PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

audioslave
29 Eylül 2012, 12:54
beyler varmı satmayı düşünen:)

mLh
30 Eylül 2012, 08:58
Tek katılmadığım nokta burası. Ben scorpion exo 750 kullanıyorum. XL boyutu. Scorpionlar diğer kasklara göre daha kalıplı. Buna rağmen benim kaskım cuk diye oturuyor. SCHUBERTH en büyük hacme sahip kask, bir tek o sığmaz diye düşünüyorum. Sığabilir de.. :rendeer:

Konu başlığıyla oldukça alakasız ama :);

Scorpion exe 750'de 1000'e nazaran sadece Güneş vizörü eksikliği vardı öyle değil mi?

twili
30 Eylül 2012, 09:25
beyler varmı satmayı düşünen:)

Enduroist ten bir arkadaş ilan vermişti. Sahibinden de bulabilirsiniz.

adanalı
30 Eylül 2012, 13:27
Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim sanirim 5ay oldu 4000km yakin yol yaptim. Bu ikinci buyuk motorum dolayisiyla kiyaslama sansim da oldu sorusu olan varsa her konuda yardimci olmaya calisirim. Orjinal honda touring cami orjinal koruma demiri ve orta sehpa, led sis fari ve cakar , bagaja cakmak soketi, acerbis dual road ledli elcik koruma ve stop ledli shad 42 lt topcase taktim. Arzu eden olursa foto ekleyebilirim. Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum aklima geldigi sirayla:
* touring cam uzun yola gidecekseniz kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor ruzgar,ha touring cam mukemmel mi boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da soyleyeyim. ama artik orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
*koruma demiri sis fari cakar icin ve motorun heybeti icin oldukca faydali
*keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
*cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam.onlari orjinal almak inanilmaz gereksiz bence
*topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi vs si full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da $ik duruyor.
*orjinal cantalar keza felaket pahali cok dusundum fakat sadece orjinal topcase bile 1300 lirayi buluyor aparatlariyla ustelik ne isik var ne yaslanma.ayni plastik.
*Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum bu makina vstrom kadar genis ve rahat degil. Ha ona gore cok artisi var mi saymakla bitmez ama uzun yolda en rahat olmak ruzgardan tam koruyamadigi icin tam olarak mumkun degil. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Vibrasyon yok bunu rahatca soyleyebilirim fakat sele tasarimi sehir ici ve kisa mesafeye yonelik sert biraz. Yumusak bi sele destegi ve basiniza ayaginiza ruzgar siperi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim. İki kisi uzun yolda ufak kaliyor devamli temas edersiniz artciyla korumali ceket vs varken, yani biraz daral gelebilir benim gibi rahatiniza duskunseniz.
*kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, bunu abs olunca virajda dahi cart fren sikarim diye dusunen olursa diye tecrube ettigimden soyluyorum az daha islak virajda bilincli yapilmis ani fren sonrasi gidon ice kapanip yere yapisiyordum. Ha abs olmasa muhtemelen yapismistim onuda soleyeyim, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.sonuc olarak abssiz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani. Hayatinizi kurtardigi an olacak bana inanin.
*depo ustu cantalari heryeri plastik oldugundan ancak koruma demiri taktirip ona baglayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
*aklima gelmisken artciyla binecekseniz ve sizin icin kiymetli ise topcase sart sart sart. Yoksa tutunuyorum diye uzun yolda bel sirt agrisindan perisan olur tedirginlik yasar daha da binesi gelmez artcinizin.
*ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile :) gercekten cok cok az yakiyor. Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.
O yuzden yukarida da belirtildigi gibi 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur. Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.

Sorular olursa seve seve cevaplarim. Bu makinayi pazar gunlerini bekleyemem ben sehir ici ya da aksam disari cikarken de binerim diyorsaniz alin alin alin. Pisman olmayacaksiniz. Sadece racingciler bagittira bagittira gezip tehlikeli sekilde surat sevenler uzak durmali bence


İyi aksamlar

ben ve benim gibi bu motoru yakın takibe almış arkadaşlarım için,çok faydalı bir bilgi olmuş.teşekkürler.motorunuzun farklı yönlerden resimlerini de önemle rica ediyoruz.tüm arkadaşlarımın kazasız belasız kullanmaları dileklerimle.

iguven
03 Ekim 2012, 16:35
Arkadaşlar ben de ciddi ciddi düşünüyorum bu motoru. Acaba istanbulda test sürüşü yapabileceğim bayi var mı? Ya da 1 gün falan kiralayabileceğim bir yer?
Tanıdık arkadaşlarımda yok malesef bu motor. Denemeden de almak istemiyorum.

habora
06 Ekim 2012, 17:28
arkadaşlar bugün kuşadası suzuki bayisine gittim .birde ne göreyim nc 700x,satılıkmı fiyatı nedir diyecek oldum .satılık değil yeni aldık kendimizin dediler ....yorum sizin

Ramazan Can
06 Ekim 2012, 17:36
x modeli benimde kafamı karıştırıyr ama x modeli pahalı..

bilmek
07 Ekim 2012, 20:17
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/429333_2382906509203_276590894_n.jpg

29 eylülde aldım. Selesini 4 cm. alçalttım. Sürüşü zevkli. Memnunum.

ferdinandd
07 Ekim 2012, 20:50
29 eylülde aldım. Selesini 4 cm. alçalttım. Sürüşü zevkli. Memnunum.

Hayırlı olsun :) Selesi maksimum nekadar alçaltılabiliyormuş acaba :silent: NC S te topuklarım dahil basabiliyorum fakat X te parmak uçlarım zor dokunuyor zemine :/

Ramazan Can
07 Ekim 2012, 21:17
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/429333_2382906509203_276590894_n.jpg

29 eylülde aldım. Selesini 4 cm. alçalttım. Sürüşü zevkli. Memnunum.

ne kadar a maal oldu...

bilmek
07 Ekim 2012, 21:19
4 cm. den fazla alçaltmanızı önermem. Artçı ile tümseklerde çamurluğa deyebilir. Zaten 4 cm. alçalınca S ile aynı oluyor sele yüksekliği.

karapara
08 Ekim 2012, 13:46
Motosiklet sahipleri bu motor hakkında izlenimlerini biraz daha paylaşsa çok faydalı olur inancındayım..Zira bir sürü insan niyet etmekte ancak bilgisizlik yüzünden almaya cesaret edememekte..:)

twili
08 Ekim 2012, 15:01
Selamlar,

Ben 5.000 km CB125E kullandıktan sonra cesaret edip NC700X alanlardan biriyim. Şu anda 1.500km'yi geçtim. Henüz hiç bir şikayetim yok. Almadan önce CBF500, BMW G650 test sürüşüne çıktım. Hepsi güzeldi hiçbirine kötü diyemem ama NC700X'e ilk bindiğim andan itibaren çok farklıydı. Dengesi, gazı, freni derken 4-5 sene boyunca değiştirmeden kullanacağım bir motorum oldu diye düşünüyorum. Honda olması sebebiyle bazı zorunlu aksesuarlar yoktu üzerinde. Koruma demiri, orta sehpa gibi şeyler. Bazılarının henüz gelmesini bekliyorum. Bu arada Trax alüminyum yan çanta, ve Givi koruma demiri takdırdım. Çakmak soketi, orta sehpa, Trax topcase, ayak deflektör seti ve tutoro automatic chain oiler sipariş verdim. Bunlar gelince sanırım uzunca bir süre motosikletime masraf yapmam gerek kalmayacak. Bu haliyle bile bence piyasada alınabilecek en iyi şehir + uzun yol motosikleti. 100km de ortalama 3,5 lt yakıyorum. Yağmurlu havalarda ise bir sıkıntı yaşamadım. Sadece hızımı %30 civarında düşürdüm. Vibrasyon neredeyse hiç yok. Aksesuarlarımın tamamı gelince sizlerle resim de paylaşırım.

GP500-1st
08 Ekim 2012, 16:18
Selamlar,

Ben 5.000 km CB125E kullandıktan sonra cesaret edip NC700X alanlardan biriyim. Şu anda 1.500km'yi geçtim. Henüz hiç bir şikayetim yok. Almadan önce CBF500, BMW G650 test sürüşüne çıktım. Hepsi güzeldi hiçbirine kötü diyemem ama NC700X'e ilk bindiğim andan itibaren çok farklıydı. Dengesi, gazı, freni derken 4-5 sene boyunca değiştirmeden kullanacağım bir motorum oldu diye düşünüyorum. Honda olması sebebiyle bazı zorunlu aksesuarlar yoktu üzerinde. Koruma demiri, orta sehpa gibi şeyler. Bazılarının henüz gelmesini bekliyorum. Bu arada Trax alüminyum yan çanta, ve Givi koruma demiri takdırdım. Çakmak soketi, orta sehpa, Trax topcase, ayak deflektör seti ve tutoro automatic chain oiler sipariş verdim. Bunlar gelince sanırım uzunca bir süre motosikletime masraf yapmam gerek kalmayacak. Bu haliyle bile bence piyasada alınabilecek en iyi şehir + uzun yol motosikleti. 100km de ortalama 3,5 lt yakıyorum. Yağmurlu havalarda ise bir sıkıntı yaşamadım. Sadece hızımı %30 civarında düşürdüm. Vibrasyon neredeyse hiç yok. Aksesuarlarımın tamamı gelince sizlerle resim de paylaşırım.

Güle güle kullanın...

iguven
09 Ekim 2012, 21:07
Motosiklet sahipleri bu motor hakkında izlenimlerini biraz daha paylaşsa çok faydalı olur inancındayım..Zira bir sürü insan niyet etmekte ancak bilgisizlik yüzünden almaya cesaret edememekte..:)

Aslinda bir test surusu yapan bayi olsa Hondanin cok guzel olur. Honda motor ayirmiyormus test surusu icin. Bende motoru cok merak ediyorum ama surmek daha kismet olmadi.:salut:

Reşit
09 Ekim 2012, 23:16
Arkadaşlar merhaba. Honda'nın yedek parçada uyguladığı fiyat politikası hakkında görüşümü belirtmek istiyorum. Üç gün önce arka fren balatasının bittiğini fark ettim. Honda'yı aradım ve fiyatı öğrendim. Sıkı durun, tam 207 TL + işçilik. Evet yanlış duymadınız böyle saçma sapan bir fiyatı var. Sinyali sordum keza o da ateş pahası. Tam 298 lira. Yahu arkadaş hiç mi insafınız yok, motor az yakıyor diye yedek parça ve aksesuardan geçirmek zorunda mısınız? Orta sehpa 480 lira. Çanta seti 3000 lira. Ne oluyoruz yahu. Aynı markanın cbr 250 model motorunun karenajı 54 lira iken bir üst sınıfa ait motorun karenajı neden binlerce liraya satılır. Bu vicdansızlıktır. Ben de arkadaş çevrem vasıtasıyla bulduğum EBC marka fren balatasını değiştirdim ve cebimden 100 tl çıktı. 70 liraya da vardı ama bu daha yumuşak bir balata ve daha iyi fren performansı sunuyor. Biraz daha kısa süre kullanırım ama iyisini kullanayım dedim. Kawasaki ve Yamaha'ya fiyatlar konusunda çamur atanlar Honda'nın fiyatlarına da baksınlar ve öyle yorum yapsınlar. Bundan sonra servise de götürmüyorum motoru. 100 lira nerede 240 lira nerede. Çok sinirlendim vallhi :farao:

Paylaşmak istedim. Kazsız sürüşler..

habora
10 Ekim 2012, 08:00
gercekdende pahalı imiş ,merak ettiğim şuki hangi ara balatayı bitirdin yani kac km de ,cünkü motor daha cok yeni,kaçbin km de bir değiştireceğiz fikir verir

Ramazan Can
10 Ekim 2012, 08:11
Arkadaşlar merhaba. Honda'nın yedek parçada uyguladığı fiyat politikası hakkında görüşümü belirtmek istiyorum. Üç gün önce arka fren balatasının bittiğini fark ettim. Honda'yı aradım ve fiyatı öğrendim. Sıkı durun, tam 207 TL + işçilik. Evet yanlış duymadınız böyle saçma sapan bir fiyatı var. Sinyali sordum keza o da ateş pahası. Tam 298 lira. Yahu arkadaş hiç mi insafınız yok, motor az yakıyor diye yedek parça ve aksesuardan geçirmek zorunda mısınız? Orta sehpa 480 lira. Çanta seti 3000 lira. Ne oluyoruz yahu. Aynı markanın cbr 250 model motorunun karenajı 54 lira iken bir üst sınıfa ait motorun karenajı neden binlerce liraya satılır. Bu vicdansızlıktır. Ben de arkadaş çevrem vasıtasıyla bulduğum EBC marka fren balatasını değiştirdim ve cebimden 100 tl çıktı. 70 liraya da vardı ama bu daha yumuşak bir balata ve daha iyi fren performansı sunuyor. Biraz daha kısa süre kullanırım ama iyisini kullanayım dedim. Kawasaki ve Yamaha'ya fiyatlar konusunda çamur atanlar Honda'nın fiyatlarına da baksınlar ve öyle yorum yapsınlar. Bundan sonra servise de götürmüyorum motoru. 100 lira nerede 240 lira nerede. Çok sinirlendim vallhi :farao:

Paylaşmak istedim. Kazsız sürüşler..

reşit honda fiyat politikası bu.. normal yani... üstelik bazen çözülmeyen kronik problemleri kullnıcıya yüklemeleride başka dert.


BİRDE ŞU VAR MOTOR KAÇ BİNE geldi... yani ne kadar sık bir balata değişimi olacak... sen işi bilen düzenli fren kullanan birisin sende erken biterse diyerlerinin vay haline..

Yusuf Ziya
10 Ekim 2012, 09:52
reşit honda fiyat politikası bu.. normal yani... üstelik bazen çözülmeyen kronik problemleri kullnıcıya yüklemeleride başka dert.


BİRDE ŞU VAR MOTOR KAÇ BİNE geldi... yani ne kadar sık bir balata değişimi olacak... sen işi bilen düzenli fren kullanan birisin sende erken biterse diyerlerinin vay haline..

Önemli bir detay,
Reşit kerdeşimin bilgilendirmesini bekliyoruz.

karapara
10 Ekim 2012, 10:10
Selamlar,

Ben 5.000 km CB125E kullandıktan sonra cesaret edip NC700X alanlardan biriyim. Şu anda 1.500km'yi geçtim. Henüz hiç bir şikayetim yok. Almadan önce CBF500, BMW G650 test sürüşüne çıktım. Hepsi güzeldi hiçbirine kötü diyemem ama NC700X'e ilk bindiğim andan itibaren çok farklıydı. Dengesi, gazı, freni derken 4-5 sene boyunca değiştirmeden kullanacağım bir motorum oldu diye düşünüyorum. Honda olması sebebiyle bazı zorunlu aksesuarlar yoktu üzerinde. Koruma demiri, orta sehpa gibi şeyler. Bazılarının henüz gelmesini bekliyorum. Bu arada Trax alüminyum yan çanta, ve Givi koruma demiri takdırdım. Çakmak soketi, orta sehpa, Trax topcase, ayak deflektör seti ve tutoro automatic chain oiler sipariş verdim. Bunlar gelince sanırım uzunca bir süre motosikletime masraf yapmam gerek kalmayacak. Bu haliyle bile bence piyasada alınabilecek en iyi şehir + uzun yol motosikleti. 100km de ortalama 3,5 lt yakıyorum. Yağmurlu havalarda ise bir sıkıntı yaşamadım. Sadece hızımı %30 civarında düşürdüm. Vibrasyon neredeyse hiç yok. Aksesuarlarımın tamamı gelince sizlerle resim de paylaşırım.

Selam hocam bende sizin izinizden gidiyor gibiyim zira bende şimdiye kadar sadece 5000 km civarı olan (ilk motor bu yaz her hafta sonu bir yerlere gittim) CB125E kullandım. Şehir içinde kullanmıyorum genelde hafta sonları gezi amaçlı kullandım... CB125E'den sonra bu motoru kullanırken ağırlık,kullanım vs.. açısından zorlk çektiniz mi? Çrktiyseniz ne gibi zorluklar??? Ben motoru büyüteyim mi yoksa biraz daha bu CB125'le devam mı edeyim karar veremedim... Zira bazen büyük motor daha güvenli diyorum ABs,denge,ivmelenme, bazen de küçük motora bira daha hakim ol motoru evire çevire kullan sonra büyüt diyorum arada kaldım..Sen bu değişimden memnun musun??

Ramazan Can
10 Ekim 2012, 13:57
Önemli bir detay,
Reşit kerdeşimin bilgilendirmesini bekliyoruz.

aynen reşit yakında bilgilendirecektir...

mysterytrain1
10 Ekim 2012, 19:09
Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim sanirim 5ay oldu 4000km yakin yol yaptim. Bu ikinci buyuk motorum dolayisiyla kiyaslama sansim da oldu sorusu olan varsa her konuda yardimci olmaya calisirim. Orjinal honda touring cami orjinal koruma demiri ve orta sehpa, led sis fari ve cakar , bagaja cakmak soketi, acerbis dual road ledli elcik koruma ve stop ledli shad 42 lt topcase taktim. Arzu eden olursa foto ekleyebilirim. Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum aklima geldigi sirayla:
* touring cam uzun yola gidecekseniz kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor ruzgar,ha touring cam mukemmel mi boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da soyleyeyim. ama artik orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
*koruma demiri sis fari cakar icin ve motorun heybeti icin oldukca faydali
*keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
*cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam.onlari orjinal almak inanilmaz gereksiz bence
*topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi vs si full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da $ik duruyor.
*orjinal cantalar keza felaket pahali cok dusundum fakat sadece orjinal topcase bile 1300 lirayi buluyor aparatlariyla ustelik ne isik var ne yaslanma.ayni plastik.
*Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum bu makina vstrom kadar genis ve rahat degil. Ha ona gore cok artisi var mi saymakla bitmez ama uzun yolda en rahat olmak ruzgardan tam koruyamadigi icin tam olarak mumkun degil. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Vibrasyon yok bunu rahatca soyleyebilirim fakat sele tasarimi sehir ici ve kisa mesafeye yonelik sert biraz. Yumusak bi sele destegi ve basiniza ayaginiza ruzgar siperi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim. İki kisi uzun yolda ufak kaliyor devamli temas edersiniz artciyla korumali ceket vs varken, yani biraz daral gelebilir benim gibi rahatiniza duskunseniz.
*kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, bunu abs olunca virajda dahi cart fren sikarim diye dusunen olursa diye tecrube ettigimden soyluyorum az daha islak virajda bilincli yapilmis ani fren sonrasi gidon ice kapanip yere yapisiyordum. Ha abs olmasa muhtemelen yapismistim onuda soleyeyim, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.sonuc olarak abssiz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani. Hayatinizi kurtardigi an olacak bana inanin.
*depo ustu cantalari heryeri plastik oldugundan ancak koruma demiri taktirip ona baglayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
*aklima gelmisken artciyla binecekseniz ve sizin icin kiymetli ise topcase sart sart sart. Yoksa tutunuyorum diye uzun yolda bel sirt agrisindan perisan olur tedirginlik yasar daha da binesi gelmez artcinizin.
*ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile gercekten cok cok az yakiyor. Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.
O yuzden yukarida da belirtildigi gibi 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur. Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.

Sorular olursa seve seve cevaplarim. Bu makinayi pazar gunlerini bekleyemem ben sehir ici ya da aksam disari cikarken de binerim diyorsaniz alin alin alin. Pisman olmayacaksiniz. Sadece racingciler bagittira bagittira gezip tehlikeli sekilde surat sevenler uzak durmali bence


İyi aksamlar


Sevgili arkadaşlar resim eklemem biraz gecikti kusura bakmayın.

http://postimage.org/image/u90c653fb/

http://postimage.org/image/xhkcil89d/

http://postimage.org/image/n2lvybf8v/

BU arada kask büyüklüğü konusunda bazı arkadaşlar XL bazı markalar depo üstündeki bagaja sığabilir demiş doğrudur tabiki yalnız şu var detay olarak bluetooth intercom cihazı takılıysa kaskınızda yada en ufak çıkıntı yapacak bir aparat varsa boyu ne olursa olsun girmemesi muhtemel. o yuzden bende interkom cihazı bulunduğundan o bagajı diğer herşey için kullanıyorum artık.

sorularınız olursa cevaplayabilirim

Reşit
10 Ekim 2012, 23:42
Geldim arkadaşlar, biraz geç gördüm kusura bakmayın. Motor 9000 km'de. Normal değişim süresi maksimum 12000 miş zaten. Ben iyi gittiğimi düşünüyorum. Yeni aldığım balata ne kadar gidecek bakalım..

Ramazan Can
10 Ekim 2012, 23:51
Geldim arkadaşlar, biraz geç gördüm kusura bakmayın. Motor 9000 km'de. Normal değişim süresi maksimum 12000 miş zaten. Ben iyi gittiğimi düşünüyorum. Yeni aldığım balata ne kadar gidecek bakalım..

sende 9000 giden normal duruş kalkış yapan biri için 6000 olur.. bence az.. ama yumuşak ve fren güzelliği için çok yumuşak bir balata kullanılmış olabilir...

ferdinandd
11 Ekim 2012, 00:02
Bana göre kalitesi ve verimi yerinde olduktan sonra ömrü mühim değil, benim canımı sıkan da maliyeti oldu :sunny:

Reşit
11 Ekim 2012, 01:17
sende 9000 giden normal duruş kalkış yapan biri için 6000 olur.. bence az.. ama yumuşak ve fren güzelliği için çok yumuşak bir balata kullanılmış olabilir...

Abi sonuçta GKN 5000'de arka balata bitiriyor. Arka piston tek olduğu için 220 kg makineyi durdurmak için çabuk eriyor zavallı :mrgreen: Mesela ön balatam daha 4-5 bin civarı gider. Ben sürekli arka pedalı kullandığımdan dolayı arka daha çabuk bitti. Kombine olduğundan önü çok kullanmıyorum. Normal yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

Ön balatanın bitmesine yakın yurt dışından getireceğim balataları. Bir site buldum ön arka EBC yumuşak balata yani en iyisi kargo dahil 145 liraya geliyor. Bence çok iyi. Takım olarak getireceğim :cat:[COLOR="Silver"]

twili
11 Ekim 2012, 01:18
Selam hocam bende sizin izinizden gidiyor gibiyim zira bende şimdiye kadar sadece 5000 km civarı olan (ilk motor bu yaz her hafta sonu bir yerlere gittim) CB125E kullandım. Şehir içinde kullanmıyorum genelde hafta sonları gezi amaçlı kullandım... CB125E'den sonra bu motoru kullanırken ağırlık,kullanım vs.. açısından zorlk çektiniz mi? Çrktiyseniz ne gibi zorluklar??? Ben motoru büyüteyim mi yoksa biraz daha bu CB125'le devam mı edeyim karar veremedim... Zira bazen büyük motor daha güvenli diyorum ABs,denge,ivmelenme, bazen de küçük motora bira daha hakim ol motoru evire çevire kullan sonra büyüt diyorum arada kaldım..Sen bu değişimden memnun musun??
Selamlar,
Ben motoru ilk aldığımda çok ciddi bir zorluk çekmedim. Öncesinde bir arkadaşın cbf500'ünü biraz kullanmıştım. Sonrasında ise Borusan'da G650'yi test ettim. Yani NC700X'i teslim aldığımda nasıl bir şey ile karşılaşacağımı aşağı yukarı biliyordum. Ama en önemlisi aldığım eğitim diye düşünüyorum. Daha önce cb125e konusunda da bahsetmiştim. CB125e'yi eğitimde ki 8 çalışmalarında pegi yere sürtecek kadar yatırmıştık. bu tek başına bir gösterge değil ama motora çok hakimdim. Sonrasında buna geçince yaklaşık 500 km sonra alıştım. bugün 2000km yi devirdim. Artık alıştım mı diye düşünmüyorum bile. Sadece motora alışmaya çalışırken bazı alışkanlıkları yitirdim şimdi onlara çalışıyorum. Ben ağırlıklı haftaiçi kullanıyorum. Yoğun trafikte oluyor genelde. Kıvraklık konusunda bence cb125e'den daha kıvrak bir motor. kesinlikle daha dengeli ve titreşimsiz. Kombine ABS ise çok rahat. Yağmurlarda çok rahat ettim. Ama en güzeli TEM ve E5 te artık kamyonların olduğu şeritte bulunma zorunluluğumun kalmamış olması. Maalesef bu motor ciddi bağımlılık yapıyor. :) Ama en güzeli motoru aldığım gündü. Benzinci beğenmeme gafletine düştüğümden benzini bitirdim ve ilk günden yaklaşık 200metre motoru itmek zorunda kaldım. :) İyi bir adaptasyon eğitiminin başlangıcını yapmış oldum böylece. CB125E'den sonra gerçekten ağır bir motorsiklet. :)

habora
11 Ekim 2012, 09:34
arkadaşlar selam bende nc 700 s beğeniyorum ve alıcam fakat 2013 model olsun diye bekliceceğim. sizce fiyatında veya renklerinde yada özelliklerinde değişim olacakmı yani bir duyumu olan varmı.....keyifli sürüşler

Ramazan Can
11 Ekim 2012, 09:42
yurt dışından getirtmek daha mantıklı..

Reşit
11 Ekim 2012, 13:26
arkadaşlar selam bende nc 700 s beğeniyorum ve alıcam fakat 2013 model olsun diye bekliceceğim. sizce fiyatında veya renklerinde yada özelliklerinde değişim olacakmı yani bir duyumu olan varmı.....keyifli sürüşler

ötv ve kdv ye zam geldi. 2013'e kadar kesin yansıtırlar fiyatlara

canekin
11 Ekim 2012, 14:16
Abi sonuçta GKN 5000'de arka balata bitiriyor. Arka piston tek olduğu için 220 kg makineyi durdurmak için çabuk eriyor zavallı :mrgreen: Mesela ön balatam daha 4-5 bin civarı gider. Ben sürekli arka pedalı kullandığımdan dolayı arka daha çabuk bitti. Kombine olduğundan önü çok kullanmıyorum. Normal yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

Ön balatanın bitmesine yakın yurt dışından getireceğim balataları. Bir site buldum ön arka EBC yumuşak balata yani en iyisi kargo dahil 145 liraya geliyor. Bence çok iyi. Takım olarak getireceğim :cat:[COLOR="Silver"]

Mesaj alındı Reşit. Bende 12000 bakımı için gerekli bazı parçaları ebay den falan almayı düşünüyorum.

Sadece arka frene alışma derim bu arada kombine ye güvenip, doğru akışkanlığı kaybedersin.

Neyse benimde 2500 u geçti sanırım 2.5 ayda. givi arka + yan çantalar, koruma demiri, on çamurluk uzatma tamam.
Sırada givi ön cam ve aydınlatma işlemleri var, önce ben yapayım sonra «twili» nin başına masraf açacağım :)

twili
11 Ekim 2012, 14:43
Mesaj alındı Reşit. Bende 12000 bakımı için gerekli bazı parçaları ebay den falan almayı düşünüyorum.

Sadece arka frene alışma derim bu arada kombine ye güvenip, doğru akışkanlığı kaybedersin.

Neyse benimde 2500 u geçti sanırım 2.5 ayda. givi arka + yan çantalar, koruma demiri, on çamurluk uzatma tamam.
Sırada givi ön cam ve aydınlatma işlemleri var, önce ben yapayım sonra «twili» nin başına masraf açacağım :)

Hainlik yapıyorsun bak. Akşam tutoro'yu getireyim de masrafı ben açayım. :)

Ramazan Can
11 Ekim 2012, 14:52
ötv ve kdv ye zam geldi. 2013'e kadar kesin yansıtırlar fiyatlara


aynen katılıyorum.. x modeli bana göre daha güzel...

habora
12 Ekim 2012, 02:26
aynen katılıyorum.. x modeli bana göre daha güzel...

boydan kurtarmıyr 1.70

maxi97
12 Ekim 2012, 05:27
boy yok diye illa naked mi alacağız :silent:

çıplak ayak 1.70im.

tabanı kalın bot bakacağız artık.

gerçi moturu alacak parayı bulduk da bot kaldı :queen:

Ramazan Can
12 Ekim 2012, 07:29
boydan kurtarmıyr 1.70

ben 1,78 tam bana göre yani..

canekin
13 Ekim 2012, 01:02
Ön çamurluk uzatma/eki :

http://imageshack.us/a/img32/106/20121012193721.jpg

ön çamurluğun sıçrattıkları radyatörü oldukça kirletiyor, kışın çok kir birikecek gibi TR yollarının pisliğinde, pislik mühim değil de, radyatörün ömrüne sakıncası illa olacaktır.

tastandidem
13 Ekim 2012, 04:47
iyi geceler arkadaşlar uzun ve çok uzun zaman sonra merhaba tüm iki teker sevdalılarına. amasyaya yerleştim motor hayırlı geldi. 5000km oldu yağını değiştirip zinciri her 500 km yağladım.
bu sıra neler yaptım:
son hız olarak iki kişi rahat 160 gördüm ve 3-4 dk gittim
yakıt tüketimine hala hayran kalmış durumdayım
dengeli frenlemesi sorunsuz rahat bir motor tekrarlıyorum
soran arkadaşım için evet erdekten dolu depo çıktım ankaraya kadar tek ikmal yaptım sorusu olan varsa cevaplamaktan zevk duyarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:44 ----------

kardeşim amasyaya yerleştim iş nedeni ile

Ramazan Can
13 Ekim 2012, 08:25
Ön çamurluk uzatma/eki :

http://imageshack.us/a/img32/106/20121012193721.jpg

ön çamurluğun sıçrattıkları radyatörü oldukça kirletiyor, kışın çok kir birikecek gibi TR yollarının pisliğinde, pislik mühim değil de, radyatörün ömrüne sakıncası illa olacaktır.

radyatöre gelen parçacıklar zamanla radyatöre zararda verecektir... doğru tercih..

canekin
13 Ekim 2012, 16:30
radyatöre gelen parçacıklar zamanla radyatöre zararda verecektir... doğru tercih..
Onun için birde el emeği göz nuru birde radyatör koruyucu yaparsam, taş sekmeleri vs. Ye Karşı da iyice korumuş olucam :)

Reşit
13 Ekim 2012, 20:49
Herkese merhaba. Bugün Borusan otoya gidip 1200 gs test ettim ve motorumdan soğudum :pale: Arkadaş bizim sele tahtaymış :pr: Böyle bir motor olamaz yahu çok şaşırttı beni. Motoru sürerken gerizekalı gibi sürekli istemsiz olarak sırıttım :cherry: Mutlaka gidip sürülmesi gereken bir motor. Gerçi o motorsa bizim bindiğimiz ne. Nasıl bir iştir anlamadım. Adam öyle bir motor yapmış ki 700 cc motora motor demiyorum :silent: Ama en iyi motor sahip olduğum diyerek kendimi avutuyorum. Ayrıca en az yakan da benim, NC'ye devam:thumleft:

Ramazan Can
13 Ekim 2012, 20:59
Herkese merhaba. Bugün Borusan otoya gidip 1200 gs test ettim ve motorumdan soğudum :pale: Arkadaş bizim sele tahtaymış :pr: Böyle bir motor olamaz yahu çok şaşırttı beni. Motoru sürerken gerizekalı gibi sürekli istemsiz olarak sırıttım :cherry: Mutlaka gidip sürülmesi gereken bir motor. Gerçi o motorsa bizim bindiğimiz ne. Nasıl bir iştir anlamadım. Adam öyle bir motor yapmış ki 700 cc motora motor demiyorum :silent: Ama en iyi motor sahip olduğum diyerek kendimi avutuyorum. Ayrıca en az yakan da benim, NC'ye devam:thumleft:

NE KADAR KÖFTE O KADAR EKMEK...

canekin
13 Ekim 2012, 21:14
Herkese merhaba. Bugün Borusan otoya gidip 1200 gs test ettim ve motorumdan soğudum :pale: Arkadaş bizim sele tahtaymış :pr: Böyle bir motor olamaz yahu çok şaşırttı beni. Motoru sürerken gerizekalı gibi sürekli istemsiz olarak sırıttım :cherry: Mutlaka gidip sürülmesi gereken bir motor. Gerçi o motorsa bizim bindiğimiz ne. Nasıl bir iştir anlamadım. Adam öyle bir motor yapmış ki 700 cc motora motor demiyorum :silent: Ama en iyi motor sahip olduğum diyerek kendimi avutuyorum. Ayrıca en az yakan da benim, NC'ye devam:thumleft:

Acı ama gerçek :)

Bende arkadaşımın 2006 modelini kullanmıştım, baya şahaneydi !

Ramazan Can
13 Ekim 2012, 21:31
Acı ama gerçek :)

Bende arkadaşımın 2006 modelini kullanmıştım, baya şahaneydi !

adamlar yapıyor kardeş..

Reşit
14 Ekim 2012, 01:38
Acı ama gerçek :)

Bende arkadaşımın 2006 modelini kullanmıştım, baya şahaneydi !

Valla 2006'da çok iyidir. Böbreğimi satmaya karar verdim, alıyorum en kısa zamanda :flower:

Ramazan Can
14 Ekim 2012, 08:39
Valla 2006'da çok iyidir. Böbreğimi satmaya karar verdim, alıyorum en kısa zamanda :flower:

o motor için her şeye değer diyorsun yani...

jönysf
15 Ekim 2012, 16:15
selam arkadaşlar. Bu motorların yakıt tüketimi nedir?

canekin
16 Ekim 2012, 19:26
selam arkadaşlar. Bu motorların yakıt tüketimi nedir?

her türlü kullanım koşulunda, 3.2lt/100km de sanırım en düşük tüketim benim TR' de duyduğum. En yüksek ise 4.5lt/100km de.

Ramazan Can
16 Ekim 2012, 19:49
selam arkadaşlar. Bu motorların yakıt tüketimi nedir?

hiç yakmıyor denebilir...

casillas00
17 Ekim 2012, 00:24
ulen başta Reşit olmak üzere tüm NC'si olanlara uyuz oluyom benım cbr250 ile aynı yakıyolar asdaldnbalsd :D

Hele bazen Reşit benden de az yakıo cıbırı yakasım geliyo :)