Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda NC700X / 750x & NC700S / 750S Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
dtvolkan
10 Ekim 2016, 16:17
yok ben takipteyim
Murat Ustaoğlu
10 Ekim 2016, 18:11
Kış uykusuna geçtik abi:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Barbaros abi senin motor :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171126-1980-honda-cb750f.html
_oXXo_
10 Ekim 2016, 23:28
Kış uykusuna geçtik abi:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Barbaros abi senin motor :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171126-1980-honda-cb750f.html
bu f bana p lazım
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-1991-model-honda-cbx-750-348739103/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbx-750-takas-guzel-scooterlar-ile-olabilir-346574475/detay
görüntü bu :D
Kızıl pars
11 Ekim 2016, 14:19
Güzel paylaşım mehmetenis. Teşekkürler.
CptHasan
11 Ekim 2016, 22:21
Arkadaşlar, motorum 17200 km de iken fabrika lastiklerini pilot road 4 ile Güngör Honda da değiştirdim. Fakat lastik değiştikten snra arka taraftan daha önce motorda olmayan garip bir ses duymaya başladım. 30-50 km hızla giderken net duyuluyor. Yüksek hızda veya daha yavaşken duyulmuyor. Bugün Güngör Honda ya götürdüm. Zincirden, değişmesi lazım dediler. Ancak benim kafama yatmadı. Lastik değişmeden önce ses felan yoktu. Ayrıca zincir. Gergisi de hep yeşilde ve boşluğu da normal. sizden birinin başına geldi mi? Önerisi olan var mı?
Kızıl pars
13 Ekim 2016, 14:19
Ne tarz bir ses? Mekanik mi ya da sürtünme gibi mi? Aynı zamanda sarsıntı var mı?
Sorun arka teker bilyasından da olabilir.
Varsa orta sehpaya kaldırıp, 1. viteste biraz gözlemleyebilirsin.
Zincir düzgün dönüyor mu, yoksa zıplayarak mı dönüyor anlaşılır.
jackonbir
13 Ekim 2016, 16:58
1.67 boyla nc700x i devirir miyim? 15bin km rx3i evo tecrübem var.
Merhaba arkadaşım
Benim boyumda 167 S sahibiydim 4 kere olduğu yerde devirdim. Boyum kısa ve dizimde problem olduğu için.
X de kullandım.Ayağını yerden kestikten sonra hiç problem yok dengesi güzel. Boyunu da alçaltabilirsin. Kol ve bacakların güçlü ise bi sıkıntı olmaz.
fdiver
13 Ekim 2016, 17:15
Arkadaşlar, motorum 17200 km de iken fabrika lastiklerini pilot road 4 ile Güngör Honda da değiştirdim. Fakat lastik değiştikten snra arka taraftan daha önce motorda olmayan garip bir ses duymaya başladım. 30-50 km hızla giderken net duyuluyor. Yüksek hızda veya daha yavaşken duyulmuyor. Bugün Güngör Honda ya götürdüm. Zincirden, değişmesi lazım dediler. Ancak benim kafama yatmadı. Lastik değişmeden önce ses felan yoktu. Ayrıca zincir. Gergisi de hep yeşilde ve boşluğu da normal. sizden birinin başına geldi mi? Önerisi olan var mı?
Zincirler 20.000 de değişiyormuş bilgisi var bende. Ortalama en uzun ömürleri 20-25.000 km imiş.
Benim zincirler şimdi 26.500 de ve tahminen 3.000 km dir rahatsızlık var. Bazı hızlarda, motorun çekişi gazı sabit tuttuğumda bile tık tık diye sazalıp çoğalıyor ve motor çok hafif sarsılıyor. Lastikleri de birlikte değiştirmek üzere beklediğimden bu çileye sabrediyorum. ANLAŞ'ın WINTER GRIP lastikleri geliyor bu ay, kış için ideal olduğunu düşündüğümden ona geçeceğim.
CptHasan
13 Ekim 2016, 23:12
Uğultu gibi bir ses. Orta sehpa takmadım, bakamıyorum. Ama galiba lastik yol sesi olabilir. Asfaltta ses var, otoparkta zemin beton ve pürüzsüz, ses yok. Ama Michelin pilot road 4 gibi yumuşak bir lastik nasıl böyle uğultu yapar ki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Did zincire Honda servis 400 çekiyor. Dişliler ile birlikte 1000 felan dediler. Ben kendim zincir dişli seti alsam netten 400 tl. Onu götürsem garanti durumu nasıl olur? Sonuçta yine did alcam.
fdiver
14 Ekim 2016, 00:05
Uğultu gibi bir ses. Orta sehpa takmadım, bakamıyorum. Ama galiba lastik yol sesi olabilir. Asfaltta ses var, otoparkta zemin beton ve pürüzsüz, ses yok. Ama Michelin pilot road 4 gibi yumuşak bir lastik nasıl böyle uğultu yapar ki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Did zincire Honda servis 400 çekiyor. Dişliler ile birlikte 1000 felan dediler. Ben kendim zincir dişli seti alsam netten 400 tl. Onu götürsem garanti durumu nasıl olur? Sonuçta yine did alcam.
Honda Serviste Zincir setini değiştirince, 1000-1200 TL fatura çıkıyor haklısın, sana Okmeydanı Anes'e gitmeni öneririm. Ben orada yaptırıyorum. Orası orjinal honda servis değil, 600 TL civarına filan yapıyorlardı dıye hatırlıyorum DID ZİNCİR ve DİŞLİ SETİNİ...
schumacher__
14 Ekim 2016, 01:50
Zincirler 20.000 de değişiyormuş bilgisi var bende. Ortalama en uzun ömürleri 20-25.000 km imiş.
Benim zincirler şimdi 26.500 de ve tahminen 3.000 km dir rahatsızlık var. Bazı hızlarda, motorun çekişi gazı sabit tuttuğumda bile tık tık diye sazalıp çoğalıyor ve motor çok hafif sarsılıyor. Lastikleri de birlikte değiştirmek üzere beklediğimden bu çileye sabrediyorum. ANLAŞ'ın WINTER GRIP lastikleri geliyor bu ay, kış için ideal olduğunu düşündüğümden ona geçeceğim.
Facebook grubunda 36binde hala orjinal zincir kullanan var. Ben de 21bini geçtim, 18bin bakımında bi bu kadar daha gider dedi usta. Yani kullanım şartlarına, zorlama, bakım durumuna göre değişiyor ömrü ;)
Kızıl pars
16 Ekim 2016, 20:42
Facebook grubunda 36binde hala orjinal zincir kullanan var. Ben de 21bini geçtim, 18bin bakımında bi bu kadar daha gider dedi usta. Yani kullanım şartlarına, zorlama, bakım durumuna göre değişiyor ömrü ;)
Arkadaşlar zincirin sabit bir ömrü yoktur, aynen Schumacher'in dediği gibi kulanıma göre değişir. Kitapçıktan da kontrol ettim, düzenli değişim işaretlenmemiş.
CptHasan
17 Ekim 2016, 15:02
doğu batı hondada 500 tl ye zincir dişli seti değiştirttim. zincir did, büyük dişli alman malı, küçük dişli çin malıydı. dişliler kalsın dedim, yok hepsi değişmeli dediler. birde arka blataya 315 çekti, yine hondanın başka bir modelinin orjinal balatası oluyormuş, birebir aynı boyutlarda, herkes ondan takıyor ded, 70 tl.
sonuç, zincir dişli + arka balata değişti. frende bir sorun görmedim. vites 2den bire düşerken sol pegde bir vibrasyon hissediyorum. genelde yavaşlar yada dururken belirgin oluyor. aradım doğu batıyı, getir bakalım dediler. bence çin mali küçük dişli problem yapıyor olabilir.
sese gelince, aynen devam. artık eminin lastik yol sesi bu. motolas ı aradım. bmw lerde ses şikayeti aldık dediler. demekki nc lerde de sesi yapıyor bu lastik.
schumacher__
18 Ekim 2016, 01:22
doğu batı hondada 500 tl ye zincir dişli seti değiştirttim. zincir did, büyük dişli alman malı, küçük dişli çin malıydı. dişliler kalsın dedim, yok hepsi değişmeli dediler. birde arka blataya 315 çekti, yine hondanın başka bir modelinin orjinal balatası oluyormuş, birebir aynı boyutlarda, herkes ondan takıyor ded, 70 tl.
sonuç, zincir dişli + arka balata değişti. frende bir sorun görmedim. vites 2den bire düşerken sol pegde bir vibrasyon hissediyorum. genelde yavaşlar yada dururken belirgin oluyor. aradım doğu batıyı, getir bakalım dediler. bence çin mali küçük dişli problem yapıyor olabilir.
sese gelince, aynen devam. artık eminin lastik yol sesi bu. motolas ı aradım. bmw lerde ses şikayeti aldık dediler. demekki nc lerde de sesi yapıyor bu lastik.
ön dişli çabuk yıpranarak zinciri de yıpratacak en önemli parça diye biliyorum, keşke çin malına hiç girmeseydiniz. Ebayda JT nin dişlileri mevcut 100 lira civarına.
fdiver
18 Ekim 2016, 02:38
Honda'dan REVER isimli rota kaydetme, paylaşma ... özellikleri olan yazılım tanıtım e-postasını aldım. Rotanın kadedilmesi, daha sonra da başka kişilerin otomatik olarak aynı rotayı izleyebilmesi gibi özellikleri nedeniyle sizlere kurmanızı öneriyorum. Üstelik aşağıda resmi bulunan Arai Honda Kaskı da bu programdaki olacak liderlere de verilecek diyor...
http://contentz.mkt015.com/ra/2016/1689/10/13621394/images_adventure-family-hero.jpg
http://contentz.mkt015.com/ra/2016/1689/10/13621394/images_adventure-family-img2.jpg
(http://links.honda.mkt015.com/servlet/MailView?ms=MTM2MjEzOTQS1&r=MTU2NDMyMjY5OTAzS0&j=ODQzNjcxNTI3S0&mt=1&rt=0)
CptHasan
18 Ekim 2016, 12:57
ön dişli çabuk yıpranarak zinciri de yıpratacak en önemli parça diye biliyorum, keşke çin malına hiç girmeseydiniz. Ebayda JT nin dişlileri mevcut 100 lira civarına.
Merhaba, zaten JT marka dişli taktı öne, baktım etiketine CHINA yazıyordu. zaten muhtemelen orjinal dişli ile değiştreceğim yine. ufak bir vibrasyon, vites düşerken geçiş sırasında compresyon varken oluyor. kıl oldum ya.
schumacher__
18 Ekim 2016, 13:42
Merhaba, zaten JT marka dişli taktı öne, baktım etiketine CHINA yazıyordu. zaten muhtemelen orjinal dişli ile değiştreceğim yine. ufak bir vibrasyon, vites düşerken geçiş sırasında compresyon varken oluyor. kıl oldum ya.
JT ise dişliden kaynaklanan bi problem olmaması lazım, kullanılabilecek en iyi dişlilerden, herkes arayıp da bulamıyor. Acaba 16 dişe sahip dişli kullanmış olabilirler mi, DCT için öne 17 diş, arkaya 39 diş olması lazım ve 17 diş oldukça zor bulunduğu için birşey olmaz deyip 16 diş takanlar olabiliyor.
Bizim modellere uygun olan dişli JTF1373.17 bu arada.
CptHasan
18 Ekim 2016, 23:05
JT ise dişliden kaynaklanan bi problem olmaması lazım, kullanılabilecek en iyi dişlilerden, herkes arayıp da bulamıyor. Acaba 16 dişe sahip dişli kullanmış olabilirler mi, DCT için öne 17 diş, arkaya 39 diş olması lazım ve 17 diş oldukça zor bulunduğu için birşey olmaz deyip 16 diş takanlar olabiliyor.
Bizim modellere uygun olan dişli JTF1373.17 bu arada.
Bu bilgi çok iyi oldu. Çok teşekkür ederim. Arka dişli kodu ne? Kmadepo diye bir adres var, 99 tl diyor. Bilginiz var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
JT ise dişliden kaynaklanan bi problem olmaması lazım, kullanılabilecek en iyi dişlilerden, herkes arayıp da bulamıyor. Acaba 16 dişe sahip dişli kullanmış olabilirler mi, DCT için öne 17 diş, arkaya 39 diş olması lazım ve 17 diş oldukça zor bulunduğu için birşey olmaz deyip 16 diş takanlar olabiliyor.
Bizim modellere uygun olan dişli JTF1373.17 bu arada.
Bu arada JT nin sitesinde 2014-2015 model nc 750 x dct arka dişlisini 43 diş olarak yazmış. Serviste 39 diş taktı senin dediğin gibi. Neden fark vardır?
schumacher__
19 Ekim 2016, 01:36
Bu bilgi çok iyi oldu. Çok teşekkür ederim. Arka dişli kodu ne? Kmadepo diye bir adres var, 99 tl diyor. Bilginiz var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
Bu arada JT nin sitesinde 2014-2015 model nc 750 x dct arka dişlisini 43 diş olarak yazmış. Serviste 39 diş taktı senin dediğin gibi. Neden fark vardır?
DCT 39 diş, manuel 43 diş, kullanım kılavuzunda da yazıyor. JT için parça kodu JTR1303 arka JTF1373 ön dişliler. KMAdepo kiler motorlu araçların sitesi olması lazım, eğer JTnin distribütörlüğü onlardaysa oradan temin edilebilir.
MimTolga
19 Ekim 2016, 08:57
Merhaba arkadaşlar, nc700 integra konusun yazdım ama oralar pek hareketli değil buradan bir daha sormak istedim, sizce 40bin km civarında integra 700 alınır mı ? Ne gibi büyük masraflar açma ihtimali olur ? Bütçe olarak çok yukarılara çıkamadığım için mecburen km'si yüksek motorlar bakmak durumundayım. Fikirlerinizi alabilir miyim ? Aramızda bu kilometrelere gelmiş kullanıcı var mıdır ?
Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkürler.
schumacher__
19 Ekim 2016, 11:43
Merhaba arkadaşlar, nc700 integra konusun yazdım ama oralar pek hareketli değil buradan bir daha sormak istedim, sizce 40bin km civarında integra 700 alınır mı ? Ne gibi büyük masraflar açma ihtimali olur ? Bütçe olarak çok yukarılara çıkamadığım için mecburen km'si yüksek motorlar bakmak durumundayım. Fikirlerinizi alabilir miyim ? Aramızda bu kilometrelere gelmiş kullanıcı var mıdır ?
Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkürler.
Sarf malzemesi haricinde masraf çıkarmaz, kurye olarak bile kullanılan 100-200 bin km.leri geçen motorlar var. Kısa vadede masraf çıkarabilecek kısımlar zincir, dişliler (500 TL), lastikler (1000 tl), balatalar (200 TL) ve diskler olabilir, bunların durumuna göre satın aldıktan sonra çıkabilecek masraflara bakabilirsiniz. Bunun haricinde DCT nin debriyaj balatalarının ömrü ve değişim masrafını vs. bilmiyorum.
Kızıl pars
19 Ekim 2016, 12:19
Merhaba arkadaşlar, nc700 integra konusun yazdım ama oralar pek hareketli değil buradan bir daha sormak istedim, sizce 40bin km civarında integra 700 alınır mı ? Ne gibi büyük masraflar açma ihtimali olur ? Bütçe olarak çok yukarılara çıkamadığım için mecburen km'si yüksek motorlar bakmak durumundayım. Fikirlerinizi alabilir miyim ? Aramızda bu kilometrelere gelmiş kullanıcı var mıdır ?
Yardımcı olacak olanlara şimdiden teşekkürler.
İntegra ile olmasa da cbr ile 40 civarı yapmıştım. KM bağlı olarak bazı parçalar eskiyebilir, değişmesi gerekebilir. (Pegler, elcikler, zincir kaydırıcı, bujiler, amortisör yağları vs)
Ayrıca bunlara ek olarak, şanzıman yağı ve filtresi de değiştirilmesi gerekebilir. Ayrıca integralarda bir el freni gibi bir edevat var. Onun da kontrol edilmesi gerekiyor.
tabi ki lastikler var, onu saymıyorum bile.
Kısacası almadan önce bir servise göstermekte fayda var.
Merhaba arkadaşım
Benim boyumda 167 S sahibiydim 4 kere olduğu yerde devirdim. Boyum kısa ve dizimde problem olduğu için.
X de kullandım.Ayağını yerden kestikten sonra hiç problem yok dengesi güzel. Boyunu da alçaltabilirsin. Kol ve bacakların güçlü ise bi sıkıntı olmaz.
Teşekkür ederim.
MimTolga
19 Ekim 2016, 22:19
Sarf malzemesi haricinde masraf çıkarmaz, kurye olarak bile kullanılan 100-200 bin km.leri geçen motorlar var. Kısa vadede masraf çıkarabilecek kısımlar zincir, dişliler (500 TL), lastikler (1000 tl), balatalar (200 TL) ve diskler olabilir, bunların durumuna göre satın aldıktan sonra çıkabilecek masraflara bakabilirsiniz. Bunun haricinde DCT nin debriyaj balatalarının ömrü ve değişim masrafını vs. bilmiyorum.
İntegra ile olmasa da cbr ile 40 civarı yapmıştım. KM bağlı olarak bazı parçalar eskiyebilir, değişmesi gerekebilir. (Pegler, elcikler, zincir kaydırıcı, bujiler, amortisör yağları vs)
Ayrıca bunlara ek olarak, şanzıman yağı ve filtresi de değiştirilmesi gerekebilir. Ayrıca integralarda bir el freni gibi bir edevat var. Onun da kontrol edilmesi gerekiyor.
tabi ki lastikler var, onu saymıyorum bile.
Kısacası almadan önce bir servise göstermekte fayda var.
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, sonuçta bu sürekli çalışan bir makine ve tabiki aşınan parçaları yenileri ile değiştirilecek. Ekspertiz yaptırmadan kesinlikle almam zaten. Bu arada ben de bütçemi biraz daha attırıp bakım geçmişi düzgün olan, lastik ve balataları yeni değişmiş bir makineye yöneldim bakalım hayırlısı.
mehmetenis
21 Ekim 2016, 02:20
Arkadaşlar, motorum 17200 km de iken fabrika lastiklerini pilot road 4 ile Güngör Honda da değiştirdim. Fakat lastik değiştikten snra arka taraftan daha önce motorda olmayan garip bir ses duymaya başladım. 30-50 km hızla giderken net duyuluyor. Yüksek hızda veya daha yavaşken duyulmuyor. Bugün Güngör Honda ya götürdüm. Zincirden, değişmesi lazım dediler. Ancak benim kafama yatmadı. Lastik değişmeden önce ses felan yoktu. Ayrıca zincir. Gergisi de hep yeşilde ve boşluğu da normal. sizden birinin başına geldi mi? Önerisi olan var mı?
Şimdi uzmandan yorum alalım;:)
Efendim yeni takılan lastikler Üzerindeki mum kaplamadan dolayı biraz ses yapabilir,
Dişli değişimi ise tamamen kullanıcı kaynaklıdır,Aynı şey Debriyaj baskı balata içinde geçerlidir,Eğer motoru çok sert kullanırsanız ani gaz tepkileri vs.. zinciriniz çabuk bollaşır,
Artı 17.200 Km olan bir motosikletin muhakkak zincir ayarı yapılmış olması gerekir aksi takdirde bol zincir de sıkı zincir gibi dişlilere zarar verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
doğu batı hondada 500 tl ye zincir dişli seti değiştirttim. zincir did, büyük dişli alman malı, küçük dişli çin malıydı. dişliler kalsın dedim, yok hepsi değişmeli dediler. birde arka blataya 315 çekti, yine hondanın başka bir modelinin orjinal balatası oluyormuş, birebir aynı boyutlarda, herkes ondan takıyor ded, 70 tl.
sonuç, zincir dişli + arka balata değişti. frende bir sorun görmedim. vites 2den bire düşerken sol pegde bir vibrasyon hissediyorum. genelde yavaşlar yada dururken belirgin oluyor. aradım doğu batıyı, getir bakalım dediler. bence çin mali küçük dişli problem yapıyor olabilir.
sese gelince, aynen devam. artık eminin lastik yol sesi bu. motolas ı aradım. bmw lerde ses şikayeti aldık dediler. demekki nc lerde de sesi yapıyor bu lastik.
Orjinal balataya 315₺ vermek pişmanlıktır,bu arada hondanın başka modeli dediği varadero,arka balatası ile bizim arka balatalar uyumlu hatta varaderonun arka balatası bizim balatadan 1.7 mm daha kalın olduğu için sık arka fren kullananlar için biçilmiş kaftan.
Benim size önerebileceğim brembodur
Arka Balata-07Ho27sp-120₺(Varaderonun balatası)
Ön Balata-07Ho41Sa-92₺
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------
İntegra ile olmasa da cbr ile 40 civarı yapmıştım. KM bağlı olarak bazı parçalar eskiyebilir, değişmesi gerekebilir. (Pegler, elcikler, zincir kaydırıcı, bujiler, amortisör yağları vs)
Ayrıca bunlara ek olarak, şanzıman yağı ve filtresi de değiştirilmesi gerekebilir. Ayrıca integralarda bir el freni gibi bir edevat var. Onun da kontrol edilmesi gerekiyor.
tabi ki lastikler var, onu saymıyorum bile.
Kısacası almadan önce bir servise göstermekte fayda var.
Büyük dişli takarsanız son hız düşer hızlanma ve tork artar küçük dişli tam tersi
İntegralardada kullanılan arka dişli 39 dur.
Ama manuel nc lerde arka dişli 41 dir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------
Biraz formu okursanız bu yazılanların daha öncede yazıldığını görürdünüz.
onoank
21 Ekim 2016, 12:03
Selam arkadaşlar,
Bende zincir mağduruyum :)
18500km' ye geldim ve özellikle 1 ve 2.viteslerde zincirden sanki biryerlere vuruyormuş gibi ses geliyordu.
Bugün yol üstünde bir ustaya gösterdim. Pek yağlamadığım için zincirin durumunun kötü ve oldukça bollaştığını söyledi.
Zincir ayarını yapıp yağlayıp yola devam ettim fakat değiştirmem gerekiyor.
Sadece zinciri değiştirsek olur mu? Dişliyi de birlikte mi değiştirmek gerekiyor
Internet'de uygun zincir, dişli nereden bulabilirim. Honda servise gitmeyeceğim kesin :)
Kmadepo sitesinde gözükmüyor.
2013 nc700x için zincir model ve özelliklerini nereden öğrenebilirim
Teşekkürler,
Onur
Razor999
21 Ekim 2016, 12:07
Zinciri 3. ayarlayışım 27.000Km oldu dişlilerin durumları çok güzel ama zincirim biraz uzamış sanırım 1 kere daha gerdiririm ondan sonra değiştirme zamanı gelecek gibi gözüküyor 30.000 ya da 36.000 de benim de değiştirmem gerekecek gibi.
Bu arada zincir ayarı için ilgili videoyu izleyebilirsiniz :)
https://www.youtube.com/watch?v=vVpzS1qTImU
mehmetenis
21 Ekim 2016, 15:24
Selam arkadaşlar,
Bende zincir mağduruyum :)
18500km' ye geldim ve özellikle 1 ve 2.viteslerde zincirden sanki biryerlere vuruyormuş gibi ses geliyordu.
Bugün yol üstünde bir ustaya gösterdim. Pek yağlamadığım için zincirin durumunun kötü ve oldukça bollaştığını söyledi.
Zincir ayarını yapıp yağlayıp yola devam ettim fakat değiştirmem gerekiyor.
Sadece zinciri değiştirsek olur mu? Dişliyi de birlikte mi değiştirmek gerekiyor
Internet'de uygun zincir, dişli nereden bulabilirim. Honda servise gitmeyeceğim kesin :)
Kmadepo sitesinde gözükmüyor.
2013 nc700x için zincir model ve özelliklerini nereden öğrenebilirim
Teşekkürler,
Onur
Sen zincire bakıvm yapma yağlama sonra de ki zincir mağduruyum ozaman scooter veya şaftlı motor kullanacaksınız,
Uygun zincir demek kalitesiz mal demek böyle hayati parçalarda nasıl uygun fiyatlı arıyorsunuz şaşıyorum,Fren balatası zincir lastik gibi ürünlerde uygun fiyata kaçmamak lazım
onoank
21 Ekim 2016, 16:02
Selamlar,
Uygundan kastım bizim motorun modeline uygun zincirdi yanlış belirtmişim:)
Modeli buldum did 520vx2 114 bakla. Kmadepo'da 270 TL fiyatı.
Dişlilerin durumuna bir bakıp eğer dişliler iyi durumda ise sadece zinciri değiştirmeyi düşünüyorum.
schumacher__
21 Ekim 2016, 16:41
Selamlar,
Uygundan kastım bizim motorun modeline uygun zincirdi yanlış belirtmişim:)
Modeli buldum did 520vx2 114 bakla. Kmadepo'da 270 TL fiyatı.
Dişlilerin durumuna bir bakıp eğer dişliler iyi durumda ise sadece zinciri değiştirmeyi düşünüyorum.
Enduromarkette peşin 220 TL
http://www.enduromarket.com/urun/honda-nc700-x-did-520-vx-2-motosiklet-zinciri_1686.aspx?CatId=204
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
Şimdi uzmandan yorum alalım;:)
Efendim yeni takılan lastikler Üzerindeki mum kaplamadan dolayı biraz ses yapabilir,
Dişli değişimi ise tamamen kullanıcı kaynaklıdır,Aynı şey Debriyaj baskı balata içinde geçerlidir,Eğer motoru çok sert kullanırsanız ani gaz tepkileri vs.. zinciriniz çabuk bollaşır,
Artı 17.200 Km olan bir motosikletin muhakkak zincir ayarı yapılmış olması gerekir aksi takdirde bol zincir de sıkı zincir gibi dişlilere zarar verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
Orjinal balataya 315₺ vermek pişmanlıktır,bu arada hondanın başka modeli dediği varadero,arka balatası ile bizim arka balatalar uyumlu hatta varaderonun arka balatası bizim balatadan 1.7 mm daha kalın olduğu için sık arka fren kullananlar için biçilmiş kaftan.
Benim size önerebileceğim brembodur
Arka Balata-07Ho27sp-120₺(Varaderonun balatası)
Ön Balata-07Ho41Sa-92₺
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------
Büyük dişli takarsanız son hız düşer hızlanma ve tork artar küçük dişli tam tersi
İntegralardada kullanılan arka dişli 39 dur.
Ama manuel nc lerde arka dişli 41 dir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------
Biraz formu okursanız bu yazılanların daha öncede yazıldığını görürdünüz.
Yanlışınız var, manuel NC 750lerde arka dişli 43 dişli.
http://i.hizliresim.com/OEXOaQ.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Merhaba, zaten JT marka dişli taktı öne, baktım etiketine CHINA yazıyordu. zaten muhtemelen orjinal dişli ile değiştreceğim yine. ufak bir vibrasyon, vites düşerken geçiş sırasında compresyon varken oluyor. kıl oldum ya.
Ayrıca şimdi farkettim ki DCTler 112 bakla, manueller 114 baklaymış, sizin zincir 114 bakla takılmış olabilir mi? Kendi yaşadığım tecrübeden sonra D&B'den herşeyi beklerim açıkçası...
Murat Ustaoğlu
22 Ekim 2016, 14:50
Aksam 17:00-18:00 gibi Caddebostan Beltur'da 115. geleneksel nc bulusmasina bekleriz:)
onoank
22 Ekim 2016, 16:04
Enduromarkette peşin 220 TL
http://www.enduromarket.com/urun/honda-nc700-x-did-520-vx-2-motosiklet-zinciri_1686.aspx?CatId=204
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
Yanlışınız var, manuel NC 750lerde arka dişli 43 dişli.
http://i.hizliresim.com/OEXOaQ.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
Ayrıca şimdi farkettim ki DCTler 112 bakla, manueller 114 baklaymış, sizin zincir 114 bakla takılmış olabilir mi? Kendi yaşadığım tecrübeden sonra D&B'den herşeyi beklerim açıkçası...
Teşekkürler schumacher
Sayende enduromarkete gittim ve oradan aldım 3 taksitle. Zincirin montajınıda yaptılar 30 TL'ye
Dişlilerim iyi durumdaydı orada ki ustada teyit etti.
Yalnız ellerinde 120 baklalı zincir vardı. 6'sını çıkardılar. 1-2 kişiye sordum bakla çıkarmanın herhangi bir sorun çıkarmayacağını belirttiler.
16500 km de balatalar, hava filtersi, fren hidroliği ve lastikler değişmişti.
18500 km de zincir değişti. 22binde motor yağı değişikliği dışında inşallah yeni bir şey çıkmaz :)
schumacher__
22 Ekim 2016, 18:49
Teşekkürler schumacher
Sayende enduromarkete gittim ve oradan aldım 3 taksitle. Zincirin montajınıda yaptılar 30 TL'ye
Dişlilerim iyi durumdaydı orada ki ustada teyit etti.
Yalnız ellerinde 120 baklalı zincir vardı. 6'sını çıkardılar. 1-2 kişiye sordum bakla çıkarmanın herhangi bir sorun çıkarmayacağını belirttiler.
16500 km de balatalar, hava filtersi, fren hidroliği ve lastikler değişmişti.
18500 km de zincir değişti. 22binde motor yağı değişikliği dışında inşallah yeni bir şey çıkmaz :)
rica ederim. Ben 21500km deyim, hava filtresi ve garantiden değişen lastikler haricinde herşey orijinal :)
mehmetenis
23 Ekim 2016, 03:26
Dostlara ve Güzel insanlara gelsin
http://i.hizliresim.com/OEjVDD.jpg
http://i.hizliresim.com/znNaMj.jpg
http://i.hizliresim.com/G3jPDZ.jpg
http://i.hizliresim.com/yVkNqj.jpg
http://i.hizliresim.com/WbjgD8.jpg
http://i.hizliresim.com/3AkvzM.jpg
http://i.hizliresim.com/RQj1DR.jpg
http://i.hizliresim.com/kE5G6D.jpg
http://i.hizliresim.com/gXQ2PO.jpg
http://i.hizliresim.com/9GjgYN.jpg
http://i.hizliresim.com/Mkjo11.jpg
onoank
24 Ekim 2016, 21:01
rica ederim. Ben 21500km deyim, hava filtresi ve garantiden değişen lastikler haricinde herşey orijinal :)
Buyukde konusmadim insallah demisim lakin aku yolda birakti bugun:)
Kolay kolay vurduramadim lastikler kilitlendi.
Bir kac denene 15 dakka benzinlige kadar itme ve en son ustunde ziplayarak calistirabildim :)
fdiver
28 Ekim 2016, 13:11
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Korteji Dünya Rekoru Denemesi !
29 Ekim 2016 11:00
Suadiye Oteli (https://www.facebook.com/events/1696360377278796/)
Yarın bu korteje katılacak NC'li arkadaşlarla grup oluşturalım mı?
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/14241542_10154416679793290_4558481275010886870_o.j pg
Murat Ustaoğlu
28 Ekim 2016, 13:19
Ben orada olacagim. Nc'li arkadaslarla onceden bulusup beraber katilabiliriz.
Kızıl pars
29 Ekim 2016, 22:12
Ben katıldım ama biraraya gelebildiniz mi bilemiyorum.
Biraz geç gördüm.
Murat Ustaoğlu
30 Ekim 2016, 17:47
Cumhuriyet Bayramı kortejinde görevimizi yaptık. Kamera biraz buğulandığından büyük kısmı kötü çıkmış ama olsun; biz amacımıza ulaştık :)
https://www.youtube.com/watch?v=ry4B21snhgw&feature=youtu.be
Razor999
31 Ekim 2016, 00:09
Geçenlerde yapmış olduğum son hız denemesinin videosunu da ekleyeyim dedim :)
https://www.youtube.com/watch?v=hnUZe9HrLio
Kızıl pars
31 Ekim 2016, 11:55
En yüksek 190 diyebiliriz sanırım?
NC serisi hız için yapılmamış zaten de, 190 son hız için epeyce yeterli bence.
Buralar kaynamasın şimdiden söyleyeyim bence yeterli, yani bana yeter. :)
Razor999
31 Ekim 2016, 13:56
En yüksek 190 diyebiliriz sanırım?
NC serisi hız için yapılmamış zaten de, 190 son hız için epeyce yeterli bence.
Buralar kaynamasın şimdiden söyleyeyim bence yeterli, yani bana yeter. :)
195 gördüm devirde var ama açıkcası daha yukarısını görebilmek için konya ovası gibi dümdüz bir yol rüzgarın arkadan esmesi ve iyi sabır gerekir :D otobanda yerine göre 180-185 arası sabit gidilebiliyor ama bu şekilde olunca da yakıt 270km dayanıyor anca :D ekonomiklikten çıkıyor motor
Kızıl pars
31 Ekim 2016, 20:36
Arkadaşlar Etkinlik duyurusu olarak girdim ama hala yayınlanmadı.
Katılabilecek arkadaşlar ile 06-Kasım-2016 Pazar günü Şile'ye gidelim diyorum.
Taslak bir plan hazırladım, önerisi olanlar lütfen katkıda bulunsun.
Soğuk ya da yağmur olabilir, ona göre hazırlıklı olalım, ama iptal etmeyelim.
buluşma yeri : IKEA ümraniye Açık otoparkı
saati : 08:30 - 09:00
hareket saati : 09:00
yol güzergahı : Şile otoyolu
Yaklaşık bir saat sürüş sonrası saat 10:00 - 12:00 arası kahvaltı
Bol muhabbet şart, ona göre bir mekan seçelim.
Mekan seçimi katılımcılar ile birlikte yapılacak.
Geçmiş deneyimler baş üstüne.
Saat 13:00 - 15:00 arası çevre gezintisi
Öneriler bekleniyor. Şile kalesi, liman, vs.
16:00 Dönüş yolu.
mehmetenis
01 Kasım 2016, 03:51
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Korteji Resimlerimiz;
http://i.hizliresim.com/E3aQLB.jpg
http://i.hizliresim.com/lEaBXg.jpg
http://i.hizliresim.com/LQVdMV.jpg
http://i.hizliresim.com/J3odJn.jpg
http://i.hizliresim.com/Y4X3LE.jpg
http://i.hizliresim.com/nE8Y6B.jpg
http://i.hizliresim.com/1NQjW5.jpg
http://i.hizliresim.com/ZYb2og.jpg
Olcay Avşar
01 Kasım 2016, 09:06
Arkadaşlar Etkinlik duyurusu olarak girdim ama hala yayınlanmadı.
Katılabilecek arkadaşlar ile 06-Kasım-2016 Pazar günü Şile'ye gidelim diyorum.
Taslak bir plan hazırladım, önerisi olanlar lütfen katkıda bulunsun.
Soğuk ya da yağmur olabilir, ona göre hazırlıklı olalım, ama iptal etmeyelim.
buluşma yeri : IKEA ümraniye Açık otoparkı
saati : 08:30 - 09:00
hareket saati : 09:00
yol güzergahı : Şile otoyolu
Yaklaşık bir saat sürüş sonrası saat 10:00 - 12:00 arası kahvaltı
Bol muhabbet şart, ona göre bir mekan seçelim.
Mekan seçimi katılımcılar ile birlikte yapılacak.
Geçmiş deneyimler baş üstüne.
Saat 13:00 - 15:00 arası çevre gezintisi
Öneriler bekleniyor. Şile kalesi, liman, vs.
16:00 Dönüş yolu.
Her gün Şile'ye gittiğim için bana pek cazip değil :P
Fakat muhabbet için gelebilirim, hele Cumartesi olsa tadından yenmez. Çoluk çocukla bir pazarımız var papara yemeyelim :)
Kızıl pars
01 Kasım 2016, 14:41
Her gün Şile'ye gittiğim için bana pek cazip değil :P
Fakat muhabbet için gelebilirim, hele Cumartesi olsa tadından yenmez. Çoluk çocukla bir pazarımız var papara yemeyelim :)
Abicim katılım daha çok olacaksa cumartesi de olur.
Bana da rahat olur açıkçası. Benim de 2 çocuk var ellerinden öper.
Rota olarak başka yer de olur, Hatta önerin varsa süper olur.
Maksat muhabbet olsun.
Aslında fikrimde İznik de vardı ama hava muhalefeti katılım sayısını ciddi azaltabilir diye düşündüm.
Dostlar bir iki katkıda bulunsa şekillendiririz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Etkinlik duyurusu olarak yayınlandı.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/171824-%5Bmt-istanbul%5D-06-kasim-2016-sile%27ye-gidiyoruz.html
katkılarınızı bekliyorum.
sarikemal
01 Kasım 2016, 22:15
Hayırlı akşamlar bir hafta önce 2014 23000 bin de bir 750 x satın aldım bu benim 5. motorum size bir sorum olacak ortalama şehir içi 4.8 lt yakıyor ve üstünde two brother egzoz var bu sebebden olabilir mi acaba birde rolanti devri ne olması gerekir bilgi verirseniz sevinirim
Kızıl pars
02 Kasım 2016, 09:59
Rolanti devri kaç olması gerekir bilemiyorum ama,
hareket halinde iken yakıt durumuna rolanti devrinin etkisi olmaması gerekir diye düşünüyorum.
Kızıl pars
03 Kasım 2016, 11:07
Arkadaşlar hafta sonu hava güzel görünüyor.
Benden söylemesi.
Sonra kimseden etkinlik duyurusu gelmiyor, haber veren yok, vay ben duymadım demeyin.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/171824-%5Bmt-istanbul%5D-06-kasim-2016-sile%27ye-gidiyoruz.html
DavidPozar
03 Kasım 2016, 12:15
Herkese merhaba pazar günkü etkinliğe ben de katılmak isterim. Herkese açık mıdır?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO