Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
ushuaia
06 Nisan 2012, 18:17
ben 1,85'im. ayaklarim rahatlikla yere basiyor.
canekin
09 Nisan 2012, 01:09
artçı konforunuda öğrenmek isterizzzzz :)))
ushuaia
09 Nisan 2012, 11:20
haftasonu kisa bir gezinti yaptik, 35-40 km kadar. artci konforunun gayet iyi oldugu soyledi esim.
bu arada onceki motorum caponord idi.
karaeser
09 Nisan 2012, 19:32
Arkadaşlar ben de NC700X siparişini verdim, bu hafta sonu heyecanla kullanmayı bekliyorum. İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım, vakit olursa fotoğraf da yükleyeceğim.
Kasko yaptırmak istiyorum, önerebileceğiniz bir yer var mı? NC700X almış olan arkadaşlar kasko yaptırdı mı? Nerden ve ne kadara yaptırdıklarını PM atabilirler mi? Umarım herkes gönlündeki motosiklete biran önce kavuşur. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin hepimize.
ushuaia
09 Nisan 2012, 20:03
Yillardir sair sigortadan kaskolu motorlarim hep. Bunun kaskosunu da oncekinden devrettigim icin fiyat veremiyorum. Ararsan fiyat calisip soylerler.
canekin
09 Nisan 2012, 20:24
haftasonu kisa bir gezinti yaptik, 35-40 km kadar. artci konforunun gayet iyi oldugu soyledi esim.
bu arada onceki motorum caponord idi.
Bilgi için teşekkürler.
Caponord dan sonra "ehh" bile kabuldür ancak "iyi" yorumu dahada hoş geldi kulağa :)
Eşlerin yorumu ve rahata önemli :)
şuanda 0 km bana biraz uzak ancak ilk büyümeyi f650gs ile yaptıktan sonra belkide seneye bir 2.ele taliplisi olabilirim bu gidişle.
Tekrar hayırlı olsun herkesin yeni moturu.
tekno
10 Nisan 2012, 16:47
Hafta sonu 190 km artçıda sıkıntı yok , yakıtta hiç sorun yok, hala 4 litre altında ortalama hız 120-150 km trafik cezası 154 TL :-)
YILDIRIMBORA
10 Nisan 2012, 17:19
Çok beğenmiştim ilk çıktığı zamanlarda bayağı araştırmıştım.Fuardada ilgimi çekmişti.Multistradaya olan ilgimden dolayı ona yakın buldum tasarımını.Yeni şanzıman sistemi ile çift kavramanın düşük devirlerdeki torka verimli yansıdığıda herkes tarafından söyleniyordu zaten.Gayet güzel motor alanlara hayırlı olsun alacak olanlarda bence almalılar.Güzel sürüş pozisyonu,kaliteli işçilik,memnun edici frenler,övülen yol tutuşu,fizik kurallarına ters orantılı anormal yakıt tüketememe sorunu(bu iyi birşey gerçi:))görece yakışıklı tasarım.Sentez bir touring havasında esnek ayrıca şehir içi içinde kullanışlı.Fiyatı normal buldum ben.Gerçekten başarılı bir motosiklet.
By_StaR
11 Nisan 2012, 19:50
Selam,
Ben de çok yeniyim motorumda. Gördüğüm kadarıyla çok fazla kullanıcı yok henüz yeni bir model olması nedeniyle. kullanan arkadaşlar birbirimize tecrübelerimizi aktarırsak harika olacak.
Selamlar.. bende motoru gördüm cok begendim aldığınız günden bu güne kadar nasıl geçiyor nc700 lü günleriniz.. ? Açıkçası merak ediyorum motoru ve benden almayı düşünüyorum..
karaeser
14 Nisan 2012, 19:00
Arkadaşlar motosikletimi Perşembe günü teslim aldım. 225 km yol yaptım, kendimce tecrübelerimi yazmak istedim. Öncesinde joyride 200i evo, ardından hyosung gv 250 chopper kullandım. Anlayacağınız üzere bu ilk büyük hacimli motosikletim. Diğer motosikletlerimle toplamda 20.000 km kadar yol yaptım ve içimi cbf 600, gsr 600, transalp kemirmeye başlamıştı. NC 700 X'i gerek bu forumdan gerekse yurtdışındaki forumlardan uzun süre okudum ve gönlümde yatan aslan olduğuna karar verdim. Hem göreceli düşük beygiri, hem yakıt ekonomisi, hem ABS'li olması, hem de kask yada muhtelif eşyalarınızı koyabileceğiniz bagajının olması beni çok cezbetti.
Motosikletime binmeden önce hiç yüksek cc bir motosiklet tecrübem olmamıştı. Hani arkadaşımın yada bir başkasının motosikletini deneme amaçlı bile almamıştım. (motosikletli hiç arkadaşım yok, çok yalnızım :p) İlk teslim aldığımda, üstüne binerken hafif bir yusuf yusuf durumu oldu. Naptım lan ben, kullanabilecek miyim gibi.. Ama insan çabuk alışıyor :)
Şunu belirtmem lazım ki ben motosiklet konusunda uzman değilim, söylediklerim tamamen geçmişe dayalı kendi tecrübelerimdir.
İlk yadırgadığım sele yüksekliği oldu. Chopper sonrası bu normal tabi... Boyum 176cm, ayak topuklarımın ikisi de aynı anda yere basmıyor ancak iki ayakla parmaklarım tam anlamıyla yere basıyor. Hyosunglarda kronik vites geçiş zorluğu vardır, bilenler bilir, o nedenle yumuşak vites geçişlerini çok beğendim. Artık istediğim zaman vitesi rahatlıkla boşa alabiliyorum! Düşük hızda motora acemiliğim olduğundan sağa sola manevralarda zorlanıyorum, bunun zaman içerisinde oturmasını umuyorum. Son derece etkilendiğim şey motosikletin gücü. Beygir gücü düşük belki ama arkadaş öyle bir tork var ki motosiklette inanamazsınız. Hafif devrini aldıktan sonra motosikletten çıkan ses son derece keyif verici. Tork ve ses birleşince kendimi mercedes kullanıyor gibi hissediyorum :) Motosikleti trafikte, otobanda, e5'te, dar sokaklarda her yerde kullandım. (toz toprak işi bana göre değil, asfalt adamıyım ben daha çok).. Torkun yüksek olması trafikte çok yardımcı oluyor, genelde 2. viteste kullandım, sürekli 1-2 yapmak zorunda kalmadım.
225 km sonunda benzin aldım (kurşunsuz 95 oktan), 38,74TL --- 8,26LT...
Meali 0,175 TL/KM --- 3,75 LT/100km..
Henüz rodajda olan bir motosiklet için oldukça şaşırtıcı değerler elde ettim. Bu arada ben tüy siklet bir adam değilim, 225km'nin hepsini artçısız yaptım. Rodajdan dolayı motosikleti çok sıkıştırmadım, öyle aman aman çabuk hızlanma ve sürat seven birisi de değilim. Bu değerler beni oldukça şaşırttı, benim eski enjeksiyonlu GV 250'im bile daha çok yakıyordu.
NC 700 X'le alakalı negatif olarak söyleyebileceğim tek bir şey var, o da ön cam. Ön camı kesinlikle değiştirilmeli, honda bu camı neden bu motosiklete koydu anlamıyorum (anlıyorum gerçi ama anlamıyorum..) Benim chopperda oldukça büyük bir cam vardı, joyride'ın da orjinal camı büyüktü. NC 700 X'de ön cam yükseklik ayarlı, ilk sürüş sonrasında hemen yükselttim ama nafile. Rodajda olduğu için 120'yi geçmedim, 120'ye kadar yine rüzgar idare ediyor ancak 120 rüzgar açısından bende sınır oldu.
Arkadaşlar şimdilik anlatacaklarım bu kadar, aksesuarlar bildiğim kadarıyla henüz Türkiye'ye gelmedi. Ne Honda, ne Givi. İlk alınacaklar listesinde ön cam ve motor koruma demiri var. Bu konuyla alakalı bilgisi olan arkadaş varsa, paylaşırsa memnun olurum. Biraz uzunca bir yazı oldu, aklıma gelen herşeyi yazdım. Sıktıysam kusura bakmayın, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
dweios
16 Nisan 2012, 01:18
ne sıkması güzel kardesim ellerinden opecegim dogrudan .))
Syanur
17 Nisan 2012, 11:48
Yahu Honda bu modellerde "Dual Clutch" denilen çift kavramalı vites sistemini kullanmış. Hiç kimse vitesten bahsetmiyor hala. Nasıl değişiyor bunun vitesleri, tuşla mı ayakla mı, otomatik modu var mı, debriyaj ayarı varsa nasıl vs, vs,, arabalardaki sistemi biliyoruz, bu motorda nasıl uygulamışlar bunu kimse merak etmiyor mu?
Kullanıcı olsam ilk dikkatimi çekecek ve bahsedeceğim şey bu olurdu heralde...
ushuaia
17 Nisan 2012, 11:51
Yahu Honda bu modellerde "Dual Clutch" denilen çift kavramalı vites sistemini kullanmış. Hiç kimse vitesten bahsetmiyor hala. Nasıl değişiyor bunun vitesleri, tuşla mı ayakla mı, otomatik modu var mı, debriyaj ayarı varsa nasıl vs, vs,, arabalardaki sistemi biliyoruz, bu motorda nasıl uygulamışlar bunu kimse merak etmiyor mu?
Kullanıcı olsam ilk dikkatimi çekecek ve bahsedeceğim şey bu olurdu heralde...
o versiyon gelmedi turkiyeye daha
Syanur
17 Nisan 2012, 11:55
Nasıl ya :sunny: Bu ne dingil hayattır o zaman, böyle saçmalıklar olmasın artık... Vay arkadaş, adamlar çift kavramalı motor sürüyoruz piyasaya diye dünyaya lanse(ilan) ediyorlar, TR ye gelen model manuel... Bu versiyonunun mevcut olduğunu da şuanda öğrenmiş bulunuyorum.
Çift kavramalı modeli gelene ve fiyatı belirlenene kadar benim için Honda defteri kapanmıştır...:farao:
dincer59
17 Nisan 2012, 12:31
http://www.youtube.com/watch?v=rS1j_-ya1ds&feature=fvsr
http://www.youtube.com/watch?v=rS1j_-ya1ds&feature=fvsr
Dual clutch şanzımanlka ilgili iki video özellikle ikinci çok yararlı motor vites değişimlerinde nasıl tepki veriyor ve dual clutchla nasıl tepki vermiyor :) çok iyi görülüyor. Umarım faydalı olur.
adanalı
17 Nisan 2012, 14:09
elcikte S-D-N diye düğmeler var,oradan kumanda ediliyor.
Syanur
17 Nisan 2012, 15:33
o versiyon gelmedi turkiyeye daha
elcikte S-D-N diye düğmeler var,oradan kumanda ediliyor.
Kafam karıştı, TR deki modeller de çift kavramalı mı değil mi?? :silent: Motoru yakından göremediğim için hala emin olamadım, videolarda da hep yabancıların(TR dışı) incelemeleri mevcut
adanalı
17 Nisan 2012, 15:38
Syanur kardeş,çift kavramalılar şimdilik TR.ye gelmeyecekmiş diye okumuştum.belki daha sonra.sanırım fiyat konusunda belirleme olmadı.
Syanur
17 Nisan 2012, 15:43
@adanalı, abicim teşekkür ederim bilgilendirme için. Sen elcikte tuşlar var felan deyince bizzan yakından gördün sandım. Yani TR de var sandım. Anlaşılan 3.sınıf tüketici muamelesine devam ediyoruz :wiinkk: Bakalım o modeller gelince fiyat ne olacak...
inzell
17 Nisan 2012, 15:54
Çift kavramalı yoksa NC alınmaz. :P
Syanur
17 Nisan 2012, 16:07
Çok ciddiyim alınmaz... Benim için olayı oydu o motorun... büyük hayal kırıklığı içerisindeyim, anlatamam...
adanalı
17 Nisan 2012, 16:07
kardeş,MT/AT yazısına ve alttaki S/D/N düğmesine bak.
http://img5.ressim.net/out.php/i5636516_honda-nc700x-grip-jpg (http://www.ressim.net/i/5636516)
ALGIN
17 Nisan 2012, 16:07
çok mu önemli bu çift kavrama tamda karar verdik Honda NC alalım dedik vazmı ?geçelim yani. Gidip bir Yamaha XJ6 alıcam en sonunda.
inzell
17 Nisan 2012, 16:26
Bence NC700 S ya da X almak için biraz daha beklemek gerek ki gerçekten teknolojik bir motora binmiş olalım.
Syanur
17 Nisan 2012, 16:28
Benim için çok önemliydi, bu motora bukadar sıcak bakmamın en büyük sebebiydi diyebilirim çok net. Şuanda çok düşük yakıt tüketimi ve şehir içine uygun süper tork dağılımı özelliği hala ön planda. Ancak bahsettiğim özelliği DSG şanzımanlı araba kullananlar anlar, nekadar zevkli, kolay, konforlu, performanslı ve yakıt tüketimine faydalı olduğunu...
inzell
17 Nisan 2012, 16:37
Yanılmıyorsam çift kavramalı modeller daha da az yakıyormuş. Eğer doğruysa 3 litrenin bile altına düşüyormuş.
HTBAYDAR
17 Nisan 2012, 16:55
http://enduroist.com/forum/showthread.php?t=6330
Buradan nc700xi olanlardan bilgi alınabilir.
Yusuf Ziya
17 Nisan 2012, 17:52
Adana' dan bir alan olsada test sürüşü yapsam.:bounce:
mustafaat
17 Nisan 2012, 18:54
DC şanzman sadece 1200'lük Crosstourer'da var.
Onun da fiyatları şöyle: Pricing Dual Clutch Transmission £12,325* / Standard £11,475** * Includes first registration and road tax
dincer59
17 Nisan 2012, 22:22
Dual Clutch VFR 1200 de de var. Yani şimdilik hep üst kesime hitap eden modellerde var yine büyük çoğunluk ulaşamayacak bu teknolojiye. Beklemeye devam...
karaeser
18 Nisan 2012, 01:07
çok mu önemli bu çift kavrama tamda karar verdik Honda NC alalım dedik vazmı ?geçelim yani. Gidip bir Yamaha XJ6 alıcam en sonunda.
Ben de XJ6 mı alsam diye çok gittim geldim ancak NC 700 X'e kıyasla kanımca pek bir anlamı yok. Gerçi kişinin kullanım özellik ve isteklerine göre değişir bu düşünce. Diversion modeli 19.750 TL, ABS'nin olmayışı, bagaja sahip olmaması ve yüksek yakıt tüketimi benim için bu motosikletin pahalı olduğu kanısına itti ve XJ6 yerine NC 700 X aldım. Avrupa'da otomatik vites farkı için yaklaşık 2.300 TL kadar fark istiyorlar, bu Türkiye'de de aynı olacaktır diye düşünüyorum. Torkun düşük devirlerde bile yüksek olması, otomatik vitesi benim için anlamsız kılıyor. Çoğu zaman motosikletin kaçıncı viteste olduğunu anlamıyorum, 30km/s hızda 3. vites çok rahatlıkla hızlanmasını sağlıyabiliyor motosikletin.. Yalan olmasın, yarın hava müsait olursa 4. vitesi de bu süratte sizler için deneyeceğim. Keşke gösterge paneline vitesin hangi viteste olduğunu koysalardı, kırmızı ışıkta boşa almak için sürekli vites küçültüyorum, düşür düşür bitmiyor şaşırıp kalıyorum :)
karaeser
18 Nisan 2012, 01:10
çok mu önemli bu çift kavrama tamda karar verdik Honda NC alalım dedik vazmı ?geçelim yani. Gidip bir Yamaha XJ6 alıcam en sonunda.
Ben de XJ6 mı alsam diye çok gittim geldim ancak NC 700 X'e kıyasla kanımca pek bir anlamı yok. Gerçi kişinin kullanım özellik ve isteklerine göre değişir bu düşünce. Diversion modeli 19.750 TL, ABS'nin olmayışı, bagaja sahip olmaması ve yüksek yakıt tüketimi benim için bu motosikletin pahalı olduğu kanısına itti ve XJ6 yerine NC 700 X aldım. Avrupa'da otomatik vites farkı için yaklaşık 2.300 TL kadar fark istiyorlar, bu Türkiye'de de aynı olacaktır diye düşünüyorum. Torkun düşük devirlerde bile yüksek olması, otomatik vitesi benim için anlamsız kılıyor. Çoğu zaman motosikletin kaçıncı viteste olduğunu anlamıyorum, 30km/s hızda 3. vites çok rahatlıkla hızlanmasını sağlıyabiliyor motosikletin.. Yalan olmasın, yarın hava müsait olursa 4. vitesi de bu süratte sizler için deneyeceğim. Keşke gösterge paneline vitesin hangi viteste olduğunu koysalardı, kırmızı ışıkta boşa almak için sürekli vites küçültüyorum, düşür düşür bitmiyor şaşırıp kalıyorum :)
jokerrr
18 Nisan 2012, 14:01
Arkadaşlar selam,
geçen hafta NC700S aldım. Yaklaşık 10 senedir motor kullanmıyordum. 1.82 boy 110kg bu bilgileride vereyim.
ben %90 şehiriçi kullanımı için motor bakıyordum kendime. haftaiçi işe sağa sola gitmek için, haftasonu eşimle beraber dolaşmak için.
bu yüzden yüksek torklu 2 silindirli ve abs'li servis ve yedek parçasında sorun olmayan ve ekonomik bir motor bakıyordum. Fakat çok seçeneğiniz yok. Naked motor severim.
Sonuçta aldık bi NC700S :)
Neyse 1 haftalık izlenimlerimi sizlerede aktarmak istedim. 650km yi buldum.
Güçlü tork. Düşük devirlerde bile tepkileri güzel. Seside gayet güzel. Sürekli olarak vites değiştirmenize gerek yok.
Keyifli kullanım. Motora tamamen hakimsiniz. Benzin deposu arkada olduğu için öndeki 17 litrelik alan gayet rahat bir bagaj gibi. Kask eldiven bellik aynı anda içerde durabiliyor.
Yol tutuşu. Bu konuda çok fikir veremeyceğim. Rodaj aşamasında olduğu için motor zorlamadım. sade combiece şunu söyleyeyim rahat hissediyorsunuz kendinizi.
Güvenilir fren. Abs ve combine çok güzel bir ikili olmuş bence. Kolay ve güvenli bir şekilde duruyor. Kaymıyor, kitlenmiyor. Tecrübe eksiği olan arkadaşlar için önemli olduğunu düşünüyorum. (benim gibi ara vermiş olanlar içinde)
Ekonomi. 55+50 liralık benzin koydum 520km gitti ışık yanaya başladı yine girdim benzinciye. (siz hesaplayın ister litre ister lira olarak.)
Eksileri. Motor konusunda çok tecrübeli biri olmadığım için öyle gözüme batan pek birşey yok.Aksesuar konusunda sıkıntım var biraz. Çünki henüz ortada aksesuar yok.
Genel olarak gayet memnunum şu ana kadar.
sormak istediğiniz birşeyler varsa elimden geldiğince dilim döndüğünce yardımcı olmak isterim.
Herekese sağlıklı günler, kazasız belasız sürüşler dilerim.
adanalı
19 Nisan 2012, 08:22
jokerrr kardeşim,hayırlu olsun,güle güle kullan.
Dual clutch şanzıman istiyorsanız Integra modelini alabilirsiniz. Sonuçta şasi, motor, herşey aynı. Düz vites mekaniğine sahip, otomatik vitesli, güç kaybı olmayan ve az yakan bir scooter almış oluyorsunuz.
Syanur
19 Nisan 2012, 12:17
Naked istiyorsak, yada X modelini beğendiysek gidip max-scooter mı alalım yani?
caferkarakus
19 Nisan 2012, 15:45
Evet, evet öyle diyor sanki :queen:
Naked istiyorsak, yada X modelini beğendiysek gidip max-scooter mı alalım yani?
ciplakayak
21 Nisan 2012, 13:32
23 nisanda bir sorun olmazsa bolu gezisi planliyoruz. geziye katililacak motorlardan biri de nc 700 x. bu motor ve gezi hakkindaki yol hikayesini www.ciplakayakla.com da paylasacagim
Ramazan Can
21 Nisan 2012, 13:40
bu motoru inceledim pek hoşuma gitmedi...şu sıralar xj6 düşünüyorum ama kesin sonuç için motoru test etmem lazım.. 10 gün sonra servislerden yardım alacağım test için...
Anarchy
21 Nisan 2012, 14:27
x ve s arasındaki farklar neler? x 4 cm daha yüksek. s naked. başka bir farkı var mı? motoru, şanzımanı, frenleri vs. aynı değil mi?
tekno
21 Nisan 2012, 18:43
Merhabalar
317 km 54 tl benzin gırtlak depo gene, uzun yol birisi artçılı olarak.
muhteşem yakıt tüketimi ,gerisini varın siz hesaplayın :-)
Dahada düşünmeyin bütçeniz varsa gisip alın :-)
birdenizci
22 Nisan 2012, 04:22
İki teker hayatıma ilk olarak geçen sene Honda eğitim merkezinde eğitim aldıktan sonra en doğru motor olarak inandığım CBF-150 ile başladım ve iki tekerimi o kadar çok sevdim ki geçen 10 ay içerisinde 20 bin km yol yaptım. Son aylarda artık CBF-150 bana yetmiyordu, böylece arayışlarım başladı...
ikince el temiz DL-650, CBF600 araştırırken fuar da NC700X i gördüm, sonuç malum :santa:...
Kaporamızı verip günleri saymaya başladım...
ve sonunda dün akşam üstü Çiftkurtlar'dan beklediğim beyazımı teslim aldım...:flower:
Henüz iş yoğunluğumdan dolayı fazla yol yapamadım, ama ilk izlenimlerimden önce şunu söylemem gerek çağ atladım :queen:... Sele ayarlanıyor mu bilmiyorum ama cidden yüksek oturuş var. Henüz ayaklarımın uclarının az kontrolüne alışabilmiş değilim. İvmelenmesi harika bir duygu... Evet belirttiğiniz gibi 110 dan sonra rüzgar sıkıntısı var... Ön Frenler güven veriyor, henüz arkaları çok tutmadım, zamanla oturacaktır diye düşünüyorum... koltukları CBF e göre sert kalıyor, sorun olacak mı henüz bilmiyorum... "Virajlara kendi giriyor" u çok sevdim... Ön süspansiyonlar CBF e göre sert geldi, yol çukurlarını daha fazla gidonda hissediyorum, ancak yol tutuşunu çok sevdim... Öyle güzel torku var ki hangi vitesdeyim arkadaş diyorum kendi kendime, en azından benim için bi vites göstergesi koysalarmış iyi olacakmış :P.... Henüz çanta setleri olmadığından ön bagaj şuanlık küçük eşyalarda işimi görüyor, ancak bir an önce gelmesi gerek leptapımı bile taşıyamıyorum... Sinyal düğmelerinin yeri çok daha kullanışlı, ancak korna düğmesinin kullanımı benim için henüz kolay değil, çok pratik olmamış kanımca, aynaların arka görüşleri çok iyi, ancak tamamen yola çevirmeme rağmen slalom yaparken kör nokta sıkıntım var... sedefli beyaz boyası çok tatlı söyliyeyim... Gösterge ışıklarının yavaşca sönmesini sevdim... bu saatte aklıma ilk bunlar geldi... Şurası benim için kesin ki harika bir makina... yarın gezeceğim bol bol kısmetse... şimdilik iyi geceler...
Ağzı kulaklarında olan şahıs benim...::haapppy:
http://img191.imageshack.us/img191/8509/54187412.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
Tedarik konusunda yardım ve desteklerini esirgemeyen arkadaşlar :cat:...
http://img860.imageshack.us/img860/1883/33025043.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
"lift çalışmıyor" abimize ayrıca selamlar...
http://img337.imageshack.us/img337/5181/77906465.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
Sonunda yere iniyoruz...
http://img607.imageshack.us/img607/2293/44786534.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
İçimdeki heyecanı ve sevinci anlatmam mümkün değil inanın...
http://img36.imageshack.us/img36/4671/32288614.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
İlk depomuzu 60 TL ye doldurdum...
http://img708.imageshack.us/img708/2554/40345613.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
Honda hatırası ...
http://img163.imageshack.us/img163/1592/42063947.jpg By birdenizci (http://profile.imageshack.us/user/birdenizci) at 2012-04-21
Ramazan Can
22 Nisan 2012, 07:09
birdenizci hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
caferkarakus
22 Nisan 2012, 09:20
Hayırlı olsun, güle güle kullanırsın.
birdenizci
22 Nisan 2012, 14:12
Amin, cümlemize... çok teşekkür ederim @TEKTEKER_RAMÇO, @caferkarakus....
luthier76
22 Nisan 2012, 14:36
Yakışıklı makina. Hayırlı olsun :) Bişey merak ettim, boyunuz kaç? Motorun yüksekliğini kendime göre tahmin edicemde ;)
birdenizci
22 Nisan 2012, 14:53
Teşekkür ederim @luthier76... Boy 1,75 ... işte o konuda CBF150 den sonra biraz sıkıntılıyım :D ayak uclarıyla durmak beni tedirgin ediyor, en azından şimdilik.... Düşük hızlarda viraj dönerken ayak yere koymak zorunda kalırsam işte orada yamulmam inşallah :pale: Kullandıkça atlatacağım zannediyorum... selametle...
luthier76
22 Nisan 2012, 14:56
Alışırsınız umarım. Ben şahsen cesaret edemezdim ama bu şekilde sorunsuz motor kullanan çok...
Ramazan Can
22 Nisan 2012, 15:12
Teşekkür ederim @luthier76... Boy 1,75 ... işte o konuda CBF150 den sonra biraz sıkıntılıyım :D ayak uclarıyla durmak beni tedirgin ediyor, en azından şimdilik.... Düşük hızlarda viraj dönerken ayak yere koymak zorunda kalırsam işte orada yamulmam inşallah :pale: Kullandıkça atlatacağım zannediyorum... selametle...
sıfır motor bir süre kullanım sorasında birazdaha yakınlaşır yere.. koltuk esnemesi ve amartisör payı....
maxi97
22 Nisan 2012, 18:02
3. Motorumu buldum...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO