PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

Olcay Avşar
23 Nisan 2015, 18:11
Motor bloğunu korumayan demir bana biraz saçma geliyor.

resimdeki koruma demirde motor bloğu ile alakası yok sanki?

benim kullandığım givi model demir de aynı şekilde, sanki motoru yatırsak bloğu korumayacak gibi.

sırf bunun için bir iki kişi motoru yavaşca yatırıp denemek istiyorum :mrgreen:

koruma demiri motoru korumalı, grenajları değil. grenaj nasılsa ya değişir ya boyanır, blok hasar alırsa çok kötü.

denemeye gerek kalmadı, düştüm :mrgreen:

geçen cumartesi kadıköyde bir ara sokakta bu yeni tip parlak ve kaygan su kanalları varya, arnavut kaldırımı sokakların kenarındaki. ona denk geldi ön teker ve nasıl oldu anlamadan devrildim, hangi ara teker o kanala girdi farkında bile değilim?

yavaş ama agresif bir kullanım tarzıydı, trafikten sıyrılıp ara sokaklara dalmıştım, neyse düştük işte bir şekilde :)

ve motor koruma demiri görevini yaptı, motorun gövdesi hiç bir yerden yere temas etmedi. elcik korumaların da faydasını gördüm, aynalar da yere değmedi.

yere temas eden üç nokta oldu, eksozun alt köşesi, motor korumanın alt kısmı, ve elcik korumalar. elcik koruma olmasaydı denge topuzları hasar alırdı, hatta ayna da yere değip kırılabilirdi.

https://lh4.googleusercontent.com/-N5P-Kw50FMs/VTkJwKOz0jI/AAAAAAAASk4/e9whHOxWqDY/w679-h509-no/2015-04-23.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-hgUYu93MuNg/VTkJwK6LzvI/AAAAAAAASk4/uJzPMSR9J1E/w679-h509-no/2015-04-23.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-2sbEWzM9gco/VTkJwD_Dj6I/AAAAAAAASk4/PIhuj4Bubvo/w679-h509-no/2015-04-23.jpg

Yalnız şöyle bir durum oldu, yavaş devrildiğim için motor benden uzaklaşmadı. yere devrilince ayağımın sıkıştığını hissettim, motoru kaldırmaya zorlayıp ayağımı kurtarmayı planlarken birileri gelip kaldırdılar sağolsunlar.

arka fren pedalı yumuşak bir malzeme hafif ezildi, sonradan elimle esnetip tekrar düzelttim. yumuşak malzeme olması çok iyi, kırılmasındansa yamulması avantaj, hemen düzeliyor zaten. hasar yok.

e peki bu ayak neden sıkıştı? sürücü pegleri mi küçük acaba? yoksa düşünce peglerde yaylı kısmından katlandı da ondan mı?

galiba koruma takozu da takmak lazım alt kısımlara bir yere, ki böyle devrilmelerde motor bizden bira daha yüksekte dursun.

Enduronun gözünü seveyim düştüm kalktım basım gaza devam ettim :)

schumacher__
23 Nisan 2015, 18:33
Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın

F54
23 Nisan 2015, 18:55
Geçmiş olsun

schumacher__
24 Nisan 2015, 10:05
merhaba arkadaşlar nc 700-750 x modelerinde gelişmeler var haberiniz varmı ? :) orta sehpa üretimi seri olarak hayata geçti çok yakında topcase bağlama aparatı ve koruma demiride hayata geçecek cümleten sayglar sevgiler, tekeriniz düz bassın .










http://i.hizliresim.com/b5AvbZ.jpg (http://hizliresim.com/b5AvbZ)



http://i.hizliresim.com/Pq47Qd.jpg (http://hizliresim.com/Pq47Qd)










http://www.youtube.com/watch?v=4HnXTg5VNcA



https://www.youtube.com/watch?v=4HnXTg5VNcA


































































http://www.irfmotor.com/urunler/orta-sehpa-53035/urun-detay/529540/honda-nc-700750-x-orta-sehpa#!prettyPhoto


Mesaj attım ama dönüş alamadım, fiyat nedir, nasıl satın alabiliriz?

caoss
25 Nisan 2015, 00:42
Merhaba arkadaşlar, fuardan aldığım NC750X DCT motorumun rodajını bu hafta sonu tamamladım ve servise gittiğimde yağ değişiminin 3000km de bir yapılması gerektiğini belirtti, kitapçığında 6000km yazıyor?

Konuyla ilgili bilgisi olan var mı?

Yarın farklı servisleri de arayarak teyit edeceğim,

schumacher__
25 Nisan 2015, 01:51
Merhaba arkadaşlar, fuardan aldığım NC750X DCT motorumun rodajını bu hafta sonu tamamladım ve servise gittiğimde yağ değişiminin 3000km de bir yapılması gerektiğini belirtti, kitapçığında 6000km yazıyor?

Konuyla ilgili bilgisi olan var mı?

Yarın farklı servisleri de arayarak teyit edeceğim,

servislerin çakallığı başka birşey değil. Kitapçıkta ne yazıyorsa (6000km) ona uymak zorundasınız gerisi fasa fiso. Bu arada dünyada 12bin km.de bir bakım yapılıyor biz servislere daha fazla para kazandıralım diye 6binde gidiyoruz bi de utanmadan 3binde bir gelin diyorlar. Onlara kalsa kitapta 3binde bir yazsa 1500de gelin derler

Olcay Avşar
27 Nisan 2015, 08:40
servislerin çakallığı başka birşey değil. Kitapçıkta ne yazıyorsa (6000km) ona uymak zorundasınız gerisi fasa fiso. Bu arada dünyada 12bin km.de bir bakım yapılıyor biz servislere daha fazla para kazandıralım diye 6binde gidiyoruz bi de utanmadan 3binde bir gelin diyorlar. Onlara kalsa kitapta 3binde bir yazsa 1500de gelin derler

hatta bizde de ilk gelen 700 lerin kitapcığında 10 bin km yazıyor sanırım bakım aralığı, 750 ler ile birlikte 6000 bin km'ye düşürmüşler :)

F54
27 Nisan 2015, 10:31
Tek silindir 125 cc ye yamaha 6000 de gel diyor
2 silindir 700 cc ye Honda 3000 de gel Diyor
Sapıttı Honda

alpryldz
28 Nisan 2015, 23:11
Arkadaşlar herkese merhaba,

750x dct ile aranıza katıldım bende. hepco becker koruma demirini istanbulda hiçbir yerde bulamadım bilgisi olan var mıdır nerede bulabiliriz?

Bir honda bayisi bugün yerli üretim bir koruma demiri için 250 lira istedi fiyat nasıl? yerli üretim demir noktasında önericeğiniz bir yer var mıdır?

aloavera
29 Nisan 2015, 23:52
arkadaşlar 3000 km yağ değişiminin motorunuza hiç bir zararı olmaz aksine sıfır alınmış tüm motor aksamının alıştığı bu süreçte faydası olur kanaatindeyim. bende 2013 te 700x sıfır aldım. halada kullanmaktayım. servis bakımları için götürmüş olduğum servisteki ustabaşıda 700x kullanmaktadır. bana bu fikri söylemişti en fazla 160tl fazla dan verirsiniz. ben 1000-3000-6000-9000km lerde yağ değiştim. kanaatimce en fazla 300tl fazladan ücret ödemişimdir. ama motoru uzun ömürlü düşündüğünüzde karlı olabilirsiniz.

schumacher__
30 Nisan 2015, 11:20
arkadaşlar 3000 km yağ değişiminin motorunuza hiç bir zararı olmaz aksine sıfır alınmış tüm motor aksamının alıştığı bu süreçte faydası olur kanaatindeyim. bende 2013 te 700x sıfır aldım. halada kullanmaktayım. servis bakımları için götürmüş olduğum servisteki ustabaşıda 700x kullanmaktadır. bana bu fikri söylemişti en fazla 160tl fazla dan verirsiniz. ben 1000-3000-6000-9000km lerde yağ değiştim. kanaatimce en fazla 300tl fazladan ücret ödemişimdir. ama motoru uzun ömürlü düşündüğünüzde karlı olabilirsiniz.

İyi güzel söylüyorsunuz da bunu koskoca honda mühendisleri düşünemiyor da bizim çok zeki ustalarımız mı kapatıyor onların eksiklerini? Adamlar birçok şeyi gözden geçirip test ederek bütün dünyada 12binde gelin diyorlar, siz psikolojik olarak rahatlamak için fazladan 300-500 verip kendinizi rahatlatabilirsiniz ama şahsen 3binde yağ değişmenin hiçbir "görünür" fayda sağlamayacağını düşünüyorum.

F54
30 Nisan 2015, 12:52
Bence 10000 km de yağ Değişimi ideal mesala ben 2 el aldım Yağı değişeli 5000 km olmuş 1 yıl dolmasını bekliyorum
3000 çok çok gereksiz bi değişim olur
Fakat insanların veya ustaların düşüncesine katılmasam da SAYGI duyuyorum

bluemaster200
05 Mayıs 2015, 17:52
Herkese Merhaba

Honda Mart ayında 2015 model NC750x aldım. Honda orjinal aksesuarları arasında motor korumu demiri yer almıyor. Honda kendi ürettiği granej tarafında takılan koruma demirini satıyor ve bayi ile yaptığım konuşmada söz konusu demirin motor koruma demirinden motoru daha iyi koruduğunu ifade ediyor. Ancak forumu takip ettiğimde bugüne kadar Hondanın orjinal koruma demirini alan ve kullanan görmedim. Bu konuna öneriniz nedir?
tşk

ozrace
06 Mayıs 2015, 12:18
Geçmiş olsun Olcay,ciddi birşey olmaması sevindirici...


Merhaba arkadaşlar,NC kullanıcılarının ortak sorunu olan stickerların zamanla düşmesi problemine kökten çözüm getiriyorum.Orjinalden daha dayanıklı ve ucuz sticker setimizi satışa sunulmuştur.hayırlı olsun...

Linkler aşağıdadır.

NC 700X için:

http://www.sanalpazar.com/Honda-Nc-700x-Sticker-Set__isp43780087

NC 750X için:

http://www.sanalpazar.com/Honda-Nc-750x-Sticker-Set__isp43780114

ferhatugur
09 Mayıs 2015, 12:42
Arkadaşlar herkese merhaba,

750x dct ile aranıza katıldım bende. hepco becker koruma demirini istanbulda hiçbir yerde bulamadım bilgisi olan var mıdır nerede bulabiliriz?

Bir honda bayisi bugün yerli üretim bir koruma demiri için 250 lira istedi fiyat nasıl? yerli üretim demir noktasında önericeğiniz bir yer var mıdır?

koruma demirini nerede sordun öğrenebilir miyim? ben de 750S DCT aldım fakat koruma demiri bulamıyorum...

gargi amca
09 Mayıs 2015, 17:15
İrf motor yazın google amcaya. İrfan abinin sitesi çıkıyo. Onda vardı sanırım. Kendi yapıyo. Orta sehpada var

fastx
12 Mayıs 2015, 08:51
merhaba,

orijinal olmayana korumu demiri alırken, civata, somun ve pulların paslanmaz malzeme olmasına dikkat edin. Galvaniz kaplı veya siyah renk olanlar hızla paslanıyor ve kötü bir görünüm ortaya çıkıyor.

Olcay Avşar
12 Mayıs 2015, 09:13
Yerli koruma demiri alırken dikkatli olun, istanbul'da ki bir üreticinin yaptığı hatalı demirler var piyasada. konu ile ilgili bir başlık açmıştım inceleyebilirsiniz.

İRF motor irfan abi kendi eliyle yapıyor bu işleri, nc ler için üretime başladıysa gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz.

Ben de bu günlerde rahatsız edip bir fikrimi hayata geçirmesini rica edeceğim, koruma demiri üzerinde biraz modifiye düşünüyorum.

Nacrem
12 Mayıs 2015, 17:30
Arkadaşlar herkese merhaba,

750x dct ile aranıza katıldım bende. hepco becker koruma demirini istanbulda hiçbir yerde bulamadım bilgisi olan var mıdır nerede bulabiliriz?

Bir honda bayisi bugün yerli üretim bir koruma demiri için 250 lira istedi fiyat nasıl? yerli üretim demir noktasında önericeğiniz bir yer var mıdır?

hepco becker anes satıyor. http://www.anesmotorshop.com/asp/product/222/H-B-HONDA-NC750-X-MOTOR-KORUMA-DEMIRI-5019730001
stokta yoktu yeni gelmiş.

alpryldz
12 Mayıs 2015, 18:54
ben Güngör Motorda buldum yerli üretim olarak 250 lira fiyat istiyorlar. Anese Hepco Backer gelmiş ama fiyat 600 civarı://

Olcay Avşar
12 Mayıs 2015, 19:05
yerli ürün alirken mutlaka görerek alın. sag sol demirlerin esit ve dogru üretildiğine bakın.

irfan abiye ulaşıp başlığa davet etmek lazim aslinda.

ruuuuud
16 Mayıs 2015, 18:43
Arkadaşlar bu koruma demiri givi / kappa ya benziyor yanılıyor muyum? Yoksa başka bir marka mı bu?

http://i61.tinypic.com/ozsea.png

Bu arada koruma demiri üzerindeki o kırmızı parça nedir?

Olcay Avşar
16 Mayıs 2015, 18:50
evet, model givi-kappa modeli.

uzerindeki de marka basili plastik sanirim.

yerli bir firma givi kopyasi yapip boyle bir sey yapmisti sanki?

ruuuuud
16 Mayıs 2015, 18:52
evet, model givi-kappa modeli.

uzerindeki de marka basili plastik sanirim.

yerli bir firma givi kopyasi yapip boyle bir sey yapmisti sanki?


eyw üstad, neyin nesidir acaba, nerde satılır adı nedir kaç liradır vs bilen aydınlatsın bizi :)

ferhatugur
17 Mayıs 2015, 12:58
bu model de güzel ama şasiye kelepçe ile takılması sinir ediyor beni. zamanla zarar verir mi acaba diye düşünüyorum. sw-motech markasının bir modeli var, onda şasiye bağlantı yok...

bu arada bende aydın kardeşler den aldım koruma demiri NC750S DCT için. takınca resimleri atarım...

ruuuuud
17 Mayıs 2015, 14:56
bu model de güzel ama şasiye kelepçe ile takılması sinir ediyor beni. zamanla zarar verir mi acaba diye düşünüyorum. sw-motech markasının bir modeli var, onda şasiye bağlantı yok...

bu arada bende aydın kardeşler den aldım koruma demiri NC750S DCT için. takınca resimleri atarım...

bunu mu aldın kardeş?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-nc700x-koruma-demiri-motor-koruma-demiri-198037425/detay

ferhatugur
17 Mayıs 2015, 15:36
evet bunu aldım

ferhatugur
19 Mayıs 2015, 17:55
koruma demiri AYDIN ACCESSORIES (aydın kardeşler, nazilli)

http://img502.yukle.tc/image.php?id=6546IMAG0161.jpg
http://img501.yukle.tc/image.php?id=3940IMAG0162.jpg
http://img502.yukle.tc/image.php?id=4034IMAG0163.jpg

koruma demirinden memnun olduğumu söyleyemem. çünkü sağ tarafta sorun çıkartıyor,motorun kendi civatası yetmiyor,uzun civata almak gerekiyor. ve alt sakal kısmına değiyor demir. firmayı arayıp şikayetimi dile getirdim,umarım bundan sonrakileri daha uygun yaparlar...

çanta demiri IRF MOTOR (yalova)

http://img501.yukle.tc/image.php?id=7248IMAG0164.jpg
http://img504.yukle.tc/image.php?id=3709IMAG0165.jpg
http://img502.yukle.tc/image.php?id=6499IMAG0166.jpg

çanta demirine herkes hayran kaldı :cherry: eline sağlık irfan abi :cat:

Olcay Avşar
20 Mayıs 2015, 09:45
Resimleri doğrudan gözüksün diye mesajına düzenleme yapayım dedim ama direkt foto linkleri değillermiş.

Hayırlı olsun ama koruma demiri sanki biraz büyük, estetik değil gibi geldi bana. Tabi ki bu göreceli bir kavram, beğenenler de olacaktır.

Fakat koruma görevini fazlasıyla yerine getireceğinden eminim :)

Hayırlı olsun

ferhatugur
20 Mayıs 2015, 12:58
teşekkürler...

evet koruma demiri pek estetik değil ama bayağı sağlam :) tek sevmediğim yanı şasiye de bağlantısı olması. daha farklı bir sistem yapsalarmış keşke...

Kookle
20 Mayıs 2015, 20:43
Merhaba arkadaşlar, öncelikle kazasız belası iyi sürüşler. Nc750x ile bende aranıza katılmış bulunuyorum.
Orjinal tur camı takdırdım, kelebek cam bir türlü bulamıyorum, nerden bulabilirim.

Deltaeagle
21 Mayıs 2015, 09:49
Selamlar Arkadaşlar,

Benimde aklımda biraz daha motor üstünde zaman geçirdikten sonra, (yaklaşık 10.000-15.000 km sonra) NC750'ye geçmek gibi bir fikrim var. Boyum 1.76.

Geçen gün Honda bayiinde gidip üstüne oturdum ayaklarımın yarısı yere temas ediyor. Aynı şekilde satıcı arkadaş bir kaç cm daha indirilebileceğini söyledi motorun.

Sizlere sormak istediğim asıl soru, motorlarınız şehir içi trafiğinde nasıl acaba? Yorucu oluyor mu?

Olcay Avşar
21 Mayıs 2015, 10:12
@Kookle;

ben sahibinden.com da birini bulup yanina gitmistim. bagcilar ya da gungorendi.

ilgili bir arkadasti, montajini yapti. tavsiye ederim.

@Deltaeagle;
sehir icinde cok dengeli ve rahat bir motor, cok dar aralardan gecmek isterken elcik korumalarim genis geliyor o kadar.

yoksa yogun trafikte teker dondugu sürece rahat ve dengeli. genisligini saymazsak bir commuter gibi rahat sikisik trafik icin

Dr.MZÇ
22 Mayıs 2015, 09:56
@Kookle;

ben sahibinden.com da birini bulup yanina gitmistim. bagcilar ya da gungorendi.

ilgili bir arkadasti, montajini yapti. tavsiye ederim.

@Deltaeagle;
sehir icinde cok dengeli ve rahat bir motor, cok dar aralardan gecmek isterken elcik korumalarim genis geliyor o kadar.

yoksa yogun trafikte teker dondugu sürece rahat ve dengeli. genisligini saymazsak bir commuter gibi rahat sikisik trafik icin

Hatta commuterdan daha rahat. Cb125e göre daha rahat şehir içinde. Sadece kondisyonum zayıf olduğu için çok dur kalk yapınca cb125'i arıyorum.
Bu arada radyatör koruma demiri aldım. Kendim takmak istiyorum
Fakat çok tecrübeli sayılmam. Takmadan evvel dikkat edilmesi gereken ince detaylar var mıdır.
Yoksa bilen birine götürmek daha mı iyi olacaktır?

Deltaeagle
22 Mayıs 2015, 10:01
Cevaplar için teşekkürler. Ayaklarımın tam olarak yere basmaması biraz korkuttu beni sadece :) Araç aralarından geçerken ayağımı yere koymam gerekirse yamulmayayım sonra :)

Peki motoru alçaltma olayı nedir acaba? Nasıl alçaltıyorlar? Motorun kendisinde olan bir özellik mi bu? Yoksa fazladan bir parça mı ekliyorlar yada çıkartıyorlar?

Dr.MZÇ
22 Mayıs 2015, 10:07
Motoru alçaltma olayını bilmiyorum
Burada ahkam kesecek kadar tecrübeli değilim ama
Benim ayaklarım yere rahat değiyor. Motor durunca ağır olduğunu hissettiriyor.
Ayakların yere değmemesi sanırım acemi birisi için ciddi sorun oluşturabilir.
Ama 2 yıl önce BMW 1150rt'yi benim cb125'i kullanışımdan çok daha düzgün kullanan ve ayaklarıyla yer arasında dik konumda en az 5 cm fark olan bir abla vardı.
Çok saygı duymuştum...
Sanırım eğitim ile alakalı...

Deltaeagle
22 Mayıs 2015, 10:11
Motoru alçaltma olayını bilmiyorum
Burada ahkam kesecek kadar tecrübeli değilim ama
Benim ayaklarım yere rahat değiyor. Motor durunca ağır olduğunu hissettiriyor.
Ayakların yere değmemesi sanırım acemi birisi için ciddi sorun oluşturabilir.
Ama 2 yıl önce BMW 1150rt'yi benim cb125'i kullanışımdan çok daha düzgün kullanan ve ayaklarıyla yer arasında dik konumda en az 5 cm fark olan bir abla vardı.
Çok saygı duymuştum...
Sanırım eğitim ile alakalı...

Benim ayakların bütünü değil de yarısı basıyor :) Topuklar havada kalıyor. Eğer bayii'deki adamın dediği gibi bir kaç cm inerse motor ayaklarımın tabanı tam basar diye düşünüyorum.

Şu anda da durum o kadar kötü değil çünkü ayaklarımın yarısı ile çok güç alabiliyorum ancak tam olarak basmanın verdiği güven ayrı tabi :)

Olcay Avşar
22 Mayıs 2015, 10:31
Hatta commuterdan daha rahat. Cb125e göre daha rahat şehir içinde. Sadece kondisyonum zayıf olduğu için çok dur kalk yapınca cb125'i arıyorum.
Bu arada radyatör koruma demiri aldım. Kendim takmak istiyorum
Fakat çok tecrübeli sayılmam. Takmadan evvel dikkat edilmesi gereken ince detaylar var mıdır.
Yoksa bilen birine götürmek daha mı iyi olacaktır?

2 ya da 3 tane civata söküp takacaksın, basit bir iş merak etme.


Cevaplar için teşekkürler. Ayaklarımın tam olarak yere basmaması biraz korkuttu beni sadece :) Araç aralarından geçerken ayağımı yere koymam gerekirse yamulmayayım sonra :)

Peki motoru alçaltma olayı nedir acaba? Nasıl alçaltıyorlar? Motorun kendisinde olan bir özellik mi bu? Yoksa fazladan bir parça mı ekliyorlar yada çıkartıyorlar?

değil ayağının yarısı, ucu değse yine yeter, dengeli bir motor. Ayağında kaymayan tabanlı bir ayakkabı olmalı tabi ki.

Alçatlma da özel sele ile olabilir, ya da orj seleyi söküp süngeri modifiye edebilirsin. Ama senin ölçülerinde gerek yok buna.

Deltaeagle
22 Mayıs 2015, 10:43
Ama senin ölçülerinde gerek yok buna.

Bayiideki satıcıda aynısını demişti. O zaman artık kafama takmayayım :) Umarım kısa sürede bende aranıza katılırım.

twili
22 Mayıs 2015, 14:37
değil ayağının yarısı, ucu değse yine yeter, dengeli bir motor. Ayağında kaymayan tabanlı bir ayakkabı olmalı tabi ki.
Alçatlma da özel sele ile olabilir, ya da orj seleyi söküp süngeri modifiye edebilirsin. Ama senin ölçülerinde gerek yok buna.

Aslında alçaltma kiti diye bir şey var. Arka amortisörün alt kısmındaki bir parça değiştirilerek yapılıyor. Ama Olcay haklı alışırsın, gerek yok bence de. :)

ErsanTar
22 Mayıs 2015, 16:36
Selamlar Arkadaşlar,

Benimde aklımda biraz daha motor üstünde zaman geçirdikten sonra, (yaklaşık 10.000-15.000 km sonra) NC750'ye geçmek gibi bir fikrim var. Boyum 1.76.

Geçen gün Honda bayiinde gidip üstüne oturdum ayaklarımın yarısı yere temas ediyor. Aynı şekilde satıcı arkadaş bir kaç cm daha indirilebileceğini söyledi motorun.

Sizlere sormak istediğim asıl soru, motorlarınız şehir içi trafiğinde nasıl acaba? Yorucu oluyor mu?

Benim boyum 1.67, daha önce Nc700x vardı, şimdi Nc750x DCT aldım. Nc700 de de alçaltmıştım, Nc750 de alçaltım. Paslanmaz 6 milim kalınlığında 30 milim genişliğinde lama kullanarak orjinalinde 13 milim uzun yaparsanız yaklaşık 4 santim motor alçalır. O nisbette yan ayağıda kısalmanız gerek, far ayarınıda ona göre yapmanız gerek.

avrasya09
23 Mayıs 2015, 08:42
http://i.hizliresim.com/j5Q1yL.jpg (http://hizliresim.com/j5Q1yL)
tüm nc ailesine uyumlu saf krom 304 CRNİ radyatör koruma. iletişim için https://www.facebook.com/aydinkardesler09

Olcay Avşar
23 Mayıs 2015, 12:17
Benim boyum 1.67, daha önce Nc700x vardı, şimdi Nc750x DCT aldım. Nc700 de de alçaltmıştım, Nc750 de alçaltım. Paslanmaz 6 milim kalınlığında 30 milim genişliğinde lama kullanarak orjinalinde 13 milim uzun yaparsanız yaklaşık 4 santim motor alçalır. O nisbette yan ayağıda kısalmanız gerek, far ayarınıda ona göre yapmanız gerek.

3 kere okudum ama nereye ne parçaya modifiye ederek alçalttığını anlamadım.

Biraz daha açarsan lazım olan birilerine faydalı olur :cat:

ErsanTar
23 Mayıs 2015, 13:01
3 kere okudum ama nereye ne parçaya modifiye ederek alçalttığını anlamadım.

Biraz daha açarsan lazım olan birilerine faydalı olur :cat:

Motorun arka amartisörüne bağlı 2 adet parça var, o parçaların eğer 13 milim uzunu yaptırırsan, sele 4 cm kadar alçalır. Bu parçalar aslında hazırda satılıyor. fotoğrafı http://i.ebayimg.com/06/!B)H(Y!Q!2k~$(KGrHqMOKjkEwQgMlCE+BMMIWqpJ9Q~~_35.J PG ama ben kendim yaptım. buda url si http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-NC700-750-40-mm-Lowering-kit-/121450591285
Honda NC700/750 40 mm Lowering kit diye geçiyor

Buda benim nc750x dct
http://www.bilmek.com.tr/nc750x/nc750x2.jpg

ozwizard
28 Mayıs 2015, 11:38
Yeni egzoz baya bir yakıştı :)

Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum, kurumlandıkça ses de toklaştı, abartı gürültü de yapmıyor ama farkedilirlik bayağı bir arttı.

http://i740.photobucket.com/albums/xx49/ozgurbjk77/photo%201_zpsrf1epwd5.jpg (http://s740.photobucket.com/user/ozgurbjk77/media/photo%201_zpsrf1epwd5.jpg.html)

http://i740.photobucket.com/albums/xx49/ozgurbjk77/photo_zpsldvrsbn6.jpg (http://s740.photobucket.com/user/ozgurbjk77/media/photo_zpsldvrsbn6.jpg.html)

atoprak
31 Mayıs 2015, 21:09
Arkadaşlar Merhaba,

Honda NC serilerinden herhangi birini ilk motou olarak kullanan oldu mu? Forumda var mı?
Uzun bıylu biriyim, bu başlangıç için öneilen bir çok 250cc lik motor altımda küçük kalıyor. Bir tek Suzuki İnazuma "biraz" uyuyor....

Nc 750s ve x lerin üzerine bir kaç kez çıktım, tabiki daha klaıplı oldugu için benim fiziki ölçülerime daha uygun...

Şu an Gis akademide eğitim alıyorum, hocalar v-strom, nc serileri gibi nispeten büyük motorlarla eğitime devam edip alışabileceğimi söylüyorlar

Evet, 600-700cc lik motolar başlangıç için faZla lakin sonuçta gaz benim elimde olacağı, bu motllarda çılgın 4 silimdirli motor olmadıkları için kafam karıştı...

Siz ne dersiniz? Böyle bir motor mu alsam, yoksa İnazuma alıp bu motolara daha sonra mı geçsem?

zenon
01 Haziran 2015, 09:21
NC nizin hakkını verin arkadaşlar :) ben bu kadar yapabildim

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/146960-2-aladaglar-baskini-2300-km.html

Olcay Avşar
01 Haziran 2015, 09:39
Arkadaşlar Merhaba,

Honda NC serilerinden herhangi birini ilk motou olarak kullanan oldu mu? Forumda var mı?
Uzun bıylu biriyim, bu başlangıç için öneilen bir çok 250cc lik motor altımda küçük kalıyor. Bir tek Suzuki İnazuma "biraz" uyuyor....

Nc 750s ve x lerin üzerine bir kaç kez çıktım, tabiki daha klaıplı oldugu için benim fiziki ölçülerime daha uygun...

Şu an Gis akademide eğitim alıyorum, hocalar v-strom, nc serileri gibi nispeten büyük motorlarla eğitime devam edip alışabileceğimi söylüyorlar

Evet, 600-700cc lik motolar başlangıç için faZla lakin sonuçta gaz benim elimde olacağı, bu motllarda çılgın 4 silimdirli motor olmadıkları için kafam karıştı...

Siz ne dersiniz? Böyle bir motor mu alsam, yoksa İnazuma alıp bu motolara daha sonra mı geçsem?

Güzel bir eğitim alırsan NC'den çok iyi başlangıç motoru olur, hiç korkma. Dengeli güvenli ve kolay bir motor.

F54
01 Haziran 2015, 22:27
Arkadaşlar herkese merhaba bu motosiklete elcik koruma takmak istiyorum fakat orj topuzların içini gidondan çıkaramadım
Bu iş nasıl olacak bilgisi olan varmı

zenon
02 Haziran 2015, 07:23
Arkadaşlar herkese merhaba bu motosiklete elcik koruma takmak istiyorum fakat orj topuzların içini gidondan çıkaramadım
Bu iş nasıl olacak bilgisi olan varmı

Çekerek ;)Baktım ama bulamadım videosunu agırlıkların icindeki vidayı biraz gevsetip tutulacak duruma gelip cekiyorsun cıkıyordu ben kendim yapmadım ama oyle cıktıgını görmüştüm.