km'lik bir rota planlıyorsam bu motorla 3000 km'de makul gelir.
ciplakayak
25 Mart 2012, 15:43
evet yakıt ekenomisi iyi gözüküyor söyedikleri rakamlarda doğruysa. 140 Km ye geçmeyen ve 6000 devirin altındaki hızlarda 100 km de 3.6 falan veriyor ki bu çok iyi... birçok 250 cc den daha başarılı belki de
maxi97
25 Mart 2012, 16:00
bana uzun yolda rahat olacak, şehir içinde de fazla yormayacak, bol çanta takabileceğim bir motor arayışındaydım. sırf az yakıtı ve fiyatı için cbr 250r almayı düşünüyordum ama çanta takınca kelebek etkisi olmasını gözardı ediyordum. bu motor bu fiyata kalırsa seneye güzel ikinci ellerini kovalarım.
safakk
25 Mart 2012, 16:05
sırf yakıt sarfiyatı için ciddi düşünülesi bir model gibi geldi
Günümüzde bir cbr 250 yada gt250 100 km de 3,5-4,5 litre arası yakıyorken bu hacimdeki bir motosikletinde aynı yakıtı yakması mükemmel bence
mustafaat
25 Mart 2012, 16:15
bana uzun yolda rahat olacak, şehir içinde de fazla yormayacak, bol çanta takabileceğim bir motor arayışındaydım. sırf az yakıtı ve fiyatı için cbr 250r almayı düşünüyordum ama çanta takınca kelebek etkisi olmasını gözardı ediyordum. bu motor bu fiyata kalırsa seneye güzel ikinci ellerini kovalarım.
Honda Deauville'i tasvir ediyorsunuz :)
---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:13 ----------
700X'i Bir arkadaşımız aldı. Şimdilik çok memnun. Hoş bunda motosikletin sıfır ve Honda olmasının da payı var tabii ki. Yakışı az ama malum yeni motor olduğu için ara hızlanma, gazlama vs. derken gerçek ekonomisi daha ortada yok. Fakat yine de ekonomik diyor sahibi kendi kullanımına göre.
Teknik olarak ise fren, malzeme kalitesi vs. gibi konularda Honda standartları mevcut. Görsel olarak ise keyif meselesi kişiseldir ama polemik gagalı tasarımdan çıkıyor.
maxi97
25 Mart 2012, 16:24
Honda Deauville'i tasvir ediyorsunuz :)
---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:13 ----------
700X'i Bir arkadaşımız aldı. Şimdilik çok memnun. Hoş bunda motosikletin sıfır ve Honda olmasının da payı var tabii ki. Yakışı az ama malum yeni motor olduğu için ara hızlanma, gazlama vs. derken gerçek ekonomisi daha ortada yok. Fakat yine de ekonomik diyor sahibi kendi kullanımına göre.
Teknik olarak ise fren, malzeme kalitesi vs. gibi konularda Honda standartları mevcut. Görsel olarak ise keyif meselesi kişiseldir ama polemik gagalı tasarımdan çıkıyor.
deauville en düşük 5 litre yakıyor diye biliyorum. az gazlayınca 6yı görmesi normal. bu yüzden bir memur olarak ve ayda 1000 km yapan biri olarak beni aşar.
fiyatları değişken, 18700 olan ile 21 000 olan arasındaki farklar neler?
Khutuck
25 Mart 2012, 16:24
Fuarda baktım, çok beğendim.
Benim gibi %80 şehir içi kullanan, hızla arası pek olmayan, ABS isteyen, "50HP neyime yetmez" diyen, ara sıra artçılı uzun yola çıkan, ara sıra toprak yola giren ama arazi manyağı olmayan ve "az yaksın" diyen biri için ideal bir motosiklet. Depoda bagaj olması da çok büyük bir artı, şehir içi kıvraklığı da iyiyse yeme de yanında yat. VStrom, F650GS gibi modellere güzel bir alternatif.
16-17'ye olsaydı yaz sonu alırdım :) Seneye 2. el bir tane almayı düşünebilirim.
mustafaat
25 Mart 2012, 16:30
deauville en düşük 5 litre yakıyor diye biliyorum. az gazlayınca 6yı görmesi normal. bu yüzden bir memur olarak ve ayda 1000 km yapan biri olarak beni aşar.
fiyatları değişken, 18700 olan ile 21 000 olan arasındaki farklar neler?
Gördüğüm en düşük ortalama değer 4 litre benim kendi Deauville'imde. Bu arada ara gaz vereyim hızlanayım diye devamlı gaz açıp kaparsan ayrı fakat sabit hızda 120 - 130 km'ler ile 3.5 - 4.5 litre ortalama görüyorum ben uzun yolda. Bunun sebebi çok özenip lastik basınçları ( + / - %10 tüketim), hava filtresi - subap - senkron ayarları ( + / - %10 tüketim) iyi benzin gibi değişkenler aynı zamanda.
Fiyatlar derseniz ben de satıyorum, fiyatım 15500; bahsettiğiniz paraları neden isterler anlamadım. Fakat genelde 14 - 15 bin liraya gidiyor piyasada. Bu arada Deauville'e çevirdik başlığı :) Sorunuz olursa bana özelden mesaj atın, keyifle cevaplarım.
ozgurakman
25 Mart 2012, 16:43
Ben birde şöyle düşündüm: Bu motorla yapacağım gezilerdeki rotalar daha uzun olabilir. 4 silindir düşünüyorum mesela, 2000 km'lik bir rota planlıyorsam bu motorla 3000 km'de makul gelir.
aaaa o hacim de olmasına rağmen o kadar çok bakım mı istiyor... bu bakım aralığı, eğer sizin titizliğiniz değil de motorun gereksinimiyse kusura bakmayın ama 1000 km de bir bakıma giren çinli motorlar geldi gözümün önüne :(
12.000 çok iddialı değil mi?
inzell
25 Mart 2012, 16:49
aaaa o hacim de olmasına rağmen o kadar çok bakım mı istiyor... bu bakım aralığı, eğer sizin titizliğiniz değil de motorun gereksinimiyse kusura bakmayın ama 1000 km de bir bakıma giren çinli motorlar geldi gözümün önüne :(
12.000 çok iddialı değil mi?12.000 km, düşük devir kullanılan ve teknolojisi gelişmiş bir motosiklet için çok iddialı değil bence.
Benim şu anki motosikletimin yağ değişim aralığı normalde 4.000'de bir, ama ben 3.000'de bir değiştiriyorum.
maxi97
25 Mart 2012, 16:55
Gördüğüm en düşük ortalama değer 4 litre benim kendi Deauville'imde. Bu arada ara gaz vereyim hızlanayım diye devamlı gaz açıp kaparsan ayrı fakat sabit hızda 120 - 130 km'ler ile 3.5 - 4.5 litre ortalama görüyorum ben uzun yolda. Bunun sebebi çok özenip lastik basınçları ( + / - %10 tüketim), hava filtresi - subap - senkron ayarları ( + / - %10 tüketim) iyi benzin gibi değişkenler aynı zamanda.
Fiyatlar derseniz ben de satıyorum, fiyatım 15500; bahsettiğiniz paraları neden isterler anlamadım. Fakat genelde 14 - 15 bin liraya gidiyor piyasada. Bu arada Deauville'e çevirdik başlığı :) Sorunuz olursa bana özelden mesaj atın, keyifle cevaplarım.
böyle bir motosiklet son motosikletim olacağı için ikinci ele pek yanaşmam sanırım. çok teşekkürler.
12000 kmde bir bakıma sokarsak bakım masrafı da az olur, on numara motor ya. tam benlik.
inzell
25 Mart 2012, 16:59
Çok sorun değil ama, ah birde 649 cc olacaktı. :)
GP500-1st
25 Mart 2012, 18:49
Motor seçimi olrak ideal bir makine.. Düşük devirli ve alt devirlere torku yönlendirilmiş şehir içi trafiğinde çok boğulmassa ekonomi iddiasına verilerine yaklaşabilecek bir model bence.
Ama Herkezinde söylediği gibi fiyatı biraz yüksekten açtılar ve bu yakıt ekonomisi gayesiyle alıcaklar için tam bir tezat oluşturuyor.
benim fikrim bu motoru çok beğendim tam bana göre diyecek adamın alması gereken motor bu şartlarda..Ama alıpta memnun kalınmassa meraklısı çok var gibi baksanıza:mrgreen:
Ben bu motorun biraz daha ucuz olabilecekken 2.000 lira civarı gibi yüksek fiyatlandırılmasını birazda V4 makineye sahip pahalı bir model olan Crossrunner'ın satışlarını tamamen kesmemesi boşa ithal edilmiş olmaması için yapıldığını düşünüyorum.. Modeller arası bi ayar verdiler müşteriye:mrgreen: Çünkü Honda prestij modellerinede çok önem veriyor.
erkete
25 Mart 2012, 20:10
Merhabalar, S modeline 18.750 tl fiyat çekiyolar.Sonuçta 50 ps bir motorsiklet herşey beygir değil tabiki ,albeniside yok bence yeni bir seri kapalı kutu.Şimdi biraz düşünmenizi rica edeceğim.18000 tl Yamaha XJ6 N modeli.20000 tl Kawasakinin efsane ER-6N modeli.İstediği kadar az yaksın seni sıkacak ve bir süre sonra güçsüzlüğü ve çirkin ayrıntıları içini kemirecek.Honda güvencesi var tamam ama inceledim güngör motorda inanın yeni XJ6 veya ER-6N' in yakıt teknolojisi hariç kramponlarının vidası olamaz.
EaréndiL
25 Mart 2012, 23:51
Ya bende ilk gördüğümde çok saçma bir motor gibi gelmişti ama forumlarda hakkında yapılan yorumları görünce aklıma yatmaya başladı şahsen.Başka bir forumda motoru tedarik eden biri şöyle demiş:
"C.tesi günü Nc 700 X motorumu teslim aldım.
İlk izlenimlerim torkun çok iyi olması ve beklentilerimin tamamını karşılaması.Viraj kabiliyeti çok başarılı , kullanımı yormuyor.Belki 200 km de ne kadar anlaşılır diyeceksiniz ama ,inanın anlaşılıyor.Honda gerçekten bu motoru iyi yapmış.
200 km lik kullanım sonrasında herkesin (ben dahil) inanmadığı yakıt tüketiminin gerçek olması
Rodajda olmasına rağmen ve şehir içi-dışı kullanımda 4 litreyi bulmuyo"
Ne derece fikir verir bilemem ama 2006 Honda Cbf 500 kullanma fırsatım oldu. 57 bg'di diye hatırlıyorum. Şehir içi için gayet kıvrak ve performans açısından da (en azından benim için) tatmin ediciydi. NC700x 'i bilemem ama NC700s'in çok keyifli bir naked olacağını düşünüyorum. Hele ki alt devirlerde torku doyurucu ve denildiği kadar tüketimi az ise çok keyifli bir naked olacaktır. CBF 500 tabi ki karbüratörlüydü ve 5-5,5 lt yakıyordu şehir içinde 100 km de. Birde 5500 devir ve üstünde canlı bir motordu. Bana bir cazip gelen yanını daha söylemek durumundayım; fiyatı. Sym'nin 18200 tl ye 400cc maxi scooter sattığı yerde honda 670cc naked'a 18750 liste fiyatı çekmiş... Yamaha da aynı fiyata xj6 satıyor ayrı. Birde beni nedense 70bg ve üstü motorlar ürkütüyor. Aşırı güç ürkütüyor anlayacağınız. Tutulacaktır bence bu model...
canekin
27 Mart 2012, 21:29
biraz araştırmaya teşvik ediyorum.
bu motosiklet enduro-touring arası.
83cm sele yüksekliği,dik ve rahat oturuş ile bir enduro ancak çelik jantları, 17 inç ön tekeri vb. ekipmanlarıyla bir touring.
motosikletler genelde yüksek devirli makinalar olarak tanınırlar.
çünkü küçük hacimden yüksek güç çıkarabilmeleri için genelde bu gereklidir (otomobilde de bu geçerlidir, zamanında yılın motoru olan honda s2000 gibi 2lt 240hp 220nm tork) ama bu nedenlede sürekli hareket edebilmek için ortalamanın üzerinde devir gereklidir böyle motorlar için.
ama gündelikte kullanılabilecek bir motosiklette dünyanın devrini çevirmeden daha debriyajdan elinizi çekerken hissedilir tork üretiyor olması gündelik kullanımda sürekli hazır güç elinizin altında demek ve motora fazla devir çevirmeden bunu yaptırabilemesi de tatminkar performans yanında yakıt ekonomisi ve kullanım kolaylığı sağladığı biraz düşününce anlaşılır durumda.
yanlız yine söylüyorum herkesin talep ve ihtiyaçları , kullanım alanları farklı.
ayrıca motosikleti kağıt üzerinde değilde siz kullanamadıysanız bile yabancı testlere ve bugüne kadar TR de sahip olanların kullanım yorumlarına biraz göz atmanızı öneriyorum.
bu arada xj6 ile karşılaştıranlar için ;
http://www.latestbikesinfo.com/compare-honda-motorcycle-nc-700-x-vs-yamaha-xj6-diversion-diversion-is-the-x.html
nc700x, yakıt ekonomisi, kullanım kolaylığıyla öne çıkan bir melez motosiklet sadece bu.
Saygılar
avciceyhan
27 Mart 2012, 21:35
bu sabah beşiktaşta bi nc 700 x gördüm zaten internetten araştırmıştım özellikle şu depodaki kask koyma yeri çok hoşuma gitti bu gün motoruda görünce cidden çok güzel şekilli bmw nin ön gagası bi multistrada havası olan motosiklet motoru gördüm cidden mükemmel duruyor nc 700 x fiyatına göre gayet uygun hatta mükemmel bi motor almanı öneririm
afelaho
28 Mart 2012, 00:18
700cc olmasından dolayı vergi dilimi bir üst seviyede. Yıllık yaklaşık 300TL fazladan vergi demek bu. Tahminen 2 sene sonra emisyona göre vergilendirme başladığında çok avantajlı olacak.
Sela alındaki benzin kapağı, uzun yolda arka seleye yükleme yapıldığında benzinlike biraz uğraştıracak gibi. Fakat ağırlık merkezi ortada olan depo bagajı için bu zahmete değer bence.
Bir kampanyadır, fiyatta indirimdir olursa almayı düşünürüm, 20.500 + tanzim masrafı biraz yüksek.
birdenizci
30 Mart 2012, 01:39
Fuar da gordugumden beri arastiriyorum x modelini... Gelen ilk partiden beyaz rengini alacagim... Cbf150 den sonra :)
ushuaia
30 Mart 2012, 10:22
Bir kampanyadır, fiyatta indirimdir olursa almayı düşünürüm, 20.500 + tanzim masrafı biraz yüksek.
umraniye dogu&bati motor anahtar teslim 20.000'e satiyordu ama ellerinde olmayabilir. arayip sormak gerek.
Aslında herkesin ihtiyaçları farklı değil. Motoru eleştirenlerin çoğu, ayda yılda bir kere yaptıkları süratleri genel kullanım şekilleri zannediyorlar. Bu motorun internetteki bir incelemesinde okumuştum, kullanıcıların %80'i motosikletlerini 140 km/h ve altı süratlerde kullanıyormuş. Yani bu kullanıcıların yüksek güçlere ihtiyacı yok. Altlarına 80 BG'lik motor bile verseniz o motorun çıkabildiği en son süratlere çıkmayacaklar. En çok ihtiyaçları olan şey alt devirlerde yüksek tork ve ara hızlanmalarda esneklik. Bu motor işte bunları karşılamak için ilk defa Honda'nın motosiklet bölümü ile otomobil bölümünün beraber tasarladığı bir motormuş. Otomobil motoru karakteristiğine yakın davranan bir motosiklet motoru taşıyor. O yüzden bu kadar düşük devirde bu kadar yüksek tork veriyor. Performansını da düşük sanmayın, 0 - 100 km hızlanması CBF 600'den daha iyiymiş. Muhtemelen, ER-6N den ve kesinlikle de Xj6'dan daha iyi kalkıyordur. Sizin XJ6 ve ER-6N'de dikkat ederek ulaşabildiğiniz tüketim değerlerine bu motor test sürüşünde ulaşmış. Testi yapan adam test esnasında yakıyor 4 litreyi.
Fiyatına gelince evet biraz fazla gibi ama üzerinde standart olarak gelen ABS'yi, benzin deposundaki bagajı, göreceli de olsa güzelliğini ve muhteşem yakıt tüketimini göz önünde bulundurursanız o kadar da yüksek sayılmaz. Hele ki bundan ne kadar iyi olursa olsun, F650GS gibi 35 bin TL'lik bir motora göre kesinlikte tercih edilebilir duruyor.
En güçlü motor en iyi motor değildir. Ne istediğinizi bilirseniz daha doğru seçim yaprsınız.
sc-aquila
30 Mart 2012, 12:41
Aslında herkesin ihtiyaçları farklı değil. Motoru eleştirenlerin çoğu, ayda yılda bir kere yaptıkları süratleri genel kullanım şekilleri zannediyorlar. Bu motorun internetteki bir incelemesinde okumuştum, kullanıcıların %80'i motosikletlerini 140 km/h ve altı süratlerde kullanıyormuş. Yani bu kullanıcıların yüksek güçlere ihtiyacı yok. Altlarına 80 BG'lik motor bile verseniz o motorun çıkabildiği en son süratlere çıkmayacaklar. En çok ihtiyaçları olan şey alt devirlerde yüksek tork ve ara hızlanmalarda esneklik. Bu motor işte bunları karşılamak için ilk defa Honda'nın motosiklet bölümü ile otomobil bölümünün beraber tasarladığı bir motormuş. Otomobil motoru karakteristiğine yakın davranan bir motosiklet motoru taşıyor. O yüzden bu kadar düşük devirde bu kadar yüksek tork veriyor. Performansını da düşük sanmayın, 0 - 100 km hızlanması CBF 600'den daha iyiymiş. Muhtemelen, ER-6N den ve kesinlikle de Xj6'dan daha iyi kalkıyordur. Sizin XJ6 ve ER-6N'de dikkat ederek ulaşabildiğiniz tüketim değerlerine bu motor test sürüşünde ulaşmış. Testi yapan adam test esnasında yakıyor 4 litreyi.
Fiyatına gelince evet biraz fazla gibi ama üzerinde standart olarak gelen ABS'yi, benzin deposundaki bagajı, göreceli de olsa güzelliğini ve muhteşem yakıt tüketimini göz önünde bulundurursanız o kadar da yüksek sayılmaz. Hele ki bundan ne kadar iyi olursa olsun, F650GS gibi 35 bin TL'lik bir motora göre kesinlikte tercih edilebilir duruyor.
En güçlü motor en iyi motor değildir. Ne istediğinizi bilirseniz daha doğru seçim yaprsınız.
güzel bi tespit olmuş. katılıyorum.:cat:
tekno
02 Nisan 2012, 11:32
Merhabalar,
2 hafta önce nc700 x satın aldım, yaklaşık 500 km yol yaptım.birçok kişi gibi (ne olduğu belli olmayan motor kavramı için) test edip kullanmasını önemle belirtmek istiyorum.
Mükemmel yol tutuş ve yakıt ekonomisi var.Yüksek oturuş pozisyonu çok iyi ,frenler mükemmel.
Şimdi sıkı durun rodajdaki bu motorsiklet şehir içinde 29.71 TL lik benzinle 157 km yapıyor.Gırtlak depo 2 seferde kanıtlanmıştır.
Selamlarımla
adanalı
02 Nisan 2012, 16:05
tekno kardeş,öncelikle hayırlı olsun,güle güle kullanın.bu ve bunun gibi bilgileri paylaşmanın bu camiaya ne kadar katkı yaptığı tartışılmaz,teşekküler.:cat:
tekno
02 Nisan 2012, 18:46
Teşekkür ederim,Allah sizlere daha iyilerini versin.Kusur olarak sayabileceğim tur camının küçük olup içten temizliğinin zor olması ,kusur sayılırsa vites göstergesi yok başka başka , başka aklıma bişey gelmiyor :-)
İntegral Abs çok iyi çalışıyor , marka vermeyim bazı kaliteli motorlar gibi frene dokunduğunuz anda devreye girmiyor,torku bayağı iyi altı yüksek Cbf 150 imi evin bahçesine koyuyordum,
onun geçtiği yerden bu da geçiyor.
Kullandıkça deneyimlerimi paylaşacağım.
Saygılar
vlknozbey
02 Nisan 2012, 18:55
Motorunuz hayırlı olsun. ben de sipariş verdim aynı motordan. ay ortası gibi teslim edecekler. gerçi ben sizler gibi deneyimli bir kullanıcı değilim ama ilk bir kaç ay trafiğe kapalı pistte kullanıp alışacağım sonrasında çıkacağım trafiğe. acelem yok:)
birdenizci
02 Nisan 2012, 23:53
kazasiz belasiz gule gule kullanin sayin @tekno ... Bizede nasip olacak insallah :)
ebu ahmed
03 Nisan 2012, 00:23
bi resim ekleyin arkadaşlar ....
tekno
03 Nisan 2012, 23:48
Vallahi çok uğraştım yükleyemedim foto
rapidhacker5
04 Nisan 2012, 15:13
keske bizimde bu kadar paramiz olsa :)
polidoryon
06 Nisan 2012, 14:28
100KM 3.7L
eksileri ön cam kısa,koltuk biraz sert
artıları yakıt tasarrufu ,yol tutuş
ciplakayak
06 Nisan 2012, 16:17
[QUOTE=polidoryon;2637449]100KM 3.7L
eksileri ön cam kısa,koltuk biraz sert
artıları yakıt tasarrufu ,yol tutuş[/QUOTE
NC 700 X aldınız mı acaba ya da bunlar süreüş deneyimleriniz mi ? Bu arada boyunuz kaç ama, sele yüksekliği hakkında ne düşünüyorsunuz ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO