PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

Reşit
05 Haziran 2012, 13:54
boy kaç acaba?

Resimdeki ben değilim, arkadaş bindi. 1.75 civarı boyu. Benim 1.90, iki ayağımda tam basıyor yere..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------


3,4 litremi :) ona yalışlıkla ybr motoru koymasınlar reşit:)))

Coşkun abi şaka gibi zaten yaa :thumleft: :flower:

seza35
05 Haziran 2012, 15:08
Buyurun efenim :thumleft:

http://c1206.hizliresim.com/y/5/7h9bh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Teşekkürler reşit bey çok hızlısınız :thumleft:

Bekapa
05 Haziran 2012, 23:48
Arkadaşlar motor gitmez diyenlere sesleniyorum, Reşit'in motor kalkışta 600F i çok rahat aldı bu gece :)

rapidhacker5
06 Haziran 2012, 00:14
arkadaslar cantalar gelince ne kadar olur sizce?

sedat_57
06 Haziran 2012, 00:32
Arkadaşlar motor gitmez diyenlere sesleniyorum, Reşit'in motor kalkışta 600F i çok rahat aldı bu gece :)
reşit rodajı bitirdin galiba...:D

Reşit
06 Haziran 2012, 00:33
reşit rodajı bitirdin galiba...:D

kitapçığa göre bitti servise göre bitmedi :flower:

Seko
06 Haziran 2012, 11:09
Arkadaşlar motor gitmez diyenlere sesleniyorum, Reşit'in motor kalkışta 600F i çok rahat aldı bu gece :)

Benim için normal sonuç. Herşeyi güç zannedenler düşünsün :).

Yusuf Ziya
06 Haziran 2012, 11:46
Arkadaşlar,
Artçı ile kullananların yapabileceği bir yorum var mı?
Artçı çok rüzgar alıyor mu?
Artçı selesinde T.A. rahatlığı var mı?
Keyifli sürüşler,

casillas00
06 Haziran 2012, 15:52
HP artizliğinin sonu böyle oluyo :)
bi F daha geliyo yok kullanıcı farkı diye bi bitmedi bunlar :)

rapidhacker5
07 Haziran 2012, 13:22
merhabalar.arkadaşlar yaklaşık 4000 km spacy 3000 km cbf150 tecrübesi ile ve birde eğitim ile nc700'e geçilebilir mi ? amaç izmir karşıyakadan hafta sonları çevre illere gezi yapmak filan çoğunlukla otobanda gidilecek ya da caddelerde fakat arada çokta off road olmayan dağa çıkılacak mesela bir sipil dağı sizce nc700S mi uygun nc700 x mi ? nc700s naked sınıfında galiba x e göre daha az rüzgardan etkileniyor.

151rsfa
07 Haziran 2012, 13:23
takipteyim:cat:

canekin
07 Haziran 2012, 14:42
merhabalar.arkadaşlar yaklaşık 4000 km spacy 3000 km cbf150 tecrübesi ile ve birde eğitim ile nc700'e geçilebilir mi ? amaç izmir karşıyakadan hafta sonları çevre illere gezi yapmak filan çoğunlukla otobanda gidilecek ya da caddelerde fakat arada çokta off road olmayan dağa çıkılacak mesela bir sipil dağı sizce nc700S mi uygun nc700 x mi ? nc700s naked sınıfında galiba x e göre daha az rüzgardan etkileniyor.

selamlar,

Bende 9000km cbf150 kullandım ve şimdi nc700x peşindeyim.

Kullanıcılarının yorumlarını bakılırsa, senelerdir motosiklet kullananlarda , bizim gibi küçük motorla tecrübe arttırmış ilk büyük motor olarak bu motoru alanlarda , NC700 ün kullanımının kolaylığından söz ediyor, ağırlık merkezinin alçaklığı, otomobil motorundan üretilmiş olması ve böylece genel olarak 600cc motorlar gibi yüksek devirli değil , bu nedenle yüksek güç yada yüksek devirlerdeki güç patlamaları yerine sürekli bir tork üretimi var ki bu motoru şahane kılan ve ekonomik yapan yanlarından biri.



S ve X konusuna gelince.

Yazdığınızın tersine S NAKED yani çıplak motor olduğu için daha çok rüzgar alırsınız,uzun cam dahi taksanız kafa karenajı da bulunmadığından alacağınız rüzgar daha yüksektir.
S in altının yerden yüksekliği ve sele yüksekliği X ten düşük, sele yüksekliği cbf 150 ile neredeyse aynı, X modeli ise 4 cm daha sele yüksekliği var , motosikletinin altının yerden yüksekliğide benzer şekilde daha yüksek.

Ön amortisörün yanılmıyorsam X te çalışma aralığı daha fazla AMA X bir Transalp gibi enduro olmadığı için pekte yumuşak süspansiyonları olmadığı söyleniyor(bir enduroya göre).

X te ön arka 17 inç lastik var ancak enduro lastiği takılabilir bazı markaların ön arka 17inç enduro lastikleri var continental di sanrıım.


benim kafama yatan motosiklet X çünkü çok yönlü kullanıma uygun bir motor ancak çoğumuz hayatımızı şehir yollarında geçiriyoruz motosikletle o yüzden bu tarz yolada uygun.

rapidhacker5
07 Haziran 2012, 14:44
peki sadece asfaltta kullanılacaksa S mi X mi

canekin
07 Haziran 2012, 15:03
Bence hertürlü X, ben X peşindeyim.

amacım hergün işe gidip gelmek, eşimle yollarda sıkıntı çekmeden biryerden biryere gitmek vs.

ben sürekli kullanacağım yani kışında buna dahil o yüzden X daha yüksek yapısı vede bacak ve gövdeyi S e göre rüzgardan daha çok koruma potansiyeli olduğundan X.

birde zaten enduro seviyorum ben f650gs yada TA700 düşünüyordum o yüzden ben otomatik X e yöneldim.

S kısacası bana göre değil yukarıdaki nedenler ve zevk meselesinden dlayı.

wers
07 Haziran 2012, 16:15
arkadaşım hiç şuraya baktın mı?

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/100254-nc-700-s-ya-da-nc-700-x.html

rapidhacker5
07 Haziran 2012, 17:37
arkadaşım hiç şuraya baktın mı?

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/100254-nc-700-s-ya-da-nc-700-x.html

baktim arkadasim fakat beni tatmin eden cevaplar yoktu bende konu actim

wers
07 Haziran 2012, 17:56
baktim arkadasim fakat beni tatmin eden cevaplar yoktu bende konu actim

aynı konu içinde devam etmek daha mantıklı gelmişti bana.. neyse... :)

Syanur
07 Haziran 2012, 18:21
aynı konu içinde devam etmek daha mantıklı gelmişti bana.. neyse... :)

Katılıyorum, üstelik orada kullanıcılar var. En iyi onlar cevap verir herhalde....

Benim de gönlüm X den yana olurdu. Ancak daha spor(hem görüntü hem sürüş) olsun diyorsanız S versyionu seçilir. Çünkü X bariz enduro gibi sırıtıyor. S ise bildiğin naked işte...

valvole
07 Haziran 2012, 19:55
S çok yakışıklı... Rüzgarın iki modelde çok farkedeceğini sanmıyorum.

http://i50.tinypic.com/1zqsdif.jpg

Reşit
07 Haziran 2012, 21:26
Rüzgar S modeli için 150 den sonra çok etkilemeye başlıyor. Uzun yol sürati 120-130 olur, sonrası çok rahatsızlık verici. X modelini bilmiyorum kullanıcılarına danışmak lazım.

canekin
07 Haziran 2012, 23:29
Benim de gönlüm X den yana olurdu. Ancak daha spor(hem görüntü hem sürüş) olsun diyorsanız S versyionu seçilir. Çünkü X bariz enduro gibi sırıtıyor. S ise bildiğin naked işte...

X daha enduromsu olduğundan zaten tercih X :queen:

Reşit
11 Haziran 2012, 15:08
Arkadaşlar selam. Bugün 1000 bakımını yaptırdım. 116 lira tuttu yağ ve yağ filtresi değişimi. Bundan sonraki bakım, kitapçığa göre 12000 ama servis 6000'de bir kere daha yağ değişimine gel dedi. Honda TR'nin tavsiyesi buymuş. Türkiye şartlarında 12000 km çok uzun bir aralık dediler. Yani 5000 km sonra 116 lira daha ödeyeceğim. Sonra 12000'e kadar kafam rahat. Bana masrafı 12000 km'de 232 lira olacak ki eski motorum olan CBF 150 den daha az. Malum 2000 de bir bakıma gidiyorduk. 4000 km'de bir buji, hava filtresi değişiyordu. Bunun buji değişmi sordum, 24000'de değişecek dediler. Daha bir mutlu oldum.:queen: Yakıt olarak zaten 4 litreyi geçmedi gazlasam dahi. Dolayısıyla CBF 150 den az bir farkla bu motora biniyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Performans olarak değinmek istiyorum. 0-160 çok seri, 160'tan sonra nefessiz kalmaya başlıyor. Zaten 150'den sonra rüzgar tokatlamaya başlıyor(NC 700 S), onun için daha üst süratlere gerek duymuyorum. Benim ihtiyacım olan 80-140 arası seri bir şekilde çıkması ve sollamalarda acaba geçebilir miyim sorusunu aklıma getirmemekti. Bu da oldu, çok memnunum.

Konfor olarak bahsetmek istiyorum. Sürücü için sele çok rahat ama artçı için aynı şeyi söylemek biraz zor. Tek başıma ve artçılı olarak iki sefer 200 km üzeri tur yaptım. İkisinde de popomda herhangi bir ağrı, sızı ve uyuşma olmadı. Belim gayet dik bir pozisyonda durdu. Ama artçılı gidişimde artçı için 50-60 km'den sonra mola ihtiyacı doğdu. Arka amortisörün sert oluşu artçıyı biraz zorladı. Sele ebadı artçı için sürücüye nazaran daha küçük. X modelinin artçı konforu farklı diye duydum ama denemediğim için yorum yapmayacağım. Bundan önce cbf 150 ile yol yapıyorduk, arkadaşım CBF nin artçı selesinin NC den daha rahat olduğunu söyledi :santa:

Birde motorun diğer özelliklerine bakalım. Öncelikle gidon konumlanması çok iyi. Motora tamamen hakim oluyorsunuz. Honda'nın yeni motorlarında uyguladığı sinyal ve korna yerinin değişmesi beni hiç memnun etmedi. 100 km kadar kullandıktan sonra alışabildim, bence hiç gerek yoktu böyle bir değişikiğe :pr: Farı mükemmel aydınlatıyor. Arabadan hiç farkı yok. Selektör düğmesi kaldırılmış onun yerine kısa far hüzmesini aşağı bastırmanız gerekiyor. Bu da benden eksi puan aldı. Fren performansı çok hoşuma gitti, kombine oluşu insana ayrı bir güven veriyor. Üstatlar ABS siz daha iyi durulacağını söylüyorlar. Ama hepimiz Kenan SOFUOĞLU ya da Rossi gibi frenleri kullanamıyoruz ve yollarımızın durumu ortada. Her an toz, ıslaklık, çamur karşımıza çıkabiliyor. Böyle bir durumda acil frenleme gerektiğinde her zaman aynı fren performansını sergileyemeyiz diye düşünüyorum. Bu yüzden bence ABS olmazsa olmazlardan. Fabrika çıkışı METZELLER z8 lastikle geliyor motor ve lastiklerin yol performansı çok iyi. Virajda en ufak bir savrulma, kayma yaşamadım. Motorun ağırlık merkezi çok aşağıda bu sayede şehir içinde çok kıvrak. Eski motorumdan daha kıvrak olduğunu çok rahat bir şekilde söyleyebilirim. Bagaj olayı beni benden aldı. Artık sırt çantası taşımıyorum. Scorpion kask kullanıyorum ve bu markanın kasklarının kalıpları oldukça büyük. O bile çok rahat sığıyor. Ayrıca eldiven ve belliğimi de koyuyorum. Kaskı koymazsam montumu ve diğer malzemeleri rahat bir şekilde alıyor, sadece kaskla rahat bir şekilde istediğim yere gidiyorum. Böylece seyyar aksesuar satıcısı gibi dolaşmaktan kurtuldum :flower:

Şimdilik aklıma gelen bunlar. Sorularınız varsa gönül rahatlığıyla cevaplarım. Sevgiler..:rendeer:

casillas00
11 Haziran 2012, 15:19
ehh aldırıcaksın bi nc'yani :)

Cıbır bu hafta giderse beklemeye başlıycaz artık NC için :)

Reşit
11 Haziran 2012, 15:21
ehh aldırıcaksın bi nc'yani :)

Cıbır bu hafta giderse beklemeye başlıycaz artık NC için :)

En mantıklı seçim valla, kullandın gördün artık söze gerek yok :cherry:

casillas00
11 Haziran 2012, 15:23
En mantıklı seçim valla, kullandın gördün artık söze gerek yok :cherry:
Bakalım 19 Bin'i şettirelim Beyaz'ından bitane olmadı senin renkten :)

GP500-1st
11 Haziran 2012, 17:33
nc serisinin otomobiller gibi dusuk devirli motoru yakitin yaninda motor omrunede pozitif etki edicektir. 150-200 binler bilinli kullanicilarin elinde mumkun gorunuyor.

bu arada bendeki 2003 yilina ait bike dergilerinde hondarin tum modelleri icin 4k mil yag degisim periyodu tavsiye ediliyor. bu da 6400km eder. 6000 i gecirmemekte fayda var

telden ne yazmisim:)

casillas00
11 Haziran 2012, 22:11
nc serisinin otomobiller gibi dusuk devirli motoru yakitin yaninda motor omrunede pozitif etki edicektir. 150-200 binler bilinli kullanicilarin elinde mumkun gorunuyor.

bu arada bendeki 2003 yilina ait bike dergilerinde hondarin tum modelleri icin 4k mil yag degisim periyodu tavsiye ediliyor. bu da 6400km eder. 6000 i gecirmemekte fayda var

telden ne yazmisim:)

Hacı taaaa 2003 yılı ya o zamanla bu zamanın teknelojisi bir mi :) Mevzu sadece düşük devir değil bence XT600 XT660 gibi motorlarda aynı devir bandında çeviriyor hp tork değerleri aynı ama 6 litre yakıyor :)

Seko
22 Haziran 2012, 08:56
Evet, düşük devirli çalışması bu motorların uzun ömürlü olacağının garantisidir. Yakıt konusu ayrı birşey, belli ki Honda çok çalışmış.

dincer59
22 Haziran 2012, 18:57
Bakım periyotları olsun, benzin sarfiyatı olsun neredeyse CBF 150 den ekonomik diyesim geliyor tabi şu fiyatını bi kenara koyarsak. Genede bu kadar parası olup bu motoru alabilen bi şahsın CBF 150 ye yakın bir ekonomi yapabilmesi çok iyi bence bahsi geçen CBF 150 yi insanlar ekonomi motoru olarak aldığını düşünürseniz on numara yani.

casillas00
22 Haziran 2012, 22:19
Bakım periyotları olsun, benzin sarfiyatı olsun neredeyse CBF 150 den ekonomik diyesim geliyor tabi şu fiyatını bi kenara koyarsak. Genede bu kadar parası olup bu motoru alabilen bi şahsın CBF 150 ye yakın bir ekonomi yapabilmesi çok iyi bence bahsi geçen CBF 150 yi insanlar ekonomi motoru olarak aldığını düşünürseniz on numara yani.
Reşit'de daha önce cbf150 vardı bakım maliyeti aynı tutuyor dedi cbf'de 2000kmde bir yağ değişimi nc'de 6000kmde bir aynı paraya tekabül ediyor.
Yakıt derseniz yarada yarım litre fark var yok yani :)

karapara
22 Haziran 2012, 22:53
NC 700 S de far gidonla dönüyor muydu? NC 700 X artçı konforu farklıymış derken daha mı iyi daha mı kötü NC 700s e göre?

Anarchy
23 Haziran 2012, 11:21
kullanan arkadaşlara şöyle bir son dakika sorum var.
altın elbiseli adam fuar bölümünde, nc700s için "neredeyse yeni başlayanlar için de olabilir" gibi bir laf etti. yabancı bir test videosunda da benzer bir ifade gördüm. yılların motorcusu alman bir arkadaşım da, düşük beygiri ve combined abs sebebiyle 700s ile başlayabilirsin dedi. ehliyetimi yeni aldım. 2 hafta sonra honda güvenli sürüş 1eğitimi alacağım. sonra da 2,3,4... motorumu bu hafta içinde almak istiyorum. aklımda 2 motor var. biri ktm duke 200, diğeri nc700s. aslında nc700s istiyorum ama ilk motorum olacağı için 200kg lık bir motordan da korkuyorum. bu motoru kullanmış, tecrübeli arkadaşlar fikirlerini paylaşabilir mi? 34 yaşındayım, hız meraklısı değilim, iyi bir otomobil sürücüsüyüm, bisikletle seyahat tecrübem var. düşündüğüm iki motorun da 2. eli yok. o sebepten 0 km alınca uzun süre sıkılmadan kullanmak istiyorum.

Reşit
25 Haziran 2012, 01:01
NC 700 S de far gidonla dönüyor muydu? NC 700 X artçı konforu farklıymış derken daha mı iyi daha mı kötü NC 700s e göre?

S'de far gidondan dönüyor. Sele konforu X'in daha iyi diye duydum ama sadece duyum.


kullanan arkadaşlara şöyle bir son dakika sorum var.
altın elbiseli adam fuar bölümünde, nc700s için "neredeyse yeni başlayanlar için de olabilir" gibi bir laf etti. yabancı bir test videosunda da benzer bir ifade gördüm. yılların motorcusu alman bir arkadaşım da, düşük beygiri ve combined abs sebebiyle 700s ile başlayabilirsin dedi. ehliyetimi yeni aldım. 2 hafta sonra honda güvenli sürüş 1eğitimi alacağım. sonra da 2,3,4... motorumu bu hafta içinde almak istiyorum. aklımda 2 motor var. biri ktm duke 200, diğeri nc700s. aslında nc700s istiyorum ama ilk motorum olacağı için 200kg lık bir motordan da korkuyorum. bu motoru kullanmış, tecrübeli arkadaşlar fikirlerini paylaşabilir mi? 34 yaşındayım, hız meraklısı değilim, iyi bir otomobil sürücüsüyüm, bisikletle seyahat tecrübem var. düşündüğüm iki motorun da 2. eli yok. o sebepten 0 km alınca uzun süre sıkılmadan kullanmak istiyorum.

GS1'e katılın. Hoca 2. günün sonunda sizi değerlendirecek zaten. Kısa bir süre CBF kullanmanız daha mantıklı olur. 2. el alırsanız fazla kayıp yaşamadan satar NC'ye geçersiniz. 200 kg ağırlıktan korkuyorum demişsiniz. NC'nin dengesi CBF'den çok daha iyi. Önceki mesajlarımda da belirtmiştim. Ağırlık merkezi çok aşağıda olduğu için 211 kg ağırlığı hiç hissettirmiyor. NC ne kadar uysal olsa da ani gaz açmalarda 1 ve 2. viteste arka yerinde durmuyor. Motor seçimine GS1 den sonra kararınızı verirsiniz. Hayırlısı olsun.


----------------------------------------

Arkadaşlar merak edenler için bugün son sürat denemesi yaptım. 198'de kesiciye girdi. Gayet tatmin edici bir sürat iye düşünüyorum bu güçteki bir motosiklet için. Yakında son sürat, 0-100 ve 100-0 videolarını koyarım.

Canoncu
25 Haziran 2012, 10:27
Arkadaşlar selam. Bugün 1000 bakımını yaptırdım. 116 lira tuttu yağ ve yağ filtresi değişimi. Bundan sonraki bakım, kitapçığa göre 12000 ama servis 6000'de bir kere daha yağ değişimine gel dedi. Honda TR'nin tavsiyesi buymuş. Türkiye şartlarında 12000 km çok uzun bir aralık dediler. Yani 5000 km sonra 116 lira daha ödeyeceğim. Sonra 12000'e kadar kafam rahat. Bana masrafı 12000 km'de 232 lira olacak ki eski motorum olan CBF 150 den daha az. Malum 2000 de bir bakıma gidiyorduk. 4000 km'de bir buji, hava filtresi değişiyordu. Bunun buji değişmi sordum, 24000'de değişecek dediler. Daha bir mutlu oldum.:queen: Yakıt olarak zaten 4 litreyi geçmedi gazlasam dahi. Dolayısıyla CBF 150 den az bir farkla bu motora biniyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Performans olarak değinmek istiyorum. 0-160 çok seri, 160'tan sonra nefessiz kalmaya başlıyor. Zaten 150'den sonra rüzgar tokatlamaya başlıyor(NC 700 S), onun için daha üst süratlere gerek duymuyorum. Benim ihtiyacım olan 80-140 arası seri bir şekilde çıkması ve sollamalarda acaba geçebilir miyim sorusunu aklıma getirmemekti. Bu da oldu, çok memnunum.

Konfor olarak bahsetmek istiyorum. Sürücü için sele çok rahat ama artçı için aynı şeyi söylemek biraz zor. Tek başıma ve artçılı olarak iki sefer 200 km üzeri tur yaptım. İkisinde de popomda herhangi bir ağrı, sızı ve uyuşma olmadı. Belim gayet dik bir pozisyonda durdu. Ama artçılı gidişimde artçı için 50-60 km'den sonra mola ihtiyacı doğdu. Arka amortisörün sert oluşu artçıyı biraz zorladı. Sele ebadı artçı için sürücüye nazaran daha küçük. X modelinin artçı konforu farklı diye duydum ama denemediğim için yorum yapmayacağım. Bundan önce cbf 150 ile yol yapıyorduk, arkadaşım CBF nin artçı selesinin NC den daha rahat olduğunu söyledi :santa:

Birde motorun diğer özelliklerine bakalım. Öncelikle gidon konumlanması çok iyi. Motora tamamen hakim oluyorsunuz. Honda'nın yeni motorlarında uyguladığı sinyal ve korna yerinin değişmesi beni hiç memnun etmedi. 100 km kadar kullandıktan sonra alışabildim, bence hiç gerek yoktu böyle bir değişikiğe :pr: Farı mükemmel aydınlatıyor. Arabadan hiç farkı yok. Selektör düğmesi kaldırılmış onun yerine kısa far hüzmesini aşağı bastırmanız gerekiyor. Bu da benden eksi puan aldı. Fren performansı çok hoşuma gitti, kombine oluşu insana ayrı bir güven veriyor. Üstatlar ABS siz daha iyi durulacağını söylüyorlar. Ama hepimiz Kenan SOFUOĞLU ya da Rossi gibi frenleri kullanamıyoruz ve yollarımızın durumu ortada. Her an toz, ıslaklık, çamur karşımıza çıkabiliyor. Böyle bir durumda acil frenleme gerektiğinde her zaman aynı fren performansını sergileyemeyiz diye düşünüyorum. Bu yüzden bence ABS olmazsa olmazlardan. Fabrika çıkışı METZELLER z8 lastikle geliyor motor ve lastiklerin yol performansı çok iyi. Virajda en ufak bir savrulma, kayma yaşamadım. Motorun ağırlık merkezi çok aşağıda bu sayede şehir içinde çok kıvrak. Eski motorumdan daha kıvrak olduğunu çok rahat bir şekilde söyleyebilirim. Bagaj olayı beni benden aldı. Artık sırt çantası taşımıyorum. Scorpion kask kullanıyorum ve bu markanın kasklarının kalıpları oldukça büyük. O bile çok rahat sığıyor. Ayrıca eldiven ve belliğimi de koyuyorum. Kaskı koymazsam montumu ve diğer malzemeleri rahat bir şekilde alıyor, sadece kaskla rahat bir şekilde istediğim yere gidiyorum. Böylece seyyar aksesuar satıcısı gibi dolaşmaktan kurtuldum :flower:

Şimdilik aklıma gelen bunlar. Sorularınız varsa gönül rahatlığıyla cevaplarım. Sevgiler..:rendeer:


S'de far gidondan dönüyor. Sele konforu X'in daha iyi diye duydum ama sadece duyum.


GS1'e katılın. Hoca 2. günün sonunda sizi değerlendirecek zaten. Kısa bir süre CBF kullanmanız daha mantıklı olur. 2. el alırsanız fazla kayıp yaşamadan satar NC'ye geçersiniz. 200 kg ağırlıktan korkuyorum demişsiniz. NC'nin dengesi CBF'den çok daha iyi. Önceki mesajlarımda da belirtmiştim. Ağırlık merkezi çok aşağıda olduğu için 211 kg ağırlığı hiç hissettirmiyor. NC ne kadar uysal olsa da ani gaz açmalarda 1 ve 2. viteste arka yerinde durmuyor. Motor seçimine GS1 den sonra kararınızı verirsiniz. Hayırlısı olsun.

----------------------------------------

Arkadaşlar merak edenler için bugün son sürat denemesi yaptım. 198'de kesiciye girdi. Gayet tatmin edici bir sürat iye düşünüyorum bu güçteki bir motosiklet için. Yakında son sürat, 0-100 ve 100-0 videolarını koyarım.

Reşit yorumlarını zevkle okudum. Devamını bekliyorum ;)
Özellikle 0-100 hızlanma, 60-100/80-120km ara hızlanmalar, 100-0 fren mesafesi gibi.
Kazasız sürüşler dilerim.

ncaliker
28 Haziran 2012, 12:28
http://www.youtube.com/watch?v=YyBNxgLIzrk&list=FLMS47sH6HpFbfoegMRkb3kg&index=1&feature=plpp_video
arkadaşlar yukarıdaki videoyu mutlaka izleyin 700S in yakıt tüketimi videosu. 2,72 lt/100 km harcamış.eğer numara yoksa tek kelimeyle yok artık. böyle yakan bir 600 lük vay canına.:queen:

cbr_007
15 Temmuz 2012, 14:20
bakalım bizde bir tane aldık deniyeceğim :) sizler için

GP500-1st
16 Temmuz 2012, 02:27
Hacı taaaa 2003 yılı ya o zamanla bu zamanın teknelojisi bir mi :) Mevzu sadece düşük devir değil bence XT600 XT660 gibi motorlarda aynı devir bandında çeviriyor hp tork değerleri aynı ama 6 litre yakıyor :)

devir konusunda biraz hatan var bence. Çünkü arkadaşımda XF650 freewind enduro var. buda 50 beygir ama 100 km ile giderken 4500 devirde oluyor:) Makina 98 model ve yakıtını ölçtük karışık kullanımda 5.1 lt yakıyor

Gelelim NC 700 X'e. 100 km ile giderken devir 3100 yani tek silindir endronun 2/3'ü kadar:cat: yakıt ta öyle:) Tabi NC 700 ün motorunda daha verimli bir yeni teknoloji eteşleme ve enjeksiyon var ama asıl kilit nokta yine devir hocam

Turbo dizellerde de benzer bir durum var yüksek tork düşük devir. 1500 cc benzinli araç 3200 devirde 100 ile yol alıyor. 1500cc dizel 2200-2300 devirde 100 ile gidebiliyor. Ateşleme sayısı yüzde 35 düşünce litre bazında bu direk tüketime vuruyor.

E bu çok basit bilinern bilinen birşeyse niye önce yapmadılar böyle düşük devirli torklu motor? Motorda öncelik yakıt değil performanstı çünkü bu güne kadar. Ama milli geliri bizim 3-5 katımız Avrupaya bile yakıt ağır gelince artık mecbur kaldılar

Yine araçlardan bir örnek 6200cc V8 430 beygirlik 320km/s yapan canavar Corvette'ler uzun yolda sabit hızda 7.5 litre yakıyor şaka gibi:P

canekin
24 Temmuz 2012, 12:22
Şİmdiye kadar 550km oldum.

İlk fullediğimde 50tl 11.6lt aldım. 250km de ışık yandı. bu yolunda %80 ini şehiriçinde ve çoğunluklada eşim arkamda yaptım. daha sonra 300. kmde yani ışık yandıktan sonra 50km sonra yine tam 50tl aldım(48tl gibi attı tabanca 50ye tamamladım) ilk depoda 11.6lt 300km %80şehir içi ve artçılı çoğunlukla 3.86lt/100km de. böyle bir güç ve rahat hızlanma için bence fazlasıyla yeterli.

cbf150 ile 2.8-3.1lt arası gidip geliyordum kullanıma göre.
Depoyu uzun yolda doldurdum ve şimdiye kadar 200km kadar yaptım ve ışık yanmadan önce toplam 4 tık var göstergede, 2si düştü sadece. bu sefer 250km de ışık yakmayacağı kesin, herhalde 3.5lt/100km ye düşeceğim ki bunun 100km si 90-120km/s arası sabit hız,40km si virajlı ve yavaş dağ yolu kalan 60-70km side 130-150km/s hız ile artçılı olarak gittim.

Daha yağ değişimi olmadı.

motodevil
24 Temmuz 2012, 13:18
Arkadaşlar merhaba NC700 X modelini düşünüyorum.24 yaşında 1.85 boyundayım.8 yıldır motosiklet kullanıyorum.En fazla deneyimim maxiscooter ile oldu(30000 km) ama bunun yanında vitesli motorlarlarda fazla bi sıkıntım yok.Büyük motor olarak 700X bana uygunmudur?

Reşit
24 Temmuz 2012, 13:56
Şİmdiye kadar 550km oldum.

İlk fullediğimde 50tl 11.6lt aldım. 250km de ışık yandı. bu yolunda %80 ini şehiriçinde ve çoğunluklada eşim arkamda yaptım. daha sonra 300. kmde yani ışık yandıktan sonra 50km sonra yine tam 50tl aldım(48tl gibi attı tabanca 50ye tamamladım) ilk depoda 11.6lt 300km %80şehir içi ve artçılı çoğunlukla 3.86lt/100km de. böyle bir güç ve rahat hızlanma için bence fazlasıyla yeterli.

cbf150 ile 2.8-3.1lt arası gidip geliyordum kullanıma göre.
Depoyu uzun yolda doldurdum ve şimdiye kadar 200km kadar yaptım ve ışık yanmadan önce toplam 4 tık var göstergede, 2si düştü sadece. bu sefer 250km de ışık yakmayacağı kesin, herhalde 3.5lt/100km ye düşeceğim ki bunun 100km si 90-120km/s arası sabit hız,40km si virajlı ve yavaş dağ yolu kalan 60-70km side 130-150km/s hız ile artçılı olarak gittim.

Daha yağ değişimi olmadı.

Selam, hayırlı olsun güle güle kullan. Mükemmel bir seçim. Bu motor bassan da basmasan da yakmıyor :cherry: Çok gazladığın zaman 4.5lt/100km olur, o da çok abartıldığında.

Sözde buluşacaktık ama bir kaza geçirdim ve motosiklete 6 ay veda etmek zorunda kaldım. Dolayısıyla arayamadım. Kusura bakma :pale: Artık seneye diyorum. Bol bol NC ler ile tur yaparız inş.

Tekrar hayırlı olsun. MAŞALLAH :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------


Arkadaşlar merhaba NC700 X modelini düşünüyorum.24 yaşında 1.85 boyundayım.8 yıldır motosiklet kullanıyorum.En fazla deneyimim maxiscooter ile oldu(30000 km) ama bunun yanında vitesli motorlarlarda fazla bi sıkıntım yok.Büyük motor olarak 700X bana uygunmudur?

Tecrübe iyi, vitesli ile de sıkıntı yok demişsiniz. NC uygundur, çünkü agresif bir motor değil. Kullanım kolaylığı olarak küçük cc gibi. Dolayısıyla zorluk çekmezsiniz. Ama yine de Honda GS2 yi alıp NC alırsanız sizin için daha uygun olur. :cat:

motodevil
24 Temmuz 2012, 14:01
Selam, hayırlı olsun güle güle kullan. Mükemmel bir seçim. Bu motor bassan da basmasan da yakmıyor :cherry: Çok gazladığın zaman 4.5lt/100km olur, o da çok abartıldığında.

Sözde buluşacaktık ama bir kaza geçirdim ve motosiklete 6 ay veda etmek zorunda kaldım. Dolayısıyla arayamadım. Kusura bakma :pale: Artık seneye diyorum. Bol bol NC ler ile tur yaparız inş.

Tekrar hayırlı olsun. MAŞALLAH :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------



Tecrübe iyi, vitesli ile de sıkıntı yok demişsiniz. NC uygundur, çünkü agresif bir motor değil. Kullanım kolaylığı olarak küçük cc gibi. Dolayısıyla zorluk çekmezsiniz. Ama yine de Honda GS2 yi alıp NC alırsanız sizin için daha uygun olur. :cat:

Zaten büyük bir motora geçmeden kesinlikle GS2 daha sonrada GS3 almayı düşünüyorum.Zaten mantık olarak bakarsan 600 cc den sonra motor kullanmaya devam edicek bir insan 1000cc-1200cc den aşagı makinaya binmez dolayısıyla nekadarda tecrubenız olsa ben GS3 ü kesınlıkle öneriyorum

inzell
24 Temmuz 2012, 14:28
Reşit geçmiş olsun usta.

Bu arada NC minimum ne yakıyormuş kız gibi kullanırsan?

mücahit_89
24 Temmuz 2012, 15:48
13 sayfanın hepsini okudum motoru yeni alan tecribeli tecrübesiz herkesin hisleri aynı bende anlatılan şeylerden çok etkilendim:)yakıtı,dizel araç mantığı,frenlemesi,bakım kmsi bence motoru tek kılıyor daha iyi teknolojiler gelene kadar bu motor ömürlük...kafamda ilerisi için fazer6 ve gsr600 vardı ama şuan tek hedefim nc700 ama sıfır ama 2. el...

tek sıkıntısı ufacık farkla verginin artması bu can sıkıcı ama artıları çok çok fazla...

bu arada yeni alan ve alacak olan hekese kazası belasız tatlı tatlı sürüşler...:cat:

Reşit
25 Temmuz 2012, 03:05
Reşit geçmiş olsun usta.

Bu arada NC minimum ne yakıyormuş kız gibi kullanırsan?

Teşekkür ederim..

Ben rodaj zamanı 3.3lt/100km gördüm. Rodajdan sonra hiç yavaş gitmedim, ona rağmen 4'ü geçmiyor :cherry: :rendeer:

canekin
25 Temmuz 2012, 14:21
Öncelikle Reşit, çok geçmiş olsun. Ne oldu? Sağlığın ne durumda? Umarım ciddi birşey yoktur!

4.5 yakmak için baya agresif kullandın herhalde. Trafikte herturlu hızlanma yapmama rağmen rodajda 3.8 :)



Nc ile pekte kız gibi kullanmadan 3.2 yakanlar var. Ancak izlemedim ama bir NC700s videosundan bahsediliyor du, 2.8lt yakan :)

Reşit
25 Temmuz 2012, 18:21
Öncelikle Reşit, çok geçmiş olsun. Ne oldu? Sağlığın ne durumda? Umarım ciddi birşey yoktur!

4.5 yakmak için baya agresif kullandın herhalde. Trafikte herturlu hızlanma yapmama rağmen rodajda 3.8 :)



Nc ile pekte kız gibi kullanmadan 3.2 yakanlar var. Ancak izlemedim ama bir NC700s videosundan bahsediliyor du, 2.8lt yakan :)

Teşekkür ederim. Sol bacakta ön çapraz bağlarım koptu, yan bağlarda da zedelenme var. Ameliyat olacağım işte. Kışa kadar motosiklet yasaklandı zaten. Kışın da binmem ancak yaza. Durum ciddi aslında ama ameliyat iyi geçerse geri kalan hayatımda inş bir sıkıntı çekmeyeceğim.

4.5 yakmak için de yüksek hızda gitmek lazım. 160 ve üzeri hızlarda tüketim o seviyelere çıkıyor. Ama şehir içinde ne kadar oynasan da 4 ü geçmiyor. Uzun yol planım vardı işte 100-110 gidip 3-3.3 arası yaktırmayı planlıyordum. Kısmet olmadı. Seneye inş birlikte deneriz :thumleft:

karaeser
26 Temmuz 2012, 00:20
Geçmiş olsun Reşit, umarım tez zamanda kavuşursun motoruna.

Ben Givi ön cam aldım, ilaç gibi geldi. Orjinal camın yetersiz olduğunu yazmıştım daha önce, 130'un üzerinde tokatlamaya başlıyordu rüzgar. Şimdi bana mısın demiyor, 180 üzerinde rahatsız oluyorum. Gerçi bu rahatsızlık rüzgardan mı, korkudan mı, neden bilmiyorum. Nihayetinde şiddetle tavsiye ederim akradaşlar. Samura daha yeni getirdi €85 istiyorlar.
Arka çanta almayı düşünüyorum, TRK 46N ve TRK 52N arasında kaldım. Ne tavsiye edersiniz?

TAYFUNBORA
26 Temmuz 2012, 00:28
Resit'im cok gecmis olsun.Cok uzuldum.Ameliyatin umarim iyi gecer.Haberdar edersen gelismeleri sevinirim.Yapabilecegim birsey var mi senin icin?

GP500-1st
26 Temmuz 2012, 01:52
@Reşit

geçmiş olsun... En kısa zamanda toparlanırsın inşallah

Honda gerçekten çok güzel, hız makinesi olmayan ama torklu, az yakan, güzel görünen bir makine yaptı:cat:

http://f1207.hizliresim.com/z/u/b2svx.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://f1207.hizliresim.com/z/u/b2sw9.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://f1207.hizliresim.com/z/u/b2sws.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://f1207.hizliresim.com/z/u/b2sx0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://f1207.hizliresim.com/z/u/b2sxh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Arka çantada çok yakışıyor bu modele...Kırmızı/siyah favori rengim... Gerçekten güzel bir yol makinası:)

thedoctor91
26 Temmuz 2012, 02:09
Herkese merhaba Cbr 600 RR dan sonra NC 700 X modeline geçmeyi düşünüyorum fakat şuan İstanbuldaki hiçbir bayinin elinde yokmuş ve geliş tarihi hakkında net bir bilgi vermiyorlar sizlerin tavsiye edebileceği bir yol var mı ?