PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149

ee_ee
19 Ocak 2017, 13:00
Herkese selamlar,
Motorla, motorsuz uzun süreli yurtdışı gezileri gerçekleştirdikten sonra artık birkaç aya kadar yurtdışına temelli olarak yerleşiyorum, o yüzden de hiçbir zaman satmayı düşünmediğim, gözüm gibi baktığım neredeyse eksiği olmayan motorumu satmak durumunda kalacağım. Fakat açıkçası piyasanın durgunluğu ve kış mevsiminde olmamız beni düşündürüyor. Sizce nasıl hareket edeyim, ne kadara gider benim motor?

-2015 model, 22bin km.de Büyük çoğunluğu uzun yolda yapıldı (1 Avrupa turu, 2 akdeniz-ege turu, 10larca Bursa-İstanbul arası yolculuk)
-Bütün bakımlar yetkili serviste yapıldı, kazası yok, garantisi devam ediyor.
-Ekstralar: pr4 lastik, hepco&becker xplorer 3lü çanta seti, tiger egzoz, k&n hava filtresi, sis farları, otomatik bagaj açma (olcay avşar'a teşekkürler :)) ön çamurluk uzatma, Gidon yükseltici, orta sehpa, 2 farklı set elcik koruma, ermax tur camı, radyatör koruma, çakmak çıkışı ayrıca telefon tutucu, branda vs. bi sürü ıvır zıvır.


Cevap veriyorum bedavaya.. Zira 1 senedir satısta motor. Bedavaya vermediğiniz sürece satılmıyor. Bedavadan kasıt bila bedel değil tabi ki ama ettiğine satamıyacagınızı garanti ederim.

ramsay
24 Ocak 2017, 09:11
Günaydın, herkese :king:

Duymayan var mı bilmiyorum ama paylaşmak istedim, Ordu'lu Osman amca.:cat:

http://i.milliyet.com.tr/GaleriHaber/2017/01/23/82-yillik-omrunun-36-yilini-motor-ustunde-gecirdi--8411050.Jpeg

http://www.milliyet.com.tr/82-yillik-omrunun-36-yilini-motor-otomobil-galeri-2383533/

kagen00
28 Ocak 2017, 20:14
Arkadaşlar herkese iyi haftasonları.
Uzun bir süredir siteye uzak kaldım ama siteden pek kopmadım.. Samimiyetle söylüyorum en içten mesajlaşan sitede ki konu başlığıdır herhalde.. Neyse konuya geleyim. Tam artık bu samimiyete ben de dahil olayım derken NC 700 'ü satıp ; 2015 VERSYS ile yoluma devam etme kararı aldım.. Satın alan arkadaşın da sizin aranıza katılacağından şüphem yok....Fakat ben de bu gruptan kopmadan ,hem sayfayı takibe devam edip hem de elimden geldiğince toplantı ve organizasyonlarınıza katılmaya devam etmeyi düşünüyorum ... Görüşmek üzere ...

Firewall
28 Ocak 2017, 20:18
Arkadaşlar herkese iyi haftasonları.
Uzun bir süredir siteye uzak kaldım ama siteden pek kopmadım.. Samimiyetle söylüyorum en içten mesajlaşan sitede ki konu başlığıdır herhalde.. Neyse konuya geleyim. Tam artık bu samimiyete ben de dahil olayım derken NC 700 'ü satıp ; 2015 VERSYS ile yoluma devam etme kararı aldım.. Satın alan arkadaşın da sizin aranıza katılacağından şüphem yok....Fakat ben de bu gruptan kopmadan ,hem sayfayı takibe devam edip hem de elimden geldiğince toplantı ve organizasyonlarınıza katılmaya devam etmeyi düşünüyorum ... Görüşmek üzere ...

Hayırlı olsun. Son motosiklet değişiminde Versys benim de düşündüğüm motorlardan biriydi. Motorunuza alıştıktan sonra resim ve inceleme paylaşırsanız biz de bilgi sahibi oluruz. Güvenli sürüşler.

Kızıl pars
31 Ocak 2017, 00:17
Arkadaşlar konuyu hortlatmış olacağım galiba ama,
gördüğüm kadarı ile bizim motorlarda aksesuar bağlantısı için hazırlıklar yapılmış, sadece montajı kalmış.
Ancak bu bağlantıyı kullanmak için çok fazla sökme takma işlemi var, daha pratik ne olabilir?

Şu benim motorda ek sis farları var ama bir düğme ile aküden direk enerji alıyor.
Dolayısı ile motordan inerken ben unutursam, elim çarparsa ya da birileri oynarsa sisler yanıyor ve akü sizlere ömür.

Benim ihtiyacım olan şey nedir?
Sadece kontak açıkken yanması için en pratik ne yapmam gerekir?
Ya da servise bir kucak para dökmeden bu işi nerede yaptırabilirim?

Ahmet Turan Peker
31 Ocak 2017, 00:51
Arkadaşlar konuyu hortlatmış olacağım galiba ama,
gördüğüm kadarı ile bizim motorlarda aksesuar bağlantısı için hazırlıklar yapılmış, sadece montajı kalmış.
Ancak bu bağlantıyı kullanmak için çok fazla sökme takma işlemi var, daha pratik ne olabilir?

Şu benim motorda ek sis farları var ama bir düğme ile aküden direk enerji alıyor.
Dolayısı ile motordan inerken ben unutursam, elim çarparsa ya da birileri oynarsa sisler yanıyor ve akü sizlere ömür.

Benim ihtiyacım olan şey nedir?
Sadece kontak açıkken yanması için en pratik ne yapmam gerekir?
Ya da servise bir kucak para dökmeden bu işi nerede yaptırabilirim?

Araya role koymanız gerekiyor. Motoru stop edince enerji kesilen bir yerden ( burdan tarif edemem) roleye enerji vermen gerekir. Startını stop role alırsan kontak açıldığı anda yanmasını da engellersin. Biraz karışık anlatması ama yapılışı basit bilene tabiiki

Kızıl pars
31 Ocak 2017, 13:21
Araya role koymanız gerekiyor. Motoru stop edince enerji kesilen bir yerden ( burdan tarif edemem) roleye enerji vermen gerekir. Startını stop role alırsan kontak açıldığı anda yanmasını da engellersin. Biraz karışık anlatması ama yapılışı basit bilene tabiiki

Teşekkürler.
Bu işlemi kartal - Pendik civarında nerede yaptırabilirim?

Olcay Avşar
01 Şubat 2017, 11:18
Teşekkürler.
Bu işlemi kartal - Pendik civarında nerede yaptırabilirim?

Herhangi bir oto elektrikçide yaptırabilirsin. Aslında çok basit bir işlem, gözün yerse tarif edelim buradan

Kızıl pars
01 Şubat 2017, 14:56
Herhangi bir oto elektrikçide yaptırabilirsin. Aslında çok basit bir işlem, gözün yerse tarif edelim buradan

Bu işi mutlaka yaptırmam lazım, basitçe bir anlatım olursa en azından aktarırım ustaya.
Oto elektrikçi benzeri Moto elektirkçi - motor tamir atölyesi gibi bir yer arıyorum aslında.
Bilen varsa ve paylaşırsa mutlu olurum.

Bildiğim bir yer vardı maalesef kapandı.

Carbondioxid
05 Şubat 2017, 17:26
750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.

loremipsum
05 Şubat 2017, 17:29
35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.

ee_ee
05 Şubat 2017, 19:32
Bence uygundur.. Satıyorum belki ondan.. 750 gerek sekli gerek torku gerekse kullanım kolaylığı bakımından ılk olur bence. Ozellikle DCT si.

mehmetenis
05 Şubat 2017, 20:48
750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.

1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------


750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.

1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------


35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.

gayet yeterli

dyavol-77
05 Şubat 2017, 21:06
1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------



1.Vites 70 Km hıza çıkıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------



gayet yeterli

6.viteste pekii kaç yapıyor?

engin_deniz
05 Şubat 2017, 22:45
6.viteste pekii kaç yapıyor?

6. viteste kanatlanıp uçuyor makina :) sen buralara uğrarmıydın abi ?

schumacher__
05 Şubat 2017, 22:46
benim ilanı da koyayım, ihtiyacı olan varsa görüşebiliriz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-full-dolu-tertemiz-dosta-gidecek-garantili-motor-390417775/detay/

Olcay Avşar
06 Şubat 2017, 09:55
750x manuel için " sürekli viteslerle haşır neşir olmak " gibi tenkitlerin aslı nedir , söz gelimi trafik ışıklarında arabalardan sıyrılmak için 1. vitesi 50 - 60 görmüyormu ?

Kısacası rica etsem, vitesler ve devir/sürat tecrübenizi yazarmısınız.

Vİtes değiştirirken göstergelere değil önüme baktığım için hiç dikkat etmemişim :P Fakat ben genelde 4 bin devirde vites değiştiriyorum.
Merak edip youtubedan bir iki video izledim :)

1.vites 6000 RPM 57 KM/H
2.vites 6000 RPM 83 KM/H
3.vites 5200 RPM 100 KM/H

100 KM/H ulaşma zamanı 6.3 saniye. Verdiğim RPM ve KM/H değerleri ortalamadır, net rakam değil.

Mehmet 1. vitesde nerede nasıl 70 yaptı bilmem, hem de o pehlivan kalıpla :P

Zaten NC'yi bu devirlerde kullanmak onun üretiliş amacına ters, yakıt ekonomisi için 4000 deviri geçmemek gerek. Zaten 3-4 bin devir arası değiştirip bir üst vitese geçince güç ve zaman kaybı olmuyor.


35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.

NC serisi ER6N'e göre gaz tepkisi hariç her konuda bir çok artıya sahiptir, fakat ER6N kullanıp "650 cc motor böyle tepki veriyorsa, 750 cc bundan daha iyidir" gibi bir mantık asla yürütmeyin :)

Gaz tepkisi, hızlanması, torku vs sizin için çok önemli ise NC kullanmadan karar vermeyin. Ben NC'yi ER6N'e değişmem, benim için çok artısı var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------


6.viteste pekii kaç yapıyor?

6. Vites 5000 RPM'de 170 KM/H, 6000 RPM'e çıkacak zaman ve yol olursa 190 KM/H ulaşabiliyor.

Fakat bunlar asla bu tip bir motor için sağlıklı hızlar değil, 150-160 KM/H gibi hızlardan sonra malum dik oturuş ve tur camı vs nedenleri ile çok konforlu ve güvenli bir sürüş mümkün değil.

engin_deniz
06 Şubat 2017, 11:14
Vİtes değiştirirken göstergelere değil önüme baktığım için hiç dikkat etmemişim :P Fakat ben genelde 4 bin devirde vites değiştiriyorum.
Merak edip youtubedan bir iki video izledim :)

1.vites 6000 RPM 57 KM/H
2.vites 6000 RPM 83 KM/H
3.vites 5200 RPM 100 KM/H

100 KM/H ulaşma zamanı 6.3 saniye. Verdiğim RPM ve KM/H değerleri ortalamadır, net rakam değil.

Mehmet 1. vitesde nerede nasıl 70 yaptı bilmem, hem de o pehlivan kalıpla :P

Zaten NC'yi bu devirlerde kullanmak onun üretiliş amacına ters, yakıt ekonomisi için 4000 deviri geçmemek gerek. Zaten 3-4 bin devir arası değiştirip bir üst vitese geçince güç ve zaman kaybı olmuyor.



NC serisi ER6N'e göre gaz tepkisi hariç her konuda bir çok artıya sahiptir, fakat ER6N kullanıp "650 cc motor böyle tepki veriyorsa, 750 cc bundan daha iyidir" gibi bir mantık asla yürütmeyin :)

Gaz tepkisi, hızlanması, torku vs sizin için çok önemli ise NC kullanmadan karar vermeyin. Ben NC'yi ER6N'e değişmem, benim için çok artısı var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------



6. Vites 5000 RPM'de 170 KM/H, 6000 RPM'e çıkacak zaman ve yol olursa 190 KM/H ulaşabiliyor.

Fakat bunlar asla bu tip bir motor için sağlıklı hızlar değil, 150-160 KM/H gibi hızlardan sonra malum dik oturuş ve tur camı vs nedenleri ile çok konforlu ve güvenli bir sürüş mümkün değil.

6 viteste zorlanmadan 180 lere rahat çıkıyor yol düz olursa. Sonrasında nazlanarakta olsa ben 196 gördüm kadranda. (Performans egsoz ve k&n hava filtresi mevcut motorumda)

dreamwalker
06 Şubat 2017, 14:27
http://www.motoyoldas.com.tr/Urundetay/NC750S/480 son adet 26500 fırsat ürünü..

Kızıl pars
07 Şubat 2017, 18:53
35 yaşında motosiklete yeni başlayacak ve ilk motoruna karar veremeyen biri olarak A sınıfı ehliyet için Kawasaki ER6N kullandıktan sonra başlangıç motoru fikrim tamamen değişti. Önceleri 250-300lük tek silindir bakarken, 650 çift silindir kullanınca istediğim, hayal ettiğim motosiklet hissi bu dedim. Gaz tepkisi, torku, dik oturuşu, konforu, duruşu (abs frenleri) vb. tam istediğim şeylerdi. 125-250-300'lüklerde bunların hepsini aynı motorda bulamamıştım. Temel hakimiyet ve kapalı alan eğitimi de aldım. Bu duruma NC 750X başlangıç için fazla mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum.

Merhaba. Başlangıç motoru epeyce göreceli bir kavram ama iki temel başlıkta incelemek mantıklı olabilir;

Birincisi genellikle genç, deli dolu, heyecanlı arkadaşlarımızın kaza bela yapmadan acemiliğini atabileceği motorları ifade ediyor. Bu bağlamda aşırı ivmelenmeyen, son hızı çok yüksek olmayan, bakım ve yedek parça maliyeti düşük vb. faktörler ön plana çıkıyor.

İkincisi ise bunlardan bağımsız olarak ağırlık, yükseklik, gaz tepkisi, panik anındaki davranışları tolere etmesi gibi temel motor kullanımını ilgilendiren faktörler var.

NC serisi ilk konuda konuda sınırları biraz zorlayabilir, bir performans canavarı olmasa da, yeni başlayan birinin kolay kontrol edemeyeceği kadar güçlü.

İkinci konuda da durum pek farklı değil, özellikle X serisi oldukça yüksek ve nisbeten ağır. Ancak gaz tepkisi aşırı değil ve panik anında hatayı tolere edecek kadar stabil.

Gelelim sizin duruma;
eğer ben 35 yaşındayım zaten, öyle sınırlarımı aşacak hareketler yapmam, gazı kontrol edebileceğim kadar açarım diyorsanız,
bununla birlikte denge sorunu yaşamam, boyum posum normal (yaklaşık 170 ve üzeri), otoparktan falan çıkarken düşürürsem bile gocunmam, kaldırır giderim diyorsanız uygundur.

Ben nereden bulur denerim bu aleti diyorsanız buyurun gelin, bir tur atıp bakarsınız.

loremipsum
08 Şubat 2017, 23:41
Boyum 1.65 cm. NC750X'i de alçaltıp S yüksekliğinde kullanmayı düşünmüştüm. Bugün eğitmenle motosiklet seçimini konuştuk; onun da tavsiyesi NC750S oldu. Hafta sonu İzmir Yükseliş Honda'da 2015 model ikinci el X modeli varmış. Ona bakacağım. Sonuç olarak fuarda çok aklımı çelen bir motosiklet olmazsa, NC750 favorim. Vakit ayırıp düşünce ve tecrübelerini yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Razor999
09 Şubat 2017, 14:38
Arkadaşlar selamlar 2012 model 28500Km de kazası belası olmayan temiz ve titiz kullanılmış kırmızı renkli nc700x'imi satma kararı aldım. Daha doğrusu ev alma durumlarından motosikletlerden en fazla edeni nc olduğu için onu satayım daha az kredi çekeyim kafasındayım şu anda. Sanırım 1-2 sene Delight ile gezeceğiz :D

Sormak istediğim;

2012 Model Kırmızı 28500Km
MT60RS Corsa Lastikler (%50 Ömrü var)
HepcoBecker Xplorer topcase ve taşıyıcısı
Elcik Isıtma
Otomatik Bagaj Açma
Bujiler yeni değişti, akü yeni değişti

Yanında 30.000Km için aldığım ve bir türlü yapamadığım bakım malzemelerini de vermeyi planlıyorum (hava filtresi, yağ filtresi, motul 7100 10w30, motul rbf660 hidrolik, motul 15w amortisör yağı, motul motocool radyatör sıvısı vb.)

ne kadar fiyat uygundur bizim motorun piyasası için? yardımlarınızı bekliyorum

oialdemir
09 Şubat 2017, 14:51
Merhaba arkadaşlar aldığım eldiven büyük geldi satıyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-kask-kiyafet-ekipman-five-gloves-gt2-su-gecirmez-siyah-eldiveni-m-beden-396722005/detay/

Kızıl pars
09 Şubat 2017, 16:31
Boyum 1.65 cm. NC750X'i de alçaltıp S yüksekliğinde kullanmayı düşünmüştüm. Bugün eğitmenle motosiklet seçimini konuştuk; onun da tavsiyesi NC750S oldu. Hafta sonu İzmir Yükseliş Honda'da 2015 model ikinci el X modeli varmış. Ona bakacağım. Sonuç olarak fuarda çok aklımı çelen bir motosiklet olmazsa, NC750 favorim. Vakit ayırıp düşünce ve tecrübelerini yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.


Eğer boyunuz 165 cm ise X gerçekten yüksek olacaktır, alçaltmak ya da S modelini tercih etmek daha uygun olur.
Ben alçaltma aparatını kullanmadım, kullanan arkadaşlar belki yorum yapabilir.

Ben 175 boyundayım ve ayaklarım ancak yere değiyor, iki ayak birden yere koymuyorum - koyamıyorum denebilir,
en azından iki ayakla sağlam bir şekilde basamıyorum.
Sağlam basmam gerekirse tek ayağım ile basıyorum ki bu da yeni başlayan biri için oldukça sorunlu bir durum olabilir.
Işıklarda, yokuşta durunca, ışıkta durunca, otopark çıkışında vb çok zorlar.

Denemek için davet etmiştim ama mesafe uzakmış biraz. Artık motoru alınca bekleriz İstanbul'a.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------


Arkadaşlar selamlar 2012 model 28500Km de kazası belası olmayan temiz ve titiz kullanılmış kırmızı renkli nc700x'imi satma kararı aldım. Daha doğrusu ev alma durumlarından motosikletlerden en fazla edeni nc olduğu için onu satayım daha az kredi çekeyim kafasındayım şu anda. Sanırım 1-2 sene Delight ile gezeceğiz :D


Merhaba.
İnşallah gönlüne göre bir fiyat alırsın ama aksesuarlar satışta pek bir etki etmiyor.

Razor999
09 Şubat 2017, 17:00
İlanı koydum kafamdaki rakamın biraz üzerinde yazdım malum sahibinden ölücüleri yüzünden :D

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-honda-nc700x-temiz-ve-titiz-kullanilmis-sorunsuz-397959557/detay/

hn33
09 Şubat 2017, 17:37
İlanı koydum kafamdaki rakamın biraz üzerinde yazdım malum sahibinden ölücüleri yüzünden :D

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-honda-nc700x-temiz-ve-titiz-kullanilmis-sorunsuz-397959557/detay/

işte ölü cüler bu yüzden hortluyor senin motorun ederi 17-18 sen yazmış sın 22.250 bak gör bu hep motora hep 15 verecekler

fdiver
09 Şubat 2017, 20:57
Eğer boyunuz 165 cm ise X gerçekten yüksek olacaktır, alçaltmak ya da S modelini tercih etmek daha uygun olur.
Ben alçaltma aparatını kullanmadım, kullanan arkadaşlar belki yorum yapabilir.

Ben 175 boyundayım ve ayaklarım ancak yere değiyor, iki ayak birden yere koymuyorum - koyamıyorum denebilir,
en azından iki ayakla sağlam bir şekilde basamıyorum.
Sağlam basmam gerekirse tek ayağım ile basıyorum ki bu da yeni başlayan biri için oldukça sorunlu bir durum olabilir.
Işıklarda, yokuşta durunca, ışıkta durunca, otopark çıkışında vb çok zorlar.

Denemek için davet etmiştim ama mesafe uzakmış biraz. Artık motoru alınca bekleriz İstanbul'a.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------





Herkesin derdi farklı, bende 194cm boyla, NC750X in alçak ve bana göre küçük kalmasından şikayetçiyim...

Bugün gazetede gördüm, Avrupa'ın en güzel 30 kasabasının birisi Bursa'daymış. Madem bu kadar yakın, havalar da düzelmeye başlamak üzere, bir gezi düzenleyelim mi?

Avrupa'nın en güzel 30 kasabası
The Telegraph'ın haberine göre Japon Seyahat Acenteleri Birliği (JATA) Avrupa'nın en güzel 30 kasabasını sıraladı. (http://www.hurriyet.com.tr/galeri-40360633?p=19)

18-) Gölyazı

Ülke: Türkiye

http://i.hurimg.com/i/hurriyet/90/590x0/589c5b77c03c0e27401ffaa9.jpg
Tarihi Roma dönemine kadar uzanan Gölyazı, Bursa'da yer alıyor. Gölyazı, Bursa-İzmir karayolunda Uluabat gölü (Apollont gölü) kıyısında küçük bir yarımadada olarak kurulmuş durumda. Tarihi, Roma dönemine kadar uzanıyor. Roma döneminden kalanları, evlerin temel taşlarında görmek mümkün. Tarihi ve coğrafi orijinal özellikler taşıyor. Apollon Krallığı'nın merkezi olarak biliniyor.

engin_deniz
09 Şubat 2017, 21:01
havalar düzeliyormu ?

Ahmet Turan Peker
09 Şubat 2017, 21:21
Herkesin derdi farklı, bende 194cm boyla, NC750X in alçak ve bana göre küçük kalmasından şikayetçiyim...

Bugün gazetede gördüm, Avrupa'ın en güzel 30 kasabasının birisi Bursa'daymış. Madem bu kadar yakın, havalar da düzelmeye başlamak üzere, bir gezi düzenleyelim mi?

Avrupa'nın en güzel 30 kasabası
The Telegraph'ın haberine göre Japon Seyahat Acenteleri Birliği (JATA) Avrupa'nın en güzel 30 kasabasını sıraladı. (http://www.hurriyet.com.tr/galeri-40360633?p=19)

18-) Gölyazı

Ülke: Türkiye

http://i.hurimg.com/i/hurriyet/90/590x0/589c5b77c03c0e27401ffaa9.jpg
Tarihi Roma dönemine kadar uzanan Gölyazı, Bursa'da yer alıyor. Gölyazı, Bursa-İzmir karayolunda Uluabat gölü (Apollont gölü) kıyısında küçük bir yarımadada olarak kurulmuş durumda. Tarihi, Roma dönemine kadar uzanıyor. Roma döneminden kalanları, evlerin temel taşlarında görmek mümkün. Tarihi ve coğrafi orijinal özellikler taşıyor. Apollon Krallığı'nın merkezi olarak biliniyor.

Ben gittim güzel sakın yer ama bana sorarsan o kadar yol için değmez. Ama Bursa gezisi olsa ağlayan çınar altında çay içmek için ugranilabilir

Ahhhhh şu havalar

Murat Ustaoğlu
09 Şubat 2017, 23:26
Evet Aydin abi, Ahmet abi guzel yer. Hatta alternatif olarak biz İznik'te biten baska bir guzergahi degerlendirmistik. Havalar duzelsin aglayan cinarin altinda bir cay icelim.

schumacher__
10 Şubat 2017, 14:15
benim ilanı da koyayım, ihtiyacı olan varsa görüşebiliriz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-full-dolu-tertemiz-dosta-gidecek-garantili-motor-390417775/detay/

Motoru bugün sattım. Aksesuarlar para etmiyor diyenlere itibar etmemek lazım. Kıymetini bilen biri için fazlasıyla değerli oluyor bunlar. Benim motor 21.000 km.de olmasına rağmen bugün resmen kapışıldı, 3 ayrı alıcı kaparo vermek için birbiriyle yarıştı. İyi mal her zaman para ediyor.

Olcay Avşar
10 Şubat 2017, 14:26
Motoru bugün sattım. Aksesuarlar para etmiyor diyenlere itibar etmemek lazım. Kıymetini bilen biri için fazlasıyla değerli oluyor bunlar. Benim motor 21.000 km.de olmasına rağmen bugün resmen kapışıldı, 3 ayrı alıcı kaparo vermek için birbiriyle yarıştı. İyi mal her zaman para ediyor.

Hayırlı olsun.

schumacher__
10 Şubat 2017, 18:49
Hayırlı olsun.

Teşekkür ederim :cat:

Ahmet Turan Peker
10 Şubat 2017, 19:10
Motoru bugün sattım. Aksesuarlar para etmiyor diyenlere itibar etmemek lazım. Kıymetini bilen biri için fazlasıyla değerli oluyor bunlar. Benim motor 21.000 km.de olmasına rağmen bugün resmen kapışıldı, 3 ayrı alıcı kaparo vermek için birbiriyle yarıştı. İyi mal her zaman para ediyor.

Hayırlı olsun 2 ay sonra üzerine % 20 koysan aynı motoru alamazsın. Başka alacaksan acele et bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------


Evet Aydin abi, Ahmet abi guzel yer. Hatta alternatif olarak biz İznik'te biten baska bir guzergahi degerlendirmistik. Havalar duzelsin aglayan cinarin altinda bir cay icelim.

Gidecez inşallah su gribi atlatayim baslayacam binmeye žaten[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

schumacher__
10 Şubat 2017, 19:38
Hayırlı olsun 2 ay sonra üzerine % 20 koysan aynı motoru alamazsın. Başka alacaksan acele et bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------



Gidecez inşallah su gribi atlatayim baslayacam binmeye žaten[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Teşekkür ederim abi. Katara yerleşiyorum, o yüzden sattım motoru zaten. Motorun parasıyla orada bi BMW X5 alabiliyorum :) Sizlere de burada sabırlar diliyorum, fiyat/döviz vs hareketleri karşısında.

Ahmet Turan Peker
10 Şubat 2017, 20:01
Teşekkür ederim abi. Katara yerleşiyorum, o yüzden sattım motoru zaten. Motorun parasıyla orada bi BMW X5 alabiliyorum :) Sizlere de burada sabırlar diliyorum, fiyat/döviz vs hareketleri karşısında.

Senin için hayırlı olsun. İnşallah yeni düzeninde mutlu olursun

_oXXo_
10 Şubat 2017, 23:07
her türlü giderim sizinle . gerçi gelmeye de bilirim katılım durumuna göre .

Murat Ustaoğlu
10 Şubat 2017, 23:40
her türlü giderim sizinle . gerçi gelmeye de bilirim katılım durumuna göre .

Her türlü giderimiz var:queen:

Ahmet Turan Peker
11 Şubat 2017, 00:03
her türlü giderim sizinle . gerçi gelmeye de bilirim katılım durumuna göre .

Oooooo beyefendi şartlı destek var heeee. O zaman şartlı davette olabilir yani 🙂🙂🙂🙂

_oXXo_
11 Şubat 2017, 02:02
Oooooo beyefendi şartlı destek var heeee. O zaman şartlı davette olabilir yani ��������

senle her yere giderim abim. kalabalık olmasınyeter :D

Kızıl pars
13 Şubat 2017, 10:47
senle her yere giderim abim. kalabalık olmasınyeter :D

Kaç kişi kalabalık sayılıyor ? :cherry:

Etkinlik düzenlenirse ben de katılırım.
18 Martta Çanakkale Şehitlerini anma programı var, bir bakın derim.

_oXXo_
14 Şubat 2017, 00:22
Kaç kişi kalabalık sayılıyor ? :cherry:

Etkinlik düzenlenirse ben de katılırım.
18 Martta Çanakkale Şehitlerini anma programı var, bir bakın derim.

yerine göre 3 kişi bile kalabalıktır. yerine göre 100 kişi bile azdır.

Ahmet Turan Peker
14 Şubat 2017, 00:31
Kaç kişi kalabalık sayılıyor ? :cherry:

Etkinlik düzenlenirse ben de katılırım.
18 Martta Çanakkale Şehitlerini anma programı var, bir bakın derim.

Hava durumu iyi olursa benim aklımda. Benim aklımda olursa Barbaros beyinde aklında demektir 🙂🙂🙂🙂🙂

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------


yerine göre 3 kişi bile kalabalıktır. yerine göre 100 kişi bile azdır.

Tek başıma az seninle kalabalik

Yoshy35
14 Şubat 2017, 16:32
Merhaba arkadaşlar,
Konu oldukça kapsamlı olmuş bütün yorumları okuyamadım.. o yüzden kusura bakmayın tekrar olabilir... regal raptor daytona 250cc lik motorumu sattım ve crusier motordan mutlak dönüşe enduroya geçiş planlıyorum :)) aklımda versys 650 vardı fakat 2017 yılına kawasaki sanki diğer herşeyden fazla pahalandı gibi bende maksimum 26-27 bin olacak şekilde öncelikli nc750x düşünüyorum.. sizce doğru yolda mıyım? Ve önerilerinizi merak ediyorum.. teşekkür ederim şimdiden...

Ahmet Turan Peker
14 Şubat 2017, 18:04
Merhaba arkadaşlar,
Konu oldukça kapsamlı olmuş bütün yorumları okuyamadım.. o yüzden kusura bakmayın tekrar olabilir... regal raptor daytona 250cc lik motorumu sattım ve crusier motordan mutlak dönüşe enduroya geçiş planlıyorum :)) aklımda versys 650 vardı fakat 2017 yılına kawasaki sanki diğer herşeyden fazla pahalandı gibi bende maksimum 26-27 bin olacak şekilde öncelikli nc750x düşünüyorum.. sizce doğru yolda mıyım? Ve önerilerinizi merak ediyorum.. teşekkür ederim şimdiden...

Daha önce söylemişlerdir. NC serisini başka motorlarla kıyaslama 6500 devirde biten başka motor yok. Sürat, aşırı konfor,arazi performansı bekliyorsanız hayal kırıklığı olur

Ama bence yakıt,ön bagaj,servis ve parça bulma avantajı aksesuar diğerlerine göre gittikçe ucuzlaması .....Vs avantajları

Beklentilerini karsilarsa gerisi hikâye al gitsin pişman olmazsin

Yoshy35
14 Şubat 2017, 19:39
Teşekkür ederim abi cevap için... ne sürat nede arazi performansı bekliyorum sadece bu yaz uzun yol gibi planlarım var... o da taş çatlasa günde 400 km falan olur bu yüzden kendimden çok artçı konforuna bakıyorum. Yani bu fiyatlarda artçısı çok konforlu olmasın ama rahatsız edicide olmasın aslında onu merak ediyorum birde.. Araştırdıkça çok insan görüyorum artçıyla gezen o cesaret veriyor biraz..

Kızıl pars
14 Şubat 2017, 22:36
Merhaba arkadaşlar,
Konu oldukça kapsamlı olmuş bütün yorumları okuyamadım.. o yüzden kusura bakmayın tekrar olabilir... regal raptor daytona 250cc lik motorumu sattım ve crusier motordan mutlak dönüşe enduroya geçiş planlıyorum :)) aklımda versys 650 vardı fakat 2017 yılına kawasaki sanki diğer herşeyden fazla pahalandı gibi bende maksimum 26-27 bin olacak şekilde öncelikli nc750x düşünüyorum.. sizce doğru yolda mıyım? Ve önerilerinizi merak ediyorum.. teşekkür ederim şimdiden...

Doğru yol mu bilemem ama buradaki hemen herkes NC kullanıyor. :cherry:
NC hiçbir şeyin çok olanı değil.
Örnek : Çok hızlı, çok yavaş, çok pahalı, çok ucuz, çok yakışıklı, çok çirkin...
Dolayısı ile hemen herşey yapılabilen ideal bir motor.
Bence NC şu an rakipsiz.

Arenli
14 Şubat 2017, 22:41
Yoshy35 Daytonadan buna geçmeyi planlıyorsan sürati ve konforu seni tatmin edecektir. Bende chopperden bu motora geçtim. Chopper fiyatları uçunca mecburi oldu biraz. Fakat çok memnunum. 2012-2013 modelleri nerdeyse 2000 model chopperlerle aynı.

Ahmet Turan Peker
14 Şubat 2017, 22:43
Teşekkür ederim abi cevap için... ne sürat nede arazi performansı bekliyorum sadece bu yaz uzun yol gibi planlarım var... o da taş çatlasa günde 400 km falan olur bu yüzden kendimden çok artçı konforuna bakıyorum. Yani bu fiyatlarda artçısı çok konforlu olmasın ama rahatsız edicide olmasın aslında onu merak ediyorum birde.. Araştırdıkça çok insan görüyorum artçıyla gezen o cesaret veriyor biraz..

Artçı için çok rahatsız diyende var iyi diyende. Olsa bile çaresi var alırsın eczaneden ortopedik minder 1000 km yol gitsende gık demez.

Murat Ustaoğlu
14 Şubat 2017, 22:57
Yoshy35, uçlarda yaşamayan insanlari tatmin eden cok fazla ozelligi olan bir motor. Daha once bu sayfada cokca yazilmistir, pek cok ozelligi mutlu etmeye yetiyor. Adamlar ekonimisiyle ve ondeki bagajiyla -ki icine iki disk kilidi, bir adet branda, alt ust yagmurluk, lastik tamir seti, kucuk takim cantasi, oglanin sisme botu, hanimin makyaj seti rahatlikla sigiyor- yeni konsept yarattiklarini iddia ediyor, new concept, nc adi da buradan geliyor. Son ikisi saka bu arada :queen:
Sele ya da artci konforuysa tamamen toto meselesi, ben bugune kadar bir rahatsizligini acikcasi hissetmedim. Artci olarak birkac kez aldigim arkadaslar da rahatsiz etmedigini soyledi. Denemek gerek. Bu hacimde olup bu kadar az yakan bir motor yok. Buyuk bir cbf150 aslinda bu. Kullabim klavuzunun ilk sayfasinda asfalt icin uretildigi yaziyor. Farkli kosullarda kullanmaya calisip orasini kirdim, burasini patlattim diyenlere itibar etmeyin.