Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
inzell
06 Nisan 2013, 00:06
Aynen bu ilandaki motor 8000 lira hasarlıymış. Dikkat edin... İlanı kaldırmış ama plakası elimizde var. Adam gibi söylesin 8000 liralık onarım gördüğünü ve ona göre bir fiyat çeksin.
MotorKafa
06 Nisan 2013, 01:01
Yukarıdaki linke tıklayınca direk orada yazdığı adrese yönlendiriyor. O yüzden açılmıyor. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-ikinci-sahibiyim-119679637/detay
DARKSTAR54
06 Nisan 2013, 12:04
ankarada plaka vs hariö liste fiyatından 1 tl bile aşağı vermiyorlar...21500 TL +plaka bu ne iştir anlamadım arkadaş :)
Motosikletine kavuşan herkesin tekeri düz bassın,Allah kazadan beladan korusun:) Darısı başımıza :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
(NOT: AŞAĞIDAKİ BİLGİNİN DOĞRULUĞU KONUSUNU BİLMİYORUM SADECE ALINTILADIM )
Başka bir forumda şöyle bir not var. İkinci el alacaklar için paylaşmak istedim :)
http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?6330-Honda-NC700X/page212
bu ilandaki motor'da geçmişten 8000TL hasar kaydı çıkmış.arkadaşım alacaktı şansına son anda araştırınca çıkmış.sahibi plaka vermemiş.NC alacaklar dikkat etsin...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19679637/detay
ben dün 17 0000 peşin 4000 tl 12 taksit verdim 21000 tl plaka da dahil motorumu teslim aldım motor beklentilerimden hem daha güzel hemde torku falan çok iyi...
karapara
07 Nisan 2013, 19:53
ben dün 17 0000 peşin 4000 tl 12 taksit verdim 21000 tl plaka da dahil motorumu teslim aldım motor beklentilerimden hem daha güzel hemde torku falan çok iyi...
Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin..ben istedigim rengi stokta bulunca pesin liste fiyatina sipaeis etmek zorunda kaldim..ama bir daha bu mantiktaki adamlardan alisveris yapmamayi dusunuyorum...
m.omer
07 Nisan 2013, 20:30
İkinci 300 km de de tüketim aynı ve ortalama 3.25 lt. Bugün çok ters rüzgar olmasına ve arada hızlanmama rağmen sonuç değişmedi.
vladimir
08 Nisan 2013, 21:22
Ne motormuş mübarek benim göremediğim neyi görüyor bu kadar insan. 260 kg kuru ağırlıklı shadow ile 2 kişi 4.5 litre ortalamayı hiç geçmedim. 2005 model 750 cc karburatorlu model nihayetinde, bu yakıt konusu cok abartılıyor. Vermeyin bu kadar paraları diye tablo mu hazırlamadık bosuna...
nc700s ike arasında 1000 tl oynamaması lazım Honda tutuldukça model abanıyor fiyatlara. Aksesuarlarda az uz degıl oradan da kazık var. Neyse kosalım bayilere ne olur ne olmaz motor , aksesuar kalmayabilir.
m.omer
08 Nisan 2013, 21:50
Ne motormuş mübarek benim göremediğim neyi görüyor bu kadar insan. 260 kg kuru ağırlıklı shadow ile 2 kişi 4.5 litre ortalamayı hiç geçmedim. 2005 model 750 cc karburatorlu model nihayetinde, bu yakıt konusu cok abartılıyor. Vermeyin bu kadar paraları diye tablo mu hazırlamadık bosuna...
nc700s ike arasında 1000 tl oynamaması lazım Honda tutuldukça model abanıyor fiyatlara. Aksesuarlarda az uz degıl oradan da kazık var. Neyse kosalım bayilere ne olur ne olmaz motor , aksesuar kalmayabilir.
Yakıt konusu sadece anektod olsun diye. Genellikle üreticiler verileri düşük tutar ama burada altında degerleri ölçütüğüm için paylaştım. Yoksa 20cc yuzunden 300 TL fazla vergisi var. Bu da en azindan 2 bin km demek.
Motorda ne buldum dersen, sakin karakterli neredeyse bisiklet kullanmak kadar basit olması beni cezbetti. Almadan önce arkadaslarımın xt660, versys ve nc 700x ini test ettim. Bana en rahatı nc 700x geldiği için tercih ettim. Tabi 35 bin seviyesine cikabilseydim ben de Süper Tenere ya da GS düşündürdüm. 20 bin bandında bu tarzda bana göre alınabilecek en iyi motor. Benim gibi düşünen çok olmalı ki bayiler yok satıyor.
vladimir
09 Nisan 2013, 00:23
Yakıt konusu sadece anektod olsun diye. Genellikle üreticiler verileri düşük tutar ama burada altında degerleri ölçütüğüm için paylaştım. Yoksa 20cc yuzunden 300 TL fazla vergisi var. Bu da en azindan 2 bin km demek.
Motorda ne buldum dersen, sakin karakterli neredeyse bisiklet kullanmak kadar basit olması beni cezbetti. Almadan önce arkadaslarımın xt660, versys ve nc 700x ini test ettim. Bana en rahatı nc 700x geldiği için tercih ettim. Tabi 35 bin seviyesine cikabilseydim ben de Süper Tenere ya da GS düşündürdüm. 20 bin bandında bu tarzda bana göre alınabilecek en iyi motor. Benim gibi düşünen çok olmalı ki bayiler yok satıyor.
Yamaha Tükiye'ye 4 silindir canavar gibi makinası olan xj6 diversion'un ABS'siz versiyonunu getirirse,adam gibi yedek parça stoğu bulundurmaz marka imajını zedelerse, Suzuki İngiltere'de 18500.TL'e sattığı vstrom dl 650'yi Türkiye'de japon yeni saçmalığı ile satmaya çalışıp 28.000.-TL etiket koyarsa, Honda'da 20bin bandında Amerika'da 13.500.-TL olan motoru nc700x'i Türkiye'de yok satar tabi.
Motor yok sattıkça ,motorcuyu yolunacak kaz gören apaçi kılıklı esnaflıktan bihaber bayilerde tamamen aç gözlülük ve aşırı kar mantığı ile oluşan zammı size yansıtır, pazarlık yaptım zannedene uyduruk koruma demirini takar, MTV'yi ödetir,... vs
Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler misali işte.
_Uzay_
09 Nisan 2013, 10:23
Yamaha Tükiye'ye 4 silindir canavar gibi makinası olan xj6 diversion'un ABS'siz versiyonunu getirirse,adam gibi yedek parça stoğu bulundurmaz marka imajını zedelerse, Suzuki İngiltere'de 18500.TL'e sattığı vstrom dl 650'yi Türkiye'de japon yeni saçmalığı ile satmaya çalışıp 28.000.-TL etiket koyarsa, Honda'da 20bin bandında Amerika'da 13.500.-TL olan motoru nc700x'i Türkiye'de yok satar tabi.
Motor yok sattıkça ,motorcuyu yolunacak kaz gören apaçi kılıklı esnaflıktan bihaber bayilerde tamamen aç gözlülük ve aşırı kar mantığı ile oluşan zammı size yansıtır, pazarlık yaptım zannedene uyduruk koruma demirini takar, MTV'yi ödetir,... vs
Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler misali işte.
Adam haklı beyler, biz hepimiz yanlış yaptık. Koyunluk işte, herkes saldırdı diye biz de gittik aldık, ne yapalım :( Dağılalım bari
laylow
09 Nisan 2013, 10:41
Merhaba Vlademir,
Nc700x Avrupada adventure kategorisinde satılan motorlar arasında ilk senesinde 2. sıraya yerleşti.Üstüne çıktığı motorlar.Bmw 1200gs adventure,tirumph 1200,honda 1200,yamaha 1200,ducati 1200,tiger 800,vstrom 650,versysle 650 ve liste uzayıp gidiyor.Genel klasmanada bakıldığında Avrupanın en çok satan motorları arasında ilk 5 de.Bunlar gerçekler.
Gelelim neden tercih edildiğine.Nc700x her işi yapabilen bir motor.TEk motorda hem viraj keyfi,touring keyfi,dual porpuse keyfi ve scooter keyfi.Motor teknolojisi olarak BMW den daha ileri durumda.Yapılan testlerde ilk 50 bin kmde motorda sıfır aşınma ile karşılaşılmış.Honda uzun ömürlü bir motor yaratmış.Ve yük taşıma kapasiteside inanılmaz ölçüde iyi.Bakım maliyetleri çok düşük.Tamam burdaki bir kaç arkadaş yanılıyor olabilir.Peki Ya Almanlar??? Bmwnin yaratıldığı ülkede satışları BMW yi geçmek üzere.Bence bir düşünmek lazım.
Bütün dünya basını nc700x için motorda çığır diyorlar.
vladimir
09 Nisan 2013, 13:56
Ben motora kötü dedim mi? Türkiyede hakketmediği bir kar marjı ile satılıyor. Bu kadar şımartmayın şu satıcıları, motor teknolojisinij BMW'den ileri olması konusunda yorum yapmıyorum.
Gerçi sende haklısın ikinci elde zarar etmeden rahat satabilmek lazım değil mi?
Herkese mutluluklar hayırlı olsun tekrar,
laylow
09 Nisan 2013, 14:42
Motor knoloji olarak bmwnin twinlerinden daha ileride.Bunu teknik alt yapınız varsa açıklıyabilirim.Ama yoksa uzun uzun yazmak istemiyorum çok teknik çünkü.
Motorun fiyatını piyasanın arzı ve talebi belirler.Türkiyede BMW talebi hayli fazla böyle oluncada fiyatları yüksek kaçıyor.Oysaki hondanın 1200 ile aynı fiyatta olması lazım.Şimdi Yurt dışında ipohonelarda ucuz,nikon kameralarda ve Renault arabalarda.Neden ucuz? Çünkü vergi sistemleri sağlıklı.Bizde hangi ürün ucuzki?Nc700x ucuz olsun.Yani bu düzeni nasıl düzeltiriz?Ürünlri almazsak düzelicektir kendi kendine.Peki bunu yapıyormyuz hayır.
Ozaman kısır bir tartışma olur.Ama genede hiç olamamasından iyi.
twili
09 Nisan 2013, 14:48
Selamlar,
Maalesef Honda bu motordan iyi kazanıyor. Bayiler de öyle. Ama emin olun hiçbir bayi ihya olmuyor. Konulan marjlar fahiş değil. Zaten bunları yapan firmalar yaşayamaz. Hiç bir şirkette hayrına çalışmaz zaten. :) %5 ile çalışmasını da bekleyemeyiz. Ama gün gelir peynir ekmek gibi satılmaya başlar NC700X, Honda bakar bu motor standart şehir motoru olur. Zaten o zaman rakipler de alternatif motorlar üreteceği için fiyatlar aşağıya çekilir. Onun dışında alan razı, satan razı. :) Fiyatlar aşağıya gelmez. Hatta Honda böyle yok satmaya devam ettiği müddetçe fiyatlar artar bile. :)
Tİme_shİft42
09 Nisan 2013, 15:02
Boru gibi %37 bilmem kaçı ötv :queen::queen:
mücahit_89
09 Nisan 2013, 15:49
Selamlar,
Maalesef Honda bu motordan iyi kazanıyor. Bayiler de öyle. Ama emin olun hiçbir bayi ihya olmuyor. Konulan marjlar fahiş değil. Zaten bunları yapan firmalar yaşayamaz. Hiç bir şirkette hayrına çalışmaz zaten. :) %5 ile çalışmasını da bekleyemeyiz. Ama gün gelir peynir ekmek gibi satılmaya başlar NC700X, Honda bakar bu motor standart şehir motoru olur. Zaten o zaman rakipler de alternatif motorlar üreteceği için fiyatlar aşağıya çekilir. Onun dışında alan razı, satan razı. :) Fiyatlar aşağıya gelmez. Hatta Honda böyle yok satmaya devam ettiği müddetçe fiyatlar artar bile. :)
malesef hondanın satış taktiği böyle değil,örn; cbf 150 peynir ekmek gibi sattı ama fiyatı beraberinde her sene artış gösterdi...ben hondanın hiçbir modeline indirim yaptığını görmedim ne yapıyor; daha ucuz,daha az özellikli motor getirerek mevcut motorun fiyatına zam yapıyor...
twili
09 Nisan 2013, 15:59
malesef hondanın satış taktiği böyle değil,örn; cbf 150 peynir ekmek gibi sattı ama fiyatı beraberinde her sene artış gösterdi...ben hondanın hiçbir modeline indirim yaptığını görmedim ne yapıyor; daha ucuz,daha az özellikli motor getirerek mevcut motorun fiyatına zam yapıyor...
CBF 150'ye geçen sene gelen zam maalesef beni de üzmüştü hatta bu yüzden cb125e almak zorunda kalmıştım. :) Ama dediğim gibi bunun nedeni cbf150'nin karşısına adam gibi bir rakip çıkmayışıdır. CBF150 için yağ yakıyor demenin dışında kötü bir şey söyleyemiyoruz. nc700x için de söyleyebildiğimiz iki argüman var vergisi yüksek ve araziye uygun değil. ne zamanki adam akıllı rekabet olur, şirketler cash cow (sağılacak inek) dedikleri modeller için kar marjlarını o zaman aşağıya çekmeye başlarlar. nc700x pazar konumlandırması olarak şu anda star business (çıkışta olan ve gelecek vadeden yatırım) olarak duruyor. cbf150 ise tam anlamıyla bir cash cow. zaman içerisinde ile kar marjları ve fiyatlar aşağıya inecek. ama o zamanda bu modellerin yerine yenilerini almak isteyeceğiz. :) iyi ürüne önce sahip olmak her zaman daha maliyetli olacak.
Umarım yazım Honda için bir savunma gibi algılanmaz çünkü amacım savunmak değil sadece piyasa gerçeğini anlatmak. bugün aynı şey her ürün için geçerlidir. gıdadan tutun temizliğe, dayanıklı tüketim ürünlerinin tamamında inovasyon olan ürün her türlü pahalıdır. bir ürün büyük bir topluluğa hitap etmeye başladığı zaman ise muadilleri çıkar ve rekabetten dolayı firmalar kar marjlarını aşağıya çeker. Ama bu sefer de onun yerine koyacakları yeni ürünler olur. arge bu yüzden şirketlerde önemlidir. :)
pistolpitt
09 Nisan 2013, 16:30
Ne motormuş mübarek benim göremediğim neyi görüyor bu kadar insan. 260 kg kuru ağırlıklı shadow ile 2 kişi 4.5 litre ortalamayı hiç geçmedim. 2005 model 750 cc karburatorlu model nihayetinde, bu yakıt konusu cok abartılıyor. Vermeyin bu kadar paraları diye tablo mu hazırlamadık bosuna...
nc700s ike arasında 1000 tl oynamaması lazım Honda tutuldukça model abanıyor fiyatlara. Aksesuarlarda az uz degıl oradan da kazık var. Neyse kosalım bayilere ne olur ne olmaz motor , aksesuar kalmayabilir.
bu fiyata bu segmentte 700cc başka hangi alternatifleri var diğer japonların?
vladimir
09 Nisan 2013, 17:54
Honda NC 700x Almanya fiyatı 6230 eur =14.578.-TL, Almanya KDV oranı %19, yani motorun vergisiz satış fiyatı 12.250.TL(içinde kar marjı da var,Almanya'da ÖTV benzeri vergi yok ) Bu motoru Türkiyede ki bir bayinin ithal ettiğini düşünelim. 12.250.TL ÖTV matrahı olacak , %37 ÖTV oranı ile çarptığımızda; 16.783,31 TL KDV matrahı oluşur , KDV dahil rakam ise 19.800.-TL'dir.
Türkiyedeki bayi bu motoru 21.500 (KDV dahil ) satar ise KDV hariç tutarı 18.220.-TL olur. Bu bayinin kazancı motor başına ki burada varsayımımız nc700x'in Almanya'dan liste fiyatından alındığı pek tabiki Honda Global yerel distrübütöre daha ucuza verecektir. İşin özü mevcut durumda kazanç (18.220-16.783=) 1450.TL
Türkiye distrübütörü bu motoru Honda Globalden vergi hariç 12.250 değil de 11.000 TL'ye çekerse ki bence mantıklı senaryo budur. 15.070 ÖTV dahil rakam ,17780.-TL ise KDV dahil rakam olur(Tüketici satış fiyatı) bu durumda KDV dahil 21.500 KDV dahil , 18.220.-TL' KDV hariç motor satan bayinin-distribütörün kazancı (18.220-15.070) 3150.TL olur.
Alternatif olarak Tenere 660z öneriyorum. Ayrıca talep etmek lazım gelene razı olmamak lazım diye düşünüyorum. Honda bu motoru maksimum Türkiye'de 19.500 olarak fiyatlasaydı almayı düşünürdüm. CBF 1000 ise yurtdişı fiyatlara göre fiyat performans kralı.
karapara
09 Nisan 2013, 18:07
VLADIMIR (Kusura bakmayın isminizi bilmiyorum) Bey, arz talep dengesini gözden kaçırıyorsunuz. Şunu unutmayın bir malın fiyatı alım satımın gerçekleştiği fiyattır. Sizdoğru adımla başlıyor ama BAYİ KARI ÇOK FAZLA BUNU NİYE ALIYORSUNUZ bre SAF İNSANLAR konusuna bağlıyorsunuz. Sizin bu mantık çerçevesinde LİTRESİ BİLMEM KAÇ LİRA OLAN DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİNİ almamanız lazım değil mi? Yani yolunuza yaya ve/veya benzinle çalışmayan bisiklet,paten vs. gibi araçları kullanarak devam etmeniz lazım, öyle değil mi???.... Demem o ki ''Bayi karlarını eleştirelim ama bu motosikleti alan insanlara da edeplice saygı gösterelim.'' sevgiyle kalın
vladimir
09 Nisan 2013, 18:29
VLADIMIR (Kusura bakmayın isminizi bilmiyorum) Bey, arz talep dengesini gözden kaçırıyorsunuz. Şunu unutmayın bir malın fiyatı alım satımın gerçekleştiği fiyattır. Sizdoğru adımla başlıyor ama BAYİ KARI ÇOK FAZLA BUNU NİYE ALIYORSUNUZ bre SAF İNSANLAR konusuna bağlıyorsunuz. Sizin bu mantık çerçevesinde LİTRESİ BİLMEM KAÇ LİRA OLAN DÜNYANIN EN PAHALI BENZİNİNİ almamanız lazım değil mi? Yani yolunuza yaya ve/veya benzinle çalışmayan bisiklet,paten vs. gibi araçları kullanarak devam etmeniz lazım, öyle değil mi???.... Demem o ki ''Bayi karlarını eleştirelim ama bu motosikleti alan insanlara da edeplice saygı gösterelim.'' sevgiyle kalın
Eleştirilerinize katılıyorum. Kırdıysam tüm ncx sahibi arkadaşlardan özür dilerim. İfadelerim maksadını aştı.
pistolpitt
09 Nisan 2013, 18:31
Honda NC 700x Almanya fiyatı 6230 eur =14.578.-TL, Almanya KDV oranı %19, yani motorun vergisiz satış fiyatı 12.250.TL(içinde kar marjı da var,Almanya'da ÖTV benzeri vergi yok ) Bu motoru Türkiyede ki bir bayinin ithal ettiğini düşünelim. 12.250.TL ÖTV matrahı olacak , %37 ÖTV oranı ile çarptığımızda; 16.783,31 TL KDV matrahı oluşur , KDV dahil rakam ise 19.800.-TL'dir.
Türkiyedeki bayi bu motoru 21.500 (KDV dahil ) satar ise KDV hariç tutarı 18.220.-TL olur. Bu bayinin kazancı motor başına ki burada varsayımımız nc700x'in Almanya'dan liste fiyatından alındığı pek tabiki Honda Global yerel distrübütöre daha ucuza verecektir. İşin özü mevcut durumda kazanç (18.220-16.783=) 1450.TL
Türkiye distrübütörü bu motoru Honda Globalden vergi hariç 12.250 değil de 11.000 TL'ye çekerse ki bence mantıklı senaryo budur. 15.070 ÖTV dahil rakam ,17780.-TL ise KDV dahil rakam olur(Tüketici satış fiyatı) bu durumda KDV dahil 21.500 KDV dahil , 18.220.-TL' KDV hariç motor satan bayinin-distribütörün kazancı (18.220-15.070) 3150.TL olur.
Alternatif olarak Tenere 660z öneriyorum. Ayrıca talep etmek lazım gelene razı olmamak lazım diye düşünüyorum. Honda bu motoru maksimum Türkiye'de 19.500 olarak fiyatlasaydı almayı düşünürdüm. CBF 1000 ise yurtdişı fiyatlara göre fiyat performans kralı.
hondanın herkesi nc700 lendirmek gibi bir misyonu yok, her eve bir nc700, her genç bünyeye bir nc700 gibi bir misyonu da yok. Ben de onların yerinde olsam peynir ekmek gibi sattığım motoru daha ucuza fiyatlamaya çalışmazdım. Alternatifinize baktım, motoru bulmak için yazdığınızdan copy-paste yapmak zorunda kaldım çünkü hiiiç aklımda yer etmemiş bir motor. Sonuçta, bir tarafta nc700 varken, elbette kendini kanıtlamış fonksiyonel bir endurodur ama çekirgeye benzeyen bu motorla dışarıda gözükmek istemem. Bu motorun kullanıcıları zorla nc700 almamış, hepsi bu başlık altında memnuniyetlerini paylaşırken sizin bu motor bu kadar para etmez yaklaşımınız elbette rahatsız edici ve anlamsız olabilir. Ben cbf1000 kullanıyorum bana göre de f/p olarak mükemmel bir motor, diğer taraftan nc700 ile 3 litreli tüketimleri görünce imrenmiyor değilim.
reeper
09 Nisan 2013, 23:23
Anadolu yakasında oturan ve motosiklet elektrik aksamından anlayan bir arkadaşa asistanlık yaparaktan motorumda yapmak istediğim değişiklikler mevcut, yardımcı olabilecek olan var mı ? Bir de malum orta sehpa sanırım en çok yağlama için tercih ediliyor, bu sebeple orta sehpa parasına otomatik yağlama sistemi düşünüyorum, bu konuda önerileriniz nedir arkadaşlar ? En bilinen marka belli, Scottoil ama alternatifler var mıdır ve nelerdir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
Yapmak istediğim değişikliği şimdiden söyleyeyim, beyaz çakar yaptırmayı düşünüyorum ve tek sebebi bir şekilde araba kullanmayı öğrenmiş olan toynaklı varlıklar beni farketsin. Motoru cuma günü teslim aldım, cumartesi toplam 100 km süren şehiriçi diyebileceğim bir tur yaptım ve Bakırköy sahilyolunda taksi kullanan bir toynaklı bana motosikletteki ABS'nin nasıl çalıştığını fiilen, yaşayarak öğrenme imkanı verdi. Yeri gelmişken buradan kendisine tekrar (çünkü hemen peşine düşüp sağa çektirip saygılarımı sundum) en derin hürmetlerimi pek nazik hislerimle bildirmeyi bir borç bilirim.
hllcan
10 Nisan 2013, 10:18
Anadolu yakasında oturan ve motosiklet elektrik aksamından anlayan bir arkadaşa asistanlık yaparaktan motorumda yapmak istediğim değişiklikler mevcut, yardımcı olabilecek olan var mı ? Bir de malum orta sehpa sanırım en çok yağlama için tercih ediliyor, bu sebeple orta sehpa parasına otomatik yağlama sistemi düşünüyorum, bu konuda önerileriniz nedir arkadaşlar ? En bilinen marka belli, Scottoil ama alternatifler var mıdır ve nelerdir?
selam kardes,
ben anadolu yakasinda kadikoydeki eski adi ugurlu motor yeni adi platin motordan led ve elcik korumayi taktirmayi dusunuyorum fakat bu parcalari alirken ucuz olsun diye dusunuyorduk, taktirma parasi hic az degil bilmis ol. zincir yaglamaya gelince ben orta sehpa aldim cunku motoru herzaman yana birakamayacak yerlerde yasiyorum, orta sehpa bence motoru yaglamak icin degil motoru birakmak icin gerekli. otomatik tutoro marka zincir yaglayici siparisi verdim. en kapsamli seti turkiyeye 90GPB civarina gonderilebiliyor. henuz elime ulasmadi.
Deryali
10 Nisan 2013, 10:35
Kırmızı da kırmızı yani...kırmızısını gördüm.5 lira fazla olsun kırmızı olsun kardeş...Hayırlı olsun...
Kırmızı alamadık malasef. Büyükte kayıp olmadı Griside güzelmiş.
Bu motora her renk yakışıyor.
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/9eba1120bf9a4db5b89e8dd3956fe2ea.jpg
Daha fazla fotoğraf (http://motojektif.com/blog/deryali/91/Nihayet-Honda-NC700x-aldim-Ilk-Fotograflar)
DARKSTAR54
10 Nisan 2013, 10:52
Kırmızı alamadık malasef. Büyükte kayıp olmadı Griside güzelmiş.
Bu motora her renk yakışıyor.
http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/9eba1120bf9a4db5b89e8dd3956fe2ea.jpg
Daha fazla fotoğraf (http://motojektif.com/blog/deryali/91/Nihayet-Honda-NC700x-aldim-Ilk-Fotograflar)
Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..
http://d1304.hizliresim.com/18/b/ly1p2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
laylow
10 Nisan 2013, 11:04
http://i45.tinypic.com/2ldxbhj.jpg Evet motor bugün gazteye çıktı,haftasonuda bütün billboardlara çıkıcak nc700x satışları sayemde iyice artıcak gibi :)
bu arad motora orta ayak taktım geçen gün biraz uğraştırdı beni grajda ama becerdim.Ve sübap ayarlarını kontrol ettim bir milim oynama yoktu.Taş gibi motormuş.Yanlız conta takımına 150 tl vermek acayip içime kooydu.En kısa zamanda almanyaya gittiğimde toplucam bütün yedek parçaları.
Deryali
10 Nisan 2013, 11:11
Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..
http://d1304.hizliresim.com/18/b/ly1p2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Hocam nerden aldın link verebilir misin?
laylow
10 Nisan 2013, 11:36
deyali arkadaş onu enduro marketten almış olabilir çünkü benim motordada siyahı var ben ordan almıştım.ve 200 tl civarıydı yalnız önermiyorum çünkü gerekli korumayı sunmuyor basit bir şey hatta kesinlikle önermiyor.Ben hard bir tane aldım haftasonu takıcam
DARKSTAR54
10 Nisan 2013, 11:50
http://www.adamotorsiklet.com/detay.php?id=1214
ADA motosiklet sakaryadan internet üzerinden alabilirsin ellerinde fümesi var artı led döşeme imkenı da var ama ben yapmıyacam sinyallere bağlanabilir aslında yeni motor aldım diye bana 200 nakite verdi dostum satış fiyatı 230 tl ama çok yakışıyor...hem de malzeme kaliteli..
Reşit
10 Nisan 2013, 12:42
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-LED-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/520045759.html
Herşey dahil 70 liraya geldi evime kadar. Acerbis ile aynı kalite. Dünya para vermeyin boşuna :cat:
twili
10 Nisan 2013, 15:57
Arkadaşlar elcik koruma olarak ne alırsanız alın, motoru yatırdığınızda manetin kırılmasını, elinize bir zarar gelmesini engelleyecek bir şey alın. Özetle içinde de metal bir çerçeve olsun. :)
laylow
10 Nisan 2013, 17:38
sertan doğru diyor diğerleri gereksiz süsden ibaret.Bende aynı hatayı yaptım ama ben metal sanıyordum için online alış veriş yaparak almıştım.İlk kez böyle tongaya düştüm.
tworule
11 Nisan 2013, 00:59
Selamlar ,
Ben de sonunda nc700x imi teslim aldim cumartesi gunu. Hatta deryali nickli arkadasla da bayide tanistik :)
Pazar gunu sehirdisinda olmamdan pazartesi ve sali gunu de havalarin kotu olmasi sebebiyle bi turlu kullanamadim yeni motoru ama bugun baya bi kullandim. İlk izlenimlerim su sekilde;
Oncelikle cbf150 den sonra acayip torklu geldi , basta biraz tirssam da alisinca cok keyifli olmaya basladi.
Cok dengeli ve rahat bir surusu var. Aralardan derelerden cok rahat geciyor, gidon yuksekligi arabalarin yan aynasini kurtardigi icin baya avantaj sagliyor.
Boyum 170 oldugu icin parmak ucu yere basmanin surus ve durus esnasinda cok bi dezavantajini yasamasamda park ettigim yerden geri geri cikis yaparken hele bide hafif rampaysa biraz sikinti yasiyorum. Ama cok buyuk sorun degil.
Hiz olarak max 140 km yi gordum ve on siperligin alcak olmasi sebebiyle ruzgar biraz korkutuyor sanki.
Bagaj olayi super, kaski ve eldiveni icine koyabilmek baya bi kolaylik sagliyor. Arka canta alsam mi almasam mi emin olamadim.
Bu arada ilk depo benzin sonunda yakit tuketimim biraz fazla cikti 4,5 lt/100km ama sikisik trafikte baya bi dur kalk yaptim.
Kasko icin sair sigortadan fiyat aldim , ferdi kaza sigortasi dahil 1570 tl.
Genel olarak simdilik hersey cok guzel diyebilirim bakalim biraz km yaptikca degisen birşey olacak mi.
Elestirecegim de 2 kucuk nokta var;
1) vites gecisleri ayni cbf 150 gibi " tak-tuk" efektli
2) kornasi da cbf150 ile ayni. Biraz daha tok bi sesi olsa iyiydi.
karapara
11 Nisan 2013, 09:57
Arkadaşlar elcik koruma olarak ne alırsanız alın, motoru yatırdığınızda manetin kırılmasını, elinize bir zarar gelmesini engelleyecek bir şey alın. Özetle içinde de metal bir çerçeve olsun. :)
Arkadaşlar
1) yukarıdaki tarife ve NC700x' e uygun elcik koruma marka model ismi bilen varsa paylaşırsa sevinirim. :) :) :)
2) Dün motosikleti ilk kez kullandım, rodajda en fazla 110 km'ye çıktım. Ama rüzgar bu hızda bile etkiledi. Boyum 172 cm olup yaklaşık benimle aynı boyda olan ve ÖN CAMdan memnun olan arkadaşlardan ön cam tavsiyesi almak isterim. KISACA rüzgarı kesmek için hangi marka model ÖN CAM önerirsiniz.. Malum deneme yanılma ile çözmek için ilk önce ürünü almak lazım olmazsa para çöpe yeni deneme yöntem bu mudur? GİVİ ön cam tavsiye eder misiniz? :):)
laylow
11 Nisan 2013, 10:12
givi al güzel,yada orjinalini al biraz daha ver ikiside güzel.Aynı boylardayız nerdeyse sorun yok yani.
Elcik olarakda barkbuster ı al en iyisi o.
Rodajda bol bol vites değiştir bu motorda devir çok önemli değil çünkü az çeviriyor.Ama motoru 45 50 dakikadan fazla kullanma.yormadan ısındırmadan motoru fazla yavaş yavaş alıştır.İlk çalıştırdığında direk yola koyulma,biraz ısınsın 3- dakka falan sora çık yola.Gül e güle kullan.
karapara
11 Nisan 2013, 10:23
givi al güzel,yada orjinalini al biraz daha ver ikiside güzel.Aynı boylardayız nerdeyse sorun yok yani.
Elcik olarakda barkbuster ı al en iyisi o.
Rodajda bol bol vites değiştir bu motorda devir çok önemli değil çünkü az çeviriyor.Ama motoru 45 50 dakikadan fazla kullanma.yormadan ısındırmadan motoru fazla yavaş yavaş alıştır.İlk çalıştırdığında direk yola koyulma,biraz ısınsın 3- dakka falan sora çık yola.Gül e güle kullan.
cevaınız ve uyarılar için teşekkürler...Siz GİVİ ve HONDA kullandınız ikisinde de sorun yaşamadınız anladığım.. Ama durum buysa GİVİ'den sonra niye HOnda aldınız? Veya arkadaşlarınız motorlarında mı test ettiniz? Kusura bakmayın sizinle aynı boydaysak direk sizin memnun olduğunuzu almak istiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
TEKNİK SORU: Arkadaşlar motosikleti alırken kombine fren sistemi var dolayısiyle arka frene basınca ön frende çalışıyor dediler. Normal motosikletlerde ön ve arka aynı anda sıkılıyor. Şimdi Nc700x kullanırkende bu alışkanlığı kaybetmemek için yaklaşık ön(%70) arka(%30) birlikte sıkacağız. Ama bu duruma CBS den dolayı ÖN FRENE bir artı daha gelecek oran ön fren oranı yaklaşık(kafadan atıyorum) %80-90 olacak , bu durun ön freni fazla asılmakla eş değer olursa kendimizi yerde buluruz.... Dün ön freni sıkarken korktum açıkcası .. Yardımlarınızı bekliyorum :)
karaeser
11 Nisan 2013, 10:33
[QUOTE=DARKSTAR54;2991508]Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..
Emre bu elcik korumada metal aksam var mı yoksa sadece plastik mi?
m.omer
11 Nisan 2013, 10:40
cevaınız ve uyarılar için teşekkürler...Siz GİVİ ve HONDA kullandınız ikisinde de sorun yaşamadınız anladığım.. Ama durum buysa GİVİ'den sonra niye HOnda aldınız? Veya arkadaşlarınız motorlarında mı test ettiniz? Kusura bakmayın sizinle aynı boydaysak direk sizin memnun olduğunuzu almak istiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
TEKNİK SORU: Arkadaşlar motosikleti alırken kombine fren sistemi var dolayısiyle arka frene basınca ön frende çalışıyor dediler. Normal motosikletlerde ön ve arka aynı anda sıkılıyor. Şimdi Nc700x kullanırkende bu alışkanlığı kaybetmemek için yaklaşık ön(%70) arka(%30) birlikte sıkacağız. Ama bu duruma CBS den dolayı ÖN FRENE bir artı daha gelecek oran ön fren oranı yaklaşık(kafadan atıyorum) %80-90 olacak , bu durun ön freni fazla asılmakla eş değer olursa kendimizi yerde buluruz.... Dün ön freni sıkarken korktum açıkcası .. Yardımlarınızı bekliyorum :)
Ben MRA Variotouringscreen taktırdım, şimdilik memnunum.
https://www.mrashop.de/erp/catalog/navigationPath//1.Sortiment/0.html?mral=1&type=%283551%2C19%2C0%29&form=%28176%2C20%2C0%29&spr=D
Fren için söylenen şey yavaşlamak için arka fren, durmak için ön fren, ani duruşlar için ikisi birden diye anlatılmıştı...
laylow
11 Nisan 2013, 10:57
Dostum öncelikle temel frenleme olayını pek bilmediğini anladım yazmandan.Bu tehlikeli bir durum.Motoru ön fren durdurur ama optimal duruş için her ikisinide dengeli şekilde kullanmalıyız.Burda kim ne kadar çok şey yazarsa yazsın bunu iyi eğitim almadan öğrenemezsin.
Gelelim camlara,ben camların her ikisinide takarak denedim.Hondada yakın arkadaşlarım motor camiası tanır beni.O yüzden fiyat performans olayına baktım ve giviyi aldım.Ama hondanınki daha şık duruyor bu gerçek.Şıklık peşinde değilim ama :)
Karapara sen ufak motordan bir anda geçmiş gibi duruyorsun büyük hacimliye.Bence hondaya git ufak bir eğitim al cidden çok faydalı.Hem güvenin artar hemde motorculuktan zevk alırsın.Motor güzel olduğu kadar tehlikeli çok tehlikeli bir uğraş.
twili
11 Nisan 2013, 10:59
Arkadaşlar
1) yukarıdaki tarife ve NC700x' e uygun elcik koruma marka model ismi bilen varsa paylaşırsa sevinirim. :) :) :)
2) Dün motosikleti ilk kez kullandım, rodajda en fazla 110 km'ye çıktım. Ama rüzgar bu hızda bile etkiledi. Boyum 172 cm olup yaklaşık benimle aynı boyda olan ve ÖN CAMdan memnun olan arkadaşlardan ön cam tavsiyesi almak isterim. KISACA rüzgarı kesmek için hangi marka model ÖN CAM önerirsiniz.. Malum deneme yanılma ile çözmek için ilk önce ürünü almak lazım olmazsa para çöpe yeni deneme yöntem bu mudur? GİVİ ön cam tavsiye eder misiniz? :):)
Benim kullandığım elcik korumadan ya da yenisinden alabilirsin. :)
http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/pix/a/v/hpr_00_220_10200__b1355925722-29372.jpg
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=136566330523222&ls=en&nc=1365663361-24339&rubnum=products.schutz.handprotektoren&artnum=HPR.00.220.10200/B&id=80&gesamt_zeilen=50Tshowrub--products.schutz.handprotektoren&typid=95019748
http://shop.sw-motech.com/cosmoshop/pix/a/v/hpr_00_220_20200__b1357729291-16209.jpg
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=136566330523222&ls=en&nc=1365663361-24339&rubnum=products.schutz.handprotektoren&artnum=HPR.00.220.20200/B&id=81&gesamt_zeilen=50Tshowrub--products.schutz.handprotektoren&typid=95019828
Her 2sini de Türkiye'de Motoplus satıyor.
Rüzgar için ben Honda Tur camı kullanıyorum. Boyum 1.83 ve hiçbir sıkıntım yok. :)
DARKSTAR54
11 Nisan 2013, 11:06
[QUOTE=DARKSTAR54;2991508]Siz elcik koruma arıyordunuz her halde ben acerbis in beyaz elcik korumasını 200 tl ye aldım bunun füme olanı da var sizin motora yakışır..
Emre bu elcik korumada metal aksam var mı yoksa sadece plastik mi?
demir aksam yok ama yere çarparcak kısmı sert plastikten yapılmış çok sert bir şekilde yere düşmediği sürece kıralacağını sanmam malzeme kalitesi baktınız da anlaşılıyor.. ben dün zeus motordan ön cam aldım siyah renk boyum uzun anlamadım ama bir tık eğildiğimde rüzgar üzerimden gidiyor olmadı bir de dizüförü takacağım..
_Uzay_
11 Nisan 2013, 11:20
TEKNİK SORU: Arkadaşlar motosikleti alırken kombine fren sistemi var dolayısiyle arka frene basınca ön frende çalışıyor dediler. Normal motosikletlerde ön ve arka aynı anda sıkılıyor. Şimdi Nc700x kullanırkende bu alışkanlığı kaybetmemek için yaklaşık ön(%70) arka(%30) birlikte sıkacağız. Ama bu duruma CBS den dolayı ÖN FRENE bir artı daha gelecek oran ön fren oranı yaklaşık(kafadan atıyorum) %80-90 olacak , bu durun ön freni fazla asılmakla eş değer olursa kendimizi yerde buluruz.... Dün ön freni sıkarken korktum açıkcası .. Yardımlarınızı bekliyorum :)
Ustaya sordum dün buna benzer bir soru. ABS sistemi sadece arka fren basıldığında aktif oluyor dedi. Yani sadece arka frene basanın anası ağlamaz ama sadece ön frene basanın anası ağlar hesabı :) Ön frendeki abs arkaya basılmadan aktif olmadığı için arkaya kesin basmamız gerektiğini anladım. Senin soruna gelince, bunu sistemin ayarladığını düşünüyorum. Allah korusun acil bir durumda arkaya asılırım, önü de limon sıkar gibi sıkarım :)
laylow
11 Nisan 2013, 11:28
Ustanın adı falan varmı :) öyle bir sistem yok.Arka frene bastığınızda ön ve arka beraber çalışır.Ön deki iki piston çalışır o kadar.Ama sadece öne basarsanız bütün pistonlar çalışır.Absin mantığına aykırı ayrıca kitapçıkta yazardı bu :) çok tehlikeli bir durum.Yani yanlış biliyor da olabilirim.
Araştırmak lazım ama geçen ön frende abs çalıştı gibime geldi :) bilemiyorum bir daha fren yapim akşam bari.
twili
11 Nisan 2013, 11:35
Mekanıma paylaştım. :)
laylow
11 Nisan 2013, 11:51
sw nin elcik korumasıda güzelmiş
Deryali
11 Nisan 2013, 11:59
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-LED-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/520045759.html
Herşey dahil 70 liraya geldi evime kadar. Acerbis ile aynı kalite. Dünya para vermeyin boşuna :cat:
Hakikaten süpermiş hocam. Ben sipariş verince gelmiyor yahu ::(
Sen sipariş et gelince ben veririm parasını :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
Selamlar ,
Ben de sonunda nc700x imi teslim aldim cumartesi gunu. Hatta deryali nickli arkadasla da bayide tanistik :)
Pazar gunu sehirdisinda olmamdan pazartesi ve sali gunu de havalarin kotu olmasi sebebiyle bi turlu kullanamadim yeni motoru ama bugun baya bi kullandim. İlk izlenimlerim su sekilde;
Oncelikle cbf150 den sonra acayip torklu geldi , basta biraz tirssam da alisinca cok keyifli olmaya basladi.
Cok dengeli ve rahat bir surusu var. Aralardan derelerden cok rahat geciyor, gidon yuksekligi arabalarin yan aynasini kurtardigi icin baya avantaj sagliyor.
Boyum 170 oldugu icin parmak ucu yere basmanin surus ve durus esnasinda cok bi dezavantajini yasamasamda park ettigim yerden geri geri cikis yaparken hele bide hafif rampaysa biraz sikinti yasiyorum. Ama cok buyuk sorun degil.
Hiz olarak max 140 km yi gordum ve on siperligin alcak olmasi sebebiyle ruzgar biraz korkutuyor sanki.
Bagaj olayi super, kaski ve eldiveni icine koyabilmek baya bi kolaylik sagliyor. Arka canta alsam mi almasam mi emin olamadim.
Bu arada ilk depo benzin sonunda yakit tuketimim biraz fazla cikti 4,5 lt/100km ama sikisik trafikte baya bi dur kalk yaptim.
Kasko icin sair sigortadan fiyat aldim , ferdi kaza sigortasi dahil 1570 tl.
Genel olarak simdilik hersey cok guzel diyebilirim bakalim biraz km yaptikca degisen birşey olacak mi.
Elestirecegim de 2 kucuk nokta var;
1) vites gecisleri ayni cbf 150 gibi " tak-tuk" efektli
2) kornasi da cbf150 ile ayni. Biraz daha tok bi sesi olsa iyiydi.
Selam Hocam, hayırlı olsun tekrar, Benimde boy 174cm senle aramda fazla yok. Botlarıda giyince trafikte durunca ayak tam basıyor yere. Ama hiç sorun oluşturmuyor kontrol edebiliyorsun.
Vites geçişleri bana cbr250 den sonra ninni gibi geldi onu söyleyeyim :)
Yakıtın biraz yüksek çıkmışi sanki, ben 50tl lik benzin aldım 200km yaptım daha 3 kademe var. Ama tabi ilerde belli olur ne kadar yaktığı..
Bende çok beğendim motoru ilk günden lastik patması canımı sıksada hafta sonu bir yuvacık barajı yapıp geleceğim keyfini süreceğim inşallah.
_Uzay_
11 Nisan 2013, 12:26
Ustanın adı falan varmı :) öyle bir sistem yok.Arka frene bastığınızda ön ve arka beraber çalışır.Ön deki iki piston çalışır o kadar.Ama sadece öne basarsanız bütün pistonlar çalışır.Absin mantığına aykırı ayrıca kitapçıkta yazardı bu :) çok tehlikeli bir durum.Yani yanlış biliyor da olabilirim.
Araştırmak lazım ama geçen ön frende abs çalıştı gibime geldi :) bilemiyorum bir daha fren yapim akşam bari.
twili paylaşmış sağolsun mekanda :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lbPB9LnwTnc
Ben de yanılıyor olabilirim laylow ama sanki video öyle demiyor gibi. Ustanın da bana anlattığı, sadece ön frene basılırsa iki adet piston çalışıyor, arkaya basılmış ise ortadaki üçüncü de çalışıyor! Sadece öne bassam dedim aynı ayarı çeker mi motor diye sordum, hayır dedi. Sadece öne basma dedi
seigen
11 Nisan 2013, 12:43
Videoda da üç tip fren sisteminden bahsedilmiş, ortadaki NC700'lerdeki, yani Combined ABS. Arkanın kilitlemesi engelliyor (ABS kısmı), arkadaki fazla frenlemeyi öne taşıyor (Combined Braking kısmı).
Önü yine aşırı sıkarak kilitlemek mümkün o zaman. Usta doğru söylemiş.
Ama önde de hız sensörü var, o niye var peki. Bence videoda bir eksiklik var. İyice kafamı karıştırdı video :P.
laylow
11 Nisan 2013, 13:43
Çağdaş aslında çok basit bir çözümü var.Biraz hızlanıp frene basalım eğer tık tık tık yapıyorsa no problem.Ki ben eminim geçen gün tık tık tık yaptı ön manet
acun0
11 Nisan 2013, 15:09
bu nc 700 lerde ninni gibi motorun içinden gelen şıkırtı kronik mi?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO