PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

NeXuSs
05 Nisan 2018, 14:00
arkadaşlar 2015 integra sahibiyim. herkese keyifli sürüşler dilerim.
bir sorum olacak
otomatik vitesi boşa atma ve sonra hareket halindeyken tekrar vitese geçirme konusunda bir sıkıntı yaşayan oldumu ? veya bunu yapmamın bir sıkıntı doğurması mümkünmü ?
otomobilimde otomatik vites ve bazen yapıyorum. hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.
eğerki vitesin boşa atılamamasını isteseydi imalatçılar bir engel koyardı yada mandala basmadan olmaz gibi bir kıstas koyardı. otomobillerde böyle bir durum yok. mandalsız bir şekilde boşa ve tekrar D ye hareket halindeyken atabiliyorsunuz. son 3 arabam jetta passat ve şu an ki bmw de sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.

nerede nasıl kullandığımıda belirteyim ki ihtilaf olmasın.
örneğin 150-200 metre ötede kırmızı ışık gördüğümde arabayı boşa atıyorum. kendi ivmesiyle yavaşlayarak ışığa yaklaşıyor. genelde ışığa gelmeden nerdeyse freni hiç kullanmadan ışık yeşile dönüyor ve tekrar vitese atıp ilerlemeye devam ediyorum. hem freni fazla kullanmamak hemde trafikte akıcı ilerlemek için güzel bir yöntem bana göre. integra otomatik vites olduğu için otomatik vites kullananlar bu şekilde bir kullanım yaptımı merak ettim.
tekeriniz düz bassın :thumleft:

Kızıl pars
05 Nisan 2018, 14:04
Aynı soru daha önceden sorulmuştu ve olmuyordu sanırım.

Olcay Avşar
05 Nisan 2018, 15:00
arkadaşlar 2015 integra sahibiyim. herkese keyifli sürüşler dilerim.
bir sorum olacak
otomatik vitesi boşa atma ve sonra hareket halindeyken tekrar vitese geçirme konusunda bir sıkıntı yaşayan oldumu ? veya bunu yapmamın bir sıkıntı doğurması mümkünmü ?
otomobilimde otomatik vites ve bazen yapıyorum. hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.
eğerki vitesin boşa atılamamasını isteseydi imalatçılar bir engel koyardı yada mandala basmadan olmaz gibi bir kıstas koyardı. otomobillerde böyle bir durum yok. mandalsız bir şekilde boşa ve tekrar D ye hareket halindeyken atabiliyorsunuz. son 3 arabam jetta passat ve şu an ki bmw de sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.

nerede nasıl kullandığımıda belirteyim ki ihtilaf olmasın.
örneğin 150-200 metre ötede kırmızı ışık gördüğümde arabayı boşa atıyorum. kendi ivmesiyle yavaşlayarak ışığa yaklaşıyor. genelde ışığa gelmeden nerdeyse freni hiç kullanmadan ışık yeşile dönüyor ve tekrar vitese atıp ilerlemeye devam ediyorum. hem freni fazla kullanmamak hemde trafikte akıcı ilerlemek için güzel bir yöntem bana göre. integra otomatik vites olduğu için otomatik vites kullananlar bu şekilde bir kullanım yaptımı merak ettim.
tekeriniz düz bassın :thumleft:

Yaptığınız mantıklı bir hareket değil, ileride ışık varsa gaza basmayın. Gaz pedalınız elektroniktir, sinyal yollamazsa yakıt akışını durdurur. Araç kendi ivmesi ile ilerlerken fizik kuralları gereği yavaşlamaya başlar. Çünkü tekerlerklerin yoldan aldığı enerji ile motor ahreket ettiriliyor.

Hem yakıt tasarrufu yapmıyorsunuz, hem de şanzıman için anlamsız (belkide tehlikeli) bir iş yapıyorsunuz. Araçlarınızın kitapçıklarını okuyun, otomatik şanzıman hakkında daha detaylı bilgi alırsınız.

NeXuSs
06 Nisan 2018, 09:10
Yaptığınız mantıklı bir hareket değil, ileride ışık varsa gaza basmayın. Gaz pedalınız elektroniktir, sinyal yollamazsa yakıt akışını durdurur. Araç kendi ivmesi ile ilerlerken fizik kuralları gereği yavaşlamaya başlar. Çünkü tekerlerklerin yoldan aldığı enerji ile motor ahreket ettiriliyor.

Hem yakıt tasarrufu yapmıyorsunuz, hem de şanzıman için anlamsız (belkide tehlikeli) bir iş yapıyorsunuz. Araçlarınızın kitapçıklarını okuyun, otomatik şanzıman hakkında daha detaylı bilgi alırsınız.

hareket mantıksız değil. araçlarımın kitaplarınıda okuyorum o konudada sıkıntı yok. makina teknisyeniyim mekanik anlamda sıkıntı olmadığınıda biliyorum. çünkü hareket halindeyken vitese atma durumunda çift kavramalı şanzımanlar önce vss verisini alıp ona uygun vitesi belirleyip o vitese geçiş sağlıyor. benim bu hareketi yapmamdaki en büyük destek araba üreticileri.
şöyleki ; eğerki araba üreticileri aracı hareket halindeyken boşa atmamamı isteseydi D den N ye alırken (el çarpması vs durumlarınıda engellemek için) mandal basma zorunluluğu getirirdi. bunu yapmalarının onlara ek bir maliyeti yok. hemde kaza ile çarpma vs.. durumlarınıda önlemiş olurdu.
boşa atma ve tekrar vitese atma durumu şöyle bir sorun çıkartabilir. hareket halindeyken tekrar vitese atma durumunda aracın şanzımanı kararsızlık gösterip atacağı vitesi bulamıyor ve saçma bir vitese (80km ile giderken 2.vitese) atma gibi bir durum olursa o araçta boşa ve hareket halindeyken vitese atma olayı sakıncalıdır. DSG ve ZF şanzımanlarda yapıyorum bu dediğimi. sıkıntı yaşamadım. 3-5 bin km kullanıp satmıyorum araçlarımı. genelde sıfırdan 20-30 bin km lere kadar kullanıyorum.
gazdan ayağınızı çektiğinizde araç 100 metreden daha kısa bir zamanda durur. cut off sistemi yakıtı keser evet. ama kısa zaman için keser ve kısa sürede durursunuz. bu bazen işe yarıyor. araç kompresöre yükü bindirir ve fren yapıyormuş gibi durursunuz neredeyse. sorun şu ki ben freni çok gerekmedikçe kullanmıyorum. çok fren kullanmak bana sakıncalı geliyor. ileri görüşle akıcı kullanmayı seviyorum :)
yani aslında konu tasarruf değil ama tasarrufu ele alırsak 200 metreden boşa atma ile 70-80 metre yakıtsız akma arasındaki tasarruf farkı ya yoktur yada yok denecek kadar azdır.
bu kullanım şekli bana rahat geldiği için uyguluyorum. herhangi bir tasarruf etme veya farklı bir durum söz konusu değil. görüşleriniz içinde teşekkürler. biraz uzun oldu ama arada bişeyleri kaçırıp yanlış birşey söyediysem özürdilerim.

YERUÇAĞI
06 Nisan 2018, 15:04
arkadaşlar 2015 integra sahibiyim. herkese keyifli sürüşler dilerim.
bir sorum olacak
otomatik vitesi boşa atma ve sonra hareket halindeyken tekrar vitese geçirme konusunda bir sıkıntı yaşayan oldumu ? veya bunu yapmamın bir sıkıntı doğurması mümkünmü ?
otomobilimde otomatik vites ve bazen yapıyorum. hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.
eğerki vitesin boşa atılamamasını isteseydi imalatçılar bir engel koyardı yada mandala basmadan olmaz gibi bir kıstas koyardı. otomobillerde böyle bir durum yok. mandalsız bir şekilde boşa ve tekrar D ye hareket halindeyken atabiliyorsunuz. son 3 arabam jetta passat ve şu an ki bmw de sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.

nerede nasıl kullandığımıda belirteyim ki ihtilaf olmasın.
örneğin 150-200 metre ötede kırmızı ışık gördüğümde arabayı boşa atıyorum. kendi ivmesiyle yavaşlayarak ışığa yaklaşıyor. genelde ışığa gelmeden nerdeyse freni hiç kullanmadan ışık yeşile dönüyor ve tekrar vitese atıp ilerlemeye devam ediyorum. hem freni fazla kullanmamak hemde trafikte akıcı ilerlemek için güzel bir yöntem bana göre. integra otomatik vites olduğu için otomatik vites kullananlar bu şekilde bir kullanım yaptımı merak ettim.
tekeriniz düz bassın :thumleft:

aynı soruyu geçen sayfalarda ben sormuştum
ne yazıkki tam durmadan ne boşa alabiliyorsun nede boştayken vitese atabiliyorsun,sanırım fabrika şanzımanı korumak amaçlı olarak yazılımını bu şekilde yapmış

ben senin belirttiğin gibi durumlarda vitesi boşa alamadığım için sol elcikteki vites büyütme tuşundan olabildiğince vitesi büyütüyorum ve böylece en düşük devire düşürerek boştakine benzer ilerlemesini sağlamaya çalışıyorum

Olcay Avşar
06 Nisan 2018, 16:58
olabildiğince vitesi büyütüyorum ve böylece en düşük devire düşürerek boştakine benzer ilerlemesini sağlamaya çalışıyorum

Böyle yapmak hem şanzımanın yağlanmasını devam ettirecek hem de en iyi yakıt tasarruf yöntemi olacaktır.

otomobillerde de fazla hızlanınca ya da yokuş aşağı inince bir ya da iki vites büyütüp inmek lazım, hem en güvenli hem de en tasaruflu yol olacaktır.

Bu arada bugün yağ ve filtremi değiştirdim, yağ filtresi nereden alayım diye araştırırken "lan bu namussuz standart oem bir filtre, acaba başka hangi marka ve modellere uyumludur" diye araştırdım. Niye yaptım bunu çünkü NC 750 filtresi olarak 50 TL'ye satılıyorken aynı filtre başka bir model için daha ucuza satılıyor olabilir. Kawasaki EN 500 ya da Kawasaki veya Mercury Jet ski (evet aynısı) ya da Yamaha Fazer veya nerden baksanız yüzlerce aynı modele de oluyor.

Yabancı NC forumlarında da bakınırken gördüm ki çok kişi Honda Civic fltresinin de aynı olduğunu ve onu kullandığını yazmış, sonra aynı filtreyi kullanan başka modellere de bakındım ve bir çoğunun aynı şekilde otomobil filtresi kullandığını gördüm.

Ben de yağımı boşaltıp filtremi söktüm ve oto sanayide sadece filtre ve yağ işi yapan bir dükkana gittim, Civic filan demeden "motosiklet filtresi bu bunun aynısından var mı?" diye verdim adama numuneyi. Aynısından çıkarıp verdi, "peki hangi modelin filtresi bu?" dedim.

"Abi Civic'lere veriyoruz ama honda jazz modellerine de oluyor"

İnternette Honda NC filtre fiyatları en ucuz 45 TL, piyasa da 40 TL ye kadar varmış. Honda Cİvic filtresi ne kadar peki? Ben membasından aldığım için 10 TL verdim :mrgreen:

Ama normal piyasada 15 TL.

efestos
07 Nisan 2018, 14:15
Merhabalar,
2018 NC750X alarak aranıza katıldım. 600km kadar oldu. Formu yeni takip etmeye başladım. 2018 modele tur camı takan oldu mu aranızda? Givi'ninkine baktım ama 2016-2017 uyumlu diyor. Alsam 2018e uyar mı emin olamadım.

oguncelik
07 Nisan 2018, 20:08
Hayırlı olsun.Kazasız belasız

Kızıl pars
09 Nisan 2018, 08:59
2018 modele tur camı takan oldu mu aranızda?
GP kompozit ile bir görüşün, takmadan önce kontrol etmeniz, ölçmeniz vs mümkün olur.

agbez
09 Nisan 2018, 11:22
Merhabalar!..Bende sohbete yeni katıdım.Benim 2017 model NC 750S'im var.Üzerindeki orjinal zincir eksiz sanırım.Zincir aparatı ile sökülebiliyor mu?..Yani zincir değişimi esnasında zinciri perçinli kısmından ayırabiliyor muyuz?..

bberksan
09 Nisan 2018, 21:04
Jet taşı ile kesilir genelde ama bir baklada kilit olması lazım setiskur gibi onu sökerek de ayırabilirsin.

Kızıl pars
10 Nisan 2018, 09:45
Üzerindeki orjinal zincir eksiz sanırım.

Dediğiniz gibi Orjinali eksiz oluyor, serviste değiştirdim ama nasıl yaptılar bilemiyorum.
Ben de zinciri yağlarken farketmiştim, ek yeri bir çeşit referans noktası oluyor, ama orjinal zincirde yok.

Sonradan taktırdığım ise ekli oldu.

Olcay Avşar
10 Nisan 2018, 12:50
Orjinalde kilit baklası ce segmanı yok, şöyle bir alet ile sökülebilir ;

https://tr.aliexpress.com/item/Motorcycle-Bike-Heavy-Duty-Chain-Breaker-Cutter-Tool-415-420-428-520-525-530-630/32642056797.html?spm=a2g10.10010108.1000014.57.628 6185f7eX9wZ&traffic_analysisId=recommend_3035_null_null_null&scm=1007.13338.98426.000000000000000&pvid=57957df0-0e2d-42c8-9a13-aee2cea151eb&tpp=1

Veya dikkatlice kırılabilir, kesilebilir.

agbez
11 Nisan 2018, 09:39
Bu aletten bende var.Gerektiğinde öncelikle bu alet ile demek en mantıklısı...

ramsay
18 Nisan 2018, 13:27
...Bu arada bugün yağ ve filtremi değiştirdim,
...

Yağ filtresi bilgisi için teşekkürler :cat:
kullandığın yağ ve maliyeti hakkında da bilgi alabilir miyim,
benim gibi yağ değişimi düşünenler içinde faydalı olacaktır.

Olcay Avşar
18 Nisan 2018, 16:09
Yağ filtresi bilgisi için teşekkürler :cat:
kullandığın yağ ve maliyeti hakkında da bilgi alabilir miyim,
benim gibi yağ değişimi düşünenler içinde faydalı olacaktır.

Sanayiden filtre alırken yağ toptancısına da uğradım, Valvoline aldım 10w 30 tam sentetik 4 litre 110 tl.

itcanbe
19 Nisan 2018, 09:47
arkadaşlar herkese merhaba,
2016 ncx dct sahibiyim ve günlük kullanımda arka çanta ve yılda iki üç kere uzun seyahatlerde kullanmak için ya çanta almak istiyorum, orjinal yan çanta bağlantı aparatı çok ufak olduğu için yan çantaları orjinal alıp arka çantayı alüminyum alırsam üçü çanta olarak kullandığımda da çok mu kullanışsız olur? Bu şekilde tercih edip kullanan var mıdır hiç?
yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkürler,
kazasız sürüşler

Kızıl pars
21 Nisan 2018, 20:08
Orjinal yan çantaların bağlantı şekli çok şık, ama hacim olarak pek büyük sayılmaz.
Ayrıca malzeme plastik olmasına rağmen epeyce pahalı.

Daha genel bir çanta demiri ve çanta alırsanız pek çok avantajı var,
motoru değiştirince çanta kalabilir ya da çanta zarar görürse yenisi alınabilir,
daha büyük daha küçük alternatifleri olur vs.

Ben olsam yan çantada orjinali tercih etmezdim.

oguncelik
21 Nisan 2018, 23:01
arkadaşlar herkese merhaba,
2016 ncx dct sahibiyim ve günlük kullanımda arka çanta ve yılda iki üç kere uzun seyahatlerde kullanmak için ya çanta almak istiyorum, orjinal yan çanta bağlantı aparatı çok ufak olduğu için yan çantaları orjinal alıp arka çantayı alüminyum alırsam üçü çanta olarak kullandığımda da çok mu kullanışsız olur? Bu şekilde tercih edip kullanan var mıdır hiç?
yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkürler,
kazasız sürüşler


https://resmim.net/f/iX288G.png

Hocam öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim. Bende yaz tatillerinde İzmir, Antalya , Konya olmak üzere yol yapıyorum gezi amaçlı sezon içindede hafta sonları erdeğe gidiyorum prosev yan çanta almıştım 2 sene olucak hala kullanıyorum çanta demirimde yok kancayla birbirine tutturuyorum çantalar sarkmasın diye Olcay abi var o önermişti banada gayet memnunum
https://www.feyizoglu.com/JS-050-Yan-Kumas-Canta_49423.html

itcanbe
23 Nisan 2018, 09:50
Orjinal yan çantaların bağlantı şekli çok şık, ama hacim olarak pek büyük sayılmaz.
Ayrıca malzeme plastik olmasına rağmen epeyce pahalı.

Daha genel bir çanta demiri ve çanta alırsanız pek çok avantajı var,
motoru değiştirince çanta kalabilir ya da çanta zarar görürse yenisi alınabilir,
daha büyük daha küçük alternatifleri olur vs.

Ben olsam yan çantada orjinali tercih etmezdim.

Yorum için teşekkür ederim
orjinal seçmemin tek amacı yan çantaları kullanmadığım zaman bağlantı demirlerinin var ile yok arası olması,
onun dışında çok artısı yok dediğiniz gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------


https://resmim.net/f/iX288G.png

Hocam öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim. Bende yaz tatillerinde İzmir, Antalya , Konya olmak üzere yol yapıyorum gezi amaçlı sezon içindede hafta sonları erdeğe gidiyorum prosev yan çanta almıştım 2 sene olucak hala kullanıyorum çanta demirimde yok kancayla birbirine tutturuyorum çantalar sarkmasın diye Olcay abi var o önermişti banada gayet memnunum
https://www.feyizoglu.com/JS-050-Yan-Kumas-Canta_49423.html

teşekkür ederim,
basit ve ucuz bir çözüm olmuş, gayet güzel duruyor
tek sorum çanta arka koltuk üzerinden mi geçiyor, eğer öyle ise benzin alırken sorun çıkartıyor mu?

herkese kazasız sürüşler dilerim

Motor_Derili
23 Nisan 2018, 21:52
2018 NCX 7500 d/dk civarinda kesiciye giriyor. Yanlis hatirlamiyorsam 2016 modelde 6800 civarindaydi. Eger oyleyse 2018 de bir degisiklik daha olmus :)

oguncelik
23 Nisan 2018, 22:08
Yorum için teşekkür ederim
orjinal seçmemin tek amacı yan çantaları kullanmadığım zaman bağlantı demirlerinin var ile yok arası olması,
onun dışında çok artısı yok dediğiniz gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------



teşekkür ederim,
basit ve ucuz bir çözüm olmuş, gayet güzel duruyor
tek sorum çanta arka koltuk üzerinden mi geçiyor, eğer öyle ise benzin alırken sorun çıkartıyor mu?

herkese kazasız sürüşler dilerim

Hayır hocan koltuğun altından geçiyor ve benzin alırken hiç bir sıkıntı çıkartmıyor

itcanbe
24 Nisan 2018, 11:03
Hayır hocan koltuğun altından geçiyor ve benzin alırken hiç bir sıkıntı çıkartmıyor

teşekkür ederim

Olcay Avşar
24 Nisan 2018, 13:05
teşekkür ederim

Koltuğun altından iki çift kalın cırt ile birleşiyor, depoya etkisi yok ogün'ün dediği gibi.

oguncelik
24 Nisan 2018, 18:45
Koltuğun altından iki çift kalın cırt ile birleşiyor, depoya etkisi yok ogün'ün dediği gibi.

Konunun uzmanı geldi ben gidiyorum :)

Kızıl pars
27 Nisan 2018, 15:11
Durun, Kimse biryere kaçmasın.

Aynı çantadan bende de var ama biraz sallantı sorunu var.
Sarkmadan düz durmasını nasıl sağlıyorsunuz?
Arka çanta demirine mi bağlıyorsunuz?

oguncelik
27 Nisan 2018, 17:33
Geldi bakım zamanı yağ olarak ne kullanıyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------


Durun, Kimse biryere kaçmasın.

Aynı çantadan bende de var ama biraz sallantı sorunu var.
Sarkmadan düz durmasını nasıl sağlıyorsunuz?
Arka çanta demirine mi bağlıyorsunuz?

Resmini bulup göndericem size

Olcay Avşar
28 Nisan 2018, 11:50
Durun, Kimse biryere kaçmasın.

Aynı çantadan bende de var ama biraz sallantı sorunu var.
Sarkmadan düz durmasını nasıl sağlıyorsunuz?
Arka çanta demirine mi bağlıyorsunuz?

Yan soft çanta demiri olmadan sallanmasının önüne geçmek zor, bir de içi dolu olursa daha da içeri doğru döner.

YERUÇAĞI
29 Nisan 2018, 01:29
Durun, Kimse biryere kaçmasın.

Aynı çantadan bende de var ama biraz sallantı sorunu var.
Sarkmadan düz durmasını nasıl sağlıyorsunuz?
Arka çanta demirine mi bağlıyorsunuz?

benim motorum integra,aynı çantadan bendede var,,önce sadece üstten cırtlı bağlantısıyla motora bağlayıp içinede eşyaları koyup memlekete gideyim dedim ama eşyaların ağırlığından çantaların arka tarafı içe doğru döndü,ben bişey olmaz düşüncesiyle yola çıktım ancak yolda arka amortisörün esnemesi sebebiyle çantaların arka uçları arka tekere sürte sürte aşınarak erimiş ve her iki taraftada yumruk büyüklüğünde delik açılmış,içindeki eşyalarında ne durumda olduğunu anlatmaya gerek yok sanırım

motor sesinden her esnemede bu sürtmenin farkınada varamadık ama olan oldu
sonrasında kendim arkaya çantaların içeri dönmemesi için demir yaptım,,fenada olmadı artık çantalar içeri dönmüyor

demir olmadan çantalar kullanılmaz,mutlaka çantaların uçlarının içeri dönmesini engelleyecek bişey olmalı yoksa benim gibi hem çantalarınız çöp olur hemde içindeki eşyalar

http://www.imgim.com/9832inciq4365000.jpg

http://www.imgim.com/8541incix9791353.jpg

http://www.imgim.com/6715incid6604398.jpg

Olcay Avşar
29 Nisan 2018, 11:49
Yan soft çanta demirini ben de kendim yapmıştım, elinden gelen adam için 10-20 tl maliyeti olacak bir şey.

8 mm bir kaç kıvrım ve kaynağa sahip demir parçasına 200 küsür lira istiyorlar.

YERUÇAĞI
29 Nisan 2018, 13:24
Yan soft çanta demirini ben de kendim yapmıştım, elinden gelen adam için 10-20 tl maliyeti olacak bir şey.

8 mm bir kaç kıvrım ve kaynağa sahip demir parçasına 200 küsür lira istiyorlar.

hocam ne 200 tl si,o fiyatlara böyle bir demir yok,,kendim yapmadan önce nette aramadığım yer kalmadı,200 tl ye bulsam hemen alırdım,ama bulamadım
aşağıdaki linkte ortalama fiyatları var,,ben bu fiyatları görünce kendim yapmak zorunda kaldım

https://www.motodium.com.tr/HB-Honda-Integra-Nc-750D-Yan-Canta-Demiri,PR-52535.html

https://www.motodium.com.tr/HB-Honda-Nc-750X-Yan-Canta-Demiri,PR-52501.html

https://www.rapi.com.tr/Sw-Motech-Honda-NC-750-X-S-16-Yan-Canta-Demiri-QL-Evo,PR-47436.html

oguncelik
30 Nisan 2018, 01:16
Çanta Demir’i çok güzel olmuş. Demir işinden anlamadığım için yapamıyorum malasef :(

Olcay Avşar
30 Nisan 2018, 10:16
hocam ne 200 tl si,o fiyatlara böyle bir demir yok,,kendim yapmadan önce nette aramadığım yer kalmadı,200 tl ye bulsam hemen alırdım,ama bulamadım
aşağıdaki linkte ortalama fiyatları var,,ben bu fiyatları görünce kendim yapmak zorunda kaldım

https://www.motodium.com.tr/HB-Honda-Integra-Nc-750D-Yan-Canta-Demiri,PR-52535.html

https://www.motodium.com.tr/HB-Honda-Nc-750X-Yan-Canta-Demiri,PR-52501.html

https://www.rapi.com.tr/Sw-Motech-Honda-NC-750-X-S-16-Yan-Canta-Demiri-QL-Evo,PR-47436.html

Yuh daha neler, bunlar da iyice abartmış!

Ben demiri yaptığım zamanlarda givi TE1111 modelininden ilham almıştım, o zamanlar fiyatı 240 TL filandı sanırım. Şimdi 460-490 TL arasında fiyatları var baktım da.

Örnek ;

https://www.motoavm.com/ProductDetails/givi-te1111-honda-nc-700-x-s-nc-750-x-s-nc-750-x-s-dct-12-15-yan-kumas-canta-tasiyici/114/5583

Ben o demirin yapım aşamalarını koymadım herhalde buraya, yeri gelmişken koyayım belki birilerine fikir verir.

http://i.hizliresim.com/PlLGP8.jpg (http://hizliresim.com/PlLGP8)

http://i.hizliresim.com/gO3bZN.jpg (http://hizliresim.com/gO3bZN)

http://i.hizliresim.com/9mJbo8.jpg (http://hizliresim.com/9mJbo8)

http://i.hizliresim.com/qGoyMq.jpg (http://hizliresim.com/qGoyMq)

http://i.hizliresim.com/MdnRp9.jpg (http://hizliresim.com/MdnRp9)

http://i.hizliresim.com/LbVG1V.jpg (http://hizliresim.com/LbVG1V)

http://i.hizliresim.com/rOlyZP.jpg (http://hizliresim.com/rOlyZP)

http://i.hizliresim.com/760QMl.jpg (http://hizliresim.com/760QMl)

http://i.hizliresim.com/760QAP.jpg (http://hizliresim.com/760QAP)

Not : Kıvırma işlemi bildiğiniz inşaat demirci tezgahında yapıldı :)

itcanbe
30 Nisan 2018, 16:41
elinize sağlık gayet güzel olmuş,

kısa bir soru daha sorayım çanta ile ilgili, 2. el givi trekker mı yoksa sıfır trexes mi?

Kızıl pars
02 Mayıs 2018, 12:39
@Olcay Hocam, @YerUçağı sanırım ikinizin de elinden geliyor bu işler.

Benim elim anahtar tutar, elektrikten de anlarım,
Malzemesi, çıraklığı benden olsun yapın bir güzellik.
Birinizin çırağı olayım da yapıverelim bir demir.

Olcay Avşar
02 Mayıs 2018, 13:36
@Olcay Hocam, @YerUçağı sanırım ikinizin de elinden geliyor bu işler.

Benim elim anahtar tutar, elektrikten de anlarım,
Malzemesi, çıraklığı benden olsun yapın bir güzellik.
Birinizin çırağı olayım da yapıverelim bir demir.

Maalesef benim eskisi kadar zamanım yok, bu demiri yaparken de zamana yayarak yapmıştım. Ama elinde iş olmayan bir demirciye yanaşsan malzeme hariç 100-200 arası bir fiyata yaptırırsın sanki.

Tabi motorla yanına gidip motora uygun montaj yerlerine göre şekillendirmek lazım, bizim fotoları göster illaki yapan biri çıkar.

Piyasa fiyatlarından bahsetme :mrgreen:

konig
04 Mayıs 2018, 16:11
Herkese tekrardan merhaba. Geçenlerde Kadiköy'de gezerken Bahariye caddesinden aşağıya inen sokaklardan birinde hem kanatlı Honda amblemi hem de NC750X stickeri kısmında damla sticker yapıştırılmış siyah bir NC750X motor gördüm. Motor full aksesuar dolu arka çantası kocaman sanki aluminyum alet çantası monte edilmiş gibi duran oldukça bakımlı bir makinaydı. Etrafında dolandım ama sahibini göremedim, üzerine not bırakmak da aklıma gelmedi o anda. Uzun lafın kısası damla stickerler çok başarılı idi. Motorun sahibi buraya üyemidir acaba, ya da motoruna damla sticker uygulaması yapan var başka arkadaşlar mı? Benimkiler yıkamalar sırasında uçtu gitti. İnternetten normal olanalardan temin ettim ama pek başarılı olmadı.

Kızıl pars
05 Mayıs 2018, 09:39
Herkese tekrardan merhaba. Geçenlerde Kadiköy'de gezerken Bahariye caddesinden aşağıya inen sokaklardan birinde hem kanatlı Honda amblemi hem de NC750X stickeri kısmında damla sticker yapıştırılmış siyah bir NC750X motor gördüm. Motor full aksesuar dolu arka çantası kocaman sanki aluminyum alet çantası monte edilmiş gibi duran oldukça bakımlı bir makinaydı. Etrafında dolandım ama sahibini göremedim, üzerine not bırakmak da aklıma gelmedi o anda. Uzun lafın kısası damla stickerler çok başarılı idi. Motorun sahibi buraya üyemidir acaba, ya da motoruna damla sticker uygulaması yapan var başka arkadaşlar mı? Benimkiler yıkamalar sırasında uçtu gitti. İnternetten normal olanalardan temin ettim ama pek başarılı olmadı.

Plaka olaydı iyiydi.

serkanksk
05 Mayıs 2018, 10:04
dostlar selamlar yarın ızmır-sıde yapacagım kısmetse bır gece neresı hoşuma gıderse konaklama yapmayı ve rakı ıcmeyı planlıyorum nc mı hazırladım gıdon yukselttım tur camı sıs farı hepsını yaptım ılk defa uzun yol yapıcam güzel fotolar çekıp paylaşırım 1 hafta kalıp doneceğim ALLAH kaza bela vermezse saygılar....

Muvakkit
06 Mayıs 2018, 20:51
Arkadaşlar 2016 yeni kasa ile eski kasası arasında ne gibi farklılıklar var görsel ve teknik olarak

Kızıl pars
07 Mayıs 2018, 10:04
Arkadaşlar 2016 yeni kasa ile eski kasası arasında ne gibi farklılıklar var görsel ve teknik olarak

Hocam bu konu çokça yazıldı çizildi, muhtemelen artık pek cevap vermek istemeyecek kimse.
Zamanında epeyce de detaylandırıldı,
kolaylık olsun diye birkaçını paylaşıyorum.
NC sayfasında tarihte geriye doğru gidersen 2016 başlarında bu tür şeyler çok konuşuldu.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/187758-honda-nc-serisi-ama-hangisi.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/183959-nc-750x-yeni-kasa-tecrubeli-enduro-touring-ci-arkadaslar.html

Alper_tim
07 Mayıs 2018, 10:15
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/189422-cobancesme-yol-ayriminda-feci-kaza.html

Bu arkadaş burdan mı acaba

serkanksk
07 Mayıs 2018, 12:06
Çok kötü bir kaza allah yardımcısı olsun

Kızıl pars
07 Mayıs 2018, 15:32
Bu arkadaş burdan mı acaba
İnşallah durumu iyidir.
Çok kötü görünüyor.

computeus
07 Mayıs 2018, 17:59
İnşallah durumu iyidir.
Çok kötü görünüyor.

Vefat etmiş maalesef. Facebook grubunun üyesiymiş.

erayal
11 Mayıs 2018, 00:21
Arkadaşlar slm aranıza şuan itibari katıldım. 2016 nc750x satın aldım 1 aydır kullanıyorum 7000 km şuan 9000 km oldu yaşadığım bir problem var sağ el baş işaret ve orta parmağım uyuşuyor. İstanbul da kullanıyorum genel de trafik olduğu için çok yaşamıyorum ama biraz sürat yaptın mı 80 ve üstü 10 dk üstü sürüşlerde resmen bu üç parmaklarımı hissetmiyorum. eldivenden şüphelendim yazlık kışlık ve eldivensiz sürdüm hiç bir şey değişmedi. bi arkadaş gaz teli vibrasyon yapar ondan olur dedi. bu sorunu çözemezsem galiba satmayı düşünüyorum. bu konuda bilgisi olan varsa yardım istiyorum.

Olcay Avşar
11 Mayıs 2018, 10:54
Arkadaşlar slm aranıza şuan itibari katıldım. 2016 nc750x satın aldım 1 aydır kullanıyorum 7000 km şuan 9000 km oldu yaşadığım bir problem var sağ el baş işaret ve orta parmağım uyuşuyor. İstanbul da kullanıyorum genel de trafik olduğu için çok yaşamıyorum ama biraz sürat yaptın mı 80 ve üstü 10 dk üstü sürüşlerde resmen bu üç parmaklarımı hissetmiyorum. eldivenden şüphelendim yazlık kışlık ve eldivensiz sürdüm hiç bir şey değişmedi. bi arkadaş gaz teli vibrasyon yapar ondan olur dedi. bu sorunu çözemezsem galiba satmayı düşünüyorum. bu konuda bilgisi olan varsa yardım istiyorum.

Sürüş esnasında parmaklarınızın konumu nedir? Fren manetinin üstünde mi bekletiyorsunuz?

bberksan
11 Mayıs 2018, 11:51
Uyusması hele ki 80 km hızlarda 10 dakikada kesinlikle normal degil. NC750 zaten titresimli bir motor degil. Kaldı ki en kötü en titresimli motor da olsa 10 dakikada hissetmiyorum seviyesinde bir uyusma İMKANSIZ. Bence en iyisi bir doktora gidin. Karpal tünel sendromu diye bi rahatsızlık var. Ozellikle devamlı mouse kullanan insanlarda oluyor (Mimar Kardesimde oldu)

Kızıl pars
12 Mayıs 2018, 09:18
sağ el baş işaret ve orta parmağım uyuşuyor.

Parmaklarda hissi kaybedecek kadar titreme çok zor, gene de bir başkası sizin motoru sürüp baksın derim.
Eğer başkasında aynı his olmuyor ise karpat tünel ya da benzeri bir rahatsızlık olabilir.
Meslek hastalığı olabilir.
Motosiklet montu aşırı sıkıyor olabilir
siz elinizi fazlaca sıkıyor olabilirsiniz vs.

qqferit
12 Mayıs 2018, 10:43
Kızılpars arkadaşa katılıyorum motorda sorun yoksa karpal tunel hastalığı veya buna benzer bi hastalığınızın olması yüksek ihtimal. Bende de vardı zamanında karpal tunel ordan biliyorum