Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
aydin-ist
21 Mart 2016, 00:39
NC 750 X'deki aksesuar işlerini gördükten sonra, alacağım bir sonraki makineyi, orjinal olarak 'Adventure' vs ne varsa, en aksesuarlısından alıp, devamında çöp takmamanın gerektiğini gördüm. ( Led Sis farları, ve arkaya ek stop lambası hariç ) Başladığınızda işin ucu gelmiyor.
Kısacası alabileceğin en FULL'ü alacaksın, devamında dokunmayıp keyifine bakacaksın.
Ramazan Can
21 Mart 2016, 00:46
vites göstergesi bizim motorlara takan varmı acaba...
_oXXo_
21 Mart 2016, 01:54
vites göstergesi bizim motorlara takan varmı acaba...
yukarıda yazdım benim motorda var. gl marka .
Seviyorum seni Ramazan
Nede olsa eski ybr ciyiz :)
Bize ne oldu da honda Cı olduk :P
Allah başka dert vermesin honda yetiyor
Razor999
21 Mart 2016, 10:27
yukarıda yazdım benim motorda var. gl marka .
biraz daha detay verebilir misiniz? Nereden aldınız? Ne kadara mal oldu? Ürünün fotğrafları gibi :)
antilop_skul
21 Mart 2016, 13:43
beyler kırmızı olanı aradım hasar kaydı var ama para gözükmühor dedi başka bir aracın aynasına carpmıs 20500 e bırakıyor ne yapmak gerek ? alsakmı almasakmı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
motora bakmaya gidince nelerine bakalım özellikle belirtmek istediğiniz yer varmı ? debriyaj tasına bakcaz mesela bilyalar amansörler lastikler
Zincir Dişli fren balatalarına
Debriyaj Tası ve balata dırumuna da göz at
Ramazan Can
21 Mart 2016, 14:20
Hep hasar kaydında öyle oluyor zaten . Arkadan kapıya vurma aynaya çarpma . Plakaya ve sase ye kazali kaydı girildiği için sigortan bi tık daha yüksek olacak . 34 plaka almazsan ve kazası olmazsa 300 lira sigorta . 34 plaka olunca 700 den aşağı çıkmaz bilgin olsun. Tramer kaydı olmayan al derim ben. Debraj taşı amortisör Balata dişli zincir ve lastikler çok yipranan ve masraflı pahalı olan yerler . Bunlara dikkat et. Zincir dişli demek 700 800 demek . Lastik demek 1000 tl denek ornegin
Arenli
21 Mart 2016, 14:49
Bu tas konusunda bilgisi olanlar yazabilirmi, mesela tasın neresi arıza yapar. Arızalı olduğu nerden anlaşılır.
Ben motorun lastiklerini değiştirirken, değiştiren tamirci bunların debriyajı kronik sıkıntılı dedi. Sonra çalıştırıp baktı 1. vitese geçerken tak diye ses yapıyor balataları değiştirelim dedi. Bende servise götürüp dinlettim herşey normal dedi. Geçen gün bi arkadaşa lastik değiştirmek için aynı tamirciye gittik. Aynı tamirci balataları değiştirme mevzusunda tasıda tamir ederiz dedi. Ne yapacaksınız dedik. Yayları falan var dedi lafı geveledi. Debriyajda kaçırma yok, ayırmama yok. Boştayken ses var debriyaja basınca kesiliyor. Aynı tamirci durduğu yerde peşpeşe vitese takmaya uğraşıyor sonra sıkıntı var diyor ama ne olduğunu söyleyemiyor. Bende bozmadım yağ yeni sonra değiştiririz falan dedim. Hatta en son bütün büyük motorlarda 1. vitese geçerken ses yapar dedi bütün inandırıcılığını kaybetti. Milletin para için gözü dönüyor sanırım. Aynı yerde NC sahibi bir arkadaş aynı ses bendede var hatta ışıklarda rahatsız olunca debriyaja basılı tutuyorum dedi.
Debriyajın resimleri var elimde Razor999 sağolsun göndermiş. Yağ değişiminde söküp bakacam bakalım aşınan neresi varmış. Ama ben bu tas sesi dediğimiz sesi Hondanın ana sayfasındaki nc nin sesinde bile duyuyorum. Dinlediğim bütün nc lerdede aynı ses var. Biraz az veya biraz çok ama hepsinde var. İnternetten dinliyorum canlı dinliyorum. Hatta 9000 km deki bir arkadaş ta benim gibi rahatsız olup servise göstermiş herşey normal demişler. En son kafaya takacak bir şey olmadığına hükmettim.
aydin-ist
21 Mart 2016, 15:20
Bu tas konusunda bilgisi olanlar yazabilirmi, mesela tasın neresi arıza yapar. Arızalı olduğu nerden anlaşılır.
