Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Umarım uygun boyutta olanı almışsınızdır; elciklerinizin boyunu ölçtünüz mü? (Sanki OF691 Touring NC750X'e tam uyuyordu diye hatırlıyorum ama emin olamadım şimdi... OF691 standart olarak 12cm ama 11cm'e kadar falçata ile kesilerek küçültülebiliyor. OF690 Adventure 13,2cm ama 12,2cm'e kadar kesilebiliyor. OF692 Sport 12,3cm ama 11,4cm'e kadar kesilebiliyor.)
Mirable
19 Eylül 2019, 16:08
Umarım uygun boyutta olanı almışsınızdır; elciklerinizin boyunu ölçtünüz mü? (Sanki OF691 Touring NC750X'e tam uyuyordu diye hatırlıyorum ama emin olamadım şimdi... OF691 standart olarak 12cm ama 11cm'e kadar falçata ile kesilerek küçültülebiliyor. OF690 Adventure 13,2cm ama 12,2cm'e kadar kesilebiliyor. OF692 Sport 12,3cm ama 11,4cm'e kadar kesilebiliyor.)
Evet, araştırmıştım daha önce. OF691 Touring modelini aldım. Ancak, siparişten sonra distribütörü olan Motoplus arayıp ürünün Türkiye'de hiç stoğu olmadığını ay sonunda geleceğini bildirdi. Acelem olmadığı için geldiği zaman kargolanmasına tamam dedim.
Yetkili servis montajını yapar değil mi?
Evet, araştırmıştım daha önce. OF691 Touring modelini aldım. Ancak, siparişten sonra distribütörü olan Motoplus arayıp ürünün Türkiye'de hiç stoğu olmadığını ay sonunda geleceğini bildirdi. Acelem olmadığı için geldiği zaman kargolanmasına tamam dedim.
Yetkili servis montajını yapar değil mi?
Yetkili servis yapabilir de yapmayabilir de, sormanız lazım. Aslında basit bir işlem, siz kendiniz bile yapabilirsiniz.
Olmadı adresinize yakın bir ustaya gidersiniz.
MODALI
19 Eylül 2019, 21:02
Arkadaşlar iyi akşamlar
Daha önce konuştuk ama yine de tam emin olamıyorum.Boyum 1.83 ve uzun yolda rüzgardan sersem gibi oluyorum.GP kompozitten tur camı alıcam ama 58 cm mi 51 cm mi alayım bi türlü karar veremedim.Kullanan arkadaşlar bana bi tavsiyede bulunabilirse çok sevinirim.Bu arada cemo garage da sis farı taktırdım.Çok güzel olduğunu düşünüyorum ve fiyatları da çok hesaplı.
Herkese iyi akşamlar dilerim.Tekeriniz düz bassın.
Mirable
20 Eylül 2019, 10:27
Arkadaşlar iyi akşamlar
Daha önce konuştuk ama yine de tam emin olamıyorum.Boyum 1.83 ve uzun yolda rüzgardan sersem gibi oluyorum.GP kompozitten tur camı alıcam ama 58 cm mi 51 cm mi alayım bi türlü karar veremedim.Kullanan arkadaşlar bana bi tavsiyede bulunabilirse çok sevinirim.Bu arada cemo garage da sis farı taktırdım.Çok güzel olduğunu düşünüyorum ve fiyatları da çok hesaplı.
Herkese iyi akşamlar dilerim.Tekeriniz düz bassın.
Hocam dışarda taktırdığınız sis farları garantinizi etkilemeyecek mi?
MODALI
21 Eylül 2019, 11:32
Hocam dışarda taktırdığınız sis farları garantinizi etkilemeyecek mi?
Etkileyecek tabi ama sonuçta servisin insiyatifinde.Garanti için gitmediğin sürece sorun olmaz. Elk. aksamıyla ilgili bi durum olursa sökeriz dedi Cemo garage.Serviste çok pahalı sis lambası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Herkese günaydın.Şu tur camıyla ilgili bi fikri olan yok mu yaw? 58 cm mi 51 cm mi alayım?Boyum 1.83
-ugur-
21 Eylül 2019, 14:24
58cm Gp Kompozit uygundur
Ogretmen
21 Eylül 2019, 16:58
Arkadaşlar zincirimde gevşeme oldu biraz . Eski sahibi 16 bin km kullandı gevşeme olmamış ben alalı 3000 km oldu ama gevşeme oldu. Bunun sebebi ne olabilir ? Zinciri tekrar tekrar gerdirsek bu kez ömrü kısalır nasıl bir yol izlemem gerekir ?
Kayışlı motordan zincire geçtiğim için bu konuda zayıfım biraz
Olcay Avşar
21 Eylül 2019, 21:44
Sert kullanıyor olabilirsiniz.
Ayarlayacaksınız, zincirin doğasında var bu. Ayarlayacak yer kalmayacak kadar uzadıysa değişecek mecbur.
MODALI
22 Eylül 2019, 15:47
58cm Gp Kompozit uygundur
Teşekkürler.
Ogretmen
29 Eylül 2019, 21:01
Arkadaşlar uzun yola çıktığınız zaman zincir yağlama işini nasıl yapıyorsunuz ? Zinciri yolda yağlasak hareket ettiğimizde atar yağı . Würth'ün kuru zincir yağı var işe yarar mı hemen yağlayıp yola devam edebilir miyiz ?
Olcay Avşar
30 Eylül 2019, 07:50
Arkadaşlar uzun yola çıktığınız zaman zincir yağlama işini nasıl yapıyorsunuz ? Zinciri yolda yağlasak hareket ettiğimizde atar yağı . Würth'ün kuru zincir yağı var işe yarar mı hemen yağlayıp yola devam edebilir miyiz ?
Yola çıkmadan önceki gün yağlarsanız 500 km ihtiyaç olmaz zaten, tek nesefte 500 km den fazla gidilmez zaten. Mola verince tekrar yağlarsınız, yemek vs ihtiyacını giderirken yağ yapışır illaki.
Çare otomatik yağlama :)
Ogretmen
01 Ekim 2019, 19:14
Yola çıkmadan önceki gün yağlarsanız 500 km ihtiyaç olmaz zaten, tek nesefte 500 km den fazla gidilmez zaten. Mola verince tekrar yağlarsınız, yemek vs ihtiyacını giderirken yağ yapışır illaki.
Çare otomatik yağlama :)
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
Ahmet Turan Peker
01 Ekim 2019, 22:37
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
O çürük cü benim 😂 100 den fazla motorda sistem sorunsuzca çalışmaktadır.detayli bilgi isterseniz Facebook sayfama yada direk bana ulaşabilirsiniz...05356166558
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
ATP'nin 2 bin liralık sistemlerden aşağı kalır yanı yok. Tam tersi fazlası var, temizlik de yapıyor.
Montaj zincire değil maşaya yapılıyor. İstediğiniz zaman istediğiniz kadar zincir değiştirebilirsiniz.
Olcay Avşar
03 Ekim 2019, 11:22
Hocam otomatik yağlama nasıl oluyor . bazı sistemler var 2 bin lira. Bu sayfada bir abi vardı onunkine baktım ama çok sağlam birşey gibi değil. Fırça falan var sürekli zincire sürterek temizlemeye çalışıyor ama zincir için yeterli mi ? Ve zincir değişirken sistemi yeni zincire nasıl takacaz
ATP Zincir Yağlama gerçekten fiyat performans harikası, dünyadaki örneklerinden eksiği yok fazlası var. Ben iki sezondur yağ haznesine yağ bile koymadım. Dakika düşünme, al taktır duacı olursun.
MODALI
12 Ekim 2019, 14:05
Selamlar
Bugün hava güzel diye çıkayım motorla edirneye kadar gideyim gezeyim biraz km yapayım dedim .Demez olaydım.Motoru çalıştırdım . Bikaç dk. beklerim ısınsın diye.1 dk geçti bi yanık kokusu gelmeye başladı.Baktım radyatörün ordan plastikten su akıyo ve dumanlar çıkmaya başladı.Hemen motoru kapattım .Motorun altına baktım ama bişey anlamıyorum tabii.Konşuk motoru aradım.Minibüsle geldiler motoru yükleyip gittiler.Bakalım ne olacak.Motor daha 2500 km de.Aklına bişey gelen var mı?Sis lambası da taktırmıştım.Bakalım garantiyle ilgili bişey diyecekler mi?Neden olmuş olabilir bi fikri olan var mı?
Olcay Avşar
13 Ekim 2019, 12:20
Aklıma gelen ihtimaller ;
Genleşme kavanozu kapağı gevşekti, su ısınıp genleşince akmaya başladı. Isınan metale su deyince koktu, ama su taşacak kadar neden hararet yaptı.
Ya da, durduğu yerde hararet yükseldi, genleşme kavanozu tahliyeden su boşalttı. Yine aynı soru, neden bu kadar hararet yaptı.
Büyük ihtimal, fanın fişi çıktı yerinden. Bu kadar yeni motorun başka arızası olmaz sanırım.
MODALI
13 Ekim 2019, 18:54
Aklıma gelen ihtimaller ;
Genleşme kavanozu kapağı gevşekti, su ısınıp genleşince akmaya başladı. Isınan metale su deyince koktu, ama su taşacak kadar neden hararet yaptı.
Ya da, durduğu yerde hararet yükseldi, genleşme kavanozu tahliyeden su boşalttı. Yine aynı soru, neden bu kadar hararet yaptı.
Büyük ihtimal, fanın fişi çıktı yerinden. Bu kadar yeni motorun başka arızası olmaz sanırım.
Yanık kokusu da geliyodu.Dün servisle konuştum bişi bulamadıklarını ptesi tekrar kontrol edeceklerini söylediler.Motoru kendim yıkıyorum basınçlı yıkama makinasıyla.Bi kaç gün önce yıkamıştım ve binmeden park etmiştim.Yıkarken mi bişeye sebep oldum acaba diye de düşündüm ama ilk defa yıkamadım ki.Bir de yıkarken çok yakından su püskürtmemeye dikkat ediyorum.Bakalım yarın servisten ne diyecekler.Teşekkürler kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------
Fan tam olarak nerede .Basınçlı su fanın çalışmamasına sebep olabilir mi?Radyatörün orası kirli olduğu için biraz fazla su tutuyorum oraya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
Fan tam olarak nerede .Basınçlı su fanın çalışmamasına sebep olabilir mi?Radyatörün orası kirli olduğu için biraz fazla su tutuyorum oraya.
Olcay Avşar
14 Ekim 2019, 07:50
Fan tam radyatörün arkasında.
Basınçlı suyla motosiklet yıkamak hiç mantıklı değil, suyu ulaşamayacağımız ve kurutamayacağımız yerlere kadar zorla itiyoruz.
Hatta bazen yetmiyor, kurutucaz diye hava tutuyoruz ve özellikle elektrik tesisatı dahil suyu can alıcı yerlere itiyoruz.
Bu da kısa süre için de olmasa da uzun vadede korozyona, çürümeye, metal yorgunluğuna sebep oluyor.
Sizin vesileniz ile belki birileri daha bilinçlenir, tekrar edeyim kendimce.
1- Motosiklet basınçlı suyla yıkanmamalı, çok zorda kalınırsa cantlar çamurluklar yıkanabilir, ama özellikle elektrik tesisatına ve açıkta olan organlara basınçlı su tutulmamalı.
2- Yıkanan motosiklete kurutulmak amacıyla basınçlı hava tutulmamalı.
Bunları yazarken aklıma geldi, belki de motorda bir problem yok. Yıkadıktan sonra bir şekilde koku yaptı ve bir yerde biriken su aktı aşağıya, komik bir ihtimal ama olabilir. Servise göndermekte acele ettiniz sanırım, hayırlısı olsun.
Ogretmen
14 Ekim 2019, 19:31
Fan tam radyatörün arkasında.
Basınçlı suyla motosiklet yıkamak hiç mantıklı değil, suyu ulaşamayacağımız ve kurutamayacağımız yerlere kadar zorla itiyoruz.
Hatta bazen yetmiyor, kurutucaz diye hava tutuyoruz ve özellikle elektrik tesisatı dahil suyu can alıcı yerlere itiyoruz.
Bu da kısa süre için de olmasa da uzun vadede korozyona, çürümeye, metal yorgunluğuna sebep oluyor.
Sizin vesileniz ile belki birileri daha bilinçlenir, tekrar edeyim kendimce.
1- Motosiklet basınçlı suyla yıkanmamalı, çok zorda kalınırsa cantlar çamurluklar yıkanabilir, ama özellikle elektrik tesisatına ve açıkta olan organlara basınçlı su tutulmamalı.
2- Yıkanan motosiklete kurutulmak amacıyla basınçlı hava tutulmamalı.
Bunları yazarken aklıma geldi, belki de motorda bir problem yok. Yıkadıktan sonra bir şekilde koku yaptı ve bir yerde biriken su aktı aşağıya, komik bir ihtimal ama olabilir. Servise göndermekte acele ettiniz sanırım, hayırlısı olsun.
basınçlı suyu uzaktan tutmak çok sakıncalı olmaz ama değil mi ? Ben özellikle seramik kaplama yaptığımdan beri suyu jantlara bile yakın tutmuyorum. Uzaktan yağmur yağarcasına tutuyorum sonra mümkün olduğu kadar kuruluyorum
MODALI
15 Ekim 2019, 09:54
Fan tam radyatörün arkasında.
Basınçlı suyla motosiklet yıkamak hiç mantıklı değil, suyu ulaşamayacağımız ve kurutamayacağımız yerlere kadar zorla itiyoruz.
Hatta bazen yetmiyor, kurutucaz diye hava tutuyoruz ve özellikle elektrik tesisatı dahil suyu can alıcı yerlere itiyoruz.
Bu da kısa süre için de olmasa da uzun vadede korozyona, çürümeye, metal yorgunluğuna sebep oluyor.
Sizin vesileniz ile belki birileri daha bilinçlenir, tekrar edeyim kendimce.
1- Motosiklet basınçlı suyla yıkanmamalı, çok zorda kalınırsa cantlar çamurluklar yıkanabilir, ama özellikle elektrik tesisatına ve açıkta olan organlara basınçlı su tutulmamalı.
2- Yıkanan motosiklete kurutulmak amacıyla basınçlı hava tutulmamalı.
Bunları yazarken aklıma geldi, belki de motorda bir problem yok. Yıkadıktan sonra bir şekilde koku yaptı ve bir yerde biriken su aktı aşağıya, komik bir ihtimal ama olabilir. Servise göndermekte acele ettiniz sanırım, hayırlısı olsun.
Selamlar
Motoru servisten aldım.Zincire fazla yağ sıkmışım ve o yağ motorun her yerine bulaşmış.Motorda ısınınca yanıp dumana ve kokuya sebep olmuş.Akan suda alt grenajın orda biriken suymuş.Yıkadıktan sonra biraz dolaşırdım haliyle su da akardı.Bu kez binmediğin için orda su birikmiş.Sonuçta motoru aldılar götürdüler yıkayıp temizlediler ve bu bana 150 tl ye mal oldu.Ben yinede şükrediyorum motora bişi olmadı diye.ATP Ahmet Abi ye uğramıştım ve sistem aklıma yatmıştı sadece garantiden dolayı çekiniyodum ama zaten sis takıldı.Servis her şekilde bi pürüz çıkarır zaten isterse.Bende en kısa zamanda otomatik yağlamaya geçicem.Ahmet Abi okuyosundur arıycam seni.İlginize teşekkürler.
Olcay Avşar
15 Ekim 2019, 13:46
Selamlar
Motoru servisten aldım.Zincire fazla yağ sıkmışım ve o yağ motorun her yerine bulaşmış.Motorda ısınınca yanıp dumana ve kokuya sebep olmuş.Akan suda alt grenajın orda biriken suymuş.Yıkadıktan sonra biraz dolaşırdım haliyle su da akardı.Bu kez binmediğin için orda su birikmiş.Sonuçta motoru aldılar götürdüler yıkayıp temizlediler ve bu bana 150 tl ye mal oldu.Ben yinede şükrediyorum motora bişi olmadı diye.ATP Ahmet Abi ye uğramıştım ve sistem aklıma yatmıştı sadece garantiden dolayı çekiniyodum ama zaten sis takıldı.Servis her şekilde bi pürüz çıkarır zaten isterse.Bende en kısa zamanda otomatik yağlamaya geçicem.Ahmet Abi okuyosundur arıycam seni.İlginize teşekkürler.
Garanti için içiniz rahat olsun, ülkemizde takılan aksesuardan dolayı garanti dışı bırakılan motor duymadım hiç. Bazı arkadaşlarımız da garantiden yararlandı, eminim ki hepsinde orjinal olmayan aksesuar vardı.
Çok kıllanırsanız garantiden işlem yaptırmaya gitmeden önce aksesuarları sökersiniz.
MODALI
15 Ekim 2019, 17:14
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
basınçlı suyu uzaktan tutmak çok sakıncalı olmaz ama değil mi ? Ben özellikle seramik kaplama yaptığımdan beri suyu jantlara bile yakın tutmuyorum. Uzaktan yağmur yağarcasına tutuyorum sonra mümkün olduğu kadar kuruluyorum
Seramiği nerede yaotırdınız.kaça mal oldu.renk değiştirdiniz mi.motorunuz yeni mi.biraz çok sordum ama cevaplarsanız sevinirim.
oguncelik
15 Ekim 2019, 22:12
Herkese merhabalar, zincir dişli setinde gözle görülen herhangi bir aksilik yok, dişli de herhangi bir sorun yok ama zincir den metal sesi geliyor, bolda değil zincirim daha önce karşılaşan oldumu acaba böyle bir sorun ile cevaplar için şimdiden teşekkürler
Ahmet Turan Peker
15 Ekim 2019, 23:14
Selamlar
Motoru servisten aldım.Zincire fazla yağ sıkmışım ve o yağ motorun her yerine bulaşmış.Motorda ısınınca yanıp dumana ve kokuya sebep olmuş.Akan suda alt grenajın orda biriken suymuş.Yıkadıktan sonra biraz dolaşırdım haliyle su da akardı.Bu kez binmediğin için orda su birikmiş.Sonuçta motoru aldılar götürdüler yıkayıp temizlediler ve bu bana 150 tl ye mal oldu.Ben yinede şükrediyorum motora bişi olmadı diye.ATP Ahmet Abi ye uğramıştım ve sistem aklıma yatmıştı sadece garantiden dolayı çekiniyodum ama zaten sis takıldı.Servis her şekilde bi pürüz çıkarır zaten isterse.Bende en kısa zamanda otomatik yağlamaya geçicem.Ahmet Abi okuyosundur arıycam seni.İlginize teşekkürler.
Eyvallah. Ne zaman istersen haberleşelim 05356166558
Merhaba herkese,
Cevap bulamadığım bazı sorularım var:
Motosiklet: 2015 Model NC 750 S, KM: 27.000
18.000 km’de ilk sahibinden satın aldım. 9.000 km’dir kullanıyorum.
1- 18.000 bakımını yetkili serviste yaptırdım. Motul 7100 10-40 yağ koymuşlardı. 24.000 bakımını ise ben yaptım. Motul 5100 10-30 yağ, Mann yağ filtresi ve Hiflo hava filtresi kullandım. Bariz bir şekilde titreşimin arttığını hissediyorum. Psikolojik midir yoksa Motul 7100 10-40 ve Motul 5100 10-30 hissedilir derecede fark ettirir mi? Belki zincir ve dişli eskimiştir (bkz: Madde 2), belki temiz hava filtresi takıldığı için de titreşim artmış olabilir, cevap bulamadım. Bu titreşim sizce neden olabilir?
2- 21.000 km civarlarındayken uzun yola çıktım. Yola çıkmadan önce özel bir servise gidip yapılması gereken bir şey olup olmadığını, yolda başıma iş açılmaması için şimdiden müdahale edebileceğimiz bir şey olup olmadığını sordum. Zincirin eskidiğini, bazı yerlerin sertleştiğini, 2-3 bin km daha götüreceğini set olarak değişmesi gerektiğini söylediler. Ben de idare edeyim biraz diyerek değiştirmedim. Yolda başıma bir şey gelmedi. 27.000 km’ye geldim ve hala aynı zinciri kullanıyorum. (Sipariş verildi, kargo bekleniyor.) Sormak istediğim şey şu: defalarca kontrol etmeme rağmen zincirde çok bariz bir sertleşme hissetmedim. Dişlilerde kırık, eğik, fazla aşınma yok. Zinciri arka dişli üzerinde yukarı-aşağı hareket ettirerek kontrol ettiğimde 1 mm oynamıyor bile. Yine arka dişli üzerinde zinciri sağa sola hareket ettirdiğimde 1,5-2 mm oynama var. Şu an hazırda fotoğraf yok, ilk fırsatta yüklerim. Zincir aslında yıpranmamış olabilir mi? Tecrübenize dayanarak, NC’nin fabrika çıkışlı zincirinin ömrü ortalama kaç km’dir? Ya da zincir gerçekten yıpranmış ve 1. Maddede belirttiğim titreşime sebep oluyor olabilir mi?
3- Ön amortisör bakımı ne zaman yapılmalı? Kullanım kitapçığı 24 ay diyor. Motosiklet trafiğe çıkalı kabaca 48 ay olmuş. Muhtemelen hiç bakım yapılmamıştır. Önerebileceğiniz, servis harici bir usta var mı?
4- 24.000 bakımında bujileri kontrol ettim. Durum aşağıdaki gibi. Değiştirilmeli mi?
https://i.imgyukle.com/2019/10/16/EOBRvP.jpg
Herkese çok teşekkürler, iyi günler.
10W-30 Motul 7100 kullandım hep benimkinde, kullanılması gereken yağ da 10W-30 zaten. Orada bir sorun yok.
Amortisör yağı değişimi için Maslak Oto Sanayi Teknisyen Oto Levent Usta'dan yardım alabilirsiniz: https://goo.gl/maps/1Hq2DYjRvJB3iq4PA, 2 senede bir değişiyor olmalı. (Yalnız hazırlıklı olun, masraflı iş olacak; sadece keçe takımı 350TL falan...)
NC zinciri 15.000'de (hadi çok iyi baktınız falan azami 20.000'dir) yer kemiğini tükürür. Sizinki 27.000 olmuş kesinlikle dişlilerle birlikte değişmeli...
Bujiler de 24.000'de bir değişiyor olmalı...
10W-30 Motul 7100 kullandım hep benimkinde, kullanılması gereken yağ da 10W-30 zaten. Orada bir sorun yok.
Amortisör yağı değişimi için Maslak Oto Sanayi Teknisyen Oto Levent Usta'dan yardım alabilirsiniz: https://goo.gl/maps/1Hq2DYjRvJB3iq4PA, 2 senede bir değişiyor olmalı. (Yalnız hazırlıklı olun, masraflı iş olacak; sadece keçe takımı 350TL falan...)
NC zinciri 15.000'de (hadi çok iyi baktınız falan azami 20.000'dir) yer kemiğini tükürür. Sizinki 27.000 olmuş kesinlikle dişlilerle birlikte değişmeli...
Bujiler de 24.000'de bir değişiyor olmalı...
Çok teşekkürler.
Zincir ve dişlinin fotoğrafını yükleyeceğim. Bujiler için kitapçıkta 24.000 kontrol, 48.000 değişim yazıyor. Bujiyi sökünce karar veremedim değişip değişmemesi gerektiğine.
Çok teşekkürler.
Zincir ve dişlinin fotoğrafını yükleyeceğim. Bujiler için kitapçıkta 24.000 kontrol, 48.000 değişim yazıyor. Bujiyi sökünce karar veremedim değişip değişmemesi gerektiğine.
Valla benim CB500F'e 24.000 demişler kitapçıkta, NC'ninkini hatırlayamadım, çalındığında 21.000km'deydi. Kitapçık 48.000 diyorsa kafanız rahat olsun, gerekmiyordur o zaman...
Olcay Avşar
16 Ekim 2019, 18:01
Zincirde kilitlenen baklalar varsa titreşim yapabilir, orta sehpada tekeri elle çevirerek tek tek tüm baklaları kontrol edin.
Kitlenen bakla varsa yağlayın temizleyin, kilitlenmeyi çözmeye çalışın.
27 bin km değişim için normal, ben 15 bin km deyim daha yeni bir tık ayarladım. Sert kullanmıyorum, 30 bin yaparım inşallah.
Tabi otomatik yağlamanın faydası çok büyük.
MODALI
20 Ekim 2019, 09:47
Herkese selamlar.Geçen haftaki kötü deneyimden sonra bu hafta Edirne seyahatimi gerçekleştirdim.58 cm tur camını iyi ki almışım.Orjinal camla biraz hızlandığımda kafama müthiş rüzgar geliyodu ve kafamı düz tutmakta zorlanıyodum,yolun büyük bir kısmını 150 km üstü hızla gitmeme rağmen hiç rahatsızlık duymadım.Bilenler vardır Silivriden sonra yol bomboş bas basabildiğin kadar.Ben deli gibi basma meraklısı diilim zaten çok tecrübemde yok motosiklet üzerinde ama son sürat ne yapıyodur diye merak ettim.187 km nin üzerine çıkamadım hatta hafifte rampa aşağı idi.Yorumu olan var mı acaba?
Tekeriniz düz bassın.
-ugur-
22 Ekim 2019, 00:44
Nc ekonomik olması hedeflenen bir motosiklet birde bunun üzerine rüzgar direncini arttıran 58cm ön cam bana kalırsa 187km hız bana iyi bile sanki :) güvenli sürüşler
MODALI
22 Ekim 2019, 11:09
Nc ekonomik olması hedeflenen bir motosiklet birde bunun üzerine rüzgar direncini arttıran 58cm ön cam bana kalırsa 187km hız bana iyi bile sanki :) güvenli sürüşler
Teşekkürler.Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Ogretmen
25 Ekim 2019, 16:42
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
Seramiği nerede yaotırdınız.kaça mal oldu.renk değiştirdiniz mi.motorunuz yeni mi.biraz çok sordum ama cevaplarsanız sevinirim.
Geç cevap verdiğim için özür dileyerek başlayayım. Seramiği İstanbul Motowash'da yaptırdım. İlgili esnaflar gerçekten. Motora ayrı jantlara ayrı fiyatlandırma var seramikte. Ben ikisini de yaptırdım. 350 tl gibi bir masraf oldu. Renk değiştirmedim. 3 4 saat kadar sürebiliyor işlem. O esnada yakındaki Marmara Forum'da biraz zaman geçirdim. Geldiğimde kaskıma da çizik giderici uygulamışlar sağolsunlar :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
Herkese selamlar.Geçen haftaki kötü deneyimden sonra bu hafta Edirne seyahatimi gerçekleştirdim.58 cm tur camını iyi ki almışım.Orjinal camla biraz hızlandığımda kafama müthiş rüzgar geliyodu ve kafamı düz tutmakta zorlanıyodum,yolun büyük bir kısmını 150 km üstü hızla gitmeme rağmen hiç rahatsızlık duymadım.Bilenler vardır Silivriden sonra yol bomboş bas basabildiğin kadar.Ben deli gibi basma meraklısı diilim zaten çok tecrübemde yok motosiklet üzerinde ama son sürat ne yapıyodur diye merak ettim.187 km nin üzerine çıkamadım hatta hafifte rampa aşağı idi.Yorumu olan var mı acaba?
Tekeriniz düz bassın.
Gelmişken buna da yorum yazayım. Bende en fazla 194 gördüm uzun GP kompozit cam ile . O da ücretli yolda yapabildim. Malum asfaltı falan biraz daha iyi akıyor motor. Normal yollar da bence yeterli sürat. Fazlasına da gerek yok zaten . 160 stabil gitsin yeter uzun yolda :)
hakaniko
25 Ekim 2019, 17:43
Selamlar. şu aralar kafamı bozup nc700 almayı düşünüyorum bütçeme uygun olarak. Yaklaşık 40bin km lerde bir motor buldum. Bana yakın zamanda çıkarabileceği masraflar nelerdir? Nelere dikkat etmemi önerirsiniz. Ya da motoru önerir misiniz? Daha önce 30-40km kadar kullanmışlığım var ama binicisinden dinlemek daha yararlı olacaktır.
MODALI
25 Ekim 2019, 18:02
Geç cevap verdiğim için özür dileyerek başlayayım. Seramiği İstanbul Motowash'da yaptırdım. İlgili esnaflar gerçekten. Motora ayrı jantlara ayrı fiyatlandırma var seramikte. Ben ikisini de yaptırdım. 350 tl gibi bir masraf oldu. Renk değiştirmedim. 3 4 saat kadar sürebiliyor işlem. O esnada yakındaki Marmara Forum'da biraz zaman geçirdim. Geldiğimde kaskıma da çizik giderici uygulamışlar sağolsunlar :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
Gelmişken buna da yorum yazayım. Bende en fazla 194 gördüm uzun GP kompozit cam ile . O da ücretli yolda yapabildim. Malum asfaltı falan biraz daha iyi akıyor motor. Normal yollar da bence yeterli sürat. Fazlasına da gerek yok zaten . 160 stabil gitsin yeter uzun yolda :)
Teşekkürler.Kazasız sürüşler dilerim.
hakaniko
26 Ekim 2019, 18:17
Selamlar. şu aralar kafamı bozup nc700 almayı düşünüyorum bütçeme uygun olarak. Yaklaşık 40bin km lerde bir motor buldum. Bana yakın zamanda çıkarabileceği masraflar nelerdir? Nelere dikkat etmemi önerirsiniz. Ya da motoru önerir misiniz? Daha önce 30-40km kadar kullanmışlığım var ama binicisinden dinlemek daha yararlı olacaktır.
Kendi cevabımı kendim vereyim. Antalyada iş için bulunuyordum bu hafta. Bir ilan denk geldi dedim gidip bakayım. Satıcının masrafsız hatasız diye dediği motora gittim bugün.
Dıştan sadece koruma demirlerinde ve arka tutcaktaki çizik dikkat çekiyor. düşük hızda az bişe sürüklenmiş. Bu bi sorun değildi benim için. Gelelim masrafsız dediği motora.
Ön jant eğilmiş. Bunu gözle ve elle rahatça görebiliyorum. Gidişi belki etkiler belki etkilemez bilemiyorum. Toplasan 1 dk sürmemişimdir. Mesafe ise 60m uzaklığında 2 git 2 gel. en fazla 2. vitese çıkıp fren.
Ön fren balataları ötüyor. Dediğine göre yan sanayi balata kullanmış. Ondan olabilirmiş. Diski ise yüksek hıza çıkmadan anlayamazdım.
Motor 36bin km de. Zincir dişli seti hiç değişmemiş.
Lastikler 5 yıllık. Taş gibi olmuş, çatlamaya başlamış. 2. viteste iken freni biraz fazla sıktım. ABS bile gereğinden erken devreye girdi. O şekilde alanyadan istanbula getirmeye gözüm yemedi.
akü hiç değişmemiş 6 yaşında. Yazın garanti değişmesi gerekecek. Hatta kışı çıkarmayabilir.
Ön amortisör ve mesnetlerde paslanma başlamış ve keçeler çatlamış. Fiyatını bilmiyorum ama tuzlu olacağı aşikar
Şimdi bu motor 2013 model 36000km de. masrafsızmış.
Hadi dedim hallederiz bi şekilde. Satıcı sayesinde notere de geç kaldık. Bu durum otel konaklama masrafı çıkartıyordu bana. Üstüne satıcının gram pazarlık yapmaması (sağolsun o kadar çok ısrarıma rağmen noter masrafını düştü) beni çok soğuttu.
Şimdi uçağımı da kaçırıp bindim otobüse 16 saat yolculuk ile istanbula geri dönüyorum.
O motosiklet sahibine masrafsızmış, hiçbir şeyine bakmamış ki? :) :) :)
MODALI
27 Ekim 2019, 08:57
Kendi cevabımı kendim vereyim. Antalyada iş için bulunuyordum bu hafta. Bir ilan denk geldi dedim gidip bakayım. Satıcının masrafsız hatasız diye dediği motora gittim bugün.
Dıştan sadece koruma demirlerinde ve arka tutcaktaki çizik dikkat çekiyor. düşük hızda az bişe sürüklenmiş. Bu bi sorun değildi benim için. Gelelim masrafsız dediği motora.
Ön jant eğilmiş. Bunu gözle ve elle rahatça görebiliyorum. Gidişi belki etkiler belki etkilemez bilemiyorum. Toplasan 1 dk sürmemişimdir. Mesafe ise 60m uzaklığında 2 git 2 gel. en fazla 2. vitese çıkıp fren.
Ön fren balataları ötüyor. Dediğine göre yan sanayi balata kullanmış. Ondan olabilirmiş. Diski ise yüksek hıza çıkmadan anlayamazdım.
Motor 36bin km de. Zincir dişli seti hiç değişmemiş.
Lastikler 5 yıllık. Taş gibi olmuş, çatlamaya başlamış. 2. viteste iken freni biraz fazla sıktım. ABS bile gereğinden erken devreye girdi. O şekilde alanyadan istanbula getirmeye gözüm yemedi.
akü hiç değişmemiş 6 yaşında. Yazın garanti değişmesi gerekecek. Hatta kışı çıkarmayabilir.
Ön amortisör ve mesnetlerde paslanma başlamış ve keçeler çatlamış. Fiyatını bilmiyorum ama tuzlu olacağı aşikar
Şimdi bu motor 2013 model 36000km de. masrafsızmış.
Hadi dedim hallederiz bi şekilde. Satıcı sayesinde notere de geç kaldık. Bu durum otel konaklama masrafı çıkartıyordu bana. Üstüne satıcının gram pazarlık yapmaması (sağolsun o kadar çok ısrarıma rağmen noter masrafını düştü) beni çok soğuttu.
Şimdi uçağımı da kaçırıp bindim otobüse 16 saat yolculuk ile istanbula geri dönüyorum.
İyi ki almamışsın kardeş ..Bence yakın çevrende tanıdıklarınla yapmaya çalış 2. el motosiklet alışverişini.
Herkese günaydın bu arada.Cumhuriyet Bayramı'nda İstanbul'da motosiklet sürüşüne katılma planı olan var mı?
bishoff
01 Kasım 2019, 11:49
merhaba,
forumda bulamadığım için buraya yazmak istedim. Sizlerin desteğini bekliyorum.
2016 NC750S ile 2018 NC750S arasında major bir fark var mı?
İçerik olarak; yakıt tüketimi, amörtisör, kronik bozukluklar veya bildiğiniz herhangi farklar hakkında beni aydınlatabilir misiniz?
Almak istediğim motor NC750S ve hangi model yılına bakmam gerek onu araştırıyorum. Desteğiniz için şimdiden teşekkürler.
2018'de ön amortisörlere sağlam güncelleme geldi, bir de traction control eklendi galiba. LED farlar da 2018'de gelmiş olabilir, bu sonuncudan emin değilim; bana güvenmeyin ekstradan araştırın.
Mirable
01 Kasım 2019, 16:05
2018'de ön amortisörlere sağlam güncelleme geldi, bir de traction control eklendi galiba. LED farlar da 2018'de gelmiş olabilir, bu sonuncudan emin değilim; bana güvenmeyin ekstradan araştırın.
Aynen dedikleriniz doğru. Showa amortisörler, TCS, led farlar, 3. nesil DCT ve +1 litre bagaj büyüklüğü farkları bulunuyor.
Aynen dedikleriniz doğru. Showa amortisörler, TCS, led farlar, 3. nesil DCT ve +1 litre bagaj büyüklüğü farkları bulunuyor.
Eskiler de Showa'ydı aslında. Yeniler Showa Dual Bending Valve teknolojili güncellenmiş amortisörler. Performanslarını hiç bilmiyorum...
Mirable
01 Kasım 2019, 17:27
Eskiler de Showa'ydı aslında. Yeniler Showa Dual Bending Valve teknolojili güncellenmiş amortisörler. Performanslarını hiç bilmiyorum...
Eskiler hakkında hiç bir bilgim yok açıkçası Showa olduklarını bilmiyordum :) Performans olarak xmax'ten sonra bana güzel geldi ama yetkili bi yorum yaparsa daha yardımcı olabilir.
sheriff87
02 Kasım 2019, 11:20
Merhaba arkadaşlar. Nc 750 S DCT bakımı yaptıracam ama bilgim yok burda Honda serviside yok. 2015 model motorum DCT iki tane yağ filtresi var malumunuz. İkinci filtre ne olarak geçiyor fiyatları nedir bilgi verir misiniz?
Olcay Avşar
02 Kasım 2019, 17:51
Merhaba arkadaşlar. Nc 750 S DCT bakımı yaptıracam ama bilgim yok burda Honda serviside yok. 2015 model motorum DCT iki tane yağ filtresi var malumunuz. İkinci filtre ne olarak geçiyor fiyatları nedir bilgi verir misiniz?
2. filtre şanzıman filtresi olarak geçiyor.
sheriff87
03 Kasım 2019, 19:55
2. filtre şanzıman filtresi olarak geçiyor.
Teşekkür ederim emin olmak istedim.
Ogretmen
03 Kasım 2019, 22:01
ARkadaşlar zincir ve zincir dişlisi kaç km de değiştiriyorsunuz ? Bir de servisteki fiyatını biliyor musunuz ?
yokon
04 Kasım 2019, 00:40
ARkadaşlar zincir ve zincir dişlisi kaç km de değiştiriyorsunuz ? Bir de servisteki fiyatını biliyor musunuz ?
Benim fabrika çıkışı set ile 28.000 km oldu.
23.000 km'de iken özel bir Honda servisine (eski yetkili servis) gittiğimde "Bu zincir ve dişliler 2.000 km daha götürür ya da götürmez" dedi. Yerli-yabancı ulaşabildiğim tüm kaynaklarda anlatılan eskime belirtileri benim zincir dişlide yoktu. Ne olur ne olmaz diyerek aşağıdakileri satın aldım.
https://www.wemoto.com/bikes/honda/nc_750_s/15/picture/sprocket_front_-_jt
https://www.wemoto.com/bikes/honda/nc_750_s/15/picture/sprocket_rear_-_jt
Bir de Karaköy'den Çek malı o-ringli CZ marka zincir aldım.
Taktırmak için tanıdığım ve güvendiğim başka bir ustaya gittim. "Değişime gerek yok" dedi, ben de taktırmadım. 5.000 km sonra duruma tekrar bakacağım.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO