PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

adiren
10 Mayıs 2013, 11:44
Arkadaşlar daha önce de sordum ama cevap alamadım. Kullanan varsa bana ışık tutarsa sevinirim. Hepco becker motor koruma demiri nasıl sizce? Yeterince koruyabilir mi motoru ve yan grenajı?

twili
10 Mayıs 2013, 11:54
Arkadaşlar Kullanım kılavuzu ve servis kitapçığını alın, ezberleyin. Hiçbir sorununuz olmaz servislerle. :) Motosiklete binen insanların bu servis imkanları dahilinde motordan ve bakımdan anlaması bence şart. :) 1nci köprü de kaldınız diyelim, sizi gelip kurtaracak servis bile yok. Mobil servisleri giremiyor köprüye. Ancak çekici çağıracaksınız da vs vs. Hangi parçanın ne zaman değişeceğini öğrenin, önceden ebay vs bir yerden parçaları veya muadillerini edinin. Mesela ben zincir değiştirdim. DID 520 x-ring taktım. bir sonrakinde de Gold'unu takacağım, hatta dişlileri de gold ile değiştireceğim. Garanti'yi de kafanıza çok takmayın nasılsa Honda istediğini hemen garanti kapsamı dışına çıkartıyor. En basitinden elcik ısıtma veya çakmaklık bile orjinal aksesuar olmadığı ve yetkili serviste takılmadığı sürece yan sanayi ürün olduğu için elektrik aksamını garantiden çıkartır. Hele Xenon düşünen varsa direk garantiden çıkıyor. :)

laylow
10 Mayıs 2013, 12:13
Servis konusunda Ali bey en iyisidir.Ama honda genel anlamda bence çuvalladı.Bir anımı anlatim.Ben hep sıfır alırım motorları.Harleyimide sıfır almıştım,yağ keçelerinde sızıntı sorunu oldu gittim harleye servis motoru aldı conta yok elimizde bir kaç gün kalıcak bizde dedi sana bizim test motorunu verelim onu kullan dediler yolladılar.Hondada cbf 150 yi kran sorunu için götürdüm motor vermek ne kelime adamlar nerdeyse neden krank bozdun diye dövüceklerdi beni.Bir daha honda alırmıyım almam kesinlikle.bir ara ncyi satimde 1200 lük vfr toureri alim dedim sonra bu olaylar olunca anında tornistan yaptım.Nc artık ölene yada satılana kadar bende sonrada honda almam bana hizmet edicek adamdan motor alırım benim adama himet ediceğim adamdan motor almam.Bmw harley tirumph hep iyi hizmet gösteriyor

hllcan
10 Mayıs 2013, 17:53
servis ali kim?

Deryali
10 Mayıs 2013, 18:24
Arkadaşlar Orjinal NC700x Honda Ön Cam'ı takıpta sonra sıkılan veya memnun kalmayarak elinden çıkarmak isteyen olursa benimle iletişime geçsin :)

buberk
11 Mayıs 2013, 15:48
Bir abimizin isteği üzerine yapmıştım burada da paylaşırsam belki birilerinin işine yarar arkadaşlar.

http://r1305.hizliresim.com/19/c/myknp.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

besikcioglu
11 Mayıs 2013, 16:08
kime yakalanacaz ben degiştirmek istiyom makinayı 700s duşunuyom ama sigaradan kaptırsak makınayı iyi olurdu valla..

Deryali
11 Mayıs 2013, 20:40
Led sis farı taktım güzel oldu.
https://www.facebook.com/groups/350579598377133/

baybo
11 Mayıs 2013, 21:45
Led sis farı taktım güzel oldu.
https://www.facebook.com/groups/350579598377133/

Resmi burya ekleyebilirmisiniz face yokta:))

mertsnsz
12 Mayıs 2013, 00:21
Arkadaşlar daha önce de sordum ama cevap alamadım. Kullanan varsa bana ışık tutarsa sevinirim. Hepco becker motor koruma demiri nasıl sizce? Yeterince koruyabilir mi motoru ve yan grenajı?

valla kardeşim B'nde hepco var motoru olduğu yerde yatırdım grenaja hiç bi zarar gelmedi

adiren
12 Mayıs 2013, 13:00
valla kardeşim B'nde hepco var motoru olduğu yerde yatırdım grenaja hiç bi zarar gelmedi

Şekil olarak diğerlerinden daha güzel görünüyor. İşini de iyi yapıyorsa benim tercihim de sanırım hepco olacak
Teşekkürler cevabın için

Frieden
12 Mayıs 2013, 13:32
Selam herkeze, nc700s aldim 3 gun oluyor, 200 km yol yaptim, cok rahatti fevkalade esnek hareket kabiliyeti yuksek bi motor. lakin fazla zorlayamadim malum yeni makina, zaten siteyede yeni kaydoldum dedim arkadaslarada bi merhabamiz olsun iki satir bisiler karaliyalim.

reeper
13 Mayıs 2013, 00:21
Selam herkeze, nc700s aldim 3 gun oluyor, 200 km yol yaptim, cok rahatti fevkalade esnek hareket kabiliyeti yuksek bi motor. lakin fazla zorlayamadim malum yeni makina, zaten siteyede yeni kaydoldum dedim arkadaslarada bi merhabamiz olsun iki satir bisiler karaliyalim.
Hoşgeldin Frieden, kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle. 1000 km'ye kadar fazla zorlamaman en akılcı iş, arada, kısa süreli yüksek devir yaptır tabii ama serviste bana söylenen "Aynı devirde sürekli sürüş yapmayın", dikkat et aynı hız değil.

suzeko
13 Mayıs 2013, 00:33
Arkadaşlar, 7075 kalite alüminyumdan imal ettiğimiz, 22 mm çapında gidonlar için üniversal (gidon bağlantı cıvata eksenleri arası 37.5mm-32mm ayarlanabilir ) 30 mm yükseltme+20 mm çekme aparatına ait resimleri ekledim.
Ürettiğimiz aparat 22 mm çapındaki gidonu 29.81 mm yukarı kaldırırken, 19.80 mm geri çekiyor. Tabi montaj konumu düşünüldüğünde (ön amortisörlerin yere göre açısı) geri çekme toplamda yaklaşık 25 mm ye çıkarken yükseltme 26 mm lerde kalıyor.

Aparatın malzeme, işçilik ve üretim hassasiyetine gelince. Malzemesi 7075 serisi alüminyum, Yüksek mukavmetin, korozyona direncin ve hafifliğin tercih edildiği yerlerde kullanılan malzemedir.
Havacılık, gemi sanayi, otomotiv endüstrisi ve ordu donanım malzemesi olarak kullanılır. T6/T651 temper ise işlenebilirliği arttırarak kalıp malzemesi olarakta kullanılmaktadır.
Gidonun aparata oturacağı kısımın genişliği 28mm dir. Yani orijinal yatağından da, emsallerinden de daha geniş bir yatağa oturacağından gidon daha rijit duracaktır.
Aparatın işlemesi CNC dik işleme merkezi ve dijital kalıpçı freze tezgahında yapılmıştır.
Aynı malzemeden sadece 30 veya 20 mm yüselten (geri çekme yok) versiyonlarını da yaptım. Pazartesi resimlerini eklerim. Ama yok kardeşim ben 23 mm yükseltsin istiyorum diyen bir arkadaşım olursa onu da yaparım, sorun yok.
Ayrıca resimlerde gördüğünüz yüzey alüminyumun moblanmış yüzeyi. Ben ürettiğim aparatlardan bazılarını, ürettiğim radyatör korumalar gibi statik toz boya ile boyatacağım. İsteğe göre istenilen renge de boyatabilirim. Fiyatta bir değişme olmaz.

Özellikle NC 700X,S, CBF 600 gibi birçok modele uygun..
İlgilenenler için e-mail adresim turkkan.erkan@hotmail.com tel:0 532 28 28 704

http://i897.photobucket.com/albums/ac174/suzekom/DSC_3125_zps0d6c6005.jpg
http://i897.photobucket.com/albums/ac174/suzekom/DSC_3126_zps59d1adce.jpg
http://i897.photobucket.com/albums/ac174/suzekom/DSC_3118_zps40eee566.jpg
http://i897.photobucket.com/albums/ac174/suzekom/DSC_3117_zps4762bbde.jpg
http://i897.photobucket.com/albums/ac174/suzekom/DSC_3115_zps47340049.jpg

adiren
13 Mayıs 2013, 21:16
Bugün bayide gördüm motoru. Hayırlısıyla Çarşambaya teslim alırım :queen::queen::queen:
Heyecan dorukta. Çok yakışıklıymış canlı canlı be ya :queen:

reeper
13 Mayıs 2013, 22:34
Bugün bayide gördüm motoru. Hayırlısıyla Çarşambaya teslim alırım :queen::queen::queen:
Heyecan dorukta. Çok yakışıklıymış canlı canlı be ya :queen:
Hayırlı olsun Adiren, ben çok gidip geldim acaba 2012 temiz bir CBF600 mü alsam diye ama sonra 0 km NC daha sıcak geldi, iyi ki de öyle olmuş :) eski motoruna nazaran daha güçsüz ama emin ol gittiği yollar, trafiğe hakimiyet, hele de frenler kararını destekleyecek

adiren
13 Mayıs 2013, 22:47
Teşekkür ederim. Bir tek güç konusunda düşünceliyim ama, yeter diye düşünüyorum. Bakalım bir marşa basalım görücez

reeper
13 Mayıs 2013, 22:56
Güç konusunu kafana takma derim, CBF 1000 lerle Adapazarı gezisi yaptık, otobanda tamam fark atıyorlar ama sadece otobanda ve düz yerlerde. İş virajlı yollara, hele de köy yollarına gelince denge bir anda değişiyor :)

m.omer
14 Mayıs 2013, 11:43
Bugün bayide gördüm motoru. Hayırlısıyla Çarşambaya teslim alırım :queen::queen::queen:
Heyecan dorukta. Çok yakışıklıymış canlı canlı be ya :queen:

Hayırlısı olsun tekrar, artık pazar günkü kıyıköy gezisine NC ile gelirsiniz...

Deryali
14 Mayıs 2013, 17:49
http://motojektif.com/photos/blog/deryali/1733de7452b24af7bc3a5fff6f203fd2.jpg

http://motojektif.com/photos/blog/deryali/ae2d66046eb54b659fc4efc427563167.jpg

http://motojektif.com/photos/blog/deryali/a1d1ff9d92f94d799b346e8327369e3a.jpg

Nasıl olmuş :) dAHASIDA VAR...

inzell
14 Mayıs 2013, 18:08
Güç konusunu kafana takma derim, CBF 1000 lerle Adapazarı gezisi yaptık, otobanda tamam fark atıyorlar ama sadece otobanda ve düz yerlerde. İş virajlı yollara, hele de köy yollarına gelince denge bir anda değişiyor :)
CBF1000 şehiriçinde çok kıvrak bir motordur. 160'lık arka teker onun için konulmuştur zaten.
Açıkcası otoban dışında fark atamayışları kullanıcıların yetersizliği.

adiren
14 Mayıs 2013, 21:09
Arkadaşlar nc700x in sele yüksekliği ayarlanabiliyor mu? 3 cm kadar alçaltabilir miyiz? Yaptıran var mı acaba?

reeper
14 Mayıs 2013, 22:33
CBF1000 şehiriçinde çok kıvrak bir motordur. 160'lık arka teker onun için konulmuştur zaten.
Açıkcası otoban dışında fark atamayışları kullanıcıların yetersizliği.

İnzell, üstüne alınmana gerek yok, CBF serisinin karakteristiği belli ama NC alt devirlerde verdiği torkla virajlı yollarda farkını gösteriyor, yoksa CBF 700 yaparlardı değil mi :)

Kayasus
14 Mayıs 2013, 23:23
İnzell, üstüne alınmana gerek yok, CBF serisinin karakteristiği belli ama NC alt devirlerde verdiği torkla virajlı yollarda farkını gösteriyor, yoksa CBF 700 yaparlardı değil mi :)
Sayın Reeper, Bu forumdan bir çok insan bilgi alarak ona göre karar veriyorlar. Cbf1000 için yorumuna bende katılmıyorum. Bence kullanmadan biraz ön yargılı yorum yapmışsınız. Hakikaten nc çok avantajlı bir motor diğer motorlarla mukayese edildiğinde mutlaka üstün tarafları çıkıyor bu yüzden hepimiz zevkle biniyoruz. Ancak cbf 1000 ile manevra ve viraj konusunda aşık atamaz mümkün değil. Geçen cuma cbf 1000 kullandım ağzımın suları aktı bizim motor asla viraja onun kadar istekli değil. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim. Doğru bilgiyle Herkezin kendi kullanım amacına göre tercihini yapması daha iyi olur. Saygılar...

reeper
14 Mayıs 2013, 23:44
Benim anlatmak istediğim de o zaten, CBF neredeyse tamamen cadde (asfalt) konsepti üzerine düşünülerek üretilmiş bir motorken, NC 700X karışık kullanım (asfalt+stabilize) gözönüne alınarak üretilmiştir. Virajlı yoldan kastım, köy yolları gibi, kaplama kalitesi çok kaliteli olmayan, yüzey şekillerine göre genel kullanımla oluşmuş yollardır, E5 veya TEM gibi uluslararası standartlara uyularak viraj çap ve yükseklikleri belli standartlarda olan yollar değil. Yoksa NC, CBF'i döver gibi bir polemiğe girme niyetim yok.

Frieden
15 Mayıs 2013, 00:06
Hoşgeldin Frieden, kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle. 1000 km'ye kadar fazla zorlamaman en akılcı iş, arada, kısa süreli yüksek devir yaptır tabii ama serviste bana söylenen "Aynı devirde sürekli sürüş yapmayın", dikkat et aynı hız değil.

Tesekkurler Reeper, Hepimize kazasiz eglenceli gunler. Ben servise sordum ozellikle bu konuda herhangi bisey soylemedi. Bende cok kasmadim otobanda bastim 30-40 km onun disinda zaten sehir ici ve dag yollariydi. arada hizlanmak istiyorinsan 1,2,3 seri kalkislar yaptim arada sirada. otobandada fazla basamadim 120 den sonra ruzgar cok etkiledi, 140 oldu iyice sarsti guvenemedim, 120-130 gittim hep. bakalim bi skinti olmaz umarim.

GP500-1st
15 Mayıs 2013, 00:12
Sayın Reeper, Bu forumdan bir çok insan bilgi alarak ona göre karar veriyorlar. Cbf1000 için yorumuna bende katılmıyorum. Bence kullanmadan biraz ön yargılı yorum yapmışsınız. Hakikaten nc çok avantajlı bir motor diğer motorlarla mukayese edildiğinde mutlaka üstün tarafları çıkıyor bu yüzden hepimiz zevkle biniyoruz. Ancak cbf 1000 ile manevra ve viraj konusunda aşık atamaz mümkün değil. Geçen cuma cbf 1000 kullandım ağzımın suları aktı bizim motor asla viraja onun kadar istekli değil. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim. Doğru bilgiyle Herkezin kendi kullanım amacına göre tercihini yapması daha iyi olur. Saygılar...

NC 700'ün viraj karakteristiğini bilmiyorum ama hızın 0-150 km arası(anlık 160-170 ler olabilir) kullanıma izin veren virajlı yollarda CBF1000 güç avantajı(+55) hemen hemen hiçbir işe yaramaz.

Aşadaki videoyu sonuna kadar izlerseniz R1 ile ER6-N viraj yapıp kapısıyor ve R1 sürücüsü birçoğumuzdan iyi viraj yapmasına rağmen aradaki 100 beygiri avantaja çevirmeyi birtürlü başaramıyor. Hatta bir virajda hata yapınca liderliği geri alamıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=wNASsF1xsGM

Kısaca NC700 ün 150 ye kadar hızlanması geyet istekli bu tarz yollarda tecrube kazanır.

inzell
15 Mayıs 2013, 00:28
Reeper üstüme alınacak ne var, burası bir paylaşım platformu bende bilgimi paylaştım. :)
Lakin CBF1000 düşük devirde çok torklu makinedir, SS motorlar gibi değildir.

NC700: 62nm/4.750dd
CBF1000: 96nm/6.500dd

Kaldı ki CBF1000 4.750dd bile 70nm üzerinde tork üretiyor. :P

Frieden
15 Mayıs 2013, 00:49
Nc serisi eglenmek icin yapilmis bu cok belli, cok rahat, her konuda kendine gore basarili. Ben tavsiyeler sonucu aldim, isvicrede Motor ehliyeti sinavi cok kapsamli her hareketi hatasiz yapmalisiniz Slalom, fren, panik fren, kontra, viraj cizgisi vs gibi pek cok test var. ayrica uzman artcin olup oturuyor ensene, akar trafikte 30-40 dakika suruyorsun sinyal omuz bakisi, tramvay ve toplu tasima yollari, yaya gecidi, hiz limitleri, guvenli Durus, runde (ada) giris cikislari, otoban girisi, sollama, yani hata Kabul etmeyen isvicre zihniyeti. arkadaslarimdan bazilari 600 luk ninjalarla, 1000lik makinalarla gecemediler. Azami kontrol gerektiren bi sinav. Sunu soyleyebilirimki Nc adama ehliyeti 2 kere aldirir. ben 1000cc hornet te alirdim ama is sana gore olan motoru secebilmekte. 125ps 92kw kawasakiyi alip s*ca s*ca suren hatta motora tovbe edenleri gordum, motorum bana oyle guven veriyorki kendimi yillardir motosiklet kullaniyormus gibi hissettiriyor.

Kayasus
15 Mayıs 2013, 01:17
NC 700'ün viraj karakteristiğini bilmiyorum ama hızın 0-150 km arası(anlık 160-170 ler olabilir) kullanıma izin veren virajlı yollarda CBF1000 güç avantajı(+55) hemen hemen hiçbir işe yaramaz.

Aşadaki videoyu sonuna kadar izlerseniz R1 ile ER6-N viraj yapıp kapısıyor ve R1 sürücüsü birçoğumuzdan iyi viraj yapmasına rağmen aradaki 100 beygiri avantaja çevirmeyi birtürlü başaramıyor. Hatta bir virajda hata yapınca liderliği geri alamıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=wNASsF1xsGM

Kısaca NC700 ün 150 ye kadar hızlanması geyet istekli bu tarz yollarda tecrube kazanır.

Tabiki tecrube çok önemli tecrubesiz birine göre scooter bile bizim motoru yer. Mesele + güç değil cbf 1000 çok fena viraja giriyor sadece bir kullanmanızı tavsiye ederim. Bunun yanında güç ve tork da olunca insan baya hevesleniyor. Bu bizim motoru kötü yapmıyor bizim motorumuzda tabiki kolay kullanımlı viraj gayet rahat ama kardeşim cbf 1000le bir viraja girin bir manevra yapın nedemek istediğimi anlayacaksınız.


Nc serisi eglenmek icin yapilmis bu cok belli, cok rahat, her konuda kendine gore basarili. Ben tavsiyeler sonucu aldim, isvicrede Motor ehliyeti sinavi cok kapsamli her hareketi hatasiz yapmalisiniz Slalom, fren, panik fren, kontra, viraj cizgisi vs gibi pek cok test var. ayrica uzman artcin olup oturuyor ensene, akar trafikte 30-40 dakika suruyorsun sinyal omuz bakisi, tramvay ve toplu tasima yollari, yaya gecidi, hiz limitleri, guvenli Durus, runde (ada) giris cikislari, otoban girisi, sollama, yani hata Kabul etmeyen isvicre zihniyeti. arkadaslarimdan bazilari 600 luk ninjalarla, 1000lik makinalarla gecemediler. Azami kontrol gerektiren bi sinav. Sunu soyleyebilirimki Nc adama ehliyeti 2 kere aldirir. ben 1000cc hornet te alirdim ama is sana gore olan motoru secebilmekte. 125ps 92kw kawasakiyi alip s*ca s*ca suren hatta motora tovbe edenleri gordum, motorum bana oyle guven veriyorki kendimi yillardir motosiklet kullaniyormus gibi hissettiriyor.

Öncelikle motorunuz hayırlı olsun. Allah güle güle kazasız belasız kullanmak nasip etsin. S modelinin X e göre daha kolay kullanımlı olduğu ve manevranın daha üstün olduğu söyleniyor ama ben s modeli hiç denemedim her hangi bir fikrim yok. Yeni motorda ilk beşyüz kilometrede mümkün olduğunca farlı vites ve farklı devirlerde asla tam gaz yapmadan fren ve lastik performansının alışma evresinde olduğu bilinciyle yol almak faydalıdır. İlk 500de mümkünse 3000 deviri geçmeden 500den sonra hafif hafif yoklamalı 4000 deviri yinede geçmeden kullanılırsa iyi olur. Valla imrendim keşke Ülkemizde de ehliyet sınavı en az bu kadar bilgi ve beceri istese. Benim sınava girdiğim zamanda biri motoru kaldırırken stop ettirmiş ardından ayaklar yerde gide gide yinede ehliyeti almıştı. Bir arkadaşın R1 motoruna kısa süre kullandım kısa sürenin nedeni daha fazla kullanmak istemememdi bana kullanımı hiç güven vermediği gibi hiçde hoşlanmamıştım. Bence nc ona göre çok daha kolay kullanımlı keyifli bir makine. Belkide o motorun tarzı bana tersdi. Yanlız CBF 1000 e oturduğumda ve manevra yaparken asla bizim motor gibi ağırlığını hissettirmiyor ve manevra viraj yeteneği bariz üstün. Güven konusunda tamamen size katılmamla birlikte her zaman kontrolün bizde olduğunu hissettiriyor.

Yanlız arkadaşlar sezarın hakkını Sezarada vermek gerekir. Yiğidi öldür ama hakkını ver. İmkanınız olursa CBF 1000 kullanmanızı tavsiye ederim ön yargılı olmamak lazım. Saygılar...

apn
15 Mayıs 2013, 16:46
Merhaba arkadaşlar;
Çok acil bir sorum var bende nc 700 s almayı planlıyorum 2. el olarak. Fakat bu motorların euro spec modelleri varmış beygiri düşük. Acaba bunu nasıl anlarız?

okkesh79
15 Mayıs 2013, 17:01
Merhaba arkadaşlar;
Çok acil bir sorum var bende nc 700 s almayı planlıyorum 2. el olarak. Fakat bu motorların euro spec modelleri varmış beygiri düşük. Acaba bunu nasıl anlarız?

iyi günler kardeş
alacağım makinenin ruhsatında yazan bir rakamdan anlayabilirsin motor güçü kısmında 38,1 kw yazıyorsa bu normal olan yani 50,8 PS dir. Euro Spec olanlarda motor güçü kısmında 35kw yazar o da 46.7PS dir ...:cherry: :cherry::cherry:

apn
15 Mayıs 2013, 21:05
Teşekkür ederim;
Peki Bu sürüşte çok fark eder mi?

canekin
15 Mayıs 2013, 21:31
Teşekkür ederim;
Peki Bu sürüşte çok fark eder mi?

Hiçbirşey.

Tork değerleri aynı 2 modelin,yanılmıyorsam.

Reşit
16 Mayıs 2013, 03:18
2. el kriterleriniz nedir acaba? Fiyat, km, aksesuar vs.

apn
16 Mayıs 2013, 16:06
Aksesuar olarak; Orta sehpa,tur camı, koruma demiri ve top case olması benim için avantaj. Bunlara ihtiyacım var.
Fiyat göreceli bir kavram tabi :)
KM herkesin aradığı gibi düşük olması :) en fazla 10.000 civarı gibi
Esas olan motorun kendisi tabi :)

laylow
16 Mayıs 2013, 16:43
benim motoru satim size 20 000 e arka sayfalarda fotoları vardı full artı full derler ya ondan :)

Deryali
16 Mayıs 2013, 17:54
NC700x ile İtalya turu planlamaya başladım.
Arka çanta ve Tur camı almak şart oldu.
Camı orjinal alacağım ama arka çanta Hepco kare olacak muhtemelen...

laylow
16 Mayıs 2013, 18:13
büyük kilitlerden al bir kaç tane italyada boş bırakmaya gelmiyor hiçbirşey

baybo
17 Mayıs 2013, 01:08
Selam herkeze, nc700s aldim 3 gun oluyor, 200 km yol yaptim, cok rahatti fevkalade esnek hareket kabiliyeti yuksek bi motor. lakin fazla zorlayamadim malum yeni makina, zaten siteyede yeni kaydoldum dedim arkadaslarada bi merhabamiz olsun iki satir bisiler karaliyalim.

Hayırlı uğurlu olsun güle güle kulanın

adiren
17 Mayıs 2013, 23:06
Ben de bugün aldım motorumu. Daha 15 km yol yapabildim bayiden eve kadar. Pazarı sabırsızlıkla bekliyorum yol almak için :queen::queen::queen:

reeper
17 Mayıs 2013, 23:24
Ben de bugün aldım motorumu. Daha 15 km yol yapabildim bayiden eve kadar. Pazarı sabırsızlıkla bekliyorum yol almak için :queen::queen::queen:

Hayırlı olsun, kazasız keyifli sürüşler. Arkadaşlar Ağva civarında kalite-fiyat açısından bildiğiniz, kahvaltı mekanları var mı?

baybo
17 Mayıs 2013, 23:39
Ben de bugün aldım motorumu. Daha 15 km yol yapabildim bayiden eve kadar. Pazarı sabırsızlıkla bekliyorum yol almak için :queen::queen::queen:

Hayırlı uğurlu olsun güle güle kulanın

Deryali
19 Mayıs 2013, 14:04
Beyler
www.motojektif.com/atolye'ye bir göz atın fikirlerinizi söyleyin..

TheTurk_01
19 Mayıs 2013, 17:44
S.a Arkadaşlar bende NC700XA almayı düşünüyorum hoşuma gitti acıkcası hemde uzun yol gezilerine cıkmayıı planlıyorum sag sol araka canta takılması büyük avantaj gezi yapmak için
kullanan arkadaşlar nekadar yaktıgı kullanımı avantaj ve dezavantajları varsa bilgi verebilirmi
bu yaz 1 aya kadar almayı düşünüyorum

bebeoglu
19 Mayıs 2013, 23:54
Arkadaslar gri ve beyaz nc700 x lerimizi konsuk motordan aldik xumartesi gunu bugun itibariyle 450 km yol yaptik cok ekonomik
Bir motormus gercekten 1 ve 2 viteste gercekten torku hissediyorsunuz yalniz aklima takilan bir kac soru var cevaplaya bilirseniz seviniriz. 1) gri oln nc 700x de hiss isigi yanip sonmuyor digeride kontak kapali iken surekli yanip sonuyor guzel bir hava katiyor buda digerinde bu isigi nereden acicaz. 2) Bize verilen el kitaplarinda turkce olan yok temin edebilecegimiz bir yer varmi. 3)Motorlarimizi bostan birinci vitese gecirirken tak die bir ses geliyor ve motorlar hafif irkiliyor bunlar rodajdan sonra duzeliyormu. 4) motorlarlarin orjinal camlari kesinlikle yetesiz givi cam almayi dusunuyoruz tavsiye edermisiniz en uygun nereden satin alabiliriz simdiden cevapladiginiz icin tesekkurler

tastandidem
20 Mayıs 2013, 08:16
Bebeoglu önce tabletten yazıyorum sacmalayabiliyor kusura bakmayın. Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun. Tüm motorlu kardeşlerime Allah kaza vermesin.
1 hisss ışığı nerden yanıyor unuttum ama kadıköy mototaldan sana hertürlü yardımı yaparlar ben oradan aldım türkçe kılavuzda verdiler
2 o tak sesi kesilmiyor ben şehirler arasi 10000 deyim ve alıştım
3 bende canta alacagim bunun dezavantajları bir eskisi kadar basamayacaksin hava dinamiğini bozuyor ayrıca çantalarını güvenliği için, yani 140 son hızın olacak diyor kullanan arkadaşlar yakıtında bir nebze arttiyomus ancak yer acisindan ve ardıç güvenliği acisindan gerekli. Basınca ardıç geriye gidiyor makina saha kalkmak istiyor
4 ben naked kullanyorum yani 700x konusunda yorum yapamam zaten bende cam yok

zaganos paşa
20 Mayıs 2013, 15:53
arkadaşlar herkese slm
aranıza yeni katılanlardanım.aslında klasik motor hastasıyımdır(bmw 54model r 25/3 sahibiyim)ancak sık kullanımlık ve kullanımı rahat uzun yol yapabileciğim motor bakıyorum.yani aslında 4 tekerden 2 tekere geçiyorum.:)
aprilia mana 850gt mi,honda nc 700s yada x mi?
mukayeseme yardımcı olursanız sevirim.

_Uzay_
20 Mayıs 2013, 16:04
arkadaşlar herkese slm
aranıza yeni katılanlardanım.aslında klasik motor hastasıyımdır(bmw 54model r 25/3 sahibiyim)ancak sık kullanımlık ve kullanımı rahat uzun yol yapabileciğim motor bakıyorum.yani aslında 4 tekerden 2 tekere geçiyorum.:)
aprilia mana 850gt mi,honda nc 700s yada x mi?
mukayeseme yardımcı olursanız sevirim.

Mana da iyi motormuş tip olarak. İkisini karşılaştıracak bilgim yok. Fakat yedek parça ve servis ağına göre karar vermen senin için daha iyi olacaktır bence.

laylow
20 Mayıs 2013, 17:21
Mana alma son sahibi olursun tabi son sahib olmak istiyorsan