Ben motorun lastiklerini değiştirirken, değiştiren tamirci bunların debriyajı kronik sıkıntılı dedi. Sonra çalıştırıp baktı 1. vitese geçerken tak diye ses yapıyor balataları değiştirelim dedi. Bende servise götürüp dinlettim herşey normal dedi. Geçen gün bi arkadaşa lastik değiştirmek için aynı tamirciye gittik. Aynı tamirci balataları değiştirme mevzusunda tasıda tamir ederiz dedi. Ne yapacaksınız dedik. Yayları falan var dedi lafı geveledi. Debriyajda kaçırma yok, ayırmama yok. Boştayken ses var debriyaja basınca kesiliyor. Aynı tamirci durduğu yerde peşpeşe vitese takmaya uğraşıyor sonra sıkıntı var diyor ama ne olduğunu söyleyemiyor. Bende bozmadım yağ yeni sonra değiştiririz falan dedim. Hatta en son bütün büyük motorlarda 1. vitese geçerken ses yapar dedi bütün inandırıcılığını kaybetti. Milletin para için gözü dönüyor sanırım. Aynı yerde NC sahibi bir arkadaş aynı ses bendede var hatta ışıklarda rahatsız olunca debriyaja basılı tutuyorum dedi.
Debriyajın resimleri var elimde Razor999 sağolsun göndermiş. Yağ değişiminde söküp bakacam bakalım aşınan neresi varmış. Ama ben bu tas sesi dediğimiz sesi Hondanın ana sayfasındaki nc nin sesinde bile duyuyorum. Dinlediğim bütün nc lerdede aynı ses var. Biraz az veya biraz çok ama hepsinde var. İnternetten dinliyorum canlı dinliyorum. Hatta 9000 km deki bir arkadaş ta benim gibi rahatsız olup servise göstermiş herşey normal demişler. En son kafaya takacak bir şey olmadığına hükmettim.
Bende de birinci vitese geçerken tak diye ses yapıyor, ama dedikleri gibi bu geçiş sesinin normal olduğu bilgisi var bende de.
antilop_skul
21 Mart 2016, 15:31
aslında tasta bozulacak birsey yok tas dediğimizolay tencere dusunun onun gibi . buyuk olasılıkla bilya ile alakalı olabilir. arabalarda öyle olur genelde . bildiğim kadarı ile motor calısıyorken ki se ile debriyaja basınca cıkan ses farklı ise debriyajda sıkıntı var demektir.
schumacher__
21 Mart 2016, 16:46
bahsettiğiniz seslerin hepsi 0km aldığım NCde vardı ve herkesin motorunda da var. Motorun işleyişi böyle, boşuna ustalara kurcalatmayın motorunuzu.
antilop_skul
21 Mart 2016, 17:04
bahsettiğiniz seslerin hepsi 0km aldığım NCde vardı ve herkesin motorunda da var. Motorun işleyişi böyle, boşuna ustalara kurcalatmayın motorunuzu.
aynen katılıyorum m-motosiklet genelinde aslında var böyle sesler fakat cok dikkat etmek lazım sesi duymak için . katur kutur ses geliyorsa zaten calıstırmadan baktırmak gerek hafif bi ugultu normaldir
Razor999
21 Mart 2016, 17:06
Geçen cuma çanakkaleye giderken NC için HGS çıkartmamıştım ve yanıma benim D'elight ın HGS sini aldım ve çıktım yola :pl:
Ne yazık ki silivride geçerken HGS okumadı ve hooop plakaya HGS cezasını yedik. 15 gün içinde şimdi bu motor için de HGS çıkartmak gerekecek fakat ceza sorgula dediğimde gördüm ki aldığım arkadaşın da borcu varmış.
Ben şimdi 15 gün içerisinde HGS açtırdığımda bu plakaya bu cezalı geçiş tutarını oradan tahsil edecek diye biliyorum. Fakat benim olmayan cezaları müşteri hizmetlerine yazı falan yazayım mı ben motoru Ocak 2016 da almışım sonuçta beni bağlayan bir ceza değil bunlar diye düşünüyorum.
Ayrıca 6. Sınıf HGS mi alacağız şimdi D'elighttaki HGS 1. sınıftı onu da değiştirmem gerekecek bu durumda
http://i.hizliresim.com/1vGlDj.png
antilop_skul
21 Mart 2016, 17:20
noter evraklarıyla ptt ye gidiyosun bi dilekce veriyolar onu doldurup imzalıyosun yeni hgs alıyosun motoru aldıktan sonra olan hgs cezaları sana öncekiler satıcıya gidiyor .
Murat Ustaoğlu
21 Mart 2016, 21:40
Herkese merhaba.
Uzun zamandır takip ettiğim ve yakın zamanda üye olduğum forumda ilk paylaşımımı heyecanla beklemiştim; bugüne nasip oldu. Yakın zamanda da tanışırız inşallah. Haftasonu motorumu teslim aldım. Çok fazla videosunu izlemişim; gitmezdi, dönmezdi, durmazdı diye endişelenirken aslında çok kafa dengi bir motor olduğunu gördüm. Bir de dct olunca inmek bilmedim. Selesi hala biraz rahatsız gibi. Bir de siperliği yeterine uzatamamışlar. Onun dışında harika zaman geçirdim. En kısa sürede tanışmak üzere. Fotoğrafı ekleyemedim sanırım.
C:\Users\dell\Pictures\ATT_1458584808338_13977 (1).jpeg
_oXXo_
21 Mart 2016, 22:28
biraz daha detay verebilir misiniz? Nereden aldınız? Ne kadara mal oldu? Ürünün fotğrafları gibi :)
çok isterim ama malesef veremem aldığımda üzerindeydi :D
Ramazan Can
21 Mart 2016, 23:03
Bu tas konusunda bilgisi olanlar yazabilirmi, mesela tasın neresi arıza yapar. Arızalı olduğu nerden anlaşılır.
Ben motorun lastiklerini değiştirirken, değiştiren tamirci bunların debriyajı kronik sıkıntılı dedi. Sonra çalıştırıp baktı 1. vitese geçerken tak diye ses yapıyor balataları değiştirelim dedi. Bende servise götürüp dinlettim herşey normal dedi. Geçen gün bi arkadaşa lastik değiştirmek için aynı tamirciye gittik. Aynı tamirci balataları değiştirme mevzusunda tasıda tamir ederiz dedi. Ne yapacaksınız dedik. Yayları falan var dedi lafı geveledi. Debriyajda kaçırma yok, ayırmama yok. Boştayken ses var debriyaja basınca kesiliyor. Aynı tamirci durduğu yerde peşpeşe vitese takmaya uğraşıyor sonra sıkıntı var diyor ama ne olduğunu söyleyemiyor. Bende bozmadım yağ yeni sonra değiştiririz falan dedim. Hatta en son bütün büyük motorlarda 1. vitese geçerken ses yapar dedi bütün inandırıcılığını kaybetti. Milletin para için gözü dönüyor sanırım. Aynı yerde NC sahibi bir arkadaş aynı ses bendede var hatta ışıklarda rahatsız olunca debriyaja basılı tutuyorum dedi.
Debriyajın resimleri var elimde Razor999 sağolsun göndermiş. Yağ değişiminde söküp bakacam bakalım aşınan neresi varmış. Ama ben bu tas sesi dediğimiz sesi Hondanın ana sayfasındaki nc nin sesinde bile duyuyorum. Dinlediğim bütün nc lerdede aynı ses var. Biraz az veya biraz çok ama hepsinde var. İnternetten dinliyorum canlı dinliyorum. Hatta 9000 km deki bir arkadaş ta benim gibi rahatsız olup servise göstermiş herşey normal demişler. En son kafaya takacak bir şey olmadığına hükmettim.
VİTESE takarken çıkan takk diye sesi tas sesi değildir... vites boşta iken sanzumanın ordan hafif vuruntulu bir uğultu gelir.. debraj a basınca gider bu uğultu.. tas sesi genelde böyle başlar zamanla fazlalaşır.. genelde girdiği yatağı değil yumuşak olan tasın kenarlarına olusan deformasyon bu sese sebeb olur.. çok komprosore bindirmek ve bir anda gaz açmalar başlıca bozulma sebebidir...
antilop_skul
22 Mart 2016, 05:41
iyi gecelermi desem gunaydinmi bilemeyrum :). Alibeykoy otogarindan herkesi selamliyor ve ankaradan nc 700x siyah almak icin ciktigim yolculugun hayirli sonlanmasini diliyorum tekeriniz duz bassin gozunuz acik olsun
Ramazan Can
22 Mart 2016, 06:06
1 gün bekle sen beraber giderdik. Günaydın hakkında hayırlısı olsun. 700x siyah favorilerimde olan bir adet vardı
antilop_skul
22 Mart 2016, 07:28
1 gün bekle sen beraber giderdik. Günaydın hakkında hayırlısı olsun. 700x siyah favorilerimde olan bir adet vardı
Bubaralar islerim sikintili o yuzden bugune sigdirabildim sagolasin :)
Olcay Avşar
22 Mart 2016, 08:35
muratus ve antilop ikinize de hayırlı olsun.
muratus fotoğrafı internette bir yere upload edip linkini [img] kodlarının içine atman gerekli.
Murat Ustaoğlu
22 Mart 2016, 09:11
Günaydın herkese. Deniyorum şimdi. İnşallah becerebilirim.
https://www.imageshack.us/i/pl5ISVT4j
https://www.imageshack.us/i/pn0rPAOoj
seta34
22 Mart 2016, 09:17
Nc700s sürdüm virajlari berbat.
700x'tede oyle mi?
NC700 arayanlar için geç mi kaldım bilemem ama bende Africa twin'e geçtim. 2014 NC750X'imi satıyorum. Beyaz renkte 49.000 km de. İlan çıkınca detay yazarım. arzu edenler özelden veya buradan ulaşabilir. :)
http://i.hizliresim.com/kBO15r.jpg (http://hizliresim.com/kBO15r)
http://i.hizliresim.com/NAZ9jY.jpg (http://hizliresim.com/NAZ9jY)
http://i.hizliresim.com/a3zy7B.jpg (http://hizliresim.com/a3zy7B)
Murat Ustaoğlu
22 Mart 2016, 10:58
Bu sefer oldu😊
http://i.hizliresim.com/m62dz8.jpg (http://hizliresim.com/m62dz8)
actros1
22 Mart 2016, 11:16
hayırlı olsun.yeni kasamı?biraz değişik geldi..
antilop_skul
22 Mart 2016, 11:19
Hayirli olsun kazasiz belasiz kullanman dilegiyle
Murat Ustaoğlu
22 Mart 2016, 11:47
Amin tesekkur ederim.cumlemiz.evet 2016 model.birkac farki var.depo yan karenaji biraz degistirmisler.lastikler bridgestone.siperi öve öve bitiremediler, honda ozel arge ekibi kurmus, 7cm uzun yapmis filan diye ama hala yetersiz.egsoz daha spor duruyor, kisaltmislar biraz.ön amortisorleri gelistirmisler..diyorlar henuz anlayamadim.ekrani guzellestirmisler.mt07 ninkine benziyor ama daha zengin ve guzel duruyor.kullandikca daha fazla bilgi paylasirim..bugune kadar cok fazla elestirilen motor bu mu anlayamadim.yok tek fren diskiydi yok amortisoru sertti yok donmuyor yok gitmiyor vs..bir de adventure/enduro sinifina sokuyorlar ama manuelinde en basinda bu motor asfalt kullabimi icin uretilmistir diyor..neticede guzel bir motor. 34 gt 0221 selaminizi eksik etmeyin��
Ramazan Can
22 Mart 2016, 12:49
Hayirli olsun allah kaza bela göstermesin
Murat Ustaoğlu
22 Mart 2016, 13:07
Amin, tesekkur ederim
İlanım onaylandı arkadaşlar aşağıda bulabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-satilik-honda-nc750-xa-284000832/detay/
YouSuffer
22 Mart 2016, 15:27
Merhaba abiler ablalar bir sorum olacak, aşağıdada başka bir platformda bu motor hakkındakı yorumu paylaşacagım. Siz ne düşünüyorsunuz bu yorum hakkında? Birde yakıtı şehir içi ve uzun yol gerçekten 3 3.5 da kalıyor mu? Merak ettiğim bu..
Yorumda bu:
büyük beklentilerle, bir hafta süreyle test edip beğenmediğim, beni hayal kırıklığına uğratan motor. iyi özelliklerini biliyoruz; yakıt, ek taşıma kapasitesi, combine abs vs. ancak bu motoru almamak için geçerli sebeplerden bahsedersek:
ilk ve en büyük problem motor karakteristiği. düşük devirli motor avantaj gibi görünse de pratikte gerçekten rahatsız edici. devir aralığı çok kısa, çok çabuk hız kesiciye giriyor ve ne olduğunu anlamadan motor bir anda yavaşlıyor. yüksek devir sesi de olmadığı için beklenmedik bir anda devir limite dayanıyor. benzinli bir araba da aynı devirde limite ulaşması rağmen, zorlandığını, devirin yüksek olduğunu kullanıcıya hissetirir. bu motorda ise sanki 13000 devir varmış ama 6000 kesici konmuş hissi yaratıyor. aynı şekilde arabanızın 3500 de limitlendiğini düşünün. tam motorun gücünü vereceği devire yaklaşacağını düşünürken devir bitiyor. bu kullanımı sevenler de var ama göbekli ve emekli bir amca değilseniz veya ilk defa 150cc bir motordan geçmiyorsanız canınızı sıkacaktır.
devirden bu kadar çalınmış, karşılığında ise düşük devirlerde tork bekliyor kullanıcı fakat yok. 14000 devirlik fazer, 2500 devirde güç verebilirken bu motor sorun çıkarıyor. vites küçültmeyi gerektiriyor. yani hem düşük hem yüksek devir olmayan bu motorda kullanılabilr devir aralığında kalmak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.
yakıt tüketimi şehir içinde 4,5-5 litre civarı görünüyor. çok düşük bir değer değil çünkü; motor 700cc bir motor gibi gitmiyor. hız yükseldikce güç yetmediği için tüketim de artıyor. rüzgarlı bir havada 150km hızı geçemediğini birçok kere gördüm. bu hızlarda zorlanarak gittiğinde ise yakıt ekonomisi kalmıyor. dl650 ile nc700 150km hızla giderse dl650 çok daha az yakacaktır.
mehmetenis
22 Mart 2016, 15:35
beyler kırmızı olanı aradım hasar kaydı var ama para gözükmühor dedi başka bir aracın aynasına carpmıs 20500 e bırakıyor ne yapmak gerek ? alsakmı almasakmı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
motora bakmaya gidince nelerine bakalım özellikle belirtmek istediğiniz yer varmı ? debriyaj tasına bakcaz mesela bilyalar amansörler lastikler
Eğer bu dediğiniz otomobil için olsaydı hiç sorun değildi ama Motorda hasar kaydı satarken sıkıntılı çünkü alan kişiye benden önceki sahibi aynayı çarpmış desen de bizim insanımız o konuda tahamülü yok maalesef.Ha bişey yok bir ayna çarpmasına tremer işlemiş ama gel bunu senin satacağın zaman alacak kişiye anlat.Alacak olan da diyecek ki ayna için tremere mi işlenmiş kesin bunda başka bir şey vardır falan diyecek fiyatı öldürmeye çalışacak.
Abi sende aynısını yapacaksın diyeceksin ki ben bu motoru aldıktan sonra satmak istersem tremeri açıklayamam o yüzden fiyatı 18.500 gibi bırakamsını isteyeceksiniz.
İşin doğrusu budur,diğer arkadaşlar bakalım ne diyecekler?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
Nc700s sürdüm virajlari berbat.
700x'tede oyle mi?
Viraj berbat derken neyi tam kasdediyorsunuz?
Yani tam yatma karakterisliğini sergilemiyor mu veya viraja girerken farklı yönlere mi çekiyor?
Nc750x de böyle bir sorun yaşamdım ama sizin kullanmış olduğunuz motorda bazı teknik problemler olabilir veya ilk defa binmişseniz motora tam alışamamış olablirsiniz.
seta34
22 Mart 2016, 15:42
Eğer bu dediğiniz otomobil için olsaydı hiç sorun değildi ama Motorda hasar kaydı satarken sıkıntılı çünkü alan kişiye benden önceki sahibi aynayı çarpmış desen de bizim insanımız o konuda tahamülü yok maalesef.Ha bişey yok bir ayna çarpmasına tremer işlemiş ama gel bunu senin satacağın zaman alacak kişiye anlat.Alacak olan da diyecek ki ayna için tremere mi işlenmiş kesin bunda başka bir şey vardır falan diyecek fiyatı öldürmeye çalışacak.
Abi sende aynısını yapacaksın diyeceksin ki ben bu motoru aldıktan sonra satmak istersem tremeri açıklayamam o yüzden fiyatı 18.500 gibi bırakamsını isteyeceksiniz.
İşin doğrusu budur,diğer arkadaşlar bakalım ne diyecekler?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
Viraj berbat derken neyi tam kasdediyorsunuz?
Yani tam yatma karakterisliğini sergilemiyor mu veya viraja girerken farklı yönlere mi çekiyor?
Nc750x de böyle bir sorun yaşamdım ama sizin kullanmış olduğunuz motorda bazı teknik problemler olabilir veya ilk defa binmişseniz motora tam alışamamış olablirsiniz.
750x'i surdum arasinda cok fark var. Sorun sadece 700s'te 700x'i soruyorum.
Dl650 surdum nc'den once motor harika frenleri haric. 200 ibre var 195 net devirdim.
Virajlari falan super guven veriyor.
Ben cbr250 de bile ncdekinden guzel viraj yapiyorum gerci Nc'de lastikler falan bitikti sanirim ama cbf600 ve nc700s ikiside virajda sanki altimdan kayip gidecekmis gibi. Surunce iyiki bu motordan almadim dedim kendi kendime
Edit: motorun frenleri super.
_oXXo_
22 Mart 2016, 16:04
Merhaba abiler ablalar bir sorum olacak, aşağıdada başka bir platformda bu motor hakkındakı yorumu paylaşacagım. Siz ne düşünüyorsunuz bu yorum hakkında? Birde yakıtı şehir içi ve uzun yol gerçekten 3 3.5 da kalıyor mu? Merak ettiğim bu..
Yorumda bu:
büyük beklentilerle, bir hafta süreyle test edip beğenmediğim, beni hayal kırıklığına uğratan motor. iyi özelliklerini biliyoruz; yakıt, ek taşıma kapasitesi, combine abs vs. ancak bu motoru almamak için geçerli sebeplerden bahsedersek:
ilk ve en büyük problem motor karakteristiği. düşük devirli motor avantaj gibi görünse de pratikte gerçekten rahatsız edici. devir aralığı çok kısa, çok çabuk hız kesiciye giriyor ve ne olduğunu anlamadan motor bir anda yavaşlıyor. yüksek devir sesi de olmadığı için beklenmedik bir anda devir limite dayanıyor. benzinli bir araba da aynı devirde limite ulaşması rağmen, zorlandığını, devirin yüksek olduğunu kullanıcıya hissetirir. bu motorda ise sanki 13000 devir varmış ama 6000 kesici konmuş hissi yaratıyor. aynı şekilde arabanızın 3500 de limitlendiğini düşünün. tam motorun gücünü vereceği devire yaklaşacağını düşünürken devir bitiyor. bu kullanımı sevenler de var ama göbekli ve emekli bir amca değilseniz veya ilk defa 150cc bir motordan geçmiyorsanız canınızı sıkacaktır.
devirden bu kadar çalınmış, karşılığında ise düşük devirlerde tork bekliyor kullanıcı fakat yok. 14000 devirlik fazer, 2500 devirde güç verebilirken bu motor sorun çıkarıyor. vites küçültmeyi gerektiriyor. yani hem düşük hem yüksek devir olmayan bu motorda kullanılabilr devir aralığında kalmak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.
yakıt tüketimi şehir içinde 4,5-5 litre civarı görünüyor. çok düşük bir değer değil çünkü; motor 700cc bir motor gibi gitmiyor. hız yükseldikce güç yetmediği için tüketim de artıyor. rüzgarlı bir havada 150km hızı geçemediğini birçok kere gördüm. bu hızlarda zorlanarak gittiğinde ise yakıt ekonomisi kalmıyor. dl650 ile nc700 150km hızla giderse dl650 çok daha az yakacaktır.
şimdi ben bu olayı kendi acıma göre cevaplayım. hyosung gt250 den nc700x e transfer oldum. gt 250 10500 gibi kesiciye girerken benim motorum en fazla 9000 devir görmüştür. tamamen kullanımla alakalı bir durum. yorumu yazan arkadaş sanıyorum 15000+ ceviren bir ss makinadan sonra nc yi denemiş ve devir yetmiyor demiş. eğer öyle ise yetiremez :D . 24 aralıktanberi nc sürmekteyim acemisi olduğum halde ve ağırlık şehir içi olmasına rağmen 4,5 lt yakmadım henüz. gerçi 1 ay sürdükten sonra ortalama 3000 devire ayarladım ve o devirde sürmeye başladığım için ara hızlanmalar konusunda devir yetişmeme gibi bir olaya raslamadım. burda belirtmek isterimki bu olaylar tamaman sürücünün motordan ne beklediğine bağlıdır. r1200gs 600cc lık sslere ciddi anlamda rakip olabilir ama nc 700 serisi az yaksın çok taşısın mantığı ile üretildiği için hız beklemek pek mantıklı değildir
schumacher__
22 Mart 2016, 18:12
İlanım onaylandı arkadaşlar aşağıda bulabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-satilik-honda-nc750-xa-284000832/detay/
motora değil de kobra lara talip olabilirim uygun bir fiyat olursa :)
antilop_skul
22 Mart 2016, 20:23
Beyler siyah buraya dkkatli okuyun 5080 km de nc 700 x ime kavuatm ankaradan aldim suan sapancada falanim mola verdim son 150 km dir onden uguldu geliyor bikyayi dagttik galiba fiyati ve maliyeti hakkinda bilgisi olan varmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Ayrica gelirken denedimde 140-160 kmh araliginda 140 km gttim 7.6 lt benzin aldi
Antilop hayırlı olsun
O Hız aralığında yani 160 Lı hızlarda 4 lt yi geçebilir
Birde ani hızlanmalar yüksek devirde vites değiştirme acemi sürücü soğuk hava birleştiğinde bu Yakıt normal
Ramazan Can
22 Mart 2016, 22:38
Beyler siyah buraya dkkatli okuyun 5080 km de nc 700 x ime kavuatm ankaradan aldim suan sapancada falanim mola verdim son 150 km dir onden uguldu geliyor bikyayi dagttik galiba fiyati ve maliyeti hakkinda bilgisi olan varmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Ayrica gelirken denedimde 140-160 kmh araliginda 140 km gttim 7.6 lt benzin aldi
hayırlı olsun allah utandırmasın ...
beyler evde oturan erken ölürr :P
ben müsait olunca bi 100 km yapıyorum bu akşam da sapanca sahilde çay içtim temiz hava aldım kafa dinledim :)
motora değil de kobra lara talip olabilirim uygun bir fiyat olursa :)
Valla Kobralara 250€'cuk vermişiz zamanında. :) ledi, rezistansı felan hepsini ayrı satıyorlar sağolsunlar. Bakalım motoru aksesuarsız isteyen olursa haber veririm kobralar için. :)
antilop_skul
22 Mart 2016, 23:26
Sagolun beyler geldim sagsalim 110 -130 bandinda 4 lt yaktim
O onden gelen sese baktim sessiz sakin kafayla bilyalardan degil frenden geliyor nasi hallederiz onu motoru elimle surukleynce balata diske suryo byk ihtimal ses o
biraz ön fren kullan zamanla o ses kalmaz
önemli birşey değil kafaya takma
antilop_skul
22 Mart 2016, 23:44
Muayne yok muayne yaptrmaya gtrcem orda sikinti ckar ama neyse sokup bakayim bi
Ramazan Can
23 Mart 2016, 09:06
Muayne yok muayne yaptrmaya gtrcem orda sikinti ckar ama neyse sokup bakayim bi
muayene yokken satış nasıl yaptın....
antilop_skul
23 Mart 2016, 09:56
muayene yokken satış nasıl yaptın....
satış almaya gittik notere muayne sorun oldugunu sölediler cuma gunune kadar vekalet verdi motor sahbi parasını öedim geldim =)
Murat Ustaoğlu
23 Mart 2016, 10:41
Merhaba abiler ablalar bir sorum olacak, aşağıdada başka bir platformda bu motor hakkındakı yorumu paylaşacagım. Siz ne düşünüyorsunuz bu yorum hakkında? Birde yakıtı şehir içi ve uzun yol gerçekten 3 3.5 da kalıyor mu? Merak ettiğim bu..
Yorumda bu:
büyük beklentilerle, bir hafta süreyle test edip beğenmediğim, beni hayal kırıklığına uğratan motor. iyi özelliklerini biliyoruz; yakıt, ek taşıma kapasitesi, combine abs vs. ancak bu motoru almamak için geçerli sebeplerden bahsedersek:
ilk ve en büyük problem motor karakteristiği. düşük devirli motor avantaj gibi görünse de pratikte gerçekten rahatsız edici. devir aralığı çok kısa, çok çabuk hız kesiciye giriyor ve ne olduğunu anlamadan motor bir anda yavaşlıyor. yüksek devir sesi de olmadığı için beklenmedik bir anda devir limite dayanıyor. benzinli bir araba da aynı devirde limite ulaşması rağmen, zorlandığını, devirin yüksek olduğunu kullanıcıya hissetirir. bu motorda ise sanki 13000 devir varmış ama 6000 kesici konmuş hissi yaratıyor. aynı şekilde arabanızın 3500 de limitlendiğini düşünün. tam motorun gücünü vereceği devire yaklaşacağını düşünürken devir bitiyor. bu kullanımı sevenler de var ama göbekli ve emekli bir amca değilseniz veya ilk defa 150cc bir motordan geçmiyorsanız canınızı sıkacaktır.
devirden bu kadar çalınmış, karşılığında ise düşük devirlerde tork bekliyor kullanıcı fakat yok. 14000 devirlik fazer, 2500 devirde güç verebilirken bu motor sorun çıkarıyor. vites küçültmeyi gerektiriyor. yani hem düşük hem yüksek devir olmayan bu motorda kullanılabilr devir aralığında kalmak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.
yakıt tüketimi şehir içinde 4,5-5 litre civarı görünüyor. çok düşük bir değer değil çünkü; motor 700cc bir motor gibi gitmiyor. hız yükseldikce güç yetmediği için tüketim de artıyor. rüzgarlı bir havada 150km hızı geçemediğini birçok kere gördüm. bu hızlarda zorlanarak gittiğinde ise yakıt ekonomisi kalmıyor. dl650 ile nc700 150km hızla giderse dl650 çok daha az yakacaktır.
Herkesin fikrine saygı duymak gerekir fakat yorumun sahibi motorun karakteristiğinden ziyade kendi karakteristiğini çözememiş bence. 18.000 devir çeviriyor diye kandırmışlar mı? Biraz araştırsaymış 6500devir gibi devirde kesicinin devreye girdiğini zaten bilirmiş. 20 küsür bin tl vereceksiniz hiç açıp araştırmaz okumaz mısınız? Tercihini baştan yanlış yapmış; motoru karalamamalı. Tercihi mt07, er6n, cb650f tarzı bir şey olmalıydı 600 veya 700'lük uygun bir şey istiyorsa.
Unutmamak gerekir ki bu motorun arkasında Transalp gibi Deauville gibi Varadero gibi efsaneleri yaratan bir ekip var ve mirası nc serisi devraldı gibime geliyor. Sağlam ve ekonomik. Avrupa ve Amerikada 12000km'de servise çağrıldığını, Türkiye distürbütörünün 6000km'de servise çağırdığını okumuştum bir yerde ne kadar doğrudur bilemem. He eksikleri yok mu? Eleştirilemez mi? Kesinlikle değil. Başta Honda'nın fiyat politikası çok kötü. Bu motorun Türkiye şartlarında peynir ekmek gibi satması gerekirken bir yılda 3 defa zam gördü motor. Euro ve dolara bağlayacaklar; şu an düşme eğiliminde fakat indirim göremedik.
Naçizane fikrimdir ama insan önce ne istediğini bilecek.
Ramazan Can
23 Mart 2016, 10:47
satış almaya gittik notere muayne sorun oldugunu sölediler cuma gunune kadar vekalet verdi motor sahbi parasını öedim geldim =)
dikkat et.. başka problemler çıkmasın...
antilop_skul
23 Mart 2016, 10:58
dikkat et.. başka problemler çıkmasın...
adamın sözüne inandık iste bakalım bi kontrol ettim sıkıntı falan yoktu aldım bende .
aldıgım kişi doktor ankara ünv prof . özel söförüyle falan geldi aldı beni adam yani sözüne güvenilcek birisine benzyor . 3-5 e bakan tp değil bide ankara bora da bakım yaptıryomus hic bnmedigi halde yılda 2 sefer yagı değişiyomus motorun aradk sorduk ankarayı sıkıntı yok yanı suan tek sıkıntım frenden gelen ses
cik cik cik diye elmiyor bildigin ugutu geliyor hız yukseldikce ugultu yukseliyor
önce havasını aldım 4-5 kere hala yapıyordu söktüm kaiperi komple pistonlsrabaktım sıkıntı varmı diye oda yok motorcu var yan dükkanda bmw falan yapıyo herif ona gittim yaptıklarımı saydı gene ama ses hala devam edyor. baska ustaya gidip kazıklanmak istemiyorum internette bilgide yok bakalım nocak
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO