PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

zenon
15 Mayıs 2014, 17:28
Hayırlıolsun, bende yeni 1-2 aylık S kullanıcısıyım, memnuniyetimin heyecanını halen bitiremedim :mrgreen:

Güzel günlerde kullan :rendeer:

Dikkat ettiğim bi nokta şimdiye kadarki motosikletlerimi yan sehpaya bıraktığımda rahatlıkla üç nokta basarak dengede durduğu aynı yerlerde NC üç noktayı basa basa kapı gibi oluşturamıyor.

Hatta belli yerlerde hiç durmayıp bırakır bırakmaz sağa yatıyor . Detay takıntısı bol olan biri olarak bana öyle geldiğini kesinlikle zannetmiyorum, dikkat etmeni önerebilirim :) Dümdüz zeminde veya sola eğimli zeminde hiç sorun yok :cat:

not: eleştirim X hakkında değildir :mrgreen:

Aynı sorun X te de var arka amortisor yumsak ve yan ayak biraz uzun sanırım ben birde buna kaz ayağı ekledim iki kere dikkat etmek gerek hele otururken yan ayagı acıp koyim dersen iyide dengesiz oluyor.

ferdinandd
22 Mayıs 2014, 19:42
NC ahalisi selamlar :cherry:

Şimdi saçma sapan bir olayla kafadan giriş yapıyorum :mrgreen:

Benim NC min ön-arka tüm balataları neredeyse sıfır (2000 km anca yani :) )

Bunları değiştiren servis ön tarafı bir tuhaf takmış olacak ki ön dış halen sıfır gibiyken ön iç tamamen bitmiş

neredeyse metal metale değecek :/ Tek yön balata bulabileceğimi zaten düşünmüyorum.

Biraz bakındım ön için fiyatlar 60 TL ile 240 TL (orjinal) arasında değişiyor.

Orjinal harici sadece Brembo kullanıcıları memnun.

Bunun fiyatıda 100 lira gibi bişey :cherry: Aklıma yattı ama siz ne dersiniz, Brembo kullananınız var mı?

Kullandım pek bişeye benzemiyor derseniz MT ailesine güvenimden orjinal alır takarım sorun değil

ama nedense Brembonun daha iyi bile olabileceği gibi bir düşünce oluştu aklımda :mrgreen:

not: Mevzu tamamen duygusal değildir :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Yoğun ısrarlarınız önerileriniz üzere Brembo aldım, taktırdım :mrgreen:

Frenleme nefis ötesi, ses seda yok, şuan için düşüncem bitene kadar bu performansı verirse Brembo' dan devam ederim.

NC S/X için kodları Brembo global sitesinde var. Ulkemizdeki fiyatı, ön takım montaj dahil 130 TL ( Distributor Suzuki Batuhan Motor Florya )

İlerde cayk cuyk, garç gurç bi ses duyarsam bildiririm, zaten direk gider Nissin ile değiştiririm, uyuzum balata sesine :mrgreen:

Zannetmiyorum ama belli de olmaz sonuçta ne ducatiler, suzukiler, ktmler... bunu kullanıyor hiç öte öte gezen görmedim :silent:

dyavol-77
22 Mayıs 2014, 20:42
NC ahalisi selamlar :cherry:

Şimdi saçma sapan bir olayla kafadan giriş yapıyorum :mrgreen:

Benim NC min ön-arka tüm balataları neredeyse sıfır (2000 km anca yani :) )

Bunları değiştiren servis ön tarafı bir tuhaf takmış olacak ki ön dış halen sıfır gibiyken ön iç tamamen bitmiş

neredeyse metal metale değecek :/ Tek yön balata bulabileceğimi zaten düşünmüyorum.

Biraz bakındım ön için fiyatlar 60 TL ile 240 TL (orjinal) arasında değişiyor.

Orjinal harici sadece Brembo kullanıcıları memnun.

Bunun fiyatıda 100 lira gibi bişey :cherry: Aklıma yattı ama siz ne dersiniz, Brembo kullananınız var mı?

Kullandım pek bişeye benzemiyor derseniz MT ailesine güvenimden orjinal alır takarım sorun değil

ama nedense Brembonun daha iyi bile olabileceği gibi bir düşünce oluştu aklımda :mrgreen:

not: Mevzu tamamen duygusal değildir :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Yoğun ısrarlarınız önerileriniz üzere Brembo aldım, taktırdım :mrgreen:

Frenleme nefis ötesi, ses seda yok, şuan için düşüncem bitene kadar bu performansı verirse Brembo' dan devam ederim.

NC S/X için kodları Brembo global sitesinde var. Ulkemizdeki fiyatı, ön takım montaj dahil 130 TL ( Distributor Suzuki Batuhan Motor Florya )

İlerde cayk cuyk, garç gurç bi ses duyarsam bildiririm, zaten direk gider Nissin ile değiştiririm, uyuzum balata sesine :mrgreen:

Zannetmiyorum ama belli de olmaz sonuçta ne ducatiler, suzukiler, ktmler... bunu kullanıyor hiç öte öte gezen görmedim :silent:
2000 km'de fren balatası mı bitti?-At çöpe gitsin bu kamyonu...:mrgreen:

ferdinandd
22 Mayıs 2014, 22:06
2000 km'de fren balatası mı bitti?-At çöpe gitsin bu kamyonu...:mrgreen:

La yukarda yazdım bi oku ya. Eskiden aldığımız kaçak program CD lerinde bile olurdu illa ki bi " ÖNCE OKU" dosyası :mrgreen:

Brat onu bunu boşverde öncekileri takanda hayır yokmuş demek ki :),

bu eleman kaliper pistonlarını ordan burdan iteledi bişeyler yaptı ortaladı yoksa halen hepsi sıfır gibi :cherry:

Ama sen yinede yaymaya başla NC lerde kronik fabrikasyon sorun var, ön iç balata daha hızlı bitiyormuş diye, unutursun falan başkaları yanmasın :queen:

Olm şaka maka ben çok sevdim layn bu yavrunun karakterini,

Bundan sonra Triumh T100 düşünüyordum hevesle, şimdi kara kara düşünür oldum. Kombine ABS yok, zaten ABS yok:mrgreen:, 3-4lt yakıt yok, bagaj yok, arka lastik 130, düşük devir tork yok, asfalta sıfır ağırlık merkezi denge yok, bir tek kara kaşı kara gözü var işte :silent: Yani işin özü yeni bişey gelmediği sürece ben bittim :/ CB 1100 falan bekliycez heralde bu gidişle ama o da dört silindir, karakterime keyfime uymayan bi ses çekicem her gün :/

Böyle düşününce NC kötü bi tercih, sınıflarından ayrılmak istemeyenleri bi üst segmentte nerdeyse alternatifsiz bırakıyor :silent:

besttime
27 Mayıs 2014, 17:18
Arkadaşlar merhaba, sw motech elcik korumalarım kırılınca elcik koruma arayışına girmiştim, bi forumda rastladığım linkten aşağıdaki korumaları sipariş verdim ve yaklaşık 10 günde hiç sorunsuz elime geçti. Acerbis'in korumaları ile birebir aynı ve fiyatı 26usd civarı. Tavsiye ederim.

Bu linkten sipariş verebilirsiniz.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6085572295.html

http://i34.photobucket.com/albums/d150/harunefgeozde/IMG_20140526_163539_zpsf23a2ca8.jpg

http://i34.photobucket.com/albums/d150/harunefgeozde/IMG_20140526_163821_zps627a7508.jpg

audioslave
27 Mayıs 2014, 17:46
Sw-motech nasıl kırılır,çok da pahalı bir parça.

besttime
27 Mayıs 2014, 18:06
Otomobille geri geri gelmeyi bilmeyen bir kadın komşunuz varsa kırılır :)

twili
28 Mayıs 2014, 10:33
Otomobille geri geri gelmeyi bilmeyen bir kadın komşunuz varsa kırılır :)

Bende çok merak ettim. içindeki metal mi kırıldı? Resmi varsa paylaşabilir misin? Bende motech kullanıyorum ve motech in kırıldığı yerde plastik acerbis bütün darbeyi senin eline yansıtır o yüzden tehlikeli bir durumdan bahsediyorsun. Umarım sen üzerinde yoktun kadın çarptığında. :)

besttime
28 Mayıs 2014, 18:35
Ben üzerinde değildim motorun, park halindeyken çarpıp düşürdü hanımefendi, Ayrıca sadece plastik kısım kırıldı düşme esnasında, içinden geçen metal kısım hiç bir hasar yok.

Acerbis darbelerden ziyade rüzgardan korunmak ve güzel görüntü için açıkcası, haa öle çat diye gidecek bir malzeme de değil, çok sert olmayan darbelerden de rahat rahat koruyabilir fakat içinden geçen metal bir destek yok maalesef ;)

Bu da fotosu...

http://i34.photobucket.com/albums/d150/harunefgeozde/swmotech_zps8ae331f0.jpg

flea
28 Mayıs 2014, 23:43
Evet arkadaslar bugun nc750s ıcın kaporayı verdim islemleri baslattim, c.tesi en gec p.tesi karaoglana kavusacagim:) nc dair bir suru olumlu olumsuz gorusleri okudum. Karar vermemdeki en buyuk etken aslinda yaklasik 7-8 yildir motora binmiyor olmam, ve herkesin sikayet ettigi hususun benim icin en azindan bir avantaj oldugunu dusunmem. E yas da 40 olunca, daha sakin ve guvenli bir makine istedim sanirim, ve abs illa ki de olmazsa olmazdi. Abs yi koyunca da o fiyatlarda tek secenek er6 kaliyordu, kawa ya dair pek olumlu izlenimler de almadim isin dogrusu. Bakalım nc ile olan birlikteligimiz ne kadar surecek....

twili
29 Mayıs 2014, 10:56
Ben üzerinde değildim motorun, park halindeyken çarpıp düşürdü hanımefendi, Ayrıca sadece plastik kısım kırıldı düşme esnasında, içinden geçen metal kısım hiç bir hasar yok.

Acerbis darbelerden ziyade rüzgardan korunmak ve güzel görüntü için açıkcası, haa öle çat diye gidecek bir malzeme de değil, çok sert olmayan darbelerden de rahat rahat koruyabilir fakat içinden geçen metal bir destek yok maalesef ;)

Bu da fotosu...

http://i34.photobucket.com/albums/d150/harunefgeozde/swmotech_zps8ae331f0.jpg

Bende o metal kırıldı zannetmiştim. Kabuğun kırılması gayet normal. Ama acerbis'e geçerken unutma düşme anında veya başka bir araca çarpma anında elini korumayacaktır o elcik korumalar. Neyse gene de her türlü bela uzak olsun da. :)

elmasdag
02 Haziran 2014, 04:57
2013 Nc700x ile aranızdayım. selamlar...

papirus00
02 Haziran 2014, 12:03
dostum merhaba,

bende öneriler üzerine ön balataları brembo aldım cok memnun kaldım lakin biraz sert firen yapınca ses oluyor bende. ilk günden beri ses var yaklaşık 2000 bin oldu değişeli. geçen gün motoru silerken diskleride sildim. sildiğim bez biraz yağlıydı ve ses gitti ama fren gücüde gitti :D bence sen bi disk temizleyici spreyle disklerini temizle istersen. sonra şu ses konusunu bidaha bi test et bende merak ettim şimdi :S birde birşey sormak istiyorum. diskin bir tarafındaki balatanın erkenden bitmesi sence normal mi ? kaliperdeki pistonlarda sorun olabilir mi acep?



NC ahalisi selamlar :cherry:

Şimdi saçma sapan bir olayla kafadan giriş yapıyorum :mrgreen:

Benim NC min ön-arka tüm balataları neredeyse sıfır (2000 km anca yani :) )

Bunları değiştiren servis ön tarafı bir tuhaf takmış olacak ki ön dış halen sıfır gibiyken ön iç tamamen bitmiş

neredeyse metal metale değecek :/ Tek yön balata bulabileceğimi zaten düşünmüyorum.

Biraz bakındım ön için fiyatlar 60 TL ile 240 TL (orjinal) arasında değişiyor.

Orjinal harici sadece Brembo kullanıcıları memnun.

Bunun fiyatıda 100 lira gibi bişey :cherry: Aklıma yattı ama siz ne dersiniz, Brembo kullananınız var mı?

Kullandım pek bişeye benzemiyor derseniz MT ailesine güvenimden orjinal alır takarım sorun değil

ama nedense Brembonun daha iyi bile olabileceği gibi bir düşünce oluştu aklımda :mrgreen:

not: Mevzu tamamen duygusal değildir :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Yoğun ısrarlarınız önerileriniz üzere Brembo aldım, taktırdım :mrgreen:

Frenleme nefis ötesi, ses seda yok, şuan için düşüncem bitene kadar bu performansı verirse Brembo' dan devam ederim.

NC S/X için kodları Brembo global sitesinde var. Ulkemizdeki fiyatı, ön takım montaj dahil 130 TL ( Distributor Suzuki Batuhan Motor Florya )

İlerde cayk cuyk, garç gurç bi ses duyarsam bildiririm, zaten direk gider Nissin ile değiştiririm, uyuzum balata sesine :mrgreen:

Zannetmiyorum ama belli de olmaz sonuçta ne ducatiler, suzukiler, ktmler... bunu kullanıyor hiç öte öte gezen görmedim :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

[/COLOR]Did marka zincir ve dişli seti almak istiyorum, benimkisi icene uzadı. Değiştiren oldumu aranızda. Öneri ve fiyat lazım.[/QUOTE]


Dişli zincir problemimi çözdüm ve Bu konu için buraya da bir şeyler yazmak istiyorum. Saolsun honda servisleri dişli ve zincir için işçilik hariç 900 tl gibi bi fiyat çektiler. zincir klasik O-ring 114 bakla DİD marka zincir. Dispritör 160 tlye satıyor :D dişlide orjinal dişli seti kaç para bilmiyorum ama herkezin bildiği alman malı eshot dişliyi 180 tlye buldum. X2ring ve eshot işçilik dahil 440 tlye hallettim. bilgilerinize efenim.

dyavol-77
02 Haziran 2014, 12:24
dostum merhaba,

bende öneriler üzerine ön balataları brembo aldım cok memnun kaldım lakin biraz sert firen yapınca ses oluyor bende. ilk günden beri ses var yaklaşık 2000 bin oldu değişeli. geçen gün motoru silerken diskleride sildim. sildiğim bez biraz yağlıydı ve ses gitti ama fren gücüde gitti :D bence sen bi disk temizleyici spreyle disklerini temizle istersen. sonra şu ses konusunu bidaha bi test et bende merak ettim şimdi :S birde birşey sormak istiyorum. diskin bir tarafındaki balatanın erkenden bitmesi sence normal mi ? kaliperdeki pistonlarda sorun olabilir mi acep?




---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

[/COLOR]Did marka zincir ve dişli seti almak istiyorum, benimkisi icene uzadı. Değiştiren oldumu aranızda. Öneri ve fiyat lazım.


Dişli zincir problemimi çözdüm ve Bu konu için buraya da bir şeyler yazmak istiyorum. Saolsun honda servisleri dişli ve zincir için işçilik hariç 900 tl gibi bi fiyat çektiler. zincir klasik O-ring 114 bakla DİD marka zincir. Dispritör 160 tlye satıyor :D dişlide orjinal dişli seti kaç para bilmiyorum ama herkezin bildiği alman malı eshot dişliyi 180 tlye buldum. X2ring ve eshot işçilik dahil 440 tlye hallettim. bilgilerinize efenim.[/QUOT7dişli seti 900E]
Zincir

papirus00
02 Haziran 2014, 19:07
DID X2-Ring Zincir



Dişli zincir problemimi çözdüm ve Bu konu için buraya da bir şeyler yazmak istiyorum. Saolsun honda servisleri dişli ve zincir için işçilik hariç 900 tl gibi bi fiyat çektiler. zincir klasik O-ring 114 bakla DİD marka zincir. Dispritör 160 tlye satıyor :D dişlide orjinal dişli seti kaç para bilmiyorum ama herkezin bildiği alman malı eshot dişliyi 180 tlye buldum. X2ring ve eshot işçilik dahil 440 tlye hallettim. bilgilerinize efenim.[/QUOT7dişli seti 900E]
Zincir

twili
03 Haziran 2014, 10:08
Yavuz selamlar,
Bremboya geçince ses yapması anormal değil. Balata ile disk birbirine sürttükçe bazı kanallar ve yollar oluşuyor diskte. daha sonra balata değişiminde ses başlıyor. o yüzden farklı bir balataya geçmek her zaman ses yapıyor. Bende daha önce ebc leri kullandığımda ses problemi yaşadım. Ama frenaja etkisi olmuyor. O yüzden önemsemedim. Bununla ilgili yapabileceklerinden bir tanesi diskin üzerindeki izleri yok etmek için zımpara gibi bir şey yapıyorlar. Diskin inceliyor ama yüzeyi pürüzsüz olduğu için artık brembolara alışmaya başlıyor ve ses kesiliyor. ama önermem. Orjinal balataların fiyatlarını 100TL'ye düşürdükleri için ben artık orjinal ile devam ediyorum. :)

felix_bjk1903
03 Haziran 2014, 18:28
Nasıl olmus arkadaslar :)
NC700S NC700X NC750 hepsine uyuyor..
http://i.hizliresim.com/ElBl0A.jpg (http://hizliresim.com/ElBl0A)
http://i.hizliresim.com/ZNaNoV.jpg (http://hizliresim.com/ZNaNoV)

engin_deniz
03 Haziran 2014, 19:05
merhabalar arkadaşlar. hornetimi satıp nc 700 x almayı düşünüyorum. yakıt olarak uzun yolda tasarruf yapmak amacım. sizce 4 silindir makinadan nc ye gectiğimde beni tatmin edermi. atik bi makinamıdır nc ?

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

aloavera
03 Haziran 2014, 22:34
arkadasım her kişinin zevki sürüş şekli farklıdır. bence bir tane nc kirala kararını kendin ver derim. bu daha doğru olur. istanbul b.çekmecede bir firma kiralama yapıyor. internette araştırısan bulabilirsin. ekonomik olarak ve özellikle yakıt tasarufu düşünürsen nc yi tavsiye ederim.

35sdk89
03 Haziran 2014, 22:56
merhabalar arkadaşlar. hornetimi satıp nc 700 x almayı düşünüyorum. yakıt olarak uzun yolda tasarruf yapmak amacım. sizce 4 silindir makinadan nc ye gectiğimde beni tatmin edermi. atik bi makinamıdır nc ?

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

Tatmin eder mi?.. kesinlikle etmez.. Hatta hüsranla bile sonuçlanabilir. Fakat haftasonu rotanızda ki 100-150 km`lik yolu 150 km hızla seyrederken 3.5 litre yaktığını bilmenin keyfi bambaşkadır. Ama sende benim gibi haftasonları ulaşım için değilde zevk için kullanıyorsan 2-3 litre yaktığın fazla benzin, isteksiz olarak kullandığın hiç bir km`ye bedel etmez..

ergün1968
04 Haziran 2014, 00:28
http://i.hizliresim.com/ZNaNoV.jpg (http://hizliresim.com/ZNaNoV)

Eline sağlık,imalatmı bu ?

dyavol-77
04 Haziran 2014, 01:15
Tatmin eder mi?.. kesinlikle etmez.. Hatta hüsranla bile sonuçlanabilir. Fakat haftasonu rotanızda ki 100-150 km`lik yolu 150 km hızla seyrederken 3.5 litre yaktığını bilmenin keyfi bambaşkadır. Ama sende benim gibi haftasonları ulaşım için değilde zevk için kullanıyorsan 2-3 litre yaktığın fazla benzin, isteksiz olarak kullandığın hiç bir km`ye bedel etmez..

Doğru söze ne hacet...At'tan(102 bg) inip-Eşeğe(50hp)binmek...:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------


Doğru söze ne hacet...At'tan(102 bg) inip-Eşeğe(50hp)binmek...:queen:

Sadece benzin tasarrufu başka bir artısı yok(bir de bagaj)...dezavantajları daha çok...Yıllık vergi(MTV) 2.katından çok , yedek parça fiyatı da 2.katından pahalı...hava filtresi 240,zincir/dişli seti 900,ön-arka fren balata 400...mübarek sanki Golldwing....:mrgreen:

ergün1968
04 Haziran 2014, 01:23
Honda woldwide.

Development driven by what the customer wants - the NC700S

Driven by the desire to see as many people as possible experience the exhilaration, mobility, and comfort of FUN riding by making motorcycles more approachable and affordable, the development team worked towards the following goals:
TEasy-to-control output characteristics and reassuringly direct handling
Enhanced comfort and distinctive, cutting-edge design any owner would take pride in
Superlative environmental performance and best-in-class fuel economy

The development team decided to propose a series of attractive, classic motorcycles that would bring joy to customers across the world. In the case of the NC700S, this would be accomplished by mounting a newly developed, fuel-efficient, easy-to-handle, 670cc engine on a common (to the series) frame and so create a motorcycle that would serve as a benchmark for the future not by being a simple extension of conventional thinking, but by meeting customers' needs and the demands of the day.

The NC700S is a user-friendly, naked model arising from a "Neo-FUNctional Commuter" development concept. It fuses the straightforward characteristics that make it possible to experience the true thrill of maneuvering a bike with a powerful, distinctive and vibrant design inspired by classic styling. In addition to this, its low seat height provides excellent ground reach and a sense of security, while its simple yet agile naked style allows the user a relaxed and stress-free ride.

TERCÜMESİ:

Kalkınmamüşterinin ne istediğini tarafından yönlendirilen -NC700S

Mümkün deneyimi motosiklet daha cana yakın ve uygun fiyatlı yaparak sürme EĞLENCEcanlılık , hareketlilik ve konfor gibi birçok insan görmekarzu tarafından Driven ,geliştirme ekibiaşağıdaki hedeflere yönelik çalıştı :

TEasy - to- kontrol çıkış karakteristikleri ve reassuringly doğrudan işleme
Geliştirilmiş konfor ve farklı , üstün tasarım herhangi sahibi gurur alacaktı
Üstün çevresel performans ve en iyi - in - class yakıt ekonomisi

Geliştirme ekibidünya çapında müşterilerine neşe getirecek çekici , klasik motosikletler bir dizi önermeye karar verdi . NC700S durumunda , bu (dizi ) bir ortak çerçeve üzerinde yeni geliştirilmiş , yakıt tasarruflu , kolay kolu , 670cc motor montaj gerçekleştirilir ve böylece için bir kriter olarak hizmet verecek bir motosiklet yaratmak olacaktır gelecek değil , geleneksel düşünce basit bir uzantısı olmanın ancak müşterilerin ihtiyaçlarını vegününtaleplerini karşılayarak .

NC700S bir " Neo - fonksiyonel Banliyö " kalkınma kavramı kaynaklanan bir kullanıcı - dostu , çıplak model. Bu mümkün , klasik stil esinlenerek güçlü, farklı ve canlı tasarımı ile bir bisiklet manevragerçek heyecanını yaşamaya yapmakbasit özelliklerini sigortalar. Sade ve çevik çıplak stilikullanıcı rahat ve stressiz bir sürüş sağlar iken Buna ek olarak , düşük koltuk yüksekliği , mükemmel zemin erişim ve güvenlik duygusu sağlar .

felix_bjk1903
04 Haziran 2014, 11:01
http://i.hizliresim.com/ZNaNoV.jpg (http://hizliresim.com/ZNaNoV)

Eline sağlık,imalatmı bu ?

Sağolun hocam, evet kendi imalatımız, bunlar da çanta takılı halleri

http://i.hizliresim.com/W2yg4q.jpg (http://hizliresim.com/W2yg4q)

http://i.hizliresim.com/ElBrb9.jpg (http://hizliresim.com/ElBrb9)

engin_deniz
04 Haziran 2014, 11:31
CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR. KARARIMI NC KULLANIP VERECEĞİM.

DARKSTAR54
04 Haziran 2014, 12:19
Sadece benzin tasarrufu başka bir artısı yok(bir de bagaj)...dezavantajları daha çok...Yıllık vergi(MTV) 2.katından çok , yedek parça fiyatı da 2.katından pahalı...hava filtresi 240,zincir/dişli seti 900,ön-arka fren balata 400...mübarek sanki Golldwing....:mrgreen:[/QUOTE]

dostum sende kötüleyeceğim diye abartmışsın Kn hava filtresi 100 dolar fren balatası brembo 80 tl ewn iyi did zincir 400-450 tl sen fiyatları nereden aldın kuru sıkı atıyorsun....

zenon
04 Haziran 2014, 12:51
Bakım aralıkları 12.000 de bir malzemede servise kendini emanet etmezsen CBF150 den daha az masrafsız bir motor üst vergi diliminde olması +250 tl yıllık fazla para vermen demek ama her 100 km de 1lt az yakması yıllık 15.000 kullanırsan 650 TL daha az benzine para vermen demek.

Yine de bu zevk işi tarz meselesi motorcuyum diyenlerin bence %90 nin sevmemeyeceği bir motor ama geri kalan %10 unda asla satmayı düşünemiyceği tarzda bir motor 650 cc motorlar Top Speed olarak 240 falanlarda geziyor ben nc ile Top Speed denemesi değildir 190 yaptım 190 da da yok redline dayandı yok deligibi titredi falan olmadı yinede motorda maximum hız 150 falan olmalı bence bu motor sakin misacli insanların motoru her gaz actıgında ivmelenme istiyorsan ( bu da yapar ama gerek yok ) nc serisi motor bakmamalı insan.

Nc de dezavantaj olarak benim gördüğüm yere yakın kaldırım in cıkta sorun oluyor birde uzun yolda arka seleye yük baglarsan benzin alırken her severinde sök tak hoş olmuyor ( cözümü var bunun topcase port bagaj ve yan canta ile super iki kişilik motor olur )

ergün1968
04 Haziran 2014, 14:54
Hornet'i satıp 700 s alacağım.Ticari olarak yapıyorsanız,koruma ve çanta demiri fiyatı verebilirseniz sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Arkadaşlar,NC serisi,Honda'nın kullanıcı talepleri doğrultusunda ürettiği bir modeldir.Kullanım kolaylığı,şehir içi ve dışı kombine kullanım ve yakıt tasarrufu baz alınarak tasarlanmıştır.Dolayısıyla bu motoru 100 beygir civarı motorlarlarla karşılaştıranlar hata eder.Makinesinin alt tarafı Honda otomobil endüstrisi tarafından tasarlanmış olup,yüksek tork,az yakıt ve düşük devir için dizayn edilmiştir.Üst kısım (siboplar,iticiler egzantrik v.s) VFR seisinden alınmadır.Bu motosikleti tasarım aşamasından itibaren takip eden biri olarak bayağı araştırdım.Kısaca motosikleten ne beklediğinizi iyi etüd etmelisiniz bu modeli almayı düşüüyorsanız.

felix_bjk1903
04 Haziran 2014, 17:12
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-nc700x-koruma-demiri-motor-koruma-demiri-166140547/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-nc700s-arka-canta-demiri-arka-canta-tasiyici-167081239/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-nc700s-yan-canta-demiri-ve-arka-canta-demiri-seti-167079028/detay/

Havale ile olursa da iskonto yapılıyor hocam.

ergün1968
04 Haziran 2014, 17:16
Kullandığınız borunun et kalınlığı nedir?

dyavol-77
04 Haziran 2014, 17:31
Sadece benzin tasarrufu başka bir artısı yok(bir de bagaj)...dezavantajları daha çok...Yıllık vergi(MTV) 2.katından çok , yedek parça fiyatı da 2.katından pahalı...hava filtresi 240,zincir/dişli seti 900,ön-arka fren balata 400...mübarek sanki Golldwing....:mrgreen:

dostum sende kötüleyeceğim diye abartmışsın Kn hava filtresi 100 dolar fren balatası brembo 80 tl ewn iyi did zincir 400-450 tl sen fiyatları nereden aldın kuru sıkı atıyorsun....[/QUOTE]
Sıkma,atma yok-senin verdiğin aftermarket y.parça-ben ise original(genuine parts)'tan bahsediyorum-servise(yetkili)bi uğra sor istersen-yalnız yanında 1,5 lt buz gibi soğuk SU bulundur-her ihtimale karşı....:mrgreen:

felix_bjk1903
04 Haziran 2014, 17:31
koruma demirinde 25,4mm dıs cap 2.5 mm et kalınlığı, arka ve yanlarda da en ince et kalınlığı 2mm hocam. Sağlamlık yönünden sıkıntı olmaz :)

dyavol-77
04 Haziran 2014, 17:33
BMW R 1200 GS yedek parça ile yarışır ...
Saygılarr!!!

ergün1968
04 Haziran 2014, 17:56
Teşekkürler.Kolay gelsin.

felix_bjk1903
04 Haziran 2014, 20:09
Rica ederim hocam, iyi günler..

dyavol-77
05 Haziran 2014, 03:18
Bakım aralıkları 12.000 de bir malzemede servise kendini emanet etmezsen CBF150 den daha az masrafsız bir motor üst vergi diliminde olması +250 tl yıllık fazla para vermen demek ama her 100 km de 1lt az yakması yıllık 15.000 kullanırsan 650 TL daha az benzine para vermen demek.

Yine de bu zevk işi tarz meselesi motorcuyum diyenlerin bence %90 nin sevmemeyeceği bir motor ama geri kalan %10 unda asla satmayı düşünemiyceği tarzda bir motor 650 cc motorlar Top Speed olarak 240 falanlarda geziyor ben nc ile Top Speed denemesi değildir 190 yaptım 190 da da yok redline dayandı yok deligibi titredi falan olmadı yinede motorda maximum hız 150 falan olmalı bence bu motor sakin misacli insanların motoru her gaz actıgında ivmelenme istiyorsan ( bu da yapar ama gerek yok ) nc serisi motor bakmamalı insan.

Nc de dezavantaj olarak benim gördüğüm yere yakın kaldırım in cıkta sorun oluyor birde uzun yolda arka seleye yük baglarsan benzin alırken her severinde sök tak hoş olmuyor ( cözümü var bunun topcase port bagaj ve yan canta ile super iki kişilik motor olur )
Her yazdığına imzamı atarım-1 husus hariç...bir CBF 500 kadar (bile ivmelenme yok)...500 bundan çok daha atak. Geri kalan hemen herşeyde tespit doğru.:)

ergün1968
06 Haziran 2014, 02:07
CBF 500: 183 kg,56 PS,45nm torka sahip. NC 700s:215 kg,51 ps,62 nm tork.CBF 30 kg hafif,5 ps güçlü ama tork düşük.ÇOk bariz bir fark olacağını sanmıyorum ivmelenmede.Yakıt sarfiyatından bahsetmeye gerek yok.

dyavol-77
06 Haziran 2014, 02:48
CBF 500: 183 kg,56 PS,45nm t,orka sahip. NC 700s:215 kg,51 ps,62 nm tork.CBF 30 kg hafif,5 ps güçlü ama tork düşük.ÇOk bariz bir fark olacağını sanmıyorum ivmelenmede.Yakıt sarfiyatından bahsetmeye gerek yok.

Teknik verilerden ziyade-her 2 sini de kullanmış biri, olarak bana hissettirdikleri bu; f500 nc'den bariz hızlı(top speed) ve agresif(0-100,0-200,gerçi 700s 200 bile yapamıyor)...Bir Nc sahibi aynasında cbf 500 gördüğünde ona saygı ile yol vermeli....:)

ergün1968
06 Haziran 2014, 02:58
Doğrudur,ikisinide kullanmadım,kağıt üzeri karşılaştırdım.Nc yi kesiciye soktuğunuzda ne gidiyor en son?

zenon
06 Haziran 2014, 09:01
İvmelenme kişiye hissetirdiği ile cok alakalı nc700 oncesi gt250 kullanıyordum o da cok agresifti mesela gaz acarsın atılırdı kapatırsın kompresöre binerdi motorda yayın ayran gibi olurdun hele iki kişi olunca arkadakinin vay haline sakin stabil kullanmak özel yetenek istiyordu. Bunun agırlık gücle ilgili değilde motor karakteristiği ile ilgili olduğunu düşünüyorum o yüzden gazı ve liner verdiği sürece 100 km 150 hp de olsa agresif hissetmezsin bence. gt250 comet 29hp 150 kg falandı. 30.000 km kullandım iki turdaki tecrubem değildir yani ;)

reeper
07 Haziran 2014, 12:54
Nedense bazı arkadaşlar ego tatmini mi desem, başka bir kompleks mi bilemiyorum ama NC700'ü karalama peşinde, haz alıyor sanki. Ben NC sahiplerinin bu motosikleti hız için almadığını biliyorum, trafikte kalmayalım,park problemi yaşamayalım,haftasonu kır gezilerinde stabilize yollarda üzmesin ama keyifli bir gezinti için yeterli güze sahip olsun mantığı hakim genelde. Bir önceki motosikletim CBF500'dü ama NC serisi istediğim gibi olduğu için değiştirdim, %33 daha az sarfiyat, %100 daha güvenli fren benim için önemli olan. Yol verme konusunda yeri gelir 150'lik motosiklete de yol veririm, o konuda komplekslerim yoktur.

ergün1968
07 Haziran 2014, 22:02
Top speed nedir arkadaşlar?

xcom
07 Haziran 2014, 22:13
Top speed nedir arkadaşlar?

Rodaj güzel yapılmış ise 195 diye biliyorum tek kişi yanlısım varsa düzeltin arkadaşlar..

dr20
08 Haziran 2014, 02:36
Galiba sizden başka motor hakkında bilgisi olan yok. Aldıysanız hayırlı olsun. Ben de merak ediyorum yakıtı kullanışı yol tutuşu fiyat performans oranı nedir? Paylaşırsanız çok memnun olurum.

beccaria
08 Haziran 2014, 03:03
Önde tek disk ,220 kilo,55 hp , ust vergi diliminde ve 25.700 lira mi enteresan gercekten

dr20
08 Haziran 2014, 12:33
mt07 bunun daha ucuz ve daha güçlü bir muadili olarak duruyor. Bu motorun tek çekici tarafı basedilen yakıt tasarrufu galiba

beccaria
08 Haziran 2014, 13:25
mt07 bunun daha ucuz ve daha güçlü bir muadili olarak duruyor. Bu motorun tek çekici tarafı basedilen yakıt tasarrufu galiba

Mt 07 de 4 - 4.5 civarinda yakiyordu benim gozlemimde ve kafadan 5 bin lira falan daha ucuz sanirim

zenon
09 Haziran 2014, 08:39
Top speed nedir arkadaşlar?

165-170 üzeri yol hava rüzgar durmuna göre değişir ben top speed denemesi yapmıyordum sadece erken eve gitmeye calışıyordum 190 yaptım :D Ama internete 200 yapan gördüm.

beccaria
09 Haziran 2014, 09:13
Nedense bazı arkadaşlar ego tatmini mi desem, başka bir kompleks mi bilemiyorum ama NC700'ü karalama peşinde, haz alıyor sanki. Ben NC sahiplerinin bu motosikleti hız için almadığını biliyorum, trafikte kalmayalım,park problemi yaşamayalım,haftasonu kır gezilerinde stabilize yollarda üzmesin ama keyifli bir gezinti için yeterli güze sahip olsun mantığı hakim genelde. Bir önceki motosikletim CBF500'dü ama NC serisi istediğim gibi olduğu için değiştirdim, %33 daha az sarfiyat, %100 daha güvenli fren benim için önemli olan. Yol verme konusunda yeri gelir 150'lik motosiklete de yol veririm, o konuda komplekslerim yoktur.

kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım

zenon
09 Haziran 2014, 10:52
kötü fren,50 küsür beygir,kötü yol tutuş,üst vergi dilimi,220 kilo olması.. kime göre neye göre kötü sorusunun cevabı ise 26 bin liraya göre kötü. 4 bin kilometre civarı kullanmak zorunda kalmıştım

Kurtulman senin içinde bizim içinde hayırlı olmuş :D