PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

serkan.57
02 Temmuz 2013, 22:11
Balatalar neden bu kadar pahalı gerçekten anlamak güç.
Daha hesaplı balatalar yok mu piyasada 30-50tl ye falan?

ben 25.00 tl ye arka balatayı aldım ve yaklaşık 5000 km oldu kullanıyorum fakat fren konforu çok iyi değil. Servise sordum ön 180, arka balata için 200 küsür dediler. başka model motorların balatası ile aynı aslında onları öğrenip ona göre temin etmek lazım, yoksa nc 700 dediğiniz zaman fiyatları abartıyorlar.

Deryali
03 Temmuz 2013, 10:09
Aynen hocam katılıyorum fren balataları ile ilgili öğrenirsen uyan başka modelleri paylaşırsan sevinirim.
TEşekkürler


ben 25.00 tl ye arka balatayı aldım ve yaklaşık 5000 km oldu kullanıyorum fakat fren konforu çok iyi değil. Servise sordum ön 180, arka balata için 200 küsür dediler. başka model motorların balatası ile aynı aslında onları öğrenip ona göre temin etmek lazım, yoksa nc 700 dediğiniz zaman fiyatları abartıyorlar.

tastandidem
05 Temmuz 2013, 16:28
bakimi samsun cimart da yaptirdim 171 tl tuttu ve motoru sifir gibi yaptilar iscilik 10 numara insanlikm10 numara idi. egzozu sordum butun buyuk motorlar egzoz yakiyor dedi

Deryali
07 Temmuz 2013, 00:12
http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/b65ed45c-5bb4-4b06-bca5-c6eb94469621.jpg

GrkSbf
09 Temmuz 2013, 16:40
Herkese güvenli sürüşler tekeriniz düz bassın bu motorlar ile alakalı merak ettiğim 2 soru var
1- Bmw 650 bakarken vaz geçip honda mı aldınız?
2- S ve X modelleri arasında kalıp neden S almayıp X aldınız yada tam tersi neden X değil S tarz duruş olarak değil de özelliklerini karşılaştırdım atladığım bir yer mi oldu bilemedim
Yardımlarınız için teşekkürler Saygılarımla,

_Uzay_
09 Temmuz 2013, 17:34
Sağolasın

ABS'li bir motora geçmeyi planlıyordum. Aklımda hep vardı diyeyim. Az yaksın istiyordum. İki özellik NC 700'de birleşti sadece :)
X aldım, çünkü naked tarz sevmiyorum, istemiyorum. Hızdan çok tork ile ilgileniyorum. Belki onun da torku güçlüdür ama dediğim gibi naked, racing vs bana göre değil diye enduro tipli birşey alayım dedim

novablue
10 Temmuz 2013, 20:23
Selam arkadaşlar,

Şu anda honda shadow kullanıyorum ve 100km hızdan sonra atak olmayışından dolayı değiştirmek istiyorum ve ilerde de vfr800x crossrunner veya nc700x almayı düşünüyorum. Bu iki modeli siz de kesin karşılaştırmışsınızdır.

Çok karasız kaldım. Amacım arabalarla yarışmak değil, sıkışınca sıyrılıp gitmek. Dolayısıyla ivmeli bir motor istiyorum. 6500 devirden sonrasını görebilmek için 5.5 lt / 100 km yakan vfr almaya değer mi? yoksa trafikte ve uzun yolda o yüksek devire hiç ihtiyacımız olmaz mı? sonuçta nc700 de 5 küsür sn.de 100 e çıkacak kadar atak ve neredeyse piyasadaki arabaların %99'u bu değere sahip değil. Belki de vfr800 x deki 6500 üzerindeki devir bandını hiç kullanmayacağım.

Vfr800 yerine nc700 tercih etmem için sebepler nelerdir? (satış fiyatı ve bagajı dışında). Boyum 183 ve 90 kiloyum. nc700x ya da nc700s benim için uygun mu sizce?

Ayrıca motorun büyüklüğünü gözümde canlandıramadığım için Ankara Çayyolu'nda nc700 sahibi arkadaş varsa, motorunu çıplak gözle görmek ve sohbet etmek isterim. Honda bora'da yoktu çünkü ve hiç görmedim.

Şimdiden teşekkürler.

Deryali
11 Temmuz 2013, 00:33
nova, şu videoyu izlersen motorun ne kadar güçlü ve hızlı olduğunu anlarsın.
http://www.motojektif.com/videoPlay/119
6500 devirden bahsediyoruz ancak bu bildiğimiz alıştığımız düzenekten farklı gazı baya sağlam açman lazım 6500e çıkana kadarki zaten 6500 devire gelene kadar 195i görüyorsun..

Motora çok binmiyorsan, sırf zevk için biniyorsan vfr800e de paran yetiyorsa elbette tercih o yönde olmalı..

ama çok binerim her yola girerim, yakıt önemli diyorsan nc700x.. ben çok mutlu oluyorum nc sürerken hiç inesim gelmiyor, gücünden dem vurmadım bugüne kadar. Çok çok yeterli benim için daha fazla güç daha fazla sorumluluk ve tehlike demek bence..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

ben 1.74 falanım (87kg) fotolarla kıyaslamak istersen şöyle duruyor...

http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/4cc38b57-b268-4faa-a718-43a2e513a67b.jpg

http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/f3c35ace-31a5-4e2d-a066-15c69fe43a8f.jpg

http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/881b9b42-91ad-43f5-a4a7-8028749f2b16.jpg

polo34
11 Temmuz 2013, 00:49
Servis-parcalar epey pahaliymis...


Benim motor 18000 e gelmek üzere. Yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişecek. İşçilik alınmayacak. 100(yağ)+25(y.filtresi)+170(hava filtesi) gitti 300 lira. Fren balatalarını değiştirmek istesek 550 lira ön arka. İnsaf :pr: Ben EBC takıyorum çifti 140 lira. Hava filtresini de kendim yaptıracam 30 lira da o. Bir tek yağa götürecem.

novablue
12 Temmuz 2013, 01:20
Deryali verdiğin fikir ve video için teşekkürler. Bu video ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Zaten ben hiç motosikletle 120 yi geçmediğim için bu bana yetip artacaktır. Diğer taraftan ayda 2-4 gün kadar motora biniyorum. Vfr bana maliyetli olmayacak ama çok yakan bir araca binmek motora binme amacımdan şaşmama sebep de oluyor. O benzin parasına Honda s2000'e biniliyor. Belki ilerde uzun yollar yapabilirim, belli mi olur. Tekrar teşekkürler yardımın için.

Reşit
12 Temmuz 2013, 01:35
Deryali verdiğin fikir ve video için teşekkürler. Bu video ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Zaten ben hiç motosikletle 120 yi geçmediğim için bu bana yetip artacaktır. Diğer taraftan ayda 2-4 gün kadar motora biniyorum. Vfr bana maliyetli olmayacak ama çok yakan bir araca binmek motora binme amacımdan şaşmama sebep de oluyor. O benzin parasına Honda s2000'e biniliyor. Belki ilerde uzun yollar yapabilirim, belli mi olur. Tekrar teşekkürler yardımın için.

s2000 vfr 800 gbi gitmeye çalışınca ki yırtsa gidemez kaç litre yakıyor acaba?

novablue
12 Temmuz 2013, 06:21
Ortalama 8-9 lt yakıyor, sürekli basarsan 20 lt de yaktırırsın. Ama demeye çalıştığım o değil. İndin garaja motoru seçerken, motor tukusunun dışında tasarrufu da bir sebep olması gerekmez mi? "Ya biniyoz şu merete ama çok yakıyo" demek acayip geliyo. Eşek kadar araba yakınca göze batmıyo çünkü anlıyosun 1 küsür ton. Hatta yeni civic dizel hb 4 lt ye kadar düşmüş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:14 ----------


VFR800 ü kısa bir süre önce kullanma şansım olmuştu,
Uzun uzadıya tekrar yazmayayım dilerseniz http://motojektif.com/blog/deryali/2/Vfr-800-Deneyimi buradan okuyabilirsiniz,
Kısaca şöyle söylemek isterim, VFR gerçekten harika bir motor, herşeyden önce çok güçlü kullanması çok zevkli,
Ancak bu kadar gücü nerede kullanacaksınız ? Dur kalklar özellikle yazın bir işkence, motordan gelen sıcaklık havanın sıcaklığı ile birleşince çekilmez oluyor..
Tamam gazı açıp uzayarak motorun hakkını vereceksen sorun yok..
O yüzden kendinize sormanız gereken motorunuzu % kaç TEM'de otobanda kullanıyorsunuz eğer %80' ise VFR'ye devam..

NC700x All Round bir motosiklet elbette uzun yolda vfr'nin yanına yaklaşamasada hiç fena değil.
Bu makine viraj için yaratılmış resmen kendi giriyor virajlara, ara hızlanmaları ve gaza tepkisi çok güzel, roku çok yüksek gücü çok fazla değil ama yinede o gücün hepsini Kartal-Umraniye arası TEM'de bile bitiremiyorsun, motorun tam gücünü kullanacak yol İstanbul'da yok gibi..
Şehir içinde scooter kadar kıvrak. Yakıt bende şuan 3.3 şeklinde devam ediyor.
Yeni bir teknoloji... VFR + Scooter da tabi bir çözüm.
karar sizin.

Bu çok güzel açıklayıcı oldu benim için.

Alfist
12 Temmuz 2013, 10:52
Dünkü mesai sonrası Riva kaçamağından birkaç kare :)

http://imageshack.com/a/img10/5627/71ui.jpg (http://imageshack.com/i/0a71uij)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

http://imageshack.com/a/img11/9027/dyxi.jpg (http://imageshack.com/i/0bdyxij)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

http://imageshack.com/a/img692/1572/0v9w.jpg (http://imageshack.com/i/j80v9wj)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

purenake
13 Temmuz 2013, 05:39
Merhabalar,

Liste fiyatı 21.700 olan bir motorun ikinci elinin daha yüksek olması mantıklı mı acaba? Kaçırdığım birşeyler mi var yoksa?

http://www.sahibinden.com/search.php?c=8295&c2=179350&b%5Bdetay_269_min%5D=1950&b%5Bdetay_269_max%5D=2013&b%5Bproduct_condition%5D=0

Deryali
13 Temmuz 2013, 10:29
Alfist güzel fotoğraflar. Teşekkürler.
Puraneke, link çalışmıyor.. Ancak sıfırından pahalı bir fiyat yazıyorsa ilanda makine full aksesuarlıdır. Çünki aksesuarlara 4 hatta 7bin tl ye kadar para harcayan arkadaşlar var.
Benim aksesuarlar 2.5 bin tl civarı tuttu mesela. Bunun içinde ön cam bile yok. (http://www.motojektif.com/blog/deryali/125/Motoruma-aldigim-aksesuarlar)
Sadece, Arka çanta,K.Demiri,sis farları, elcik koruma vs. var.. Buna yan çantalar ( 2000tl ), Karter Koruma ( 400TL ) Ön Cam ( 400tl ) Arka Çamurluk ( 350tl ) Ön Hugger ( 100tl ) vs de eklersen gördüğün üzere korkunç rakamlara ulaşabiliyorsun. Haliyle bunlarıda fiyata dahil edersen sonuç ortada..

Reşit
15 Temmuz 2013, 01:45
Arkadaşlar lastiklerim bitti. Şu an kullandığım z8 roadtech 1200 lira. Oha yani :farao: Daha uygun fiyatlı bildiğiniz modeller var mı? Önerilerinizi bekliyorum.

serkan.57
15 Temmuz 2013, 09:57
Arkadaşlar lastiklerim bitti. Şu an kullandığım z8 roadtech 1200 lira. Oha yani :farao: Daha uygun fiyatlı bildiğiniz modeller var mı? Önerilerinizi bekliyorum.

istediğin lastikler http://www.motolastik.com/main/products.asp?cat_ID=16561&gclid=CPO5jcjnsLgCFU1f3godr2YA1g burada 950.00 tl civarı fakat bu fiyatında altına yardımcı olabilecek arkadaşım var istersen yönlendirebilirim. 05362361716 benim lastikler 21000 km de daha 5000 km gidebileceğimi söylediler. senin km daha mı fazla yoksa hassas olduğun için mi değiştirmek istiyorsun.:)

Reşit
15 Temmuz 2013, 12:57
istediğin lastikler http://www.motolastik.com/main/products.asp?cat_ID=16561&gclid=CPO5jcjnsLgCFU1f3godr2YA1g burada 950.00 tl civarı fakat bu fiyatında altına yardımcı olabilecek arkadaşım var istersen yönlendirebilirim. 05362361716 benim lastikler 21000 km de daha 5000 km gidebileceğimi söylediler. senin km daha mı fazla yoksa hassas olduğun için mi değiştirmek istiyorsun.:)

Teşekkür ederim. 19000'de lastikler. Ben diş derinliğini normal buluyorum. Ama servisteki usta ve çevremde bunlar bitmiş artık değiştir falan dedi. Diş derinliğine baktım, ortası 2.3 mm. Değişmesi gereken 2.0 diye biliyorum. 20 gün sonra askere gideceğim, daha kısa mı uzun mu belli değil. 1 yıl yatabilir motor. 1000 lira verip de 1 yıl yatması mantıklı gelmiyor. Bu 20 günde en fazla 2500 km yaparım. Kafam karıştı :salut:

_Uzay_
15 Temmuz 2013, 14:15
Tabii ki de yeni lastik taktırıp 1 yıl yatma imkanı bulunuyorsa taktırma. Ama madem ustalar bitmiş diyor, riske girmeyeceğin şekilde kullanıver sen de 20 gün

Reşit
15 Temmuz 2013, 14:16
Tabii ki de yeni lastik taktırıp 1 yıl yatma imkanı bulunuyorsa taktırma. Ama madem ustalar bitmiş diyor, riske girmeyeceğin şekilde kullanıver sen de 20 gün

Aklın yolu bir :cherry:

Syanur
15 Temmuz 2013, 15:24
Teşekkür ederim. 19000'de lastikler. Ben diş derinliğini normal buluyorum. Ama servisteki usta ve çevremde bunlar bitmiş artık değiştir falan dedi. Diş derinliğine baktım, ortası 2.3 mm. Değişmesi gereken 2.0 diye biliyorum. 20 gün sonra askere gideceğim, daha kısa mı uzun mu belli değil. 1 yıl yatabilir motor. 1000 lira verip de 1 yıl yatması mantıklı gelmiyor. Bu 20 günde en fazla 2500 km yaparım. Kafam karıştı :salut:

İşinize karışmak gibi olmasın ama arasıra takip ettiğimden yazasım geldi :)

Öncelikle lastiklerin yanaklarında TWI diye yazılan Threat / Tyre Wear Indicator olarak bilinen bir işaret vardır ;
http://motomalaya.net/blog/wp-content/uploads/2011/08/tyre-safety-tip-maintainance-31.jpg

Bu üçgenin hizasında lastiğe baktınızda, lastik dişleri arasında çıkıntılar görürsünüz ;
http://roadsafety.co.za/wp-content/uploads/2010/03/tread-wear.jpg

Anlamı; lastik dişleri bu çıkıntılara kadar (~homojen olarak) aşındıysa ömrünü tamamladığı kabul edilir ve değiştirilmesi tavsiye edilir. Aksi taktirde, dişlilerin derinliği hakkında mm olarak bir bilgiye yada kontrole ihyitaç yoktur. Keza yine göz kararı ile "bu lastik bitmiş" denmesine de gerek yoktur :wiinkk: Eğer lastik üzerinde oluşmuş olan anormal aşınma-parçalanma kastedilmiyorsa.

Ve dişleri azalmış olan lastikler için kullandığımız "bitmiş" kelimesi lastiğin tamamen bittiği anlamına gelmez. Bunu lastiğin tutuş kapasitesinin %70-60'a indiğini felan düşünebiliriz(belki daha az belki daha fazla). Yani hala bir tutuş söz konusu olacaktır ve bu durumu göz önüne alarak kullanırsanız riski azaltmış olacaksınız.

Tercih sizin tabi, hayatımızı riske etmenin bir anlamı yok. Ama 1 yıl boyunca lastik depolama şartlarına pek de uygun olmayan şekilde bekletilecek yep yeni bir lastiğe de yazık etmiş olacaksınız sanki

Reşit
15 Temmuz 2013, 20:25
İşinize karışmak gibi olmasın ama arasıra takip ettiğimden yazasım geldi :)

Öncelikle lastiklerin yanaklarında TWI diye yazılan Threat / Tyre Wear Indicator olarak bilinen bir işaret vardır ;
http://motomalaya.net/blog/wp-content/uploads/2011/08/tyre-safety-tip-maintainance-31.jpg

Bu üçgenin hizasında lastiğe baktınızda, lastik dişleri arasında çıkıntılar görürsünüz ;
http://roadsafety.co.za/wp-content/uploads/2010/03/tread-wear.jpg

Anlamı; lastik dişleri bu çıkıntılara kadar (~homojen olarak) aşındıysa ömrünü tamamladığı kabul edilir ve değiştirilmesi tavsiye edilir. Aksi taktirde, dişlilerin derinliği hakkında mm olarak bir bilgiye yada kontrole ihyitaç yoktur. Keza yine göz kararı ile "bu lastik bitmiş" denmesine de gerek yoktur :wiinkk: Eğer lastik üzerinde oluşmuş olan anormal aşınma-parçalanma kastedilmiyorsa.

Ve dişleri azalmış olan lastikler için kullandığımız "bitmiş" kelimesi lastiğin tamamen bittiği anlamına gelmez. Bunu lastiğin tutuş kapasitesinin %70-60'a indiğini felan düşünebiliriz(belki daha az belki daha fazla). Yani hala bir tutuş söz konusu olacaktır ve bu durumu göz önüne alarak kullanırsanız riski azaltmış olacaksınız.

Tercih sizin tabi, hayatımızı riske etmenin bir anlamı yok. Ama 1 yıl boyunca lastik depolama şartlarına pek de uygun olmayan şekilde bekletilecek yep yeni bir lastiğe de yazık etmiş olacaksınız sanki

Teşekkür ettim, değiştirmiyorum :mrgreen:

canekin
16 Temmuz 2013, 13:19
Aynen Reşit yatacaksa motor lastik alma zaten, dikkatli kullan, sıkı yağmurda yok bu aralar zaten (önümüzde ki 1-2 gün yağacak ama dikkat edip zorlamazsan idare edersin).

Michelin düşünürsen ki, PilotRoad2 yada 3 tavsiye ederim. ve fiyatta da çok uçuk olmasa da yardımcı olmaya çalışırım.
Michelin in hamuru bariz daha yumuşak metzeler den. Benim aklımda PilotRoad 2 yada 3 var, lastiklerin değişme zamanı geldiğinde ki maddi duruma bağlı olarak :)

---------- Post added at 12:19 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

Bakım konusunda geçen cuma d&b ye gittim. 1yıl/12000km bakımına gittim. 10500km deydim.

yağ olarak honda 10w30 kullanıldı. İpone dan daha uygun fiyatı ve ilginçtir ki motosikleti aldığımda da 1000km bakımında ipone 10w30 koyduktan sonra da motor boştayken debriyajı çekince ve bırakınca motordan gelen ses farkı honda 10w30 yağı koyduktan sonra çoook çok azaldı, başka nc700 lerde de baktığımda bu ses vardı yani anormal değil ancak honda 10w30 koyunca azalması hoşuma gitti :)

hava filtresi temizlendi ancak 2. defa temizliği kaldırmayacağına da kanaat getirdik kağıt olduğu için.
ön arka fren balatalarını da çıkartıp, ince bir zımpara temizliği yapılıp takıldı. Arka balatalardan şüpheliydim birçok kişi 9-12000km civarı balataların bitmesinden şikayetçiydi neyse benimkilere bir 6000km daha ömür biçti Hasan usta sağolsun, önler en az 10 000 daha dedi, sevindirdi :)
Yoksa Brembo alacaktım.

Buarada araştırmalarım sonucu, Arka balatalarımız transalp700 abs/cbf1000 abs ile bire bir aynı.
Ön balatalarımız da transalp700 abs ile aynı. belki öne de başka uyanlar vardır ama benim şimdilik keşfettiklerim bunlar.

ön : transalp700 abs
arka : transalp700 abs/cbf1000 abs

modellerinden temin edilebilir bilginize.

serkan.57
16 Temmuz 2013, 13:55
Aynen Reşit yatacaksa motor lastik alma zaten, dikkatli kullan, sıkı yağmurda yok bu aralar zaten (önümüzde ki 1-2 gün yağacak ama dikkat edip zorlamazsan idare edersin).

Michelin düşünürsen ki, PilotRoad2 yada 3 tavsiye ederim. ve fiyatta da çok uçuk olmasa da yardımcı olmaya çalışırım.
Michelin in hamuru bariz daha yumuşak metzeler den. Benim aklımda PilotRoad 2 yada 3 var, lastiklerin değişme zamanı geldiğinde ki maddi duruma bağlı olarak :)



---------- Post added at 12:19 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

Bakım konusunda geçen cuma d&b ye gittim. 1yıl/12000km bakımına gittim. 10500km deydim.

yağ olarak honda 10w30 kullanıldı. İpone dan daha uygun fiyatı ve ilginçtir ki motosikleti aldığımda da 1000km bakımında ipone 10w30 koyduktan sonra da motor boştayken debriyajı çekince ve bırakınca motordan gelen ses farkı honda 10w30 yağı koyduktan sonra çoook çok azaldı, başka nc700 lerde de baktığımda bu ses vardı yani anormal değil ancak honda 10w30 koyunca azalması hoşuma gitti :)

hava filtresi temizlendi ancak 2. defa temizliği kaldırmayacağına da kanaat getirdik kağıt olduğu için.
ön arka fren balatalarını da çıkartıp, ince bir zımpara temizliği yapılıp takıldı. Arka balatalardan şüpheliydim birçok kişi 9-12000km civarı balataların bitmesinden şikayetçiydi neyse benimkilere bir 6000km daha ömür biçti Hasan usta sağolsun, önler en az 10 000 daha dedi, sevindirdi :)
Yoksa Brembo alacaktım.

Buarada araştırmalarım sonucu, Arka balatalarımız transalp700 abs/cbf1000 abs ile bire bir aynı.
Ön balatalarımız da transalp700 abs ile aynı. belki öne de başka uyanlar vardır ama benim şimdilik keşfettiklerim bunlar.

ön : transalp700 abs
arka : transalp700 abs/cbf1000 abs

modellerinden temin edilebilir bilginize.


bende ön arka balataları değiştirdim. Gold markayı tavsiye ettiler. ön arka toplam 150,00 TL tanıdık olduğu için sağolsunlar 130,00 tl ye değiştirdiler.:)Tabi serviste değil. Bu arada cbr 600 ve 1000 balatalarıda uyuyormuş. bende Hasan ustaya gittim. D&B fiyat olsun diğer konularda olsun çok yardımcı oluyorlar sağolsunlar.

Reşit
16 Temmuz 2013, 14:53
Geçen gün ön balatayı değiştirmeye gittim. Biliyorsunuz ebc almıştım. Ön değişti ama aslında balata tam bitmemişti. Yine de sürekli kontrol etmekten sıkılmıştım, ondan değiştirdim. Yalnız ses gelmeye başladı. Tiz bir ses geliyor fren yaptığımda. Orjinal balatada da geliyordu yalnız bunda biraz daha fazla. Ama fren performansında bir fark görmedim. Gayet memnunum.

Bu arada Can nasıl oldu da hava filtresini temizlettin? Kitapçıkta kesinlikle hava veya herhangi bir yolla temizlenmemelidir yazıyor.

Deryali
16 Temmuz 2013, 15:22
Can 10.500km de bakıma gittiğini söylemişsin. Yağı boşalttıklarında durumu nasıldı? Özelliğini yitirmiş mi?

Ben şuan 5000km'deyim ve 1 ay sonra 5000km lik bir tura çıkacağım.

Sence tura çıkmadan önce yağı değiştirmeli miyim? Yoksa döndüğüm de mi değiştirmeliyim? Ne dersin?

adiren
16 Temmuz 2013, 17:06
"deryali " hocam
Topcase alırken h&b gobi ye baktın mı? (sen explorer aldın sanırım) Ben netten anes motordan inceledim görüntü olarak gobi de hoş görünüyor. Tabi bu 42 lt iki kask sığar mı bilmem?
Bir de givi V47 NT var hoşuma giden. Bunun hakkında fikrin var mı? (Benim NC de gri. Bu çanta da renk olarak uyumlu gibi)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------


Can 10.500km de bakıma gittiğini söylemişsin. Yağı boşalttıklarında durumu nasıldı? Özelliğini yitirmiş mi?

Ben şuan 5000km'deyim ve 1 ay sonra 5000km lik bir tura çıkacağım.

Sence tura çıkmadan önce yağı değiştirmeli miyim? Yoksa döndüğüm de mi değiştirmeliyim? Ne dersin?

Benim naçizane fikrim: eğer bu 1 ay içerisinde 6000 km ye yaklaşırsan bence yola çıkmadan önce yağı değiştirmelisin. Sonuçta dönüşte motor 10,000-11,000 km de olacak. Yağ değişim zamanı yaklaşmış olacak. Uzun yol, ne olur ne olmaz. (Kazasız, belasız, sorunsuz bir yolculuk geçirirsin umarım) Şahsen ben uzun yol olsun olmasın, bakım 12000 km dese de 6000 km de yağı değiştirmeyi düşünüyorum

canekin
16 Temmuz 2013, 17:08
Geçen gün ön balatayı değiştirmeye gittim. Biliyorsunuz ebc almıştım. Ön değişti ama aslında balata tam bitmemişti. Yine de sürekli kontrol etmekten sıkılmıştım, ondan değiştirdim. Yalnız ses gelmeye başladı. Tiz bir ses geliyor fren yaptığımda. Orjinal balatada da geliyordu yalnız bunda biraz daha fazla. Ama fren performansında bir fark görmedim. Gayet memnunum.

Bu arada Can nasıl oldu da hava filtresini temizlettin? Kitapçıkta kesinlikle hava veya herhangi bir yolla temizlenmemelidir yazıyor.
EBC lerin biraz sesli olduğunu duydum.

Brembo var türkiye de,ona yöneleceğim sanırım vakti geldiğinde.

Temizlemeyi Hasan usta yaptı benim aklıma gelmedi o sırada. Ancak Hasan usta nın zarar verecek bir şey yapacağını pek sanmıyorum. Ama insan hatasız değil, bilemem :)




Can 10.500km de bakıma gittiğini söylemişsin. Yağı boşalttıklarında durumu nasıldı? Özelliğini yitirmiş mi?

Ben şuan 5000km'deyim ve 1 ay sonra 5000km lik bir tura çıkacağım.

Sence tura çıkmadan önce yağı değiştirmeli miyim? Yoksa döndüğüm de mi değiştirmeliyim? Ne dersin?

Olması gerektiği gibi artık koyulaşmıştı. Ama özelliğini yitirip yitirmediğini söyleyemem.Ama bence gerek yok 12000 yada 1 sene de değiştirin. 2012 yılında üretilmiş bir motosiklet. diğer motorlar kadar devir çevirmediği içinde yağın bozulacağına inanmıyorum.

HEp aynı örneği veriyorum, otomobil kadar devri düşük, kullanım kitapçığı 12.000 diyor. Son 10 senedir birçok benzinli otomobil için 15-20bin de bir yağ değişimi öneriliyor üreticisi tarafından. Ehh Honda gibi bir markada boşuna yazmamıştır 12.000 i diye düşünüyor ve içimi ferah tutuyorum.

Bu servislerin ortaya attığı 6.000 muhabbetinden dolayı fazla pimpirikleniyoruz hepimiz doğal olarak.

5000km tur diyorsunuz. nerelere gideceğinizi bilmiyorum ancak çok rahatsız olacaksanız, servisten yanınıza 30tl ye bir filtre 1 tl yede karter tapa pulu alın.
baktınız hoşunuza gitmedi. 10w30 bulamazsanız 10w40 motosiklet yağı alıp koymanız değiştirmeniz yeter. Kendiniz yapabilir yada herhangi bir otomobil yada motosiklet servisinde değiştirtebilirsiniz.
Sadece yağ filtresinin yerini öğrenin yeter.

Deryali
16 Temmuz 2013, 20:11
Dostum Gobiye de baktım. Ancak Explorer kadar beğenmedim. Buda 45lt ama zaten bunada 2 kask sığmıyor.
Gobi alüminyum değil ama çok sağlam bir malzemeden yapılmış.
Givi'ye hiç girmiyorum malzeme bana çok dandik geldi. Bizim motora en çok Mat Siyah Explorer yakışıyor hocam. Kesinlikle hiç pişman değilim. Explorer gri renkte çizilmelere müsait tırtıklı bir yapısı var. Düz gri alümünyum olsa daha tercih edilebilirdi.

Yağ konusunda hala kararsızım boş yere 6000 de değiştirmeye gerek var mı bilemedim. Sonuçta 15 gün sonra döndüğümde yine değişecek yağ :)
En iyisi yağı kontrol ettireyim eksilme veya aşınma yoksa devam edeyim netice itibari ile honda 12.000de bir getireceksin diyor. Eğer 12.000i göze alıyorsa demekki dayanıklılığı en az 15bin dir. Sonuna kadar yağın aşınmasına müsaide etmezler.


"deryali " hocam
Topcase alırken h&b gobi ye baktın mı? (sen explorer aldın sanırım) Ben netten anes motordan inceledim görüntü olarak gobi de hoş görünüyor. Tabi bu 42 lt iki kask sığar mı bilmem?
Bir de givi V47 NT var hoşuma giden. Bunun hakkında fikrin var mı? (Benim NC de gri. Bu çanta da renk olarak uyumlu gibi)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------



Benim naçizane fikrim: eğer bu 1 ay içerisinde 6000 km ye yaklaşırsan bence yola çıkmadan önce yağı değiştirmelisin. Sonuçta dönüşte motor 10,000-11,000 km de olacak. Yağ değişim zamanı yaklaşmış olacak. Uzun yol, ne olur ne olmaz. (Kazasız, belasız, sorunsuz bir yolculuk geçirirsin umarım) Şahsen ben uzun yol olsun olmasın, bakım 12000 km dese de 6000 km de yağı değiştirmeyi düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------


EBC lerin biraz sesli olduğunu duydum.

Brembo var türkiye de,ona yöneleceğim sanırım vakti geldiğinde.

Temizlemeyi Hasan usta yaptı benim aklıma gelmedi o sırada. Ancak Hasan usta nın zarar verecek bir şey yapacağını pek sanmıyorum. Ama insan hatasız değil, bilemem :)





Olması gerektiği gibi artık koyulaşmıştı. Ama özelliğini yitirip yitirmediğini söyleyemem.Ama bence gerek yok 12000 yada 1 sene de değiştirin. 2012 yılında üretilmiş bir motosiklet. diğer motorlar kadar devir çevirmediği içinde yağın bozulacağına inanmıyorum.

HEp aynı örneği veriyorum, otomobil kadar devri düşük, kullanım kitapçığı 12.000 diyor. Son 10 senedir birçok benzinli otomobil için 15-20bin de bir yağ değişimi öneriliyor üreticisi tarafından. Ehh Honda gibi bir markada boşuna yazmamıştır 12.000 i diye düşünüyor ve içimi ferah tutuyorum.

Bu servislerin ortaya attığı 6.000 muhabbetinden dolayı fazla pimpirikleniyoruz hepimiz doğal olarak.

5000km tur diyorsunuz. nerelere gideceğinizi bilmiyorum ancak çok rahatsız olacaksanız, servisten yanınıza 30tl ye bir filtre 1 tl yede karter tapa pulu alın.
baktınız hoşunuza gitmedi. 10w30 bulamazsanız 10w40 motosiklet yağı alıp koymanız değiştirmeniz yeter. Kendiniz yapabilir yada herhangi bir otomobil yada motosiklet servisinde değiştirtebilirsiniz.
Sadece yağ filtresinin yerini öğrenin yeter.


Teşekkürler tavsiye için
Gideceğim yer Türkiye sınırları :)
www.hurriyetedogru.com (http://www.hurriyetedogru.com)ve facebook/hurriyetedogru'dan takip edebilirsiniz.

canekin
16 Temmuz 2013, 20:25
Rica Ederim, şimdiden keyifle kazasız belasız güzel gezmeler :)

Seko
16 Temmuz 2013, 21:36
Arkadaşlar, geçen gün NC700X kullanan bir polisle motor hakkında sohbet ettik. Adam özellikle artçının, arka tutamakların bacağına temas etmesinden dolayı bir süre sonra rahatsızlık hissetmeye başladığını söyledi. Motorun bu sebeple uzun yolda artçıyı yorduğunu belirtti. Bu doğru mudur ? 500 km'lik bir yolculuk artçı için yorucu oluyor mu ? Arkaya çanta takıldığında tutamaklar sökülüyor mu yoksa kalıyor mu ?

adiren
16 Temmuz 2013, 21:59
Dostum Gobiye de baktım. Ancak Explorer kadar beğenmedim.

Teşekkür ederim yorum için. Gobiyi bir yakından görmem lazım. En iyisi yerinde karar vermek sanırım. Yağ konusunda da haklısın. 15 günde iki kez yağ değiştirmek şimdi sen söyleyince bana da gereksiz geldi

Frieden
16 Temmuz 2013, 22:43
Nc 700 sattim dostlar 2013 kawa z1000 geliyo 2 güne

Reşit
17 Temmuz 2013, 01:55
Arkadaşlar, geçen gün NC700X kullanan bir polisle motor hakkında sohbet ettik. Adam özellikle artçının, arka tutamakların bacağına temas etmesinden dolayı bir süre sonra rahatsızlık hissetmeye başladığını söyledi. Motorun bu sebeple uzun yolda artçıyı yorduğunu belirtti. Bu doğru mudur ? 500 km'lik bir yolculuk artçı için yorucu oluyor mu ? Arkaya çanta takıldığında tutamaklar sökülüyor mu yoksa kalıyor mu ?

İstanbul'dan Ankara'ya gittik iki kişi. Değişmeli olarak kullandık. Ben 200 km kadar artçı oldum. O da molalı olarak. Popomda oluşan ağrıyı anlatamam. Daha doğrusu kuyruk sokumunda. 3-4 saat sandalyeye oturamadık arkadaşımla. Kendimizi otele attık ve uyuduk. Çok rahatsız arkası. Benim boyum 1.90 bacaklarım çok katlandı ve uyuşma oldu. Kesinlikle havalı yastık alınması lazım. Bir daha artçı olmam NC'ye. Ama tek başıma 600 km yol gittim, tek molayla. En ufak ağrı sızı olmadı. Artçı olarak tövbe :farao:

tastandidem
17 Temmuz 2013, 10:18
Seko bende 700s var ben dido ile ki esim olur balikesirden amasyaya 14 saat durmadan gittik. Ikimizdede baldirlarin koltuga temas eden yerleri haci ben moraririm dedi kullandigim krem izin vermem dedi. Anla... 700x nasildir bilmem ama s modelinde koltuk rahat konusunda ozurlu desem az, yok desem abarti olur. Ancak nasir olayi nedeni ile alisiyorsun herhalde.motor vana kamyonla gitti bizde ayni ekip dedik ki golun cevresini gezelim. Ne kadar marjinaliz degilmi:))) neyse 400km gezdik birsey olmadi ancak nedenini 15 dk bir resim cekmek icin inmeye ve tatvanda yani 200 km uzakta bir yemek yemege bagladik. Ne yazik ki okudugum ve kullandigim kadariyla ciddi bir koltuk sikintimiz var burda havali yastik disinda bunu nasil atlatiriz onu tartisalim fikri olan var mi.
Oturus pozisyonu konusunda dik oturmayacaksin 700s e... aman diyem omurgayi ilk benzinlikte birakirsin kuyruk sokumunu bitiriyor adamin. Hafif kambur, bas hafif egik, anlin on camurlugun en uc noktasini gosterecek sekilde ( bas egikki naked oldugu icin kaskin hava tasarimi ruzgari atsin yoksa boynunda agriyor) gidersen yol kisaliyor bedeninde gerilmiyor tecrube tabi sehirler arasi yollarda 7000 km oldu. (Bu arada ben bunlari yaziyorum ama ben duzlukte ve duble yol yan ruzgar yoksa 160 altina dusmuyorum iki kisi)
Surcu lisan ettiysek aff ola saygilarimla

Frieden
18 Temmuz 2013, 00:32
Her pazar temiz 500 yaptim bunun 100 km si Autobahn, donus yolu agrilar basliyor, ayaklari uzata uzata bi hal oluorum, tek tesellim gurupta ss kullananlarin olmasiydi onlar ikibuklum kopuyorlardir diye motive ediyordum kendimi :) sele bu motor icin iyi, cok konfor isteyende Touring BMW alsin :)

tastandidem
18 Temmuz 2013, 09:38
Ahhhh param olsa. agzin bal yesin insallah birgun oda olur bmw.... onu alirsam ben bakimlara almanya ya gotururum onu uzerinde uyurum bile ama iste para.... demekki bizim yoll hadii en fazla 600km molalarla. Sonra istirahat

ushuaia
18 Temmuz 2013, 09:50
Gobiyi bir yakından görmem lazım. En iyisi yerinde karar vermek sanırım.

Gobi'ye tek kask bile zor sigiyor. Benim Shark Speed-R XL kapak kapanirken kaski da 1-2 mm sikistiriyor.

purenake
18 Temmuz 2013, 14:38
GS serisi bakıyordum bu motoru görünce neredeyse vazgeçmiştim ama artçı için söylenenler büyük hayal kırıklığına uğrattı beni.

_Uzay_
18 Temmuz 2013, 18:20
GS al bence de. Şu sıralar ortalıkta çok fazla NC dolaşıyor :)

adiren
18 Temmuz 2013, 21:26
Gobi'ye tek kask bile zor sigiyor. Benim Shark Speed-R XL kapak kapanirken kaski da 1-2 mm sikistiriyor.

hmmmm. değerlendirrelim.

acayüp
23 Temmuz 2013, 03:10
Arkadaşlar bu modellerin Türkiyede şuan ulaştığı satış adedi hakkında bilgisi olan varmıdır.

Deryali
23 Temmuz 2013, 11:31
Arkadaşlar 2 adet farklı kullanıcılardan Integra Inceleme yazıları var göz atmak isterseniz 1 (http://motojektif.com/blog/oulgezen/2160/Honda-Nc700D-Integra-incelemesi) ve 2 (http://motojektif.com/blog/serci/2161/Honda-Nc700D-Integra-incelemesi-2).

http://www.motojektif.com/photos/blog/motojektif/abfa70914c564229b67560809b3fe76c.jpg

Reşit
23 Temmuz 2013, 14:22
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-kazasiz-132265239/detay/

Tuğrul
18 Ağustos 2013, 16:34
Verdiğiniz bilgiler çok yararlı, ben de almayı düşünüyorum, hala kullanıyormusunuz ?

Alfist
20 Ağustos 2013, 12:59
Topic'e azıcık renk gelsin:)

http://imageshack.com/a/img7/6879/3fed.jpg (http://imageshack.com/i/073fedj/)Uploaded with ImageShack.com (http://imageshack.com)

kaan32m
02 Eylül 2013, 12:32
Cbf 150 kullanicisiyim. Biraz tecrube edinmek icin aldim. Bir kac ay icinde model yukseltecegim. nc 700 x ve bmw bmw g650 gs arasinda gidip geliyorum. hangisi daha mantikli. Boyum 177 cm nc700 x 83 cm sele yuksekligi ile sikinti yasatirmi?

DARKSTAR54
02 Eylül 2013, 12:55
Benzinin 5.070 olduğu bir ülkede NC 700 yüzünde gülümseme oluşturur, boy konusunda da 1.77 boyla sorun yaşamazsın 218 kilo makina ama ağırlığını hiç bir zaman hissettirmez kullanması kolay...

Reşit
03 Eylül 2013, 13:58
Ne güzel motor yapmışlar, benzin zamlarından etkilenmiyoruz :cherry:

adiren
04 Eylül 2013, 15:14
Hep 20 liralık alıyoruz etkilenmiyoruz diyorsun yani :)