PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

casillas00
07 Şubat 2013, 03:05
pehhh adama bak ya :)

Reşit
07 Şubat 2013, 03:09
NC'nin maşallahı var. Nazar değmesin inş. XJ6 gelseydi peşimden o şekilde çeyrek depodan fazlası giderdi. Bu arada bu dediğim süratlerde hiç motorun üstüne yatmadım arkadaşlar. Camın 4 parmak fazla olması bu kadar mı etkiler yani. Çok şaşırıyorum her seferinde. Helal olsun aldıkları 120 lira. Almayan varsa bence çok büyük bir rahatlıktan fedakarlık ediyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum. :rendeer:

TheArcheus
07 Şubat 2013, 03:30
arkadaşlar nc 700 hugger çalışmaları başladı , bi kaç model tasarladım buradan oylamaya sunup en cok oy alan modelın üretimine başlıcam,

bu arada fiberden olmaz kırılır fln diyenler olmuş , biraz araştırırsnız polyesterin elyaf ile birleşiminden oluşan fiberglass dediğimiz malzemenın fiziksel dayanımı en yüksek malzemelerden biri olduğu sonucuna ulaşabilirsiniz. polyester kendi başına cok kırılgan bir malzemedir ancak cam elyafı ile birleştiği zaman normal plastikten kat kat sağlam ürünler elde edilebilir , özelikle et kalınlığı 3-4 milimi geçtikten sonra sağlamlık muazzam bir boyut alıyor

Reşit
07 Şubat 2013, 03:34
Listenin başında ben varım :P Özelden de görüştüğümüz gibi, ödeme kısmı için mesaj bekliyorum. Haydi kolay gelsin. :rendeer:

DarkKnight
07 Şubat 2013, 04:01
arkadaşlar nc 700 hugger çalışmaları başladı , bi kaç model tasarladım buradan oylamaya sunup en cok oy alan modelın üretimine başlıcam,

bu arada fiberden olmaz kırılır fln diyenler olmuş , biraz araştırırsnız polyesterin elyaf ile birleşiminden oluşan fiberglass dediğimiz malzemenın fiziksel dayanımı en yüksek malzemelerden biri olduğu sonucuna ulaşabilirsiniz. polyester kendi başına cok kırılgan bir malzemedir ancak cam elyafı ile birleştiği zaman normal plastikten kat kat sağlam ürünler elde edilebilir , özelikle et kalınlığı 3-4 milimi geçtikten sonra sağlamlık muazzam bir boyut alıyor

Şu fiberglası insanlara birtürlü kabul ettiremedik kasktada başka işlerde de baksalar bmwden tutun birçok marka tavanında iç konsolda kullanıyor niye hafif ve sağlam bir özelligide hemen hemen her şekle girebilmesi yani sizin dediginiz tutunma olayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

Reşit sana birşey sorucam benim kapalı otoparkım yok kendimize ait ancak üstü kapalı değil öle oluncada çalınma riski mevcut nc700e kaskoya ne kadar istiyolar senelik yaş 23 olunca en üst dilimden isticek diye tahmin ediyorum genç oldugumuz için birde babam otomobil kullanıyor kaskosu inanılmaz derecede düşük kazasızlıktan onun üstüne olursa hem motor hem otomobil oluyormu bir bilginiz varmıdır :)

TheArcheus
07 Şubat 2013, 04:13
Şu fiberglası insanlara birtürlü kabul ettiremedik kasktada başka işlerde de baksalar bmwden tutun birçok marka tavanında iç konsolda kullanıyor niye hafif ve sağlam bir özelligide hemen hemen her şekle girebilmesi yani sizin dediginiz tutunma olayı.

bir işten anlayan yapar ,az anlayan eleştirir, hiç anlamayanda çamur atar :) yada bunun gibi bişeydi tam hatırlamıyorum :) bu işin tek olumsuz tarafı pisliği diyebilirim. reçinenın kokusu elyafın tozu + zımpara tozu = çin işkencesi

ben çok faydalı bir iş yaptığımı düşünüyorum ,pekçoğumuz ufacık bir aksesuara 200 euro verecek kadar zengin yada ahmak değiliz .insanların %90 ıda orjinal ile fiberden yapma bi parçayı ayırt edecek kadar konuya hakim deil , yada aşağılayacak kadar psikopat deil.

ama dersenizki benım uğraşacak vaktim yok hatasız ürün isterim . ozaman avrocuklara kıymanız gerekecek çünkü benim ne plastik döküm fabrikam nede yıllanmış ustalığım var . belki zamanla ve tecrübeyle hatasız ürünler de çıkacak ,ama ne olursa olsun orjinali gibi olmaz.

casillas00
07 Şubat 2013, 04:25
bende anlayamadım bu kasklarda bile Organic fibreglass denen şey kullanılıyor niye sağlam olmuyor sonuçta arka tarafta takılcağı yerde sadece görüntü ve bir nemze gelen su,çamuru azaltacak.
Ne güzel ki bişeylerle uğraşıp cabalıyorsunuz kullanılan malzeme hakkında bilginiz varsa köstek değil destek olmak gerekir. Şu parçaya harbiden 200Euro vermek ahmaklık bencede.Ya da zengin adam olcan 200euro ufak para geliyorsa adama basar parayı alır.

audioslave
07 Şubat 2013, 04:46
Teşekkürler, bu yapacağımız teorik olarak led lere daha düşük voltaj gitmesini mi sağlayacak?
Aynen öyle,lede giden kabloya takılacak direnç,voltajın düşmesine neden olacak ve ledler daha düşük voltta daha az parlak yanacaklardır.Benim şimdiki motorumun stop lambası kendi yaptığım ledlerden ve aynı bu şekilde çalışma prensibiyle çalışıyor.
Bir seçenek daha; ledlerin üzerinde mercek varsa,onlarıda açısı en geniş olanlarla değiştirebilirsiniz,ışığı olabildiğince yaysın hatta üstünde mercek olmasın.

arkadaşlar nc 700 hugger çalışmaları başladı , bi kaç model tasarladım buradan oylamaya sunup en cok oy alan modelın üretimine başlıcam,

bu arada fiberden olmaz kırılır fln diyenler olmuş , biraz araştırırsnız polyesterin elyaf ile birleşiminden oluşan fiberglass dediğimiz malzemenın fiziksel dayanımı en yüksek malzemelerden biri olduğu sonucuna ulaşabilirsiniz. polyester kendi başına cok kırılgan bir malzemedir ancak cam elyafı ile birleştiği zaman normal plastikten kat kat sağlam ürünler elde edilebilir , özelikle et kalınlığı 3-4 milimi geçtikten sonra sağlamlık muazzam bir boyut alıyor
Bende takipteyim,önümüzdeki ay yeni motorum inşallah NC700 olacak,ve ilk alacaklarım arasında arka çamurlukda olacak.

Alper Kaya
07 Şubat 2013, 07:41
honda nc leri cok güzel düşünüp üretmiş ama bizim devletimiz ne anlar 700lükmü bas üst vergi dilimini 1000rr gibi gidiyoruz ya

modoxy
07 Şubat 2013, 10:08
Listenin başında ben varım :P Özelden de görüştüğümüz gibi, ödeme kısmı için mesaj bekliyorum. Haydi kolay gelsin. :rendeer:

Reşit'ten sonra ben varım aman atlamayalım :)

---------- Post added at 08:08 ---------- Previous post was at 08:05 ----------


bende anlayamadım bu kasklarda bile Organic fibreglass denen şey kullanılıyor niye sağlam olmuyor sonuçta arka tarafta takılcağı yerde sadece görüntü ve bir nemze gelen su,çamuru azaltacak.
Ne güzel ki bişeylerle uğraşıp cabalıyorsunuz kullanılan malzeme hakkında bilginiz varsa köstek değil destek olmak gerekir. Şu parçaya harbiden 200Euro vermek ahmaklık bencede.Ya da zengin adam olcan 200euro ufak para geliyorsa adama basar parayı alır.

Katılıyorum.

canekin
07 Şubat 2013, 12:16
honda nc leri cok güzel düşünüp üretmiş ama bizim devletimiz ne anlar 700lükmü bas üst vergi dilimini 1000rr gibi gidiyoruz ya

yine de hesaplayınca yaklaşık 5000km sonra bile almayı düşündüğüm TA700 le hiç değilse kafa kafaya geliyor, hatta kardayım yakıtı sayesinde. hatta bakım sebebiyle karım artıyor.
4lt/100km yaksam kabası, 5000 km = 200lt (x5tl) = 1000tl
TA700 olsa NC700 le 4lt yaktığım yerde en azından 5.5lt/100km yakacağım ,5000km de = 275lt (x5tl) = 1375tl

vergide aynı olduklarından zaten bir fark yok ama vergisi daha düşük dilimde bir motor bile olsa gene yakıt ve bakım msaraflarından ya kafa kafaya gelecek yada kar edeceksin.

buarada TA700 olsa 1000km sonra bakımı gelecek. NC700 için daha 7000km var.




Aynen öyle,lede giden kabloya takılacak direnç,voltajın düşmesine neden olacak ve ledler daha düşük voltta daha az parlak yanacaklardır.Benim şimdiki motorumun stop lambası kendi yaptığım ledlerden ve aynı bu şekilde çalışma prensibiyle çalışıyor.
Bir seçenek daha; ledlerin üzerinde mercek varsa,onlarıda açısı en geniş olanlarla değiştirebilirsiniz,ışığı olabildiğince yaysın hatta üstünde mercek olmasın.



Ok teşekkür ederim.
Mercekleri sökmek zor olabilir, su almasın diye güzelce yerleştirilmiş ve yapıştırılmış durumda, yoksa buzlu camlı geniş açılı mercekler var haklısınız.

---------- Post added at 10:16 ---------- Previous post was at 09:57 ----------

benimkilerin camları şeffaf büyük ihtimal 15-20derece birşey .
bunlardan birini takmak gerek sanırım.
http://www.marketdijital.com/index.php?do=catalog/product&pid=973

http://www.marketdijital.com/index.php?do=catalog/product&pid=546

casillas00
07 Şubat 2013, 14:42
honda nc leri cok güzel düşünüp üretmiş ama bizim devletimiz ne anlar 700lükmü bas üst vergi dilimini 1000rr gibi gidiyoruz ya

Alper cbr topicinde de yazmıştım görmüşsündür.


NC ile 15.000Km 3.7/100km =2686TL + 517.00 TL Toplam:3203TL
Vstrom 650 15.000Km 5/100km=3630TL + 204.00 TL Toplam:3834

NC ile Kazancım sadece vergi ve benzin ile 631 Lira Yani bir sonraki yılın vergisini ben hem 15.000 km daha ucuza gidip hemde sonraki yılın vergisini çıkartıyorum üstüne paramda kalıyor


Vergiyi bu kadar gözümüzde büyütcek bişey yok zaten benzin kar'ı ile çok çok karda oluyorsun.

Reşit
07 Şubat 2013, 19:11
[/COLOR]Reşit sana birşey sorucam benim kapalı otoparkım yok kendimize ait ancak üstü kapalı değil öle oluncada çalınma riski mevcut nc700e kaskoya ne kadar istiyolar senelik yaş 23 olunca en üst dilimden isticek diye tahmin ediyorum genç oldugumuz için birde babam otomobil kullanıyor kaskosu inanılmaz derecede düşük kazasızlıktan onun üstüne olursa hem motor hem otomobil oluyormu bir bilginiz varmıdır :)

Şair sigorta bizim gibi genç arkadaşlara uygun fiyat veriyor. NC için 1100-1200 lira arası muafiyetsiz yapıyormuş. Benim motorum kapalı otoparkta kaldığı için yaptırmadım. Şu anda o kadar miktarı veremem. Ama yaptırmak lazım, sonuçta bir virajda yan yatsak min 1000 lira masrafı var. Koruma demiri gitse 400 lira gitti. Aynadır sinyaldir dünya para tutar. Yaptırırız inş.

canekin
07 Şubat 2013, 19:17
Şair sigorta bizim gibi genç arkadaşlara uygun fiyat veriyor. NC için 1100-1200 lira arası muafiyetsiz yapıyormuş. Benim motorum kapalı otoparkta kaldığı için yaptırmadım. Şu anda o kadar miktarı veremem. Ama yaptırmak lazım, sonuçta bir virajda yan yatsak min 1000 lira masrafı var. Koruma demiri gitse 400 lira gitti. Aynadır sinyaldir dünya para tutar. Yaptırırız inş.
Evet, ben 1250tl ye yaptırdım şair sigortadan.

audioslave
07 Şubat 2013, 19:53
Bu arada mercekler olabildiğince büyük açı olsun,50-60'dan büyük mesela 90-120 hatta varsa daha da geniş...

DarkKnight
08 Şubat 2013, 02:54
Anladım fiyat olarak çok uçurum değilmiş yapıcak birşey yok yaptırıcam kısmet olurda alabilirsem motoru.Kapalıda olsa evin otoparkını okul yolu gibi insanların sık geçtiği yerler görüyor ve ben görürlerse mutlaka birinin patlatıcagını düşünüyorum.

ushuaia
08 Şubat 2013, 11:29
ileriki yillarda giderek dusuyor police bedeli. benim bu sene nc700x icin policem 695 tl.

canekin
08 Şubat 2013, 20:44
Bu arada mercekler olabildiğince büyük açı olsun,50-60'dan büyük mesela 90-120 hatta varsa daha da geniş...

en güzeli geniş açılı buzlu camlı merceklerden takmak sanırım ama şuan sanki yeni A6 ların led stopları fren yapınca nasıl insanın gözünü çıkarıyorsa (örn. sinyal veriyorsa araç göremiyorsunuz A6 da fren yaparken, o kadar parlak), benim stopta öyle parlak işte.

Böyle kalsın diyorum, çünkü mevcut yerinden sök, hadi sökmek dert değil mercekleri ledin içten olan bağlantılarına zarar vermeden sök, yenisini su geçirmeyecek şekilde tak tekrar yerleştir, çok kasar :)

olmadı aldığım yere sorayım, yanılmıyorsam kendi üretimleri istediğim geniş açılı merceklerle yaparsan 1 tane kırmızı belki bir tane daha alır takarım.

Kayasus
09 Şubat 2013, 17:22
Bu radyatör korucuyu aldım ve çok beğendim düşünen arkadaşlar için fikir vermek adına resimleri yüklüyorum. Saygılar.

http://imageshack.us/photo/my-images/9/imag0649c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/imag0641g.jpg/

karaeser
09 Şubat 2013, 19:16
Bu radyatör korucuyu aldım ve çok beğendim düşünen arkadaşlar için fikir vermek adına resimleri yüklüyorum. Saygılar.

http://imageshack.us/photo/my-images/9/imag0649c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/imag0641g.jpg/

Fikri gördüm, beğendim. Nereden ne kadara aldın? :)

Kayasus
09 Şubat 2013, 19:32
Ebay.de den aldım rahatlıkla Türkiye geliyor. Gerçekten çok beğendim resimdekinden çok daha güzel belki gümüş rengi dahada güzel olur.

http://www.ebay.de/itm/Honda-NC-700-X-S-Kuhlerabdeckung-Wasserkuhlerabdeckung-black-5166-/321065045184?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4ac0f7ccc0#ht_1832wt_930

http://www.ebay.de/itm/Honda-NC-700-X-S-Kuhlerabdeckung-Wasserkuhlerabdeckung-RoMatech-Edelstahl-/320981528156?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abbfd6e5c#ht_1911wt_930

audioslave
09 Şubat 2013, 19:51
Bu radyatör korucuyu aldım ve çok beğendim düşünen arkadaşlar için fikir vermek adına resimleri yüklüyorum. Saygılar.

http://imageshack.us/photo/my-images/9/imag0649c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/imag0641g.jpg/
Montajı nasıl,kolay mı?Sallantıda durmuyor değil mi,yolda düşecek gibi falan?

Kayasus
10 Şubat 2013, 00:13
Montajı çok kolay herkez kendi yapabilir en ufak bir boşluk sallantı vibrasyon yok tam yerine oturuyor.

canekin
10 Şubat 2013, 00:24
Bu radyatör korucuyu aldım ve çok beğendim düşünen arkadaşlar için fikir vermek adına resimleri yüklüyorum. Saygılar.

http://imageshack.us/photo/my-images/9/imag0649c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/imag0641g.jpg/

Radyatör koruma güzel ama öncelikle ön çamurluk uzatma tavsiye ederim kesinlikle.

Bende var ve artık radyatörüm her türlü pis zemin ve süratli kullanımdan sonra bile tertemiz kalıyor. önceden tam ortada tekerleğin savurduğu radyatörde ip gibi iz yapıyordu, zamanlada oradan gelen toz-kum radyatörün aralarını doldurabilir.


Rad. koruma maalesef bunu engellemeyecektir, ama yoldan gelecek taş vs. konuşunda da kesinlikle işe yarayacaktır.

bahsettiğim bu :
http://www.ebay.com/itm/Honda-NC700X-NC700S-2012-Extenda-Fenda-051801-/190733847812?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c689f8d04

jack_59
10 Şubat 2013, 00:31
öncelikle merhaba, uzun zamandır takip ediyorum sayfayı :) hyosung gt 250 mi sattım hayırlısıyla daha büyük ccye geçmek istiyorum. kafamda 2 model var. ya 2006 model ikinci el bir bmw r 1200 gs yada yada sıfır bir nc 700 x. ancak daha nc700xi canlı olarak görmedim buyüzden kararımı veremiyorum. pazar günleri istanbulda avrupa yakasında açık olan bir honda bayii varmı bu motoru görmem lazım yakından. anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla bu makine bmwyi aratmıyacak cinsten bilmiyorum yanlışmı anlamışım :)

Kayasus
10 Şubat 2013, 00:44
Radyatör koruma güzel ama öncelikle ön çamurluk uzatma tavsiye ederim kesinlikle.

Bende var ve artık radyatörüm her türlü pis zemin ve süratli kullanımdan sonra bile tertemiz kalıyor. önceden tam ortada tekerleğin savurduğu radyatörde ip gibi iz yapıyordu, zamanlada oradan gelen toz-kum radyatörün aralarını doldurabilir.


Rad. koruma maalesef bunu engellemeyecektir, ama yoldan gelecek taş vs. konuşunda da kesinlikle işe yarayacaktır.

bahsettiğim bu :
http://www.ebay.com/itm/Honda-NC700X-NC700S-2012-Extenda-Fenda-051801-/190733847812?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c689f8d04

Tamamen katılıyorum çamurluk ekine bende de var resmin birinde görünüyor sanırım. Bende herkeze tavsiye ederim.


öncelikle merhaba, uzun zamandır takip ediyorum sayfayı :) hyosung gt 250 mi sattım hayırlısıyla daha büyük ccye geçmek istiyorum. kafamda 2 model var. ya 2006 model ikinci el bir bmw r 1200 gs yada yada sıfır bir nc 700 x. ancak daha nc700xi canlı olarak görmedim buyüzden kararımı veremiyorum. pazar günleri istanbulda avrupa yakasında açık olan bir honda bayii varmı bu motoru görmem lazım yakından. anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla bu makine bmwyi aratmıyacak cinsten
bilmiyorum yanlışmı anlamışım :)

Malisef şuan görebileceğin bir bayi olduğunu sanmıyorum bildiğim kadarıyla her yerde tükendi. Her hangi bir arkadaşın makineyi incelesen şuan için iyi olur sanırım.

jack_59
10 Şubat 2013, 00:50
şu honda malzeme stoğu yaptığı kadar birazda motor stoğu yapsa süper olacak :) en son fuarda görmeyi hedeflemiştim. bugün gidip motoron dergisi aldım fuar bileti hediyeliydi fakat ordada çok güzel bir aldatmaca yapmış adamlar. 28 şubat - 1 mart arası geçerliymiş o hediye biletler. bilet falan ayarlayabilirsem fuarda görürüm inş. her güneşli geçen pazar günü motorsuzluk ızdırap oluyor çünkü :)

casillas00
10 Şubat 2013, 01:50
seçenekler çok iyi biri GS biri NC işiniz çok zor :) Geldiginiz zaman Bmw'ye uğrayıp bi GS testi yapın 30 dakika,zaten ondan inip direk gider GS'i alırsın ahaa yazıyorum :bounce::bounce::bounce:

Kayasus
10 Şubat 2013, 02:50
http://www.youtube.com/watch?v=RTVyLfeRwUk

Reşit
10 Şubat 2013, 04:17
öncelikle merhaba, uzun zamandır takip ediyorum sayfayı :) hyosung gt 250 mi sattım hayırlısıyla daha büyük ccye geçmek istiyorum. kafamda 2 model var. ya 2006 model ikinci el bir bmw r 1200 gs yada yada sıfır bir nc 700 x. ancak daha nc700xi canlı olarak görmedim buyüzden kararımı veremiyorum. pazar günleri istanbulda avrupa yakasında açık olan bir honda bayii varmı bu motoru görmem lazım yakından. anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla bu makine bmwyi aratmıyacak cinsten bilmiyorum yanlışmı anlamışım :)

1200 GS farklı bir motor hocam. NC ile mukayese kabul etmez. NC sadece yakıt tüketiminde daha iyi. Ama GS gibi gidemiyor. Onun için bu iki motor arasında kalmak çok doğru olmaz. Ama ben NC den yanayım çünkü sıfır olacak. GT den sonra da gayet yeterli olacaktır. Son hızları abartılı olan motorlar değil. Ama GS'in ivmelenmesi NC den çok daha iyi. Kolay gelsin seçiminde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

Eklemeyi unuttum, beni NC den soğutan tek motor GS bu arada :mrgreen:

casillas00
10 Şubat 2013, 04:35
Eklemeyi unuttum, beni NC den soğutan tek motor GS bu arada :mrgreen:

.net ::puro::::puro::::puro::::puro::

TheArcheus
10 Şubat 2013, 04:38
1200 gs deyince ölü mezardan çıkar :queen::santa: bu arada reşit hocam nc 700 hugger prototipi bitirmek üzereyiz . önceki yaptığım çalışmaların çok katkısı oldu ,hataları en aza indirgedik inşallah . şuana kadar herşey yolunda bakalım yarın boyaya hazır hale getirriz :cat:

Reşit
10 Şubat 2013, 04:44
1200 gs deyince ölü mezardan çıkar :queen::santa: bu arada reşit hocam nc 700 hugger prototipi bitirmek üzereyiz . önceki yaptığım çalışmaların çok katkısı oldu ,hataları en aza indirgedik inşallah . şuana kadar herşey yolunda bakalım yarın boyaya hazır hale getirriz :cat:

Gecikmenin farkındayım, yarın hallediyorum. Anladın sen, kusura bakma :rendeer:

TheArcheus
10 Şubat 2013, 05:37
hatta kaba inşaatının resmini paylaşayım . gerçi hyosung ve nc için ortak bir model yapıyorum ,bu hyosung versiyonu , ncnin bağlantı yerleri farklı olduğu için üzerinde ufak oynamalarla ncye uyarlıcaz inşallah

gecikme sorun deil canın saolsun halledilir onlar

son 2 resim

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151331765603347&set=a.10151331763513347.488795.693848346&type=3&permPage=1



---------- Mesajlar birleştirildi - 03:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------


fotoshopla temsili bi görüntü oluşturdum aşağı yukarı böyle görünecek



http://img213.imageshack.us/img213/452/2012shondanc700xa4.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/213/2012shondanc700xa4.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

jack_59
10 Şubat 2013, 20:25
yorumlarınız için teşekkürler zaten benide düşündüren ncnin sıfır gsnin 2006 model olacak olması ama yoksa gs tabiki açıkara fark :) birde gsdeki hava soğutma olayı beni düşündüren sebeplerden. şimdi böyle bir motoru alıyorsun nc olsun gs olsun uzun yolda kullancam diyorsun öyle olmuyor. işten geliyorsun şöyle bir nefes almak için ufak bir tur atıyorsun şehir içinde nc bu yönden çok avantajlı gibi geliyor bana. büyük ccli motor alıpta şehir içinede girmeyen yoktur zaten tahminimce oyüzden gsnin hava soğutma şehir içinde trafikte başıma dert açarmı diyede düşünmüyor değilim. bir tarafta şehrin haylaz çocuğu nc700x :) diğer tarafta motorların efendisi bi kaç saydığım kusuru olan 1200gs veya ben kusur zannediyorum bunları bilmiyorum. :)

casillas00
10 Şubat 2013, 20:40
yorumlarınız için teşekkürler zaten benide düşündüren ncnin sıfır gsnin 2006 model olacak olması ama yoksa gs tabiki açıkara fark :) birde gsdeki hava soğutma olayı beni düşündüren sebeplerden. şimdi böyle bir motoru alıyorsun nc olsun gs olsun uzun yolda kullancam diyorsun öyle olmuyor. işten geliyorsun şöyle bir nefes almak için ufak bir tur atıyorsun şehir içinde nc bu yönden çok avantajlı gibi geliyor bana. büyük ccli motor alıpta şehir içinede girmeyen yoktur zaten tahminimce oyüzden gsnin hava soğutma şehir içinde trafikte başıma dert açarmı diyede düşünmüyor değilim. bir tarafta şehrin haylaz çocuğu nc700x :) diğer tarafta motorların efendisi bi kaç saydığım kusuru olan 1200gs veya ben kusur zannediyorum bunları bilmiyorum. :)

Hava sogutmalı en fazla şişer performası düşer ama GS bu silindirler yanlarda en ufak rüzgarı bile degerlendiriyor.Ben full redline redline her ısıkta tapa gaz kalktım ettim yok bişey olmadı bide gostergede ortalama yakıt 6.5litre'nin üstüne cıkmadı alet uyuz oldum senin daha fazla yakman lazım diye vurdum kırbaçı :)

TheArcheus
10 Şubat 2013, 20:48
açıkcası ben su soğutmanın sorunlu bi sistem olduğunu düşünüyorum . yok su kacırdı, yok radyator dondu , yok hava yaptı , radyator delindi conta yaktıı vs vs vs vs ardı arkası gelmeyen sıkıntılar .özellikle ankara gibi -10 dereceleri görebilen bi yerde riskli görüyorum ben . çünkü bugune kadar kış aylarında bu sıkıntıların birini yada birkaçını mutlaka yaşadım . en temizi hava soğutma bas gaza devam masrafsız:D

jack_59
10 Şubat 2013, 21:04
ben hyosungta da uzun yollar yapmama rağmen deli sıcak havalarda bile sıkıntı çekmedim ki bmw gibi kalite devindede çekilmez heralde ney fuarda herşey belli olacak :)

TheArcheus
10 Şubat 2013, 21:40
ve yeni modelimiz hazır


http://img838.imageshack.us/img838/2522/fotoraf080.jpg (http://img838.imageshack.us/i/fotoraf080.jpg/)
http://img38.imageshack.us/img38/5457/fotoraf082.jpg (http://img38.imageshack.us/i/fotoraf082.jpg/)
http://img20.imageshack.us/img20/4015/fotoraf083n.jpg (http://img20.imageshack.us/i/fotoraf083n.jpg/)

jack_59
11 Şubat 2013, 00:14
çok güzel olmuş. keşke orjinal tasarımlarda bukadar güzel olsa ve göze sağlam görünse.

TheArcheus
11 Şubat 2013, 00:15
çok güzel olmuş. keşke orjinal tasarımlarda bukadar güzel olsa ve göze sağlam görünse.

boşver orjinaller böyle olmasınki farkımız olsun hehe :)

canekin
11 Şubat 2013, 01:28
yorumlarınız için teşekkürler zaten benide düşündüren ncnin sıfır gsnin 2006 model olacak olması ama yoksa gs tabiki açıkara fark :) birde gsdeki hava soğutma olayı beni düşündüren sebeplerden. şimdi böyle bir motoru alıyorsun nc olsun gs olsun uzun yolda kullancam diyorsun öyle olmuyor. işten geliyorsun şöyle bir nefes almak için ufak bir tur atıyorsun şehir içinde nc bu yönden çok avantajlı gibi geliyor bana. büyük ccli motor alıpta şehir içinede girmeyen yoktur zaten tahminimce oyüzden gsnin hava soğutma şehir içinde trafikte başıma dert açarmı diyede düşünmüyor değilim. bir tarafta şehrin haylaz çocuğu nc700x :) diğer tarafta motorların efendisi bi kaç saydığım kusuru olan 1200gs veya ben kusur zannediyorum bunları bilmiyorum. :)

GS te motor ile ilgili hiçbir soru işareti olmasın kafanda.
Tekirdağ da gözüküyorsun, tekirdağ ın trafiği nedir istanbul un yanında.
Kullandığım ve NC ye nazaran aklımı tek çelen arkadaşımın 2005 1200GS ile hergün köprü trafiği geçiyordu öyle söyleyeyim( eğer ist. u biliyorsan kızıltoprak-ortaköy-kızıltoprak) . daha 1 kere hararet vs. sıkıntısı olmadı, olmazda GS te. AMAAAA 2008 öncesinde çeşitli elektronik sıkıntıları var.
ayrıca 2006 model temiz ve orta karar aksesuarlı bir 1200GS 26-28000TL den aşağı olmaz. + şehiriçinde yada uzun yolda olsun yıllık yapacağın km yüksekse yada sık kullanan biriysen enaz 1.6 otomobil kadar benzin yakacağını unutma 1200GS le.

NC700X le asla 1200GS in keyfi olmaz, apayrı bir makina . ama tüketim olsun full aksesuar yapsan yine de 2.el (riskiyle beraber) alacağın GS e vereceğin para çıkmaz cebinden.bunu da unutmamak gerek.

yoksa her halde 10 endurocunun 9 unun kalbinde bir 1200GS yatar :)

---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:19 ----------


açıkcası ben su soğutmanın sorunlu bi sistem olduğunu düşünüyorum . yok su kacırdı, yok radyator dondu , yok hava yaptı , radyator delindi conta yaktıı vs vs vs vs ardı arkası gelmeyen sıkıntılar .özellikle ankara gibi -10 dereceleri görebilen bi yerde riskli görüyorum ben . çünkü bugune kadar kış aylarında bu sıkıntıların birini yada birkaçını mutlaka yaşadım . en temizi hava soğutma bas gaza devam masrafsız:D


Keşke ama herkes motoru bmw kalitesinde yapamayacağından vede artık daha kolay olduğundan su soğutmalı üretiyor :)

---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:21 ----------


http://www.youtube.com/watch?v=RTVyLfeRwUk

debriyaj ve fren kollar orjinal değil sanırım. ayarlı tiplerden. gördüğüm yada gördüğümü sandığım tek fark bu. o parkurda kullanımda yardımcı olmak amaçlı.

eveleme
11 Şubat 2013, 14:02
boşver orjinaller böyle olmasınki farkımız olsun hehe :)
selamlar ürün haline getirip satmayı düşünüyorsunuz herhalde değilmi ? ücreti bellimi? Ellerinize sağlık

jack_59
11 Şubat 2013, 23:18
"canekin" haklısın biraz araştırma sonucu bende söylediklerinle aynı tepkileri aldım. bir sorum daha olacak ilanlara bakıyorum bir haftada bir 5binde 8binde nc700x satılık ilanları görüyorum. bu adamlar bu motorları neden satıyor. daha yeni motor sonuçta neyinden memnun kalınmıyor bu motorda. olumlu yönlerini ezberledik artık, fakat olumsuz hiç bir yazı göremedim. olumsuz tarafı yokmu :) yoksa satanlar can sıkıntısınamı satıyor anlamadım :) bilen birileri varsa nedenlerini ve karşılaştığı beğenmediği olumsuz yönleri yazabilirmi bu motorun acaba rica etsem? :)

TheArcheus
11 Şubat 2013, 23:47
selamlar ürün haline getirip satmayı düşünüyorsunuz herhalde değilmi ? ücreti bellimi? Ellerinize sağlık

evet seri üretime gecdim resmen :D

canekin
11 Şubat 2013, 23:52
"canekin" haklısın biraz araştırma sonucu bende söylediklerinle aynı tepkileri aldım. bir sorum daha olacak ilanlara bakıyorum bir haftada bir 5binde 8binde nc700x satılık ilanları görüyorum. bu adamlar bu motorları neden satıyor. daha yeni motor sonuçta neyinden memnun kalınmıyor bu motorda. olumlu yönlerini ezberledik artık, fakat olumsuz hiç bir yazı göremedim. olumsuz tarafı yokmu :) yoksa satanlar can sıkıntısınamı satıyor anlamadım :) bilen birileri varsa nedenlerini ve karşılaştığı beğenmediği olumsuz yönleri yazabilirmi bu motorun acaba rica etsem? :)

Açıkcası satış amacında, ve motorun vaadettiği şeylerle ilgili hiçbir sıkıntı yok.
düşük tüketim, düşük ağırlık merkezi sayesinde kolay kullanım vs.

ancak kimi kullanıcının beklentilerini tam karşılamamış olabilir, 1.seçenek.
maymun iştahlı kullanıcı profili olabilir, 2.seçenek.
para sıkıntısı vardır, 3. seçenek.

ben sadece 1.seçenek üzerinden konuşacak olursam, ne gibi beklentileri karşılamamış olabilir onlara bakalım :

bir transalp yada f650gs in arazi performansını alamazsın. (çünkü bir kere lastikler ön arka 17 inç ve full on-road/touring lastik, dual purpose seçeneği sadece pirelli de 1 model var)
Motorda zaten tam olarak bu amaçla yapılmadığından süspansiyon sistemide sert geliyor bu beklenti için(lastikle birleşince).

tamamen yeni bir fikir olan düşük devirli ancak torklu "motosiklet" motoru fikri bazılarına ters gelmiş olabilir, mutlu olamamış olabilirler. kimilerinin devirli motosiklet kullanma alışkanlığına ters düşmüş olabilir.

Ön rüzgar konusunda cam seçeneklerinin %100 (bir touring gibi) rüzgar kesme sağlayamaması kimisini mutsuz etmiş olabilir.

dediğim gibi kimi bakış açısına göre bunlar dezavantaj ,belkide kimisi için hayati noktalar motor kullanım alışkanlıklarında bilemeyiz.

Sonuçta tüketimi ortada, kullanım rahatlığı ortada, bakım aralığının yüksek olması ve tüketim değerleri bir araya gelince kullanım masraflarının düşüklüğü ortada.X modelinde 2.kişi (erkek+kadın, 2 erkek uzun yolda zorlar hem HOŞta değil :D ) sorunsuz orta uzunlukta geziler yaptırıyor olması.

kimine göre dezavantaj olan lastikleri ve süspansiyonu kimileri için yüksek oturma konumuyla touring yol tutuşu avantajlarını bulundurması ise tercih sebebi (benim gibi).ama kaldırımlardan inip çıkabilecek kadar yüksek bir altı var. (Transalp 700 den sadece 0.5 yada 1 cm alçak,yanılmıyorsam 16.5cm yerden açıklığı. TA700 de 17 yada 17.5cm)

bilmiyorum benim ilk büyük motosikletim ve tam istediğim gibi bence.
ve zamanla daha da ekler(jelli sele bir seçenek :) ) yapacağım ve eminim önümüzdeki 4-5 sene Tanrı izin verirse bol bol kullanmaya devam edeceğim, o zamana honda belki külçe ağırlığındaki crosstourer yerine daha bmw muadili birşey yapar yada gücümüz yeterse cidden boxer bir bmw alabilirim. ama bu motor 2 motosikletin işini gördüğü için açıkcası bundan daha iyi ne olabilir bilemiyorum.

Sadece asla ama asla hissedilmese de NET ağırlığının ileride düşürülmesi yada honda nın ileride benzer bir motoru daha hafif yapması sadece fikrimi değiştirebilir. hafiflik biraz daha kıvraklık yanında, tüketim konusunda daha da yardımcı olacaktır.

twili
11 Şubat 2013, 23:53
"canekin" haklısın biraz araştırma sonucu bende söylediklerinle aynı tepkileri aldım. bir sorum daha olacak ilanlara bakıyorum bir haftada bir 5binde 8binde nc700x satılık ilanları görüyorum. bu adamlar bu motorları neden satıyor. daha yeni motor sonuçta neyinden memnun kalınmıyor bu motorda. olumlu yönlerini ezberledik artık, fakat olumsuz hiç bir yazı göremedim. olumsuz tarafı yokmu :) yoksa satanlar can sıkıntısınamı satıyor anlamadım :) bilen birileri varsa nedenlerini ve karşılaştığı beğenmediği olumsuz yönleri yazabilirmi bu motorun acaba rica etsem? :)

Benim gördüğüm bir kaç şey var. Onları yazayım. :)
Oncelikle motor artık bana yetmiyor. :)
Son olarakta bu motor on/offf değil. On road belki yanında sadece koy yollarında gider. Ama kesinlikle offf road kısmı yok. Bir de honda nin aksesuarlarinin pahalı olması can sıkıcı.

jack_59
12 Şubat 2013, 01:12
kesinlikle aksesuarlar çok gereksiz pahalı. ayrıca ncnin orjinal çantaları çok kötü dizayn edilmiş o parayı kesinlikle haketmiyor çok kötü. motor ne konuda yetmiyor arazimi düşünüyorsun yoksa daha hızlı bir motor olsaymışmı diyorsun :)

canekin
12 Şubat 2013, 03:10
kesinlikle aksesuarlar çok gereksiz pahalı. ayrıca ncnin orjinal çantaları çok kötü dizayn edilmiş o parayı kesinlikle haketmiyor çok kötü. motor ne konuda yetmiyor arazimi düşünüyorsun yoksa daha hızlı bir motor olsaymışmı diyorsun :)

O arkadaş kaşınıyor, sivilcenin adıda "R1200GS".. hem asfaltta daha hızlı hem arazide gideceği bir şeyin eksiliği var onda :)

o yüzden reçetesine, 1 adet klx250 ,1 adette cbf1000 yazıyorum :)

casillas00
12 Şubat 2013, 04:23
olayada birşeyde şöyle bakın satış rakamları yüksek bir motor ama hala sahibinden'de X'in 2.eli 2-3tane var :) Onlardan 1-2'side GS alıcam yazıyordu :)

Ve doyumsuzluk hep bir fazlasını isteme :) nc istersin dersin alayım 5 yıl binerim ama 1 yıl sonra sıkılırsın :) bana öyle oluyor mesela akndlaşksmd :D