Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reşit
26 Temmuz 2012, 03:03
Geçmiş olsun Reşit, umarım tez zamanda kavuşursun motoruna.
Ben Givi ön cam aldım, ilaç gibi geldi. Orjinal camın yetersiz olduğunu yazmıştım daha önce, 130'un üzerinde tokatlamaya başlıyordu rüzgar. Şimdi bana mısın demiyor, 180 üzerinde rahatsız oluyorum. Gerçi bu rahatsızlık rüzgardan mı, korkudan mı, neden bilmiyorum. Nihayetinde şiddetle tavsiye ederim akradaşlar. Samura daha yeni getirdi €85 istiyorlar.
Arka çanta almayı düşünüyorum, TRK 46N ve TRK 52N arasında kaldım. Ne tavsiye edersiniz?
Teşekkür ederim, ben rüzgar manyağı olduğum için cam düşünmüyorum :P Bizim motorun aksesuarları neden bu kadar pahalı. Motoru ucuza veriyorlar aksesuardan geçiriyorlar. Orta ayaklık alacaktım 400 lira istediler. Yahu 2 tane demir 400 lira olur mu. Altın kaplama sanki, demir işte :pr: Bir cama 200 küsur lira istiyorlar. Ayıp vallahi!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------
Resit'im cok gecmis olsun.Cok uzuldum.Ameliyatin umarim iyi gecer.Haberdar edersen gelismeleri sevinirim.Yapabilecegim birsey var mi senin icin?
Çok teşekkür ederim Tayfun abi. Gelişmeleri bildiririm :rendeer:
@Reşit
geçmiş olsun... En kısa zamanda toparlanırsın inşallah
Çok teşekkür ederim, inşallah..
canekin
26 Temmuz 2012, 11:00
@Reşit : tekrardan çok ama çok geçmiş olsun. Umarım hızla iyileşirsin. Kırık vs. Olmadığına sevindim. Buarda motor kazası mı yoksa spor fln mı?
@karaeser : givi camı bende istiyorum. Orjinal camın kısa olduğu aşikar hatta orjinal honda uzun camdan da pek mennun olmayanlar var. Bende oyuzden givi ye yöneldim. Ama ağustos yada sonrasında alacağım artık. Buarada boyun kaç?
karaeser
27 Temmuz 2012, 15:16
@canekin boyum 176cm, ben taktığım camdan oldukça memnun kaldım. 150-160 hiç rahatsız etmiyor artık. Gerçi cam nedeniyle hızlanmaya başladım, önceden rüzgar tokatladığından hız yapamıyordum, bu kötü bir avantaj olabilir tabi :)
Aşağıya resimler ekledim, Givi aksesuarlar görebilirsiniz böylelikle. 46lt mi yoksa 52lt mi çanta alayım diye sormuştum.. Anes Motor'a gittiğimde ilk 52lt'lik denedik, ben büyük kalacağını düşünüyordum ama baktım sırıtmadı. Haliyle bunda karar kıldım. İki kaskı gayet rahat bir şekilde koyabiliyorsunuz içerisine..
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4ffw.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fjc.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fk1.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fkp.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4flj.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fm7.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fx7.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fxx.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fml.jpg
El çantamı ön taraftaki küçük bagajıma..
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fn4.jpg
Geri kalanları ise Givi TRK 52N ye koydum.
canekin
28 Temmuz 2012, 15:03
hayırlı olsun Eser bey.
Trekker modeli aslında bu motor için olabilecek en güzel çantalardan biri düşüncesindeyim. ancak fiyat olarak bana çok fazla geliyor. birde yan çanta için v35 modeline uygun demir aldım. herhalde givi b47 ile givi v35leri kombine edeceğim bende demirlerim geldiğinde.
bu cama ek olarak, iyi bir elcik koruma rüzgarı elden tamamen uzaklaştırır düşüncesindeyim.
benim boy 183, 7cm fark var bakalım bende takınca göreceğim etkisini.
HB76
30 Temmuz 2012, 11:23
günaydın,
f650gs imi sattıktan sonra ciddi ciddi, ncx düşünür oldum, 13 sayfanın tamamını okuduktan sonra ncx kullanıcısı siz arkadaşlara birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
1 - bu motorla stabilize yol yapan varmı? var ise deneyimini anlatabilirmi?
2 - honda ağırlık merkezini aşağıya çekmeye çalışmış, başarılımı?
3 - yakıt almak için arka minderi kaldırmak zorluk yaratıyormu?
4 - yan ayak açarken vites pegi kimseye zorluk çıkartmadımı?
5 - sahibinden de 4 tane satılık ilanı var, bu ilan sahipleri aramızdamı? veya tanıyan varmı? düşük kmlerde neden satıyorlar bilen varmı?
6 - son olarak sürücü ve artçı uzun yolda 250-300 km durmadan minderde oturabiliyormu?
canekin
30 Temmuz 2012, 16:56
günaydın,
f650gs imi sattıktan sonra ciddi ciddi, ncx düşünür oldum, 13 sayfanın tamamını okuduktan sonra ncx kullanıcısı siz arkadaşlara birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
1 - bu motorla stabilize yol yapan varmı? var ise deneyimini anlatabilirmi?
2 - honda ağırlık merkezini aşağıya çekmeye çalışmış, başarılımı?
3 - yakıt almak için arka minderi kaldırmak zorluk yaratıyormu?
4 - yan ayak açarken vites pegi kimseye zorluk çıkartmadımı?
5 - sahibinden de 4 tane satılık ilanı var, bu ilan sahipleri aramızdamı? veya tanıyan varmı? düşük kmlerde neden satıyorlar bilen varmı?
6 - son olarak sürücü ve artçı uzun yolda 250-300 km durmadan minderde oturabiliyormu?
1- ciddi stabilize bir yola girmedim ancak, ön amortisörlerde ayar yok, arka amortisörde ön yükleme ayarı var sadece. ön-arka 17 jant. kısaca bunlara bakılırsa ve kullanan olarak asfalta yönelik setup a sahip bir motor. zaten lastikleride touring lastiği, enduro lastik, kullanım kitapçığında tavsiye edilenler arasında yok ancak takılabilir kanaatindeyim. ama bozuk yolda en önemli etken süspansiyon ve oda asfalt için uygun sertlikte, bozuk yollar için ise "sert".
2- cbf150 den geçtim 60-70km sonra kullanımına hemen alıştım, cbf 150den yaklaşık 70kg ağırlık farkı var ancak ben trafikte hiç fark etmiyorum o farkı.
3- ben eşimle çok sık biniyorum ve motora 6-7gün biniyorum haftada (her gün iş ulaşımı + iş dışı ulaşım + gezi). Benzin alırken beni rahatsız eden bir durum yok.
ancak benzin alırken zaten deponuz önde bile olsa motosikletten inmeniz güvenliğiniz için gereklidir olası bir parlama, üzerinize dökülme riskine karşılık.
4- bana çıkarmadı.
5- tanımıyorum :)
6- biz eşimle sporcu bir çiftiz o yüzden pek yağ tabakamız yok bizi koruyan. cbf150 ile durmadan 80-90km gittiğimizde eşim rahatsız oluyordu,yastık vs. koyuyordu ama oda kaydırıyordu biraz ve yinede yeteri kadar rahat değildi. bende arada ayağa kalkıyordum, dizlerim fazla kırık kalıyordu sanırım.
NCx ile geçen haftasonu 150km neredeyse durmadan gittik diyebilirim; eşim memnun,ben daha giderim böyle, problem yok çok mutluyum diyor. açıkcası almadan önce artçı selesi küçük geliyordu gözüme ama benim için önemli olan artçımın rahat olduğunu söylemesi yeterli.
benim de kemikli yerim biraz uyuşuyor gibi oluyor 1 saat sürüşten sonra ama biraz hareket edip, otur kalk falan yapınca rahatsızlık gçeiyor ancak sanki daha dik oturunca daha az rahatsız oluyormuşum gibi geldi bu ve daha kontrollü ve konforlu kullanmak için 3cm lik gidon yükseltici takmayı düşünüyorum .
Arka çamurluk seçeneği yaratan arkadaşlarımız var mı merak içindeyim.
Kışın kesin ihtiyaç olacak, acaba cbf600 lerin ki uyar yada uydurulabilir mi ? ayrıca ön çamurluğunda aaltına yurtdışında bir uzatma satılıyor ancak bu parçalar TR de daha yok acaba getiren firma yada kendine getirten çıkacak mı merakla bekliyorum.
ferdinandd
30 Temmuz 2012, 17:14
NC 700 DC ye uyumlu olanlar acaba sizler için de geçerli mi, eğer geçerliyse DC ci arkadaşlar epey seçenek bulmuşlar. http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/104688-honda-integra-nc700dc-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
Bu arada burada da paylaşayım hislerimi ;
NC 700 serisi tasarım olarak çok şık bi havaya sahip. Rahatlıkla tutunacağı çok açık.
Hızla tecrube kazanmak adına daha çok çalışmaya teşvik ediyor yeni başlayan arkadaşlarımızı ( örn: ben :) ).
Birgün aranıza katılmak isteyen arkadaşlarımız adına başlığınızı daha aktif tutarsanız, ufak detayları dahi paylaşmaya özen gösterirseniz, minnettar oluruz efenim. İlgi ile takipteyiz.
Yaptığınız tercihten dolayı şahsen tebrik ediyorum Biçok kişinin gönlünde yer edebilecek bi motosiklete sahipsiniz. tekeriniz düz bassın.
karaeser
30 Temmuz 2012, 21:06
günaydın,
f650gs imi sattıktan sonra ciddi ciddi, ncx düşünür oldum, 13 sayfanın tamamını okuduktan sonra ncx kullanıcısı siz arkadaşlara birkaç sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim.
1 - bu motorla stabilize yol yapan varmı? var ise deneyimini anlatabilirmi?
2 - honda ağırlık merkezini aşağıya çekmeye çalışmış, başarılımı?
3 - yakıt almak için arka minderi kaldırmak zorluk yaratıyormu?
4 - yan ayak açarken vites pegi kimseye zorluk çıkartmadımı?
5 - sahibinden de 4 tane satılık ilanı var, bu ilan sahipleri aramızdamı? veya tanıyan varmı? düşük kmlerde neden satıyorlar bilen varmı?
6 - son olarak sürücü ve artçı uzun yolda 250-300 km durmadan minderde oturabiliyormu?
1- Benim de ciddi bir stabilize tecrübem yok, o nedenle yorum yapamayacağım.
2- Chopper sonrası NC700x aldım, motosiklet yüksek olmasına rağmen hiç sorun yaşamadım. BMW'ye göre ağırlık nerelerdedir bilemiyorum ancak problem yaşamıyacağınıza eminim.
3- Yok hiç bir problem yaşamadım, gayet rahat bir şekilde açılıyor.
4- Herhangi bir problem yaşamadım şimdiye kadar. İlk başlarda kırmızı ışıkta falan dururken peglerin uç kısımları kaval kemiğimin yan tarafına batıyordu. Muhtemelen yanlış yere koyuyordum ayaklarımı bilemiyorum, ancak şimdi alıştım hiç problem yaşamıyorum.
5- Tanımıyorum arkadaşları ama fiyatını öldürmemeye niyetli oldukları kesin. Beklemek istemeyen ikinci elini sıfır fiyatına alsın, tabi yaaa.. :)
6- 150-200km sorun olmaz ancak 250-300km biraz iddialı. Zaten o kadar kesintisiz bence kullanmamak lazım, dikkat eksikliğine neden olabilir kanımca...
@canekin bu arada sen taktın iyice çamurluğa, dur hele bir yağmur yağsın sonra bakınırız :)
mertaydogdu
30 Temmuz 2012, 22:47
NC700D ile sırf mıcır kum bir yere 90 la daldım. Birşey yoktu sonrada özellikle ön frene sonuna kadar asıldım. Entegre abs süper birşey, mıcırda kaymasın diye fren yapmıyor ama motoru hoplata hoplata ilerletiyor :)
Değişiklik arayan denemeli :)
nayken81
31 Temmuz 2012, 01:42
Bu gün öğlen vakti 41 plaka beyaz bir neco düzceden geçti.İlk defa canlı olarak görüp yakından bakıcaktım ama alçak yeşıl hemen yanıverdi.Tabii yandığı gibi neco uçuverdi.şans işte!
canekin
31 Temmuz 2012, 01:50
@canekin bu arada sen taktın iyice çamurluğa, dur hele bir yağmur yağsın sonra bakınırız :)
sağlamcıyımdır biraz :) yağmur yağıp ortalık battıktan sonra ,çözümü bulup uygulayana kadar ortalık batmaya devam edecek :)
nc700.co.uk sitesini ziyaret edince, marttan beri ingiltere gibi yağışlı bir yerde bulunan kullanıcıların ön çamurluk eki ve arka çamurluk parçalarını hemen taktıklarını görebilirsiniz..
kesinlikle lazım bnce. birde radyatör e bir koruma yapmak gerekli uzun ömürlü olması için.
3.defa depo fulledim ve yine aynı. 260km gibi ışık yanıyor. özellikle 300km ye kadar devam ediyorum ve hep 48TL de pompa atıyor (4.29tl/lt) 50 tl/11.6lt ye tamamlatıyorum. bu durumda 3.86lt/100km durumundayım. total km 700 olmak üzere.
HB76
31 Temmuz 2012, 10:14
@canekin, @karaeser
teşekkür ederim arkadaşlar,
canekin
31 Temmuz 2012, 11:12
@canekin, @karaeser
teşekkür ederim arkadaşlar,
Rica ederiz, yardımcı olabildiysek az da olsa aklındaki sorulara cevap olabildiysek ne mutlu :)
(Eser bey in de adına konuşur gibi oldum ama kusuruma bakmaz umarım :) )
mete_han
31 Temmuz 2012, 11:30
@canekin boyum 176cm, ben taktığım camdan oldukça memnun kaldım. 150-160 hiç rahatsız etmiyor artık. Gerçi cam nedeniyle hızlanmaya başladım, önceden rüzgar tokatladığından hız yapamıyordum, bu kötü bir avantaj olabilir tabi :)
Aşağıya resimler ekledim, Givi aksesuarlar görebilirsiniz böylelikle. 46lt mi yoksa 52lt mi çanta alayım diye sormuştum.. Anes Motor'a gittiğimde ilk 52lt'lik denedik, ben büyük kalacağını düşünüyordum ama baktım sırıtmadı. Haliyle bunda karar kıldım. İki kaskı gayet rahat bir şekilde koyabiliyorsunuz içerisine..
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4ffw.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fjc.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fk1.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fkp.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4flj.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fm7.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fx7.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fxx.jpg
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fml.jpg
El çantamı ön taraftaki küçük bagajıma..
http://g1207.hizliresim.com/z/v/b4fn4.jpg
Geri kalanları ise Givi TRK 52N ye koydum.
sanki bir ducatı multıstrada gördüm gibi...ilk algı aynen bu..:thumleft::cat: işi biliyorsun Eser Usta..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-2012-multistrada-1200-s-ss-motors-da-94637246/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-motorium-dan-ducati-2011-multistrada-1200-s-white-carbon-8452-km-93933149/detay
multıstradaya 24-25 bin euro vereceğine bu makinaya 20 bin lira bayılmak galiba en akıllıca iş..Honda hayat kesinlikle onda agalar...
canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
Reşit
31 Temmuz 2012, 14:47
sanki bir ducatı multıstrada gördüm gibi...ilk algı aynen bu..:thumleft::cat: işi biliyorsun Eser Usta..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-2012-multistrada-1200-s-ss-motors-da-94637246/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-motorium-dan-ducati-2011-multistrada-1200-s-white-carbon-8452-km-93933149/detay
multıstradaya 24-25 bin euro vereceğine bu makinaya 20 bin lira bayılmak galiba en akıllıca iş..Honda hayat kesinlikle onda agalar...
canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
Mete abi Multistrada dediğinde duracaksın lütfen :mrgreen: O makinadaki elektronik donanımın çeyreği bizim motorlarda yok. Adamlar gaz teli bile koymamışlar yahu :thumleft:
Arkadaşlar bir sorum olacak. Benim motorda(NC 700 S) ekrana yan taraftan baktığımda vites göstergesinin var olduğunu görüyorum. Ama servise de gittim kitapçığa da baktım, aktif hale getirilmiyormuş. Merak edip araştıranınız oldu mu acaba? Madem öyle bir şey var neden aktif hale getiremiyoruz ey HONDA :jocolor:
Bu arada birazdan koruma demiri taktırmaya gidiyorum nasıl duracak çok meraklıyım :silent:
canekin
31 Temmuz 2012, 16:40
canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
Arkadaşlar bir sorum olacak. Benim motorda(NC 700 S) ekrana yan taraftan baktığımda vites göstergesinin var olduğunu görüyorum. Ama servise de gittim kitapçığa da baktım, aktif hale getirilmiyormuş. Merak edip araştıranınız oldu mu acaba? Madem öyle bir şey var neden aktif hale getiremiyoruz ey HONDA :jocolor:
Bu arada birazdan koruma demiri taktırmaya gidiyorum nasıl duracak çok meraklıyım :silent:
Takacaz abi hepsini takacağız.
Uzun cam, arka çanta, yan çantalar,elcik koruma vs. olacak hepsi de işte vaktiyle :) ilk olarak arka çanta önce sonra cam vs. diye gidecek, en son da yan çantaları ekledik mi buradan Pekin e kadar gideriz artık :P
Reşit, o gösterge DST şansızanlı olan modeller için Integra larda çalışıyor mesela ama sonuçta komple şanzıman bizim manuel şanzımanımızdan farklı, tüm mekanizma farklı doğal olarakta içinde elektronikleride farklı çünkü aletin beyni var vites değiştirmek için.
O göstergede aynı zamanda D/N/S harfleride yazabiliyor yada kenarında hepsi DST şanzımandan gelen bilgilere göre.
Hee honda istese aynı göstergeyi kullanırken biraz maliyetle manuel inde vitesleri gösterirdi ama gerek duymamış.
bilmiyorum ama ben cbf150 den geçtim, o da vites göstergeliydi ama aksine devir arıyordum ben, o yüzden vites göstergesi bana birşey ifade etmiyor pek.
izmirian
31 Temmuz 2012, 19:54
Herkese merhbalar honda nc 700 x e bayiliyor sahiplerine imreniyorum (iyi mutlu gunlerde keyifli kilometreler olsun) ktm duke 125/ 200 den sonra 3. Motorum bu olacak eminim. Gectigimiz sayfalarda bu motoru almanyadan 6-7000 euro ya satildigindan bahsedilmisti ucakla gidip alsak motoru sure sure gelsek buraya sokup tr plaka cikartmadan 6 ayda bir yurt disina cikip girerek kullanabilme ihtimalini sevsek diyordum sizce nasil olur teoride mumkun mudur acaba ?
GP500-1st
31 Temmuz 2012, 20:51
sanki bir ducatı multıstrada gördüm gibi...ilk algı aynen bu..:thumleft::cat: işi biliyorsun Eser Usta..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-2012-multistrada-1200-s-ss-motors-da-94637246/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-motorium-dan-ducati-2011-multistrada-1200-s-white-carbon-8452-km-93933149/detay
multıstradaya 24-25 bin euro vereceğine bu makinaya 20 bin lira bayılmak galiba en akıllıca iş..Honda hayat kesinlikle onda agalar...
canekin aga hemen aynısını yaptırıyorsun makinaya..camsa cam çantaysa çanta...makina ilk defa gözüme çok şık göründü...
İlahi metahan aga. nerde 150 beygir multistrada nerde 50 hp nc 700X:P
canekin
31 Temmuz 2012, 22:02
İlahi metahan aga. nerde 150 beygir multistrada nerde 50 hp nc 700X:P
görüntüde şöyle bir çağrışım yapıyor canımmm :)
Reşit
01 Ağustos 2012, 00:00
Evet efenim sıcak sıcak :joker:
http://d1207.hizliresim.com/z/z/b9x0r.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1207.hizliresim.com/z/z/b9x1l.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1207.hizliresim.com/z/z/b9x2n.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1207.hizliresim.com/z/z/b9x2t.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://c1207.hizliresim.com/z/z/b9x31.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
ferdinandd
01 Ağustos 2012, 00:19
Koruma demirinden öte motosikletin bi parçasıymış gibi durmuş, çok yakıştırdım. Hatta şasi renginde ( mat antresitimtrak füme :) ) olsaydı, hani koruma demiri taktıracaktın derdim :)
S ve X modelleri arasında sele yüksekliği harici ne gibi farklar var acaba teknik veriler yetersiz kalıyor. Arada epey bi fiyat farkıda var bu fiyatı karenaj için mi ödüyoruz ?
Ayrıca X serisinin karenajınada bayılıyorum ama malsef boyum yetersiz kalacak gibi geliyor. Henüz yolun çok başındayım fakat bu tür detayları öğrendikçe hevesim artsın istiyorum. Albenisi çok yüksek, çok artısı var NC serisisin
bu yüzden mazur görün ufak tefek detay sorularıyla başınızı çok ağrıtıcaz :rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
Herkese merhbalar honda nc 700 x e bayiliyor sahiplerine imreniyorum (iyi mutlu gunlerde keyifli kilometreler olsun) ktm duke 125/ 200 den sonra 3. Motorum bu olacak eminim. Gectigimiz sayfalarda bu motoru almanyadan 6-7000 euro ya satildigindan bahsedilmisti ucakla gidip alsak motoru sure sure gelsek buraya sokup tr plaka cikartmadan 6 ayda bir yurt disina cikip girerek kullanabilme ihtimalini sevsek diyordum sizce nasil olur teoride mumkun mudur acaba ?
Teoride mümkündür, bende bu durumu Bulgaristan için düşünüyorum. Günü geldiğinde değerlendirilmek üzere rafa kaldırdım. Şöyle bir durum var motosikletinizin 6 ayda bir çıkış yapması yetmiyor. 6 ay kullanabiliyorsunuz farklı bir ülkede,
6 ay da plakasının sahip olduğu ülkede kalması gerekiyor yasalara göre.
Bu durumda aldığınız ülkede bazı iş çevirme ihtimallerini ve bu ülkenin bu tür durumlara açık olma ihtimallerini de sevmeniz gerekiyor. Ama olurmu derseniz, bi şekilde oluyor :)
Herşey yasal olsun, yıl boyunca motosikletim olsun derseniz aklıma gelen tek yol, arkadaşım var mesela 5000 ve 5600 TL ye ( 2-3 yıl oluyor bildiğiniz üzere avrupa da fabrikadan çıktıktan sonra hiçbirşeyin fiyatı artmaz aksine şiddetle düşer :) ) 2 adet MT-03 aldı 6 ay birini, 6 ay dierini kullanıyor. Totalde yine daha ucuza almış oluyor. Tabi vergilerde yok denecek gibi :)
Reşit
01 Ağustos 2012, 00:26
Koruma demirinden öte motosikletin bi parçasıymış gibi durmuş, çok yakıştırdım. Hatta şasi renginde ( mat antresitimtrak füme ) olsaydı, hani koruma demiri taktıracaktın derdim
Benimde çok hoşuma gitti. Renk konusunda katılıyorum ama bu da sırıtmadı Allah'tan.
--------------------------
Ağustosun ortalarına doğru da sis farı taktırmayı düşünüyorum arkadaşlar. 300 liraymış. Mercekli halojen ampullü. Onun da gayet şık duracağını ve görünürlüğü artıracağını düşünüyorum. Her ay bir aksesuar alacağım gibi duruyor :thumleft:
mücahit_89
01 Ağustos 2012, 00:32
Benimde çok hoşuma gitti. Renk konusunda katılıyorum ama bu da sırıtmadı Allah'tan.
--------------------------
Ağustosun ortalarına doğru da sis farı taktırmayı düşünüyorum arkadaşlar. 300 liraymış. Mercekli halojen ampullü. Onun da gayet şık duracağını ve görünürlüğü artıracağını düşünüyorum. Her ay bir aksesuar alacağım gibi duruyor :thumleft:
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın:rendeer:bu nc700X ve S hayallerimde yatan bütün motorları sildiler aşık oldum resmen çok güzel çok çekici duruyor motor özellikleri ve yakıtı harika tek eksi yönü araba gibi vergisi var 240 tl 6 aylık çok para abi ama görüntüye değer:)
her topiği açtığımda bi X modeli hoşuma gidiyor bi S:) şuan gölüm S'e kaydı:)koruma demirleri sanki fabrika çıkışlı gibi:)
ferdinandd
01 Ağustos 2012, 00:54
Okadar kusursuz ki bende bayağadır bakıp bakıp erken deyip kapatıyorum :) Kendimce bişeyler bulmaya çalışıyorum ama "kedi-ciğer" benzetmesinden öte gitmiyor :)
Hani bişeyler dediğime bakmayın bişey değil, ön cam yarı şeffaf siyah olsaydı, manetler niye öyle kalmış civarındaki herşey siyahken böyle ufak tefek makkajlar :)
Hondanın hemen her modelinde beni rahatsız eden tek şey oluyor standart, egzozun geriye doğru dışa açılı gelmesi. Bi bildiği vardır deyip susuyorum.
Ki buda ufak bişey aslında çoğu kişi farkında bile değildir :) Honda da tasarım anlamında çok şey değişmeye başladı. NC seriside son nokta. Bende de aynı durum oluşuyor,
fiyatlarına bakıyorum hayranı olduğum motosikletler ile kıyaslıyorum, inanın NC serisinin getirdiği " fiyat - performans - kalite- teknoloji" den sonra diğerleri o parayı haketmiyor gibi gelmeye başladı :)
canekin
01 Ağustos 2012, 11:22
@reşit : koruma demirinde doğru tercih yapmışssın. güzel de olmuş hani S e de givi :) kullanmak nasip olmasın diyorum :)
maymunzamir
01 Ağustos 2012, 12:43
nc700x le yapıyor oldugum kısa tur,
Yolculuk tamamen nc700x i test etmek amacıyla yapılmıştır,test neden yapıyorum derseniz,gelecek hafta dünya turuna çıkıcagım bu yüzden motorun yeterliliğini ölçmem gerekiyordu uzun yolda ve değişik yol kondisyonlarında.
Yolculuk istanbulda başladı ve hedef gürcistanın en zorlu kazbek sınır kapısı yolu,yada yol yokmu desem :)
Güzergah istanbuldan boylu boyunca karadeniz ve tabi buralarda görülücek yerleri görmek sonra batum,gori,tiflis ve kazbek.toplam 3800 4000 km e yakın yol katedildi.
Motosikletle ilgili:
yan çantalar givi nin 80 lerden beri ürettiği en güvenilir modeli seçildi.
Arka çanta coocase gene givi gibi güvenilir bir marka uzun yolda test edilmemişti testi geçti :)
12v çakmklık kendim yaptım.
ön arka standart lastikler testi geçtiler tck 80lere gerek kalmadı.
Ve bol bol yakıt
Malzemeler:
şişme yatak
çadır
lamba
ipod,iphone,kamera,vs vs vs ve usb şarj aleti 12v adaptörü ile.
lastik işişrme komperesörü
motosiklet tamir takımı
bungeeler
ilk yardım
sağlam çekme ipleri
reflektör ıvır zıvırları
yemek ve duş ekipmanları epey az yer tuttular.
airhawk pad günde kimi zaman 890 km yapmak zorunda kaldım
koyun postu :) popom çok ağrıyorda.
servis kitabı.
survval kit turkish veriyon köpek kovucu biber sipreyi ve rambo bıçağ tabikide :)
Gelelim ön yargılara,forumlarda okuyordum ama hiç cevap yazmıyordum,halkımız çok ön yargılı.Herkes bmw gs,transalp yada africa twinle yol almak istiyor neden?dahagüvenli kendini ispatlamış ve herkesde var :)
ve nc700x yapamaz sadece 17 inch lastikleri var tipi dışında enduro değil vıdı vıdı vıdı uzar gider.
Fazla uzatmim fotolar,
fotolara artvinden itibaren başlıyorum çünkü türkiyeyi zaten biliyorsunuz :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/481089_266481680126875_389542929_n.jpg
Motor batuma geceliğin girdi istanbuldan batuma sadece trabzonda konaklanarak varıldı
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/625494_266481760126867_1309791591_n.jpg
mongol rally 2012 tayfası ile yolda çok karşılaştık bilmiyenler için söylim 1.2 litre ve altı hacimli araçlarla mogolistana ulaşmayı amaçlıyan bir yarış ayet eylenceli gelecek sene bende vespa ile katılcagım büyük motorlar yasak :)
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/487023_266481890126854_1352839402_n.jpg
Btum işte eski sovyet binalarıyla dolu bir yer,kimi sever kimi sevmez ben ağaoğlu binalarına yeğlerim bu külüstürleri en azından ruhları var.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/528673_266482383460138_1973879387_n.jpg
turistik atraksiyonlar
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/392317_266482316793478_1794551922_n.jpg
ters düz binalar gereksiz ayrıntılar işte
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/562829_266482440126799_1583125143_n.jpg
gaydi ama iyi çocuktu vesselam arkada benim motorda bakıyor napıyom diye :)
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/528590_266482823460094_273323285_n.jpg
kuzu heykeli,yollar kuzu inek dolu zaten birde heyeli eksikti
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/552517_266483860126657_350621070_n.jpg
ve yola koyuldum güzel kiliseler,harika virajlar,süper manzaralar ve çılgın gürcü şöförler :) ama ben istanbulun çocuguyum bana komaz komaz tomas
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/480040_266483753460001_1203681256_n.jpg
gay beni takip ediyor tiflise kadar peşimdeydi nerde dursam fotograf çekmek için onlarda durdu foto çekti bak yanlış anlıcaklar dediysemde ıh ıh fayda etmedi.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/524261_266483983459978_124501444_n.jpg
gene bir kathedral gibi şey kilisi çok dini bütün biri olmadıgım için sadece mimarisi hoşuma gitti.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/524413_266484040126639_637717347_n.jpg
domuz efendi,eti harikaydı
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/557378_266484256793284_882055815_a.jpg
geçtiğim yollardaki manzaralar hep böyle,bizimki gibi çöl gbi değil.Karadeniz bile çöl gibiydi.millet evlerini kültürlerini korumuş birazda o yüzdden karadeniz fotolarını koymadım
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/487278_266484893459887_1475087235_n.jpg
manzara devam
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/384641_266484576793252_1375632373_n.jpg
maymunluk yapıyorum,şimdi aranızdan biri çıkar ve şortla motoramı binilir tırı vırısı yapmaz umarım :) motora çıplak bile bindim çünkü.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/557303_266484383459938_1761391660_n.jpg
Güzel bagırsakları çalıştırıyor bu yedikleri şey.Beyendikmi beyendik
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/422206_266484660126577_675052761_n.jpg
herşey doğal,şöyle örnek verim domatesin tadını unutmuştum aldım tekrar.Türkiyeye dönünce bir kahvaltı edim dedim adam sanki önüme plastik yapma oyuncak yemekler koydu renkleri bile iğrenç ırrkkk
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/524140_266484686793241_821562879_n.jpg
turistleri paraları hüpletme yerleri
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/395988_266484806793229_575295083_n.jpg
yüzüklerin efendisinin içindeyiz sanki
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/552637_266485346793175_1622976783_n.jpg
nc700x tank gibidir arkadaş
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/556965_266485500126493_2010075148_n.jpg
gandalf dayı
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/165799_266485760126467_1105510542_n.jpg
yiğen tek ingilizce bilen kişiydi,hafif lafladık bana motorları anlattı o motor kazbeke gider geri gelmez dedi,aynı tırı vırı ön yargı heryerde aynı :)))
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/487649_266485923459784_1079536775_n.jpg
balcı on numara tadı vardı ama almadım tadımlık yetti :) nerde beleş oraya yerleş
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/409586_266486200126423_1826311573_n.jpg
dağın tepesinde hangi akla hizmet koymuşlarsa ama iyi iş yapmışlar helal olsun manzara on numara
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/391468_266486426793067_2106166997_n.jpg
ahada manzara şişko işi biliyor doğadan izlemek daha keyifli ama dikkat etmeli düşerse gider valla
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/526651_266486700126373_1160227044_n.jpg
teeden görünüm
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/405570_266486940126349_849596161_n.jpg
o noktadn sonra fazla çekemedim saate 10 km hızı belki biraz üstü altı.Yol uçurum karşıdan manyak kamyonlar geliyor ve 5 metreden dar ölümle pençeleşme anları yani :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/536826_266486966793013_107644019_n.jpg
ula girsemmi acaba tünele diyorum,şimdi bunları ayısı vardır kurdu vardır in yapmıştır dedim vazgeçtim yoldan gittim tabi yol varsa :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/524129_266487093459667_1815715471_n.jpg
bolu tünelimi bumu? bu
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/536597_266487173459659_382121466_n.jpg
poz vermedende edemez nc efendi
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/376257_266487293459647_252147470_n.jpg
bu viraja 100 le girdim diye geyik yapmıcam 10 la girdim 16 ile çıktım :)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/561355_266487366792973_166284327_n.jpg
allem etti gullem etti o beyaz şeyi bana 15 tl ye sattı
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/582147_266487610126282_675650367_n.jpg
inekler heryerde
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/406318_266487913459585_346589929_n.jpg
kamp yerlerimden biri,herzaman suya yakın yatarım güzel oluyor sesi dinlemek birgün akıntı alıp gidicek beni bakalım nerden çıkıcam :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/488232_266488313459545_343459147_n.jpg
nasılda yaalamış kesecekler oh ohh :)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/404155_266488146792895_2117069304_n.jpg
gözlüklere bak erdal inönü gibi
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/418307_266488593459517_1110087259_a.jpg
papaz efendi hiç kızmadı çek oğlum dedi,imam efendi olsa düşünemiyorum napcıanı :)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/313499_266488980126145_1185691356_n.jpg
diyorum ya bu lastiklerle dedemde dolanır gel verim sana 17 leri hatta 10 inchleri dolaş :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/528495_266488943459482_1012325218_n.jpg
harbi büyükmüş
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/479787_266489303459446_1860921399_n.jpg
jurassic park gibin
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/283738_266489773459399_1128575354_n.jpg
eskiden bunla afrika turu atmıştım tabi bu kadar yükle değil,evi koymadıgı kalmış adamın
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/549067_266489743459402_104816803_n.jpg
buda bizden olsun
Sonuç
o kadar km boyunca tek marşta çalıştı motor,arıza vermedi,yakıt 100kmde ortalama 2kişi artı yükle 3.4 ü geçmedi.
hertürlü yol koşulunda dengeli gitti geldi,çok iyi viraj alıyor,yavaş manevralarda dengeli düşmüyor :)
500 km nin üstüne çıkınca bir günde haliyle yoruyor hangi motor yormuyor goldwing bile kullandım oda yoruyor.
ön deponun çanta yeri olması harika çalınıcak birşey kalmıyor herşey motorda oluyor hemde denge açısından harika.
Öm camı büyütmek lazım,hoş ben ön cam sevmesemde sticker falan yapıştırıyorum değişik oluyor görsel mesele yani :)
zincirli olması tabi kötü yağlama işi çok sıkıyor ama zincir güzeldir gücü iyi iletir ve biz güce taparı z hernekadar 50 beygirde olsa :)
Beyirden açılmışken laf yokuş yukarı geçemediğim araç yoktu bu kadar yüke ramen.
B motoru almak istiyorsanız gidip alın gerçekten artılarını sayarsam sabaha kadar sürer,ben güvenmediğm motorla dünya turu yapmam buna güveniyorum
Testi geçmiştir 10 yıldız.
tastandidem
01 Ağustos 2012, 18:21
merhabalar dün bende nihayet japon motor gruptan nc 700s naked tarzı bir motor aldım Allah a şükür. önceki motorum mondial 250 mct ile kıyaslamak istiyorum. honda dan başlayalım. 45 tl ye benzim aldım kadıköy den taksime gittim oradan balıkesir erdek yaptım motor rodajda olduğu için 3000 devri geçmedim karım ve bütün gardrobu yanında idi erdekte gezdim çeyrek depom hala duruyor. tek disk diyen arkadaşlara söylüyorum panik fren dahil tek kelime söylüyorum HONDA... yeterlidir umarım. 100 km hızla giderken altımda keyiften titreyen, o güzel
kedi gırlaması gibi ses çıkartan bir naked o. ver gazı akayım derken keyfine bak adamım tadımı çıkar diyen çift kişilikli bir yanı var. tümsek
ve kasisler cidden sıkıntılı değilse eşim söylüyor ''hissetmedim bile'' bencede. şehir içi çevik güzel reaksiyon veren ve frenleme mesafesi iyi olan dengeli ve kararlı bir makina. ancak muhakka ardçı için çanta ve sırt desteği şart arkadaşlar.
evet geldik mondial mct 250 cc anlatılmaz yaşanır. böbrek taşı olan varsa saat 100 kmhızla giderken arkama otursun sadece erdekten
bursa yapacağız. tek seans böbrek dahil dökmessem adam değilim:) şaka bir yana Allah ım o kardeşlerimede böle motorlar nasip etsin
inşallah. bundan sonra yazılara eşimle berber katılacağım kabul ederseniz.
bu arada motoru HONDA KIZILTOPRAK MOTOTALDAN aldım. beni geç saate kadar bekleyen MOTOTAL ekibine, serviste işini gücünü
bırakıp nasihatler verip hiç tanımadığı bir kardeşine elinden gelen yardımı yapan ALAATTİN ABİME burdan teşekkür ediyorum ve Allah razı
olsun diyorum. Allah kısmet ederse balıkesir erdekten sadece bakımları yaptırmaya ALAATTİN abiye gideceğim. o duayen bir abim sağolsun. bu camiyayı bu abiler ayakta tutuyor işte. Allah bizede birilerine ALAATİN abi gibi, bir kardeşimize yardım etme şansı versin saygılarımla arkadaşlar motorla ilgili sormak istediğiniz olursa seve seve cevaplarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
kararasız arkadaşlarıma söylüyorum alın tabiyki para olsa honda da ne canavarlar var ama tek kelime verdiğim paranın fazlası var motorda. honda uyanmadan alın makinayı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
ya bu arada 31 temmuzda arkadaş isatbul kazan ben kepçe nc 700 x aradım yok arkadaş. nerde bu makinalar.göremedim gitti. buarada kardeşim çok güzel bir gezi olmuş. darısı başıma ben tabi dağ bayır değilde deniz kenarı asfalt falan takılacam artık:))
maymunzamir
01 Ağustos 2012, 18:24
o tek disk var diyenler disklerin boyutlarına pek bakmamışlar sanırsam :)
güle güle gez dostum.Nc nin sesi bana eski mustanglerin sesi gibi gliyor tam bir motordan istediğim ses budur.
mete_han
01 Ağustos 2012, 18:44
Mete abi Multistrada dediğinde duracaksın lütfen :mrgreen: O makinadaki elektronik donanımın çeyreği bizim motorlarda yok. Adamlar gaz teli bile koymamışlar yahu :thumleft:
Arkadaşlar bir sorum olacak. Benim motorda(NC 700 S) ekrana yan taraftan baktığımda vites göstergesinin var olduğunu görüyorum. Ama servise de gittim kitapçığa da baktım, aktif hale getirilmiyormuş. Merak edip araştıranınız oldu mu acaba? Madem öyle bir şey var neden aktif hale getiremiyoruz ey HONDA :jocolor:
Bu arada birazdan koruma demiri taktırmaya gidiyorum nasıl duracak çok meraklıyım :silent:
aman abi elektronik bizi bozar..biz en iyisi Hondaya eyvallah diyelim...elektroniği verirsin yıkamaya basınçlı suyu yedimi iki devre atar sonra ver elini Korlas kaptır ayağını 500 öro..:P
Reşit makinanda kıyakmış hee...nazar değirmeyelim...koruma demiri çok harika...aslında bu makina yeni kasa Transalp turuncusunda da gelmeliymiş...o renk gidermiş...klv 1000 de de aynı renk var bildiğiniz üzere...
http://www.motorcyclenews.com/upload/796/images/01KLV1000-06-01.jpg
Takacaz abi hepsini takacağız.
Uzun cam, arka çanta, yan çantalar,elcik koruma vs. olacak hepsi de işte vaktiyle :) ilk olarak arka çanta önce sonra cam vs. diye gidecek, en son da yan çantaları ekledik mi buradan Pekin e kadar gideriz artık :P
Reşit, o gösterge DST şansızanlı olan modeller için Integra larda çalışıyor mesela ama sonuçta komple şanzıman bizim manuel şanzımanımızdan farklı, tüm mekanizma farklı doğal olarakta içinde elektronikleride farklı çünkü aletin beyni var vites değiştirmek için.
O göstergede aynı zamanda D/N/S harfleride yazabiliyor yada kenarında hepsi DST şanzımandan gelen bilgilere göre.
Hee honda istese aynı göstergeyi kullanırken biraz maliyetle manuel inde vitesleri gösterirdi ama gerek duymamış.
bilmiyorum ama ben cbf150 den geçtim, o da vites göstergeliydi ama aksine devir arıyordum ben, o yüzden vites göstergesi bana birşey ifade etmiyor pek.
para kalmadı yani dimi panpa...:P yanlış anlaşılmasın ama devire bakan motorcu benim gözümde çaylaktır...ha redlıne için bak ama onun dışında aman kaçtayım aman vites mi değiştireyim kaygıları bana henüz yolun çok başında olunduğuna dair bir göstergedir...zamanla taşlar yerine oturur diyorum...
İlahi metahan aga. nerde 150 beygir multistrada nerde 50 hp nc 700X:P
bize 50 hp tam kıvamında...:P
şu motor sadece tüketimi için alınır şehir içinde kıvrak bi makina sonucta...fiyatı da çok uygun makul...servis vs anlamında sıkıntı yaşamayacağın..gerçek bir metropol insanısegmenti...ama gelde bunu başka beklentisi olanlara anlat...adam 1.vites de redde kaçta olduğuna bakıyor tek beklentisi bu...ara hızlanmalarda ki performans falan...bu işlerin sonu nereye kadar bilmiyorum...ha benim için son nokta bunu aldıktan 2-3 yıl sonra BMW 1200 tarzı makinalardır...er6 f sürerken gezi esnasında arkadaşının cbr 600 F ni kullanıp ertesi gün satış ilanı verende gördüm..beklentiler gerçekten çok fazla...ama bu yoğunluğun içinde fan açan yüzlerde derecede kavrulan keyif vermeyen bir makina ne kadar işlevsel olabilir ki...
ne istediğini bilmeyen veya tarzım olmayan motosikleri seçen kişilere anlamsız bir şekilde uyuz oluyorum...:Pbuna hakkım yok ama içimdeki hissiyat bu...:queen: Ulus da bir vespa gördüğümde mutlu oluyorum...Bağdat addesinde bir SS ci görüğümde uyuz oluyorum...yahu SS aldın Caddede ne işin var otobanda uza...:P ben işleve bakarım abi...Gürcistana giden arkadaş aynı makinayla İstanbul trafiğinin içine makinasıyla tüketimine güvenerek girebiliyorsa hem o marka hemde o markanın modeline para bayılmış insanları ayakta alkışlıyorum...doğru seçim yaptığı için...bu sevkten öte biraz da yatırım gibi...extrem örnek vermek gerekirse baba parası yiyen biri içinde aynı şey geçerli...babası kredi kartı limitini dolduğunda oğlum çok harcamışsın dedirtmemek lazım...ki çoğumuz kendi imkanlarımızla ayakta kalıyoruz...yani zengin çocuğu olsam da bu modelde ısrarcı olur aldırırdım demeye getiriyorum...:P
maymunzamir usta gezi ve paylaşımın gerçekten harika...bunun için ayrı bir konu açmalısın...bu güzel geziyi herkes görmeli okumalı...benim hayalimi birebir yaşamışsın kaptan...hayallerimii çaldınn..:queen:
maymunzamir
01 Ağustos 2012, 19:06
Sağol kardeş,hayalim aslında bisikletle dünya turuydu onu gerçekleştirdim,şimdi motorla gerçekleştirmeyi planlıyorum artık zaman daha kısıtlı.İlk niyetim cbf 150 ile yapmaktı bu turu çünkü motor çok basit gözüm kapalı cbf 150 yi söküp takabiliyorum.Ama sonra bu motora kaydım.Çünkü eskiden elektorniklere güvenmezdim ama bu motoru iyi araştırdım sisteminde bozulucak birşey yok tek lüxü abs fireni.Bu arada yazmayı unuttum arazide abs performansı bmwden daha iyi hani bmwlerde millet fren yapabilmek için abs yi kapatıyorla çakıl yollarda bu motorda bunu yapmak gereksiz çünkü sistem düzgün çalışıyor japon mucizesi işte :) ho hepsini boş üretiyor ama japonlara herhalde kıyak geçtiler :)
izmirian
01 Ağustos 2012, 19:28
nc700x le yapıyor oldugum kısa tur,
Yolculuk tamamen nc700x i test etmek amacıyla yapılmıştır,test neden yapıyorum derseniz,gelecek hafta dünya turuna çıkıcagım bu yüzden motorun yeterliliğini ölçmem gerekiyordu uzun yolda ve değişik yol kondisyonlarında.
Yolculuk istanbulda başladı ve hedef gürcistanın en zorlu kazbek sınır kapısı yolu,yada yol yokmu desem :)
Güzergah istanbuldan boylu boyunca karadeniz ve tabi buralarda görülücek yerleri görmek sonra batum,gori,tiflis ve kazbek.toplam 3800 4000 km e yakın yol katedildi.
Motosikletle ilgili:
yan çantalar givi nin 80 lerden beri ürettiği en güvenilir modeli seçildi.
Arka çanta coocase gene givi gibi güvenilir bir marka uzun yolda test edilmemişti testi geçti :)
12v çakmklık kendim yaptım.
ön arka standart lastikler testi geçtiler tck 80lere gerek kalmadı.
Ve bol bol yakıt
Malzemeler:
şişme yatak
çadır
lamba
ipod,iphone,kamera,vs vs vs ve usb şarj aleti 12v adaptörü ile.
lastik işişrme komperesörü
motosiklet tamir takımı
bungeeler
ilk yardım
sağlam çekme ipleri
reflektör ıvır zıvırları
yemek ve duş ekipmanları epey az yer tuttular.
airhawk pad günde kimi zaman 890 km yapmak zorunda kaldım
koyun postu :) popom çok ağrıyorda.
servis kitabı.
survval kit turkish veriyon köpek kovucu biber sipreyi ve rambo bıçağ tabikide :)
Gelelim ön yargılara,forumlarda okuyordum ama hiç cevap yazmıyordum,halkımız çok ön yargılı.Herkes bmw gs,transalp yada africa twinle yol almak istiyor neden?dahagüvenli kendini ispatlamış ve herkesde var :)
ve nc700x yapamaz sadece 17 inch lastikleri var tipi dışında enduro değil vıdı vıdı vıdı uzar gider.
Fazla uzatmim fotolar,
fotolara artvinden itibaren başlıyorum çünkü türkiyeyi zaten biliyorsunuz :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/481089_266481680126875_389542929_n.jpg
Motor batuma geceliğin girdi istanbuldan batuma sadece trabzonda konaklanarak varıldı
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/625494_266481760126867_1309791591_n.jpg
mongol rally 2012 tayfası ile yolda çok karşılaştık bilmiyenler için söylim 1.2 litre ve altı hacimli araçlarla mogolistana ulaşmayı amaçlıyan bir yarış ayet eylenceli gelecek sene bende vespa ile katılcagım büyük motorlar yasak :)
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/487023_266481890126854_1352839402_n.jpg
Btum işte eski sovyet binalarıyla dolu bir yer,kimi sever kimi sevmez ben ağaoğlu binalarına yeğlerim bu külüstürleri en azından ruhları var.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/528673_266482383460138_1973879387_n.jpg
turistik atraksiyonlar
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/392317_266482316793478_1794551922_n.jpg
ters düz binalar gereksiz ayrıntılar işte
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/562829_266482440126799_1583125143_n.jpg
gaydi ama iyi çocuktu vesselam arkada benim motorda bakıyor napıyom diye :)
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/528590_266482823460094_273323285_n.jpg
kuzu heykeli,yollar kuzu inek dolu zaten birde heyeli eksikti
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/552517_266483860126657_350621070_n.jpg
ve yola koyuldum güzel kiliseler,harika virajlar,süper manzaralar ve çılgın gürcü şöförler :) ama ben istanbulun çocuguyum bana komaz komaz tomas
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/480040_266483753460001_1203681256_n.jpg
gay beni takip ediyor tiflise kadar peşimdeydi nerde dursam fotograf çekmek için onlarda durdu foto çekti bak yanlış anlıcaklar dediysemde ıh ıh fayda etmedi.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/524261_266483983459978_124501444_n.jpg
gene bir kathedral gibi şey kilisi çok dini bütün biri olmadıgım için sadece mimarisi hoşuma gitti.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/524413_266484040126639_637717347_n.jpg
domuz efendi,eti harikaydı
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/557378_266484256793284_882055815_a.jpg
geçtiğim yollardaki manzaralar hep böyle,bizimki gibi çöl gbi değil.Karadeniz bile çöl gibiydi.millet evlerini kültürlerini korumuş birazda o yüzdden karadeniz fotolarını koymadım
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/487278_266484893459887_1475087235_n.jpg
manzara devam
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/384641_266484576793252_1375632373_n.jpg
maymunluk yapıyorum,şimdi aranızdan biri çıkar ve şortla motoramı binilir tırı vırısı yapmaz umarım :) motora çıplak bile bindim çünkü.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/557303_266484383459938_1761391660_n.jpg
Güzel bagırsakları çalıştırıyor bu yedikleri şey.Beyendikmi beyendik
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/422206_266484660126577_675052761_n.jpg
herşey doğal,şöyle örnek verim domatesin tadını unutmuştum aldım tekrar.Türkiyeye dönünce bir kahvaltı edim dedim adam sanki önüme plastik yapma oyuncak yemekler koydu renkleri bile iğrenç ırrkkk
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/524140_266484686793241_821562879_n.jpg
turistleri paraları hüpletme yerleri
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/395988_266484806793229_575295083_n.jpg
yüzüklerin efendisinin içindeyiz sanki
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/552637_266485346793175_1622976783_n.jpg
nc700x tank gibidir arkadaş
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/556965_266485500126493_2010075148_n.jpg
gandalf dayı
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/165799_266485760126467_1105510542_n.jpg
yiğen tek ingilizce bilen kişiydi,hafif lafladık bana motorları anlattı o motor kazbeke gider geri gelmez dedi,aynı tırı vırı ön yargı heryerde aynı :)))
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/487649_266485923459784_1079536775_n.jpg
balcı on numara tadı vardı ama almadım tadımlık yetti :) nerde beleş oraya yerleş
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/409586_266486200126423_1826311573_n.jpg
dağın tepesinde hangi akla hizmet koymuşlarsa ama iyi iş yapmışlar helal olsun manzara on numara
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/391468_266486426793067_2106166997_n.jpg
ahada manzara şişko işi biliyor doğadan izlemek daha keyifli ama dikkat etmeli düşerse gider valla
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/526651_266486700126373_1160227044_n.jpg
teeden görünüm
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/405570_266486940126349_849596161_n.jpg
o noktadn sonra fazla çekemedim saate 10 km hızı belki biraz üstü altı.Yol uçurum karşıdan manyak kamyonlar geliyor ve 5 metreden dar ölümle pençeleşme anları yani :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/536826_266486966793013_107644019_n.jpg
ula girsemmi acaba tünele diyorum,şimdi bunları ayısı vardır kurdu vardır in yapmıştır dedim vazgeçtim yoldan gittim tabi yol varsa :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/524129_266487093459667_1815715471_n.jpg
bolu tünelimi bumu? bu
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/536597_266487173459659_382121466_n.jpg
poz vermedende edemez nc efendi
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/376257_266487293459647_252147470_n.jpg
bu viraja 100 le girdim diye geyik yapmıcam 10 la girdim 16 ile çıktım :)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/561355_266487366792973_166284327_n.jpg
allem etti gullem etti o beyaz şeyi bana 15 tl ye sattı
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/582147_266487610126282_675650367_n.jpg
inekler heryerde
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/406318_266487913459585_346589929_n.jpg
kamp yerlerimden biri,herzaman suya yakın yatarım güzel oluyor sesi dinlemek birgün akıntı alıp gidicek beni bakalım nerden çıkıcam :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/488232_266488313459545_343459147_n.jpg
nasılda yaalamış kesecekler oh ohh :)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/404155_266488146792895_2117069304_n.jpg
gözlüklere bak erdal inönü gibi
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/418307_266488593459517_1110087259_a.jpg
papaz efendi hiç kızmadı çek oğlum dedi,imam efendi olsa düşünemiyorum napcıanı :)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/313499_266488980126145_1185691356_n.jpg
diyorum ya bu lastiklerle dedemde dolanır gel verim sana 17 leri hatta 10 inchleri dolaş :)
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/528495_266488943459482_1012325218_n.jpg
harbi büyükmüş
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/479787_266489303459446_1860921399_n.jpg
jurassic park gibin
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/283738_266489773459399_1128575354_n.jpg
eskiden bunla afrika turu atmıştım tabi bu kadar yükle değil,evi koymadıgı kalmış adamın
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/549067_266489743459402_104816803_n.jpg
buda bizden olsun
Sonuç
o kadar km boyunca tek marşta çalıştı motor,arıza vermedi,yakıt 100kmde ortalama 2kişi artı yükle 3.4 ü geçmedi.
hertürlü yol koşulunda dengeli gitti geldi,çok iyi viraj alıyor,yavaş manevralarda dengeli düşmüyor :)
500 km nin üstüne çıkınca bir günde haliyle yoruyor hangi motor yormuyor goldwing bile kullandım oda yoruyor.
ön deponun çanta yeri olması harika çalınıcak birşey kalmıyor herşey motorda oluyor hemde denge açısından harika.
Öm camı büyütmek lazım,hoş ben ön cam sevmesemde sticker falan yapıştırıyorum değişik oluyor görsel mesele yani :)
zincirli olması tabi kötü yağlama işi çok sıkıyor ama zincir güzeldir gücü iyi iletir ve biz güce taparı z hernekadar 50 beygirde olsa :)
Beyirden açılmışken laf yokuş yukarı geçemediğim araç yoktu bu kadar yüke ramen.
B motoru almak istiyorsanız gidip alın gerçekten artılarını sayarsam sabaha kadar sürer,ben güvenmediğm motorla dünya turu yapmam buna güveniyorum
Testi geçmiştir 10 yıldız.
Hayran kaldim bayildim bittim zaten motoru cok begeniyordum hatta iki uc sene icinde bir nepal rotasi plani vardi ama acaba mi diyordum artik sabirsizlikla bekliyorum bu motora sahip olacagim gunleri
tastandidem
01 Ağustos 2012, 19:45
kesinlikle 90 100 km de iken o sesi anlayan bilir kardeşim mest ediyor akıyorum ya abi birde ben anlamdım kim burada v strom yada trans alp kötü dedi.neden bu kadar kıya herksin atı kendine güzel ve özel.
bu arada hondanın ileri sürüş eğitimi hakkında bilgisi olan var mı gitmek istiyorum
maymunzamir
01 Ağustos 2012, 21:18
http://www.nc700.co.uk/uploads/gallery/album_14/gallery_226_14_1657249.jpg
Bu arada ingilterede kurye şirketleri tonla almaya başlamış bu motoru.Aslında cbf 150 de kalmış olan yagmur korumaları var acaba kullansammı diyorum :)
RuzgarSA
01 Ağustos 2012, 22:14
http://www.nc700.co.uk/uploads/gallery/album_14/gallery_226_14_1657249.jpg
Bu arada ingilterede kurye şirketleri tonla almaya başlamış bu motoru.Aslında cbf 150 de kalmış olan yagmur korumaları var acaba kullansammı diyorum :)
inan içimde hep bu motor kaldı, bu resmi gördüm ya biraz olsun sevindim bu motoru bu hale getirmişlerya daha dönüp bakmam :)
Reşit
02 Ağustos 2012, 00:48
kesinlikle 90 100 km de iken o sesi anlayan bilir kardeşim mest ediyor akıyorum ya abi birde ben anlamdım kim burada v strom yada trans alp kötü dedi.neden bu kadar kıya herksin atı kendine güzel ve özel.
bu arada hondanın ileri sürüş eğitimi hakkında bilgisi olan var mı gitmek istiyorum
Honda'nın ileri sürüş eğitimi yoktur. Verdikleri eğitim güvenli sürüş eğitimleridir ve motora dar alanlarda hakim olmayı öğretirler. İleri sürüş eğitimini alacağınız yerler de mevcuttur. Bunlardan biri art moto academy dir.
http://www.artmotoakademi.com/
:rendeer:
maymunzamir
02 Ağustos 2012, 01:11
İleri sürüş eğitimi veren hocalar ileri sürüş eğitimini nerden almışlar?Senede kaç km yol yapıyorlar.Mesela eğimli ıslak toprak zemindeyim motorun kafası yukarı doğru bakıyor ama ben motorla aşağıya doğru inmeliyim ve kafasını nasıl çeviriceğim?Yada kot yapmış yolda bir lastik kotun diğer tarafında diğeri öbür tarafında motoru nasıl ilerleticeğim?Bunları biliyolarmı.Yoksa ileri sürüş diye her acemiye kontro tekniği öğretip ikide frenleme yapmayı öğretip doğaya salıyrlarmı?
Arkadaşlara ufak bir tavsiye.Gerçekten birşeyler öğrenmek için heveslilerse senede 1 haftalarını yurtdışı tatili için harcasınlar ve gerçek eğitmenlerle gerçek eğitim alsınlar.
Art art art benim kulagıma fart fart fart diye geliyor.
Türkiyede ileri sürüş eğitimi diye birşey yok.İleri kazıklama eğitimi vardır sadece herşeyde oldugu gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi 02-08-2012 - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01-08-2012 23:54 ----------
ART İleri Sürüş 3.Seviye Özel
YolSanatı Sistemli (RoadCraft) motosiklet kullanımında, belli bir seviyenin üstünde olan ve özellikle İleri Sürüş Testlerine (RoSPA/IAM) hazırlanan sürücüler için oluşturulmuş özel kurstur.
Açıklama :
2 günlük (1 gece konaklamalı) Özel Yol Eğitiminden oluşmaktadır. 1 Eğitmen ve 2 katılımcı ile kurs yapılmaktadır (her seferinde 1 gözlem, 1 demo olasılığı düşünülerek, katılımcı sayısı mutlaka 2 olarak sabittir).
Kurs parkuru 2 günlük 600 km. civarıdır. Kurs boyunca; Limit Noktası, Gaz hassasiyeti, Sollama, Gözlem, Planlama, Fırsatları Değerlendirme ve Yol Pozisyonları konularında mükemmelleştirme üzerine durulmaktadır. Kurs sonunda detaylı bir sürüş analiz raporu katılımcıya/lara sunulmaktadır.
Kurs ücretine, lüks bir otelde konaklama (Yatak-Kahvaltı) dahildir.
Şimdi içeriğini koyuyorum en kallabi eğitimlerinin.
GAz hassasiyeti yani en ileri konumdaki eğitimde verilen şey bumudur?
Sollama :) şaka yapıyor olmalılar
fırsat değerlendirme :))) hop abi orda boşluk var dalalım eğitimi sanırım
Limit noktası offf tanrım popom acıyor limite geldim eğitimi.
Bu eğitimleri aldıgınızı söyleseniz herhangibi bir advridercıya size inanın güler çünkü bunlar temel eğitimlerdir daha kursa ilk gittiğinizde ve altınıza 125 cclik motosiklet sertifikası verildiğinde :)
Burd amaç lüx konaklama ve hüpleme işleri.
Gerçek eğitim motorla zorluklarla başa çıkabilme motoru biraraç dışında prati olarak hem yolda hem arazide kullanabilmedir.Bunuda dediğim gibi Türkiyemde verebilen kişi yok yani kuruluş yok kişiler elbette var hemde ne adamlar var ama zaten isimler iaratırsanız bulursunuz.ben reklam yapmam bazıları gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=FuztZMZSsBk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=UVQhRmWcFxg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XKYwqSNSbZY&feature=related
birkaç örnek
canekin
02 Ağustos 2012, 01:37
Dersan gezin harika olmuş.
Yorumlar ve fotoğraflar içinde teşekkürler.
Daha büyük ve ileri gezileri bekliyoruz.. Motoruna sağlık :)
Eğitim konusuna gelince; art yle bir akrabalığım ya da bağım yoksa da, İngiliz eğitim sistemini uygulamaya çabalıyorlar, tabi ki türkiye deki şartlar dahilinde ticari çıkarlarını gözardı etmeden yapıyorlar sonuçta hepsi özel kuruluş.
Art, ROSPA (İngiliz Kraliyet Kazaları Önleme Topluluğu) sistemini uyguluyor, bu demek oluyor ki iyi YOL sürücüsü nasıl olunur bu öğrenilmeli önce. Temel bu.
Ancak senin video ile verdiğin örnekler off-road örnekler yani tercihli yol.
Reşit
02 Ağustos 2012, 03:04
@maymunzamir
Ben reklam yapmadım. O kuruluşun hocasını da tanımam, alakam da yoktur. Ben sadece güvenli sürüş eğitimi aldım ki zaten motosiklet de yeniyim(3 yıl). Dediğiniz gibi Türkiye'de de verilse diyorum o zaman. Adminlerden de ricam link verdiğim mesajı kaldırsınlar. Yanlış anlaşıldık :farao:
canekin
02 Ağustos 2012, 03:09
Şimdi konumuz NC700 ler :)
Şu Skidmarx ın falan rear hugger ından burada nasıl yaparız, nasıl uydururuz bu konuda fikir bekliyorum.
http://www.skidmarx.co.uk/img/p/90019-1220-thickbox.jpg
ayrıca elcik koruma tavsiyesi de alalım.
gidon yükseltici kullananlarda bir ses versin :)
Reşit
02 Ağustos 2012, 03:15
Şimdi konumuz NC700 ler :)
Şu Skidmarx ın falan rear hugger ından burada nasıl yaparız, nasıl uydururuz bu konuda fikir bekliyorum.
http://www.skidmarx.co.uk/img/p/90019-1220-thickbox.jpg
ayrıca elcik koruma tavsiyesi de alalım.
gidon yükseltici kullananlarda bir ses versin :)
Bende çamurluk istiyorum. Elcik konusunda şüphelerim var, yakışır mı yakışmaz mı diye. Hatta sis farı bile taktıracağım. Çıplak makineyi enduro yapma yolunda emin adımlarla ilerliyorum :thumleft:
maymunzamir
02 Ağustos 2012, 08:05
reşitcim yanlış anladım seni genelde sitelerde görüyorum çünkü onların damlarını reklam yapıyorlar ama siteye banner şeklinde hiç reklam vermiyorlar.O bakımdan ucuz yollu reklam yaptıklarını düşündüm ve üzüldüm o yüzden senden özür dilerim güzel kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:01 ----------
Çamurluk almayın,neden derseni ilerde daha değişik profilde bir lastik almanız gerektiğinde takamıyacaksınız.Yapmanız gereken bana göre arka süspansiyonu kaplamak neopren bezle böylece sorun biter.Ama sırıtıma çamur geliyor diyorsanız ben topcase kullanıyorum gelmiyor tabi top casesiz kullanıcaksanız almak faydalı.Elcik koruma şart çünkü düştüğünüzde manet alma derdinden kurtarıyor adamı.Sis farıda gereksiz en zifiri yolda bile güzel aydınlatıyor orjinal.
Birde o rear huggerda dikkat etmen gereken şey,orjinal olmadıgı için her çukurda arka çatala sürtücek ve orayı tahriş edicek sonunda paslancak orası ki yabancı sitelerde bu konuda çok şikayet var yeni modellerinde plastik ara maddesiyle satılmaya başlandı.Yani eski modeli almamaya çalış.
tastandidem
02 Ağustos 2012, 10:08
teşekkür ederim kardeşim arayacağım ben yanlış anlattım güvenli sürüş eğitimi ile karıştırdım. linki hemen inceliyorum. sanada zahmet verdim çok teşekkür ederim.
tastandidem
02 Ağustos 2012, 12:50
yav arkadaş bu nc700s varya önde bagaj var ya kask giriyor ya benimkisi girmedi ben ne koca kafalıymışım arkadaş ;)
canekin
02 Ağustos 2012, 15:56
[/COLOR]Çamurluk almayın,neden derseni ilerde daha değişik profilde bir lastik almanız gerektiğinde takamıyacaksınız.Yapmanız gereken bana göre arka süspansiyonu kaplamak neopren bezle böylece sorun biter.Ama sırıtıma çamur geliyor diyorsanız ben topcase kullanıyorum gelmiyor tabi top casesiz kullanıcaksanız almak faydalı.Elcik koruma şart çünkü düştüğünüzde manet alma derdinden kurtarıyor adamı.Sis farıda gereksiz en zifiri yolda bile güzel aydınlatıyor orjinal.
Birde o rear huggerda dikkat etmen gereken şey,orjinal olmadıgı için her çukurda arka çatala sürtücek ve orayı tahriş edicek sonunda paslancak orası ki yabancı sitelerde bu konuda çok şikayet var yeni modellerinde plastik ara maddesiyle satılmaya başlandı.Yani eski modeli almamaya çalış.
Orjinal lastik dışında bir ebat asla takmayacagima baya eminim, yani değiştirmem ebadını ancak çatala sürtünme vs.problemİ önemliymiş.dikkat etmek lazım.
Blackeagletr
02 Ağustos 2012, 21:48
Bu motor fazlasıyla aklıma yatıyor şu aralar. Takipteyim :)
maymunzamir
02 Ağustos 2012, 21:59
Bence 1 sene daha idare et,nc700x şu anda hondanın en iyi satan makinası,ingilterede bmw satışlarını solladı,almanyada bile süper satıyor.ohlins gibi bir dev bile süspansyion çıkarttı nc700 için ben 1 sene bekle parçalar çok ucuzlucak ve kaliteli parçalarda çıkıcak iyi firmalardan.
tastandidem
02 Ağustos 2012, 22:51
arkadaşlar bugün erdek türü attım nc700s ile türkiye yolları abicim enduro güzel ülkemin tek gerçeği makinam harika tam bir asfalt makinası ama gel gör ki türkiye be güzel kardeşim. arkadaş anasının nikahı kadar ÖTV veriyorum artı vergi veriyorum. özel olan birşey değil ya yol istiyorum. neyse maymun zamir kardeşim inşallah nakedlardada dediğin gibi olur. sade sade biniyorum korumalık çantafalan istiyorum az ucuzlasın yada ben sağlam dünyalık bulayımne bileyim olsun Allah ın izni ile bişey işte:) bu arada erdeğe gelen olursa beklerim kardeşlerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
erdek resimleri ekleyeceğim yarın tel çekim kusura bakmayın
rapidhacker5
03 Ağustos 2012, 21:45
arkadaşlar nc700x abs var mı ?hondanın sitede abs diyorda parantez içinde.karşılaştırma yaparken ?
Reşit
04 Ağustos 2012, 00:24
Tüm NC modellerinde ABS standart olarak sunuluyor.
rapidhacker5
04 Ağustos 2012, 10:10
Tüm NC modellerinde ABS standart olarak sunuluyor.
anladim yani bu nc700 x ve s absli bir motor degil mi?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO