PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

karaeser
28 Aralık 2012, 22:59
Olabilir, :) ama ben Nc700 alıpta verdiği paradan razı olmayan görmedim. :) Honda'da bunu farketmiş olacak ki aldığım son duyuma göre NC700 serisine %10 civarı zama gelecekmiş ve NC700X fiyatına da CB500X satacaklarmış. :)

Arkadaşlar ben de aynı şeyi duydum, 23.000 rakamları telafuz ediliyor. Zabıtalara bile nc700 satmışlar, devlet kurumları tercih etmeye başladıysa ben olsam zam yaparım. Nihayetinde devlet 500 - 700 bakmaz, aynı fiyata 500 konumlandırıp karıma kar katarım.

pistolpitt
28 Aralık 2012, 23:32
xj6 ile karşılaştırmak mümkün değil, fiyat olarak aynı ölçekte olabilirler de bu kadar satıldığına göre alanların da vardır bir bildiği. bir kere ABS li bir motoru 3-5 kuruş aşağı diye ABS siz bir motorla karşılaştırmam.

karaeser
28 Aralık 2012, 23:54
xj6 ile karşılaştırmak mümkün değil, fiyat olarak aynı ölçekte olabilirler de bu kadar satıldığına göre alanların da vardır bir bildiği. bir kere ABS li bir motoru 3-5 kuruş aşağı diye ABS siz bir motorla karşılaştırmam.

+1

Vergi, bakım, benzin umrumda değil. Yalnızca ABS ve bagajı yeter tercih etmek için.

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

Vakitlice nc700 sahipleri olarak bir buluşma, görüşme yapsak yahu?

Kayasus
29 Aralık 2012, 00:33
Avrupanın en hızlı motorsiklet pazarı İtalyadır. Oradaki bu yıl 11 ay içinde satılan nc700x adedi 2059 xj6n 549 adettir. Dünyanın her yerindeki satışların yüzdesi hemen hemen aynı paralellikte. Hadi buradaki ncx li arkadaşlar hatalı düşünüyor ama diğer ülkelerdeki insanlardamı hatalı? Ve 2012 nin en iyi genel amaçlı motorsikleti seçildi. xj6 nın her hangi bir ödülünü daha duymadım. Bence xj6 mukayese gayet saçma oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Şuanda Almanyada nc700x cb500x ve cbr500r tamamen kuruşu kuruşuna aynı fiyata satılıyor umarım bekleyen arkadaşlar hüsrana uğramazlar. http://www.honda.de/motorraeder/modelle_cb500x_daten__preise.php http://www.honda.de/motorraeder/modelle_cbr500r_daten__preise.php http://www.honda.de/motorraeder/modelle_nc700x_daten__preise.php 500x ile 700x arasında 5000tl fark olmazsa tork farkı abs ve depo bagaj nedeniyle tercihler değişir.

Reşit
29 Aralık 2012, 03:06
Can sen 12000 de bir yaptırma konusunda kararlısın gibi geliyor. Ben de 18000 de gitmeyeceğim galiba :flower:

500 serisini 15-16 civarı olmasını bekleyenler bence hiç heveslenmesin. Ninja 300 17 ye satılıyor. Honda 500 cc bir motoru o fiyata satmaz. NC'lerin fiyatını yükseltip şimdiki NC fiyatına satacaklar 500 serilerini. İçimden bir his böyle diyor. NC almak isteyenler elini çabuk tutsun :P

XJ6 ile karşılaştırma da yapılmasa artık, sıktı bayağı. İsteyen istediği motoru alsın. Ama NC nin üstünlüğü tartışılamaz :P

NC
-Bagaj ve ABS(gerçi XJ6'ta da var ama 600 eurocuk)
-2 silindir, dolayısıyla daha fazla tork ve daha az emisyon
-4 litreyi geçmeyen bir yakıt tüketimi
XJ6
-Saklama alanı yok
-ABS opsiyonel
-4 silindir ve daha fazla emisyon, alt devirler ölü
-NC gibi gidildiğinde min 6 litre yakıt

Buradan da görüleceği üzere XJ6 tamamen görsel ve işitsel zevk için alınabilir. Alanlara da saygımız sonsuz. Ama lütfen NC den daha üstün olduğunu söylemeyin ve keyifle motorunuzu sürün.

Saygılar..

Seko
29 Aralık 2012, 13:43
Tamamen katiliyorum, XJ6'nin NC700 serisine tercih edilebilecek, motor gucu haric bir ustunlugu bulunmuyor. Sirf bagaji bile benim icin olayi bitiriyor. Fiyat konusuna gelince, NC700 serisini 23 bin TL civarina cekerseniz satisi bir anda yariya duser. O fiyata bir suru motor secenegi var. Az once baktim, Monster 696'yi bile 19900 TL yapmislar. NC500 serisinin fiyati da 17 bin TL'yi bir kurus gecmemeli yoksa satamaz. 15 bin'e peynir ekmek gibi satacaktir.

canekin
29 Aralık 2012, 14:12
Aç gözlü honda nin hiç öyle sizlerin düşündüğü gibi, iyimser fiyatlara satmayacağına baya eminim.
Avr. Da 6500-7000 avro ya satılan motoru burada 9500-10.000 avroya alıyorsak, cb500 ler heveslenmeyin derim.



Reşit : 6.000 de bir değişim yapacaksam, yağı kontrol eder, iş yerimde değişirim, ama sanmıyorum.

Reşit
29 Aralık 2012, 15:12
Reşit : 6.000 de bir değişim yapacaksam, yağı kontrol eder, iş yerimde değişirim, ama sanmıyorum.

Anladım, bir sorunla karşılaşırsak zaten garantili motorlarımız. Her türlü yapmak zorundalar.

Kayasus
29 Aralık 2012, 15:28
Merhaba, Daha önce motorsikletine bakım yaptıran arkadaşlar hangi yağla değişim yapıldığına dikkat eden varmı. Merak ettiğim servislerin aynı yağmı yoksa farklı markalarda aynı özellikli yağmı yada uygun gördükleri yağlardanmı değişim yapıldı? Teşekkürler.

casillas00
29 Aralık 2012, 16:39
CBR500'ün o kadar uçuk fiyatlara olacağını sanmıyorum. Zaten Honda'nın fiyat politikası son 2 yılda çok değişti. Artık tüm Dünya gibi F/P ürünlere yöneldi.

Geçtiğimiz senelerde (2009) VTR 250 adında bir motor getirdi ve satış fiyatı 13.000 TL idi.Satıldı mı tutuldu mu pazarda yer edebildi mi ? HAYIR !

NC Serisi gelirken,bildiginiz gibi Transalp gibi harika bir motoru Türkiyeden mahrum bıraktılar sebebi birbirine yakın fiyatlarının olması idi sanırım.

Şimdide NC'nin fiyatını yükseltmek saçma olur çünkü o parayı verdikten sonra ve yüksek vergi dilimini ödedikten sonra o motor ne kadar az yakarsa yaksın ekonomi adına birşey kalmıyor.23-25Bin TL'ye 4-4.5 litre tüketimi olup,abs ve düşük vergi dilimi olan motor var.

Yeni 500 serisi 15-17Bin TL arası bir satış fiyatı ile gelirse bu iş olur.Ama yükseği olursa Türkiye'de tutmaz gibime geliyor.

ÖMER FARUK İ
29 Aralık 2012, 17:30
Kesinlikle katılıyorum. Eğer 16 civarı bir fiyat olursa ben de 500xlenebilirim. Ama daha yukarı olacaksa düşünmem bile. Transalp versys vs çok
daha iyi altarnetifler var. O yüzden şimdikinden fazla para verip sırf daha ekonomik diye kötü motora binmem.

Kayasus
29 Aralık 2012, 19:27
CBR500'ün o kadar uçuk fiyatlara olacağını sanmıyorum. Zaten Honda'nın fiyat politikası son 2 yılda çok değişti. Artık tüm Dünya gibi F/P ürünlere yöneldi.

Geçtiğimiz senelerde (2009) VTR 250 adında bir motor getirdi ve satış fiyatı 13.000 TL idi.Satıldı mı tutuldu mu pazarda yer edebildi mi ? HAYIR !

NC Serisi gelirken,bildiginiz gibi Transalp gibi harika bir motoru Türkiyeden mahrum bıraktılar sebebi birbirine yakın fiyatlarının olması idi sanırım.

Şimdide NC'nin fiyatını yükseltmek saçma olur çünkü o parayı verdikten sonra ve yüksek vergi dilimini ödedikten sonra o motor ne kadar az yakarsa yaksın ekonomi adına birşey kalmıyor.23-25Bin TL'ye 4-4.5 litre tüketimi olup,abs ve düşük vergi dilimi olan motor var.

Yeni 500 serisi 15-17Bin TL arası bir satış fiyatı ile gelirse bu iş olur.Ama yükseği olursa Türkiye'de tutmaz gibime geliyor.

Casillas Ncx in fiyatının yükselmesi en büyük nedeni devletimizin yapmış olduğu ötv zamlarından kaynaklanıyor. Şuan için zammın yıl sonuna gelmesi ve stok eritme nedeniyle hemen hemen hiç bir marka ötv farklarını uygulamadı ama yeni ithal olacak olan araçlarda bu zam kaçınılmaz gözüküyor. Bu yanlız ncx için değil her model ve her marka araç için geçerli. Motorsiklet fiyatlarındaki aşırı fiyatlar bayi karlarının yanında ülkemizde uygulanan fahiş vergilendirmeden kaynaklanıyor. Diğer ülkelerde bunu bizimle aynı fiyata ithal ediyorlar vergi oranındaki farklar ülkemizde yüksek fiyat sorununa neden oluyor. Şundan emin olun yanlız 2013 model Ncx de değil bütün motorlarda bir zam gözüküyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

CBX le kıyaslandığında Nc nin en kötü tarafı sadece ülkemize özel motor hacmindeki 20cc fazlasında dolayı yıllık 291TLlik fazla vergi. Bu arada ncx teki tork gücü depo bagaj çok çekici. Yakıt farkı fabrika verilerine göre yok Cbx 1lt 27km. Almanyada ncx le cbx aynı fiyata satılıyor İtalyada ise 600eur cbx daha ucuz şu an. Umarım bu yıl süpriz olurda cbx 12 altında ncx de 13 civarında gerçete olması gerektiği değerde müşterilere sunulur.

GP500-1st
29 Aralık 2012, 20:57
Ülkemizde nasıl dizel otoların fiyatları çok afedersiniz götü boklu b ve c segmentinde 10.000 tl lere veran fiyat farklarıyla şişirildi ve hesap kitap yapmaktan aciz Türk milleti yinede gidip ezbere dizel otoları aldı.

Beyler NC serisini nihayetinde bu kadar övmeyin, Avrupada oldukça düşük fiyata satılan ekonomi öncelikli insanların düşündüğü, dizaynı oldukça sıradan(versys650), 670cc gibi değil 500cc kadar gazlayabilen bir motor.

hen 1000cc vergisi ödeyecem, hem 500cc kadar performans alacam, hemde 23000 tl yi en iyisini aldım, yüzümü ençok güldüren motor bu diye kemndimi kandıracam:) Cidden komik olur.

Burda motorun iyi yanlarını söylüyor sahipleri ama artık insanlarda ezbere alma, şartlanma gibi hadiseler oluşmaya başlayınca Honda ya da bu pozisyonda vurmak kalıyor müşterinin gelişine.

yüksek vergi dilimi, ve zamda gelirse motorun pek bi anlamı kalmıyor:farao:

bide 1000+ cc BMW enduro kullanan ve motosiklet kullanım ve sürüş yetenekleri çok gelişmiş bir arkadaşım NC700 ler çok acayip 2.5 litre yakıyormuş ondan almayı düşünüyorum demişti şok oldum bunu düşünüp tartmayışına:) Bir şeyi anca Türk milleti bu kadar çarpıtabilir, efsaneleştirebilir.. Enjeksiyonlu 125 cc lik honda ile 2.7-2.8 litre yakıyorum nasıl daha az yaksın, sürtünmesiz uzay boşluğunda 90 km sabit hızlamı gidiyor bu alet:cherry:

ferdinandd
29 Aralık 2012, 21:44
Neymiş efenim, gün gelip cebimizde ufacık ekranlarla dünyanın öbür ucundaki kişileri görüp konuşacakmışız, pehhh ::blusssh: Okadar uzun kablo olsa belki mors mesajı falan... :silent:

canekin
30 Aralık 2012, 00:17
Merhaba, Daha önce motorsikletine bakım yaptıran arkadaşlar hangi yağla değişim yapıldığına dikkat eden varmı. Merak ettiğim servislerin aynı yağmı yoksa farklı markalarda aynı özellikli yağmı yada uygun gördükleri yağlardanmı değişim yapıldı? Teşekkürler.

Ben kullanıcı kitapçığında ne yazıyorsa ona bakıyor, servisi öyle karşılaştırıyorum.

1000 bakımını,honda esengül de yaptırdım.
Kullanım kitapçığında yazdığı gibi 10w 30 yağ kullandılar. tam 3.7lt. yanımda çalıştı, IPONE yağı yanımda açıp, koyduğu kadarını ölçüp, 3.7lt nin parasını aldı sadece. (R4000RS)
10w40 ta kullanılabilir illa ki ama 10w30 yağlar varken piyasa da (motul ve ipone).

hocaseko
30 Aralık 2012, 01:35
fikir belirten herkese teşekkür ediyorum...23000TL olursa fiyatı yok artık derim yalnız....

Kayasus
30 Aralık 2012, 02:33
23Bin fiyatı burada ncx li arkadaşlar dahil herkez çok olduğunda zaten hem fikir. Hatta şuanki 2012 model 21000 seviyeside aslında gayet yukarda bir fiyat.Bu rakamı veren her arkadaş çok düşünüp getirisi ve götürüsünü mukayese ederek karar verdi. Ama malisef ülkemizin vergi politikalarından mevcut durum bu. Diğer marka ve modellerinde sanki fiyatı ucuzmu yada 2013 model yeni gelecek diğer model motorsikletlerde zam olmayacakmı! sonuçta bizler motorsiklet alırken fiyat, performans ve özellikleri mukayese ederek seçim yapıyoruz. Nc de yanlızca vergiden 291 tl fazlalık var ama yanlızca depo bagaj için bile bu fark verilir. Nedenmi küçüçük bir özellik arttırmak için motorlarımıza aksesuarlara yüksek bedeller ödüyoruz. Yanlız birde şu var bu iş zevk meselesi x model bir motorsiklet alıcının hoşuna gittikten sonra diğerlerinin artısının eksisinin bir önemi olmadan onun her özelliği çekici gelir ve satın alır zevk meselesi. Xj6n çok hoş güzel bir makina hele cb500x mükemmel harikulade beğendim ama çok araştırdım almanya fiyatı nc ile aynı buradada kesin çok fark olmayacak yakıt ise ikiide aynı gibi. Depo bagaj ve en önemlisi muhteşem tork farkı beni ncx e yönlendirdi. Gerçi nedesek boş hele cbx fiyatı bir belli olsun o zaman tam mukayese olur. Honda a.ş.de eğitim için gittiğimde özellikle sordum cbx fiyatının ncx le aynı olduğundan getirilmesi şuan için düşünülmüyor diye cevap aldıydım ama bu kadar talepte mutlaka bir arz olacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------


Ben kullanıcı kitapçığında ne yazıyorsa ona bakıyor, servisi öyle karşılaştırıyorum.

1000 bakımını,honda esengül de yaptırdım.
Kullanım kitapçığında yazdığı gibi 10w 30 yağ kullandılar. tam 3.7lt. yanımda çalıştı, IPONE yağı yanımda açıp, koyduğu kadarını ölçüp, 3.7lt nin parasını aldı sadece. (R4000RS)
10w40 ta kullanılabilir illa ki ama 10w30 yağlar varken piyasa da (motul ve ipone).

Cevap için teşekkürler. Benimde aklıma şu ipone çok takılıyor. Apple'den reklamla adını ipone koymuş uyduruk bir marka olduğunu hep düşündüm hatta castrol gibi nasıl olsun diye hep düşünüyorum. Sizin cevabınız beynimde bir lamba yaktı. Castrol Power 1 4T ve Castrol Power 1 Racing 4T nin yanında ipone nedirki diye düşünüyorum. Hakikaten bu ipone iyi bir markamı?

karaeser
30 Aralık 2012, 13:20
Dün IXS elcik ısıtma ve Space xenon far taktırdım, biraz daha donanımlı ve yakışıklı oldu motosiklet :) elcik ısıtma performansı muhteşem, öyle ki fazla açınca elcikleri bırakıp soğuk hava aldırıyorum ellerime. 6 kademe var, 1-2 yetiyor bana. Henüz akşam çıkmadım dışarı ama xenonlarında iyi olacağını umuyorum. İkisi de Anes'te takıldı. Kuryeci arkadaşın teki geldi yanıma, abi buranın xenonlar iyi diyorlar, aküyü bitirmiyormuş, ben de taktırcağım dedi. Kuryeciler arasında isim yapmış, araştırmadan hemen orada görüp taktırayım demiştim, içim rahatladı biraz. İkisi de 170'er TL civarına maloldu. İşçilik ücreti almadılar, yalnız uyarayım, hemen başlamalarına rağmen ikisi birlikte 2,5 saat sürdü. Bu arada Berker Bey var servis müdürü, bakım işçilik parasıyla ilgili konuştuk, kusura bakmayın dedi ve 60 TL iade etti. Ben de 20 TL montajı yapan arkadaşa bahşiş verdim :) Ben Anes'ten memnunum, satış ve aksesuar kısmına zaten diye ek bir şey yok gayet iyiler, serviste de Berker Bey'le muhatap olduğunuzda ğroblem çıkmıyor, zaman konusunda bile yardımcı oluyor. Bilginize arkadaşlar. Bu arada vakitlice buluşalım dedim kimseden ses çıkmadı, herkes kış uykusuna geçti sanırım, ben size baharda hesabını sorarım :p

mrgreen
31 Aralık 2012, 19:41
Ben kullanıcı kitapçığında ne yazıyorsa ona bakıyor, servisi öyle karşılaştırıyorum.

1000 bakımını,honda esengül de yaptırdım.
Kullanım kitapçığında yazdığı gibi 10w 30 yağ kullandılar. tam 3.7lt. yanımda çalıştı, IPONE yağı yanımda açıp, koyduğu kadarını ölçüp, 3.7lt nin parasını aldı sadece. (R4000RS)
10w40 ta kullanılabilir illa ki ama 10w30 yağlar varken piyasa da (motul ve ipone).
Arkadaşlar NC700X de kullanılması gereken ideal yağ tam olarak nedir? Servise gidince ona göre baştan gardımızı alalım.

Reşit
01 Ocak 2013, 03:17
Nice senelere NC ailesi. Tekeriniz düz bassın. Havalar güzel gidiyor, bir akşam buluşması yapalım. Hatta o buluşmanın sonunda ufak bir gezi de şahane olur. Ne dersiniz?

twili
01 Ocak 2013, 04:03
Zaman uyarsa ben damlarim bir şekilde.

Kayasus
01 Ocak 2013, 16:01
Hayatı yenecek kadar GÜÇLÜ;

Yenilgiler karşısında ayağa kalkacak kadar BAŞARILI;

Hayattan beklediklerinizi alacak kadar UMUTLU;

Evlatlarınızı ve onların çocuklarını kucaklayacak kadar SAĞLIKLI;

Kimseye muhtaç olmayacak kadar PARALI;

Hayallerinizi ertelemeyecek kadar CESUR ve

Tüm işlerinizin rast gideceği kadar HAYIRLI bir 2013 yılı dilerim.

Saygılarımla


Kabul ederseniz bende Adapazarından gelirim.

Reşit
01 Ocak 2013, 22:53
Hayatı yenecek kadar GÜÇLÜ;

Yenilgiler karşısında ayağa kalkacak kadar BAŞARILI;

Hayattan beklediklerinizi alacak kadar UMUTLU;

Evlatlarınızı ve onların çocuklarını kucaklayacak kadar SAĞLIKLI;

Kimseye muhtaç olmayacak kadar PARALI;

Hayallerinizi ertelemeyecek kadar CESUR ve

Tüm işlerinizin rast gideceği kadar HAYIRLI bir 2013 yılı dilerim.

Saygılarımla


Kabul ederseniz bende Adapazarından gelirim.

Biz Adapazarı'na geliriz. Daha güzel olur hem, kısa da olsa herkesin ortak olarak motorunu değerlendireceği bir yol olur. Havaların gidişine göre bi ayar çekelim :cherry:

canekin
02 Ocak 2013, 13:41
Arkadaşlar NC700X de kullanılması gereken ideal yağ tam olarak nedir? Servise gidince ona göre baştan gardımızı alalım.

Kullanim kitapçığı, kullanım şartı, hava sıcaklığı vs. Farketmesizin 10W30 diyor.
yabancı forumlarda bir "rivayete"göre servise kitapçığında 10w30 yoksa 10w40 ta kullanilabilir diye bir ibare varmış ancak gözümle gördüğüm birşey yok bu konuda.


Kayasus : ipone iyi bir markadır, araştırabilirsin, iyi sonuçlara ulaşacaksın.sadece motosiklet için üretim yapıyor bildiğim kadarıyla.

Kayasus
02 Ocak 2013, 13:54
Biz Adapazarı'na geliriz. Daha güzel olur hem, kısa da olsa herkesin ortak olarak motorunu değerlendireceği bir yol olur. Havaların gidişine göre bi ayar çekelim :cherry:

MAŞUKİYEDE ANLAŞALIM O ZAMAN:)

Reşit
02 Ocak 2013, 14:09
MAŞUKİYEDE ANLAŞALIM O ZAMAN:)

Diğer arkadaşlar da hemfikirse anlaştık. Yıllar önce bir okul gezisiyle gitmiştim Maşukiye'ye. Bir daha gitmek istiyordum, bu zamana kısmetmiş. Can sen de bir şeyler söyler misin? Hiç oralı değilsin :jocolor:

canekin
02 Ocak 2013, 15:10
Diğer arkadaşlar da hemfikirse anlaştık. Yıllar önce bir okul gezisiyle gitmiştim Maşukiye'ye. Bir daha gitmekmiş. Can sen de bir şeyler söyler misin? Hiç oralı değilsin :jocolor:
hehe ben evli barklı adamım, tek başına karar olmaz bizde :) anca bberaber kanca beraber . Birde işler güçle r var. ;)

---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

Birde söz verip tutamamaktansa, hiç söz vermemek daha iyidir, diye bir söz var.buna dikkat etmeye çalışıyorum açıkçası :)

karaeser
02 Ocak 2013, 22:33
Maşukiye akşam olmayacak değil mi? Uygun bir haftasonu yaparız?

inzell
03 Ocak 2013, 16:26
NC700X DCT 0-100 hızlanma videosu:

Qgx50ovFadk

Reşit
03 Ocak 2013, 18:36
Cumartesi hava iyi görünüyor. Ne dersiniz ahali, bi Maşukiye çıkarması yapalım mı?

Syanur
03 Ocak 2013, 19:58
NC700X DCT 0-100 hızlanma videosu:

Qgx50ovFadk

3'ünde de süre tuttum; 5.8sn, 5.8sn, 5.7sn :)

inzell
03 Ocak 2013, 20:19
Ya eleman becerememiş ya da DTC ile ilegili bence. En azından 4 beklerdim ben.

Bu arada ER6N cok sert çıkıyor.

UtKjbBAKgkw

Mengu16
03 Ocak 2013, 20:24
Ben bu yarı otomatik şanzımanları hiç beğenmiyorum dur-kalklarda düşük hızlarda çok silkeliyor. VW'nin mesela DSG'si çok hızlı vites değiştiriyor ama o sırada olan ivmelenmedeki dalgalanmalardan bahseden yok.

canekin
03 Ocak 2013, 20:49
yaa buarada hiç alevlendiresim olmasa da kendimle tezat düşüp, 0 km xj6 abs li model ile nc700S arasında ne kadar fiyat farkı vardı onu merak ettim. hani ekonomi muhabbeti geçmişti, şimdi aklıma geldi. biz hep X le karşılaştırıyoruz ama S ile abs li xj6 mukayese olmalı sanırım.

karaeser
03 Ocak 2013, 21:11
3'ünde de süre tuttum; 5.8sn, 5.8sn, 5.7sn :)

Yok bu adam asılmamış, ilk kalkışta bile az gaz veriyor.

hercul3367
03 Ocak 2013, 23:03
NC700X takipdeyiz arkadaşlar.xt 660 r satılırsa ilgileneceğim motorlardan bir tanesidir
hele yakıtını duydukdan sonra.

inzell
03 Ocak 2013, 23:31
Epey bi NC kullanıcı oldu, yakıt ölçümleri ne durumda beyler?

ushuaia
03 Ocak 2013, 23:40
NC700X takipdeyiz arkadaşlar.xt 660 r satılırsa ilgileneceğim motorlardan bir tanesidir
hele yakıtını duydukdan sonra.

XT icin ilan linki var mi?

Reşit
04 Ocak 2013, 00:14
yaa buarada hiç alevlendiresim olmasa da kendimle tezat düşüp, 0 km xj6 abs li model ile nc700S arasında ne kadar fiyat farkı vardı onu merak ettim. hani ekonomi muhabbeti geçmişti, şimdi aklıma geldi. biz hep X le karşılaştırıyoruz ama S ile abs li xj6 mukayese olmalı sanırım.

xj6'nın abs'li modeli 18750 tl + 600 euro abs farkı. Yani hiç bir şekilde NC ye karşı üstünlük sağlayamaz :joker:

ushuaia
04 Ocak 2013, 00:27
XT icin ilan linki var mi?

Ben buldum Mehmet hocam

inzell
04 Ocak 2013, 00:51
XJ6N, 17250 lirayken çok mantıklıydı. Artık o da herkes gibi. :P Yalnız görüntü olarak kesinlikle önde derim bende.

Reşit
04 Ocak 2013, 02:40
XJ6N, 17250 lirayken çok mantıklıydı. Artık o da herkes gibi. :P Yalnız görüntü olarak kesinlikle önde derim bende.

Abi görüntüye girilecekse o işin içinden çıkılmaz. Görüntü anlayışı her Allah'ın kulu için farklıdır. Biz teknik detaylara bakalım :bestmt:

canekin
04 Ocak 2013, 02:57
Abi görüntüye girilecekse o işin içinden çıkılmaz. Görüntü anlayışı her Allah'ın kulu için farklıdır. Biz teknik detaylara bakalım :bestmt:
Bir de fiyat.
Sen kaça aldın Reşit? 18? 1.zamdan önceydi sanırım.

blamir
04 Ocak 2013, 03:05
ER6 ne güzel kalkıyor :) Ben burada z750 ile öyle kalkamıyorum arka hemen sarıyor adam tekere geliyor direk :)

inzell
04 Ocak 2013, 03:24
Abi görüntüye girilecekse o işin içinden çıkılmaz. Görüntü anlayışı her Allah'ın kulu için farklıdır. Biz teknik detaylara bakalım :bestmt:
Orası öyle. Teknik özellikler bakımından NC çok daha yenilikçi. Senin yakıt değerlerin kullanım tarzından ötürü herkesten yüksekti sanırım. Artık burada ondan fazla kullanıcı var, bir ortalama değer belirlenmiştir. O değeri merak ediyorum.

Reşit
04 Ocak 2013, 03:47
Bir de fiyat.
Sen kaça aldın Reşit? 18? 1.zamdan önceydi sanırım.

18250 anahtar teslim aldım ben. Ama aldığımda 19000'di fiyatı.


Orası öyle. Teknik özellikler bakımından NC çok daha yenilikçi. Senin yakıt değerlerin kullanım tarzından ötürü herkesten yüksekti sanırım. Artık burada ondan fazla kullanıcı var, bir ortalama değer belirlenmiştir. O değeri merak ediyorum.

Evet forumda en yüksek ben yakıyorum :thumleft: Ama bu aralar uyuşuk uyuşuk sürdüğümden çok fark etti. 230'da yedeğe düştüğüm oluyordu. dün 315'te yedeğe düştü. Daha 3.5 litre var içinde. 400 gideri var. Dedikleri doğru. Benim ortalamam 4.2 agresif kullanımda. Normal kullanırsam son verilere göre 3.5.

canekin
04 Ocak 2013, 11:35
Şehir içi hep 230-235km de ışık yakıyorum.full şehir içi, dur kalk,2 kişi ve çoğu zaman 1 ila 10km arası mesafelerde kullanıyorum mecburen.

Uzun sayilacak yolu da hep 2 kişi yaptım,hatta bir seferinde 3 çanta ile yaptık, bolca dağ yolu kullandık yine tüketim çok artmadı.hemen hemen aynı çıktı.

twili
04 Ocak 2013, 13:15
http://www.fuelly.com/driver/twili/nc700x buyrunuz buradan :)

inzell
04 Ocak 2013, 15:10
Senin değerler de yüksekmiş yahu. Açıkcası ilk zamanlar öyle abartıldı ki 3 litrenin altında tüketimi varmış gibi... Aslında günümüz motosikletlerine yakın değerler bunlar. Bende 800'lük daha eski teknoloji motorumla 3.8'lere bile düşüyorum.

twili
04 Ocak 2013, 15:27
benim değerler yüksek zaten ortalamaya göre. :) Ama dayanamıyorum hep gazı açıyorum. Bir de ben turing cam kullanıyorum, ayrıca arkada sürekli topcase var. O da direnç oluşturuyor. Muhtemelen yaz gelince azalacak biraz. topcase'i takmama gerek kalmayacak, bende biraz daha sakin kullanırım belki. Ama 3,5 ile 4 arasındaki farkı ödemek motosikleti keyifle kullanmak için değer gibi geliyor. :) 3 litre altı tüketimler var. Ama muhtemelen uzun yolda sabit hızlardaki ölçümlerdir onlar. Bence şehir içerisinde çok zorlasak bile 3.5 altına inmez. :)