PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

Kızıl pars
06 Haziran 2017, 08:15
Motorum 2014 model. Şarj etsem yarı yolda bırakır mı?

Akülerin ortalama ömrü 3 yıl kadar diye biliyorum, daha iyi bilenler çıkar mutlaka.

Eğer motor yatıyor idiyse akü zayıflamış olabilir,
Motor otomatik değilse vurdurarak çalıştırabilirsiniz.
Benim kışın başıma geldi, 1 hafta kullanmayıncca çalışmadı.
Vurdurup çalıştırdım, sonrasında hiç sorun olmadı.

Fakat yaz aylarında hele de motor da kullanılıyorken bitmiş ise akü tamamen bitmiştir.
belki şarjla toparlar biraz ama yine de bir süre sonra değiştirmek gerekir.
Uğraşanlar var, akü günlerce şarjda duruyor, para veriliyor, biraz kullanılıyor sonra yine bitiyor.

ramsay
06 Haziran 2017, 11:11
İntegra maşa ile değişik bir çalışma :sunny:

Öncesi;

http://www.nc700.co.uk/uploads/monthly_2017_03/58d7f0b1ed8f4_IntegraSwingarm.jpg.1753694db1507f8e f072f7f6947048ab.jpg

Sonrası;

http://www.nc700.co.uk/uploads/monthly_2017_04/swingarm.jpg.a9a6aef2ed4d5946fb07fdb70573f978.jpg

detay için ilgili link: http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/14559-new-accessory/

dogansc
07 Haziran 2017, 08:15
merhaba motul 3000 - 5100 ve 7100 yağları arasındaki farklar nelerdir? NC750s için hangisi iyidir?
bir de yağ filtresinde hiflo mu yoksa sunwa mı? hangisi daha kalitelidir?

surcu
07 Haziran 2017, 11:32
Motul 3000 : mineral bazli , motul 5100 : yari sentetik, motul 7100 : tam sentetik yaglardir. 3000 serisi dusuk teknolojili ve eski model araclarda daha cok tercih edilir. Cabuk isinir ve yapisi cabuk bozulur. 5100 veya 7100'den birini tercih etmelisiniz. NC kullanicisi degilim; bu ikisinden hangisi daha uygun bilemiyorum.

mete_han
07 Haziran 2017, 22:21
3 haftalık 2015 nc 750 s kullancısıyım..

şehiriçinde özel bir kullanım kriterim yok motor akıyor zaten..

ama şehir dışında ortalama tüketim değerlerini korumak için hangi devirlerde motoru kullanmak gerekiyor arkadaşlar...


yani bayram tatilinde yağış olmazsa Antalyay gideceğim..120 yi geçmeyi düşünmüyorum..5.vites 120 ye sabitlesem motoru bunda bir sakınca olmaz herhalde değil mi..yani 6.vites 120 de olsam ne farkeder..2015 nc 750 s..

genel vites atış devriniz kaçtır bunlar hakkında fikirlerinizi yazarmısınız..dün akşam motorumla turladım..çok keyifliydi..

Olcay Avşar
07 Haziran 2017, 22:31
Merhaba arkadaşlar. Konuda akü ile ilgili arama yapıyorum ancak aşağıdaki uyarıyı veriyor:

"Arama kriterine uygun sonuç bulunamadı, Lütfen başka bir Arama kriteri (Aranacak Kleime) vererek tekrar deneyin."

300 sayfalık konuda aküyle ilgili birşey yazılmamış olması imkansız :)

Yine de tavsiyenize ihtiyacım var. Birkaç gün önce kontağı çevirdim ve bütün elektronik aksam çalışmasına rağmen aküde şarj dinamosunu çalıştıracak kadar güç kalmamış olmalı ki motoru çalıştıramadım. Motorum 2014 model. Şarj etsem yarı yolda bırakır mı? Bosch YTZ12S-BS 12 Volt 9 Amper akü nasıldır?

Hikayeyi tam olarak anlatır mısın? Motor kaç gün yattı, marşa basınca ses gösterge vs nasıl oldu?


3 haftalık 2015 nc 750 s kullancısıyım..

şehiriçinde özel bir kullanım kriterim yok motor akıyor zaten..

ama şehir dışında ortalama tüketim değerlerini korumak için hangi devirlerde motoru kullanmak gerekiyor arkadaşlar...


yani bayram tatilinde yağış olmazsa Antalyay gideceğim..120 yi geçmeyi düşünmüyorum..5.vites 120 ye sabitlesem motoru bunda bir sakınca olmaz herhalde değil mi..yani 6.vites 120 de olsam ne farkeder..2015 nc 750 s..

genel vites atış devriniz kaçtır bunlar hakkında fikirlerinizi yazarmısınız..dün akşam motorumla turladım..çok keyifliydi..

120 kmh sabit hızda 5. Vitesde gisersen 6 ya göre daha yüksek devir çevirir motor, ve daha çok yakar.

120 km ortalama ile 6 vites de 4 litre yakarsın.

Şaka maka motora binmeyi özledim ya hu.

mete_han
07 Haziran 2017, 22:54
sağolasın Olcay..birde şunu sormak isterim..2015 model ama 2016 Mart ayı trafiğe çıkışlı 1000-6000 bakımı olan 8500 de makina aldım..22500 e 59 plaka...sizce verdiğim rakam uygunmu..yani 14 aylık makina kayıtsız vesaire..ama boş makina..koruma demiri orta sehpa radyatör koruma vs yok yavaş yavaş doldurucam makinayı çanta düşünmüyorum...4 yıl garantili olsa gerek..


son olarak hasarsızlık indrimimle sigortam 193 lira çıktı..59 plaka..sigorta yaptırdığım firma Quick Sigorta..yerli firma yeni kurulmuş..diğer büyük firmalar fiyat vermedi..trafik sigortasını alıcı düşünsün diye sığ bir düşüncem yok ama yinede hasar ödemelerinde inşallah karşı taraf sıkıntı yaşamaz..yani Quick sigorta da Hazine Müsteşarlığından ruhsat alan 50 milyon lira sermayeli yerli bir firma...Devletin kontrolünde ve garantörlüğünde bu işler bildiğiniz üzre..ama bir datay daha var..bunu yeni öğrendim..Nişantaşında Ertuğ Ersek isimli 2005 den MT li bir abimin bana aktardığı bilgilere göre eğer hasarı trafik sigortası karşılamaz veya karşılayamazsa teknik altyapısızlık vs nedeniyle vesaire bir nedenle karşı taraf hasar için bize HACİZ yollayabiliyormuş..bunu ben geç öğrendim..normal şartlarda Quick Sigortaya falan poliçe kestirmezdim...aklınızda olsun..

mantila
08 Haziran 2017, 12:30
Hikayeyi tam olarak anlatır mısın? Motor kaç gün yattı, marşa basınca ses gösterge vs nasıl oldu?

Kışın 2 ay kullanmadığım da oldu (arada sırada çalıştırmak kaydıyla) ama bu sefer 5 gün binmedim ve bir anda kesildi. Bütün elektronik aksamlar; gösterge, far vs. çalışıyor ama marşa basınca tık sesi veriyor. Neticede motor 2014 model yani akü minimum 3-3,5 yıllık. Dün BS akü YTZ14S-BS 12 Volt 11,2 Amper sipariş verdim. Malum yaz geldi. Evden uzakta biryerde bir sabah süpriz yaşamak istemem. Yanıtın için teşekkürler :cat:

Olcay Avşar
08 Haziran 2017, 22:28
Merhaba arkadaşlar. Konuda akü ile ilgili arama yapıyorum ancak aşağıdaki uyarıyı veriyor:

"Arama kriterine uygun sonuç bulunamadı, Lütfen başka bir Arama kriteri (Aranacak Kleime) vererek tekrar deneyin."

300 sayfalık konuda aküyle ilgili birşey yazılmamış olması imkansız :)

Yine de tavsiyenize ihtiyacım var. Birkaç gün önce kontağı çevirdim ve bütün elektronik aksam çalışmasına rağmen aküde şarj dinamosunu çalıştıracak kadar güç kalmamış olmalı ki motoru çalıştıramadım. Motorum 2014 model. Şarj etsem yarı yolda bırakır mı? Bosch YTZ12S-BS 12 Volt 9 Amper akü nasıldır?


Kışın 2 ay kullanmadığım da oldu (arada sırada çalıştırmak kaydıyla) ama bu sefer 5 gün binmedim ve bir anda kesildi. Bütün elektronik aksamlar; gösterge, far vs. çalışıyor ama marşa basınca tık sesi veriyor. Neticede motor 2014 model yani akü minimum 3-3,5 yıllık. Dün BS akü YTZ14S-BS 12 Volt 11,2 Amper sipariş verdim. Malum yaz geldi. Evden uzakta biryerde bir sabah süpriz yaşamak istemem. Yanıtın için teşekkürler :cat:

Çok yapılan bir hata, kışın yatan motoru ara sıra çalıştırıp akünün şarj olduğunu sanmak.

Şöyle düşün, normalde 12,8 volt olması gereken akü 12 volta düştü diyelim yata yata, biz de akü şarj olsun diye marşa bastık. Marş motoru çok ciddi enerji çeker aküden, motoru çalıştırdığımız süre genelde marşa basarken harcadığımız enerjiyi geri kazanmak için yetmez.

Yani genelde marşa bastığımız andan daha düşük bir volt değeri ile kontağı kapatırız.

Çünkü aküyü şarj etmek için belirli bir süre ve yüksek devir gereklidir. Rölantide 15,20 dk çalışması pek işe yaramayacağı gibi motor için de sağlıklı bir durum değil.

En iyisi bir şarj aleti alıp kışın yatan aküleri ayda bir şarja bağlamak. 30 tl lik bir cihaz hayli iş görür.

mantila
08 Haziran 2017, 22:31
Çok yapılan bir hata, kışın yatan motoru ara sıra çalıştırıp akünün şarj olduğunu sanmak.

Şöyle düşün, normalde 12,8 volt olması gereken akü 12 volta düştü diyelim yata yata, biz de akü şarj olsun diye marşa bastık. Marş motoru çok ciddi enerji çeker aküden, motoru çalıştırdığımız süre genelde marşa basarken harcadığımız enerjiyi geri kazanmak için yetmez.

Yani genelde marşa bastığımız andan daha düşük bir volt değeri ile kontağı kapatırız.

Çünkü aküyü şarj etmek için belirli bir süre ve yüksek devir gereklidir. Rölantide 15,20 dk çalışması pek işe yaramayacağı gibi motor için de sağlıklı bir durum değil.

En iyisi bir şarj aleti alıp kışın yatan aküleri ayda bir şarja bağlamak. 30 tl lik bir cihaz hayli iş görür.

Demek aküyü kendi ellerimle öldürmüşüm. Neyse artık yeni aküde önerilerini dinleyeceğim. Teşekkürler.

Maslak
13 Haziran 2017, 08:58
selamün aleyküm 2 günlük nc 750 kullanıcısıyım ve sele konforu hariç genel anlamda motoru beğendim , Sele konforunu arttırmak için ne yaptığınızı yada neler yapılabileceğini öğrenmek istiyorum bu konuda benim gibi sorun yaşayanlar yada fikri olan var ise yardımcı olmalarını rica ediyorum . Kazasız belasız sürüşler

chopperrider
13 Haziran 2017, 19:49
Arkadaşlar,
X serisi S'e göre daha mı hareketli piyasaya sahip?
Yeni kasa S alınsa ikinci el, satış zor mu olur?
Ara Dönem motoru olarak en aklıma yatan model nc750 oldu ama bütçeyi toparlar toparlamaz elden çıkarmam lazım.
Dct olmayan nc750s Liste Fiyatı 30.600 az km bi 2016 falan kaça denk getirmek lazım sizce?

gpac
16 Haziran 2017, 22:13
selamlar.
2013 model 700x ile aranızdayım.
motor çalışırken böyle biçerdöver gibi mi diyim, çim biçme makinası gibi mi diyim tık tık tık ses çıkarıyor.
motoru alırken yetkili servise gösterdim, bir sorun yok olur o ses dediler.
ama ben bu sese alışık olmadığım için garip geliyor.
25bin km de NC700x için bu ses normal mi, bir de kullanıcılarına sorayım ?

Albion
16 Haziran 2017, 22:26
En iyisi bir şarj aleti alıp kışın yatan aküleri ayda bir şarja bağlamak. 30 tl lik bir cihaz hayli iş görür.

30 tl lik sarj cihazı olarak bi tavsiyeniz var mıdır? Teşekkürler

smtknc
17 Haziran 2017, 00:34
Arkadaslar selam,

Fren ile ilgili bir sorun yasadigimi dusunuyorum. On fren maneti cok yumusak geliyor. Aslinda cok sakin kullandigim icin su ana kadar durmak ile ilgili bir sorun yasamadim fakat soyle bir sey var maneti cok zorlamadan sıktıgım zaman gidona kadar rahatlikla degiyor. Daha sert olmasi gerekmez mi diye dusunurken gecen bir NC ile otoparkta karsilastim ve onun on frenini zorlasam bile manet gidon ile manet arasina en fazla 1 parmak girecek kadar kapandigini gordum.

Bendeki sorun ne olabilir? Motor 2016 sifir alindi suan 8000 km de ve balatalarin durumu iyi. Fren tesisatinda hava olabilir diye dusunerek 6000 bakiminda servise gosterdim sorun yok dediler. Hidrolik sivisinin seviyesi de normal gozukuyor. Ben mi kuruntu yapiyorum. Siz maneti sıktığınız zaman gidona degecek kadar sıkılıyor mu?

Ayrica cozum olarak ne onerirsiniz?

pea
17 Haziran 2017, 00:41
Nc700s ile cb500f arasında kaldım.
Nc aslında bana çok uygun ancak gücü konusunda bir belirsizlik var. Bazı kaynaklar 50 beygir diyor, bazısı 47, bazısı 48.
Bu motorun gücü nedir? A2 ehliyetle kullanabilir miyiz?


@smtknc
Nc sahibi değilim ama yorum yapayım.
Manet çok esniyorsa ya balata bitiktir ya da hava vardır. Servisler fren havası almakla uğraşmayı sevmez.
İsterseniz kendiniz deneyin. Basit bir işlem ve internette bolca videosu var.

mehmetenis
17 Haziran 2017, 07:23
Nc700s ile cb500f arasında kaldım.
Nc aslında bana çok uygun ancak gücü konusunda bir belirsizlik var. Bazı kaynaklar 50 beygir diyor, bazısı 47, bazısı 48.
Bu motorun gücü nedir? A2 ehliyetle kullanabilir miyiz?


@smtknc
Nc sahibi değilim ama yorum yapayım.
Manet çok esniyorsa ya balata bitiktir ya da hava vardır. Servisler fren havası almakla uğraşmayı sevmez.
İsterseniz kendiniz deneyin. Basit bir işlem ve internette bolca videosu var.

Nc700 veya 750 x/s i eski tip A2 ehliyette ve yeni tip A ehliyetle kullanabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:21 ----------


Arkadaslar selam,

Fren ile ilgili bir sorun yasadigimi dusunuyorum. On fren maneti cok yumusak geliyor. Aslinda cok sakin kullandigim icin su ana kadar durmak ile ilgili bir sorun yasamadim fakat soyle bir sey var maneti cok zorlamadan sıktıgım zaman gidona kadar rahatlikla degiyor. Daha sert olmasi gerekmez mi diye dusunurken gecen bir NC ile otoparkta karsilastim ve onun on frenini zorlasam bile manet gidon ile manet arasina en fazla 1 parmak girecek kadar kapandigini gordum.

Bendeki sorun ne olabilir? Motor 2016 sifir alindi suan 8000 km de ve balatalarin durumu iyi. Fren tesisatinda hava olabilir diye dusunerek 6000 bakiminda servise gosterdim sorun yok dediler. Hidrolik sivisinin seviyesi de normal gozukuyor. Ben mi kuruntu yapiyorum. Siz maneti sıktığınız zaman gidona degecek kadar sıkılıyor mu?

Ayrica cozum olarak ne onerirsiniz?

Fren yağında hava var,başka bir servise gidin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------


selamün aleyküm 2 günlük nc 750 kullanıcısıyım ve sele konforu hariç genel anlamda motoru beğendim , Sele konforunu arttırmak için ne yaptığınızı yada neler yapılabileceğini öğrenmek istiyorum bu konuda benim gibi sorun yaşayanlar yada fikri olan var ise yardımcı olmalarını rica ediyorum . Kazasız belasız sürüşler

Sele konforu için yumuşatma yapabilirsiniz,
Veya file kaplama yaptırabilirsiniz,bunların haricinde airhawk gibi uygulamalar olabilir.
Sele yumuşatma ve file kaplama gibi işlemleri motosay şirinevlerde yaptırabilirsiniz.

Kartal56
17 Haziran 2017, 22:23
Selamlar,File kaplamanın faydası nedir ? Terlemeyi önlemek içim mi yoksa başka bir işlevi mi var.

gpac
17 Haziran 2017, 23:31
ayna uzatma aparatı kullanan var mı, nereden temin edilebilir?

fatih kayalı
18 Haziran 2017, 21:31
Selam arkadaşlar. Motorumu ev almak için satıyorum. Almak isteyenler sahibinden üzerinden ulaşabilirler. kolay gelsin.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-emekliden-tertemiz-full-aksesuarli-448960663/detay/

chopperrider
18 Haziran 2017, 22:00
Konunun hareketlendiğini gördüm ve tekrar sormak istedim. Bilgi veren olursa sevinirim :

Arkadaşlar,
X serisi S'e göre daha mı hareketli piyasaya sahip?
Yeni kasa S alınsa ikinci el, satış zor mu olur?
Ara Dönem motoru olarak en aklıma yatan model nc750 oldu ama bütçeyi toparlar toparlamaz elden çıkarmam lazım.
Dct olmayan nc750s Liste Fiyatı 30.600 az km bi 2016 falan kaça denk getirmek lazım sizce?

goodkat
19 Haziran 2017, 11:43
gecen cuma 2016 model manuel nc750x ile aranıza katıldım. motor 14binde ve rengi mat siyah

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

bence X piyasası kesinlikle S den daha hareketli. sııfr S alırsanız üzmez ama bence ara dönem motoru diyorsanız sıfır almanıza gerek yok. kaldıki sıfır alınca deger kaybınız ikinci ele gore daha fazla oluyor.

ben 2016 14binde 750xi 28bine aldım sıfırı 34700. oradan oranla ortalama birsey cıkarabilirsiniz

chopperrider
19 Haziran 2017, 17:15
gecen cuma 2016 model manuel nc750x ile aranıza katıldım. motor 14binde ve rengi mat siyah

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

bence X piyasası kesinlikle S den daha hareketli. sııfr S alırsanız üzmez ama bence ara dönem motoru diyorsanız sıfır almanıza gerek yok. kaldıki sıfır alınca deger kaybınız ikinci ele gore daha fazla oluyor.

ben 2016 14binde 750xi 28bine aldım sıfırı 34700. oradan oranla ortalama birsey cıkarabilirsiniz

Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın.
Bu ara ciddi ciddi 750s düşünmeye başladım.
Açıkçası fiyatına göre mantıklı geliyor. Mt07 daha genç işi ve kalıp olarak azıcık daha ufak, iri bir adam olduğum için motorun ebatsal büyüklüğü benim için önemli.
Bazıları nc serisi için fazla hantal, hiç heyecan vermiyor falan diyorlar ama acaba 750cc motorda durum biraz daha lehe olarak değişti mi merak ediyorum.
Bir de süspansiyon konforu ne durumdadır ? X daha yüksek olduğu için ve daha touring olduğu için farklı süspansiyon geometrisine sahip olabilir mi ?
Bu arada 2016 model makyajlı 750s satmayı düşünen olursa potansiyel alıcıyım.

Olcay Avşar
19 Haziran 2017, 18:20
30 tl lik sarj cihazı olarak bi tavsiyeniz var mıdır? Teşekkürler

Ataba, 2 yıldır kullanıyorum.

goodkat
20 Haziran 2017, 10:24
Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanın.
Bu ara ciddi ciddi 750s düşünmeye başladım.
Açıkçası fiyatına göre mantıklı geliyor. Mt07 daha genç işi ve kalıp olarak azıcık daha ufak, iri bir adam olduğum için motorun ebatsal büyüklüğü benim için önemli.
Bazıları nc serisi için fazla hantal, hiç heyecan vermiyor falan diyorlar ama acaba 750cc motorda durum biraz daha lehe olarak değişti mi merak ediyorum.
Bir de süspansiyon konforu ne durumdadır ? X daha yüksek olduğu için ve daha touring olduğu için farklı süspansiyon geometrisine sahip olabilir mi ?
Bu arada 2016 model makyajlı 750s satmayı düşünen olursa potansiyel alıcıyım.

tesekkurler :)
nc750 serisi defansif bir motor. 750cc olmasına ragmen sadece 55hp. yani mt07 gibi bir canavar ile kıyaslama dogru olmaz. mt07 hem guc olarak dahafazla hemde arada 50-60kg kadar bir hafiflik soz konusu. sürüş seviyenizi bilmiyorum ama 750x benim ilk motorum. ilk motor olarak mt07 alırmıydım? Asla.

honda standardizasyonu seviyor bence S ile X arasında suspansiyon farkı yoktur. tek fark olsa olsa granaj ve far kısmıdır.

Aydin1966
20 Haziran 2017, 10:43
tesekkurler :)
nc750 serisi defansif bir motor. 750cc olmasına ragmen sadece 55hp. yani mt07 gibi bir canavar ile kıyaslama dogru olmaz. mt07 hem guc olarak dahafazla hemde arada 50-60kg kadar bir hafiflik soz konusu. sürüş seviyenizi bilmiyorum ama 750x benim ilk motorum. ilk motor olarak mt07 alırmıydım? Asla.

honda standardizasyonu seviyor bence S ile X arasında suspansiyon farkı yoktur. tek fark olsa olsa granaj ve far kısmıdır.

ilk motor olarak agırlığı sizi zorladı mı?

chopperrider
20 Haziran 2017, 23:03
tesekkurler :)
nc750 serisi defansif bir motor. 750cc olmasına ragmen sadece 55hp. yani mt07 gibi bir canavar ile kıyaslama dogru olmaz. mt07 hem guc olarak dahafazla hemde arada 50-60kg kadar bir hafiflik soz konusu. sürüş seviyenizi bilmiyorum ama 750x benim ilk motorum. ilk motor olarak mt07 alırmıydım? Asla.

honda standardizasyonu seviyor bence S ile X arasında suspansiyon farkı yoktur. tek fark olsa olsa granaj ve far kısmıdır.

2006 dan beri neredeyse her tür ve hacimde motosiklet kullandım. 50-55 hp bandında bir motor aslında aradığım bişey değil ama maalesef bu sezon bütçe buna elverecek.
O nedenle madem fazla yürümeyecek absli olsun az yaksın biraz da muadillerine göre iri dursun diye nc serisine takıldım.
Bir motor da buldum gibi, yeni kasa az km ve de ekstra Honda arka çanta öm cami koruma demiri falan var. Arka çanta aslında sevmem ama uzun yolda kullanırım.
Orjinal arka çantanın fiyatı ne civardadır?
Bir de buna yan çanta ekleyebilir miyim? Yan çanta demiri arka çanta taşıyıcısından bağımsız mıdır?
Honda bayi 3 şü çanta seti için 4.000 fiyat verdi sırf yan çantalar ayrı satılır değil mi?

Bir de motorun üzerinde ne marka lastik geliyor?

Kızıl pars
21 Haziran 2017, 12:26
Orjinal arka çantanın fiyatı ne civardadır?
Bir de buna yan çanta ekleyebilir miyim? Yan çanta demiri arka çanta taşıyıcısından bağımsız mıdır?
Honda bayi 3 şü çanta seti için 4.000 fiyat verdi sırf yan çantalar ayrı satılır değil mi?

Bir de motorun üzerinde ne marka lastik geliyor?

Sanırım tek arka çanta 1500 - 1800 gibi birşeydi.

Yan çanta orjinal Honda olursa kendine özel bir bağlantı şekli var,
çantaları çıkarınca sadece askı gibi bir parça kalıyor.
Dolayısı ile arka çantadan bağımsız ve aslında bir çanta demiri değil, çanta askısı demek daha doğru.
Bence şık ama almadım, kullanmadım.

Arka ve yan çantaları ayrı ayrı da satıyorlar ama sağ ile sol ayrı oluyor mu o kadar bilmiiyorum.
Bir de ayrı ayrı olunca daha pahalı oluyor.

benim 2016 modelde BridgeStone Battle Wings gelmişti, bazılarında da Dunlop oluyor sanırım.

goodkat
21 Haziran 2017, 13:32
ilk motor olarak agırlığı sizi zorladı mı?

hayır hic zorlamadı ama ben 1.80 boyunda 90 kiloda atletik yapılıyım. herkese gore farklı gelebilir bu.


2006 dan beri neredeyse her tür ve hacimde motosiklet kullandım. 50-55 hp bandında bir motor aslında aradığım bişey değil ama maalesef bu sezon bütçe buna elverecek.
O nedenle madem fazla yürümeyecek absli olsun az yaksın biraz da muadillerine göre iri dursun diye nc serisine takıldım.
Bir motor da buldum gibi, yeni kasa az km ve de ekstra Honda arka çanta öm cami koruma demiri falan var. Arka çanta aslında sevmem ama uzun yolda kullanırım.
Orjinal arka çantanın fiyatı ne civardadır?
Bir de buna yan çanta ekleyebilir miyim? Yan çanta demiri arka çanta taşıyıcısından bağımsız mıdır?
Honda bayi 3 şü çanta seti için 4.000 fiyat verdi sırf yan çantalar ayrı satılır değil mi?

Bir de motorun üzerinde ne marka lastik geliyor?
motoru allah gonlunuze gore versin. nc benim su an her istegimi karsılıyor.
bildigim kadarıyla 2016 oncesinde dunlop 2016 sonrasında michelin pilot ile geliyor motorlar. dunlopların son derece kotu oldugunu okudum ama tecrube etmedim.
arka cantanın marka modelini biliyormusunuz ? eger aliminyum ve kup gorunumlu olanlardan ise (gibi trekker outback gibi) ben ilgilenebilirim.
yan cantaları takmak icin motorun yanına metal cerceve takmak gerekiyor. orhinallerinde gerekmiyor sanırım.

Aydin1966
21 Haziran 2017, 14:14
hayır hic zorlamadı ama ben 1.80 boyunda 90 kiloda atletik yapılıyım. herkese gore farklı gelebilir bu.

Tesekkurler. Ben de 1.77m boyunda 90 kilo göbekliyim...:)))

chopperrider
21 Haziran 2017, 18:53
Motorun kaporasını verdim kısmetse cuma günü gidip alıp ankaraya getireceğim. Bakalım nasıl bir his verecek inşallah memnun eder. 2016 model yeni kasa, arka çanta Hondanın kendi çantası, kübik değil. Artık kısmetse cuma günü fotoğraf paylaşır bu başlığı da hareketlendiririm :)

fatih kayalı
22 Haziran 2017, 09:28
[/COLOR]
ayna uzatma aparatı kullanan var mı, nereden temin edilebilir?

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-universal-ayna-uzatma-aparati-247531209/detay/

Buradan alabilirsiniz.

Carbondioxid
22 Haziran 2017, 09:32
Motorun kaporasını verdim kısmetse cuma günü gidip alıp ankaraya getireceğim. Bakalım nasıl bir his verecek inşallah memnun eder. 2016 model yeni kasa, arka çanta Hondanın kendi çantası, kübik değil. Artık kısmetse cuma günü fotoğraf paylaşır bu başlığı da hareketlendiririm :)

Şimdiden kazasız belasız , güle güle kullanın , bilhassa düşük devirlerde tork lokomotifleri kullandığınız için ,devirler/vitesler/tork durum mukayeseleri merak ediyorum.

chopperrider
22 Haziran 2017, 09:52
Şimdiden kazasız belasız , güle güle kullanın , bilhassa düşük devirlerde tork lokomotifleri kullandığınız için ,devirler/vitesler/tork durum mukayeseleri merak ediyorum.

Teşekkür ederim, vallahi ben de çok merak ediyorum. Hiç test etme fırsatım olmadan sadece internet araştırması ile alıyorum bu motoru. Bu güç bandında sayılabilecek Suzuki GS500 kullanmıştım 2008 yılında. Tabi arada çok teknolojik fark var ama o da 48hp civarında güç üreten çift silindir bloğa sahipti. O zamanlar çin mallarından yeni geçtiğim için bu nasıl bir güç nasıl bir gidiş diye deli olmuştum :)
NC'nin tabi daha torklu daha pürüzsüz çalışacağından eminim. Valkyrie'den sonra tork biraz yetmeyebilir :) (O namussuz da 167Nm torq vardı) ama 3.000 Km'dir 250cc Vespa kullanıyor olduğum için yine de tatmin edecektir beni :)
Edindiğim izlenim uyarınca NC serisi kimsenin hayallerini süsleyen bir motor değil, ama işlevsel bir alet. Benim için de ara dönemde düşük yakıt tüketimi sunsun, artçıya orta seviye konfor versin, zırt pırt vites değişimi istemeyecek tork sağlasın yeter.
Bakalım artık yarın göreceğiz inşallah.

goodkat
22 Haziran 2017, 13:25
Tur camı için önerileriniz varmıdır ?

mucaliskan
23 Haziran 2017, 10:43
Herkeze Merhaba,

Çok severek kullandığım motorumu satmakla satmamak arasında gidip geliyorum. satma nedenin mt 09 tracer alma dürtüsü. Patronumun full ekipmanlı motorunu almayı düşünüyorum. zaman sorunu yok istediğin zaman alabilirsin diyor :)

sahibindende araştırdığım zaman herkez çok farklı fiyatlar yazmış. Sizce aşağıda özelliklerini yazacağım motorumun ederi nedir :)

2015 model,
Bayramda yunan makedonya dönüşü 26.000 km civarında olacak.
3lü orjinal çanta
devil egsoz
orjinal tur camı
radyatör koruma
koruma demiri

yatması düşmesi sürtmesi hiç bir sıkıntısı yok allaha şükür.

Sizce kaça verelimde tracerı alalım :)

loremipsum
23 Haziran 2017, 11:29
2017 model NC750S DCT motorumu satıyorum. İlgilenen olursa özel mesajla ulaşabilir.

Aydin1966
23 Haziran 2017, 11:55
2017 model NC750S DCT motorumu satıyorum. İlgilenen olursa özel mesajla ulaşabilir.
2017 model niye satıyorsunuz merak ettim..

loremipsum
23 Haziran 2017, 13:04
Alışamadım motora. Ten uyuşmazlığı :) Yoksa motor 10 numara kullanacak kişiye.

smtknc
23 Haziran 2017, 13:38
Tur camı için önerileriniz varmıdır ?

2016 X kullanıcısıyım. Boyum 1.83 Zeus Cam kullanıyorum. Kaskın tam üstündeki havalandırmalara rüzgar geliyor. Ekstra bir deflektör takma ihtiyacım olmuyor. Tavsiye edebilirim.

chopperrider
24 Haziran 2017, 15:30
Evet dün motoru antepten aldım, aksaraya kadar sürdüm.
Şimdi de ankaraya devam ediyorum yoldayım.
Makine bu. Honda topcase, koruma demiri ve zeus galiba ön cam vardı aldığımda.

https://i.hizliresim.com/9d2qJr.jpg (https://hizliresim.com/9d2qJr)

Aksarayda ön cami söküp orjinal küçük cami taktik. Tur cami bana iyi gelmedi ç. Boy 1.82
Rüzgarı direk omuzlarıma ve kaskın yüz bölgesine veriyor, uğultu türbülans o biçim.
Şimdi ankaraya orjinal camla sürüyorum daha iyi his verdi. Ya daha uzun bir cam olacak ya hiç takmam.
Bu arada motor müthiş hoşuma gitti, fiyatına göre çok makul bir seçenek. Gidişi tatminkar şehir içinde kıvrak ve hafif bisiklet gibi. Otobanda 150 üstünde yan rüzgar alıyor ama gayet stabil. Orta siklet bir motor olarak uzun yolu rahat ve keyifli.
Ve yakıt tüketimi en büyük artısı hakkaten. Dün Max süratle seyrettim hep 160 ve üstü gittim yaktığı 5.3 litre. Şimdi daha kontrollü gidiyorum 4.2 lere indi. Bedavaya yol yapıyoruz :)

AHZ
25 Haziran 2017, 01:38
Evet dün motoru antepten aldım, aksaraya kadar sürdüm.
Şimdi de ankaraya devam ediyorum yoldayım.
Makine bu. Honda topcase, koruma demiri ve zeus galiba ön cam vardı aldığımda.

https://i.hizliresim.com/9d2qJr.jpg (https://hizliresim.com/9d2qJr)

Aksarayda ön cami söküp orjinal küçük cami taktik. Tur cami bana iyi gelmedi ç. Boy 1.82
Rüzgarı direk omuzlarıma ve kaskın yüz bölgesine veriyor, uğultu türbülans o biçim.
Şimdi ankaraya orjinal camla sürüyorum daha iyi his verdi. Ya daha uzun bir cam olacak ya hiç takmam.
Bu arada motor müthiş hoşuma gitti, fiyatına göre çok makul bir seçenek. Gidişi tatminkar şehir içinde kıvrak ve hafif bisiklet gibi. Otobanda 150 üstünde yan rüzgar alıyor ama gayet stabil. Orta siklet bir motor olarak uzun yolu rahat ve keyifli.
Ve yakıt tüketimi en büyük artısı hakkaten. Dün Max süratle seyrettim hep 160 ve üstü gittim yaktığı 5.3 litre. Şimdi daha kontrollü gidiyorum 4.2 lere indi. Bedavaya yol yapıyoruz :)

Hayırlı olsun. Sorması ayıp ne kadara aldınız?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------

Egsoz orjinal mi? Yeni kasalarda soba borusu yok mu?

chopperrider
25 Haziran 2017, 11:17
:)) evet yeni kasada egzos değişti zaten sırf o Soba borusu yüzünden 2016 altına bakamadım.
26 ya mâl ettim motoru.

AHZ
25 Haziran 2017, 12:01
:)) evet yeni kasada egzos değişti zaten sırf o Soba borusu yüzünden 2016 altına bakamadım.
26 ya mâl ettim motoru.

Egsoz güzel olmuş. Tekrardan hayırlı olsun.

Cümleten iyi bayramlar.

mehmetenis
25 Haziran 2017, 13:29
Evet dün motoru antepten aldım, aksaraya kadar sürdüm.
Şimdi de ankaraya devam ediyorum yoldayım.
Makine bu. Honda topcase, koruma demiri ve zeus galiba ön cam vardı aldığımda.

https://i.hizliresim.com/9d2qJr.jpg (https://hizliresim.com/9d2qJr)

Aksarayda ön cami söküp orjinal küçük cami taktik. Tur cami bana iyi gelmedi ç. Boy 1.82
Rüzgarı direk omuzlarıma ve kaskın yüz bölgesine veriyor, uğultu türbülans o biçim.
Şimdi ankaraya orjinal camla sürüyorum daha iyi his verdi. Ya daha uzun bir cam olacak ya hiç takmam.
Bu arada motor müthiş hoşuma gitti, fiyatına göre çok makul bir seçenek. Gidişi tatminkar şehir içinde kıvrak ve hafif bisiklet gibi. Otobanda 150 üstünde yan rüzgar alıyor ama gayet stabil. Orta siklet bir motor olarak uzun yolu rahat ve keyifli.
Ve yakıt tüketimi en büyük artısı hakkaten. Dün Max süratle seyrettim hep 160 ve üstü gittim yaktığı 5.3 litre. Şimdi daha kontrollü gidiyorum 4.2 lere indi. Bedavaya yol yapıyoruz :)
Hadi bakalım hayırlı olsun,

Bu arada soba borusu diye benzettiğiniz egzoz 2015 ve daha evvelki modellerde kullanılıyor ama bu modelleri de kullanan bir çok arkadaşımız var,Bu tip bir benzetmenin olduğu yorumu doğru bulmuyorum,
Şimdi ben desem ki mt7 çakması nc750 s desem hoş olur mu? Olmaz...

chopperrider
25 Haziran 2017, 13:53
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Egzos benzetmesine de takılmamak lazım zira böyle bir benzetmeden ancak Hondanın tasarımında görevli mühendisler alınabilir :)
Sonuçta biz üretmedik bu makineleri, sadece kullanıyoruz. İyi tarafları gibi kötü taraflarını da açıkça konuşup tartışabiliriz.

Mesela yeri gelmişken belirteyim. Frenler pek de hoşuma gitmedi yeterince keskin bir duruş hissi vermedi. Tek Disk olması mıdır buna etken bilemiyorum.
Bir de gösterge panelini küçük buldum. Hız ve rpm okunaklı ama tripmetre ve yakıt tüketimi verileri fontu küçük, eğilip bakmam gerekiyor, bir de ısı göstergesi olmaması eksiklik.

mehmetenis
25 Haziran 2017, 22:08
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Egzos benzetmesine de takılmamak lazım zira böyle bir benzetmeden ancak Hondanın tasarımında görevli mühendisler alınabilir :)
Sonuçta biz üretmedik bu makineleri, sadece kullanıyoruz. İyi tarafları gibi kötü taraflarını da açıkça konuşup tartışabiliriz.

Mesela yeri gelmişken belirteyim. Frenler pek de hoşuma gitmedi yeterince keskin bir duruş hissi vermedi. Tek Disk olması mıdır buna etken bilemiyorum.
Bir de gösterge panelini küçük buldum. Hız ve rpm okunaklı ama tripmetre ve yakıt tüketimi verileri fontu küçük, eğilip bakmam gerekiyor, bir de ısı göstergesi olmaması eksiklik.

100 Bg e kadar önde tek disk yeterlidir,Ama bizim motorlarda arka frenleri çok çabuk abs devreye girmesi büyük bir eksiklik tabi burada lastiğinde önemi büyük.
Gösterge paneline yolda seyir halindeyken bakmak zaten büyük hata,motorun sesi size hangi viteste veya devirde olduğunuzu söyler zaten.Buna zamanla alışırsınız,

Bu motorlarda hararet göstergesi yok ama bugüne kadar hararetten kimsenin şikayet ettiğini duymadım.Zaten yeterli ısıya ulaştığında fan otomatik açılıyor

chopperrider
25 Haziran 2017, 22:38
Isı göstergesi derken eksik ifade etmişim. Dış sıcaklık göstergesi demek istemiştim. Çok önemli değil tabi ama o kadar dolu bir gösterge panelinde olsa iyiydi.
Motorun üstünde Bridgestone battlax lastik var. Daha önce kullanmadığım bir lastik. Nasıl sizce bu lastik? Daha 2.500 km de lastiği değiştirmek lüzumsuz olabilir ama bu ebatlarda şöyle zamk gibi yol tutan bir lastik varsa değerlendirebilirim.

Olcay Avşar
26 Haziran 2017, 15:25
Isı göstergesi derken eksik ifade etmişim. Dış sıcaklık göstergesi demek istemiştim. Çok önemli değil tabi ama o kadar dolu bir gösterge panelinde olsa iyiydi.
Motorun üstünde Bridgestone battlax lastik var. Daha önce kullanmadığım bir lastik. Nasıl sizce bu lastik? Daha 2.500 km de lastiği değiştirmek lüzumsuz olabilir ama bu ebatlarda şöyle zamk gibi yol tutan bir lastik varsa değerlendirebilirim.

Yaz bitene kadar kullan bence, havalar soğumadan daha yumuşak bir lastik alırsın. Hayırlı olsun

iskenderunlu
26 Haziran 2017, 19:28
arkadaşlar selam. 2014xmax kullanıcısıyım. nc ailesine transfer düşünüyorum. x ve s model kullanıcı deneyimi olan arkadaşlardan yorum alabilir miyim? internetten nitelikli bilgiye ulaşamadım. 5bin tl gibi fiyat farkı sadece görselliğe ödemek istemiyorum. özellikle x modeldeki grenajlar gerçekten rüzgarı önlüyormu? teşekkürler