Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Ferhat09
22 Nisan 2013, 17:51
Arkadaşlar Honda CBR 250 R var bende 6000 km. oldu boyun uzun olduğu için (1.90) tabii görenler bana küçük geldiğini söylüyorlar. Açık yazayım çok param yok ancak şu sıralar aklımdan NC 700 XA modeli almak geçiyor bu model nasıldır benim boyuma göre olur mu? sele yüksekliği 830 mm. yazıyor. bu model iyi midir? yorumları okudum güzel bir model gibi duruyor siz ne önerirsiniz? Selamlar... Ayrıca 250 R den de oldukça memnunum ama insan işte gene de model değiştirmek istiyor...
Deryali
22 Nisan 2013, 18:01
Asansörümüzü taktık...
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/a12e57f2b8e44064a0f2104a261e120e.jpg
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/bf881e0c27604f47bb4b638bcb6533ac.jpg
Artık cam aşağı yukarı hareket ediyor. Mis gibi oldu. :)
reeper
22 Nisan 2013, 19:14
Deryali, asansör ne kadara mal oldu?
Deryali
22 Nisan 2013, 22:58
60 tl hocam
ferdinandd
22 Nisan 2013, 23:03
Asansörümüzü taktık... Artık cam aşağı yukarı hareket ediyor. Mis gibi oldu. :)
Gayet güzel olmuş. İşlevsel osada görselin içine eden tuhaf ekstra camların yanında hakikaten miss gibi bi çözüm, elinize sağlık :cat:
suzeko
22 Nisan 2013, 23:51
Arkadaşlar dün gidon yükseltme, ve yükseltme +yakınlaştırma aparatı için çalıştığımı söylemiştim. Durum şu yükseltici (3cm) 60 tl. Yükseltici+yakınlaştırıcı (3cm+2cm) 80 tl. Malzeme alüminyum.
reeper
23 Nisan 2013, 00:40
Deryali üstadım, asansör takmak tur camına gerek bırakmayacak iyileşmeyi sağlıyor mu? Yoksa asansör olduğu halde göz hizamıza kadar gelen camları takmak zorunda mıyız :) Suzeko Erkan, servisle irtibattayım, eğer kablolar yetişir derlerse yükseltme+yaklaştırma, aksi taktirde sadece yükseltme konusunda yardımını isteyeceğim.
Deryali
23 Nisan 2013, 09:33
reeper şöyle söyleyeyim, 100km hıza kadar asansörsüz göğsümde %100 rüzgar hissediyorsam şuan %50 ye düştü basınç.
Ama yanlardan falan alıyorsun yinede rüzgarı.
Vidaları gevşetip yolda iyice deneyeceğim bir aşağı bir yukarı bakalım en verimli yükseklik hangisi :)
laylow
23 Nisan 2013, 09:40
Deryali alınma ama rüzgardan neden bu kadar kaçıyorsun?Motosikletin doğasına aykırı.Belli br yükseklikte olmalı cam oda kışın gerekli.Yazın cama gerek yok.Amaç motorsikletle rüzgarı hissetmek bütün duyguları harakete geçirmek.
Deryali
23 Nisan 2013, 09:50
Bilakis hocam ben rüzgarı seviyorum o yüzden touring cam almaktan kaçınıyorum..
Sadece göğüsteki baskıyı azaltmak adına asansör taktım asansörün amacı camın altında boşluk açmak ve hava sirkülasyonunu azaltmak...
laylow
23 Nisan 2013, 10:30
okumadın yazının başını kusura bakma ozaman haklısın.Bir an kendimi goldwing forumunda sandım gibi oldu :) o kadar cam cam muhabbeti geçince.Bir camın ardından yolu görmek kadar kötü bir motosiklet deneyimi düşünemiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------
Gidonu yakınlaştıran arkadaşların dikkat etmesi gereken husus artık eskisi gibi araziye giremiceksiniz,kontrollerinizi yükseltmek okey ama çok fazla kendinize doğru çekmemeye çalışın.Yükseltmekde v,raj kabiliyetinizi düşürür.Bana kalırsa nc nin gidonu mükemmel hem viraj hem offroad hemde konfor için uygun.zevkler renkler meselesi tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/734351_10151326424357047_432701865_n.jpg
kamera arkası çekimimim
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/379285_10151228426922047_1405575234_n.jpg
kısa bir arazi sürüşü sonrası :)
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/486136_10151296928747047_1014464345_n.jpg
ürdün
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/59039_10151111877652047_1354842071_n.jpg
ncden daha iyi tek motor
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/61246_10151111877577047_1686660667_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/598449_10151111876157047_682767357_n.jpg
dincer59
23 Nisan 2013, 16:26
mertsnsz arkadaşım bu iki kask arasından sana araştırmalarıma dayanarak schubert c3 proyu tavsiye ederim. Benimde kask ihtiyacım var ve konuyu bayaa bi araştırdım diyebilirim schubert su anda flip-up kasklarda en aerodinamik kask. zaten bi c3 bide c3 pro modeli var ve c3 pro yüksek hızda daha az gürültülü olsun diye bikaç aerodinamik eklentiye sahip bu kaskla 170-180 km hızlarda konforlu yolculuk mümkün deniyor şahsen ben bundan alacağım. Zaten kask konusunda da en iyi markalardan biri schubert.
Deryali
23 Nisan 2013, 18:34
laylow sana katılıyorum bugün bir kaç fotoda benden olsun;
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/ed1e38f0d9e0472db5b299854eb4517e.jpg
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/85375a17374348049f7f35b37d251a53.jpg
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/fdecccf331cd46e29da06e38541a29f7.jpg
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/0b1db81556924499be1b7248bc5b66ee.jpg
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/4ab7c3937fe64acc998f9c63933342b1.jpg
laylow
23 Nisan 2013, 19:10
sendemi fotografçısın :) bende çekiyorum dergiler için ve reklam aanslarına.Ama full time değil sadece haftasonları.Gezi dergilerine ve moda dergilerine çekiyorum en çok.Gezide beleşe gezmek gibisi yok :)
http://oi35.tinypic.com/28i0qc1.jpg
bendede schubert kask var yeni aldım.C2 vardı daha önce çok memnundum bu c3 Schubertin dışında tonla kaskım oldu ama schuberti tek geçerim.
Montumda barbour international wax cotton.Aynı zamanda klasik bir motorum oldugu için genelde bu montu giyiyorum.Tamamen su geçirmez ve rüzgarda geçirmez haliyle ve çok ince.Yaklaşık 10 senedir giyiyorum.
Tabi korumalı montum da var belstaff long way round ama onu sadece uzun yola çıkıcagım zaman giyiyorum.Koruma önemli tabi ama belli zaman sonra insan şehirde sürdüğünde korumaz tercih edip kumar oynuyor :( ama zaten ölümsüzlüğü düşünüyor olsaydım motorada binmezdim dimi :)
Neyse kötü örneğim örnek almayın haha
Deryali bir gün dolaşalım senle evlerimiz yakınsa ben caddebostandayım.
Deryali
23 Nisan 2013, 19:56
Yakın sayılırız Caddebostan'dan Kartala doğru devam et sahilden 10km sonra bulursun beni :)
Birazdan geçeceğim o taraflara bir kahve içebiliriz istersen :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
Ne güzel sen bu işi paraya dönüştürüyorsun ben de sağlam fotolar çekiyorum ekipman falan da var ama sadece hobi için..
Bende Ajanslar için çekmek isterdim doğrusu :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
hadi bir iki foto daha...
http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/ec0be350-c4b3-4343-83fe-78657979b707.jpg
http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/01898e69-5e51-4529-8400-20e5329e4add.jpg
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/4d4905facf2b4216a81ed2f3efc22439.jpg
laylow
23 Nisan 2013, 20:31
Ben sanırım bütün ekipmanı sallıcam çünkü geçen gün olympus omd-5 diye bir kamera aldım,inanılmaz bir kalitesi var onu aldıgımdan beri dslr larımı kullanmıyorum.Ufacık kamera fark edilmeden bile fotograf çekiyorum çok hafif,kesinlikle öneririm.Varya eve geçmesem buluşurduk hanım yemek yapıyor :( ama daha iyi organize olalım özelden sana bilgileri geçim dostum.
ihakanvardal
23 Nisan 2013, 21:29
Arkadaşlar Selamlar,
Uzun zamandan beri NC x için hep gel gitler yaşadım. Alsam mı almasam mı. Gider mi gitmez mı gibi sorular derken sizlere danışmak istedim. VFR 800 kullanıyorum ve motorumdan çok memnunum ama şehir içi yakıtı beni fazlasıyla üzüyor. Yaz kış motor üstünden inmeyen biriyim ve haftasonları hep kendime rotalar çizerim. En son geçtiğimiz pazar günü 3 VFR ile istanbul-tekirdağ-malkara-keşan-gelibolu-ecabat ordan da vapura binip çanakkale-balıkesir-bursa-yalova-istanbul güzergahında 800km yol yaptık günü birlik ve VFR hakkını verdı sonuçta uzun yol için tasarlanmış bir motor.
Şehir dışında 160km/h ortalama ile 5,5 Litre yakıyor ama şehir içinde 9 Litreyi gördüğüm günler de oldu. Bu yüzden NC ye yönelmek istiyor bir yanım bir yanım da 2 silindir ve 50 hp den dolayı yapma VFR yi mumla ararsın diyor.
Sizlere danışmak istediğim kafamdaki soru işaretleri şunlar;
- uzun yol da VFR yi aratırır mı?
- yol tutuşu ve virajlardaki karakteri nasıl?
- yakıtı gerçekten şehir içinde 3 litre mi?
- uzun yolda kuyruk sokumunda çok ağrınız oluyor mu? (Bmw F650 den çok iyi bilirim)
- ara hızlanmalarda tatmin edici mi? Yani ani bir durumda güç gaz kolunda hazır mı yoksa boğuk mu?
Zahmetli cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar
laylow
23 Nisan 2013, 21:53
vfr yi satma,yanına bir scooter gibi birşey al şehir içinde onu kullan.Nc700x in faydasını yakıt açısından göremezsin.vfr nin fiyatı belli 14 15 e anca satarsın senesini bilmiyorum ortalama söyledim.nc alıcaksın üstüne 6-7 tl gidicek.
zaten bu farkı kapatman baya bir sene alır :) senede 35 000 km falan binmen lazım.O yüzden sana 3-5 tl lik bir scooter gider yada cbf 150 gibi birşey.vfr satılmaz güzel motordur onuda arada çıkarır gezersin.Bu benim seneryom.
nc 3.5 litre yakıyor
uzun yolda yoruyor kuyruk sokumu kalmıyor
ara hızlanması iyi ama bir vfr değil bunu unutma
yol tutuşu vfr ile aynı neredeyse
kısaca alma vfr verilmez.
ihakanvardal
23 Nisan 2013, 22:04
vfr yi satma,yanına bir scooter gibi birşey al şehir içinde onu kullan.Nc700x in faydasını yakıt açısından göremezsin.vfr nin fiyatı belli 14 15 e anca satarsın senesini bilmiyorum ortalama söyledim.nc alıcaksın üstüne 6-7 tl gidicek.
zaten bu farkı kapatman baya bir sene alır :) senede 35 000 km falan binmen lazım.O yüzden sana 3-5 tl lik bir scooter gider yada cbf 150 gibi birşey.vfr satılmaz güzel motordur onuda arada çıkarır gezersin.Bu benim seneryom.
nc 3.5 litre yakıyor
uzun yolda yoruyor kuyruk sokumu kalmıyor
ara hızlanması iyi ama bir vfr değil bunu unutma
yol tutuşu vfr ile aynı neredeyse
kısaca alma vfr verilmez.
Tarafsız yorumun için çok sağol laylow. VFR de o kuyruk sokumu ağrısı olmuyor birtek uzun bi ara (2 saat durmadan) kullanıldığında bel ağrısı oluyor ama 10 dakkalık bir mola ile devam ediyorum. Dediğin gibi bitane scooter almak mantıklı olacaktır. Tek korkum şu, motoru aldığımda 38 bindeydi kasım da almıştım ve şu anda 47 binde. Malum ülkemizde millet kilometre düşürüp öyle satıyor ben böyle bir şerefsizliği yapamayacağım için ve bu gidişle motorum sene sonuna kadar 60.000 i çok rahat göreceği için satarken zorlanırım diye düşünüyorum.
laylow
23 Nisan 2013, 22:36
Yani seçim senin,paraya ihtiyacın varsa yada motora ısınamadıysan sat nc700 yada başka bir motor al.Ama altındaki motor en az 150 000 km hiç sorun çıkarmaz motor aksamı olarakdan.Tabi iyi kullanıldıysa.nc700x için ömrüde 240 000 gibi duruyor.Scooter alman şart eğer büyük ekonomi yapmak istiyorsan.Bende mesela birtane de ufak motor var.İşlerimi hep onla görüyorum çünkü büyük motoru sağa sola sürtersen epey masraflı olur.Ufak motoru her gün çsürütoyurm çiziyorum üzülmüyorum.ben motorlarımı uzun süre kullanıyorum hep.Masraf çıkartıcagı vakit de satıyorum.Ama nc700x i sanırım daha erken satıcam çünkü zevk alamıyorum fazla.Sanırsam triumph 1200 yada 800 alıcagım.yüzde 80 tiger 800 olucak.Biraz fazla yaksın ama zevk alim.nc700 dizel araba gibi yakmıyor ama zevkde vermiyor.
O yüzden sana vfryi tut dedim vfr gibi motor artık üretilmiyor.Bak bütün markaları araştır vfr gibi güzel makina varmı?bir kere şekli çok güzel,motoru çok iyi tam bir klasik.Bende zamanında er 5 vardı sıfır almıştım.En çok sattıgıma pişman oldugum motordu mesela şimdi onun gibi klasik üretmiyorlar.Hep böyle tipsiz tipsiz makinalar.
ihakanvardal
23 Nisan 2013, 22:54
Triumph tiger acayip bir motor:cat: hele bitane video vardı film tadında orda dikkatimi çemişti.
Fikirlerin içn çok sağol içime su serptin resmen. Tam satiyim diyorum ama üstüne de binince iyiki benim diyorum v.s
Neyse daha fazla uzatmıyım bu mevzuyu en iyisi:cherry:
reeper
23 Nisan 2013, 23:52
ihakanvardal, sen servis olarak DB'yi kullanıyorsun sanırım, bugün servise uğradım bir iki soru için, oradaki bir arkadaş beni sizin gruptan birine benzetip "haftasonu Çanakkale yapan siz miydiniz" diye sordu, senin mesajı okuyunca anladım ne demek istediğini :) Laylow, tur camını sorduk diye bize laf ediyoırdun rüzgarı kestiği için, sendeki nedir hocam :) :) :) Deryali, keşke siteye erken baksaymışım, bugün hava güzeldi ama tek başıma binmek hiç çekici gelmedi, buluşur, tanışırdık ya, kısmet başka bahara kaldı.
ihakanvardal
24 Nisan 2013, 00:55
ihakanvardal, sen servis olarak DB'yi kullanıyorsun sanırım, bugün servise uğradım bir iki soru için, oradaki bir arkadaş beni sizin gruptan birine benzetip "haftasonu Çanakkale yapan siz miydiniz" diye sordu, senin mesajı okuyunca anladım ne demek istediğini
Aslında Ali Esengüle giderdim hep ama bu sefer burası benim işime geldi ve artık Gökhana gitmeyi düşünüyorum hem fiyatları daha uygun hem daha cana yakın bir ortam var. Senin dediğin benzetme olayını şimdi çözdüm :) Aslında bana değil başka VFR olan arkadaşımızla karıştırmışlar :) buyuk ihtimalle de Hasan dedi bunu ;)
GP500-1st
24 Nisan 2013, 03:09
Triumph tiger acayip bir motor:cat: hele bitane video vardı film tadında orda dikkatimi çemişti.
Fikirlerin içn çok sağol içime su serptin resmen. Tam satiyim diyorum ama üstüne de binince iyiki benim diyorum v.s
Neyse daha fazla uzatmıyım bu mevzuyu en iyisi:cherry:
Laylow arkadaşın dediği gibi ikinci bir ufaklık düşünürseniz 2011 de çıkan CBR125 de cuk oturur bence. adeta 125'lik VFR gibi. sürüş pozisyonu 1'e 1 aynı, zaten sizin bundan sikayetiniz yok. şehir içinde 2.7 litre yakar. Çevre yolunda ise son sürat olarak 120-130 km hız yapabilir. Ayrıca çok hızlı bir ikinci eli var. Satmak hiçsorun değil. Para kaybınız bile olmayabilir
Böyle bir ikiliyle şehir içi görevlerini minik VFR cbr125'e verirseniz, VFR800 hafta sonu daha da iştahlı yol alır:)
Deryali
24 Nisan 2013, 09:26
VFR800 ü kısa bir süre önce kullanma şansım olmuştu,
Uzun uzadıya tekrar yazmayayım dilerseniz http://motojektif.com/blog/deryali/2/Vfr-800-Deneyimi buradan okuyabilirsiniz,
Kısaca şöyle söylemek isterim, VFR gerçekten harika bir motor, herşeyden önce çok güçlü kullanması çok zevkli,
Ancak bu kadar gücü nerede kullanacaksınız ? Dur kalklar özellikle yazın bir işkence, motordan gelen sıcaklık havanın sıcaklığı ile birleşince çekilmez oluyor..
Tamam gazı açıp uzayarak motorun hakkını vereceksen sorun yok..
O yüzden kendinize sormanız gereken motorunuzu % kaç TEM'de otobanda kullanıyorsunuz eğer %80' ise VFR'ye devam..
NC700x All Round bir motosiklet elbette uzun yolda vfr'nin yanına yaklaşamasada hiç fena değil.
Bu makine viraj için yaratılmış resmen kendi giriyor virajlara, ara hızlanmaları ve gaza tepkisi çok güzel, roku çok yüksek gücü çok fazla değil ama yinede o gücün hepsini Kartal-Umraniye arası TEM'de bile bitiremiyorsun, motorun tam gücünü kullanacak yol İstanbul'da yok gibi..
Şehir içinde scooter kadar kıvrak. Yakıt bende şuan 3.3 şeklinde devam ediyor.
Yeni bir teknoloji... VFR + Scooter da tabi bir çözüm.
karar sizin.
laylow
24 Nisan 2013, 10:32
ihakanvardal, sen servis olarak DB'yi kullanıyorsun sanırım, bugün servise uğradım bir iki soru için, oradaki bir arkadaş beni sizin gruptan birine benzetip "haftasonu Çanakkale yapan siz miydiniz" diye sordu, senin mesajı okuyunca anladım ne demek istediğini :) Laylow, tur camını sorduk diye bize laf ediyoırdun rüzgarı kestiği için, sendeki nedir hocam :) :) :) Deryali, keşke siteye erken baksaymışım, bugün hava güzeldi ama tek başıma binmek hiç çekici gelmedi, buluşur, tanışırdık ya, kısmet başka bahara kaldı.
Ama ne dedim :) kışın şart ben kışın ptt camı olsa onu bile koyarım çünkü hergün 120 130 km yol yapıyorum zatüre olurum.Yazın allah ne verdiyse çıkarıyorum don paça binicem nerdyse motora.İstanbulun sıcağı çekilmyor.
kocaolgun
24 Nisan 2013, 18:46
Yılbaşına doğru nc 700 x almayı düşünüyorum cbf 150 satıp 700 x de ben alayım anlattınız anlattınız aklımı çaldınız yahu
reeper
25 Nisan 2013, 23:11
Arkadaşlar, Karasu veya Kandıra tarafta güzel bir mangal yapan yer biliyor musunuz :) Haftasonu yeme niyetindeyiz
Blackboy
25 Nisan 2013, 23:47
Barkın Bayoğlu NC700S'i test etmiş videosu burda http://www.izlesene.com/video/honda-nc-700s/6930889
Reşit
26 Nisan 2013, 01:53
Barkın Bayoğlu NC700S'i test etmiş videosu burda http://www.izlesene.com/video/honda-nc-700s/6930889
Aaaaa benim motorum :joker:
Deryali
26 Nisan 2013, 12:04
Bence test etmese daha iyiymiş.
Barkın hoca motoru yerden yere vurmuş, mesela diyorki 120'den sonra viraja girdiğinde geziniyor deyip burun büküyor, Racing motor kadar bu konuda başarılı değilmiş
Yahu arkadaş 120 ile viraja neden giriyorsuın? Veya bu kadar fazla süratle neden viraja girmek isteyeyim?
Gazı açınca gitmiyormuş devir kesiciye giriyormuş ?, Daha aldığım ilk gün 6200 devirde 195 gördü, Daha ne olsun?
1 kere bile devir kesiciye giremedim. Motoru her türlü şartlarda test ettim motorun tam gücünü kullanabileceğiniz bir yol istanbul'da yok.
1000km lik rodajda 155tl lik benzin tükettim.
Motorda kusur arıyorum ama bulamıyorum..
RuzgarSA
26 Nisan 2013, 12:42
Bence test etmese daha iyiymiş.
Barkın hoca motoru yerden yere vurmuş, mesela diyorki 120'den sonra viraja girdiğinde geziniyor deyip burun büküyor, Racing motor kadar bu konuda başarılı değilmiş
Yahu arkadaş 120 ile viraja neden giriyorsuın? Veya bu kadar fazla süratle neden viraja girmek isteyeyim?
Gazı açınca gitmiyormuş devir kesiciye giriyormuş ?, Daha aldığım ilk gün 6200 devirde 195 gördü, Daha ne olsun?
1 kere bile devir kesiciye giremedim. Motoru her türlü şartlarda test ettim motorun tam gücünü kullanabileceğiniz bir yol istanbul'da yok.
1000km lik rodajda 155tl lik benzin tükettim.
Motorda kusur arıyorum ama bulamıyorum..
hocam siz cbr250r da her halükarda 180 km hızı görüyordunuz :) yeni motorunda da 6200 devirde 195 km hız ilk günler için oldukça iyi daha iyi top speedlerinizi bekliyorum. Zaten kullandığınız motor her zaman kusursuzdur :silent: motorun hayırlı olsun güle güle kullan.
zenon
26 Nisan 2013, 12:47
Arkadaş bu motoru alamaya niyetim var valla bu video dan sonra alsam satamam herhalde :D :D ama bu motoru kıyaslaya bilceğin bir sekment yok adamda haklı motor kullanıyorsun 6500 de devir kesici benim motor bile max torku 7000 de veriyor :D bu motor melez oldugundan akibeti biraz mamma bence bakalım ilerki yılllarda Honda desteğini üretimi devam ettirecek mi?
chopperrider
26 Nisan 2013, 12:48
Bence test etmese daha iyiymiş.
Barkın hoca motoru yerden yere vurmuş, mesela diyorki 120'den sonra viraja girdiğinde geziniyor deyip burun büküyor, Racing motor kadar bu konuda başarılı değilmiş
Yahu arkadaş 120 ile viraja neden giriyorsuın? Veya bu kadar fazla süratle neden viraja girmek isteyeyim?
Gazı açınca gitmiyormuş devir kesiciye giriyormuş ?, Daha aldığım ilk gün 6200 devirde 195 gördü, Daha ne olsun?
1 kere bile devir kesiciye giremedim. Motoru her türlü şartlarda test ettim motorun tam gücünü kullanabileceğiniz bir yol istanbul'da yok.
1000km lik rodajda 155tl lik benzin tükettim.
Motorda kusur arıyorum ama bulamıyorum..
böyle bir yakıt tüketimi olamaz gerçekten şapka çıkarılası. Ve de bu motorun tercih edilmesinin en büyük sebebi.
Barkın'ın test videosunu dün izledim aslında yerden yere vurmadı sadece bu motosikletin hangi amaçla tercih edilmesi gerektiğini artılarıyla eksileriyle söyledi. Eğer daha önce super sport ya da sport touring bir motosiklet kullandıysanız, nc700s ile atraksiyon peşinde olmayın başınıza bir şey gelir dedi ve bu bence motoru kötüleyen birşey değil, sadece motorun hacmine aldanıp spor bir tat beklenmemesi gerektiğini vurgulamış, 3-4 litre benzin tüketip +200 ile pegi yere değdirecek viraj performansını zaten kimse bir motosikletten beklemez, Honda mühendisleri de motosikletin genine uygun bir şekilde geliştirmişler zaten makineyi.
kazasız belasız kullanın, torku, yakışıklılığı, kaslı yapısı ve en önemlisi tüketim tutumluluğuyla çok çok mantıklı bir model.
canekin
26 Nisan 2013, 12:50
Aaaaa benim motorum :joker:
Demek 4 silindire geçeceksin,o zaman km kotanı doldurmak için sen en iyisi bir ÇİN e git gel, yeter sana, yetmezse sibirya ya kadar uzanabilirsin, malum önümüz yaz sorun olmaz :)
Bence test etmese daha iyiymiş.
Barkın hoca motoru yerden yere vurmuş, mesela diyorki 120'den sonra viraja girdiğinde geziniyor deyip burun büküyor, Racing motor kadar bu konuda başarılı değilmiş
Yahu arkadaş 120 ile viraja neden giriyorsuın? Veya bu kadar fazla süratle neden viraja girmek isteyeyim?
Gazı açınca gitmiyormuş devir kesiciye giriyormuş ?, Daha aldığım ilk gün 6200 devirde 195 gördü, Daha ne olsun?
1 kere bile devir kesiciye giremedim. Motoru her türlü şartlarda test ettim motorun tam gücünü kullanabileceğiniz bir yol istanbul'da yok.
1000km lik rodajda 155tl lik benzin tükettim.
Motorda kusur arıyorum ama bulamıyorum..
Ben yorumlarını beğeniyorum ama tabiiki bazı şeyler göreceli, nc700 serisi alışılmamış bir motor karakterine sahip, bekleneni almak için biraz daha uzun sürüp yeni sürüş tarzına alışmak gerek.
Viraja girme konusuna gelince, virajdan viraja fark var, şimdi haftabaşında eşimle ve 3 dolu çanta ile 160-170lede viraj almak durumunda kaldık izmit-istanbul arası. (istemeden oldu gibi birşey)
Ama işte virajdan viraja fark var :)
Deryali
26 Nisan 2013, 12:54
Beni bu motordan uzak tutan tek şey 6500 de devir kesiciye giriyor denmesiydi, diğer özelliklerinin artı olması bile sırf az devirli olmasından ötürü gölgede kalmıştı.
Ancak motoru kullandığımda tamamen ön yargı ve deneyimsizliğimizin kurbanı olduğumuzu anladım.
Arkadaşlar devir 6500 e kadar evet ama siz zaten bu devire kadar motoru çıkartamıyorsunuz bile, vitesler dolu dolu
6.viteste, 3000 devirde 100km hızla sürüyorsunuz, Gazı açtınız açtınız
4200 devire geldiniz ve 140km hızla sürüyorsunuz... Dahada açtınız 195'e geldiniz 6100-6200 ve hala devir kesiciye girrmediniz...
Düşür 5.vitese kökle gazı... arkadaşlar gerçekten yeterli..
Ben CBR'da çok devirli kullanmayı seven biri olarak bile bunda devri bitiremedim.
Bence kullanmadan ön yargı yapıyorsunuz ben gibi ve haklısınızda, önce kullanın sonra kararınızı verin derim.
canekin
26 Nisan 2013, 13:14
Güzel tespit.
Ben daha hiç o hızları denemedim 8000kmdir :) en fazla yukarıda yazdığım hız, 2 kişi 3 çanta :)
Bu arada kullanan veya kullanacak olanlar için, motorun düşük devirli olması insanı otomobil kullanır gibi kullandirtiyor ama bu güvenli değil.
Tavsiyem 3500-4500 arasında kullanmak, böylece gazı açınca yeterince erken hızlanabiliyor, gazı kapaınca yavaşlayabiliyor, genelde vites düşürmeden tekrar hızlanmak mümkün oluyor, böylece virajda da aynı devir aralığında gidebiliyorsunuz.
Ben önceden 3000-4000 arası kullanıyordum, şimdiki standart kullanım aralığım çok daha güvenli ve dengeli.
6.vites uzun oranlı ayarlanmış diğerlerine göre (3 te nispeten uzun), bu yüzden 6.vites için 110 dan önce geçmiyorum (5.vites 4500 civarı oluyor sanırım). Böylece hızlanmak ve yavaşlamak daha güvenli hale geliyor.
---------- Post added at 12:14 ---------- Previous post was at 12:11 ----------
Bu yüzden şahsen otoban sürüşünde en ideal hız 6.vites 4.000d/d tam 130km/s yapıyor.
mücahit_89
26 Nisan 2013, 13:38
Beni bu motordan uzak tutan tek şey 6500 de devir kesiciye giriyor denmesiydi, diğer özelliklerinin artı olması bile sırf az devirli olmasından ötürü gölgede kalmıştı.
Ancak motoru kullandığımda tamamen ön yargı ve deneyimsizliğimizin kurbanı olduğumuzu anladım.
Arkadaşlar devir 6500 e kadar evet ama siz zaten bu devire kadar motoru çıkartamıyorsunuz bile, vitesler dolu dolu
6.viteste, 3000 devirde 100km hızla sürüyorsunuz, Gazı açtınız açtınız
4200 devire geldiniz ve 140km hızla sürüyorsunuz... Dahada açtınız 195'e geldiniz 6100-6200 ve hala devir kesiciye girrmediniz...
Düşür 5.vitese kökle gazı... arkadaşlar gerçekten yeterli..
Ben CBR'da çok devirli kullanmayı seven biri olarak bile bunda devri bitiremedim.
Bence kullanmadan ön yargı yapıyorsunuz ben gibi ve haklısınızda, önce kullanın sonra kararınızı verin derim.
zaten normal motosiklet kullanım tarzından farklı olan şeyler bunlar değilmi?
bu anlattıklarınız kötü bi sürüş tarzı değil hatta benim hoşuma giden bi sürüş tarzı motoru fazla bağırtmadan bana istediğim gücü versin alt devirde tatlı tatlı yol alayım...
barkın üstad videoda şunu yaptı motoru yermedi tam tersine övdü ama bunu race tarzı motor kullanan arkadaşların dilinden yaptığı için sanki kötüymüş gibi göründü:)
yani şehir içinde cbf gibi kullanayım şehir dışında ise beni gerektiğinde 160-170 km hızlarda tatmin etsin diyen gezmeyi çok seven çok km yapan motosiklet kullanıcıları için tek alternatif bana göre:cat:
nc700x'in tek eksiği şu yüksek vergisi,bu motoru alsam kullansam şu vergiyi verirken evlat acısı gibi koyar:)
laylow
26 Nisan 2013, 13:46
BArkın sanırım motoru kullanmamış,bu motor supersport gibi viraj alabiliyor.Yüksek hızlardan ani frenajıda çok hatya şöyle söylim yurt dışında karşılaştırma yapıldı,nc700 bütün diğer motosikletlerden daha kısa mesafede duruş gerçekleştiriyor.Mükemmele yakın bir denge dağılımı var motorda.çatallar çok iyi geridönüş yapıyor.
Barkın ya fren yapmayı beceremedi yada viraja girmeyi.Motor çok üstün bu konularda.Motorun tek ve tek eksiği tabi eksik dersek bunada,yüksek hızlara çıkamaması.Ki bu bir toruing motor,
touring hızı 100 ve 120 dir.Gerisid araç geçmek için.Motor uzun ömürlü malzeme kalitesi bmwnin f serisinden daha üst seviyede.Ve motoru bütün diğer markaların motorlarından daha yüksek bir kalited üretmişler.Ömür olarak rahatlıkla iyi bakımla 200 k ları görür çok rahat hemde.f serisi yafa tiger serisi 150 lerde motor isterken.Ve tabi yakıt tüketimi.
Tabi ben motoru satıcam çünkü sıkıldım kötü olduğundan değilse yüksek beygirlere alışmışım o yüzden satıcam.Benim güç aralığım 85 120 arası.50 beygir bana tehlikeli gibi geldi full yüklüyken.Tabi bu kullanıcıyla alakalı bana uymadı 50 beygir.
Reşit
26 Nisan 2013, 21:47
Bugün orta sehpa taktırdım. Konşuk motor kendi yaptırmış ve orjinali ile aynı. Tavsiye ediyorum.
http://j1304.hizliresim.com/18/u/mgy65.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://j1304.hizliresim.com/18/u/mgy6n.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://j1304.hizliresim.com/18/u/mgy6y.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
okkesh79
26 Nisan 2013, 22:06
Bugün orta sehpa taktırdım. Konşuk motor kendi yaptırmış ve orjinali ile aynı. Tavsiye ediyorum.
http://j1304.hizliresim.com/18/u/mgy65.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://j1304.hizliresim.com/18/u/mgy6n.jpg[/Îurl] (http://bit.ly/c25MCx)
[url]http://j1304.hizliresim.com/18/u/mgy6y.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Ne kadar mal oldu sana reşit bende almak istiyorum da
canekin
26 Nisan 2013, 22:25
Çok güzel Reşit.
Paradan haber ver, kaç papel? :)
uygunsa olabilr ama orta sehpa ciddi birşey, umarım doğru dürüst yapmışlardır.
_Uzay_
26 Nisan 2013, 23:05
Çok güzel Reşit.
Paradan haber ver, kaç papel? :)
uygunsa olabilr ama orta sehpa ciddi birşey, umarım doğru dürüst yapmışlardır.
Ben koruma demirlerini ve arka çanta demirini D&B'den aldım. Kardeş firma Konşuk Motor ile. İkisi de gayet sağlam gözüküyor. Koruma demiri gayet ağırdı.
Eminim ki sehpa da tam olarak birebir kopyadır. Eğimi ile, açısı ile vs...
Reşit
26 Nisan 2013, 23:23
Ne kadar mal oldu sana reşit bende almak istiyorum da
Çok güzel Reşit.
Paradan haber ver, kaç papel? :)
uygunsa olabilr ama orta sehpa ciddi birşey, umarım doğru dürüst yapmışlardır.
Vallahi çok güzel yapmışlar. 1 mm bile oynamıyor motor sehpadayken. Çok kaliteli geldi gözüme. Benim aracılığımla giderseniz Konuşuk motora 260 lira işçilik dahil takacaklar. Ama kısa bir süre için. Fiyatı artacakmış. Orjinali 500 lira olmuş çünkü. Aslı hanıma söylerseniz adımı yardımcı olacaktır. Bence bir an önce taktırın. Zincir yağlama eziyeti bitti.
Ben koruma demirlerini ve arka çanta demirini D&B'den aldım. Kardeş firma Konşuk Motor ile. İkisi de gayet sağlam gözüküyor. Koruma demiri gayet ağırdı.
Eminim ki sehpa da tam olarak birebir kopyadır. Eğimi ile, açısı ile vs...
D&B ile konşuk baba oğul zaten. Gökhan abi D&B nin sahibi, Mehmet abi Konşuk'un.
laylow
27 Nisan 2013, 00:06
reşit çok güzel ama kritik konularda sana bir önerim olsun,herzaman bu tür kritik komponantleri orjinal almalısın.Çünkü eğer yolda açılırsa o demir ölürsün...
Konşuk nasıl yaptı kime yaptırdı bilmiyorum.Yayı ne kadar sağlam bilmiyorum.Bunları iyi etüd edip aldıysan tamam kardeşim güle güle kullan.Ama içine kurt düşürimki şimdi sonra üzülme o yüzden iyice araştırmadıysan biraz araştır eğer mideni bulandırıcak bir sonuca ulaşırsan hemen söktür orjinali taktır.Arada 100 tl gibi fark varsa zaten git orjinali al.Benimki hepko becker orjinal kıvamında test edilmişi 400 tl yemi ne almıştım.
Reşit
27 Nisan 2013, 00:43
reşit çok güzel ama kritik konularda sana bir önerim olsun,herzaman bu tür kritik komponantleri orjinal almalısın.Çünkü eğer yolda açılırsa o demir ölürsün...
Konşuk nasıl yaptı kime yaptırdı bilmiyorum.Yayı ne kadar sağlam bilmiyorum.Bunları iyi etüd edip aldıysan tamam kardeşim güle güle kullan.Ama içine kurt düşürimki şimdi sonra üzülme o yüzden iyice araştırmadıysan biraz araştır eğer mideni bulandırıcak bir sonuca ulaşırsan hemen söktür orjinali taktır.Arada 100 tl gibi fark varsa zaten git orjinali al.Benimki hepko becker orjinal kıvamında test edilmişi 400 tl yemi ne almıştım.
Sağlamlığını yaya bakıp mı anlayacağız? Açıkçası araştırmadım. Ama Mehmet abiye güvenirim. Ama motor sehpadan indiği anda sehpa sert bir şekilde eski haline geliyor. Çok da abartmamak lazım bunu çünkü satılan yaylar ne kadar farklı olabilir? Balata konusunda orjinal deseniz anlarım ama ölürsün olayı biraz abartı oldu. Her motosiklete binmeden önce zaten rutin kontrolleri yapıyoruz, yani ben yapıyorum. Bir sorun olursa yola çıkmadan müdahale edilir. Ben böyle düşünüyorum.
laylow
27 Nisan 2013, 01:06
onu yay ve yayın baglı odugu yer tutmakta ve o yaylar kalite kalitedir.kimisi hemen açılır bozulur tıpkı cbf 150lere yaptıkları gibi.Bunları türkiyede yapıyorlar sanayide.Çok kaza oldu.bunu kime yaptırdılar bilmiyorum yay ne kadar güvenli hiç bilmiyorum.sen biliyorsan onu paylaşırsan seviniriz.Ama motora yaptıgın en tehlike yatırım bu onuda unutma.Çok basit birşey gibi dursada en kritik parçadır o.cbf 150ler çok kaza yaptıgı için kıllanıyorum.Araştırmak lazım tabi.
Reşit
27 Nisan 2013, 01:43
Mehmet abiye sorarım. CBF ile 30000 km yaptım. En ufak bir esneme, gevşeme falan olmamıştı. Bunda da olmaz umarım. Teşekkür ettim uyarı için ::plus1::
Deryali
27 Nisan 2013, 08:35
Reşit hala fiyatı söylemedin :)
okkesh79
27 Nisan 2013, 09:01
260 tl dedi reşit bir önceki sayfada yazıyor :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO