Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Ozelden numaramı veriyorum. Her zaman müsait gibiyim. Ararsın buluşuruz.. Çantalar derken??? Bir de etiket ne yahu ???
Olcay Avşar
12 Ocak 2016, 10:05
Turan abi elciği niye takamadığını manetin nasıl engel olduğunu anlamadım. benzer bir elcik korumam vardı biliyorsun, fakat randıman alamadığım için demirli acerbis modelinden alıp taktım.
denge topuzunun iç kısmını sökmek isteyenlere tüyo vereyim;
topuzun allen vidasını sökün, topuzu çıkarın. sonra vidayı 6 ya da 8 gibi yıldız anahtardan geçirip tekrar vidalayın, sonuna kadar sıkmayın çalışacak boşluk kalsın.
sonra da bir çekiç ya da daha büyük ve ağır bir anahtar vs ile vidayı içinden geçirdiğiniz anahtarın dibine dibine vurun. bir nevi çektirme yöntemi uygulamış olacaksınız bu sayede.
korkmayın içerideki lastik conta çok sıkı ondan zorlanıyor, çıkardıktan sonra takarken sabunlamayı unutmayın.
Turan abi elcik korumanın neden olmadığını bir görsel ile anlatsana
_oXXo_
12 Ocak 2016, 10:38
Turan abi elciği niye takamadığını manetin nasıl engel olduğunu anlamadım. benzer bir elcik korumam vardı biliyorsun, fakat randıman alamadığım için demirli acerbis modelinden alıp taktım.
denge topuzunun iç kısmını sökmek isteyenlere tüyo vereyim;
topuzun allen vidasını sökün, topuzu çıkarın. sonra vidayı 6 ya da 8 gibi yıldız anahtardan geçirip tekrar vidalayın, sonuna kadar sıkmayın çalışacak boşluk kalsın.
sonra da bir çekiç ya da daha büyük ve ağır bir anahtar vs ile vidayı içinden geçirdiğiniz anahtarın dibine dibine vurun. bir nevi çektirme yöntemi uygulamış olacaksınız bu sayede.
korkmayın içerideki lastik conta çok sıkı ondan zorlanıyor, çıkardıktan sonra takarken sabunlamayı unutmayın.
Turan abi elcik korumanın neden olmadığını bir görsel ile anlatsana
niye olacak denge topzunbun içini çıkaramamıştır:queen: benimkindede öyle olmuştu teçrübe ile sabit :bounce:
Ahmet Turan Peker
12 Ocak 2016, 11:54
Turan abi elciği niye takamadığını manetin nasıl engel olduğunu anlamadım. benzer bir elcik korumam vardı biliyorsun, fakat randıman alamadığım için demirli acerbis modelinden alıp taktım.
denge topuzunun iç kısmını sökmek isteyenlere tüyo vereyim;
topuzun allen vidasını sökün, topuzu çıkarın. sonra vidayı 6 ya da 8 gibi yıldız anahtardan geçirip tekrar vidalayın, sonuna kadar sıkmayın çalışacak boşluk kalsın.
sonra da bir çekiç ya da daha büyük ve ağır bir anahtar vs ile vidayı içinden geçirdiğiniz anahtarın dibine dibine vurun. bir nevi çektirme yöntemi uygulamış olacaksınız bu sayede.
korkmayın içerideki lastik conta çok sıkı ondan zorlanıyor, çıkardıktan sonra takarken sabunlamayı unutmayın.
Turan abi elcik korumanın neden olmadığını bir görsel ile anlatsana
denge topuzunu iptal edip takmak gerekiyor magnet çalışmıyor uzun geliyor korumaya değiyor .içerde tırnak falan toksa sökerim oniiii yardımada hayır demem :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
https://imageshack.com/i/p80Ut21zjhttps://imageshack.com/i/hlGKRaaxj
resimlerde böyle görünüyor
CptHasan
12 Ocak 2016, 11:57
Ozelden numaramı veriyorum. Her zaman müsait gibiyim. Ararsın buluşuruz.. Çantalar derken??? Bir de etiket ne yahu ???
sanırım çanta konusunu başka arkadaşla karıştırdım. etikette bagaj yanlarına yapıştırılan geri dekoratişf honda logosu çanta grisi ile uyumlu olsun diye.
sen ne taraftasın. ben kurtköyde oturuyorum.
denge topuzunu iptal edip takmak gerekiyor magnet çalışmıyor uzun geliyor korumaya değiyor .içerde tırnak falan toksa sökerim oniiii yardımada hayır demem :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
https://imageshack.com/i/p80Ut21zjhttps://imageshack.com/i/hlGKRaaxj
resimlerde böyle görünüyor
aga aynı koruma bende de var denge topuzlarını çıkardım ve korumayı taktım
Olcay Avşar
12 Ocak 2016, 18:30
Turan abi, iyi de manet korumaya topuzu sökünce çarpıyor. topuzu sökmeden üstünden takk bence :)
Ahmet Turan Peker
13 Ocak 2016, 01:36
Turan abi, iyi de manet korumaya topuzu sökünce çarpıyor. topuzu sökmeden üstünden takk bence :)
Aşağı yukarı oynamasını durduramayız o zaman.Ha öyle takılırmı eh ne yapalım ya takacaz yada ihtiyacı olana vereceğiz 68 tl ye falan geldi bana
Olcay Avşar
13 Ocak 2016, 12:41
Aşağı yukarı oynamasını engellemek için bir ek demir yapıp takmıştım ben.
bu yüzden tek taraftan monteli elcik korumaların mantıksız olduğunu anladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Orta Sehpa Kaykayı
ilk deneme hüsranla sonuçlandı :)
http://i.hizliresim.com/a2Lm05.jpg
http://i.hizliresim.com/YrDmJl.jpg
5 mm kalınlığında lama kullandım, iman gücü ile bükme konusunda başarılı olamadım. yani bükebildim ama istediğin yerden istediğim ölçüde bükemedim.
az çok şekil meydana geldiğinde olabilecek ölçüler ile kaynatıp bütünledim, malzeme ince olduğu için esnemesin diye destek attım.
motorun altına koyup orta sehpaya alamadım maalesef. ya orta sehpanın basma kolu ya da kendi ayağım tekerin olduğu kısıma den geldi.
herhangi bir kalıp çizim vs yapmadan doğrudan üretime geçmek hata oldu. 6 mt boyunda lamayı da heba ettik, giden zaman ve elektrotları saymıyorum :P
bu yüzden tek parça 10 mm sacdan imal etmeyi planlıyorum. autocad de ölçülendirip projelendireceğim. sonra sacı satın alıp bir lazer kesimcide kestireceğim. sonra da büküme götürüp büktüreceğim.
dün bi dolandım DES sanayi sitesinde, malzeme kesim büküm 150 TL gibi maliyet çıkıyor. elimde zaten teker var, isteyen olursa buna bir de teker masrafı eklemeli. ki tanesi 5 TL den fazla olmaz.
ben projeyi çıkarıp uğraşacağım, sıkıntısız olursa isteyene yardımcı olurum.
_oXXo_
13 Ocak 2016, 13:37
Aşağı yukarı oynamasını engellemek için bir ek demir yapıp takmıştım ben.
bu yüzden tek taraftan monteli elcik korumaların mantıksız olduğunu anladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Orta Sehpa Kaykayı
ilk deneme hüsranla sonuçlandı :)
http://i.hizliresim.com/a2Lm05.jpg
http://i.hizliresim.com/YrDmJl.jpg
5 mm kalınlığında lama kullandım, iman gücü ile bükme konusunda başarılı olamadım. yani bükebildim ama istediğin yerden istediğim ölçüde bükemedim.
az çok şekil meydana geldiğinde olabilecek ölçüler ile kaynatıp bütünledim, malzeme ince olduğu için esnemesin diye destek attım.
motorun altına koyup orta sehpaya alamadım maalesef. ya orta sehpanın basma kolu ya da kendi ayağım tekerin olduğu kısıma den geldi.
herhangi bir kalıp çizim vs yapmadan doğrudan üretime geçmek hata oldu. 6 mt boyunda lamayı da heba ettik, giden zaman ve elektrotları saymıyorum :P
bu yüzden tek parça 10 mm sacdan imal etmeyi planlıyorum. autocad de ölçülendirip projelendireceğim. sonra sacı satın alıp bir lazer kesimcide kestireceğim. sonra da büküme götürüp büktüreceğim.
dün bi dolandım DES sanayi sitesinde, malzeme kesim büküm 150 TL gibi maliyet çıkıyor. elimde zaten teker var, isteyen olursa buna bir de teker masrafı eklemeli. ki tanesi 5 TL den fazla olmaz.
ben projeyi çıkarıp uğraşacağım, sıkıntısız olursa isteyene yardımcı olurum.
ELİNE SAĞLIK. benim alan geniş olunca (yaklaşık 200 araçlık garaj ) ilgimi çekmedi. ama şu bagaj açma işini hala bekliyom yetenekli arkadaşlardan. ben havaya taşı atarım ister olcay ın ister ahmet abinin başına fark etmez :D
Olcay Avşar
13 Ocak 2016, 13:47
Barbaros bizim şimdiye kadar yaptığım sistemde ufak tefek hatalar oluyor sistem kasıyor biliyorsun.
fatihin sistem hala sorunlu bildiğim kadarıyla.
sistemi revize etmemiz lazım aslında, motoru bir demir üzerine monte edip teli tam karşısına yarleştirmeliyiz.
herhangi bir kasma ve gerginlik olmamalı, motorun bağlı bulunduğu parça avucumuzda iken bile kilidi açıp kapatabilmei. donra motora monte etmeliyiz ki sistem sorunsuz çalışsın.
bagajın kilit kısmında şimdiye kadar bir sorun gözlemlemedim, zaten o kısmı monte edip rahatca teli çekip açabiliyoruz. bütün itnelik motor montajında.
müsait bir zamanda biraz kurcalanabilir, ama dediğim şeyi anladınız işe birileri de el atsın ya hu :)
olcay agzından yel alsın arkadaş benim sistem de sıkınt yok
allah nazar dan saklasın yani bu hafta arkadaşlara hava bile yaptım bak bak nc dediğin de böyle sistem olur dedim :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------
yeni nesil karter korumalar honda logo lu yakında waytake stoklarında :)
yarın bükülüp satışa hazır olacak...
http://i.hizliresim.com/65XZWN.jpg (http://hizliresim.com/65XZWN)
http://i.hizliresim.com/L1npq1.jpg (http://hizliresim.com/L1npq1)
_oXXo_
13 Ocak 2016, 21:39
olcay agzından yel alsın arkadaş benim sistem de sıkınt yok
allah nazar dan saklasın yani bu hafta arkadaşlara hava bile yaptım bak bak nc dediğin de böyle sistem olur dedim :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------
yeni nesil karter korumalar honda logo lu yakında waytake stoklarında :)
yarın bükülüp satışa hazır olacak...
http://i.hizliresim.com/65XZWN.jpg (http://hizliresim.com/65XZWN)
http://i.hizliresim.com/L1npq1.jpg (http://hizliresim.com/L1npq1)
çanta demiri çanta :D
çanta demirleri hazır yan demiri de diğer dükkanda imiş yarın bi daha soracağım
Ahmet Turan Peker
13 Ocak 2016, 22:04
Aşağı yukarı oynamasını engellemek için bir ek demir yapıp takmıştım ben.
bu yüzden tek taraftan monteli elcik korumaların mantıksız olduğunu anladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Orta Sehpa Kaykayı
ilk deneme hüsranla sonuçlandı :)
http://i.hizliresim.com/a2Lm05.jpg
http://i.hizliresim.com/YrDmJl.jpg
5 mm kalınlığında lama kullandım, iman gücü ile bükme konusunda başarılı olamadım. yani bükebildim ama istediğin yerden istediğim ölçüde bükemedim.
az çok şekil meydana geldiğinde olabilecek ölçüler ile kaynatıp bütünledim, malzeme ince olduğu için esnemesin diye destek attım.
motorun altına koyup orta sehpaya alamadım maalesef. ya orta sehpanın basma kolu ya da kendi ayağım tekerin olduğu kısıma den geldi.
herhangi bir kalıp çizim vs yapmadan doğrudan üretime geçmek hata oldu. 6 mt boyunda lamayı da heba ettik, giden zaman ve elektrotları saymıyorum :P
bu yüzden tek parça 10 mm sacdan imal etmeyi planlıyorum. autocad de ölçülendirip projelendireceğim. sonra sacı satın alıp bir lazer kesimcide kestireceğim. sonra da büküme götürüp büktüreceğim.
dün bi dolandım DES sanayi sitesinde, malzeme kesim büküm 150 TL gibi maliyet çıkıyor. elimde zaten teker var, isteyen olursa buna bir de teker masrafı eklemeli. ki tanesi 5 TL den fazla olmaz.
ben projeyi çıkarıp uğraşacağım, sıkıntısız olursa isteyene yardımcı olurum.
OLCAY O İŞİ KÖŞEBENT DEMİRLE YAP 700X700 MM YADA 800X800 MM KÖŞEBENDİ TERZ DÜZ KAYNAT SONRA RAYI DOLDUR TEKERLERİDE ÇIKINTIYA TAK
https://imageshack.com/i/hltmKBnzj
mehmetenis
13 Ocak 2016, 22:25
olcay agzından yel alsın arkadaş benim sistem de sıkınt yok
allah nazar dan saklasın yani bu hafta arkadaşlara hava bile yaptım bak bak nc dediğin de böyle sistem olur dedim :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------
yeni nesil karter korumalar honda logo lu yakında waytake stoklarında :)
yarın bükülüp satışa hazır olacak...
http://i.hizliresim.com/65XZWN.jpg (http://hizliresim.com/65XZWN)
http://i.hizliresim.com/L1npq1.jpg (http://hizliresim.com/L1npq1)
Hacii bundan istiyorum bilesin,
artı sendeki yan çanta demirlerinden de isterük....
Hacii bundan istiyorum bilesin,
artı sendeki yan çanta demirlerinden de isterük....
tmm aga yarın akşam klüp toplantısı var ersin abiye piskolojik baskıyı arttırıyorum en kısa zaman da tedarik ediyoruz o iş bende..
mehmetenis
13 Ocak 2016, 23:59
tmm aga yarın akşam klüp toplantısı var ersin abiye piskolojik baskıyı arttırıyorum en kısa zaman da tedarik ediyoruz o iş bende..
Tamadır top sende
Ahmet Turan Peker
14 Ocak 2016, 00:36
OLCAY O İŞİ KÖŞEBENT DEMİRLE YAP 700X700 MM YADA 800X800 MM KÖŞEBENDİ TERZ DÜZ KAYNAT SONRA RAYI DOLDUR TEKERLERİDE ÇIKINTIYA TAK
https://imageshack.com/i/hltmKBnzj
hatta dükkana uğra yardımcı olurum.acemice kaynak yaparım :) yada ben uğrayım sana birde çayını içerim :) tabii yeri bilmiyorum
schumacher__
14 Ocak 2016, 00:58
Hala ekleyen bagaj kilidi bende :(
_oXXo_
14 Ocak 2016, 01:05
Hala ekleyen bagaj kilidi bende :(
aklımdasın benim bagajı yaparken haber verecem :D
Sakın mehmetenis e haber vermeyen dağıttığınız motoru. Cırtlaya cırtlaya toplarsınız :P
Olcay Avşar
14 Ocak 2016, 15:35
hatta dükkana uğra yardımcı olurum.acemice kaynak yaparım :) yada ben uğrayım sana birde çayını içerim :) tabii yeri bilmiyorum
abi köşebent fikri aklıma geldi, gelmedi değil. fakat tekerin çalışma mesafesi genişliğinde köşebent var mı emin değilim, toptancıya uğrayıp bir bakayım.
çay için dükkanda olduğum bir gün haber veririm abi, nato yolu'ndayım.
kagen00
16 Ocak 2016, 00:51
Olcay Avşar... Çay davetin kişisel değilse ben de uğrayıp tanışmak isterim.. Ve bir kaç sorum olacak.. Mesela ; Motora takılacak aksesuarlar ve patlak arka amortisörüm hakkında..
mehmetenis
16 Ocak 2016, 04:56
Barbaros bizim şimdiye kadar yaptığım sistemde ufak tefek hatalar oluyor sistem kasıyor biliyorsun.
fatihin sistem hala sorunlu bildiğim kadarıyla.
sistemi revize etmemiz lazım aslında, motoru bir demir üzerine monte edip teli tam karşısına yarleştirmeliyiz.
herhangi bir kasma ve gerginlik olmamalı, motorun bağlı bulunduğu parça avucumuzda iken bile kilidi açıp kapatabilmei. donra motora monte etmeliyiz ki sistem sorunsuz çalışsın.
bagajın kilit kısmında şimdiye kadar bir sorun gözlemlemedim, zaten o kısmı monte edip rahatca teli çekip açabiliyoruz. bütün itnelik motor montajında.
müsait bir zamanda biraz kurcalanabilir, ama dediğim şeyi anladınız işe birileri de el atsın ya hu :)
Olcay benim bagaj açma kilidi kesinlikle birinci basmada açmıyor ama ikinci ve üçüncü basışlarda muhakkak açılıyor,bu benim için sorun mu hayır değil,böyle bir sistem yapıp bizlere kazandırdığın için kocaman bir teşekkürü hak ediyorsun bilesin.:rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:51 ----------
denge topuzunu iptal edip takmak gerekiyor magnet çalışmıyor uzun geliyor korumaya değiyor .içerde tırnak falan toksa sökerim oniiii yardımada hayır demem :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
https://imageshack.com/i/p80Ut21zjhttps://imageshack.com/i/hlGKRaaxj
resimlerde böyle görünüyor
Abi bunları takma hiç bir fonksiyonları yok sadece görüntü Olcayın ve benimkiler demir araçalrın arasından öyle rahat geçiyorum ki parmaklarıma ve elime bir şey olamayacağından ve elimi koruyacağını bildiğim için sende kesinlikle demir olanlardan tak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:54 ----------
Sakın mehmetenis e haber vermeyen dağıttığınız motoru. Cırtlaya cırtlaya toplarsınız :P
Sadece gülüyorum ama haykırarak :queen: Bu arada Honda beni aradı nasıl çırtlarla motoru topaldığımı sordu bende dedim ki meslek sırrı herkese öğretmem:wiinkk:
Olcay Avşar
16 Ocak 2016, 11:07
Olcay Avşar... Çay davetin kişisel değilse ben de uğrayıp tanışmak isterim.. Ve bir kaç sorum olacak.. Mesela ; Motora takılacak aksesuarlar ve patlak arka amortisörüm hakkında..
O zaman en kısa zamanda güzel bir havayı denk getirip bir nc toplantısı yapmalı :)
Fakat amortisör hakkında hiç fikrim yok, amortisör tamir edildiğini biliyorum. araştırıp değerlendirmeli, değiştirmenin oldukca masraflı olduğu kesin. Geçen bir arkadaşımız komple Ohlins değişimi yaptı, o daha tecrübelidir.
Olcay benim bagaj açma kilidi kesinlikle birinci basmada açmıyor ama ikinci ve üçüncü basışlarda muhakkak açılıyor,bu benim için sorun mu hayır değil,böyle bir sistem yapıp bizlere kazandırdığın için kocaman bir teşekkürü hak ediyorsun bilesin.:rendeer:
Mehmet, Barbarosa da söyledim sistemi revize etmek lazım, edince sorunlu çalışan herkesinkini değişiriz.
Sevgiler benden.
_oXXo_
16 Ocak 2016, 11:25
O zaman en kısa zamanda güzel bir havayı denk getirip bir nc toplantısı yapmalı :)
Fakat amortisör hakkında hiç fikrim yok, amortisör tamir edildiğini biliyorum. araştırıp değerlendirmeli, değiştirmenin oldukca masraflı olduğu kesin. Geçen bir arkadaşımız komple Ohlins değişimi yaptı, o daha tecrübelidir.
Mehmet, Barbarosa da söyledim sistemi revize etmek lazım, edince sorunlu çalışan herkesinkini değişiriz.
Sevgiler benden.
valla onu bunu bilmem böle bi sistemden uzak olan herkeze (ben dahil ) kolay gele. ne o öle su içeçem motoru durdur , bez alacam motoru durdur , simit koyacam motoru durdur , sıkıntılı iş . :D
valla onu bunu bilmem böle bi sistemden uzak olan herkeze (ben dahil ) kolay gele. ne o öle su içeçem motoru durdur , bez alacam motoru durdur , simit koyacam motoru durdur , sıkıntılı iş . :D
ehehehe niye yaptırdığımızı anlamış :)
Mehmet senin telefonu ben verdim honda ya bu adam sizin yaptığınız mühendislik harikası motosikletlerin anasını ağlatıyor haberiniz olsun dedim :P
Ahmet Turan Peker
16 Ocak 2016, 13:24
yav Allah muhabbetimizi artırsın x max sayfasınıda takipteyim ve vstrom içinde baktım bir ara f 650 için takip ettim .Abi bu kadar güzel muhaabbet yardımlaşma sayfayı dolu tutma hergün bakma ihtiyacını hissettirme ve Allah için sevgi,saygı başaka yerde yok harbiden .Ne mutlu bana burdayım sizlerle....
_oXXo_
16 Ocak 2016, 13:36
yav Allah muhabbetimizi artırsın x max sayfasınıda takipteyim ve vstrom içinde baktım bir ara f 650 için takip ettim .Abi bu kadar güzel muhaabbet yardımlaşma sayfayı dolu tutma hergün bakma ihtiyacını hissettirme ve Allah için sevgi,saygı başaka yerde yok harbiden .Ne mutlu bana burdayım sizlerle....
bide bir araya gelip bi çay içebilsek güzel olacakta . neyse zamanla oda olur .
gerçi biede sizin gibi zevksiz motor sürücüleri ile çay içmek nasıl olur bilmiyom . kırmızıdan başka renkte motormu olur yaa :P
kagen00
16 Ocak 2016, 13:50
bide bir araya gelip bi çay içebilsek güzel olacakta . neyse zamanla oda olur .
gerçi biede sizin gibi zevksiz motor sürücüleri ile çay içmek nasıl olur bilmiyom . kırmızıdan başka renkte motormu olur yaa :P
Şarkısını bile yapmışlar değil mi: "Sana kırmızı çok yakışıyor " diye...
Ama yine de gri aldığım için mutluyum..
Arkadaş ben Anadolu Yakasında 160 km uzaktayım emin olun ist Anadolu Yakasında olsam her gün bi arkadaşa ziyaret e giderim
Burda mesala 3-4 Dükkan var boş olunca sırayla gidiyorum
Öğlen yemeği bi yerde 4 Çayı başka yerdeyim :)
Arkadaşlar sizden iyi olmasın çok iyiler
Bizim bi arkadaş var kırmızı NC adam ı dinliyoruz yola çıkınca onun navigasyona göre gidersek eve aç dönüyoruz
Yolda kaybolmaktan gideceğimiz yeri aramaktan yemek yemeye vakit kalmıyor
Yani Barbaros bende o arkadas Yüzünden kırmızı fobisi başladı :)
Kırmızı motor görünce yolu değiştiririm :)
Kırmızı motor görünce tam tersi istikamete giderim ve gideceğim yeri bulmanın en kolay yolu :P
Ahmet Turan Peker
16 Ocak 2016, 17:11
Arkadaş ben Anadolu Yakasında 160 km uzaktayım emin olun ist Anadolu Yakasında olsam her gün bi arkadaşa ziyaret e giderim
Burda mesala 3-4 Dükkan var boş olunca sırayla gidiyorum
Öğlen yemeği bi yerde 4 Çayı başka yerdeyim :)
Arkadaşlar sizden iyi olmasın çok iyiler
Bizim bi arkadaş var kırmızı NC adam ı dinliyoruz yola çıkınca onun navigasyona göre gidersek eve aç dönüyoruz
Yolda kaybolmaktan gideceğimiz yeri aramaktan yemek yemeye vakit kalmıyor
Yani Barbaros bende o arkadas Yüzünden kırmızı fobisi başladı :)
Kırmızı motor görünce yolu değiştiririm :)
Kırmızı motor görünce tam tersi istikamete giderim ve gideceğim yeri bulmanın en kolay yolu :P
yazın başına çok bela oluruz gibime geliyor yakın yaylaları falan iyi öğren ben kamp işine hastayım :)
Aga her zaman beklerim ben Düzce Bolu sakarya
Ama en güzel Düzce topuk yaylasından bi çıkıyorsun 10 tane yayla mis mis
Hele o Aladağ Kartalkaya anlatamam o yolları bu yaz oraya gideriz hep beraber
_oXXo_
17 Ocak 2016, 19:48
Aga her zaman beklerim ben Düzce Bolu sakarya
Ama en güzel Düzce topuk yaylasından bi çıkıyorsun 10 tane yayla mis mis
Hele o Aladağ Kartalkaya anlatamam o yolları bu yaz oraya gideriz hep beraber
mehmet motorun altına kırmızı led takmassa götürmeyelim :pl::pl::pl::pl:
ona serbest istediğini takabilir kırmızı olur mavi olur sarı olur
aydin-ist
18 Ocak 2016, 23:43
Okurken, düzgün bir ingiliz kaynağında lastik karşılaştırmasını inceleme fırsatı buldum. Bizi ilgilendiren kısmı yani, Touring Lastik Test sonuçlarına baktığımda, ilginçtir Michelin PR4 bayağı arkalarda kalıyor.
Sıralamayı inceledikten sonra listede baştakileri kullananlar varsa yorumlarını merak ediyorum.
Özellikle Heidenau K80 bize takılabilen lastikler, 4. sırada, 1. sıradakinden tek dezavantajı fiyatı...
http://www.tyres-pneus-online.co.uk/test/motorcycle-tyre/urban-touring.html
==========
HEIDENAU K80 Lastik // İngilizce bilmeyenler için
5 - Kuru Yollarda Performans
5 - Islak Yollarda Performans
5 - Karda Performans
5 - Yol tutuş
5 - Sürüş Konforu
5 - Aşınma ve km
5 - Gürültü Seviyesi
4.5 - Kalite ve Fiyat
4.9 - Ortalama Skor
==========
MICHELIN PLOT ROAD 4
4.4 - Kuru Yollarda Performans
4.3 - Islak Yollarda Performans
2.5 - Karda Performans // KARDA ÇOK KÖTÜ DİYOR
4.4 - Yol tutuş
4.4 - Sürüş Konforu
4.1 - Aşınma ve km
4.5 - Gürültü Seviyesi
4 - Kalite ve Fiyat
4.1 - Ortalama Skor
29. Sırada !
Bu lastikler Türkiye'de satılıyor, Motolastikte fiyatları var, yani satın alabiliyoruz : http://www.motolastik.com/heidenau-k80-pmk16606
_oXXo_
19 Ocak 2016, 00:07
k 80 super sport gözüküyor
http://www.motolastik.com/heidenau-pml51
aydin-ist
19 Ocak 2016, 00:17
k 80 super sport gözüküyor
http://www.motolastik.com/heidenau-pml51
Oradaki bilgiler yanlışmış. Heidenau K80 için STREET TIRE / ASFALT LASTİĞİ deniliyor.
characteristics
The K80 is a high performance on - road tire and offers excellent driving characteristics under all conditions. The tire combines maximum grip and a high durability thanks to the latest elastomer technology. By the specialized design of the new tire provides an outstanding performance. Due tue the new design the K80 offers greater cornering precision and a better contact to the road surface.
Amerika Sitesi
http://heidenautires.com/motorcycle-street-tires/
Almanya Sitesi
http://en.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/view.php?point=2&rtyp=9
Revzilla sitesinde de çok iyi deniliyor:
Heidenau Tires
Heidenau TiresHeidenau tires are made in Germany and despite their short history here in the US, they are quickly becoming synonymous with quality motorcycle tires for street, off road and adventure riding. The Heidenau tires we are most excited to offer are the K60 Scout which are a more aggressive Dual Sport / Off Road tire with a smart tread pattern that will out-perform the TKC80’s on pavement and the K76 tire designed for light dual sport riding and confidence building on the street. In addition to offering outstanding tires for adventure riding, Heidenau tires fit the needs of all types of bikes, from Classic/Vintage motorcycles to scooters. Whether at high speeds, cornering, or in wet conditions, Heidenau motorcycle tires strive to fulfill the highest claims of quality.
http://www.revzilla.com/heidenau-tires
bende lastik alacağım
aklımda olan batlax t30 vardı prelli an gt
ama baktım ki mitas sport force+ herkez güzel diyor
sonuçta yağmurda binmiyorum ıslak performansı pek önemli değil hemde uygun
pr4 e 1300 istiyorlar yumuşak diye herkes onu takıyor
birde pirelli rs60 var dişli oda güzel fakat 13000 km civarı ömrü var yani parasına göre çok kısa ömürlü
kagen00
19 Ocak 2016, 00:36
Tam lastikleri değiştirmeyi düşünürken ilaç gibi geldi.. Teşekkürler!!..
aydin-ist
19 Ocak 2016, 00:50
Çok düzgün motorcu bir arkadaşta mitas taktırt, boşuna fazla para ödeme diyor. Sattığı Mitaslar konusunda hep pozitif geri bildirim almış. Bilemiyorum...
http://www.mitasturkiye.net/cadde_yol_lastikleri.html
Ben 1400 TL ye kıyıp, Michelin Plot Road 4 almak zorundayım diye düşünüyordum, ama Heidenau K80 aklıma ve 915 TL fiyatla cebime de çok yatmaya başladı.
Arenli
19 Ocak 2016, 01:06
Bende 700x le aranıza katıldım. Lastiklerini gözüm tutmadı. Prelli Scorpion lastik var. Hem çift hamur olmasından ortayla kenarlar arasında kot farkı olmuş hem de 2011 üretimi. Yalnız bu liste kafamı karıştırdı. Herkes Pr4 diyor ama kuru yolda bile düşük görünüyor performans. Testi yapanlar güvenilirmi acaba. Birde Pr2 kullanan varmı aranızda.
aydin-ist
19 Ocak 2016, 03:46
Bende 700x le aranıza katıldım. Lastiklerini gözüm tutmadı. Prelli Scorpion lastik var. Hem çift hamur olmasından ortayla kenarlar arasında kot farkı olmuş hem de 2011 üretimi. Yalnız bu liste kafamı karıştırdı. Herkes Pr4 diyor ama kuru yolda bile düşük görünüyor performans. Testi yapanlar güvenilirmi acaba. Birde Pr2 kullanan varmı aranızda.
NC750X ve diğerleri için, tamamen güvenebileceğim konunun uzmanı bir arkadaşım, Michelin Plot Road 4 ü 10.000 km deneyerek yazı olarak yayınladı, kesinlikle onu alın diyor: Michelin Pilot Road 4 - 10.000 KM Yol Testi | 8 Ocak 2015 | Erkan Demirel (http://motorblogu.blogspot.com.tr/2015/01/michelin-pilot-road-4-10000-km-yol-testi.html)
Mitas'ı satan ve müşterilerinin kullanımlarını takiben çok beğendiğini söyleyen bir arkadaşım var.
Heidenau K80 'i ben araştırmalarım sonucunda buldum, onu kullanan hiç bir tanıdığım yok, ama raporlar çok iyi diyor.
Motor üstünde herkes tek başına olduğu gibi, lastik konusunda da, araştırmaları okuyup, kendisi karar vermeli.
Fiyatlar, PR4 1300TL, Heidenau 915TL, Mitas daha ekonomik diye ortalama fiyat bilgisi verebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
Mitas içinde forumda aşağıdaki mesajı görünce karşılaştırılabilinsin diye buradan da yayınlayayım dedim.
MITAS SPORT FORCE+ ( HONDA NC SERİSİ ÖN ARKA LASTİK TAKIMI 750 TL! | TÜM LASTİKLER YENİ TARİHLİDİR)
LINK: Mitas 160/60ZR17 69W - 120/70ZR17 58W Sport Force Takım (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-mitas-160-60zr17-69w-120-70zr17-58w-sport-force-takim-255357647/detay/)
http://image5.sahibinden.com/photos/35/76/47/x16_255357647x2s.jpg
Battlax T30 üzerinde gelen lastikti 21.000 de değiştim. muhtemelen biraz daha giderdi ama altan giren civi yan yanaktan cıktı değişmek zorunda kaldım. Maddi olarak o dönem biraz sıkışık ve uzun yolla cıkıcagımdan Mitas aldım en kötü gezi bitince değişirim dedim ama o zamana kadar T30 dan cok memnundum tekrar t30 almayı düşünmüştüm.
Mitası 24.000 Km kullandım canını lana kadar son uzun geziden gelirken artık ömrünü tamamladıbir mantar yama 1 de fitil vardı üzerinde ve lanet olsun bu ne bicim lastik demedim. Lastikte son durum buydu.
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11351131_875949369129216_5083321954113244267_n.jpg ?oh=b48342a0f0a9445e0e3524a39c8a3e03&oe=5749D676
Motoru 45.000 kullandıktan sonra arazi süşüklerinde asfalt lastiğini mahfetmemek adına Pirelli Scorpin 2 aldım
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10985348_876497789074374_3744440728139496930_n.jpg ?oh=933baee3a295706497b81fe8a0514fda&oe=5701DA30&__gda__=1459510106_e12e6db1b9edc0cd4ee9f6fb80b178d 1
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtl1/v/t1.0-9/11113852_876497842407702_3799317236273061771_n.jpg ?oh=c413b05d542dff14e0af827754b53a37&oe=5736853A
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11351224_876497869074366_1158624986632133310_n.jpg ?oh=2756888ff4bfeac9549e55a5b94d478c&oe=5737779D
motorum şu anda 60.000 de 15.000 km oldu scorpionları kullanalı enduro lastiğim aldım toprakta super mi oldu bence camur cimen oldumu bir işe yaramıyor kuru toprak zeminde de her lastik aynı işi yapıyor çok camur arazi sürüşün varsa daha dişli bir lastik öneririm yoksa hepsi arazide aynı gidiyor yalnız yumşak hamur çakıl toprakta daha çabuk bittiyor.
Mitaslar la aladağlarda gezdim sorun yaşamadım.
En son bende pirelli varken taş toprak yolda er6-f sahibi arkadaşımda pr4 vardı oda aynı yolları geldi.
Tercih sizin :)
Arenli
19 Ocak 2016, 12:13
Bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar. Ne yalan söyleyeyim Mitas işime gelir. Ama çatladığı kalmış aklımda eski sava olması nedeniyle. Bu sebepten önyargılıyım biraz.
_oXXo_
19 Ocak 2016, 12:55
Bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar. Ne yalan söyleyeyim Mitas işime gelir. Ama çatladığı kalmış aklımda eski sava olması nedeniyle. Bu sebepten önyargılıyım biraz.
hayırlı olsun . güzel günlerde kullanman temenni ederim . hangi motoru aldın ?
Arenli
19 Ocak 2016, 13:05
Teşekkür ederim. 19750 olanı Kadıköy. Hala ilanı kaldırmamış satan arkadaş. Barboros sen bakmışmıydın bu motora.
_oXXo_
19 Ocak 2016, 14:04
link atarmısın
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO