PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

Kayasus
09 Aralık 2012, 23:55
Herkeze merhaba, Bir sorum olacak cevaplayan olursa çok memnun olurum. Ben motorumu bir hafta önce aldım( Resmini koymuştum) İlk büyük ve ilk sıfır motorum. İstanbuldan satın aldım kendim Sakaryada ikamet ediyorum hafta içi araça yükleyip garajıma koydum yağışlı olduğundan hiç binmedim. Bu gün biraz fırsattan istifade bir kaç km kullandım. Müthiş bir şey neden bunu daha önce yapmadımki! Sorunum ön fren mükemmel olduğu halde arka fren hemen hemen hiç etkisiz şaşırdım. Pedala basınca sert birazcık basılıyor ve pek bir etkisi her hangi bir frenleme olmuyor. Yeni olduğu için olurmu acaba? Balatalar için bir alışma devresi varmı? Bu arada kısrak en fazla 8km var yok onun haricinde herşey mükemmel. Vakit ayırıp cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

twili
10 Aralık 2012, 00:16
Ben daha önce hafif bir motor kullanıyordum. Ona göre bende ilk başta garipsemistim. Ama durmama gibi olmadı hiç. Basınca yavasliyor ve duruyor. Ama asla on fren gibi olmaz. On fren hep daha etkilidir. Ama servise göster bence garipsediysen durumu.

Kayasus
10 Aralık 2012, 00:31
Pedala basınca belki 2cm kadar esniyor gayet sert 2cm mesafedede sertlik aynı kıvamda. Frenlemede her hangi bir etkisi yok. Acaba balatalarda bir alışmamı gerekiyor diye düşündüm. Bu yüzden biraz tedirgin oldum ve fazla kullamadan garaja koydum. Cevapladığın için çok sağol. Arka fren için başlangıçla suandaki performansı sizin makinede aynımı yada daha iyi oldumu?

twili
10 Aralık 2012, 01:29
Çok bir fark yok. Ama şu aralar arka freni daha sık kullanıyorum ve sıkıntı yok. :)

adanalı
10 Aralık 2012, 10:05
Herkeze merhaba, Bir sorum olacak cevaplayan olursa çok memnun olurum. Ben motorumu bir hafta önce aldım( Resmini koymuştum) İlk büyük ve ilk sıfır motorum. İstanbuldan satın aldım kendim Sakaryada ikamet ediyorum hafta içi araça yükleyip garajıma koydum yağışlı olduğundan hiç binmedim. Bu gün biraz fırsattan istifade bir kaç km kullandım. Müthiş bir şey neden bunu daha önce yapmadımki! Sorunum ön fren mükemmel olduğu halde arka fren hemen hemen hiç etkisiz şaşırdım. Pedala basınca sert birazcık basılıyor ve pek bir etkisi her hangi bir frenleme olmuyor. Yeni olduğu için olurmu acaba? Balatalar için bir alışma devresi varmı? Bu arada kısrak en fazla 8km var yok onun haricinde herşey mükemmel. Vakit ayırıp cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
kaya kardeş,sıfır motorlarda aynen motorun rodaj (alışma) dönemi gibi balatalarında belli bir süre alışma dönemi vardır.balatalar siz freni kullandıkça,disklere alışma süreci vardır.bu lastikler için de geçerlidir.lastiklerinde fabrika çıkışı yüzeylerinde kaygan bir madde vardır,siz kullandıkça o da kaybolur yada aşınır,normal haline döner.

Kayasus
10 Aralık 2012, 12:40
Cevaplar için çok teşekkürler. Biraz bineyim 1000km ye kadar bir değişiklik olmazsa ilk bakımda frenleride gösteririm ama sanırım bu mart nisan anca olur ben acemiyim havalarda yağışlı Kısrağında karnını doyurdum koydum garaja beklesin bakalım.

RuzgarSA
10 Aralık 2012, 12:44
Herkeze merhaba, Bir sorum olacak cevaplayan olursa çok memnun olurum. Ben motorumu bir hafta önce aldım( Resmini koymuştum) İlk büyük ve ilk sıfır motorum. İstanbuldan satın aldım kendim Sakaryada ikamet ediyorum hafta içi araça yükleyip garajıma koydum yağışlı olduğundan hiç binmedim. Bu gün biraz fırsattan istifade bir kaç km kullandım. Müthiş bir şey neden bunu daha önce yapmadımki! Sorunum ön fren mükemmel olduğu halde arka fren hemen hemen hiç etkisiz şaşırdım. Pedala basınca sert birazcık basılıyor ve pek bir etkisi her hangi bir frenleme olmuyor. Yeni olduğu için olurmu acaba? Balatalar için bir alışma devresi varmı? Bu arada kısrak en fazla 8km var yok onun haricinde herşey mükemmel. Vakit ayırıp cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
bende cbr 250r almıştım sıfır olarak mart ayında ilk başlarda bişey anlamadım ilk anladığımda 400 km falandı ist ulusta rampada kırmızı ışıklarda durdum ve sadece arka freni kullandım baktım motor kayıyor o kadar asıldım arka frene gene aynı tutmuyor. servise gittim onlarda balata spreyi falan sıktılar gene aynı, arka fren bi süre sonra tutmaya başladı seninde yazdığın gbi ön frende hic problem olmuyor. şuan 11 bin km deyim :) arka fren balataları aynı ve tutuyor :) motorunu güle güle kullan

Kayasus
11 Aralık 2012, 02:57
Bugün aldığım bayi aradım daha öncede böyle durumlar olduğunu balataların alışacağını istersem daha çabuk aşınma için fren pedalına bir süre basarak kullanmamı tavsiye ettiler. Basarak kullanmayı düşünmüyorum sonuçta balatalar asırı ısınır özelliğini kaybede bilir sabrederim daha iyi. İlgilenen olursa bu ürünler güzel gibi fiyatta şuan iyi: http://shop.wurth.com.tr/?sayfa=content/motosiklet-bakim-seti Biri zincir yağlayıcı diğer yağlayıcı sprey gaz teli ve debriyaj gibi teller için mükemmel ve hareket eden parçalar için üçüncü sprey herkezin bildiği gibi balata temizleyici. Bazı arkadaşlar balata temizliyiciyle zincir temizliyorlar çok çabuk ve etkin bir temizlik olduğu kesin ama aynı zamanda zincirin özel yapısına zarar verdiğinide söyleyenler oluyor. Bu paket haricinde würtün yine temizleyici spreyi vay zincir için çok uygun ve zincire tamamen zarasız olduğunu söyleniyor oda şu siz nedersiniz? http://shop.wurth.com.tr/hhs-kuvvetli-yag-temizleyici-500ml

mrgreen
11 Aralık 2012, 21:26
Merhaba arkadaşlar, iki gün önce telefonuma bir SMS gelmişti: "değerli müşterimiz, NC700 motosikletinizle ilgili olarak bir ürün güncellemesi yapılmıştır, lütfen bayinizi arayınız" diyordu. O gün yoğunluktan unutmuştum, bugün aklıma geldi aradım.
Zincirimin en yakın Honda servisinde ücretsiz olarak değişmesi gerekiyormuş. Bazı zincir kopması olayları yaşanmış. Fazla vakit geçirmeden gitmenizde fayda var denildi. Sizlere de aynı mesaj geldi mi? Gelse burada yazılırdı diye düşündüm.

Reşit
11 Aralık 2012, 22:11
Merhaba arkadaşlar, iki gün önce telefonuma bir SMS gelmişti: "değerli müşterimiz, NC700 motosikletinizle ilgili olarak bir ürün güncellemesi yapılmıştır, lütfen bayinizi arayınız" diyordu. O gün yoğunluktan unutmuştum, bugün aklıma geldi aradım.
Zincirimin en yakın Honda servisinde ücretsiz olarak değişmesi gerekiyormuş. Bazı zincir kopması olayları yaşanmış. Fazla vakit geçirmeden gitmenizde fayda var denildi. Sizlere de aynı mesaj geldi mi? Gelse burada yazılırdı diye düşündüm.

Bana da geldi. Unutmuşum ben de. Hatırlatma için teşekkürler. Yarın değişim için gideyim. :rendeer:

casillas00
11 Aralık 2012, 23:56
Bana da geldi. Unutmuşum ben de. Hatırlatma için teşekkürler. Yarın değişim için gideyim. :rendeer:

ohhh 10bin çevir git değiştir hadi zencirde beleşe geldi :)

Ramazan Can
12 Aralık 2012, 00:13
ohhh 10bin çevir git değiştir hadi zencirde beleşe geldi :)

he valla reşit in işi iş...

Reşit
12 Aralık 2012, 02:47
11500 lütfen :bestmt: :thumleft:

Kayasus
12 Aralık 2012, 03:05
Bir gün böyle kullana bilecek miyim acaba yoksa hayal olarakmı kalacak: http://www.youtube.com/watch?v=ODau5uRbVlU bide bu var: http://www.youtube.com/watch?v=zUcxjlV-GX0

Reşit
12 Aralık 2012, 03:10
Bir gün böyle kullana bilecek miyim acaba yoksa hayal olarakmı kalacak: http://www.youtube.com/watch?v=ODau5uRbVlU

Önemli olan iyi bir eğitim ve cesaret. Yetenek de olmalı tabi. Ben güvenli sürüş 2 seviyesine kadar aldım. Buna yakın kullanıyorum. Yakın bir tarikte GS3 ve yaz olmadan GS4 dü de alacağım inş. Eğitmen seviyesine gelip, Japonya'da yapılan Gymkhana seçmelerine katılıp eğitmenlik sertifikası almak hedefine doğru kararlı bir şekilde gidiyorum. İsteyen herkes yapabilir. Hiç zor değil emin ol. Güvenli sürüşler

Kayasus
12 Aralık 2012, 03:27
Haklısınız Reşit Bey ama bu şekilde olmak için öğrenirken motora hiç acımadan davranmak lazım gibi ben hiç kıyamıyorumki! Gs2 bende aldım cbf 150 hiç korkmadan bende bastım ama bu makina beni biraz korkutuyor. Birde bu gs4 Bilmiyorum biraz bilgi verebilirmisin teşekkürler.

Reşit
12 Aralık 2012, 03:46
Haklısınız Reşit Bey ama bu şekilde olmak için öğrenirken motora hiç acımadan davranmak lazım gibi ben hiç kıyamıyorumki! Gs2 bende aldım cbf 150 hiç korkmadan bende bastım ama bu makina beni biraz korkutuyor. Birde bu gs4 Bilmiyorum biraz bilgi verebilirmisin teşekkürler.

GS3 ilk önce alınıyor daha sonra eğitmenler onay verirse GS4 alınabiliyor. Sonra eğitmen olmak istersen prosedür devam ediyor. İstanbul Park'ın otoparkında bu şekilde çalışılabilir. Motora da bir şey olmaz, korkmaya gerek yok :cat: Bilhassa bu motor CBF 150 den daha rahat ve kıvrak.

casillas00
12 Aralık 2012, 15:51
GS3 ilk önce alınıyor daha sonra eğitmenler onay verirse GS4 alınabiliyor. Sonra eğitmen olmak istersen prosedür devam ediyor. İstanbul Park'ın otoparkında bu şekilde çalışılabilir. Motora da bir şey olmaz, korkmaya gerek yok :cat: Bilhassa bu motor CBF 150 den daha rahat ve kıvrak.

aynen kukaları alıp istanbul parkın otoparkında yapılabilir 2.videoda sadece 2.vites kullandırtmışlar sanırım ama çok eglenceli gözüküyo :)

Reşit
12 Aralık 2012, 20:32
Merhaba,

Bugün servise gidip zincir değişimini yaptım. Cebimden 1 kuruş çıkmadı :flower: Olay şöyleymiş. Gelen her NC'nin zinciri değişmiyor. Benim aldığım bayiye 15 motorun şasi numarası gelmiş. Yalnızca bu motorların değişecekmiş. Onlardan biri de bendim ve değişim yapıldı. Normalde DID marka zincir olması gerekirken bizim motorlara markasız bir zincir takmışlar. Ben 11000 km kullandım, Allah'tan başıma bir şey gelmedi. Daha 35-40000 e kadar zincir sorunu yaşamayacağımı düşünüyorum. Masraftan da kurtulmuş oldum. Servise gitmişken yedek parça fiyatlarını da öğrendim. Sinyale zam gelmiş. 313 lira olmuş tanesi. Ve sinyali parça parça alamıyoruz. Gövdesinde en ufak sıkıntı varsa komple değişecek. Ön fren balatasını da sordum, 226+ işçilik. Ön zaten 208+işçilik. 460 lira civarında bir balata değişim fiyatı var. Jantımda ufak bir yamulma olmuş. Dedim jant ne kadar. Fiyatı gözükmüyor ama 3000 civarı vardır dedi :)

http://c1212.hizliresim.com/14/d/gujt5.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Ayrıca Mototal'e gidip kışlık eldiven aldım. Konusunu açmıştım kimse cevap vermemişti. Sonra kullanıcısı sevdiğim bir abim çıktı. Onun referansı ile aldım. Kendisi R1 kullanıyor, dedim o memnunsa ben her türlü.. Eldiven de bu http://www.hondamototal.com/?urun-1709-Spidi-Voyager-H2Out-Eldiven.html Tavsiye ederim. 170'e çıktım soğuk hissetmedim. İndiğimde parmak uçlarında ufak kızarıklık vardı, o kadar da olur yani. 3 derece hava sonuçta.

Günümün motosiklet bölümünü böyle geçirdim. Güvenli sürüşler.

canekin
13 Aralık 2012, 02:24
Markasız demeyelim yanlış anlaşılmasın :)
RK marka.benimkide RK değişecek. Ancak bana servisten, sipariş vereceğiz dediler(d&b). Sen konsuk ta mı değiştirdin?

casillas00
13 Aralık 2012, 02:39
Merhaba,

Bugün servise gidip zincir değişimini yaptım. Cebimden 1 kuruş çıkmadı :flower: Olay şöyleymiş. Gelen her NC'nin zinciri değişmiyor. Benim aldığım bayiye 15 motorun şasi numarası gelmiş. Yalnızca bu motorların değişecekmiş. Onlardan biri de bendim ve değişim yapıldı. Normalde DID marka zincir olması gerekirken bizim motorlara markasız bir zincir takmışlar. Ben 11000 km kullandım, Allah'tan başıma bir şey gelmedi. Daha 35-40000 e kadar zincir sorunu yaşamayacağımı düşünüyorum. Masraftan da kurtulmuş oldum. Servise gitmişken yedek parça fiyatlarını da öğrendim. Sinyale zam gelmiş. 313 lira olmuş tanesi. Ve sinyali parça parça alamıyoruz. Gövdesinde en ufak sıkıntı varsa komple değişecek. Ön fren balatasını da sordum, 226+ işçilik. Ön zaten 208+işçilik. 460 lira civarında bir balata değişim fiyatı var. Jantımda ufak bir yamulma olmuş. Dedim jant ne kadar. Fiyatı gözükmüyor ama 3000 civarı vardır dedi :)

http://c1212.hizliresim.com/14/d/gujt5.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Ayrıca Mototal'e gidip kışlık eldiven aldım. Konusunu açmıştım kimse cevap vermemişti. Sonra kullanıcısı sevdiğim bir abim çıktı. Onun referansı ile aldım. Kendisi R1 kullanıyor, dedim o memnunsa ben her türlü.. Eldiven de bu http://www.hondamototal.com/?urun-1709-Spidi-Voyager-H2Out-Eldiven.html Tavsiye ederim. 170'e çıktım soğuk hissetmedim. İndiğimde parmak uçlarında ufak kızarıklık vardı, o kadar da olur yani. 3 derece hava sonuçta.

Günümün motosiklet bölümünü böyle geçirdim. Güvenli sürüşler.

M,den sonrasını okumadım Reşit,özet geç karşimmmmm :*

Dipnot: Sarı jant şeriti bulamadın o şekilde sanırım beyaz almışsın :)

Sen bu kadar ekipmana parayı ver akşam buluşmaya trenle otobüsle gel teeee Allah'ım yavvv :)

Reşit
13 Aralık 2012, 03:29
Markasız demeyelim yanlış anlaşılmasın :)
RK marka.benimkide RK değişecek. Ancak bana servisten, sipariş vereceğiz dediler(d&b). Sen konsuk ta mı değiştirdin?

Can sevinçten ne dediğimi mi biliyorum Allah aşkına :flower: Markasız işte :P Evet konşuk.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------


M,den sonrasını okumadım Reşit,özet geç karşimmmmm :*

Dipnot: Sarı jant şeriti bulamadın o şekilde sanırım beyaz almışsın :)

Sen bu kadar ekipmana parayı ver akşam buluşmaya trenle otobüsle gel teeee Allah'ım yavvv :)

-Özet, zincirim ücretsiz değişti.
-Sarı yoktu evet, ama gri de yakıştı sanki
-Kafama bilmem ne yapayım
-Çok üşüdüm, ders oldu:pr:

casillas00
13 Aralık 2012, 03:32
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------



-Özet, zincirim ücretsiz değişti.
-Sarı yoktu evet, ama gri de yakıştı sanki
-Kafama bilmem ne yapayım
-Çok üşüdüm, ders oldu:pr:

Aslanım benim ya 4 yıl üniversite okumuş mühendis adam kısa cümleler ile kendini anlatmalı yaaaa asdblasnd :)

Reşit
13 Aralık 2012, 03:38
Aslanım benim ya 4 yıl üniversite okumuş mühendis adam kısa cümleler ile kendini anlatmalı yaaaa asdblasnd :)

Yer işgal etmeyelim. Arkalara doğru ilerleyelim..::144::::144::

casillas00
13 Aralık 2012, 03:41
Yer işgal etmeyelim. Arkalara doğru ilerleyelim..::144::::144::

Otobüsün arkadasıda aynı yere gidiyor beyler ilerliyelim :):)

Reşit
15 Aralık 2012, 03:26
Heeeey neden kimse bir şey yazmıyor. Bakın 2-3 satır bir şey yazmak istiyorum, hevesim kaçıyor. Canlanın biraz ::cekic::::rantinp:::ranntign::sos::::yanliss:

Bugün cam taktırdım. GIVI'nin camı. Mototal'den aldım. Ben bu kadar fark edeceğini hiç düşünmemişim, çok şaşırdım. Resmen rüzgar kaskımın üstünden gidiyor. Hiçbir şekilde rahatsız etmedi. 140-160 arası gittim 2-3 dakika, en ufak bir konforsuzluk yaşamadım. Türbülans da olmadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şeklini de beğendim, arkadaşlarım da beğendi. Olumsuz yorum almadım. Bakalım siz beğenecek misiniz? ::thanks:

http://g1212.hizliresim.com/14/h/gx0sx.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://g1212.hizliresim.com/14/h/gx0tr.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://g1212.hizliresim.com/14/h/gx0v2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

maxi97
15 Aralık 2012, 03:52
Heeeey neden kimse bir şey yazmıyor. Bakın 2-3 satır bir şey yazmak istiyorum, hevesim kaçıyor. Canlanın biraz ::cekic::::rantinp:::ranntign::sos::::yanliss:

Bugün cam taktırdım. GIVI'nin camı. Mototal'den aldım. Ben bu kadar fark edeceğini hiç düşünmemişim, çok şaşırdım. Resmen rüzgar kaskımın üstünden gidiyor. Hiçbir şekilde rahatsız etmedi. 140-160 arası gittim 2-3 dakika, en ufak bir konforsuzluk yaşamadım. Türbülans da olmadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şeklini de beğendim, arkadaşlarım da beğendi. Olumsuz yorum almadım. Bakalım siz beğenecek misiniz? ::thanks:

http://g1212.hizliresim.com/14/h/gx0sx.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://g1212.hizliresim.com/14/h/gx0tr.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://g1212.hizliresim.com/14/h/gx0v2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

ön camın rüzgarı kesmesinde ayna boyunu referans alıyorum.

sizin cam dik olduğundan aynanın az aşağısında da olsa sorun olmuyor, dediğiniz süratlerde güzelce rüzgarı yarıyor.

ancak camı eğimli takarsak ayna boyunu geçmesi şart.

geçmezse malesef alın kısmına rüzgar vuruyor.

casillas00
15 Aralık 2012, 06:14
vay Reşit,alet agrasif bi hal almış :)

Reşit
15 Aralık 2012, 15:40
vay Reşit,alet agrasif bi hal almış :)

Sen güzel olmuş mu onu söyle :thumright

casillas00
15 Aralık 2012, 17:53
Sen güzel olmuş mu onu söyle :thumright
evet çok iyi :)

karaeser
16 Aralık 2012, 23:03
Bir gün böyle kullana bilecek miyim acaba yoksa hayal olarakmı kalacak: http://www.youtube.com/watch?v=ODau5uRbVlU bide bu var: http://www.youtube.com/watch?v=zUcxjlV-GX0

Vay arkadaş bu ne yahu? Bu haftasonu GS3 eğitimi aldım, benzer şeyler yaptık ancak bunlar başka kardeş. Adamlar aşmış, GS4 de bile bu kadar yükleneceklerini sanmıyorum.

---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 22:55 ----------


Herkeze merhaba, Bir sorum olacak cevaplayan olursa çok memnun olurum. Ben motorumu bir hafta önce aldım( Resmini koymuştum) İlk büyük ve ilk sıfır motorum. İstanbuldan satın aldım kendim Sakaryada ikamet ediyorum hafta içi araça yükleyip garajıma koydum yağışlı olduğundan hiç binmedim. Bu gün biraz fırsattan istifade bir kaç km kullandım. Müthiş bir şey neden bunu daha önce yapmadımki! Sorunum ön fren mükemmel olduğu halde arka fren hemen hemen hiç etkisiz şaşırdım. Pedala basınca sert birazcık basılıyor ve pek bir etkisi her hangi bir frenleme olmuyor. Yeni olduğu için olurmu acaba? Balatalar için bir alışma devresi varmı? Bu arada kısrak en fazla 8km var yok onun haricinde herşey mükemmel. Vakit ayırıp cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Kayasus ben de motorumu ilk aldığımda aynı şeyden dert yanmıştım. Servis müdürü bir tur attı sonra diskin yağlı olduğunu fark etti. Belki sende de böyle bir durum olabilir. Yağ temizleyicisiyle diski güzelce temizle.. Arka frene yüklendiğinde ABS devreye giriyor mu? Girmiyorsa böyle bir sıkıntı olabilir. Diskler yeni ama yeni diye de bu kadar çalışmama olayı olmaz.

Kayasus
17 Aralık 2012, 02:28
Vay arkadaş bu ne yahu? Bu haftasonu GS3 eğitimi aldım, benzer şeyler yaptık ancak bunlar başka kardeş. Adamlar aşmış, GS4 de bile bu kadar yükleneceklerini sanmıyorum.

---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 22:55 ----------



Kayasus ben de motorumu ilk aldığımda aynı şeyden dert yanmıştım. Servis müdürü bir tur attı sonra diskin yağlı olduğunu fark etti. Belki sende de böyle bir durum olabilir. Yağ temizleyicisiyle diski güzelce temizle.. Arka frene yüklendiğinde ABS devreye giriyor mu? Girmiyorsa böyle bir sıkıntı olabilir. Diskler yeni ama yeni diye de bu kadar çalışmama olayı olmaz.

Bunu kimse söylemedi benimde böyle bir şey aklıma gelmedi en kısa sürede bakacağım cevap için teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Nasıl GS3 GS2den çok farklımı bende Gs3 istiyorum ama, Murat hocadanda özel ders olarakta alabiliyoruz GS3 ü sanki daha iyi olur gibi!

canekin
17 Aralık 2012, 02:38
Bunu kimse söylemedi benimde böyle bir şey aklıma gelmedi en kısa sürede bakacağım cevap için teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Nasıl GS3 GS2den çok farklımı bende Gs3 istiyorum ama, Murat hocadanda özel ders olarakta alabiliyoruz GS3 ü sanki daha iyi olur gibi!

Bence özel ders alın, çok daha büyük fayda görürsünüz.

Kayasus
17 Aralık 2012, 17:36
Arkadaşlar Merhaba, Fikrinize ihtiyacım var şu ön camla koruma demirine ne dersiniz? http://www.ebay.de/itm/Touren-Scheibe-Puig-Zub-f-Honda-NC-700-X-2012-rauchgrau-Verkleidungs-Scheibe-/400363980212?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d378d85b4#ht_2045wt_978 ve bu http://www.ebay.de/itm/neuer-Schutzbugel-schwarz-fur-Honda-NC700X-NC-700-X-Sturzbugel-NC-700X-/130764911188?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e72323254#ht_11544wt_932

Reşit
17 Aralık 2012, 21:03
Koruma demiri eğer blok ve radyatörün yere değmemesini sağlıyorsa tercih tamamen görsel zevke kalıyor. Ben alırken givi daha güzel geldi gözüme ve givi aldım. Cam için ise kriter kaskın hava boşluğuna girmemesidir. Eğer hava boşluğu oluşuyorsa tüm sürüşler eziyet oluyor ve sürüş güvenliği olumsuz yönde etkileniyor. Camın üstüne parça ekliyorlar bu durumu bertaraf etmek için. O bana sempatik gelmiyor, ama yine zevkinize kalmış. Seçimde kolaylıklar..

canekin
18 Aralık 2012, 13:03
- Puig cam oldukça güzel, füme olması ve yanlara doğru çıkıntılı olması bence hoş, ön tarafı daha iri gösterecektir diye düşünüyorum.
yüksekliği GİVİ nin NC700X için olan camıyla ya aynı yada yarım cm uzun. ama y.dışı fiyatıda givi den neredeyse %100 pahalı. givi 50 küsür euro.

- koruma demiri konusunda Reşit e katılıyorum ancak demir için çok vakit kaybetmeyin derim. GİVİ bulmak artık zor değil, anes te falan bulunur kesin yada hepco-becker veya sw-motech , onların ki GİVİ den daha başarılı diyebiliriz çünkü 2 demir birbirine bağlanıyor böylece olası düşmede yükü diğer demire aktarıyor bağlantı yerlerinden çok.

Hepco&becker :
http://www.moto24.org/media/catalog/product/cache/2/image/344ff7405533366c8801f83da5181707/n/c/nc700x_1.jpg

GİVİ :
http://i1340.photobucket.com/albums/o724/Options2020/IMAG0174.jpg

Sw-Motech :
http://www.aviciouscycle.ca/images/ProductImages/SBL.01.132.10000.B.jpg

Kayasus
18 Aralık 2012, 16:59
- Puig cam oldukça güzel, füme olması ve yanlara doğru çıkıntılı olması bence hoş, ön tarafı daha iri gösterecektir diye düşünüyorum.
yüksekliği GİVİ nin NC700X için olan camıyla ya aynı yada yarım cm uzun. ama y.dışı fiyatıda givi den neredeyse %100 pahalı. givi 50 küsür euro.

- koruma demiri konusunda Reşit e katılıyorum ancak demir için çok vakit kaybetmeyin derim. GİVİ bulmak artık zor değil, anes te falan bulunur kesin yada hepco-becker veya sw-motech , onların ki GİVİ den daha başarılı diyebiliriz çünkü 2 demir birbirine bağlanıyor böylece olası düşmede yükü diğer demire aktarıyor bağlantı yerlerinden çok.

Hepco&becker :
http://www.moto24.org/media/catalog/product/cache/2/image/344ff7405533366c8801f83da5181707/n/c/nc700x_1.jpg

GİVİ :
http://i1340.photobucket.com/albums/o724/Options2020/IMAG0174.jpg

Sw-Motech :
http://www.aviciouscycle.ca/images/ProductImages/SBL.01.132.10000.B.jpg



Koruma demirinden vaz geçtim sonuçta yanlız resimdekini görüyorum canlısını görsek anlarız ne kadar koruma sağladığını. Hepco-becker çok hoş buradan onu alırım diye düşünüyorum ama şunları istedim beğenir hoşuma giderse mutlaka burada resimlerieklerimbeğenmezsen hiç ses çıkarmam:))

http://www.ebay.de/itm/Touren-Scheibe-Puig-Zub-f-Honda-NC-700-X-2012-rauchgrau-Verkleidungs-Scheibe-/400363980212?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d378d85b4#ht_2093wt_978

http://www.ebay.de/itm/R-G-Racing-Hinterradabdeckung-Honda-NC-700-X-S-2012-rear-hugger-mudguard-/110879465419?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19d0ee5fcb#ht_918wt_938

http://www.ebay.de/itm/BODYSTYLE-Kotflugelverlangerung-vorne-schwarz-matt-HONDA-NC-700-X-S-RC63-/271120682904?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3f200d4f98#ht_2035wt_952

http://www.ebay.de/itm/Honda-NC-700-X-S-Kuhlerabdeckung-Wasserkuhlerabdeckung-black-5166-/321030324055?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4abee5ff57#ht_1832wt_930

karaeser
18 Aralık 2012, 22:26
Bence özel ders alın, çok daha büyük fayda görürsünüz.

Özel ders de çok mantıklı hatta bence şart ancak Honda eğitiminde kendileri özel korumalı motosikletleri verdiklerinden, korkmadan dönüşlerde sınırlarını zorluyorsun. Aynı şeyi kendi motosikletinde yapman çok riskli. Eğitimde en az 5-6 kere yana devirme olayı oldu. Dönüşler, teknikler, slalom gibi kavramları pratik yapma şansın oluyor. Sonrasında alınacak özel ders yolda güvenli sürüş üzerine olabilir. Bence ikiside şart. GS3 iki tam gün, toplam 400tl. Servisi, kahvaltısı, öğle yemeği, benzini, motoru herşey dahil. Sen kendin dönüş çalışırken devirsen, yalnızca sinyali 300tl nc700x'in :)

casillas00
19 Aralık 2012, 01:24
Özel ders de çok mantıklı hatta bence şart ancak Honda eğitiminde kendileri özel korumalı motosikletleri verdiklerinden, korkmadan dönüşlerde sınırlarını zorluyorsun. Aynı şeyi kendi motosikletinde yapman çok riskli. Eğitimde en az 5-6 kere yana devirme olayı oldu. Dönüşler, teknikler, slalom gibi kavramları pratik yapma şansın oluyor. Sonrasında alınacak özel ders yolda güvenli sürüş üzerine olabilir. Bence ikiside şart. GS3 iki tam gün, toplam 400tl. Servisi, kahvaltısı, öğle yemeği, benzini, motoru herşey dahil. Sen kendin dönüş çalışırken devirsen, yalnızca sinyali 300tl nc700x'in :)
Honda Sürüş eğitimindeki asfalt kalitesi ne yazıkkı bizim asfaltlarımızda olmadığı için ordaki gibi yatmaya kalkarsak sonuç kötü olur :)
O yüzden Yol eğitimleri daha yararlı ve sürüş kalitesini etkiler diye düşünüyorum. Bu aralar virajda gaz ayarı çalışıyorum kendi kendime :)

seigen
19 Aralık 2012, 01:48
Abi öyle diyorsun da, GS3 eğitimde tam olarak yapamadığım sekiz çizme alıştırmasını, kendi motorumla Ümraniye praktiker'in berbat asfaltlı, hafif eğimli park alanında sorunsuz yaptım. Her iki ayaklık da yere değiyor. Hatta cbr forumunda lastik izlerini vermiştim :mrgreen:, sonuna kadar kullanılmış. Gerçi o resimler İstanbul Park otoparkında yapılan, Ümraniye'de çalışma sonrası resim çekmedim ama aynı şekilde lastikler sonuna kadar kullanılabiliyor. GS4'te bile 4 metre slalom yaptırılıyor, ben 3 metreye düşürdüm. Slalom, gaz kontrolü ve ilk ısınma çalışması olarak çok faydalı.

En zor alıştırmalardan birisi duran motoru 90 veya 145 derece döndürmek, onu çalışmam lazım ama bir sonraki sezona kaldı. Soğuk havada uğraşmak istemiyorum. Bahsettiğim alıştırma videodaki en son yapılan: http://www.youtube.com/watch?v=CiZS82zt1WQ
Ayrıca bu adamın videolarında keyhole gibi zor alıştırmalar da göstermiş, otoparkta çalışmak isteyenler için çok faydalı. Bir de tenis toplarını ikiye kestim, onları koni olarak kullanıyorum. Çünkü eğitimdekilere benzer bulamadım bir türlü :P.

Son olarak da eğitimde yapıyorum, kendi motorumla yapamıyorum diyenler kendi motoruyla denemeye korkuyor, başka bahane yok :P.

lubof
19 Aralık 2012, 10:56
Dostum harbiden koyn postu kullaniyormussun ,saka yapiyorsun sanmistim .Bravo tebrikler .Birsey sormak istiyorum gercekten etkisi oluyormu koyun postunun .(Yanlis anlasilmasin asla dala gecmek gibi bir niyetim yok ,gercekten cok hosuma gitti )


Ben özellikle bu motoru çok allayıp pullayıp anlatmak taraftarı değilim.sadece cebinizde 20 000 tl varsa dünya üzerinde bu paraya alabiiceğiniz en iyi motor budur.Bir kere abs var,iyi bir şase var ve yüksek teknoloji araba motoru var.E hesap ortada.Ben cbflede her yola giriyorum herşeyi yapıyorum bununlada.Bundan önce tirumplarlada aynı şeyleri yaptm ducatilerlede.Sonuçta iki tekerlekli bir cihaz ona hükmedebilmek için tabikide iyi eğitim almalısınız ve devamlı yolda olmalısınız.Ben size motorla ilgili birşey anlatamamki motor işte bildiğiniz iki terkerlekli cihaz :) ben vespa ilede antartikaya giderim bisikletlede.
Burda temel kriter bu motosikletin tercih edilmesinde fiyatı az yakıt yakması ve en en en önemlisi o fiyata absli bir motora sahip olmak.Abs çok öenmli birşey beni kaç kere ölümden kurtardı.O fiyatlara absli motor ne yazıkki yok.Bakım aralıgı çok yüksek düşük devir olunca ısınmıyor motor buda güzel birşey.Eski motorlarıma devamlı bakıma götürüyordum bunu 3 kere yağ değişimi filtre değişmi sür gitsin.Sübaplar bile ayarlanmadı.Zinciri 1 kere gerdim.cbf 150 de mesela 2 zincirdeyim.Daha önce ducatide 3 zincir değiştirdim.kawasakide gene aynı 3 kere.Aynı kmlerde yanlız.Motor sakin rahat güzel.Selesi bok gibi yanlız.ama ofiyata bu kadar sele.Ha upgrade olurmu olur.Ohlins amartisörler ön arka sele gelleri al sana cadillac ama motora o zaman 5000 eur harcarsın.5000 euro demek gezmek eylenmek demek hayatta vermem koyun postu kullanıyorum.
kısaca parası olan alsın ama mantıklı adamlar alsın.öyle ben uzar giderim diyen almasın uzamaz gitmez.Mehirler geçicem hoppidik guppdik yapıcam diyende almasın gitsin ktm alsın.Sakin adam motoru işte.Bende sakin adamım zamanında çok seri kullandık ne oldu?Para gitti cepten :) para önemli birşey motora kaptırmamak lazım parayı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

http://oi49.tinypic.com/14kxgxy.jpg

marefb
20 Aralık 2012, 01:32
2012 model 7500 kmde gpr egzos koruma demiri ve çantası mevcut tertemiz nc 700 s 16.500 e mal oluyor bana fiyat çokmudur ve bu motoru kullanan arkadaşlar sizden rica ediyorum bu motor ile ilgili yorumlarınızda benim için önemlidir.Şimdiden teşekkür ederim.

casillas00
20 Aralık 2012, 02:20
2012 model 7500 kmde gpr egzos koruma demiri ve çantası mevcut tertemiz nc 700 s 16.500 e mal oluyor bana fiyat çokmudur ve bu motoru kullanan arkadaşlar sizden rica ediyorum bu motor ile ilgili yorumlarınızda benim için önemlidir.Şimdiden teşekkür ederim.

bence fiyatı aksesuarlarına göre iyi :)


Bu NC araştırma hastalığı çok ilerledi bende :)
Aksesuar olarak güzel şeyler çıkmaya başladı
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=twL79MlEY5k#!

ve üzerindeki aksesuarların detaylı listesi
http://www.twistedthrottle.com/news-and-events/honda-nc700x-project-bike-by-twisted-throttle.html

canekin
20 Aralık 2012, 03:13
Özel ders de çok mantıklı hatta bence şart ancak Honda eğitiminde kendileri özel korumalı motosikletleri verdiklerinden, korkmadan dönüşlerde sınırlarını zorluyorsun. Aynı şeyi kendi motosikletinde yapman çok riskli. Eğitimde en az 5-6 kere yana devirme olayı oldu. Dönüşler, teknikler, slalom gibi kavramları pratik yapma şansın oluyor. Sonrasında alınacak özel ders yolda güvenli sürüş üzerine olabilir. Bence ikiside şart. GS3 iki tam gün, toplam 400tl. Servisi, kahvaltısı, öğle yemeği, benzini, motoru herşey dahil. Sen kendin dönüş çalışırken devirsen, yalnızca sinyali 300tl nc700x'in :)

Murat hoca ,gs 1 2 eğitimleri için, kendi eğitim cbf150 siyle özel ders veriyor.
Gs3 zaten cbf1000 le sanırım hondada bile.

Bir noktadan sonra, kendi motorunuzla çalışmak değerli, gelişim ve kontrol sağlıyor.

mrgreen
20 Aralık 2012, 03:48
İtalyadaki motosiklet satışlarında Honda NC700X 2. sıraya tırmanmış


http://hmk.org.tr/modules.php?name=News&file=article&sid=2125&mode=flat&order=0&thold=-1

nietzscock
20 Aralık 2012, 19:16
merhabalar. bu motorun surus ve artcı konforu nasıl. konfor acısından 3.000km lık konaklamalı uzun gezılere cıkılır mı? cvap verenlere teşekkurler..

barodi
21 Aralık 2012, 05:50
Beyler burgman 400 den (33) hp den daha once hic vitesli motor kullanmamis biri nc 700 x ve s kullanabilirmi.arada 17 beygir fark var risk cokmu sizce

karaeser
21 Aralık 2012, 12:25
Beyler burgman 400 den (33) hp den daha once hic vitesli motor kullanmamis biri nc 700 x ve s kullanabilirmi.arada 17 beygir fark var risk cokmu sizce
Problem yaşayacağınızı düşünmüyorum. Vites sorununu her motorda yaşayabilirsiniz, alışma dönemi olarak. Onun haricinde nc ekstra sorun çıkartmaz.

Kayasus
21 Aralık 2012, 14:42
Maya takvimine göre felaketlerin başlaması zamanına dakikalar kala eğer başıma bir şey gelirde ölürsen motoruma doyamadan gideceğim:)

karaeser
26 Aralık 2012, 23:03
Arkadaşlar bugün 6.000 km bakımını yaptırdım, 174 TL ödedim. Genel olarak çok sıkıştırmadan uzunca yol yaptım. İlk kez 3,55LT/100KM'lik değer gördüm. 80km bakımdan önce, 180km bakımdan sonra yol yaptım. Şaşırdım kaldım, bu süre içerisinde 180 km hıza bile çıktığım oldu. Ortalama 100-120 km gittim. Anlayamadım, paylaşayım istedim.