PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

laylow
11 Nisan 2013, 15:14
tamam sorun çözülmüştür.Arkadaş sen abs le cbs i karıştırmışsın.Abs ön frendede aktive oluyor az evel denedim :) ayrıca yurt dışı forumlardada sordum onlarda aynısını söyledi.Yani sorun yok abs sadece ön fren sıkılıncada çalışıyor.Gönül rahatlığı ile sık :)

Acuno evet ncler biraz şıngırtılı motorlar kronik bir sorun değil doğrusu sorun değil makinanın çalışma şekli bu.

Tolga Can
11 Nisan 2013, 15:32
Elcik koruma led sinyalli 70 TL , Sinyalsiz olan ise 45 TL bilginiz olsun.
Eğer 2 ile 3 hafta arası beklerim. Sabırlıyım diyorsanız. Almanızı tavsiye ederim.

Sinyalsiz :
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/586828528.html

Led Sinyalli ;
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-LED-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/520045759.html

http://k1304.hizliresim.com/18/c/lz4fg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://k1304.hizliresim.com/18/c/lz4hg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

laylow
11 Nisan 2013, 16:01
Tolga bendeki işte bu.Bu sadece hafif rüzgarı kesmekten ileri gidicek bir koruma sunmuyor.Alınması gereken full demir olanlar sw motech gibi.

Bu ürün kesilinkle işe yaramaz bana göre.Ama motorda güzel duruyor.

karapara
11 Nisan 2013, 17:08
..Her 2sini de Türkiye'de Motoplus satıyor.

Rüzgar için ben Honda Tur camı kullanıyorum. Boyum 1.83 ve hiçbir sıkıntım yok. :)

1)Motosikletin honda tur camlı fotografını paylaşırsanız sevinirim.
2) Birde ''bashplate'' darbe koruyucu diye motosikletin altını koruyan birşey varmış bu konuda bilgisi olan varsa kendi bakış açısı ile bu bashplate denen şeyin %gereklilik, %fiyat-performans, marka model değerlendirmesi yaparsa sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

3) Alt ayaklık veya orta ayaklık denen şeyden marka/model önerisi ve tercihinizi söylerseniz sevinirim...

Bu konuda cahilim ve NC çok ani bir karar oldu, ilk sürüş sonrası cam,elcik koruma ve alt ayaklığın KENDİMCE şart olduğunu gördüğüm için burada sorarak özet almak istedim..

şimdiden teşekkürler

twili
11 Nisan 2013, 17:10
1)Motosikletin honda tur camlı fotografını paylaşırsanız sevinirim.
2) Birde ''bashplate'' darbe koruyucu diye motosikletin altını koruyan birşey varmış bu konuda bilgisi olan varsa kendi bakış açısı ile bu bashplate denen şeyin %gereklilik, %fiyat-performans, marka model değerlendirmesi yaparsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
3) Alt ayaklık veya orta ayaklık denen şeyden marka/model önerisi ve tercihinizi söylerseniz sevinirim...
Bu konuda cahilim ve NC çok ani bir karar oldu, ilk sürüş sonrası cam,elcik koruma ve alt ayaklığın KENDİMCE şart olduğunu gördüğüm için burada sorarak özet almak istedim..
şimdiden teşekkürler

Sorun değil. Herşeyi burada yazdım. :)

http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?6330-Honda-NC700X&p=163356&viewfull=1#post163356

laylow
11 Nisan 2013, 17:21
benim motorda bütün aksesuarlar var sizin aradığınız.Kartel koruma eğer araziye girmiyorsanız çokda mühim bir şey değil hatta gerek yok.Ama ben yeni yollar keşfetmeyi sevdiğim için aldım işe yaradımı yaramadı :) çünkü hiç öyle vurucak bir durum olmadı ama olabilir.
Orta ayak işe yarıyor yeni taktım zincir yağlamada falan işe yarıyor.Tur camınıda honda al bence güzel tipi var.Sonuçta hepsi aynı şey :) çok kafanı yorma al bir tane işini görür boyumuz aynı.radyatör koruma al ama gerekli aksesuar.arka çamurluk gerekli değil pek titiz biriysen gerekli ben titiz değilim :) ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine.

