PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

MODALI
09 Ocak 2020, 18:56
iyi akşamlar.GP ürünlerini tavsiye ederim.İstanbulda Sultanbeylide yeri.Eğer İstanbuldaysanız bi yere sipariş vermenize de gerek yok . Gidip alabilirsiniz hatta müsaitlerse montajını da yapıyolar.NC 750X imle belki 1 saatten fazla yüksek süratte kullandım.Hiç rahatsız olmadım.Nerde o kadar uzun yüksek hızla o kadar uzun süre gittin diyenler olacaktır.Edirneye gitmiştim motoru denemek için TEM de gittim.Daha önce de max süratle ilgili yazarken konudan bahsetmiştim.Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

designserhat
10 Ocak 2020, 08:59
Merhabalar uzun zamandır integra alma planlarım vardı.Fakat hafif arazi yollardada kullanacağım için Nc 'ye yöneldim.Vitesli ve scooter bir çok motorsikletim oldu.Şuanki motorumda Sym Joymax açıkçası vitesle uğraşmamayada acayip şekilde alıştım.Dct mi almalıyım manuel mi kararsız kaldım.Dct hakkında hiçbir bilgim yok açıkçası 2.el alacağım için masraf açarsa belimi bükmesinden korkuyorum.

MODALI
10 Ocak 2020, 09:17
Arkadaşlar günaydın.
Ben motora kışın binmiyorum.Haftada bir bazen 2 haftda bir akü şarj olsun diye ve motor sürekli yatmasın diye kuru havalarda bi kaç km yol yapıyorum.Bu yeterli mi sizce. Geçen hafta sonu biraz zor çalıştı motor . Sadece 2 hafta kullanmamıştım. Xmax im vardı bundan önce 1 ay binmediğim olurdu ama hiç sorun çıkarmadan çalışırdı.Aküyü bitirecek ekstra bi aksesuar da yok sis hariç. Onun da çok etkili olmadığını söylemişti sanırım Olcay arkadaş yukarda.Bir de akünün şarj hızıyla ilgili anlamadığım bişi var.Yavaş yada hızlı gitmekle bi alakası var mı bunun? Yoksa gidilen mesafeyle mi ilgili?
Tekeriniz düz bassın ...

SavageGarden
10 Ocak 2020, 11:28
*
edit. **** olan yerlere bitişik halde "**********" yazıyorsunuz. neden link vermiyor anlamadım.

vay anasını. edit bile yıldızlanmış :)
tamam forumun bir sponsoru olabilir de, bilgiye anında ulaşabileceğimiz bi zamanda rakipleri göstermemeye çalışmak komik duruyor :)

evet "GePe k o m p o z i t" vasıtasıyla aldım.
130u çok geçtim, hatta artçı ile de geçtim. motor bakımından (aerodinamik) hiç sorun yok.
benim için olumsuz yanı, tam anlamıyla rüzgarı kesmiyor, zira benim beden yüksek kalıyor (1.94 boy), göğsüme hala rüzgar geliyor.
alışıyorsunuz ama. ben sorun etmiyorum. bir de estetik olarak motosikleti daha heybetli gösteriyor.

yani, heybetli gibi gözüken ama her yere girip çıkabilecek kadar minik-çevik bi alet, nc750s :)

tacettin
10 Ocak 2020, 22:30
10k km "700x" kullanmış ve 1 senedir de 700s sahibi olarak cevaplarım aşağıdadır;

1- S ile X arasında kullanımda ne gibi bir farklılık var?x daha yapılı,s biraz daha alçak.s'te biraz daha yere yakınsın gibi ama aman aman bariz bir fark yok
2- Aynı şekilde düz ve DCT şanz. arasında fark yada kronik sorun var mı?dct kullanmadım bilmiyorum ama kişisel tercih olarak motosiklette otomatik vites tercih etmiyorum. bildiğim kadarıyla 2016'dan sonra dct'de iyileştirme yapıldı
3- 4 cm lik sele farkı çok farkediyor mu?bariz bir fark yok. s'te biraz daha fazla rüzgar yiyorsun. bir de benim garaj problemim olduğu için motoru sokup-çıkarırken x'te çok zorlanıyordum. s biraz daha alçak olması bu açıdan kolaylık sağladı. istanbul içi trafiğini çok kullandığım için s biraz daha avantajlı gibi. zart zurt her yere girip çıkıyorum, x'te bu kadar kolay hareket edemiyordum. 10kg kadar ağırlık farkı ve yükseklik farkı olunca s daha kolay manevra ve kontrol sağlıyor.
4- Satarken hangisi daha avantajlı? tabiki x daha hızlı satılıyor.
Haricinde bir tavsiyeniz var mı?


yaklaşık 1 senelik 750s düz vites deneyimi olan birisi olarak, s hakkında konuşabilirim sanırım
boyum 194 kilom 90
alet, bana tipik bir naked'miş gibi geliyor. rüzgar koruması yok gibi. ben taktırdım.
kullanımı rahat güzel bir alet, hiç sorun çıkarmadı. mt25'ten geçtim, ondan sonra, çok çevik ve atak :)
selesi sert, uzun yola gelmiyor. 1.5 saatten sonra rahatsız ediyor.
uzun boylu olmama rağmen ben yüksek motosikletlere alışamadım bir türlü, sanırım kullanım amacım %99 şehiriçi olmasından dolayı, hatta yoğun trafikte kullanıyorum. o bakımdan bana s serisi daha çekici geldi.
satarken elbette x serisi çok daha hızlı gider, zira s serisi biraz özel ilgisi olan kişiler için.
ben düz vites seçtim, zira otomatik viteslerde motorun kontrolü bende değilmiş gibi hissediyorum (motorun, motosikletin değil) zira 4 sene olmasına rağmen hala alışamadım; arada gaza basmamam gereken yerlerde fazla basıyorum (misal, bozuk yolda, yerler ıslakken ve bu koşullarda iki araç arasında manevra yapacakken) ve 55 beygir elimin altından gdecekmiş gibi oluyor. ufak tefek kazalardan kaçınmak için bence güzel bir seçim.


S naked, x dualsport formatında. Yersen :) x’de kafa sabittir, s’de far kuşku hareketlidir. Uzun yola x daha güzel gider ve tüzgarla tepişir. Satarken x daha fazla satılır çünkü s’de bir naked hissiyatı pek yoktur. Sonuçta benim gibi naked motosiklet seven biri devirlenme arıyor fakat nc yapısı itibariyle devirlenmeyen bir makine. Dct’sini sürmedim ama manuel’inde de bir sıkıntı yaşamadım. En kötü seleyi, bir döşemecide oydurur ve sıkıntı olan 4cm’yi indirirsin.

Ayrıntılı açıklamayı direk sahipleri gelince yaparlar.

Arkadaşlar paylaşımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.
Bugün 750 S de bir oturuş pozisyonuna baktım. Fena değil, sadece dizlerim normalden bir tık fazla katlanıyor. Bakalım X ve S model olarak birkaç motorsiklet ile temastayım. Birisi olacak inşaAllah...
Son bir soru; Kaza yapmadan sigorta şirketlerinin pert e ayırdıkları motorsikletler var. birkaç parçası zarar görüyor, üzerine çantası, şişirme servis fiyatları eklenince ve sigorta şirketi motorsikleti o şekliyle elinden çıkartabiliyorsa perte çıkarıyor. Bilirsiniz...
Tabiki piyasasından düşük ama Ağır hasar kayıtlı olarak alınır mı? Başından geçen oldu mu?

yokon
11 Ocak 2020, 03:03
Arkadaşlar paylaşımlarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkürler.
Bugün 750 S de bir oturuş pozisyonuna baktım. Fena değil, sadece dizlerim normalden bir tık fazla katlanıyor. Bakalım X ve S model olarak birkaç motorsiklet ile temastayım. Birisi olacak inşaAllah...
Son bir soru; Kaza yapmadan sigorta şirketlerinin pert e ayırdıkları motorsikletler var. birkaç parçası zarar görüyor, üzerine çantası, şişirme servis fiyatları eklenince ve sigorta şirketi motorsikleti o şekliyle elinden çıkartabiliyorsa perte çıkarıyor. Bilirsiniz...
Tabiki piyasasından düşük ama Ağır hasar kayıtlı olarak alınır mı? Başından geçen oldu mu?

Hiçbir sigorta şirketi zararına iş yapmaz. Perte ayırdıysa sigorta şirketi kesinlikle kardadır...

Kazalı/hasar kayıtlı motosiklet bence alınır. Bütçe ve ihtiyaçlar karar verir buna. Geçmişi bilinmeyen, emin olunamayan, en küçük ihtimalle tereddüt yaşıyorsam, kazalı araca yaklaşmam.

tacettin
11 Ocak 2020, 13:15
Teşekkür ederim. Çok haklısınız.
aracı hasarlı vaziyette yüksek fiyata satabilirlerse onarım maliyetine bakmadan aracı perte çıkarıyorlar. Bu şekilde de ağır hasarlı oluyor.
Ancak kullanımında evraksal olarak normal araçlardan bir farkı oluyor mu? Bu konuda bilginiz var mı?

MODALI
17 Ocak 2020, 11:04
Selamlar
Yan çanta almayı düşünüyodum ama maliyetten dolayı heybe çantaya da dönebilirim.Sonuçta sadece uzun yolda seyahatte kullanıcam.Kullanışlı mıdır önerileriniz nelerdir? Bağlantı aparatı var mıdır? Sürüşte rahatsız eder mi? Güvenliği etkiler mi? Kullanan varsa yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Trexes marka 2 tane 40 lt çanta ve aksesuarlarıyla 4000 TL yi geçiyo.Yardımcı olursanız sevinirim.Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

zapalka
17 Ocak 2020, 16:52
Selamlar
Yan çanta almayı düşünüyodum ama maliyetten dolayı heybe çantaya da dönebilirim.Sonuçta sadece uzun yolda seyahatte kullanıcam.Kullanışlı mıdır önerileriniz nelerdir? Bağlantı aparatı var mıdır? Sürüşte rahatsız eder mi? Güvenliği etkiler mi? Kullanan varsa yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Trexes marka 2 tane 40 lt çanta ve aksesuarlarıyla 4000 TL yi geçiyo.Yardımcı olursanız sevinirim.Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

valla malum siteden veya diğer malum siteden 2. el kovalayın bence.
shad sh36 yan çanta ve orjinal demirlerini 1200tl'ye aldım 6 ay önce. sıfır almaya kalksam çanta ve demirler 3000tl civarı.
aceleniz yoksa takip edin, illaki bulursunuz.

Olcay Avşar
19 Ocak 2020, 12:14
Ben soft çanta kullanıyorum, içi boşken bile sökmüyorum, bir zararı yok çünkü.

Trafikte sağa sola sürtecek diye de korkmuyorum.

MODALI
22 Ocak 2020, 07:35
Ben soft çanta kullanıyorum, içi boşken bile sökmüyorum, bir zararı yok çünkü.

Trafikte sağa sola sürtecek diye de korkmuyorum.
Günaydın
ne marka aldınız?kaç lt hacmi var?montaj için ayrıca bi aparatı varmı taşıma veya askı demiri benzeri vs?

ahmetmert58
22 Ocak 2020, 09:51
Selamlar
Yan çanta almayı düşünüyodum ama maliyetten dolayı heybe çantaya da dönebilirim.Sonuçta sadece uzun yolda seyahatte kullanıcam.Kullanışlı mıdır önerileriniz nelerdir? Bağlantı aparatı var mıdır? Sürüşte rahatsız eder mi? Güvenliği etkiler mi? Kullanan varsa yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Trexes marka 2 tane 40 lt çanta ve aksesuarlarıyla 4000 TL yi geçiyo.Yardımcı olursanız sevinirim.Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

ankarada ATK TOPCASE diye bir marka var. facebook siteleri var. aliminyum çanta üretiyorlar. tamamen yerli firma. bi ara baya avantajlıydı fiyatları. öyleki 3'lü aliminyum çanta seti bildiğimiz markaların sadece plastik yan çantalarından bile çok çok daha ucuzdu. bi göz atın derim. her halükarda çok daha avantajlı olacaktır fiyatları.

bu arada moto expo'da da olacaklarmış orada daha ucuz olabilir. kati suretle alacaksanız kesinlikle takip edin derim.

EDİT: az önce instagram sayfasına baktım. 1 hafta önce bir arkadaş tracer 700 için fiyat sormuş. 1200 tl iki yan çanta 600 tl'de çanta demirleri toplam 1800 lira siyah rengi olan, aliminyum şeklinde olursa 1700 lira imiş. mükemmel bir fiyat bence. sanırım 42 litrelik çanta fiyatı bu.

MODALI
22 Ocak 2020, 11:34
ankarada ATK TOPCASE diye bir marka var. facebook siteleri var. aliminyum çanta üretiyorlar. tamamen yerli firma. bi ara baya avantajlıydı fiyatları. öyleki 3'lü aliminyum çanta seti bildiğimiz markaların sadece plastik yan çantalarından bile çok çok daha ucuzdu. bi göz atın derim. her halükarda çok daha avantajlı olacaktır fiyatları.

bu arada moto expo'da da olacaklarmış orada daha ucuz olabilir. kati suretle alacaksanız kesinlikle takip edin derim.

EDİT: az önce instagram sayfasına baktım. 1 hafta önce bir arkadaş tracer 700 için fiyat sormuş. 1200 tl iki yan çanta 600 tl'de çanta demirleri toplam 1800 lira siyah rengi olan, aliminyum şeklinde olursa 1700 lira imiş. mükemmel bir fiyat bence. sanırım 42 litrelik çanta fiyatı bu.

teşekkürler.

Olcay Avşar
22 Ocak 2020, 20:42
Günaydın
ne marka aldınız?kaç lt hacmi var?montaj için ayrıca bi aparatı varmı taşıma veya askı demiri benzeri vs?

Feyizoğlu Motordan almıştım, ayrıntıları hatırlamıyorum ama fermuarla büyüyebilen bir model.

Link varsa hala bulur atarım, kamp başlıklarında yüklü haliyle fotoğrafları da duruyordur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Buldum;

https://www.feyizoglu.com/JS-050-Yan-Kumas-Canta_49423.html

Soft çanta için yan çanta demirleri var, ben kendim yapmıştım. Onun da DIY başlığını açmış olmalıyım.

MODALI
22 Ocak 2020, 20:44
Feyizoğlu Motordan almıştım, ayrıntıları hatırlamıyorum ama fermuarla büyüyebilen bir model.

Link varsa hala bulur atarım, kamp başlıklarında yüklü haliyle fotoğrafları da duruyordur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Buldum;

https://www.feyizoglu.com/JS-050-Yan-Kumas-Canta_49423.html

Soft çanta için yan çanta demirleri var, ben kendim yapmıştım. Onun da DIY başlığını açmış olmalıyım.

teşekkürler.

Stormy
24 Ocak 2020, 23:08
Olcay Bey maalesef DIY başlığında soft çanta için demir yapımını bulamadım. linki paylaşırsanız hayra girersiniz. Ellerinize sağlık.

ramsay
26 Ocak 2020, 00:19
https://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/100659-honda-nc700x-750x-and-nc700s-750s-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-306.html

bu sayfada resimleri mevcut.

Olcay Avşar
26 Ocak 2020, 13:17
Demek ki DIY başlığı açmamışım, yazık olmuş çalışmaya, açayım bir başlık :)

Stormy
29 Ocak 2020, 17:07
https://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/100659-honda-nc700x-750x-and-nc700s-750s-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-306.html

bu sayfada resimleri mevcut.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------


Demek ki DIY başlığı açmamışım, yazık olmuş çalışmaya, açayım bir başlık :)

Ellerinize emeklerinize sağlık.

Keremk
31 Ocak 2020, 11:01
Orjinal Yüksek Ön Siperlik taktırdıktan sonra uzun yolda çok daha rahatladım. Kısaca uzun yol kullanımı için ön camı değiştirmenizi öneririm.

http://honda.com.tr/App_Assets/Kategoriler/10118/aksesuar_10878/809fce08-5331-4e97-9cf9-76a40f4cfd80.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

NC750X için Akrapovic Egzoz önerir misiniz? Konuştuğum pek çok kişi, egzozumu değiştirmemin çok önemli olduğunu söylüyor. Öte yandan da orjinal egzozun kalmasını önerenlerde var...

http://honda.com.tr/App_Assets/Kategoriler/10118/aksesuar_10859/92f53c3b-0592-4f94-973c-e1a065e5988a.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------




Merhaba, Bende orjinal Honda Ön Led Sis Farı var, aydınlatmayı artırmayı düşünüyorum, taktığınız cree 3 led sis farını nereden temin ettiniz?
Merhabalar bu uzun tur camı için metal destek aparatını nereden bulabiliriz ?

Ogretmen
08 Şubat 2020, 11:44
Arkadaşlar DCT NC için , zincirin çabuk gevşemesinin sürekli vites atıp düşürmesi ile alakalı olma durumu var mıdır ? Ben mesela şehir içinde kısa mesafe ve trafik ortamında kullanıyorum. Haliyle dur kalklar vites geçişlerini çoğaltıyor. Zincir sürekli vites atıyor diye daha çabuk bozulur mu ? Bozulur ise daha az vites değişsin diye S modunda kullanmak mı gerekir ? Şİmdiden teşekkürler

Olcay Avşar
10 Şubat 2020, 18:22
Arkadaşlar DCT NC için , zincirin çabuk gevşemesinin sürekli vites atıp düşürmesi ile alakalı olma durumu var mıdır ? Ben mesela şehir içinde kısa mesafe ve trafik ortamında kullanıyorum. Haliyle dur kalklar vites geçişlerini çoğaltıyor. Zincir sürekli vites atıyor diye daha çabuk bozulur mu ? Bozulur ise daha az vites değişsin diye S modunda kullanmak mı gerekir ? Şİmdiden teşekkürler

Vites değişimi etkilemez, sert kalkışlar ve kalkış sayısı etkiler zincir ömrünü.

Mirable
11 Şubat 2020, 13:51
Ben sürekli şakır şukur vites değiştirmemesi için S1 modunda kullanıyorum. Düz yola çıkında D moduna alıyorum.

3rd3m35
22 Şubat 2020, 12:15
herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun elcik koruma uygun fiyat en çok yakışan önerileri alabilir miyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

Herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun plastik aksamlarına uyumlu klips vidaları nereden bulabilirim

Ogretmen
22 Şubat 2020, 18:46
Arkadaşlar motorunuzda hangi zincir markası yağını kullanıyorsunuz ? otomatik yağlama sisteminden vazgeçtim . Ben motul c3 ve c4 zincir yağ kullanıyordum. Ama sanki biraz yapış yapış oluyor çok toz topluyor falan.

Repsol marka yağı ve Würth'ün kuru yağlarını falan duydum. Bunlar hakkında bilgisi olan ya da zincirin ömrünü uzatan daha az kirleten bir yağ var mı öneriniz olarak ?

MODALI
24 Şubat 2020, 20:40
Arkadaşlar motorunuzda hangi zincir markası yağını kullanıyorsunuz ? otomatik yağlama sisteminden vazgeçtim . Ben motul c3 ve c4 zincir yağ kullanıyordum. Ama sanki biraz yapış yapış oluyor çok toz topluyor falan.

Repsol marka yağı ve Würth'ün kuru yağlarını falan duydum. Bunlar hakkında bilgisi olan ya da zincirin ömrünü uzatan daha az kirleten bir yağ var mı öneriniz olarak ?
Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------


herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun elcik koruma uygun fiyat en çok yakışan önerileri alabilir miyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

Herkese mrblar nc700x / nx750x modeline uygun plastik aksamlarına uyumlu klips vidaları nereden bulabilirim

GP Kompozitten aldım ben . 270 TL . Ama şimdi ledli olan bi tane alıcam.İnternette bakıyorum.

3rd3m35
25 Şubat 2020, 21:27
Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------



GP Kompozitten aldım ben . 270 TL . Ama şimdi ledli olan bi tane alıcam.İnternette bakıyorum.




Uygun fiyat yakışan bir model bulursanız burada paylaşırsanız sevinirim

Ahmet Turan Peker
25 Şubat 2020, 21:52
Arkadaşlar motorunuzda hangi zincir markası yağını kullanıyorsunuz ? otomatik yağlama sisteminden vazgeçtim . Ben motul c3 ve c4 zincir yağ kullanıyordum. Ama sanki biraz yapış yapış oluyor çok toz topluyor falan.

Repsol marka yağı ve Würth'ün kuru yağlarını falan duydum. Bunlar hakkında bilgisi olan ya da zincirin ömrünü uzatan daha az kirleten bir yağ var mı öneriniz olarak ?

Bu konuda bilgi daha önce vermiştim size. Pek inandırıcı olamadım demek ki. Kazasız belasız 25 bin km kullanın inşallah. O zaman zincir dişli setini değiştirmek zorunda kaldığınız zaman doğruyu bulacaksınız...

Öğrenmenin iki yolu vardır

Birincisi yaşamış ve tecrübe sahibi olanları dinlemek
İkincisi ise kendi yaşayıp tecrübe sahibi olmak.

Son olarak tekrarlayım

Otomatik yağlama olmasa da olur. Dişli yağı ile yağlayın. Ve yağ çözücü herhangi bir şeyi zincire sürmeyin..
C4 5,6,7 farketmez

oguncelik
04 Mart 2020, 18:49
Herkese merhabalar, kullanışlı telefon tutacağı öneriniz var mıdır? (model huawei mate 20 pro ebatları için yazıyorum hepsi uymuyor maalesef)

Ogretmen
05 Mart 2020, 20:12
Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

[QUOTE=Ahmet Turan Peker;4536806]Bu konuda bilgi daha önce vermiştim size. Pek inandırıcı olamadım demek ki. Kazasız belasız 25 bin km kullanın inşallah. O zaman zincir dişli setini değiştirmek zorunda kaldığınız zaman doğruyu bulacaksınız...

Öğrenmenin iki yolu vardır

Birincisi yaşamış ve tecrübe sahibi olanları dinlemek
İkincisi ise kendi yaşayıp tecrübe sahibi olmak.

Son olarak tekrarlayım

Otomatik yağlama olmasa da olur. Dişli yağı ile yağlayın. Ve yağ çözücü herhangi bir şeyi zincire sürmeyin..
C4 5,6,7 farketmez

Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim

F54
05 Mart 2020, 23:11
[QUOTE=MODALI;4536511]Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim

würth tavsiye etmem daha önce kullandım memnun kalmadım ve fırça ile motordan çkan yağı sürdüm

Ahmet Turan Peker
06 Mart 2020, 00:26
[QUOTE=MODALI;4536511]Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim

Eyvallah dediğim gibi tecrübeyi değil tecrübe etmeyi seçiyorsunuz. Sıkıntı yok

3rd3m35
08 Mart 2020, 15:07
Merhabalar herkese

Üç sorum olacaktı

1. nc700x model var akü ne tavsiye edersiniz.

2. araba ile takviye yaparak çalıştırsak sorun olur mu?

3. motorlar rölanti halindeyken akü sarj etmiyor mu?

MODALI
09 Mart 2020, 11:10
Herkese selamlar
Benim de bir sorum var.motorumun ön tarafında bagajın üstünde nasıl olduğunu bilmediğim çizikler var.Çok ince Kılcal çizikler.Arabada olsa hiç düşünmeden pasta ile çıkarırım ama motorda olunca iş değişiyo.Ne önerirsiniz?Pasta cila yapayım mı?Eğer yapacaksam önerdiğiniz bi marka varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------


[QUOTE=MODALI;4536511]Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim

Teşekkürler bilgilendirme için.

Olcay Avşar
09 Mart 2020, 11:11
Merhabalar herkese

Üç sorum olacaktı

1. nc700x model var akü ne tavsiye edersiniz.

2. araba ile takviye yaparak çalıştırsak sorun olur mu?

3. motorlar rölanti halindeyken akü sarj etmiyor mu?


1. YTZ 12 tipinde akü lazım, markayı bütçene göre seçersin. Varta ya da bosch yeterli, yuasa aşırı pahalı. Ama VLM ve BS akü de en az 2-3 sene gider tahminim.

2. sorun yok, ikisi de 12 volt.

3. eder ama yüksek voltaj değil, rölantide 12.8 ila 13.4 arasında dolaşır. gaz açıkken 14.4 volta kadar çıkar.

MODALI
09 Mart 2020, 12:22
[QUOTE=MODALI;4536511]Otomatik zincir yağlama sisteminden niçin vazgeçtiniz merak ettim de

Kafama oturmayan bazı durumlar hocam
1- yağ haznesi olur da yüksek süratlerde düşer ve zincire değebilir arka tekeri kitleyebilir.
2- Sistem hareket halindeyken sürekli yağ bırakıyor ve yüksek süratlerde zincirde sıçratma yapabilir diye düşünüyorum. Bununla beraber sıkışık trafikte ise sistem sürekli çalıştığı için bu kezde fazla yağ bırakabilir. Bu da sürekli zincirin yağ damlatma süresini ayarlamayı gerektirecek.
3- Nc Riders grubundaki özel servis ustası biri ile de bu konuyu konuştum ve oto zincir yağlama sistemini pek önermedi.
4- Ve gerdirme işlemine gerek kalmamasının zincirin sağlıklı olduğu anlamına da geldiğini pek düşünmüyorum. Sonuçta zincir 20 25 bin km de bir gerdirme işlemi gerektirmese de sonuçta dış ortam koşulu ile yıpranmış olabilir. Dağda bayırda yolda kalmayalım sonra.
5- Otomatik zincir yağlama sistemlerinin pek AR-Ge'si yok. Şimdilik sadece "Biz kullanıyoruz bir sorun çıkmadı" hipotezi ile sürdürülüyor.
6- Toparlayacak olursak bana pratik gibi görünsede çok sağlıklı gelmiyor hocam .[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



Şimdilik çoğunluğun yaptığı gibi kaliteli bir zincir yağı ( volvoline ve Würth ) ile devam edeceğim abi. Daha önceki zincire ilk sahibi pek iyi davranmamış. Ben daha iyi davranarak güzel temizleme ve yağlama ile test edeceğim. Eğer beklediğim gibi olmaz ise o zaman tekrar otomatik zincir yağlamayı gündemime getirebilirim

Teşekkürler bilgilendirme için.

Nikkfurie
09 Mart 2020, 20:22
Merhabalar herkese

Üç sorum olacaktı

1. nc700x model var akü ne tavsiye edersiniz.

2. araba ile takviye yaparak çalıştırsak sorun olur mu?

3. motorlar rölanti halindeyken akü sarj etmiyor mu?

3 nolu sorunun cevabına ekleme yapayım , Euro4 ve 5 motorlar sabah soğukken yaklaşık ilk 10 dk hiç şarj etmezler , yani motor ısınana kadar motorun üzerine şarj yükü verilmez , sürekli çok kısa mesafe sürüyorsanız akünüz bir yıl bile gitmez , ayrıca motor sıcak bile olsa dik bir rampadan çıkarken veya gaz kolunu maksimuma yakın açarak akselerasyona kalktığınızda alternatör elektrik üretmeyi keser aküden kullanır , sürekli bu şartlarda sürüş yapıyorsanız mutlaka kaliteli bir harici şarj cihazı edinin ve ayda bir yada iki defa bir gece şarjda bırakın..

MODALI
09 Mart 2020, 21:29
Herkese iyi akşamlar.Yukarda bahsettiğim çiziklerle ilgili yardımcı olacak kimse yok mu acaba?

coolcadaver
10 Mart 2020, 06:10
2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.

3rd3m35
11 Mart 2020, 12:47
cevaplarınız için teşekkür ederim aküyü saf su katıp sarj etmek ne kadar mantıklıdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------


1. YTZ 12 tipinde akü lazım, markayı bütçene göre seçersin. Varta ya da bosch yeterli, yuasa aşırı pahalı. Ama VLM ve BS akü de en az 2-3 sene gider tahminim.

2. sorun yok, ikisi de 12 volt.

3. eder ama yüksek voltaj değil, rölantide 12.8 ila 13.4 arasında dolaşır. gaz açıkken 14.4 volta kadar çıkar.



cevaplarınız için teşekkür ederim aküyü saf su katıp sarj etmek ne kadar mantıklıdır.

emrexgul
11 Mart 2020, 15:53
Merhaba arkadaşlar 2016 ve üstü nc750s almak istiyorum fakat bayii lerde test motoru kalmamış, bende cb500f var istanbul kağıthane deyim 750x veya 750s motoru olup 3/5km cb500f kullanmak isteyen var mı bende bir bakmış olayım :)

Cyan
11 Mart 2020, 18:12
Merhaba arkadaşlar 2016 ve üstü nc750s almak istiyorum fakat bayii lerde test motoru kalmamış, bende cb500f var istanbul kağıthane deyim 750x veya 750s motoru olup 3/5km cb500f kullanmak isteyen var mı bende bir bakmış olayım :)

Eski NC750X - 1 yıl - yeni CB500F - 2 yıl - kullanıcısından: Atikliklerinde pek fark yok aslında; biri 47 diğeri 55 beygir. Ama ağırlıklarını da dikkate alında kg başına beygir güçleri hemen hemen aynı. (NC'nin kg başına beygir değeri 0,25, CB500F'inki 0,2474; arada ancak %1 fark var...) Tabi ki NC'nin 68Nm olan tork değeri ile CB500F'in 45Nm arasında ciddi fark var, ancak pratikte ben NC'den inip CB500F'e bindiğimde bu ne kötüymüş demedim. Hatta şehir içi için CB500F NC'den kat kat iyidir; çok daha kıvrak. NC de klasmanında kıvraktır ama CB500F'e göre hantal kalıyor. NC'nin tork farkı ve öndeki rüzgar koruması karenajı uzun yolda farkettirir. CB500F ile aleti zorlamayan, ekonomik ve konforlu sürüş 120-130km/s civarında iken NC'de bu 140-150km/s civarında. Ancak orada (uzun yol) bir farktan bahsedilebilir belki. Her ikisiyle de uzun yol yaptım. NC bir tık daha rahattı ama CB500F de çok rahat, o kadar ki 3500TL harcayıp yan çanta demiri ve çanta seti aldım.

emrexgul
11 Mart 2020, 19:28
Cevap için teşekkürler, bende zaten ön cam orta sehpa ve depodaki bagaj için onu düşünüyorum, cb500f ıslak 190kg nc750s ıslak 230kg gelir. aradaki 40kg nun nasıl hissedildiğini ve gidon açısını görmem lazım. Ben sadece işe gitmiyorum motosiklet benim işim günde 150/200km yapıyorum o yüzden almadan önce sürebilsem çok iyi olacak benim açımdan.

3rd3m35
11 Mart 2020, 20:42
Cevap için teşekkürler, bende zaten ön cam orta sehpa ve depodaki bagaj için onu düşünüyorum, cb500f ıslak 190kg nc750s ıslak 230kg gelir. aradaki 40kg nun nasıl hissedildiğini ve gidon açısını görmem lazım. Ben sadece işe gitmiyorum motosiklet benim işim günde 150/200km yapıyorum o yüzden almadan önce sürebilsem çok iyi olacak benim açımdan.


ön taraftaki bagajı çok güzel sürüşü yeterli düzeyde yakıtı en iyi uçacam kaçacam demiyorsan en iyisi

emrexgul
11 Mart 2020, 20:56
Eski NC750X - 1 yıl - yeni CB500F - 2 yıl - kullanıcısından: Atikliklerinde pek fark yok aslında; biri 47 diğeri 55 beygir. Ama ağırlıklarını da dikkate alında kg başına beygir güçleri hemen hemen aynı. (NC'nin kg başına beygir değeri 0,25, CB500F'inki 0,2474; arada ancak %1 fark var...) Tabi ki NC'nin 68Nm olan tork değeri ile CB500F'in 45Nm arasında ciddi fark var, ancak pratikte ben NC'den inip CB500F'e bindiğimde bu ne kötüymüş demedim. Hatta şehir içi için CB500F NC'den kat kat iyidir; çok daha kıvrak. NC de klasmanında kıvraktır ama CB500F'e göre hantal kalıyor. NC'nin tork farkı ve öndeki rüzgar koruması karenajı uzun yolda farkettirir. CB500F ile aleti zorlamayan, ekonomik ve konforlu sürüş 120-130km/s civarında iken NC'de bu 140-150km/s civarında. Ancak orada (uzun yol) bir farktan bahsedilebilir belki. Her ikisiyle de uzun yol yaptım. NC bir tık daha rahattı ama CB500F de çok rahat, o kadar ki 3500TL harcayıp yan çanta demiri ve çanta seti aldım.

2 motordaki titreşim farkını söylermisin sana zahmet

Ogretmen
11 Mart 2020, 21:57
2018 nc 750s dct kullanıyorum. Gazı verdiğinizde, arabada yüksek viteste kalırsanız bir titreme veya pat pat ses çıkar ya ona benzer bir durum oluyor. Acaba bu nc 750 nin karakteri mi? Birkaç aydır bende motor.

Düşük devirde çalışan bir motor , özellikle D modunda. Bu yüzden böyle ses çıkartıyor. Çok rahatsız ediyorsa S modunda kullanın

Cyan
12 Mart 2020, 20:05
2 motordaki titreşim farkını söylermisin sana zahmet

İkisi de çok titreşimli değil bence ama bir miktar var. CB500F'inki daha düşük genlikli ancak yüksek frekanslı NC'ninki biraz daha yüksek genlikli ancak daha düşük frekanslı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

Son bir ek: ben olsam CB500F'ten NC'ye geçmem. DL650 veya Tracer 700'e geçerim, en azından bir fark hissedeyim...

emrexgul
13 Mart 2020, 20:22
İkisi de çok titreşimli değil bence ama bir miktar var. CB500F'inki daha düşük genlikli ancak yüksek frekanslı NC'ninki biraz daha yüksek genlikli ancak daha düşük frekanslı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

Son bir ek: ben olsam CB500F'ten NC'ye geçmem. DL650 veya Tracer 700'e geçerim, en azından bir fark hissedeyim...

Bende bundan önce mt-09 vardı 15bin km kullandım attan indik eşşeğe bindik zaten bu saatten sonra benim fark hissetmem zor iş :) mt-09 dan öncede kawasaki versys 650 vardı 25bin km de onu kullandım. alıştık artık 50hp motorlara ne yapalım idare edicez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------


(Eski, çalınan) NC750X'imde de, şu anda kullandığım CB500F'te de Oxford Premium elcik ısıtma kullanıyorum. Gayet sağlamlar ve iyi performansları var. Kesinlikle tavsiye ederim, o fiyata (2100TL) orijinal almanın bence hiçbir anlamı yok. Oxford'un Çinli muadilleri arasındaki fiyat farkına da kesinlikle değer, ucuz ürünlerden kullanan bir arkadaş vardı, minimum her kış değiştiriyordu, Oxford'lar evladiyelik. (Geçen kış başı Oxford Premium serisi elcik ısıtmayı 480TL'ye falan almıştım. Baktım da şimdi 650TL'lere çıkmış...)

Eski bir yazıya cevap olacak ama belirtmemde fayda var Oxford aynı elcikleri kullanıyorum benimkiler erimeye başladı çıplak elle kullanırsanız elinize leke bırakıyor artık. Ama ben 60bin km kullandım hala kullanıyorum. 40bin km ye kadar sorun yoktu sonra yavaş yavaş erimeye başlıyor.

sheriff87
19 Mart 2020, 13:44
Beyler 750S DCT modellerin yağ filtreleri değişince toplam ne kadar yağ konuyor motora? 2015 model

Olcay Avşar
19 Mart 2020, 14:09
Beyler 750S DCT modellerin yağ filtreleri değişince toplam ne kadar yağ konuyor motora? 2015 model

3,4 litre

Filtre değişmezse 3,1 litre

Motor sökülüp toplanırsa 3,7 litre