PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

gyrate
09 Mart 2014, 03:06
Arkadaşlar cbr250 im var ve boyum 170.
Işıklarda tek ayağımın üstünde rahat duruyorum motor 160 küsür kilo olduğundan.
Ancak 2 ayakta duramıyorum fakat ayaklarım parmak uçları yere değiyor.
Sizce bana 700 x veya 700s uygun olur mu?
Hiç binip deneyemediğim için bilemiyorum bayiyede ancak alıcaksanız geliyor yoksa gelmiyor.
Bu arada aklıma takılan bir soru daha var.
Acaba x ve s modeli arasında neden 3 bin tlye yakın fark var özellikle ikinci elinde?
X ve S modelleri arasında fark nedir?
Saygılar dilerim.

http://cycle-ergo.com/

bu siteyi öneririm.

feedback34
10 Mart 2014, 19:50
Teknik Özellikler nc 750x

Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı x strok (mm) 77 x 80 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 40.3kW @ 6250 devir/dakika (54.8 ps)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 68Nm @ 4750 devir/dakika
Ateşleme Bilgisayar kontrollü, dijital transistörlü, elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman Çok diskli kavrama, 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.210 x 840 x 1.285
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1540
Sele yüksekliği (mm) 830
Yerden açıklık (mm) 165
Yakıt kapasitesi (litre) 14,1 lt

TEKERLEKLER

Ön 10 kollu alüminyum döküm
Arka 10 kollu alüminyum döküm
Ön 120/70-ZR17 M/C (58W)
Arka 160/60-ZR17 M/C (69W)

SÜSPANSİYON

Ön 41 mm'lik teleskobik çatal, 153,5 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock pro-link amortisör, 150 mm esneme arlıklı

FRENLER

Ön 320 mm Disk, ABS
Arka 240 mm Disk, ABS
Ağırlık 219 kg

SİZCE DOĞRU TERCİH Mİ? 100KM DE NC700 İLE 2.7LT. NC750 İLE DE MÜMKÜN MÜ

feedback34
10 Mart 2014, 19:54
Bence honda 750 x ile 700 sahiplerini konturpiyeye yatırdı 700 sahiplerinin biraz beklemesi lazım fiyatlar artacak

aloavera
10 Mart 2014, 21:22
geçen c.tesi servise ugradım o sırada yeni nc750x lere baktım ve hakkında bilgi aldım 5bg artış dışında gösterge panelinde ki değişikliler vardı. 750x in 700x e göre eksileri frenler artık kombine abs değil sadece abs bence bu önemli bir nokta servisteki ustanın görüşü maliyeti düşürmek olduğuydu. çok önemli olmayan ama beyenmediğim diger iki eksisi beyaz renk artık iğrenç ötesi olmuş mat ve sanki cilasını unutmuşlar gibi. ayrıca artık motor bölümü siyah boyanmış aşınma, sürtme yada düşmede çizikler armut gibi ortada olur.

Alfist
11 Mart 2014, 14:02
geçen c.tesi servise ugradım o sırada yeni nc750x lere baktım ve hakkında bilgi aldım 5bg artış dışında gösterge panelinde ki değişikliler vardı. 750x in 700x e göre eksileri frenler artık kombine abs değil sadece abs bence bu önemli bir nokta servisteki ustanın görüşü maliyeti düşürmek olduğuydu. çok önemli olmayan ama beyenmediğim diger iki eksisi beyaz renk artık iğrenç ötesi olmuş mat ve sanki cilasını unutmuşlar gibi. ayrıca artık motor bölümü siyah boyanmış aşınma, sürtme yada düşmede çizikler armut gibi ortada olur.

Combine ABS gibi önemli bir teknolojiden vazgeçmenin, maliyeti düşürme amacı taşıması saçmalık.

hakkanx
11 Mart 2014, 18:00
ikisi de ne olduğu belli olmayan ve 2012 yıl sonu itibariyle muhtemelen üretimden kalkacak olan modellerdir. ne enduro ne naked böyle bir arada bir derede kalmış ön tekerde tek diskten tasarruf etmeyi bile bir kar sayarak üretilmiş üretim hatası motosikletler.

Forum'un en başından bir not... çok başarılı bir ön görü doğrusu :cat:


Arkadaşlar sahibinden ilanlarında nc patlaması var.Neden herkes motorunu satıyor.bilmemiz gereken bişey mi var.
mototal 19.000 tl.ye aksesuarlı nc700x satmaya çalışıyor.Neden ayağa düştü bu motorlar?bilen veya görüşü olan var mı

CB 500X, aynı özelliklerde ancak 500'lük bir motor, üstelik 700X gibi düşük devirli de değil o yüzden yurt dışında çok daha popüler ve çok satan bir araç 700X, üretimden kaldırıldı, 750X geldi. Bunlar yüzünden de insanlar daha 1 yaşında bile olsa üretimden kalkmış motoru kullanmak istemeyip satıyorlar haklı olarak.

ferdinandd
11 Mart 2014, 18:17
Forum'un en başından bir not... çok başarılı bir ön görü doğrusu :cat:



CB 500X, aynı özelliklerde ancak 500'lük bir motor, üstelik 700X gibi düşük devirli de değil o yüzden yurt dışında çok daha popüler ve çok satan bir araç 700X, üretimden kaldırıldı, 750X geldi. Bunlar yüzünden de insanlar daha 1 yaşında bile olsa üretimden kalkmış motoru kullanmak istemeyip satıyorlar haklı olarak.

Motosikletin bloğundaki ufak düzeltmeler, göstergesine gelen ufak eklentiler, titreşimde düzenleme, güçte artış... birçok markanın kullanıcılarını dinlemeyip yapmadığı düzenlemeler olduğu için mi bu kadar şaşırdınız :silent:

Bence her marka bunu yapmalı, bu değişiklikleri Honda dan çok kullanıcıları talep etti, anketlerde belgelerde tarih tarih ispatlı zaten.

Bukadar düzenleme sonucunda daha da kusursuzlaştı ve 2014 ünü istediğiniz anda alabiliyorsunuz, sipariş verin 5 ay sonra getireyim ama fiyat artarsa karışmam gibi amatör bi firmadan da değil :silent:

Piyasadan kalkan tam olarak nedir onuda anlayamadım :silent:

Devirsiz motosiklet kullanmak isteyen, denize dağa taşa bakına bakına yol almak isteyen illa ki kollar yukarda cruiser mi kullanmak zorunda, biz düşük devir torkunu tadamayalımmı bence bu konuda muhteşem verileri var NC serisinin, bişeyle kıyaslarsanız yanılırsınız çünkü sıradan değil alternatifi yok :silent:

O daha popüler bu şöyle bi mevzu da yok nerde okudunuz bilemiyorum ama kimse böyle şeyler yazamaz çünkü doğru değil, 2012 den beri BMW GS ile birlikte satış rekorları kırıyorlar, birsürü ödülleri var, tek disk dediğiniz olay yılın kombine freni övgülerine boğuldu...

Ben sizin bahsettiğiniz konuların hiçbirine katılamadım nedense :silent:

ayhan.s
11 Mart 2014, 19:20
750X tarzı bir motosiklet kesinlikle ikinci motorum olacak. Beni teş düşündüren ağırlığı. (duke 125 kilo çünkü) Herhalde 20 30 Bin km'den sonra sorun olmaktan biraz çıkar diye düşünüyorum.

Hüs81
12 Mart 2014, 00:30
Arkadaşlar selamlar; bugün Nc750x alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Yarın birkaç resim paylaşırım saygılar.

poyraz
12 Mart 2014, 21:28
Arkadaşlar selamlar; bugün Nc750x alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Yarın birkaç resim paylaşırım saygılar.

Güle güle kullan kardeşim,kazasız sürüşler,en yakın zamanda izlenimlerini yaz.benim de niyetim var zira..
Ama forumu okuyunca aklım da karışmadı değil doğrusu..En doğru bilgi,kullananların samimi eleştirileri olacaktır.

ferdinandd
13 Mart 2014, 15:13
Arkadaşlar bana şu NC 750 "X" te sele alçalmış v.s hikayesini biri açıklayabilirmi,

Hondanın kendi sitelerinde bile hiçbişeyin değişmediğini okuyorum, bu sadece yalan yanlış bi söylentimidir :silent:

700 sahipleri bile para ayırıyorlar 750 deki alçak seleyi almak için falan, orjinal dışı bi selede değil anlaşılan,

tamamen hayali bişeye inanılmış olabilirmi, yada tüm ülkelerin Honda sitelerine yanlış veri girilmiş olabilir mi :silent:

http://i.hizliresim.com/Kg1n9R.jpg (http://hizliresim.com/Kg1n9R)

hakkanx
13 Mart 2014, 17:59
Bukadar düzenleme sonucunda daha da kusursuzlaştı ve 2014 ünü istediğiniz anda alabiliyorsunuz, sipariş verin 5 ay sonra getireyim ama fiyat artarsa karışmam gibi amatör bi firmadan da değil :silent:

Piyasadan kalkan tam olarak nedir onuda anlayamadım :silent:

Aynı fikirde olmak zorunda değiliz zaten, ben ürünleri de kötülemiyorum ancak Honda'nın tutumunu eleştiriyorum.

Bahsettiğinizi tüm markalar yapıyor zira kuru riske edemiyorlar. Ama tutup da anket yapıp motor getirmek bizleri enayi yerine koymak değil de nedir. Ülkede keriz var mı'nın yoklamasıdır bu olay başka birşey değil.

Piyasadan kalkan NC 700X. Böyle bir motor artık yok, ufak düzenlemeler olsa aynı isimle rötüşlu model diye devam ederdi ama tersine 700X'i bitirdi, üretimden kaldırdı ve YENİ bir motor çıkardı. Arada dağlar kadar fark var. Diğer türlü olsa NC 700X2 gibi devam ederdi ! O yüzden aslnda iyileştirdi deyip de kendimizi kandırmayalım.

CB 500X'e gelince, sadece ülkemizdekileri değil global forum'ları okursanız CB 500X'in 700'den daha popüler olup daha çok sattığını görürsünüz. İşte Honda da bu yüzden ithal etmeye cesaret edemedi ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Tam gösterge olmasa da CB 500X'in satış satısına bir örnek:

Adventure Touring Jan-Dec, 2013 compared with Jan-Dec, 2012
Manufacturer Model
YTD 2013 YTD 2012 % Chg
KawasakiKLR650 399 446 -10.5%
BMW R1200 GS 370 305 21.3%
Suzuki DL650A 311 488 -36.3%
BMW G650 GS 298 310 -3.9%
Honda CB500XA 297 0 100.0%
Triumph Tiger 800 XC 205 213 -3.8%
Ducati MTS1200 198 202 -2.0%
BMW F800 GS 172 202 -14.9%
BMW R1200 GS Adv. 164 186 -11.8%
BMW F 700 GS 158 46 243.5%

Hüs81
14 Mart 2014, 01:02
http://i.hizliresim.com/eQdp4j.jpg (http://hizliresim.com/eQdp4j)
http://i.hizliresim.com/eXzED5.jpg (http://hizliresim.com/eXzED5)
http://i.hizliresim.com/wboLgm.jpg (http://hizliresim.com/wboLgm)
http://i.hizliresim.com/KdV7Wp.jpg (http://hizliresim.com/KdV7Wp)
http://i.hizliresim.com/e5OGo5.jpg (http://hizliresim.com/e5OGo5)
http://i.hizliresim.com/xAly0B.jpg (http://hizliresim.com/xAly0B)

Resimler biraz gecikti kusura bakmayın.

Şurda nc 700x ile 750x arasındaki farkı anlatmış ikisinide kullanan bir ecnebi
http://www.youtube.com/watch?v=oPtZYfM7A6c

Alfist
14 Mart 2014, 19:14
Hayırlı olsun. Sayenizde anılar canlandı:)

adiren
15 Mart 2014, 22:13
Her şeyin yenisi, gıcırı güzeldir de, motorun el değmemişi insanı başka bir heyecanlandırıyor :queen:
Benim motor daha 3500 de ama fotoğrafları görünce içim gitmedi değil.
Hayırlı olsun bu arada

audioslave
15 Mart 2014, 23:32
Piyasadan kalkan NC 700X. Böyle bir motor artık yok, ufak düzenlemeler olsa aynı isimle rötüşlu model diye devam ederdi ama tersine 700X'i bitirdi, üretimden kaldırdı ve YENİ bir motor çıkardı. Arada dağlar kadar fark var. Diğer türlü olsa NC 700X2 gibi devam ederdi ! O yüzden aslnda iyileştirdi deyip de kendimizi kandırmayalım.
Yeni model değil.Tüm aerodinamik,görüntü,yedek parça,vb büyük bir kısmı aynı sadece 50cc daha fazla,5 bg,5 nm tork yüksek.Sen olsan buna 700x-2 mi derdin yoksa 50cc artışı vurgulamak için 750x mi derdin?

Hüs81
16 Mart 2014, 20:00
İyi dileklerinize teşekkürler arkadaşlar. Henüz alışma dönemindeyim şimdilik herşey keyifli gidiyor. Şehir içi trafikde(Maslak-Beylikdüzü arası) eskiden cbf 150 kullanan biri olarak bu motorda herhangi bir şekilde cbf'in kullanım rahatlığını yada yakıt ekonomisini arayacağımı sanmıyorum.

Reşit
17 Mart 2014, 00:54
cbf 150 nc nin yanında teker üstü teneke. Kıyas kabul etmez. Ben gymkhana yarışında cbf ile aynı süreyi yaptım nc'de. On numara motor, güle güle kullanın

reeper
17 Mart 2014, 01:47
NC700X tabii ki bir 1200gs değil ama ben bu motoru alıp da şikayet eden (benim gibi sıkleti ağır çekenleri toto problemi hariç) görmedim arkadaşlar, yeni alanlara da güle güle kullanmaları dileğiyle

ysg
17 Mart 2014, 11:11
Merhabalar,

NC750x ile aranıza yeni katıldım. Belki benim gibi cbr250 den geçecekler olursa diye kısaca deneyimlerimi özetlemek isterim.
Gpr 125, cbr250 den sonra üçüncü motorum.

Boyum 1.70, kilo ~80. Ayaklarım parmak ucunda yere basabiliyorum. Bu nedenle geri gitme gibi manevralarda zorlanmadım diyemem. Motorun kontrolü çok rahat ve konforlu. Altı kalın güzel bir motor botu benim boyumdaki kişiler için rahatlık sağlayabilir.

Yakıt olarak daha rodaj aşamasında olmasına rağmen yol bilgisayarının gösterdiği değerler cbr250 seviyelerinde.

Son hız olarak cbr 250nin 140 ta bittiği ve koşullara bağlı olarak birer birer hızlandığı nokta, bu motorda 170 civarında.

Hızlanma olarak rodaj nedeniyle ani tam gaz yapmamaya çalışsamda, daha önce hiç bu hacimde veya motor karakterinde motor kullanmamış biri olarak, 250cc den 750cc ye geçerken gözümde büyüttüğüm kadar büyük bir fark yok. Birde tek silindir cbr250 yüksek devir nedeniyle hız yüksek olmasa bile daha hızlı hissettiriyordu. Bunda kesinlikle sessizlik, az titreşim, rüzgar koruması, konfor hızı hissettirmiyor.

Ağırlık merkezi, oturuş pozisyonu vs, düşük hızlarda çok stabil. Geniş gidon nedeniyle manevraları çok rahat, özellikle kontrada çok hissediliyor.

Bayiler ilginç bir şekilde hala 6000km bakımından bahsediyor. Bu arada bir şekilde teslime yetişmediği için ürün kitapçıklarını vermediler. Acaba 6000 e göre yeniden mi yazıyorlar merak ediyorum.

Bagaj çok kullanışlı. Ancak benim shoei gt air xl kesinlikle sığmadı.

Siyah renk givi motor koruma ile birlikte aldım. Orjinal honda daha güzel görünüyor ancak bu sanki daha koruyucu gibi geldi bana.

Yol bilgisayarında motor sıcaklığı dışında eksik yok. Onun içinde hararet uyarısı var. Anlık yakıt veya kullanılan yakıt gibi veriler benim çok hoşuma gitti.

Sol kumandada sinyal ile korna yer değiştirmiş. Ek olarak cbr 250 de bu kumanda daha ufak ve ele daha yakındı. Birde selektör için sol işaret parmağının altında push button şeklinde bir düğme vardı. Bunda uzun / kısa switch bulunuyor. Debriyaj çekili iken kornaya basmak veya sellektör yapmak daha kolaydı. Tahminime göre zamanla bunada alışırım.

Herkese kazasız belasız güzel sürüşler dilerim.

http://i57.tinypic.com/2vnpbf5.jpg

http://i61.tinypic.com/ae4k7n.jpg

DARKSTAR54
17 Mart 2014, 11:19
güle güle kullan.. tekerine taş değmesin....

ysg
17 Mart 2014, 11:38
teşekkür ederim.

hakkanx
17 Mart 2014, 16:01
Yeni model değil.Tüm aerodinamik,görüntü,yedek parça,vb büyük bir kısmı aynı sadece 50cc daha fazla,5 bg,5 nm tork yüksek.Sen olsan buna 700x-2 mi derdin yoksa 50cc artışı vurgulamak için 750x mi derdin?

O zaman CBF 150 ile CBF 250 de aynı motor. Hatta sadece tek bir harfleri farklı olduğu için NC 700S ile NC 700X de aynı motor oluyor bu bakış açısıyla...

Zorlamaya gerek yok NC 700X üretimden kaldırılmış, alternatif olarak adı üzerinde motoru tümüyle yeni ve farklı olan NC 750X üretilmeye başlanmıştır. Üretimden kalkan bir motoru sadece sahibiyim diye bu kadar savunmaya gerek yok, bugün bunu kullanırsan yarın başkasını, bu kadar marka ve model bağımlılığına gerek yok.

Yeni NC 750X motor alan herkese hayırlı olsun.:thumleft:

audioslave
21 Mart 2014, 23:45
Yaw tamam elimizde patladı,üretimden kalktı,acımızdan ölüyozz, tamam mı oldu mu?

reeper
23 Mart 2014, 23:29
Arkadaşlar bu ara trafik sigortası yaptıran var mı, en ucuz fiyatı nereden aldınız ????

GP500-1st
24 Mart 2014, 00:37
NC700X lerde 750 ler gibi yol bilgisayarı varmıydı arkadaşlar?

adiren
24 Mart 2014, 00:53
NC700X lerde 750 ler gibi yol bilgisayarı varmıydı arkadaşlar?

Yol bilgisayarı yok

ferdinandd
24 Mart 2014, 01:14
Yaw tamam elimizde patladı,üretimden kalktı,acımızdan ölüyozz, tamam mı oldu mu?

Honda' da böyle bişey istesekte söz konusu olamıyor ki yıllardır. Bu yüzden 2. elleri bile el yakıyor :/

Keşke öyle olsada her motosikletin tadına bakabilsek.

Otomobil gibi vasıta olarak kabullenilemiyor sonuçta, insanın gözü nekadar memnun olursa olsun bi başka modele kayıyor, daha başlarken zehir kana karıştı dedikleri hikaye hiç bitmiyor yani :mrgreen:

Herhangi bi Honda modeli başlığına girdiğimizde halen 2005 modellerin bile mumla arandığını ve nekadar değerli olduğunu görüyoruz.

Yıllar sonra NC serisinin üretiminin durduğu gün bugünden daha değerli olacak ahanda şuraya yazıyorum :)

twili
24 Mart 2014, 11:51
Hem bir NC750x hem de NC700x sahibi olarak rahatlıkla söyleyebilirim. NC750 serisinin 700'ün fiyatını aşağı düşürmesine imkan yok. :) Öncelikle satın alacak NC750X bulmanız lazım. Bildiğim kadarıyla bütün motorlar satıldı. :) Ayrıca ister MT07 gelsin, ister MT09 maalesef şu an için bu fiyatlara alınabilecek tek Allrounder motosiklet hala NC serisidir. Bu yüzden bence kimsenin rahatsız olmasına gerek yok. Üstelik NC700X'te Combined ABS varken, nedenini bilmediğim bir gerekçe ile NC750X'te 2 channel ABS var.

caglarboy
24 Mart 2014, 22:39
Merhaba,
NC750 alan arkadaşlar çok hızlısınız ben motorun geldiğini bile bilmiyordum siz alıp sürmeye başlamışsınız bile. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

@twili: iki tane nc fazla değil mi ya:) son yazdığından anladığım kadarıyla yeni model çok fazla bir fark getirmemiş diyorsun doğru anlamış mıyım? Şu değişen egzoz susturucusunu ve de çift dengeleyici şaftı merak ediyorum doğrusu nedir ne değildir? Herhangi bir iyileşme farkediliyor mu motorda?

Ben NC700den genel olarak memnunum yanlız yavaş süratlerde vitesi 1 ile 2 arası değiştirmek birqaz canımı sıkıyor. 1. viteste pek devir yapmıyorum araç zorlanıyormuş gşbş geliyor bana hep, arabada da hemen 2 ye atarım devir 3000i geçince. 750x'in uzun vites oranlarısanırım bu konuda iyileştirme sağlayacaktır. Genelde yüksek torktan ve geniş bir devir aralığında aynı viteste gidilebldiğinden bahsediliyor 700 için ama nedense bana pek öyle gelmiyor, bi kere 2000in altına pek inmiyorum, güç/tork düşük kalıyor silkelemeye yapacakmış gibi geliyor, 4000i de pek geçmek istemiyorum. dolayısıyla çok vites değiştiriyorum trafikte.

Performans ve yakıt tüketimini sormak istiyorum 700-750 arasında böyle bir kıyaslama yapabilir misin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

bi de lastikleri sorayım hangi marka model geldi 750X'te? (Üretim tarihini de merak ettim nedense:) Zincirler DID, di mi:) sanki satın alacakmışım gibi havaya girdim nedense:)

twili
25 Mart 2014, 13:16
Merhaba,
@twili: iki tane nc fazla değil mi ya:) son yazdığından anladığım kadarıyla yeni model çok fazla bir fark getirmemiş diyorsun doğru anlamış mıyım? Şu değişen egzoz susturucusunu ve de çift dengeleyici şaftı merak ediyorum doğrusu nedir ne değildir? Herhangi bir iyileşme farkediliyor mu motorda?

Ben NC700den genel olarak memnunum yanlız yavaş süratlerde vitesi 1 ile 2 arası değiştirmek birqaz canımı sıkıyor. 1. viteste pek devir yapmıyorum araç zorlanıyormuş gşbş geliyor bana hep, arabada da hemen 2 ye atarım devir 3000i geçince. 750x'in uzun vites oranlarısanırım bu konuda iyileştirme sağlayacaktır. Genelde yüksek torktan ve geniş bir devir aralığında aynı viteste gidilebldiğinden bahsediliyor 700 için ama nedense bana pek öyle gelmiyor, bi kere 2000in altına pek inmiyorum, güç/tork düşük kalıyor silkelemeye yapacakmış gibi geliyor, 4000i de pek geçmek istemiyorum. dolayısıyla çok vites değiştiriyorum trafikte.
Performans ve yakıt tüketimini sormak istiyorum 700-750 arasında böyle bir kıyaslama yapabilir misin?bi de lastikleri sorayım hangi marka model geldi 750X'te? (Üretim tarihini de merak ettim nedense:) Zincirler DID, di mi:) sanki satın alacakmışım gibi havaya girdim nedense:)

700x'in üzerindeki aksesuarları aktarınca satacağım. Km 37.000 oldu da. :) Egzosun sesi biraz daha farklı ve tiz. Güzel olmuş ama. Asıl iyileşme vites aralıklarında diye aldım. Ama henüz plakası çıkmadığı için sorulara cevap vermem için erken. Şu anda yatıyor kuzu kuzu. :)
Zincirlere bakmadım aklıma gelmedi. Ama lastikler Dunlop Trailmax. Hafif arazide idare eder bir lastik. Ama gene de benim şu an kullandığım Pirelli Corsa MT60RS kadar iyi değildir eminim. :)
Bana göre NC700 ve NC750 için en temel sorun ekonomi. Herkes az yaksın diye 3000-3500 devir aralığında kullanıyor. Ama bu motorun gaz kapattığınızde kompresyon yapmasını engelliyor ve sürüşünüzü bozuyor. Bu motosiklet için doğru devir aralığı 4500-5500. Bir viraja girerken olmanız gereken devir bu motosiklet için minimum 4500. Bunu yaptığınız zaman tüketim 4,5'lar seviyesine çıkıyor. Ama ben genelde böyle kullanıyorum ve daha doğru olduğunu iddia edebilirim :) Neyse NC750X'i de rodajı tamamlar tamamlamaz performansı ile ilgili detaylı bilgi yazarım. Farklardan biri kaymayan ve rivayete göre daha konforlu olan sele imiş.

abdtzn
25 Mart 2014, 14:32
Ön pazarlıgı bitirdik,4 adet almayı düşünüyoruz ama bilgi ve öneriye ihtiyacımız var.Pür dikkat paylaşımları bekliyoruz.

hakkanx
26 Mart 2014, 18:42
Yaw tamam elimizde patladı,üretimden kalktı,acımızdan ölüyozz, tamam mı oldu mu?

Euro'nun ve piyasanın belirsizliği yüzünden, itiraf ettikleri gibi bu sene firmalar ya hiç ya da çok çok az motor getirdiler o yüzden elinizde patlamaz tersine prim bile yapar merak etme :bounce:

ferdinandd
26 Mart 2014, 23:19
Bugün bi 750X geçti önümden. Vidyolarda egzozun sesinin değiştiği belli belirsizdi ama duyunca beğendim, çok tatlı olmuş.

Farkedilmek için egzozu değiştirme ihtiyacını ortadan kaldıracak yeterlilikte bi dokunuş olmuş.

besttime
29 Mart 2014, 01:49
Merhaba arkadaşlar, daha önce X9 Evo ve XMax deneyimlerimden sonra ilk vitesli motosikletim olarak bugün itibariyle NC 700X'e geçmiş bulunuyorum. İkinci el bir motor aldım, henüz 9500km'de ve eski sahibi sağolsun benim yerime alınabilecek neredeyse tüm aksesuarları almış.

-İlk izlenimlerim;

Oldukça cüsseli

Düşük süratlerde çookk dengeli

Alt devirlerden itibaren torku hissettiren bir çekiş (250cc'den geçen biri için)

Henüz ciddi olarak test edememiş olsam da başarılı olduğunu hissettiren frenler

-Aklıma takılanlar;

Hepsinde böyle mi bilmiyorum ama gaz kolu on/off gibi çalışıyor gibi geldi bana,fakat tamamen benim hatam veya benim motoruma özgü bir durum olabilir bu, diğer kullanıcı arkadaşlar bu konudaki tecrübelerini yazarsa çok mutlu olurum.

Ön taraf biraz hissiz gibi sanki

Vites göstergesi benim gibi vitesliye yeni geçenler için şart, sonradan takılabilir mi merak ediyorum.

Bugün yeni aldığım için ve İstanbul'daki havanın durumundan ötürü motor leş gibi olduğundan fotoğraf çekmedim, en kısa zamanda paylaşacağım

Sevgiler

Harun

Reşit
29 Mart 2014, 02:27
Hayırlı olsun. Gaz kolunda on/off gibi bir çalışma yok. Zamanla alışırsınız. Scooter alışkanlığından geliyor muhtemelen. Ön taraf bilhassa yol verilerini çok iyi iletiyor. Ne zaman önden koptuğu çok rahat anlaşılıyor. O anlamda NC'yi seviyorum. Sonradan vites göstergesi takılıyor. Ebay ya da aliexpress'ten uygun fiyata alınabilir. Ama ona da zamanla alışırsınız. Tork yüksek olduğundan çok da vites göstergesine gerek duyulmuyor aslında. Kazasız belasız..

xcom
31 Mart 2014, 16:29
Merhabalar,

NC750x ile aranıza yeni katıldım. Belki benim gibi cbr250 den geçecekler olursa diye kısaca deneyimlerimi özetlemek isterim.
Gpr 125, cbr250 den sonra üçüncü motorum.

Boyum 1.70, kilo ~80. Ayaklarım parmak ucunda yere basabiliyorum. Bu nedenle geri gitme gibi manevralarda zorlanmadım diyemem. Motorun kontrolü çok rahat ve konforlu. Altı kalın güzel bir motor botu benim boyumdaki kişiler için rahatlık sağlayabilir.

Yakıt olarak daha rodaj aşamasında olmasına rağmen yol bilgisayarının gösterdiği değerler cbr250 seviyelerinde.

Son hız olarak cbr 250nin 140 ta bittiği ve koşullara bağlı olarak birer birer hızlandığı nokta, bu motorda 170 civarında.

Hızlanma olarak rodaj nedeniyle ani tam gaz yapmamaya çalışsamda, daha önce hiç bu hacimde veya motor karakterinde motor kullanmamış biri olarak, 250cc den 750cc ye geçerken gözümde büyüttüğüm kadar büyük bir fark yok. Birde tek silindir cbr250 yüksek devir nedeniyle hız yüksek olmasa bile daha hızlı hissettiriyordu. Bunda kesinlikle sessizlik, az titreşim, rüzgar koruması, konfor hızı hissettirmiyor.

Ağırlık merkezi, oturuş pozisyonu vs, düşük hızlarda çok stabil. Geniş gidon nedeniyle manevraları çok rahat, özellikle kontrada çok hissediliyor.

Bayiler ilginç bir şekilde hala 6000km bakımından bahsediyor. Bu arada bir şekilde teslime yetişmediği için ürün kitapçıklarını vermediler. Acaba 6000 e göre yeniden mi yazıyorlar merak ediyorum.

Bagaj çok kullanışlı. Ancak benim shoei gt air xl kesinlikle sığmadı.

Siyah renk givi motor koruma ile birlikte aldım. Orjinal honda daha güzel görünüyor ancak bu sanki daha koruyucu gibi geldi bana.

Yol bilgisayarında motor sıcaklığı dışında eksik yok. Onun içinde hararet uyarısı var. Anlık yakıt veya kullanılan yakıt gibi veriler benim çok hoşuma gitti.

Sol kumandada sinyal ile korna yer değiştirmiş. Ek olarak cbr 250 de bu kumanda daha ufak ve ele daha yakındı. Birde selektör için sol işaret parmağının altında push button şeklinde bir düğme vardı. Bunda uzun / kısa switch bulunuyor. Debriyaj çekili iken kornaya basmak veya sellektör yapmak daha kolaydı. Tahminime göre zamanla bunada alışırım.

Herkese kazasız belasız güzel sürüşler dilerim.

http://i57.tinypic.com/2vnpbf5.jpg

http://i61.tinypic.com/ae4k7n.jpg


2011 yılında motor hakkında incelemeler vardı o kadar motor içinden bu motoru beğenmiştim ilk gördüğümde.. Almak istediğim tek motordu fakat param yetmedi ve cbr 250r ile yollardayım tabi şimdilik:mrgreen:
her markayı her motoru elimden geldiğince takip edip kıyaslama yapıyorm nc serisinden daha iyi olan motorlar olsa bile hayalimdeki motor bu valla.. Keşke alabilecek param olsa da alsam :salut::salut:

Hayırlı olsun ayrıca kazasız belasız..

cekokk
03 Nisan 2014, 23:53
Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.

Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim

Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09

Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.

Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim

Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09
http://i.hizliresim.com/Vp5Vjy.jpg (http://hizliresim.com/Vp5Vjy)

ytcksl
04 Nisan 2014, 01:01
nc750x aldim. bu basliga tasiniyorum insallah :)

viper17
04 Nisan 2014, 02:59
Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.

Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim

Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09

Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.

Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim

Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09
http://i.hizliresim.com/Vp5Vjy.jpg (http://hizliresim.com/Vp5Vjy)

tartışmasız mt09

Alfist
04 Nisan 2014, 12:05
Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.

Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim

Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09

Arkadaşlar Bugün Motorumu Sattım. Alan Arkadaşa Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim.

Aklımda Şu Motorlar var Tavsiye Verirseniz Sevinirim

Honda Nc 700 X , Vstrom dl650 veya Tenere 660 veya Mt09
http://i.hizliresim.com/Vp5Vjy.jpg (http://hizliresim.com/Vp5Vjy)

Fazer'dan sonra MT09 dışındakiler sizi mutlu etmez.

ferdinandd
04 Nisan 2014, 13:29
Beyler şöyle bişey var, dere tepe kullanıma gelmeyebilir ama NC yi Range Rover kullanıcıları gibi toprağa sokmayan şehiriçi kullananlara hitap edebilir :cherry:

http://i.hizliresim.com/1PmdpG.jpg (http://hizliresim.com/1PmdpG)

felix_bjk1903
07 Nisan 2014, 12:31
Arkadaslar merhabalar, uzun zamandır yapalım diyorduk, anca bitirebildik. Koruma demiri şu anda hazır, linkini belirttim. Motorsiklete takılı halini de birkaç gün sonra ekleyeceğim ilanlara. Arka çanta ve yan çanta demirleri önümüzdeki hafta çıkacak araya başka bir iş girmezse :)

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-nc-700-x-koruma-demiri-159960200/detay/

ayhan.s
08 Nisan 2014, 12:16
Beyler şöyle bişey var, dere tepe kullanıma gelmeyebilir ama NC yi Range Rover kullanıcıları gibi toprağa sokmayan şehiriçi kullananlara hitap edebilir :cherry:

[/url]

bence güzel olmuş. Bu motorun görüntüsünde tek sevmediğim yanı o çirkin egzoz..

2move
09 Nisan 2014, 17:14
beyler aranızda 1000 cc ve üzeri kullanan varmı? cbf1000 den sonra nc700 çok mu düşük kalır görüşlerinizi alabilirmiyim?
Piyasada böyle bir kanı var, 700 cc gibi değil motor gitmiyor gibi yorumlar alıyorum.

Reşit
09 Nisan 2014, 18:22
CBF den sonra NC'de deli gibi tank slapper olur ama kendi ellerinizle :mrgreen:

2move
09 Nisan 2014, 21:53
:)) devir ekonomi devri. Cbf 5.6 yakiyor. Nc 3.5 diyorlar o yuzden cazip geldi. Artçî ile birlikte nc cokmu hantal kalir? Cbf 600 kullananlarda yorumlarsa hoş olur

ferdinandd
09 Nisan 2014, 22:05
:)) devir ekonomi devri. Cbf 5.6 yakiyor. Nc 3.5 diyorlar o yuzden cazip geldi. Artçî ile birlikte nc cokmu hantal kalir? Cbf 600 kullananlarda yorumlarsa hoş olur

5.6lt ile 3.5lt arasındaki fark kadar bi fark vardır heralde doğal olarak :silent:

Kelepir gıcır gıcır bişey bulupta kararsızlıktan almaktan vazgeçersen bana özelden yazabilirsin 2move :cherry:

X ise kırmızı 2013, S ise sırasıyla beyaz, gri, kırmızı yıl farketmez ( siyah olmaz) feci makbule gecer :mrgreen:

Reşit
09 Nisan 2014, 22:56
Hocam cbf 1000'e 5.6 yaktırıyorsan zaten sakin kullanıyorsun demektir. NC ideal olacaktır, hayırlı olsun..

mbuyuk
09 Nisan 2014, 23:23
cbf de sakin kullanımda (ortalama 100 km ile) uzun yolculukta 4 lt yakalamak mümkün yakıtta öyle aşırı bir fark olduğunu düşünmüyorum, tabi şehiriçi kullanımda biraz farkedecektir.
Ben şahsen nc ye ısınamadım sesinden mi, çift silindir oluşundan mı bilinmez ama tercihi cbf den yana yaptım dört silindirin tadı başka bana göre :)