karapara
11 Nisan 2013, 17:42
Sorun değil. Herşeyi burada yazdım. :)

http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?6330-Honda-NC700X&p=163356&viewfull=1#post163356

Abi süper olmuş eline sağlık, ben oradaki tüm sayfaları bir okuyayım... Aslında bence taktığınız aksesuarlara bir de 10 üzerinden not verseniz süper olurmuş.. :):):) Vaktinizi ayırdığınız mükemmel paylaşımlar için teşekkürler...:)


Honda tur camı / TUR CAMI ASANSÖRÜ ile birlikte mi 1.83 boy için ideal yoksa asansör ihtiyacı yok mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------


benim motorda bütün aksesuarlar var sizin aradığınız.Kartel koruma eğer araziye girmiyorsanız çokda mühim bir şey değil hatta gerek yok.Ama ben yeni yollar keşfetmeyi sevdiğim için aldım işe yaradımı yaramadı :) çünkü hiç öyle vurucak bir durum olmadı ama olabilir.
Orta ayak işe yarıyor yeni taktım zincir yağlamada falan işe yarıyor.Tur camınıda honda al bence güzel tipi var.Sonuçta hepsi aynı şey :) çok kafanı yorma al bir tane işini görür boyumuz aynı.radyatör koruma al ama gerekli aksesuar.arka çamurluk gerekli değil pek titiz biriysen gerekli ben titiz değilim :) ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine.

Karter koruma asfalt için gereksiz. OK. :)
Honda Tur camı ASANSÖRSÜZ 1.73 boy için iş görür.. OK :)
ABi BU ''ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine'' cümle ne demek ola ki ? internette bir araştırayım:)

laylow
11 Nisan 2013, 17:48
fork gator diye aratırsan bulursun dostum

m.omer
11 Nisan 2013, 19:34
Abi süper olmuş eline sağlık, ben oradaki tüm sayfaları bir okuyayım... Aslında bence taktığınız aksesuarlara bir de 10 üzerinden not verseniz süper olurmuş.. :):):) Vaktinizi ayırdığınız mükemmel paylaşımlar için teşekkürler...:)


Honda tur camı / TUR CAMI ASANSÖRÜ ile birlikte mi 1.83 boy için ideal yoksa asansör ihtiyacı yok mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------



Karter koruma asfalt için gereksiz. OK. :)
Honda Tur camı ASANSÖRSÜZ 1.73 boy için iş görür.. OK :)
ABi BU ''ön çatalı koruyacak bir bez yap neopren kendine'' cümle ne demek ola ki ? internette bir araştırayım:)

Yüksek tur camı sürüş zevkinizi köreltebilir, tabi uzun gezi planınız yoksa. Camın içinden bakmak ya da camın göz hizasına gelmesi belirli bir süre sonra rahatsız edebilir. Bunu tecrübe eden arkadaşlarımdan aldığım bilgiler doğrultusunda söylüyorum. Ayrıca rüzgar almadığınız için süratli kullanma eğiliminiz artabilir.

tworule
12 Nisan 2013, 00:07
Arkadaslar motorlar geldigine gore istanbuldaki arkadaslarla bulussak biseyler yapsak?

reeper
12 Nisan 2013, 00:21
Tworule, birşeylerden kastın nedir :) Şaka bir yana, biz bu pazar için bir bolu düşünmüştük, hem rodajı tamamlamaya faydası olacak olan ama maalesef hem hava durumu iyi göstermiyor hem kızımın bilim şenliği var, haftaya kaldı, eğer uygun olacak olan arkadaş olursa haber verebilirim. Üç kişiyiz şimdilik, bir Fazer 1000, bir CBF 1000 ve bir de ben :)

laylow
12 Nisan 2013, 09:51
ben yarın gezicem Rumeli feneri garipçe falan

hllcan
12 Nisan 2013, 11:19
ben yarın gezicem Rumeli feneri garipçe falan

bende surekli o taraflara giderim. ama suan adanadayim, sonraki seferlere haberleselim.

baybo
12 Nisan 2013, 15:23
merhabalar ben antakyadan baybo, kasım ayından beri nc700x kullanıyorum çokta memnunum motoruma bir çok aksesuarımı aldım givi 3lü çanta seti ,honda ön cam ,givi motor koruma demiri,elcik ısıtma almak istediğim bir kaç aksesuar daha var radyatör koruma ve arka çamurluk hugger almak istiyorum ha bide ön çamurluk uzatması bu üç parçayı nerden alabilirim.ebaydan almaya çalıştım 3 ürünü ekleyemediim.herbirine ayrı kargo parası vermek istemiyorum teşekkürler

NoMotorNoCry
12 Nisan 2013, 15:38
Arkadaşlar n700 motor sahipleri arasında daha önceden transalp kullanmış olan var mı?Transalpin üretimden kaldırılıp yerine N700 mü geldi?Eğer transalple kıyaslamaya kalkarsak N700'lere enduro diyebilir miyiz?Toprak zeminde ve bozuk yollarda gidişi nasıl?

mertsnsz
12 Nisan 2013, 15:46
Ben hugger ve ön çamurluk uzatmayı anesten aldım hatta dün geldi hafta sonu taktırcam kısmetse

m.omer
12 Nisan 2013, 15:54
Arkadaşlar n700 motor sahipleri arasında daha önceden transalp kullanmış olan var mı?Transalpin üretimden kaldırılıp yerine N700 mü geldi?Eğer transalple kıyaslamaya kalkarsak N700'lere enduro diyebilir miyiz?Toprak zeminde ve bozuk yollarda gidişi nasıl?

Daha önce Transalp kullanmadım ama Transalp artık üretilmiyor, yerine NC 700X geçti. NC 700X'e enduro diyemeyiz. Asfalt lastiği ve kapatılmayan ABS ile geliyor. Lastikleri değiştirip ABS sisteminide serviste devre dışı bıraktırabilirsen arazide kullanabilirsin. Zaten bu kadar uğraşmaya değmez Yamaha 660Z Tenere alırsın olur.

NoMotorNoCry
12 Nisan 2013, 16:12
Daha önce Transalp kullanmadım ama Transalp artık üretilmiyor, yerine NC 700X geçti. NC 700X'e enduro diyemeyiz. Asfalt lastiği ve kapatılmayan ABS ile geliyor. Lastikleri değiştirip ABS sisteminide serviste devre dışı bıraktırabilirsen arazide kullanabilirsin. Zaten bu kadar uğraşmaya değmez Yamaha 660Z Tenere alırsın olur.

Yeni Tenere'ye yamahanın sitesinden şöyle bir baktım da N700'den bi farkını göremedim.Tek fark tel jant olması.Lastiklerde enduro lastiğine pek benzemiyo.Ayrıca tek silindir olması hiç hoş değil.

laylow
12 Nisan 2013, 16:29
TArtışma yaratmak istemiyorum.Ama ismini tony yada mike değilse ve pari dakar a yada atakama çöllerinde saate 160 km hızla geçmiyorsanız vede orman patika yollarında bir extreme cross sürücüsü gibi motor kullanmıyorsanız.Abs yi kapatıp açabilmek ne işinize yarıcak :) yada tel jant?
Zaten arazide gidiceğiniz hız belli 20 30 zor yapıcaksınız.Ben tonlarca BMW ci ktmci gördüm arazide hiçbiride arka lastiği kaydırıp dönim gibi manevralarda bulunmuyordu.Adamlar tek derdi 300 kililuk motorları nsıl yatırmasam yanaydı.İşin özü tony değilsiniz.
Ve trail motosikleti şasesine çok yakın bir şaseye sahip nc700x bu yüzden pek çok enduro motordan daha dengili arazide.Tabiki limitlerdeki hızlarda.20 30 :)

hllcan
12 Nisan 2013, 16:54
Ben hugger ve ön çamurluk uzatmayı anesten aldım hatta dün geldi hafta sonu taktırcam kısmetse

on camurluk uzatmayi sordugumda sanki uzaydan bahsediyormusum gibi bakmislardi bana. simdi getirttiler mi? kaca veriyor anes?

baybo
12 Nisan 2013, 22:53
Ben hugger ve ön çamurluk uzatmayı anesten aldım hatta dün geldi hafta sonu taktırcam kısmetse

ön çamurluk uzatma ne diye geçiyor baktım bulamadım çamurluklar kısmında ha bide kaç para :)

mertsnsz
12 Nisan 2013, 23:03
Hugger 400 tl ön çamurluk uzatmayı görünce sorcam yarın taktırcam huggerı bide 416 tl ye pazarbaşı honda dan orta sehpa aldım orijinal honda geriye bnm bi ön sperlik bide yan çantalar kaldı

baybo
13 Nisan 2013, 00:52
Hugger 400 tl ön çamurluk uzatmayı görünce sorcam yarın taktırcam huggerı bide 416 tl ye pazarbaşı honda dan orta sehpa aldım orijinal honda geriye bnm bi ön sperlik bide yan çantalar kaldı

hayırlı olsun fiyatını öğrenince yazarsan sevinirim

canekin
13 Nisan 2013, 12:28
Ön çamurluk uzatma ebay de, 15 pound.
Fenda extenda yada fenda extender olarak bulabilirsiniz.

baybo
13 Nisan 2013, 13:04
Ön çamurluk uzatma ebay de, 15 pound.
Fenda extenda yada fenda extender olarak bulabilirsiniz.

http://www.intobikes.co.uk/products/001117/009506/Pyramid-Plastics-Fenda-Extenda-suitable-for-Honda-NC700X-2013?mn=87&pt=166

bu sitede fiyatlar biraz daha uygun gibi

canekin
13 Nisan 2013, 15:07
Videoda da üç tip fren sisteminden bahsedilmiş, ortadaki NC700'lerdeki, yani Combined ABS. Arkanın kilitlemesi engelliyor (ABS kısmı), arkadaki fazla frenlemeyi öne taşıyor (Combined Braking kısmı).

Önü yine aşırı sıkarak kilitlemek mümkün o zaman. Usta doğru söylemiş.

Ama önde de hız sensörü var, o niye var peki. Bence videoda bir eksiklik var. İyice kafamı karıştırdı video :P.

MOtosikletiniz kullanım kitapçığının 13. sayfasını açıyoruz:
orada , motosikletimizin 10km/s üzeri hızlarda frenlerinin kitlenmeyi önleyici sistemle donatıldığı yazıyor.
Kısacası 2 tekerleğimizde de ABS ETKİN olarak çalışıyor.
Ayrıca fren kolu yada pedalının kullanımına göre "birleşik" fren sisteminin çalışma farklılığı olabileceğinden de bahsediyor ancak en önemlisi ;
" güvenli bir duruş için her iki frenide tam kapasite ve aynı anda" kullanılmasından bahsediyor. (tırnak içindeki kelimeler kitapçıkta yazanı şahsi özetlememdir)


Kısaca durmak istiyorsanız, ABS niz var korkamayın 2 frene de asılın. boşverin hangisi hangisine aktarıyor.
SAdece arka sıkınca ön fren yapsa bile, asla manuel olarak yaptığınız fren basıncını sistem veremeyeceği için sizin tam kapasite 2 freni birden kullanmanızdan daha kısa ve güvenli duramazsınız.

Amaç panik frense ," debriyajı çekin, arka ve ön freni sonuna kadar kullanın" merak etmeyin en kötü abs devreye girecektir. ama tekerleğiniz kitlenme korkusu yaşamadan tam güçle fren yapabilirsiniz.

düşük hızlarda (25-30km ye kadar) ön freni kullanmayın, tekerlek kitlenmez ama çok sıkı bir öne ağırlık transferi olacağından amortisör kapanacak, sonra geri sekecek, ve durunca motoru olduğu yere düşürmenize neden olabilecektir.
Arka frenle stabil bir şekilde durabilirsiniz böyle düşük hızlarda.


http://www.intobikes.co.uk/products/001117/009506/Pyramid-Plastics-Fenda-Extenda-suitable-for-Honda-NC700X-2013?mn=87&pt=166

bu sitede fiyatlar biraz daha uygun gibi

neticede pahalı bir parça değil.

MURAT41
13 Nisan 2013, 19:02
selam arkadaşlar öncelikle yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler
Acaba radyatör koruma bulan takan varmı bilgi verirseniz sevinirim



Paylaş

canekin
13 Nisan 2013, 22:59
Radyatör korumadan önce ön çamurluk uzatma tavsiye ederim

Reşit
14 Nisan 2013, 01:30
Can sahalara dönmüşsün. Ben senden önce geldim be :cherry:

baybo
14 Nisan 2013, 02:12
Ben 20800 e aldım fuardan siyah kesinlikle xa yı tavsiye ederim çok iyi bir makina ki şöle söliyim İstanbul için Temmuz teslimata makina var Mayıs ve Haziran bile bitmiş durumda öle tuttu ben memnunum olmayanda görmedim birazda aksesuarla bomba oluyor ben hepco nun gobi siyah modeli motor koruma orta sehpa takttım bide arka iç çamurluk şipariş ettim onu taktırcam deli makina öle diyim bence tercihin xa olsun

Herkeze iyi sürüşler bide bana şu kaskta yardımcı olun :)
Arka çamurluk nerden siparis verdiniz

erdemts
14 Nisan 2013, 10:47
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de 15 gün önce nc700s alarak aranıza katıldım. Daha önce fiber arka çamurluk yapımı konusunu okumuştum. Kullanan arkadaşların yorumlarını rica ediyorum. Ayrıca fiyatı nedir ve nasıl temin edebilirim.

mertsnsz
14 Nisan 2013, 11:34
Arkadaşlar dün orta sehpa ve ön çamurluk uzatmayı takırdım huggerım haftaya kaldı gelen partide siyah renk yoktu
ön çamurluk uzatma 50€ hugger 400 tl / anes motor
ortasehpa 406 tl aldılar / pazarbaşı honda
Çantamı da geri verdim hepco decker gobi modeliydi
Pazarbaşından givi sipariş ettim

Anesten ıxs saratov mont ve eldiven aldım bide

Ama hala kaska karar veremedim :(

Neyse herkeze hayırlı kazasız belasız sürüşler :)

erdemts
14 Nisan 2013, 14:34
Shark Speed-R modeli aldım. Güneş vizörü de var. Ancak rüzgar sesi az değil.
Schubert kullananlar, rüzgar gürültüsü nasıl?

MURAT41
14 Nisan 2013, 19:13
ben yeni S2 aldım öyle bariz bi sessizliği yok görüş açısı çok geniş o kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------


Radyatör korumadan önce ön çamurluk uzatma tavsiye ederim

onun ne faydası var acaba ve nerden alabilirim

erdemts
14 Nisan 2013, 20:00
Merhaba,
Sıfır NC700s alanlar, ön frene basınca ( ABS devreye girmeden ) titreme hisseden var mı? Bende ön frene basınca hafif bir titreme var.
Anes servisi aradım. " Motorlar yurt dışından mumlanarak geldiklerinden bazen böyle şeyler oluyor. 1000 km bakımında devam ederse bakarız" dediler. Motor daha 250 km'de.

hllcan
15 Nisan 2013, 10:24
Çantamı da geri verdim hepco decker gobi modeliydi


neden geri verdin cantani? bende oradan aldim ve pisman degilsem bile olma asamasindayim ):

---------- Post added at 09:24 ---------- Previous post was at 09:22 ----------


http://www.intobikes.co.uk/products/001117/009506/Pyramid-Plastics-Fenda-Extenda-suitable-for-Honda-NC700X-2013?mn=87&pt=166

bu sitede fiyatlar biraz daha uygun gibi

bide sitenin nakliye maaliyetlerine bakmani oneririm. bu site cok fazla koyuyor. onun yerine http://www.bobsbikestuff.co.uk/ oneririm.

m.omer
15 Nisan 2013, 10:33
Viraj yapmak isteyenlere Kumbağ-Uçmakdere-Şarköy rotasını öneririm, manzara da mükemmel...

karapara
15 Nisan 2013, 10:58
motosikleti teslim aldığım gün 200 km kadar kullanmıştım, cumartesi günü 2. kez olmak üzere tekrar bineyim dedim ama kontrollerde ön lastiğin inik olduğunu gördüm... Ön lastik patlamış, ayaklı hava basan aletlerden alıp şişirdim 5 dk içinde tekrar indi...Servise kadar benzinliklerde durup şişirerek + bir arkadaşın tavsiyesi üzerine ağırlık arkada olsun diye yolcu koltuğuna oturup sürerek gittim... Serviste fitil olmaz diyerek tekeri söküp yama yaptılar...

Soru 1: Bu olay dağ başında olsa ne yapmam lazımdı? Teker tamir kiti falan diye birşey var mı?
Soru2: Benzin göstergesi tek sekmeye düşünce kaç km gidiyor? bunda yedek depoya almak falan yok değil mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

soru3: eleman rodajda 4000 deviri geçme dedi.... Bu aleti rodaj sonrası normal durumda hangi devirlerde kullanıyor ve vites değiştiriyorsunuz... zira genelde motosiklet toplam devirin yarısında kullanılır diye birşey duymuştum (doğru mu yanlış bilmiyorum) ... bu durumda normal kullanım devri zaten 3700 civarı... kafam karıştı... Özetle hangi devire düşünce bir alt vitese hangi devire çıkınca bir üst vitese atıyorsunuz ?

reeper
15 Nisan 2013, 11:04
Karapara, bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışayım:
1- Teker tamir kiti var ama tek başına, kırda bayırda yapabileceğin birşey değil, onun yerine dolgu köpükleri var, onu öneririm.
2- Benzin sekmesi en alt çizgide kırmızı-siyah yanıyor, o zaman yedeğe indiğini gösteriyor, bana serviste öyle dediler.
3- Ben 2500 - 3000 aralığını kullanıyorum, bu aralıktan aşağı düşerse vites küçültüyor, yukarı çıkarsa vites büyütüyorum, tabii rodaj esnasında, daha sonra sürüş şekline göre kendin karar verirsin.

ukiran35
15 Nisan 2013, 11:07
[QUOTE=

düşük hızlarda (25-30km ye kadar) ön freni kullanmayın, tekerlek kitlenmez ama çok sıkı bir öne ağırlık transferi olacağından amortisör kapanacak, sonra geri sekecek, ve durunca motoru olduğu yere düşürmenize neden olabilecektir.
Arka frenle stabil bir şekilde durabilirsiniz böyle düşük hızlarda.

Bu nedenledir ki ben oldugum yerde düştüm ve aylarca ayagım alçıda yatmak zorunda kaldım:))))Sonuç olarak öğrenmiş olduk ama ne yapalım başa geldi bir kere..

karapara
15 Nisan 2013, 11:34
[QUOTE=

düşük hızlarda (25-30km ye kadar) ön freni kullanmayın, tekerlek kitlenmez ama çok sıkı bir öne ağırlık transferi olacağından amortisör kapanacak, sonra geri sekecek, ve durunca motoru olduğu yere düşürmenize neden olabilecektir.
Arka frenle stabil bir şekilde durabilirsiniz böyle düşük hızlarda.

Bu nedenledir ki ben oldugum yerde düştüm ve aylarca ayagım alçıda yatmak zorunda kaldım:))))Sonuç olarak öğrenmiş olduk ama ne yapalım başa geldi bir kere..

gecmis olsun der yaptiginiz faydali paylasim icin begenilerimi sunarim:)

mertsnsz
15 Nisan 2013, 15:05
Ya çantanın üstünde döküm izleri vardı canımı sıktı böle ufak ufak delikler givinin böle yarı aliminyum yarı plastik modeli takılı gördüm bitane ondan öle bi tercih yaptım

reeper
15 Nisan 2013, 18:39
Arkadaşlar, motorumuza uygulanabilecek araç takip sistemi var mı, bir arkadaşımızın kullandığını yazdığını haırlıyorum. Maliyeti ne kadardır, kullanım sistemi ne şekildedir?

canekin
15 Nisan 2013, 19:22
Can sahalara dönmüşsün. Ben senden önce geldim be :cherry:
ben hep sahalardayım da, pek buralarda değilim. :)


Bu nedenledir ki ben oldugum yerde düştüm ve aylarca ayagım alçıda yatmak zorunda kaldım)))Sonuç olarak öğrenmiş olduk ama ne yapalım başa geldi bir kere..

ilk gittiğim eğitimde öyle alıştırdılar elimi hep fren üzerinde ama en son gittiğim eğitimde, neredeyse "kırbaçla" elimi frenden ayırdılar iyi ki :)
Eğitime gitmesem belki bende bir gün acı bir şekilde tecrübe edecektim.

Geçmiş olsun.

İyi bir yerden eğitim almak önemli, tavsiye ederim.

hllcan
16 Nisan 2013, 09:40
Arkadaşlar, motorumuza uygulanabilecek araç takip sistemi var mı, bir arkadaşımızın kullandığını yazdığını haırlıyorum. Maliyeti ne kadardır, kullanım sistemi ne şekildedir?

selam ben bir kac yerden fiyat istedim. aslinda firmalar calinmaya karsi takip icin degilde filo takip gibi bir sistem icin gelistirme yapmislar. oncelikle bir alet var ve fiyati 450-700tl arasinda bunu pesin veya kiralik alabiliyorsunuz. sonrasinda her ay 10-40 tl arasi kullanim ucreti oduyorsunuz ama aleti satin alirsaniz ilk iki sene odemiyorsunuz sonra aylik bazda ama toplamda yillik 300-500 tl arasi odeme yapiyorsunuz. bide bazilarinda ayli 5-6 tl lik bir sim kart odemesi yapabiliyorsunuzda. aleti kiralarsaniz ilk iki sene odenen miktar fazla oluyor sanirim satin alma ile 3 veya 4. senede basabas noktasina ulasiyor yani 4 seneden uzun kullanacaksaniz satin almak daha mantikli. netten yaklasik 6 firma buldum cok ilgililer ama ben suan icin aras takip degil calinmaya karsi duyarli oldugum icin alarm kullanacagim.

karapara
16 Nisan 2013, 11:14
Aynen bu ilandaki motor 8000 lira hasarlıymış. Dikkat edin... İlanı kaldırmış ama plakası elimizde var. Adam gibi söylesin 8000 liralık onarım gördüğünü ve ona göre bir fiyat çeksin.

Plakayı bana bildirirseniz sevinirim .

laylow
16 Nisan 2013, 11:41
8000 tl hasar olabilir ama belliki parçalar yenileri ile değişmiş bu motorun değerini 21 den 12000 e indirmez.Akbaba olmuyalım arkadaşlar.Evet kazalıdır motor şasede sorun yoksa blokta sorun ykosa plastikler değiştiyse yenileri ile.O motorun değeri en fazla 3000 tl oynar.
Sonuçta hepiniz düşüyorsunuz düşmedim diyeniniz varmı?
unutmayınki bir yan çanta bile 1 milyar koruma demiri 500 tl yan pnale 1500 toplyınca kaça çıkıyor görün.Ucuz bir motor değil en ufak yan yatmada hasar büyük olur.

_Uzay_
16 Nisan 2013, 11:57
Plakayı bana bildirirseniz sevinirim .

O gün o kadar sinir oldum ki, plakayı aklımda bile tutamadım. Eşimin cep telefonunda vardır tramer sorgusunu eşim yapmıştı. Ama beyaz, üçlü honda setli, 6500 km civarında. İkinci el alırken zaten sms ile tramer sorgusunu kesin yaptırın her motor için

karapara
16 Nisan 2013, 11:59
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-esengul-den-2012-model-nc-700-x-121807930/detay şu mudur acaba?? Plakayı yazarsanız sevinirim ..

Syanur
16 Nisan 2013, 12:00
8000 tl hasar olabilir ama belliki parçalar yenileri ile değişmiş bu motorun değerini 21 den 12000 e indirmez.Akbaba olmuyalım arkadaşlar.Evet kazalıdır motor şasede sorun yoksa blokta sorun ykosa plastikler değiştiyse yenileri ile.O motorun değeri en fazla 3000 tl oynar.
Sonuçta hepiniz düşüyorsunuz düşmedim diyeniniz varmı?

O zaman belirtir, şunlar şunlar değişti diye, ona göre de istediği fiyatı çeker. Biz de işimize gelip gelmediğine karar veririz... Yanlış mıyım ?