Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
maymunzamir
04 Ağustos 2012, 10:36
absli hepsi
rapidhacker5
04 Ağustos 2012, 13:44
hani bu bildiğimiz yağmurda düşürmeyen abs demi.başka bir sistem değil ? çok garip :D hiç bir yazı yokta hondanın sitesinde yani abs olsa gözümüze sokarlar diye düşünüyordum bugüne kadar
ayrıca abs sistemi açıp kapatılabiliyor mu ?
maymunzamir
04 Ağustos 2012, 13:54
abs sistem var ve açılıp kapanmıyor hep açık.Zaten luzumda yok çünkü üstündeki abs mıcır yolda bile işe yarıyor bazı 60 milyarlık motorlardaki gibi kapatmanıza gerek kalmıyor.
rapidhacker5
04 Ağustos 2012, 14:30
abs sistem var ve açılıp kapanmıyor hep açık.Zaten luzumda yok çünkü üstündeki abs mıcır yolda bile işe yarıyor bazı 60 milyarlık motorlardaki gibi kapatmanıza gerek kalmıyor.
acilip kapanmasi iyi aslinda bazen kuru havalarda fren mesafesi uzamiyor mu?
architect
04 Ağustos 2012, 15:32
acilip kapanmasi iyi aslinda bazen kuru havalarda fren mesafesi uzamiyor mu?
Aslında bunun için sadece kuru hava yeterli değil yol şartlarınında buna uygun olması lazım , yani yol pürüzsüz (Gerçek otoban kalitesinde) kir, toz ve yağ barındırmayan ve şerit çizgilerinin olmadığı yada ufak tefek çukurların olmadığı bir yüzey olmalı ki, bu durum dünyada da genelde sadece pistelerde sağlanabilir ki ülkemizdeki yol standartları düşünüldüğünde bu imkansız. O yüzde Türkiyemizin yollarında ABS siz daha iyi dururm demek biraz zor gibi yani alacağınız risk bir ihtimal kazanacağınız yarım metreden çok daha fazla olur. otomobillerde de lastiklerinizi kitlemiş olmak sizin daha çabuk duracağınız manasına zaten gelmiyor.
unutmadan birde nc serisindeki ki abs sadece abs değil ön arka kombine olduğu için özellikle mıcırlı yollarda fren dengesini arkayada ileeterek gerçekten işlev kazanmasını sağlıyor.
maymunzamir
04 Ağustos 2012, 18:54
abs olmadan arazi şartlarında fren yapacak kadar proysanız lafım yok absyi kapatabilirsiniz normal yol şartlarındada lastiği kitlemeden panik fren apabilicek kadar pro iseniz gene abssiz model seçin ama ben 600 000 km tecrübemle bunu yapamıyorum ve aldıgım tonlarca saatlik eğitimle.Kısaca abs den daha iyi fren yapabiliceğini düşünen varsa aramızda lütfen adını söylesin ben onu moto gpye yolluyacam
wolrath
04 Ağustos 2012, 19:58
senelık vergınız 456 lıra mı yoksa bır alt dılımde mı?
kimi
04 Ağustos 2012, 20:02
senelık vergınız 456 lıra mı yoksa bır alt dılımde mı?
20cc ile 1200'lük motor vergisi ödeniyor. :)
maymunzamir
04 Ağustos 2012, 20:13
aynen öyle vergisini ödedim geçen gün tiptriikleri alabilmek için valla çok koydu.Yani en baştan bilseydim böyle vergi ödüyeceğimi nc700x i almaktan vaz geçebilirdim.Yani alternatiflere ynelimdir hemen devletin bu akdar saçma bir vergi politikası olamaz yani.Emisyona göre vergi verilmeli bu araçlar gayet çevre dostu.
tastandidem
05 Ağustos 2012, 09:57
arkadaşlar abs den başlayalım ben tecrübesiz sauılırım 20.000 km falan yol yaptım ülke için özellikler bursa manyas arası nc 700s yeni tabiyki fren 10 no ama 700x hakkında yorum yapamam vergi dilimi 650-1000 cc arası ve dediğiniz fiyat.ben vergi sistemine eleştirim yok bu kadar ver gi veriyorsan killi bebek cildi gibi pürüzsüz bir yol istemem gerekir. hakkımdır. ama yok sıkıntı burada. önceki yazdığımı tekrarlıyorum motorum çok güzel ama nc700s kesinlikle 10 no asfalt makinası frenleme durma panik fren ne ararsanız tıkır tıkır motor dengeli ağır oturaklı kararlı ve ani dengesizlikler yapmaya müsait değil. biz böle yazında biri çıkıyor diyorki bmw 1200r vfr 1000 varadero arkadaş bu makinalarla ıyaslamam neden zaten üst modelleri adım hıdır elimden gelen budur diyerek ben bunu alabildim ve 19.000 ile ile alacağım en kusurusz makina idi bence ki kızıltoprak kawasakide er 6f var bakmak isteyen varsa 18.500 tl geçen hafta orada idi kıyaslayın. donanım olarak 700s biradım önde
maymunzamir
05 Ağustos 2012, 10:51
nc700s iyidir ama vergisi kötü cidden.Benim tercih nedenim aslında fiyatna göre verdikleri çok etkiliyici bir kere sağlam birmotor ve abs teknolojisi 20 500 e aldım.Aynı teknolojileri almak istesem bmwde 30 milyar kawasakide 24 milyar yamahada ise 42 milyar suzukide ise 28 milyar.Tabi aksesuarları saymıyorum fiyatlara onlarıda ekleyin.arta kalan para ile geziyorum eyleniyorum.Süper zengin olsam tbikide altıma ktm çekerim yada bmw ama süper zengin değilim ve altıma paramın alabiliceği en en iyi motoru aldım
rapidhacker5
05 Ağustos 2012, 14:16
izmirde yukseliste xvar mi ? Ne ara aldiniz
chemical
05 Ağustos 2012, 14:25
Vergilendirme şekli değişirse yanı co2 emisyonuna göre olursa ozman düşer:mrgreen: bakım maliyeti ve yakıtı çok güzel. İlerde alabilirim bu motoru ABS olması zaten direkt tercih nedenim bile olabilir:cat:
canekin
05 Ağustos 2012, 14:40
Vergilendirme gerçekten sinir bozucu. Yalnız bir çok uygulama da olduğu gibi en az 5-6 yıldır olan emisyona dayalı vergilendirme illa yürürlüğe girecektir buradada.
chemical
05 Ağustos 2012, 14:45
En kötü yanı sadece vergisi. Bende şuan cbf150 var yağı bakımı yakıtı falan ortalama hesapla nc700 ile aynıya geliyor. Benim için hız çok önemli değil öncelik güvenlik,konfor,servis,yakıt. Cbf ile araçları sollayamıyorsun otobanda çok sıkıntı yaratıyor kamyonlar bile 100-110 gidiyor arkadan sellektör yapıyor bu durum sinir bozucu, kasmadan 100-140 arasını çıkartan sollarken düşündürmeyen motor lazım gerçi bu dediğimi 250cc motorlarda yapıyor ancak cbr250 alsam yakıtı vs nc700 ile aynı. yeteri kadar tecrübe edinince sanırım bu motoru alıcam.
ferdinandd
05 Ağustos 2012, 22:07
Hatta tek olumsuz yanı vergisi bence de NC serisinin, malesef ki :/
nayken81
08 Ağustos 2012, 23:25
arkadaşlar abs den başlayalım ben tecrübesiz sauılırım 20.000 km falan yol yaptım ülke için özellikler bursa manyas arası nc 700s yeni tabiyki fren 10 no ama 700x hakkında yorum yapamam vergi dilimi 650-1000 cc arası ve dediğiniz fiyat.ben vergi sistemine eleştirim yok bu kadar ver gi veriyorsan killi bebek cildi gibi pürüzsüz bir yol istemem gerekir. hakkımdır. ama yok sıkıntı burada. önceki yazdığımı tekrarlıyorum motorum çok güzel ama nc700s kesinlikle 10 no asfalt makinası frenleme durma panik fren ne ararsanız tıkır tıkır motor dengeli ağır oturaklı kararlı ve ani dengesizlikler yapmaya müsait değil. biz böle yazında biri çıkıyor diyorki bmw 1200r vfr 1000 varadero arkadaş bu makinalarla ıyaslamam neden zaten üst modelleri adım hıdır elimden gelen budur diyerek ben bunu alabildim ve 19.000 ile ile alacağım en kusurusz makina idi bence ki kızıltoprak kawasakide er 6f var bakmak isteyen varsa 18.500 tl geçen hafta orada idi kıyaslayın. donanım olarak 700s biradım öndeUzun zamandır bu kadar kötü bir türkçe mesaj okumamıştım ben:cherry:
tastandidem
10 Ağustos 2012, 00:20
haklısın burası edebiyat sitesi bende can yücelden atilla ilhandan paylaşımlar yaptım neyse:) nc 700s ın arka suspansiyon ayarı var mı varsa bilgisi olan arkadaşlara soruyorum ben ardçı ile biniyorum satış ayarlarını değiştirmem gerekiyor mu
stepfunk
10 Ağustos 2012, 01:12
haklısın burası edebiyat sitesi bende can yücelden atilla ilhandan paylaşımlar yaptım neyse:) nc 700s ın arka suspansiyon ayarı var mı varsa bilgisi olan arkadaşlara soruyorum ben ardçı ile biniyorum satış ayarlarını değiştirmem gerekiyor mu
Noktalama işaretlerine dikkat etmek için şair yada yazar olmak gerekmez.
Ortaokulu bitirmiş olun yeter!
cbr125cbr
10 Ağustos 2012, 01:51
haklısın burası edebiyat sitesi bende can yücelden atilla ilhandan paylaşımlar yaptım neyse:) nc 700s ın arka suspansiyon ayarı var mı varsa bilgisi olan arkadaşlara soruyorum ben ardçı ile biniyorum satış ayarlarını değiştirmem gerekiyor mu
Tastan hocam burası yazarak iletişim kurulabilen bir platform, dolayısı ile imla kurallarına ne kadar dikkat edersek o kadar anlaşılabilir oluyoruz ki muatap alınıyoruz. Dikkat etmeyince şöyle oluyor, karşınızda güç bela ne dediği anlaşılmayan birini düşünün, onunla iletişim kurmayı bir süre sonra kesersiniz, sabrınızın yettiği yere kadar. Burası da böyle, yani edebiyatçı olmaya gerek yok, Türkçe okur- yazarlığınız olsun yeter..
Amortisör ile ilgili kısmını, elinde nc700ü olan ve test eden var ise yardımcı olacaktır.
tastandidem
10 Ağustos 2012, 11:58
neyse yaptığımın doğru olduğunu savunmasamda türkçe ye bu kadar sahip çıkıldığını bilmek güzel. motor telsizi (özellikle yerli olduğu için) aselsan cobra telsizlerinin motorsiklet modu nasıl çalışır, kask içinde randımanlımıdır kullanan var mı birde bilen arkadaşlar intercom özelliği nedir. saygılarımla
tastandidem
14 Ağustos 2012, 20:21
yarın eşim ve ben ALLAH nasip ederse Balıkesir erdekten üşenmeyip sabah sabah amasyaya gideceğiz. bütün uzun yoldeneyimlerimi paylaşacağım bana dua edin bu arada hayırlı kandiller
fatih545
14 Ağustos 2012, 20:31
hayırlı yolculuklar, tekerin düz bassın geze geze git geze geze gel :)
tastandidem
18 Ağustos 2012, 22:25
Honda nc 700s..., Naked
pazartesi sabah 06:00 da balıkesir erdekten eşimle beraber çıktık ilk depoyu tam doldurmam burda başladı. depo 11 lt alıyor. inegöle varana kadar otobanda eşimle beraber 140-160 arası yaklaşık 15 dk yol aldım. inegölde mola verdim. 20 dk sonra tekrar yola çıktım sivrihisarda tsof tesislerinde mola verdim 20dk yemek yedik ortalama 100- 120 km hızla yol aldım. ankara çıkışı benzin aldım ilk yakıt ikmalim oldu. 11 lt yakıt aldım. 100 120 bazen 140 km hızla çoruma bastım. mola verdim. 20 dk. yakıt aldım ama bitmedi. sonrada amasya yol güzergahı kısaca bu. gidiş 890 km yol yaptım ardçı yük 10 saat. dönüş amasyada tan depo bastım suluova bolu üzeri dönüşe. yol berbat boluya kadar, gitmeyin çalışma var bolu düzce sakarya kocaeli yalova bursa balıkesir bu arada eşim yol gösterdiği için 300 km kaybolduk ve yol uzadı.3 yakıt ikmali. peki geldik motora dönüş yoplam 960 km
arkadaşlar bu naked ne olduğunu yeni anladım. basar mı eyvallah, durur mu eyvallah, uzun yol motorumu işte dana var ya kuyruk burda iptal dinleyin. kesinlikle modifiye edilmeden uzun yola çıkılmaz. bazı arkadaşların yazısını şimdiden okur gibiyim modifiyeli hali zaten var tuoring. evet ama ben motoru aldım sıfır motoru satıp para koyup motor mu alayım. hayır. değişim şart arkadaşlar. uzun yolda kendize şu hedefi koyacaksınız her saatte bir 10 dk çiş su molası 3 molada bir yemek veya 30 dk ağır mola yoksa (ben yapmadım) toto nar gibi oluyor eşiminde benimde. motor domuz gibi yol yol yol ver bana yolu diyor hala ama benim toto yeter diye bağırıyordu. sele rahatsız yada ben çok oturdum bilmiyorum tecrübesi olan arkadaşlar yorum yaparsa anlarız. 140 kmye kadar motorda tık yok rüzgar zorlama seviyesi olarak ortayı biraz geçiyor pozisyon hafif kambur kaskın ust hava akım kanallarını devreye alacak şekilde kafa hafif eğildiği zaman sıkıntı azalıyor. kask çok önemli arkadaşlar benim kaskta kıyamet kopuyordu içeride kesinlikle çok önemli. dönüşte artık cinet moduna girdim bursa otobanda basit 150 170 arası pozisyon dediğim gibi olduğu için sıkıntı yoktu motor ben giderim diyor. onuda beli rtmem lazım ki yolun bence dönüm noktası idi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
yolu genel alarak motoru da yüzeysel olarak anlattık geldik motoru ayrıntılı anlatmaya. ilk özelliği motorun yakıtı basarsan 100km ardcı ve az sayılabilen bir yükle(12 kg falan) 3.50-3.70 lt(140- 160 km hızla) basmazsanız (100-130) arası rahat 3 lt. kokluyor marsığım yakmıyor. ben 2000 km yolda ardçım la beraber 230 tl benzin parası verdim 50 lt benzin yaktım 6 yakıt ikmali. 4 lt duruyor. saat başı molalar ile üzülmesiniz çanta şart arkadaşlar ardcının anası ağlıyor. tutunacağım diye ben kendimden çok eşime üzüldüm. kız dayanamadı bel ağrısı çekti. bende tecrübe yok tabi 3 saatte bir mola verdik iptaliz. uzun yola çıkacak kardeşler mutlaka 130 160 arası değişen fiyatlarda siperlik camları var daha yüksek(6.5cm) alınmalı mı kesinlikle. kesinlikle. ben elcık koruma alacağım. diz bölgesi çok değil ama ayak bilek noktaları yarya efil efil ayağım orada ölse kokmaz o denli yaz günü dikkatinizi çekerim. (çadırsız çıkmayın yeter dediğiniz yerde ki rüzgar yoruyor kışın ızdırap olur mutlaka dinlenin.) motor kaymak asfaltta 4000 devre kadar akıyor. sadece 2600 3000 arası çok hafif bir vibrasyon yapıyor sonraki vibrasyon 5000 devirde başliyor.( bu az vibrasyon hep tartışma konusu oluyor aydınlatmak isterim. aynalarda hafif bir sallanma oluyor siz bunu motorun kedi gibi mırıldanması olarak duyuyorsunuz. sizi sallama falan söz konusu değil. aynalarda 160 km hızda bile aynaların sallanmasına alış olmadığınız için aynaların sallanması tuhafınıza gidiyor. yine aydınlatmam gerek bu sallanma görüş açısını bozacak düzeyde asla değil) bu arada zaten 6500 devirde kırmızı çizgi başlıyor ve gaz kesici var ben hiç gelmeye cesaret edemedim kırmızı hatta 5500 devirde 165 yaptım ardcımla beraber hesap yapın tecrübeli kardeşler ne kadar basar ben bilmiyorum. frenleme en çok tartışılan konusu. ( ya o düzce şöförlerine ehliyet vereni... tabi ki hepsi değil ama kasap ya kasap. arkadaş bir daha 200 tl verip girecem otobana ne ekmeyi ne suyu nasip olmasın düzcenin ya olmasın. her mal tam motorun totosunda gidiyor çat diye sinyalsiz önüme kırıyorlar ne ararsanız var neyse) bbu acımasız şartlarda5 defa 60 km hızla panik fren oldukça başarılı çalıştı. yine düzcede yola çıkmayı bekleyen mal davar oğlu öküz ben yaklaşınca yola çıktı 120 km hızla panik fren(ardcı sırtımda bu arada) yol tabi tek gidiş geliş, başarılı bir frenleme ve hondanın başarılı kornası rahat 1 dk bastım hayvana ürkmedi ama duydu. neyse konuyu dağıtmayalım.toparlayacak olursak yek sıkıntılı noktası arkaşlar rüzgar ve bu otordan ne beklediğiniz. ben 120 150 km hızları arası asfaltta gezecem diyorsanız alın dengeli kararlı kıvrak makina fazer ,er 6 f, diğerleri yarışmayın kaybedersiniz bu makina ekonomi modeli bir naked basma kısmı zayıf tork kısmı iyidir.
Sedua
23 Ağustos 2012, 00:10
Bende cumartesi 700s aldim. Yaklasik 470 km yol yapabildim. Bne yeni kullaniciyim ve onden gelen bu ses benide rahatsiz etti. Sanki bisey surtunuyormus gibi bir ses cikiyor. Fren diskleri yeni oldugu icin olabilirmi acaba, yada burdan bir arkadasin tahmin ettigi gibi on disli mi surtuyor? Hafta sonu servise goturecegim, bakalim ne diyecekler, umarim kronik birsey degildir. Bu arada zincirler kac km de yaglanmali acaba? Tesekkurler
Sedat
ferdinandd
23 Ağustos 2012, 00:38
Bu arada zincirler kac km de yaglanmali acaba?
Kullanım kılavuzunuzda belirtiliyor olmalı yağlama ve temizleme aralıkları.
Genel olarak şu şekildedir;
Zincir yağlama, asfalt zemin : 500 km / 1
Zincir temizleme ve yağlama, asfalt zemin : 1000 km / 1
Yolun toz,toprak,kir,pasına göre sıklaşır yaklaşık 250-300 km / 1 gibi
Bu durum zincir açık ise geçerli tabi, zincir muhafazanız var ise durum değişiyor.
Uzunca bir süre, bu işi en doğru şekilde nasıl yaparım ı araştırıp, tüm birincil önerilen malzemeleri temin ederek, durumu başlığımızda paylaşmıştım.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-113.html#post2742699
Bir NC 700 serisi hayranı olarak burada da paylaşmam yanlış olmaz sanırım :)
gv650i
23 Ağustos 2012, 12:30
Honda nc 700s..., Naked
pazartesi sabah 06:00 da balıkesir erdekten eşimle beraber çıktık ilk depoyu tam doldurmam burda başladı. depo 11 lt alıyor. inegöle varana kadar otobanda eşimle beraber 140-160 arası yaklaşık 15 dk yol aldım. inegölde mola verdim. 20 dk sonra tekrar yola çıktım sivrihisarda tsof tesislerinde mola verdim 20dk yemek yedik ortalama 100- 120 km hızla yol aldım. ankara çıkışı benzin aldım ilk yakıt ikmalim oldu. 11 lt yakıt aldım. 100 120 bazen 140 km hızla çoruma bastım. mola verdim. 20 dk. yakıt aldım ama bitmedi. sonrada amasya yol güzergahı kısaca bu. gidiş 890 km yol yaptım ardçı yük 10 saat. dönüş amasyada tan depo bastım suluova bolu üzeri dönüşe. yol berbat boluya kadar, gitmeyin çalışma var bolu düzce sakarya kocaeli yalova bursa balıkesir bu arada eşim yol gösterdiği için 300 km kaybolduk ve yol uzadı.3 yakıt ikmali. peki geldik motora dönüş yoplam 960 km
arkadaşlar bu naked ne olduğunu yeni anladım. basar mı eyvallah, durur mu eyvallah, uzun yol motorumu işte dana var ya kuyruk burda iptal dinleyin. kesinlikle modifiye edilmeden uzun yola çıkılmaz. bazı arkadaşların yazısını şimdiden okur gibiyim modifiyeli hali zaten var tuoring. evet ama ben motoru aldım sıfır motoru satıp para koyup motor mu alayım. hayır. değişim şart arkadaşlar. uzun yolda kendize şu hedefi koyacaksınız her saatte bir 10 dk çiş su molası 3 molada bir yemek veya 30 dk ağır mola yoksa (ben yapmadım) toto nar gibi oluyor eşiminde benimde. motor domuz gibi yol yol yol ver bana yolu diyor hala ama benim toto yeter diye bağırıyordu. sele rahatsız yada ben çok oturdum bilmiyorum tecrübesi olan arkadaşlar yorum yaparsa anlarız. 140 kmye kadar motorda tık yok rüzgar zorlama seviyesi olarak ortayı biraz geçiyor pozisyon hafif kambur kaskın ust hava akım kanallarını devreye alacak şekilde kafa hafif eğildiği zaman sıkıntı azalıyor. kask çok önemli arkadaşlar benim kaskta kıyamet kopuyordu içeride kesinlikle çok önemli. dönüşte artık cinet moduna girdim bursa otobanda basit 150 170 arası pozisyon dediğim gibi olduğu için sıkıntı yoktu motor ben giderim diyor. onuda beli rtmem lazım ki yolun bence dönüm noktası idi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
yolu genel alarak motoru da yüzeysel olarak anlattık geldik motoru ayrıntılı anlatmaya. ilk özelliği motorun yakıtı basarsan 100km ardcı ve az sayılabilen bir yükle(12 kg falan) 3.50-3.70 lt(140- 160 km hızla) basmazsanız (100-130) arası rahat 3 lt. kokluyor marsığım yakmıyor. ben 2000 km yolda ardçım la beraber 230 tl benzin parası verdim 50 lt benzin yaktım 6 yakıt ikmali. 4 lt duruyor. saat başı molalar ile üzülmesiniz çanta şart arkadaşlar ardcının anası ağlıyor. tutunacağım diye ben kendimden çok eşime üzüldüm. kız dayanamadı bel ağrısı çekti. bende tecrübe yok tabi 3 saatte bir mola verdik iptaliz. uzun yola çıkacak kardeşler mutlaka 130 160 arası değişen fiyatlarda siperlik camları var daha yüksek(6.5cm) alınmalı mı kesinlikle. kesinlikle. ben elcık koruma alacağım. diz bölgesi çok değil ama ayak bilek noktaları yarya efil efil ayağım orada ölse kokmaz o denli yaz günü dikkatinizi çekerim. (çadırsız çıkmayın yeter dediğiniz yerde ki rüzgar yoruyor kışın ızdırap olur mutlaka dinlenin.) motor kaymak asfaltta 4000 devre kadar akıyor. sadece 2600 3000 arası çok hafif bir vibrasyon yapıyor sonraki vibrasyon 5000 devirde başliyor.( bu az vibrasyon hep tartışma konusu oluyor aydınlatmak isterim. aynalarda hafif bir sallanma oluyor siz bunu motorun kedi gibi mırıldanması olarak duyuyorsunuz. sizi sallama falan söz konusu değil. aynalarda 160 km hızda bile aynaların sallanmasına alış olmadığınız için aynaların sallanması tuhafınıza gidiyor. yine aydınlatmam gerek bu sallanma görüş açısını bozacak düzeyde asla değil) bu arada zaten 6500 devirde kırmızı çizgi başlıyor ve gaz kesici var ben hiç gelmeye cesaret edemedim kırmızı hatta 5500 devirde 165 yaptım ardcımla beraber hesap yapın tecrübeli kardeşler ne kadar basar ben bilmiyorum. frenleme en çok tartışılan konusu. ( ya o düzce şöförlerine ehliyet vereni... tabi ki hepsi değil ama kasap ya kasap. arkadaş bir daha 200 tl verip girecem otobana ne ekmeyi ne suyu nasip olmasın düzcenin ya olmasın. her mal tam motorun totosunda gidiyor çat diye sinyalsiz önüme kırıyorlar ne ararsanız var neyse) bbu acımasız şartlarda5 defa 60 km hızla panik fren oldukça başarılı çalıştı. yine düzcede yola çıkmayı bekleyen mal davar oğlu öküz ben yaklaşınca yola çıktı 120 km hızla panik fren(ardcı sırtımda bu arada) yol tabi tek gidiş geliş, başarılı bir frenleme ve hondanın başarılı kornası rahat 1 dk bastım hayvana ürkmedi ama duydu. neyse konuyu dağıtmayalım.toparlayacak olursak yek sıkıntılı noktası arkaşlar rüzgar ve bu otordan ne beklediğiniz. ben 120 150 km hızları arası asfaltta gezecem diyorsanız alın dengeli kararlı kıvrak makina fazer ,er 6 f, diğerleri yarışmayın kaybedersiniz bu makina ekonomi modeli bir naked basma kısmı zayıf tork kısmı iyidir.
MOTORUN HAYIRLI OLSUN AMASYA ya memeleketime gezmeyemi giitiniz yoksa oralımısınız bu toto meselesi her motorda olur tek çaresi hava minderi dir piyasada var ama 200 tl civarında ben kendime koltuk üzerine su tutmayan bezden bir kılıf diktirdim fermuarlı bir tarafı cep gibi içerisinede bir kaç tane bisiklet lastiğini baglayarak yerleştirdim ve kılıfı motor minderine bagladım 4000 km yol yaptım hiç toto sıkıntısı çekmedim aynısını artçıyada uyguladım hayatından menun tavsiye ederim dikkat edilecek nokta mindere basılacak hava çok az olacak ki minder toto ya tam uyum saglasın yuku eşit dagıtsın fazla hava basınca olmuyor havayı agızla ufürerek basmak yetiyor
habora
08 Eylül 2012, 18:32
dostum cok güzel bir gezi olmuş acıklamaların için cok tesekkurler. anlamadığım erdek cıkışından ankara cıkışına kadar 521 km boyunca sadece bir kere mi benzin aldın eğer öyle ise inanılmaz bir tuketim. benimde bu motor ne zamandır aklımda bende yamaha x max var bu rakamın 2 katını yakıyor.670 cc motor 250 cc nin yarısı inanılmaz bir değer bunun yanında bakımlarının 12000 km de bir olmasıda cabası
GMGMonster
15 Eylül 2012, 15:48
Arkadaşlar merhaba. daha yeni aranıza katılıyorum. 1 senelik bir scooter deneyimim var ve bu motoru görünce hasta olduğumu ve 17 sayfa boyunca bu başlığı eksiksiz okudum. bir nevi okuduklarım sayesinde de bu motora sevgim arttı. tabiki de "hadi bu motoru alıyım da hemen kullanayım" demiyorum. hondanın gs1 gs2 ve yetmezse gs3 kurslarına gitmek istiyorum. bu kursların fiyatları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Reşit
15 Eylül 2012, 16:11
Arkadaşlar merhaba. daha yeni aranıza katılıyorum. 1 senelik bir scooter deneyimim var ve bu motoru görünce hasta olduğumu ve 17 sayfa boyunca bu başlığı eksiksiz okudum. bir nevi okuduklarım sayesinde de bu motora sevgim arttı. tabiki de "hadi bu motoru alıyım da hemen kullanayım" demiyorum. hondanın gs1 gs2 ve yetmezse gs3 kurslarına gitmek istiyorum. bu kursların fiyatları hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
http://www.honda.com.tr/m_takvim.aspx
Ramazan Can
15 Eylül 2012, 16:43
nc güzel bir motor ama sonuçta bir honda...
________
25 Eylül 2012, 21:59
Bende bir kaç resim ekleyeyim
http://thumbnails102.imagebam.com/21223/f77e76212220359.jpg (http://www.imagebam.com/image/f77e76212220359) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/bc5889212220412.jpg (http://www.imagebam.com/image/bc5889212220412) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/ed105d212220417.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed105d212220417) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/ac1a76212221169.jpg (http://www.imagebam.com/image/ac1a76212221169)
Reşit
25 Eylül 2012, 23:52
Bende bir kaç resim ekleyeyim
http://thumbnails102.imagebam.com/21223/f77e76212220359.jpg (http://www.imagebam.com/image/f77e76212220359) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/bc5889212220412.jpg (http://www.imagebam.com/image/bc5889212220412) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/ed105d212220417.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed105d212220417) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/ac1a76212221169.jpg (http://www.imagebam.com/image/ac1a76212221169)
Çok güzel görünüyor. Acaba camın etkisi ne kadar. Taktırdığınıza değiyor mu?
zenon
26 Eylül 2012, 10:33
Bende bir kaç resim ekleyeyim
http://thumbnails102.imagebam.com/21223/f77e76212220359.jpg (http://www.imagebam.com/image/f77e76212220359) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/bc5889212220412.jpg (http://www.imagebam.com/image/bc5889212220412) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/ed105d212220417.jpg (http://www.imagebam.com/image/ed105d212220417) http://thumbnails101.imagebam.com/21223/ac1a76212221169.jpg (http://www.imagebam.com/image/ac1a76212221169)
Güzel Fotolar masallah allah kaa bela vermesin ;)
________
26 Eylül 2012, 20:14
Çok güzel görünüyor. Acaba camın etkisi ne kadar. Taktırdığınıza değiyor mu?
Etkisi sadece psikolojik :) Çok fazla fark etmedi.
Güzel Fotolar masallah allah kaa bela vermesin ;)
Teşekkür ederim
Ramazan Can
26 Eylül 2012, 20:24
maşallah çok güzel motor...............
________
26 Eylül 2012, 21:04
NC 700X için uzun cam daha etkili olabilir zira onun ön kısmı daha yüksek
http://thumbnails103.imagebam.com/21237/13ec6b212362757.jpg (http://www.imagebam.com/image/13ec6b212362757) http://thumbnails104.imagebam.com/21237/69540b212362781.jpg (http://www.imagebam.com/image/69540b212362781)
maxi97
26 Eylül 2012, 22:54
Bir gün bu motoru alacam vuracam kirbaci
mysterytrain1
27 Eylül 2012, 01:42
Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim sanirim 5ay oldu 4000km yakin yol yaptim. Bu ikinci buyuk motorum dolayisiyla kiyaslama sansim da oldu sorusu olan varsa her konuda yardimci olmaya calisirim. Orjinal honda touring cami orjinal koruma demiri ve orta sehpa, led sis fari ve cakar , bagaja cakmak soketi, acerbis dual road ledli elcik koruma ve stop ledli shad 42 lt topcase taktim. Arzu eden olursa foto ekleyebilirim. Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum aklima geldigi sirayla:
* touring cam uzun yola gidecekseniz kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor ruzgar,ha touring cam mukemmel mi boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da soyleyeyim. ama artik orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
*koruma demiri sis fari cakar icin ve motorun heybeti icin oldukca faydali
*keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
*cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam.onlari orjinal almak inanilmaz gereksiz bence
*topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi vs si full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da $ik duruyor.
*orjinal cantalar keza felaket pahali cok dusundum fakat sadece orjinal topcase bile 1300 lirayi buluyor aparatlariyla ustelik ne isik var ne yaslanma.ayni plastik.
*Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum bu makina vstrom kadar genis ve rahat degil. Ha ona gore cok artisi var mi saymakla bitmez ama uzun yolda en rahat olmak ruzgardan tam koruyamadigi icin tam olarak mumkun degil. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Vibrasyon yok bunu rahatca soyleyebilirim fakat sele tasarimi sehir ici ve kisa mesafeye yonelik sert biraz. Yumusak bi sele destegi ve basiniza ayaginiza ruzgar siperi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim. İki kisi uzun yolda ufak kaliyor devamli temas edersiniz artciyla korumali ceket vs varken, yani biraz daral gelebilir benim gibi rahatiniza duskunseniz.
*kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, bunu abs olunca virajda dahi cart fren sikarim diye dusunen olursa diye tecrube ettigimden soyluyorum az daha islak virajda bilincli yapilmis ani fren sonrasi gidon ice kapanip yere yapisiyordum. Ha abs olmasa muhtemelen yapismistim onuda soleyeyim, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.sonuc olarak abssiz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani. Hayatinizi kurtardigi an olacak bana inanin.
*depo ustu cantalari heryeri plastik oldugundan ancak koruma demiri taktirip ona baglayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
*aklima gelmisken artciyla binecekseniz ve sizin icin kiymetli ise topcase sart sart sart. Yoksa tutunuyorum diye uzun yolda bel sirt agrisindan perisan olur tedirginlik yasar daha da binesi gelmez artcinizin.
*ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile :) gercekten cok cok az yakiyor. Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.
O yuzden yukarida da belirtildigi gibi 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur. Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.
Sorular olursa seve seve cevaplarim. Bu makinayi pazar gunlerini bekleyemem ben sehir ici ya da aksam disari cikarken de binerim diyorsaniz alin alin alin. Pisman olmayacaksiniz. Sadece racingciler bagittira bagittira gezip tehlikeli sekilde surat sevenler uzak durmali bence
İyi aksamlar
ferdinandd
27 Eylül 2012, 02:09
Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim.
Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum:
* touring cam kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor rüzgar, touring cam mukemmel mi, boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da söyleyeyim. Orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
* koruma demiri, sis farı çakar ve motorun heybeti icin oldukca faydalı
* keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
* cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam. orjinal almak gereksiz bence
* topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi... full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da şık duruyor (cok dusundum fakat sadece orjinal topcase 1300 lirayi buluyor, ustelik ne isik var ne yaslanma, ayni plastik)
* Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Yumusak bi sele destegi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim
* Vibrasyon yok bunu rahatça söyleyebilirim.
* Kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.
Sonuc olarak abs siz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani.
* Her yeri plastik olduğundan depo ustu çantaları ancak koruma demiri taktırıp, ona bağlayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
* Üstündeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir, reklama aldanmayin. Diger bir yandan bence mukemmel bir özellik, fener, bagaj lastigi, telefon, cüzdan, yelek, kilit, anahtar takimi... dünyayi alir.
* Ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile :) gercekten cok az yakiyor.
* Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.O yuzden 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur.
* Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.
Gayet faydalı detaylar, teşekkürler :rendeer:
Reşit
27 Eylül 2012, 02:26
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
Tek katılmadığım nokta burası. Ben scorpion exo 750 kullanıyorum. XL boyutu. Scorpionlar diğer kasklara göre daha kalıplı. Buna rağmen benim kaskım cuk diye oturuyor. SCHUBERTH en büyük hacme sahip kask, bir tek o sığmaz diye düşünüyorum. Sığabilir de.. :rendeer:
Ramazan Can
27 Eylül 2012, 07:55
Tek katılmadığım nokta burası. Ben scorpion exo 750 kullanıyorum. XL boyutu. Scorpionlar diğer kasklara göre daha kalıplı. Buna rağmen benim kaskım cuk diye oturuyor. SCHUBERTH en büyük hacme sahip kask, bir tek o sığmaz diye düşünüyorum. Sığabilir de.. :rendeer:
halen aklımı kurcalıyor....................
honda bu kadar sorunsuz bir motor yapabilirmi diye.........
makseli
27 Eylül 2012, 09:06
halen aklımı kurcalıyor....................
honda bu kadar sorunsuz bir motor yapabilirmi diye.........
hacı abi bu ................. lar nerden geliyo :)
derinlik katsın diye felan mı yapıyon
Yusuf Ziya
27 Eylül 2012, 09:56
Merhaba arkadaslar nC700x modelini ilk alabilen sansli azinliktan biriyim sanirim 5ay oldu 4000km yakin yol yaptim. Bu ikinci buyuk motorum dolayisiyla kiyaslama sansim da oldu sorusu olan varsa her konuda yardimci olmaya calisirim. Orjinal honda touring cami orjinal koruma demiri ve orta sehpa, led sis fari ve cakar , bagaja cakmak soketi, acerbis dual road ledli elcik koruma ve stop ledli shad 42 lt topcase taktim. Arzu eden olursa foto ekleyebilirim. Size bazi anektodlar aktarmak istiyorum aklima geldigi sirayla:
* touring cam uzun yola gidecekseniz kesinlikle sart 100u gecince bir sure sonra boynu yoruyor ruzgar,ha touring cam mukemmel mi boyunuz185 uzeriyse pek degil onu da soyleyeyim. ama artik orjinale bagimli degilsiniz givininki daha da ucuz.
*koruma demiri sis fari cakar icin ve motorun heybeti icin oldukca faydali
*keza orta sehpa da bircok durumda gerekli olabiliyor
*cakmaklik ve sis fari kimsenin aklini kacirip kacyuzlira paraya orjinal alacagini sanmam.onlari orjinal almak inanilmaz gereksiz bence
*topcase shad sh42 aparati isigi dayanagi vs si full 550tl ye geldigi icin uygun buldum. Baglantisi da $ik duruyor.
*orjinal cantalar keza felaket pahali cok dusundum fakat sadece orjinal topcase bile 1300 lirayi buluyor aparatlariyla ustelik ne isik var ne yaslanma.ayni plastik.
*Yukarida yine uzun yolda toto probleminden bahsedilmis katiliyorum bu makina vstrom kadar genis ve rahat degil. Ha ona gore cok artisi var mi saymakla bitmez ama uzun yolda en rahat olmak ruzgardan tam koruyamadigi icin tam olarak mumkun degil. Uzun yoldan kastim 200km ustu. Vibrasyon yok bunu rahatca soyleyebilirim fakat sele tasarimi sehir ici ve kisa mesafeye yonelik sert biraz. Yumusak bi sele destegi ve basiniza ayaginiza ruzgar siperi ayarlarsaniz tek kisi aya bile gider onuda soyleyeyim. İki kisi uzun yolda ufak kaliyor devamli temas edersiniz artciyla korumali ceket vs varken, yani biraz daral gelebilir benim gibi rahatiniza duskunseniz.
*kombine abs mevcut titresimden hemen anliyorsunuz girdigini. Abs varken virajda yine de on fren sikilmaz cunku gidon yine de ani kapanmaya calisiyor, bunu abs olunca virajda dahi cart fren sikarim diye dusunen olursa diye tecrube ettigimden soyluyorum az daha islak virajda bilincli yapilmis ani fren sonrasi gidon ice kapanip yere yapisiyordum. Ha abs olmasa muhtemelen yapismistim onuda soleyeyim, siz yine de islak virajlarda hicbirseye guvenmeyin.sonuc olarak abssiz bir motordan sonra 5ay tecrubem bana diyor ki kombine abs siz motorlar yasaklanmali. O kadar elzem birsey yani. Hayatinizi kurtardigi an olacak bana inanin.
*depo ustu cantalari heryeri plastik oldugundan ancak koruma demiri taktirip ona baglayarak kullanabilirsiniz. Miknatislar fiss.
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin. Cin mali 30tl lik kapali kask kullanmadiginizi varsayiyorum. Onlar nispeten ufak olabiliyor.yine diger bir yandan bence mukemmel bir ozellik akliniza gelebilecek her turlu ivirmziviri atin unutun,fener ,bagaj lastigi, telefon cuzdan,yelek, kilit,anahtar takimi vs vs vs dunyayi alir.
*aklima gelmisken artciyla binecekseniz ve sizin icin kiymetli ise topcase sart sart sart. Yoksa tutunuyorum diye uzun yolda bel sirt agrisindan perisan olur tedirginlik yasar daha da binesi gelmez artcinizin.
*ortalama 350km menziliniz var fakat 14 lt ile :) gercekten cok cok az yakiyor. Araba motoru gibi motor karakteristigi devirlenmesi vs.
O yuzden yukarida da belirtildigi gibi 600luk nakedlarla vs yarismayin husran olur. Tork cok tatli asiliyor sollamada hicbir sikinti olmaz her suratte ama 600luk bir naked gibi agresif degil.
Sorular olursa seve seve cevaplarim. Bu makinayi pazar gunlerini bekleyemem ben sehir ici ya da aksam disari cikarken de binerim diyorsaniz alin alin alin. Pisman olmayacaksiniz. Sadece racingciler bagittira bagittira gezip tehlikeli sekilde surat sevenler uzak durmali bence
İyi aksamlar
Son derece faydalı bir paylaşım olmuş, detay anlatımın için teşekkürler.
Fotoğraf paylaşırsan sevinirim.
ushuaia
27 Eylül 2012, 10:07
*ustundeki bagaja yalnizca small xsmall kapali kask girebilir reklama aldanmayin.
Nolan N84 XL sığıyor
Nitro Carbon XL sığıyor
Shark Speed-R XL sığmıyor
ANTİKOR
28 Eylül 2012, 17:08
Merhaba arkadaşlar; 2 sorum var..
1. ABS' nin kombine olması ne demek?
2. Lastiklerin 17 inç olduğundan bahsedilmiş. Bu avantaj mı? dezavantaj mı? Genelde kaç inç oluyor da (Örneğin Transalp'in kaç inç?) bu motorun lastiklerinin 17 inç olduğu zikredilmiş? Teşekkürler...
Ramazan Can
28 Eylül 2012, 19:46
hacı abi bu ................. lar nerden geliyo :)
derinlik katsın diye felan mı yapıyon
saede kullandığım proğramdan el alışkanlığı.........
Reşit
29 Eylül 2012, 02:27
Merhaba arkadaşlar; 2 sorum var..
1. ABS' nin kombine olması ne demek?
2. Lastiklerin 17 inç olduğundan bahsedilmiş. Bu avantaj mı? dezavantaj mı? Genelde kaç inç oluyor da (Örneğin Transalp'in kaç inç?) bu motorun lastiklerinin 17 inç olduğu zikredilmiş? Teşekkürler...
1. Arka fren pedalına basıldığında arka fren ile birlikte ön frendeki üç kaliperden birini sıkıyor. Bu da daha dengeli bir duruş sağlıyor. Güvenliği bir tık artırmış oluyorsunuz.
2. Cadde motosikletlerinin çoğu 17 inç jant ebadına sahip. Transalp eski modellerde yanlış hatırlamıyorsam 21'', yeni modellerde 19''. Büyük olması tabii ki çukurlarda falan konfor sağlıyor. Ama jant çapı büyüdükçe lastik inceliyor. Motor daha kıvrak hale geliyor ama yüksek süratlerde güveni sarısıyor açıkçası. Dolayısıyla 17'' bu işin ideal boyutu. Herhangi bir dezavantajı yok
:rendeer:
Zincirlerinin dış kısmında hata varmış. Isınma nedeniyle bozulmaya nedne oluyormuş. Kitleyip kaza riski bile bulunuyormuş.
Honda NC700x modellerini kontrol ve ücretsiz değşim için servise çağırmış bilgilerinize.
http://www.ultimatemotorcycling.com/2012/honda-recalls-nc700xc-and-nc700xdc+motorcycles
twili
29 Eylül 2012, 12:43
Selamlar,
Bu değişim sadece did marka zinciri kullanan ve üzerinde Japan yazmayan did markalar için geçerli. Ayrıca onların da tamamı sorunlu değil. Servislerin konu hakkinda bilgisi var. Ücretsiz kontrol edip seri no. Sorgulama yapıyorlar. Sorunlu zincirlerde kopma olabiliyormus kopan zincir dolayısıyla motor aniden cekisten düşüyor. Bazen bu zincirin tekere dolanma riski olduğu söylenmiş. Ama henuz böyle bir vaka olmamış.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO