Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
zenon
20 Kasım 2012, 11:23
cb500x gelince nc700 memelekete gelmeyi bırakırlar mı sonucta nc700 geldi diye transalpi getirmeyi birakti adamlar :(
canekin
20 Kasım 2012, 11:45
Motor bekleyen varsa anes'de 4 ya da 5 tane gri bir tane de kırmızı vardı. Ama pek satmaya niyetleri yok gibi, kendileri binecek herhalde. Otosever'de de geçen cumartesi sordum peşin anahtar teslim 20.100 TL'ye bırakıyordu son kırmızıyı.
En son D&B dede bir tane kırmızı vardı, arayanların bilgisine.
---------- Post added at 09:45 ---------- Previous post was at 09:43 ----------
Şu sondan 3. resimde görülen şekilde viraja girmeyi öğrenmem lazım. Çok sexy :joker:
Bir türlü cesaret edemiyorum :silent: Bilen varsa kaynak paylaşabilir mi?
ART MOTO AKADEMİ + OMM de 1 sene kadar çeşitli eğitimleri tamamla S i dönersin öyle. ama gereksiz risk olduğunu belirtelim gene :)
Merhaba, video 5. Dakikadan sonra çok hoş:)) http://www.youtube.com/watch?v=i2oRqVEaayM&feature=watch-vrec
Motora övdü mü yoksa sövdü mü anlamadım ama güzel video. :mrgreen:
seigen
20 Kasım 2012, 12:23
Şu sondan 3. resimde görülen şekilde viraja girmeyi öğrenmem lazım. Çok sexy :joker:
Bir türlü cesaret edemiyorum :silent: Bilen varsa kaynak paylaşabilir mi?
Supermoto tekniği işte :P, arka frenle arka tekerleği kaydırarak motoru viraj çıkışına doğru yöneltiyorlar. Böylece daha erken gaz açıp daha hızlı virajdan çıkılabiliyor. Motogp'de Rossi de yapıyor :). Ama OMM veya Art moto akademi'den öğrenebileceğini sanmıyorum, offroad eğitimi veren kurumlardan eğitim alınabilir.
Yusuf Ziya
20 Kasım 2012, 13:00
Merhaba, video 5. Dakikadan sonra çok hoş:)) http://www.youtube.com/watch?v=i2oRqVEaayM&feature=watch-vrec
Çok hoştu,
paylaşım için sağol,
Bu motora daha da ısındım.:cat:
vakvak
20 Kasım 2012, 14:26
her motor o yapılanları yapar.Hep diyorum ama kimse beni dinlemiyor.Marifet üstündeki binicide.Sizeen kral ktm verseler yüzde 1 ini yapamazsınız o adamların yaptıgını.O yüzden motor alma kriteriniz bu olmamalı.
cemsht
20 Kasım 2012, 14:44
bu video dan şunu anladım, her işi yapabilen ama hiç birisini en iyi yapamayan bir motor.ki zaten ss ile yarışabilmesini kimse beklemez ondan :) ya da bir supermoto ile, ki cross u da arazide bmw r 1200 ktm 990 bile geçemez.
vakvak
20 Kasım 2012, 15:00
zaten bu bir motosiklet her işi yapan bir motor.Bir standart.Ben standart motor seviyorum ama şaft istiyorum o kadar kmden sonra zincir çok yoruyor.
Reşit
20 Kasım 2012, 15:41
En son D&B dede bir tane kırmızı vardı, arayanların bilgisine.
---------- Post added at 09:45 ---------- Previous post was at 09:43 ----------
ART MOTO AKADEMİ + OMM de 1 sene kadar çeşitli eğitimleri tamamla S i dönersin öyle. ama gereksiz risk olduğunu belirtelim gene :)
Para saçıyoruz ya Can :P
Supermoto tekniği işte :P, arka frenle arka tekerleği kaydırarak motoru viraj çıkışına doğru yöneltiyorlar. Böylece daha erken gaz açıp daha hızlı virajdan çıkılabiliyor. Motogp'de Rossi de yapıyor :). Ama OMM veya Art moto akademi'den öğrenebileceğini sanmıyorum, offroad eğitimi veren kurumlardan eğitim alınabilir.
Supermoto tekniği olduğunu biliyoruz da hacım. Arkayı kaydır yatır kalk dersen olmaz:mrgreen:Toprak'da aynı şekilde dönüyor. Ben en iyisi bu sevdadan vazgeçeyim. :pale:
casillas00
20 Kasım 2012, 18:31
OMM'de SM tekniğini bana caddede kullanma dediler viraj çalışırkende yaptırmadılar.Bir SM olup üstüne birde kaydırmalı debriyajla dadından yinmez :)
canekin
20 Kasım 2012, 19:48
Para saçıyoruz ya Can :P
5 ayda 15000 km yapıyon ama :)
Motora övdü mü yoksa sövdü mü anlamadım ama güzel video. :mrgreen:
Ne sövüyor ne de övüyor.
polyvalente : çok yönlü bir motor ama tam bir motor değil diyor. ne o ne bu hepsinden biraz diyor ama yinede beğeniyor sonunda.( videonun kısa öz çevirisi, bir daha tam izlersem daha net çeviririm) hea bide sonda önü açacam diye arkayı açıyor :P
(aşağısı benim yorumum)
ama ne SM gibi teker yapacak ne racing le kapışacak nede cross gibi arazi yapacak. asflatta süzüleceksin, A noktasından B noktasına "yeterli" güç, "makul" tüketim, "yeterli" konfor ve sürüş keyfiyle gitmeni sağlıyor.
casillas00
20 Kasım 2012, 19:52
5 ayda 15000 km yapıyon ama :)
heh hadi Reşit buna cevap ver :)
twili
20 Kasım 2012, 19:54
Best All Rounder NC700X (2012'nin en iyi genel amaçlı motosikleti)
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/September/sep1912-mcn-awards-2012/
Reşit
20 Kasım 2012, 20:33
OMM'de SM tekniğini bana caddede kullanma dediler viraj çalışırkende yaptırmadılar.Bir SM olup üstüne birde kaydırmalı debriyajla dadından yinmez :)
Kenan'ın pistine gideceğim yakın zamanda. Orada bu tekniği kullanıp ego patlaması yaşamak istiyorum. O zaman OMM'ye gidip SM dönüş tekniğini öğreniyorum. Hadi hayırlısı :cherry:
5 ayda 15000 km yapıyon ama :)
Motor az yakıyor baba, benden iyi biliyorsun :P :flower:
heh hadi Reşit buna cevap ver :)
Ateist değilim ben, nasıl açıklayayım :pl: :bestmt:
Mengu16
20 Kasım 2012, 20:36
Bence o arka kaydırma bireysel tecrübe ile olur ama direk 700cc motorda onu denerseniz asfaltı öpebilirsiniz yani önce bi 200'lük gilera scooterla falan denemek lazım onu arkayı kaydırıp yanlayıp döndükten sonra arka freni bırakırken tam gaz vermeli yoksa teker birden asfaltı kapıp motoru devirebilir.
casillas00
20 Kasım 2012, 20:53
Bence o arka kaydırma bireysel tecrübe ile olur ama direk 700cc motorda onu denerseniz asfaltı öpebilirsiniz yani önce bi 200'lük gilera scooterla falan denemek lazım onu arkayı kaydırıp yanlayıp döndükten sonra arka freni bırakırken tam gaz vermeli yoksa teker birden asfaltı kapıp motoru devirebilir.
Öyle olmaz Frenle arka lastiği kitleyip sonra gazı açarsan motor ya seni üstünden fırlatır yada altından çıkar.Böyle viraja girmek istiyorsan motor yüksek devirde iken 2 vites birden düşmek lastik hafif kitlenir gibi olur gazı kapatırsan kitler kayar viraj çizgin bozulur düşersin gazı açarak arka lastiğin kitlenmesini önlemek lazım kısacası düz yolda nasıl yanlarak gidiyorsun bunu virajda yapıcaksın.Supermoto'lar için kaydırmalı debriyaj kiti satılıyor onlar bu kitlenmeyi önlediği için daha risksiz oluyor.
Ama Türkiye asfaltıda caddede harbi sakat iş çoğu kez lastik birden tutup fırlattı tutmadı dahada kaydı etti hiç birinde düşmedim ama yusufu hissettim baya :)
Kenan'ın pistine gideceğim yakın zamanda. Orada bu tekniği kullanıp ego patlaması yaşamak istiyorum. O zaman OMM'ye gidip SM dönüş tekniğini öğreniyorum. Hadi hayırlısı :cherry:
Motor az yakıyor baba, benden iyi biliyorsun :P :flower:
Ateist değilim ben, nasıl açıklayayım :pl: :bestmt:
Ben yanlamam teker yapamam felan diyordun lastiklerimi bitirmem diyordun ne oldu vazgeçtin sanırım :) Bunu yaparken o lastikler ne olcak :)
Benim 5 ayda M3'leri bitirdiğim gibi sende bitirme :)
Reşit
20 Kasım 2012, 21:08
Öyle olmaz Frenle arka lastiği kitleyip sonra gazı açarsan motor ya seni üstünden fırlatır yada altından çıkar.Böyle viraja girmek istiyorsan motor yüksek devirde iken 2 vites birden düşmek lastik hafif kitlenir gibi olur gazı kapatırsan kitler kayar viraj çizgin bozulur düşersin gazı açarak arka lastiğin kitlenmesini önlemek lazım kısacası düz yolda nasıl yanlarak gidiyorsun bunu virajda yapıcaksın.Supermoto'lar için kaydırmalı debriyaj kiti satılıyor onlar bu kitlenmeyi önlediği için daha risksiz oluyor.
Ama Türkiye asfaltıda caddede harbi sakat iş çoğu kez lastik birden tutup fırlattı tutmadı dahada kaydı etti hiç birinde düşmedim ama yusufu hissettim baya :)
Ben yanlamam teker yapamam felan diyordun lastiklerimi bitirmem diyordun ne oldu vazgeçtin sanırım :) Bunu yaparken o lastikler ne olcak :)
Benim 5 ayda M3'leri bitirdiğim gibi sende bitirme :)
Ben zaten yampiri yampiri gidiyorum :cherry: Teker yapma konusundaki fikrim hala aynı. Ama bu olayı yapmak istiyorum. Bu arada z8 güzel lastik. Ortası sert yanlara doğru hamuru yumuşuyor. Hemen bitmez dolayısıyla. Zaten 10.000 oldu abi değişim zamanı geliyor. Bu lastiklerle öğreneyim daha güzel olur :thumleft:
maxi97
20 Kasım 2012, 21:24
Kaliteli bir Lastik takım fiyatı ve ömrü nasıl? Senede onbeş bini ybr üstünde yapıyorum. Nc alırsam 25000 de olur. Senede 2 bakım ve bir takım lastik masrafım olur sanırım.
Reşit
20 Kasım 2012, 22:12
Kaliteli bir Lastik takım fiyatı ve ömrü nasıl? Senede onbeş bini ybr üstünde yapıyorum. Nc alırsam 25000 de olur. Senede 2 bakım ve bir takım lastik masrafım olur sanırım.
Lastik ömrü kullanıcıya bağlı. Ben cbf 150 de pilot lastiği 20 bin kullandım, ömrünü tamamlamamıştı. Ama NC de 10000 oldu z8 var, bitmek üzere lastik. 2000'de de bitirebilirsin 20000 de de. Önemli olan tarihini kaçırmamak. Hiç kullanmadığın lastik 3 yıl durursa geçmiş olsun, çöpe at gitsin. Çünkü artık hamuru taş olmuştur.
maxi97
21 Kasım 2012, 21:28
Lastik ömrü kullanıcıya bağlı. Ben cbf 150 de pilot lastiği 20 bin kullandım, ömrünü tamamlamamıştı. Ama NC de 10000 oldu z8 var, bitmek üzere lastik. 2000'de de bitirebilirsin 20000 de de. Önemli olan tarihini kaçırmamak. Hiç kullanmadığın lastik 3 yıl durursa geçmiş olsun, çöpe at gitsin. Çünkü artık hamuru taş olmuştur.
Sakin kyllaniciyim. Bayağı gider o zaman..
Er6 dan bile iyi bu motosiklet.
Mytap
21 Kasım 2012, 22:12
Çok komik olacak belki ama , nc serisini almaya kalksak indirim yapabilecek veya yapan bir bayii var mıdır ?
Reşit
21 Kasım 2012, 22:23
Çok komik olacak belki ama , nc serisini almaya kalksak indirim yapabilecek veya yapan bir bayii var mıdır ?
Hepsi aynı indirimi yapıyor. Eğer biri diğerinden fazla yaparsa Honda TR ye şikayet ediyorlar birbirlerini. Çok çok çirkeflik yapılırsa 100-200 daha inerler. Şu anda NC S i 18.500 e anahtar teslim alırsın keş paraya :cat:
canekin
22 Kasım 2012, 12:50
Lastik ömrü kullanıcıya bağlı. Ben cbf 150 de pilot lastiği 20 bin kullandım, ömrünü tamamlamamıştı. Ama NC de 10000 oldu z8 var, bitmek üzere lastik. 2000'de de bitirebilirsin 20000 de de. Önemli olan tarihini kaçırmamak. Hiç kullanmadığın lastik 3 yıl durursa geçmiş olsun, çöpe at gitsin. Çünkü artık hamuru taş olmuştur.
sen yakında debriyajida bitirirsin bu gidişle :)
blamir
22 Kasım 2012, 12:54
Evet Honda'da indirim olabiliyor nakit verirseniz. Yamaha ve Kawada öyle bir şey yok. Tek kuruş inmiyo adamlar.
Reşit
22 Kasım 2012, 16:06
sen yakında debriyajida bitirirsin bu gidişle :)
Debriyaj ilk günkü ayarında. Hiç bir kaçırma, yakalama vs yok maşallah. 50000'den önce değiştirmem gibi geliyor :joker:
casillas00
24 Kasım 2012, 02:12
ön ve arkadan çok çamur atıyormuş nc'ler bende karda bile motor üstünde olan gillerden olarak daha almadan ek parçalar araştırmasına girdim.Kendi kendime triplere giriyorum te Allah'ım :))))
Link http://www.ebay.co.uk/itm/190733847812?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
Reşit
24 Kasım 2012, 02:45
Can aldı bu parçadan
twili
24 Kasım 2012, 03:11
Bende birazdan sipariş giriyorum haftaya gelir umarım. :-)
casillas00
24 Kasım 2012, 04:12
Can aldı bu parçadan
gelmiş mi nasılmış işe yarıyor muymuş :)
Reşit
24 Kasım 2012, 04:18
gelmiş mi nasılmış işe yarıyor muymuş :)
Kendisine soralım, bilmiyorum detaylı bilgiyi
canekin
24 Kasım 2012, 23:45
gelmiş mi nasılmış işe yarıyor muymuş :)
Link e bakmadım ancak tahminen ön çamurluk uzantısından bahsediyorsunuz;
Artık radyatöre hiç pislik yapışmıyor, çamurlugun arkasında kalan en önemli parça radyatör şuan kuru ve temiz kalıyor kesinlikle .
Arka parçayı istiyorum ama çok pahalı geliyor , alınacaklar listesinde aşağıda bu yüzden.
casillas00
24 Kasım 2012, 23:49
Link e bakmadım ancak tahminen ön çamurluk uzantısından bahsediyorsunuz;
Artık radyatöre hiç pislik yapışmıyor, çamurlugun arkasında kalan en önemli parça radyatör şuan kuru ve temiz kalıyor kesinlikle .
Arka parçayı istiyorum ama çok pahalı geliyor , alınacaklar listesinde aşağıda bu yüzden.
Çamurluktan önce ayaklara ve paçalara suyu atmaması :) Arka lastik için olanlar gerçekten fazla pahalı :/
vakvak
24 Kasım 2012, 23:54
valla çok yanlış yoldasınız bir an evel dönün arkadaşlar.Bu motorun en büyük handikapı radyatöre gelen çamur kir değil.Ön tarafta iki tane silindir kapagı var bilmem fart ettinizmi???açı olarak biraz yola baktıgı hatta tam lastiğe baktıgı için bütün taş toprak o kapaga geliyor.ve eğer irice birşey gellirse oraya baya zarar verebilir.silindirin o kısmını koruyabilmek lazım.Bunun için gecemi gündüzüme katım düşünüyorum merak etmeyin bulucam.
casillas00
25 Kasım 2012, 00:00
Saçma motorun oraya taş vb bişey atması imkansız.O lastik taşı tutup yukarı yukarı atmıyo.
Fotodan bakarsanız orda headerslerin üstünde bi koruma mevcut.
http://e1211.hizliresim.com/13/s/g7snz.jpg
vakvak
25 Kasım 2012, 00:07
atmaz olurmu git bir bak esengül hondaya da gör ordaki nc700 ün halini adamın silindir kapagı yamulmuş.Valla ben çözüm bulucam
casillas00
25 Kasım 2012, 00:13
Ya taşla silindir kapağının taşla kırıldığı nerde görülmüş.Silindir kapagı tüm motorlarda en uzun ömurlu en sağlam parcadır.
vakvak
25 Kasım 2012, 00:14
kırık yok yamulma var tşamı artık ne vurduysa ben gözlerimele bakarım burnumla koklarım dokungaçlarımlada hissederim.Orası tehlike kokuyor korumak lazım ön sezilerim bir atınki gibidir.
canekin
25 Kasım 2012, 17:16
valla çok yanlış yoldasınız bir an evel dönün arkadaşlar.Bu motorun en büyük handikapı radyatöre gelen çamur kir değil.Ön tarafta iki tane silindir kapagı var bilmem fart ettinizmi???açı olarak biraz yola baktıgı hatta tam lastiğe baktıgı için bütün taş toprak o kapaga geliyor.ve eğer irice birşey gellirse oraya baya zarar verebilir.silindirin o kısmını koruyabilmek lazım.Bunun için gecemi gündüzüme katım düşünüyorum merak etmeyin bulucam.
Sizin 38bin km lik zorlu yolculuklarınız boyunca birşey olmadıysa, kolay kolay birşey olmaz.
Hala bekliyoruz hindistan fotoğraflarını !
Casillas ; ayağın ve paça nın ıslanması benim pek ilgi alanımda değil, sonuçta illa sıçramayı azaltıyor,cbf150 kullanirken kadar su gelmiyor o kesin ancak kışın zaten çizme giyiyor, motosiklet pantolonu yada yağmurluk giyiyoruz sonuçta. o yüzden paça veya ayağa gelecek su pek fazla olmasa da , radyatörün pislik vs. almaması oldukça önemli. ileride o kirlenmeden dolayı ömrünü erken doldurduğunda yada bir sıkıntı olup soğutma görevini iyi yerine getiremezse sıkıntı, işte orada.
vakvak
25 Kasım 2012, 22:44
olmazmı benimkide çizildi ezik yok ama çizik var bolca.sitemde hepsi yükü kimse neden girip bakmıyor para mara kazanmıyoruz beyler alo
Reşit
27 Kasım 2012, 18:27
Herkese merhaba. Yurt dışından sipariş verdiğim fren balataları geldi. 4 günde geldi. Türkiye içi bile bu kadar çabuk gelmiyor :) Adamlar hızlı ve nazikler. Motor logosunun bulunduğu not defteri de göndermişler ki ben böyle jestleri çok severim :joker: Balatalar EBC'nin en iyisi. HH olarak geçiyor. Önceki sayfalarda paylaşmıştım, servis sadece arka balataya işçilik dahil 230-240 lira istiyor diye. Ben ise arka balatayı yine EBC HH 100 liraya buradan temin etmiştim. Şimdi de iki balatayı sadece 145 liraya aldım ve kapıma kadar geldi. Gümrüğe takılma da olmadı. 10.000 km kafam rahat. Siteyi veriyorum aynı şekilde alışveriş yapmak isteyen mutlaka olacaktır. Paranızı aç kurt gibi bekleyen servislere kaptırmayın.
http://www.wemoto.com/bikes/Honda/NC_700_S/12/#BRAKE
http://d1211.hizliresim.com/13/v/gbjxu.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://d1211.hizliresim.com/13/v/gbk4t.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
:rendeer:
casillas00
27 Kasım 2012, 20:48
4 gün maşallah harbiden şehiriçi kargo gibi :)
Hayırlı olsun Reşo ;)
[QUOTE=Reşit;2871910]Herkese merhaba. Yurt dışından sipariş verdiğim fren balataları geldi. 4 günde geldi. Türkiye içi bile bu kadar çabuk gelmiyor :) Adamlar hızlı ve nazikler. Motor logosunun bulunduğu not defteri de göndermişler ki ben böyle jestleri çok severim :joker: Balatalar EBC'nin en iyisi. HH olarak geçiyor. Önceki sayfalarda paylaşmıştım, servis sadece arka balataya işçilik dahil 230-240 lira istiyor diye. Ben ise arka balatayı yine EBC HH 100 liraya buradan temin etmiştim. Şimdi de iki balatayı sadece 145 liraya aldım ve kapıma kadar geldi. Gümrüğe takılma da olmadı. 10.000 km kafam rahat. Siteyi veriyorum aynı şekilde alışveriş yapmak isteyen mutlaka olacaktır. Paranızı aç kurt gibi bekleyen servislere kaptırmayın.
Merhaba,benim de arka balatalar 9.000 gibi bitti.Servis 108 tl'ye değiştirdi.Bir tuhaflık var ama anlamadım.
vakvak
27 Kasım 2012, 23:07
nasıl fren yapıyorsunuz beyler :)
Reşit
28 Kasım 2012, 03:58
4 gün maşallah harbiden şehiriçi kargo gibi :)
Hayırlı olsun Reşo ;)
Teşekkür ederim garfieldım :bestmt:
Merhaba,benim de arka balatalar 9.000 gibi bitti.Servis 108 tl'ye değiştirdi.Bir tuhaflık var ama anlamadım.
Hangi servis acaba? Takılan balatanın markasını da söyler misiniz?
nasıl fren yapıyorsunuz beyler :)
9000'de biten balatanın 9000'i de İstanbul içi yapıldı. Normal yani. 10000'den fazla giden de var ama onlar da çok dikkat edenler. Açıkçası ben agresif kullanıyorum. Defansif sürüş yapsam 15000'de kullanırım. Sizin yazılarınızı okuduğum kadarıyla sürekli uzun yol devam. 50000'de gider o zaman. Saygılar :cat:
canekin
28 Kasım 2012, 17:22
Reşit bence balataları da kendin değiştir. ben bakıyorm daha durum iyi ,bitmeye yakın alacağım eğer 12bin bakımınada denk gelmezse kendim değiştiririm.
hindistana gittim geldim.Bütün macera adv rider sitesinde var.
demişsiniz.
bende advrider da bekliyorum yazınızı, paylaşımınızı.
Size ait olan bir siteden bahsettiğiniz bir mesaj yada size ait olan bir site adresi göremedim ben o yüzden, şu 38bin lik makinayı hindistan yollarında görmek için sabırsızlanıyorum.
reeper
28 Kasım 2012, 19:09
Reşit bence balataları da kendin değiştir. ben bakıyorm daha durum iyi ,bitmeye yakın alacağım eğer 12bin bakımınada denk gelmezse kendim değiştiririm.
vakvak Nickli Üyeden Alıntı
hindistana gittim geldim.Bütün macera adv rider sitesinde var.
demişsiniz.
bende advrider da bekliyorum yazınızı, paylaşımınızı.
Size ait olan bir siteden bahsettiğiniz bir mesaj yada size ait olan bir site adresi göremedim ben o yüzden, şu 38bin lik makinayı hindistan yollarında görmek için sabırsızlanıyorum.
safi yalan gibi geldi bana, bu arkadaşa sürekli aynı çağrı yapılıyor ama fısss
Reşit
29 Kasım 2012, 02:34
Reşit bence balataları da kendin değiştir. ben bakıyorm daha durum iyi ,bitmeye yakın alacağım eğer 12bin bakımınada denk gelmezse kendim değiştiririm.
Kendim değiştiriyorum zaten. Gidip işçilik verir miyim :mrgreen: Bugün ön balataya baktım da daha 4-5000 gideri var. Arka neden o kadar çabuk bitti anlamadım :silent: Her motordan indiğimde disklere bakıyorum, arka daha çok ısınmış oluyor. Ama ben ortak kullanıyorum frenleri. Zaten kombine, enteresan vesselam..
ytcksl
29 Kasım 2012, 02:44
resit cok gecmis olsun. cayir cimene gelmiyorum artik uzak kaldik cok.
Reşit
29 Kasım 2012, 03:12
resit cok gecmis olsun. cayir cimene gelmiyorum artik uzak kaldik cok.
Bana birşey mi oldu yaaa :pale: Gelirsin inş hacım ne diyeyim. Yakında görüşürüz umarım :rendeer:
35sdk89
30 Kasım 2012, 13:16
En karizma NC`ci kardeşiniz geldi açılın bi :):)
http://g1211.hizliresim.com/13/y/gf31j.jpg
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO