Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
120 ile viraja yattiniz farkettiniz ki o viraj aslında max 80 lik.. Virajın içinde yatmis yardirirken her iki frene var gücünüzle asilabiliyor olmak paha bicilemez. :)
Abs iki defa ciddi anlamda hayatımı kurtardı o yüzden abs nin önemini yaşayan bilir.. Yaşamayan da motorda abs olmaz saplantısı ile giderken bi yere garfield oluverir..
daha ne denir ki:)
Reşit
01 Haziran 2012, 00:02
Merhaba. Bugün teslim aldım motoru. Heyecandan dolayı çok resim çekmedim. Bir tane yükleyeyim, ama devamı gelecek..
İlk izlenimlerim çok olumlu. Motorun torku o kadar yüksek ki çok alt devirlerde ileri atılıyor daha çeyrek gaz bile vermeden. Frenler var ya frenler mükemmel ötesi. Kombine oluşu inanılmaz fark ediyor. Sadece arka freni kullanarak mükemmel bir denge ile yavaşlamak mümkün. Üzerinde Metzeller z8 lastik ile geliyor. Ve yol tutuşu daha lastiklerin üzerinde mum olmasına rağmen beni şaşırttı. 50 km kadar kullandım ilk heves olarak. Depoyu doldurdum bir çizgi bile inmedi. Resmen kokluyor alet. Titreşim ben fark edemedim. Yok gibi bir şey. Far aydınlatmasına hayran kaldım. Arabalardan geri kalır bir yanı yok. Oturuş pozisyonu çok rahat. Sele biraz sert geldi. Pazar günkü Yuvacık gezisinde konforunu tam olarak deneyeceğim. Dengesinden bahsetmek istiyorum. Paralel iki silindiri o kadar güzel yerleştirmişler ki ağırlık merkezi çok aşağıda. Bir önceki motorum olan CBF 150 den çok daha dengeli. Ayağımı hiç yere koymadan aralardan gittim daha ilk binişim olmasına rağmen. Gidon yüksekte olduğu için arabaların aynaları engel olmuyor ve bu durum çok hoşuma gitti. Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım. Bu başlık daha hareketli olduğu için buraya yazdım. Motorun kendi başlığında da sorarsanız keyifle cevap veririm. Bu da resmi..
http://e1205.hizliresim.com/x/z/798hl.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Maşallah demeyi unutmayın..
Sevgilerle:rendeer:
casillas00
01 Haziran 2012, 00:34
Reşit'im cıbırın günahına giriceksiniz yakında satıp alıcam nc bende şu yaz biniyim baride sıfır aldık çok zarar etmeyelim :)
Reşit
01 Haziran 2012, 00:39
Reşit'im cıbırın günahına giriceksiniz yakında satıp alıcam nc bende şu yaz biniyim baride sıfır aldık çok zarar etmeyelim :)
Valla 660 cc kullandığın için 250 ye sabretmen beni şaşırtıyor. Benim motor cbr dan az yakıyor. Seneye geçmeni temenni ediyorum..
casillas00
01 Haziran 2012, 00:50
Valla 660 cc kullandığın için 250 ye sabretmen beni şaşırtıyor. Benim motor cbr dan az yakıyor. Seneye geçmeni temenni ediyorum..
Şu okulu bende bitireyimde öyle alırım :)
Reşit
01 Haziran 2012, 00:57
Hayırlısı..
keel
01 Haziran 2012, 01:06
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermz inşllah. aksesuarları alınca bilgi verirmisiniz? ben biraz bakındım 3lü çantaya 1.800 istediler, ortalama hepsi aynı fiyatı verdi. (33 lt yanlar 47 lt arka çanta givi ) nc700 kullanan arkadaşlarda aksesuarla ilgili bilgi paylaşırsa sevinirim.
Reşit
01 Haziran 2012, 01:13
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermz inşllah. aksesuarları alınca bilgi verirmisiniz? ben biraz bakındım 3lü çantaya 1.800 istediler, ortalama hepsi aynı fiyatı verdi. (33 lt yanlar 47 lt arka çanta givi ) nc700 kullanan arkadaşlarda aksesuarla ilgili bilgi paylaşırsa sevinirim.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim öncelikle. Çanta fiyatları dediğiniz gibi. Orta ayak fiyatını sordum 480 lira istediler. Bir demir parçasına şu anda o kadar vermek istemedim açıkçası. Koruma demiri yok. Mehmet KONŞUK şu anda bu motora özel koruma demiri yaptırmak için araştırma yapıyormuş. 300-400 arası olur diye tahmin ediyorum. Şekli şemali de güzel olursa alınabilir.
VIA
01 Haziran 2012, 01:18
Tasarım, fiyat, yakıt ekonomisi güzelde 5-10 cc fazlalığı yüzünden bir üst dilimden vergi ödemek pek güzel değil.
Reşit
01 Haziran 2012, 01:35
Tasarım, fiyat, yakıt ekonomisi güzelde 5-10 cc fazlalığı yüzünden bir üst dilimden vergi ödemek pek güzel değil.
Fazla verilen vergi parasını 2 ayda benzinden çıkarıyor zaten, çok da takılmamak lazım:thumleft:
Bekapa
01 Haziran 2012, 01:35
Hayırlı uğurlu kazasız belasız kullan Reşit'im..
Motor o kadar güzelki bulabildiğim tek kusur kornası oldu :)
Reşit
01 Haziran 2012, 01:50
Hayırlı uğurlu kazasız belasız kullan Reşit'im..
Motor o kadar güzelki bulabildiğim tek kusur kornası oldu :)
Eyvallah yavrum, darısı başına diyorum..:bounce:
Dr.MZÇ
01 Haziran 2012, 01:58
Hayırlı olsun maşallah çok güzel motor.
Kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
Darısı bizlere inşallah :)
Size bir kaç şey sormak istiyorum.
Bu motoru almadan evvel yamaha xj6 ve kawasaki er6n'i de araştırdınız mı?
Eğer onlar ile kıyaslayıp bu motoru aldıysanız neden Honda'yı tercih ettiğinizi anlatırsanız ço sevinirim.
Motor almama inşallah 5-6 ay kadar kaldı.
Sürüş eğitimleri alıp bu üç motordan birisini almak hayalim var.
Açıklamalarınız benim için kıymetli.
Şimdiden teşekkür ederim.
Reşit
01 Haziran 2012, 02:12
Hayırlı olsun maşallah çok güzel motor.
Kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
Darısı bizlere inşallah :)
Size bir kaç şey sormak istiyorum.
Bu motoru almadan evvel yamaha xj6 ve kawasaki er6n'i de araştırdınız mı?
Eğer onlar ile kıyaslayıp bu motoru aldıysanız neden Honda'yı tercih ettiğinizi anlatırsanız ço sevinirim.
Motor almama inşallah 5-6 ay kadar kaldı.
Sürüş eğitimleri alıp bu üç motordan birisini almak hayalim var.
Açıklamalarınız benim için kıymetli.
Şimdiden teşekkür ederim.
Teşekkür ederim. Hemen cevaplıyorum.
xj6, er6, hornet, gladius ve nc ye baktım. gladius için suzuki bayisine gittim. Sanki ben onlara motor satacakmışım gibi davrandılar ve motor hakkında hiç detay vermediler. Tutumlarından dolayı eledim. er6'nın bacak konumlanması hoşuma gitmedi. Racing gibi ayaklar çok geriye gidiyor ve uzun yolda çok sıkıcı olabilir bu durum. Hornet zaten TR'ye gelmiyor artık, aslında hornet alacaktım ama olmadı. Pişman mıyım, kesinlikle hayır. Mantıklı bir soru sorduğumda kendime, acaba şehir içinde 100 tane beygire gerek var mı? Kesinlikle yok. Yamahanın müşteriye karşı tutumu hoşuma gitmedi ve almadım. Ayrıca İstanbul'da xj6 yok. Ankara'ya gidip de sıfır motor almak işime gelmedi. Honda'yı tercih sebebim yeni motor oluşu. Az yakması. Oturuş pozisyonunun rahatlığı ve bakkal gibi her yerde servisinin olması. Beğenmezsen diğer ilçedekine gidersin :) Ben Konşuk motordan çok memnunum bu arada. 3 yıldır düzenli olarak bakıma oraya gidiyorum.
Ben Honda'dan GS2 eğitimini aldım. Bana çok bir şey kattığını söyleyemem. Çünkü cbf 150 ile 20000 km yapıp gittim. Bir kaç alışkanlığımı değiştirdi(ayak konumlanması, doğru oturuş pozisyonu ve fren yaparken nasıl hareket edeceğim gibi) GS3 almayı düşünüyorum çünkü CBF 1000 ile eğitim veriyorlar. Eğitim alıp bu motoru kullanmak tabi çok daha doğru bir hareket olacaktır. Başka sorunuz varsa cevaplarım:cat:
Zippo's
01 Haziran 2012, 02:16
Reşit, hayırlı olsun güzel günlerde kazasız belasız kullanırsın inşallah.
Reşit
01 Haziran 2012, 02:19
Reşit, hayırlı olsun güzel günlerde kazasız belasız kullanırsın inşallah.
Eyvallah hacım sağolasın. Barkın abinin programından tanıyorum seni bu arada. Bir ara tanışıp muhabbeti ilerletelim. Yuvacık'a geliyorsun galiba, görüşmek üzere.
Dr.MZÇ
01 Haziran 2012, 02:25
Sadece ehliyet alırken ve yazları bir iki sefer memlekette sepetli motor süren birisi olarak
GS1 bile bana çok şey katar diye düşünüyorum :)
Benim en son varmak istediğim hedef racing makine kullanmak.
Ama onun için daha uzun seneler var :)
İsteğim hem o zamana kadar bana yetsin hem de beni o makineye hazırlasın.
Dolayısıyla hafif ayaklar geride oturuş beni rahatsız etmez diye umuyorum.
Ama tabi denemeden ne desem boş.
Kawasaki er6n de az yakıyor diyorlar.
Tamam honda da zayıf değil ama
Kawasaki daha güçlü ve hornet gibi uç sınırlarda değil gücü.
Ayrıca bir alt vergi diliminde yer alıyor.
Yılda en fazla 10000 km yapacaksam
yine de Honda Kawasaki'ye göre daha avantajlı olur mu?
Reşit
01 Haziran 2012, 02:35
Sadece ehliyet alırken ve yazları bir iki sefer memlekette sepetli motor süren birisi olarak
GS1 bile bana çok şey katar diye düşünüyorum :)
Benim en son varmak istediğim hedef racing makine kullanmak.
Ama onun için daha uzun seneler var :)
Dolayısıyla hafif ayaklar geride oturuş beni rahatsız etmez diye umuyorum.
Ama tabi denemeden ne desem boş.
Kawasaki er6n de az yakıyor diyorlar.
Ayrıca daha güçlü ve hornet gibi uç sınırlarda değil gücü.
Ayrıca bir alt vergi diliminde yer alıyor.
Yılda en fazla 10000 km yapacaksam
yine de Honda Kawasaki'ye göre daha avantajlı olur mu?
GS1 çok uygun olacaktır.
Racing i kiralayıp sürmek bana daha cazip geliyor. Çünkü İstanbul trafiğinde yapılan bir kaç yüz km yoldan sonra eziyet olduğu anlaşılarak pişman olunuyor. eğer sıfır alınmışsa kıyılıp satılamıyor. Falan filan. Tabi zevk meselesi. Herkesin görüşüne saygımız var.
Er6 abartıldığı gibi az yakmıyor. Hele ki biraz sert kullanılırsa 6-7 litre neti var 100 km'de. Daha da fazla yakan arkadaşım var :) Ama gücü çok yerinde. Tercih edilebilir. Yine diyorum zevk ve tercih meselesi. Kimseye neden aldın, aa keşke şunu alsaydın demek saçma olur. Hem alanın şevkini kırmak hem de motoru kötülemek hoş bir durum olmasa gerek.
Basit bir hesap yapalım.
NC nin 10000 km de yakacağı yakıt = Maksimum 4 litreden hesaplıyorum 400 litre= 4.33 * 400 = 1732 tl
Kawasaki 100 km'de 5,5 tan hesaplıyorum(iyimser) 550 litre = 4.33 * 550 = 2165 tl
Fark = 433 tl Vergi farkı 250 tl. Honda kullanan kişini cebinde kalan miktar 183 lira.
Bu arada honda bakım aralığı 12000, kawasaki'yi bilmiyorum.
Yılda 10000 km için neredeyse hiç fark yok. Dolayısıyla hoşunuza gideni alabilirsiniz.
Xj6 için bir ekleme yapayım. Bugün bir kullanıcısıyla konuşma fırsatı yakaladım ve şehir içi 6.5 litre yaktığını öğrendim. Normal kullanımda. Sevgiler :rendeer:
Zippo's
01 Haziran 2012, 02:36
Eyvallah hacım sağolasın. Barkın abinin programından tanıyorum seni bu arada. Bir ara tanışıp muhabbeti ilerletelim. Yuvacık'a geliyorsun galiba, görüşmek üzere.
Aynen dostum,Barkın abi bahsetmişti senden bende ordan tanıyorum :) Yuvacık kesin değil benim,bende tanışmak isterim kısmetse
Bekapa
01 Haziran 2012, 02:40
Sadece ehliyet alırken ve yazları bir iki sefer memlekette sepetli motor süren birisi olarak
GS1 bile bana çok şey katar diye düşünüyorum :)
Benim en son varmak istediğim hedef racing makine kullanmak.
Ama onun için daha uzun seneler var :)
İsteğim hem o zamana kadar bana yetsin hem de beni o makineye hazırlasın.
Dolayısıyla hafif ayaklar geride oturuş beni rahatsız etmez diye umuyorum.
Ama tabi denemeden ne desem boş.
Kawasaki er6n de az yakıyor diyorlar.
Tamam honda da zayıf değil ama
Kawasaki daha güçlü ve hornet gibi uç sınırlarda değil gücü.
Ayrıca bir alt vergi diliminde yer alıyor.
Yılda en fazla 10000 km yapacaksam
yine de Honda Kawasaki'ye göre daha avantajlı olur mu?
Hocam 5-6 ay sonra motor almayı düşünüyorum demişsin ve alternatif olarak düşündüğün makinelerin en güçsüzü sanırım nc700.
Ben tam 15 aylık ve 4000 km tecrübesi olan (cbr125 ve cbf150 ile) bir motorcu olarak bugün Reşitin nc'yi kullandım çok kısa bir mesafe.
Makine rodajda ve emanet, çekine çekine çıktım üstüne. 3000 deviri geçmedim ve 3. vitese atmadım bile.
2. viteste 1800 devir gibi gazı 1/10 oranında açtım ve neredeyse üstünden düşüyordum.
Normalde nasıl gittiğini tahmin bile edemiyorum.
Lafı çok uzattım sözün özü uzun ve sağlıklı bir yaşam istiyorsan kesinlikle bahsettiğin motorlardan biri ile başlama bu işe.
Lafınızada yırtık dondan çıkarmış gibi girdim, kusuruma bakmayın ama bunları söylemeden de geçemedim.
Saygılar
Dr.MZÇ
01 Haziran 2012, 02:57
@Reşit
12000km çok iyi sanırım. neredeyse otomobil kadar :)
Kawasaki'nin o kadar yakmasını beklemezdim.
Yaptığınız hesaptan honda galip çıkıyor.
Ayrıca fiyatı da döviz kurlarına bağlı olmakla birlikte yaklaşık 1600TL daha uygun.
Sanırım eninde sonunda alacağım motor NC700S :)
Açıklamalarınız için teşekkür ederim.
Motorunuz tekrar hayırlı olsun.
İyi geceler :rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
@Bekapa
Önerileriniz için teşekkür ederim.
Bahsettiğiniz konudan benim de çekincem var.
Zaten motor almakta kırmızı çizgim alabileceğim kadar eğitim alıp sonra motosiklet almak.
Eğer vakit geldiğinde aldığım eğitimlere rağmen o motora hakim olamayacağımı düşünsem
Makineyi bedava verseler yine de kullanmam.
Yersiz risk alıp kendinı ve etrafını tehlikeye atanlardan hazzeden birisi değilim.
Dediğim gibi bunlar şimdilik sadece hayalim.
Amacım ise motosiklet kullanmanın keyfine varmak.
Tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler.
Özellikle bence tecrübeli birisinin bu motordan çekinmesi
benim için önemli bir detay.
Söylediklerinizi aklımda bulunduracağım.
İyi geceler :rendeer:
GP500-1st
01 Haziran 2012, 05:30
Tasarım, fiyat, yakıt ekonomisi güzelde 5-10 cc fazlalığı yüzünden bir üst dilimden vergi ödemek pek güzel değil.
50 hp lik motora +20cc yüzünden gelen ekstra 300 tl vergi ile yaklasık 2000 km yol yapılabiliyor bu motorla.
Yani yıllık 10 bin km yapan normal bir motorcu için 3.8 lt*4.36*10.000 km yıllık 1.650 tl benzin masrafı + 291 tl fazladan vergi vergi 1.941 tl
Kawasaki ninja 650 ile 10.000 km yol 4.8lt*4.36*10.000km yıllık benzin masrafı 2.093 tl
Ninja 650 ile arasında yıllık 160 tl oynadı:) 15.000 km yapılsa 380 tl oynar.. Türkiye motosiklet pazarı için yakıt tüketimi açısından bir devrim gibi durmuyor.
+ 20cc olmayaydı iyiydi:cherry: En azından 10.000 civarı kullananlar için pek bir kar'ı yok. 15.000 km yapanlar içinde 3 yılda 1.000 tl kar bu motoru seçmek için çok belirleyici görünmüyor:)
Not: Marka, dizayn beğenisi, distiribitör arası olabilecek farklar ele alınmamıştır
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:36 ----------
Fazla verilen vergi parasını 2 ayda benzinden çıkarıyor zaten, çok da takılmamak lazım:thumleft:
Hesap tam öyle değil gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------
GS1 çok uygun olacaktır.
Racing i kiralayıp sürmek bana daha cazip geliyor. Çünkü İstanbul trafiğinde yapılan bir kaç yüz km yoldan sonra eziyet olduğu anlaşılarak pişman olunuyor. eğer sıfır alınmışsa kıyılıp satılamıyor. Falan filan. Tabi zevk meselesi. Herkesin görüşüne saygımız var.
Er6 abartıldığı gibi az yakmıyor. Hele ki biraz sert kullanılırsa 6-7 litre neti var 100 km'de. Daha da fazla yakan arkadaşım var :) Ama gücü çok yerinde. Tercih edilebilir. Yine diyorum zevk ve tercih meselesi. Kimseye neden aldın, aa keşke şunu alsaydın demek saçma olur. Hem alanın şevkini kırmak hem de motoru kötülemek hoş bir durum olmasa gerek.
Basit bir hesap yapalım.
NC nin 10000 km de yakacağı yakıt = Maksimum 4 litreden hesaplıyorum 400 litre= 4.33 * 400 = 1732 tl
Kawasaki 100 km'de 5,5 tan hesaplıyorum(iyimser) 550 litre = 4.33 * 550 = 2165 tl
Fark = 433 tl Vergi farkı 250 tl. Honda kullanan kişini cebinde kalan miktar 183 lira.
Bu arada honda bakım aralığı 12000, kawasaki'yi bilmiyorum.
Yılda 10000 km için neredeyse hiç fark yok. Dolayısıyla hoşunuza gideni alabilirsiniz.
Xj6 için bir ekleme yapayım. Bugün bir kullanıcısıyla konuşma fırsatı yakaladım ve şehir içi 6.5 litre yaktığını öğrendim. Normal kullanımda. Sevgiler :rendeer:
Hocam ben sizin tablonuzu görmedim bir önceki sayfaya göre yorum yaptım iki tablo olmuş ard arda:pale:. Bir iki değeri çok az farklı almışız:P iki silindirliler için pek bir fark yok sizinde söylediğiniz gibi:cat:
zenon
01 Haziran 2012, 10:02
Tüm CBF 150 kullanıclarının en aktif düşündüğü motor nc700 sanirim :D CBF insanaları yontuyor sanirim Bu motor bir ikinici ele düşsün sonraki alacağım motor bu olcak sanırım.
Seko
01 Haziran 2012, 10:29
Şunu unutmamak lazım ki benzin parası adama her alışında koyuyor, oysa vergiyi yılda iki kere veriyorsunuz. Benim için bir geziye çıkmadan önce ne kadar yakarım hesabı yapmamak gerçekten paha biçilemez. Ayrıca diğer motorlarla aradaki yakıt farkı şehir içinde 2 litreden fazla olacaktır. ER-6 serisi gerçekten az yakan bir motor ve karşılaştırma bununla yapıldığında bile NC ekonomik çıkıyor. Siz bir de Hornet'le, GSR600'le veya Fazer ile kıyaslayın bakalım nasıl olacak ? Yakıt konusunda bir tek BMW'ler bunun yanına yaklaşabilir ki onların da fiyatları malum. Özetle hızla işi olmayan ve yakıt tüketimine önem veren adamın tek tercihi bu motor olmalıdır. Ayrıca motorla alakası olmayan otomobil sürücülerine bu performansta olan bir motorun onların araçlarından az yaktığını söylemenin keyfi de bambaşka olacaktır :).
Motorun kullanıcıları sürekli olarak torkunun çok yüksek olduğunu söylüyorlar. Aslında motorun torku hacmine göre gayet normal ancak bu torku sizin beklemediğiniz kadar düşük devirde vermesi bu hissi ve sürüş keyfini sağlıyor. İnsanlar çoğunlukla 12 bin devir çevirip 100 küsür beygir veren, maksimum torku ancak 10 bin devirde NC700 seviyesine gelen motorların peşine takılıp gidiyorlar. Oysa NC700'ün 62 Nm verdiği 4750 devirde onların motorları daha 30 Nm torklara ulaşmış oluyorlar. Siz 2000 devirlerde belki 30 Nm ile rahat rahat kalkış yaparken diğerleri kendilerini yırtıyorlar. Ama onlar güçleriyle 220 ve üstüne uzayıp giderken siz 190'da kalıyorsunuz. Doğrusu 150 km/h süratin üstü beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor.
hocaseko
01 Haziran 2012, 10:38
6,5 lt xj6 'da benim şimdiye kadar kesinlikle görmediğim bir rakam...mutlaka bir yanlışlık vardır...karışık kullanımda yedeğe geçmeden hep 300 km üzeri kullanıyorum...yedek hariç 13,5lt alıyor...3,5 lt'de yedeği var...5 lt olabilir ama 6,5 için özel çalışmak lazım :)
Syanur
01 Haziran 2012, 10:44
Ama yazı okumaktan içim çıktı :D resim yokmu beyler :D
"İsyanım var ulan !"
Yahu resimleri de geçin, çekmesi, yüklemesi ayrı bir dert. Bir Allahın kulu yok mu video çekecek? Video paylaşılsın artık...
ushuaia
01 Haziran 2012, 11:44
buyruun
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/IMG_1090.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/IMG_1089.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/ae288d6a.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/2ee7d12d.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/88b48c73.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/e758ecbf.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/c5544a62.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/c9ffdf56.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=Mt58NPDgZHw
Reşit
01 Haziran 2012, 14:31
6,5 lt xj6 'da benim şimdiye kadar kesinlikle görmediğim bir rakam...mutlaka bir yanlışlık vardır...karışık kullanımda yedeğe geçmeden hep 300 km üzeri kullanıyorum...yedek hariç 13,5lt alıyor...3,5 lt'de yedeği var...5 lt olabilir ama 6,5 için özel çalışmak lazım :)
Kullanım şekline göre değişiyor demek ki. Sürekli aragaz kullanıyor olabilir, bana söylenilen buydu. Siz de daha az dediniz. Ortasını mutlaka buluruz :thumleft:
zenon
01 Haziran 2012, 14:59
buyruun
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/IMG_1090.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/IMG_1089.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/ae288d6a.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/2ee7d12d.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/88b48c73.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/e758ecbf.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/c5544a62.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h350/dayangac/c9ffdf56.jpg
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Mt58NPDgZHw[/url]
Güzel değilmiş :PpP maşallah elciklerde ayrı güzel yakışmış keşke üzerinde supermoto yazısı olmasaymış allah kaza bela vermesin...
ushuaia
01 Haziran 2012, 15:23
maşallah elciklerde ayrı güzel yakışmış keşke üzerinde supermoto yazısı olmasaymış allah kaza bela vermesin...
tesekkurler :)
supermoto yazisini anlamadim ama
zenon
01 Haziran 2012, 16:08
tesekkurler :)
supermoto yazisini anlamadim ama
sw-motech yazıyorya ben yazılı seyleri sevmiyorum ( zevk meselesi :D ) daha guzel olurmuş masallah cok guzel alet gercekten araka 3 lü canta seti kac para bunların demiri falan herseyi ile
ushuaia
01 Haziran 2012, 16:12
cantalari almadim daha, zaten daha gelmedi sanirim hicbir bayiye
adanalı
01 Haziran 2012, 18:01
ushuaia kardeş,güle güle ,kazasız belasız kullanmanız dileklerimle. :cat: ADANA'dan selam olsun.
ushuaia
01 Haziran 2012, 18:02
ushuaia kardeş,güle güle ,kazasız belasız kullanmanız dileklerimle. :cat: ADANA'dan selam olsun.
Tesekkurler :cat:
bugay
01 Haziran 2012, 20:15
Nc 700 ya da er 6 falan bakanlar bmw f 800 s ya da st'yi hiç düşündüler mi? Düşünenler neden seçmedi yazabilir misiniz :)
GP500-1st
01 Haziran 2012, 20:31
Nc 700 ya da er 6 falan bakanlar bmw f 800 s ya da st'yi hiç düşündüler mi? Düşünenler neden seçmedi yazabilir misiniz :)
4.0 4.2lt leri BMW ile yakalmak zor değilmiş. Artı 85 beygir:sunny:
Peki sıfırı negader:P
ushuaia
01 Haziran 2012, 20:41
Nc 700 ya da er 6 falan bakanlar bmw f 800 s ya da st'yi hiç düşündüler mi? Düşünenler neden seçmedi yazabilir misiniz :)
Sifiri olmadigi icin
Olsa da cok pahali olacagi icin
Bana cok cirkin geldigi icin
bugay
01 Haziran 2012, 22:32
Sifiri olmadigi icin
Olsa da cok pahali olacagi icin
Bana cok cirkin geldigi icin
Haklısınız, 2. el alacaklar için sorsam daha iyi olurdu bu soruyu.
Tip olarak hondanın çok gerisinde olsa da performans ve donanım olarak ileri olduğundan dolayı(hondaya da bmwye de binip denemişliğim yok sadece yazılanlardan bilgim var) bmw neden alternatif değil neden kimse konuşmamış yoksa benim bilmediğim kronik bi sorunu falan mı var acaba diye düşündüm. Ben de er 6 ya da muadili motosikletlere bakıyorum, kafam karışmış durumda...
hocaseko
03 Haziran 2012, 16:47
muğla'dan didim motofeste gittim geldim...giderken de gelirken de 90-160 km hızlar arası kullandım...iki seferde de fulledim...4.4lt tüketim çıktı
motorcu48
03 Haziran 2012, 17:36
dün nette iyice bi araştırdım sırf merakttan
nc700 serisi pek hoşuma gitmedi ancak yiğidi öldür hakkını yeme olayı oldu
devir olaylarını bilirsiniz ne kadar devir yüksekse o kadar patlama yanma olur demektir .o yanmada benzini sömürür
önceden hiç dikkat etmemiştim ama nc700 serisinden düşük devirde sınıfında çalışan motor yokmuş
bakınız
nc700s
Maks. Güç (kW@dev/dak) 38/6,250 (50,8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 60/4750
bu düşük devirde ürettiği 50 hp çok iyi bir oran olarak çıkıyor
cb 125 bile 8.000 devirlerde çalışıyor
yamaha xj6
Maksimum güç 57,0 kW (78PS) @ 10.000 dev/dk.
Maksimum tork 59,7 Nm (6,1 kg-m) @ 8.500 dev/dk.
kawasaki ern de bile 8.500 lerde motor devir çeviriyor dolayısıyla nc700 serisi baya bi ekonomik olmalı
dincer59
04 Haziran 2012, 02:14
Bu motor dizel motor mantığıyla düşük devirde veriyor torkunu dolayısıyla az yakıyor. Beni de düşündüren şey motorlara ilgi duymamın veya birçoğumuzun ilgi duymasının nedenlerinden biride motor sesi ve egzoz sesleri (piyasadaki akrapoviç, leo vince vs performans egzozlarının bollugundan anlasılıyor) acaba bu motor fazla devir çevirmediğinden motor sesi çok mu cılız binen arkadaşlar cevaplayabilir mi?
Bu arada çanta arayan arkadaşlar şunlara bi göz atın fenaaaaaa... Video sitesinde takılırken farkettim.
http://www.youtube.com/watch?v=m8BzxGsBFzI&feature=results_main&playnext=1&list=PL8B1600C55B53601A
Buda araştırınca çıkanlar
http://www.mototalonline.com/?urun-467-XPLORER-TOPCASE.html ama bunun sadece top case fiyatı oldugunu düşünürseniz side case ve bağlantı aparatıyla (oda henüz gelmiş mi yada bu motora uyar mı bilen yok) fiyat 1800-2000 civarı olacaktır. Görüntüye değer bence..
yesilius2
04 Haziran 2012, 03:12
Arkadaşlar forumumuzda CİCOZ nickli arkadaşım NC700 Naked modelinden almıştır.Kullanma fırsatı buldum.Mükemmel dengeli bir alet.Daha rodajda oldugu için pek fazla sıkıştıramadık.6. viteste 3 bin devirde 100-105 km/h arası gidiyor.Kaçıncı viteste olursanız olun gazı açtığınızda tork u fazlasıyla hissediyorsunuz.4.500 Devir ve sonrasında tüm tork u verimli bir şekilde alabiliyorsunuz.Ayrıca üzerinde orjinal pakette Metzeller lastiklerde görevini başarıyla tamamlamış.Bagajına XL Full Face kask sığıyor. Deposunu fulledik 5 çizgi vardı sanırım. 110 km sonra 1 çizgi düştü.Rodajdan sonra 3.5 4 litre yakacağını tahmin ediyoruz.47 HP olması kimseyi yanıltmasın tam bir tork canavarı.
casillas00
04 Haziran 2012, 03:35
Arkadaşlar forumumuzda CİCOZ nickli arkadaşım NC700 Naked modelinden almıştır.Kullanma fırsatı buldum.Mükemmel dengeli bir alet.Daha rodajda oldugu için pek fazla sıkıştıramadık.6. viteste 3 bin devirde 100-105 km/h arası gidiyor.Kaçıncı viteste olursanız olun gazı açtığınızda tork u fazlasıyla hissediyorsunuz.4.500 Devir ve sonrasında tüm tork u verimli bir şekilde alabiliyorsunuz.Ayrıca üzerinde orjinal pakette Metzeller lastiklerde görevini başarıyla tamamlamış.Bagajına XL Full Face kask sığıyor. Deposunu fulledik 5 çizgi vardı sanırım. 110 km sonra 1 çizgi düştü.Rodajdan sonra 3.5 4 litre yakacağını tahmin ediyoruz.47 HP olması kimseyi yanıltmasın tam bir tork canavarı.
Ban'ın açılmış minik kuşum :)
Reşit
05 Haziran 2012, 00:32
Bugün yaptığım yakıt testi sonuçlarını hemen aktarayım.
Şehir içi ve şehir dışı olarak iki ölçüm yaptım. Şehir içi yoğun trafikte yakaladığım değer 3.9lt/100km. Şehirler arası yolda da hızım sürekli değişken ama 90'ın altına düşmedim 150'den de yukarı çıkmadım malum rodaj zamanı.. Bu süratlerde de 3.4lt/100 km değerini yakaladım ki bu beni şaşırttı. Bu kadar düşük beklemiyordum. Rodaj sonrasında neler olacak merak ediyorum.
Sevgiler..
Bu arada @yesilius2'nin bahsettiği "cicoz" benim. Başka forumdaki takma ismimi vermiş :joker:
:rendeer:
casillas00
05 Haziran 2012, 00:37
Satılık cıbır 250 vardır nc takası olur :)
Adelet mi şimdi bu Honda bende 3.5 litre yakıyorum oda banane kardeşim o kadar az yakmasın o :)
zenon
05 Haziran 2012, 11:48
GErcekten ya bu motor bu kadar az yakmasın :( bendeki 250 lik biraz agrasif kullanıyorum ama yinede 250 lik sonucta 4.4 lt yakıyor 100 km de :D
seza35
05 Haziran 2012, 12:24
NC 700 serisini alan arkadaşlara hayırlı olsun. Müsait bir zamanınızda bu motorun tam arkadan çekilmiş resmini yükleyebilirseniz sevinirim.
Reşit
05 Haziran 2012, 13:28
Buyurun efenim :thumleft:
http://c1206.hizliresim.com/y/5/7h9bh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
rapidhacker5
05 Haziran 2012, 13:36
boy kaç acaba?
babaçi
05 Haziran 2012, 13:36
3,4 litremi :) ona yalışlıkla ybr motoru koymasınlar reşit:)))
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO