PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çokkk Benzin Yakıyor!



marmarasiste
31 Mart 2012, 15:50
Merhaba arkadaşlar
2004 model bir kanuni seyhan 250cc aldım. ancak bakımlarını yapmama rağmen 20liraya 75 km gidiyor.eş değerdeki motorlar 20liraya 130km giderken benimki vasat durumda.karbiratör hava ayarı yapıldı sibop ayarı yapıldı hava filtresi kontrol edildi bujiler değişti tık yok.başka ne yapabilirim ben tıkandım bir fikir verirseniz sevinirim.bu motora bu yakıt çok! benzin zammıyla alakası yok

Tekir
31 Mart 2012, 15:52
6 l.'ye yakın bir tüketim bu 100 km'de. Yeni motor istiyor olabilir.

marmarasiste
31 Mart 2012, 15:53
not:egzozlar açık ama o kadar çok etkilermi bilmiyorum

151rsfa
31 Mart 2012, 16:05
Etkiler hemde epey etkiler. Bence yakin zamanda elinizden cikarmaya calisin.

ygk
31 Mart 2012, 16:21
yağ yakma durumu var mı ? supap ayarı çekişi etkiler yakıtı bu kadar etkilemez. karbüratör biraz farkettirir ayarlarının tam olduğundan emin olun, jigle açık kalmış olabilr mi ? birde komik gelebilir depoda ne kaçak olma durumu var mı ? 20 tlyi neye göre ölçtünüz ibreye göremi fulleyerek mi?
egsozlarda %30 civarında etkiliyor son sıkıştırma olmadığı için. soruları cevaplarsanız daha rahat yardımcı oluruz. özellikle jikle açıkken hava ayarı yapıldıysa yada jikle açık kaldıysa , depo delikse bu kadar yakar. başka da aklıma gelmiyor.

birde motorun attığı duman nasıl beeyaza yakın, mavi, siyah, yada görünmüyor şeklinde tarif ederseniz bir durum değerlendirelim

marmarasiste
31 Mart 2012, 16:41
usta depoda kacak yok elden gectı o ,duman atmada yok yag yakma yag sızdırmada yok.ama egzoz gercekten %30etkılerse mantıklı bı o kalyr. Egzozu degsmek mı gerek yoksa kapatılablrmı

adem80
31 Mart 2012, 16:43
karburatör iğnesini aşağı al.karburatör benzin emme memesini bi numara küçült. Biraz hızdan ve devirden düşebilir ama yakıttan kazanır. Fazla devirli kullanma. Karburatôr ignesi gaz telini takip et. Karburatöre girdiği yerde karburatörün üstündeki kapağı çevirerek aç. Kapağı çıkar. İgneyı göreceksin.iğnenin gaz pistonuna takıldığı yerde iğnenin üstünde iğneye geçili küçücük bi segman vardır. O segmanın geçeceği 6 yer vardır.normal olan üstten veya alttan saydığında 3 cü olmasıdır. Alttan 1 veya 2 deyse 3 cüye al. 3cü deyse altan 4 üstten 2 ciye al. Bunları yaparken gaz telini söküp takman lazım. Gözün kesiyosa yap. Beğenmezsen aynı ayara geri alırsın. Sevgiler.

ygk
31 Mart 2012, 21:54
çin mallarında karbüratör iğnesinde delik yok diye biliyorum. standart iğne.

egzosu bağırmaması için kapatabilirsin ama yakıt aynı kalır fazla yakar. değişmesi gerek kapattırmak yetmez yani. ama tek başına egzosla 6 litre yakmaz o motor. normal şartlarda 2.5 4 yakması gerekirken 2 litre fazladan atıyor 100 kmde. karbüratör ayarı ve motor segman durumuna bakmak lazım. segman istiyor olabilir.

exile
31 Mart 2012, 22:05
şehir içinde gaz çekerek yada şehir dışında gaz kolunu 3/4 oranında açık kullanıyorsan yakıt normal, karbüratörlerin senkron ayarlarına bi baktırıver

kalidor
31 Mart 2012, 22:14
Egzozdan duman falan geliyor mu? muhtemelen zengin karışım sorunu var.

poyraz
31 Mart 2012, 22:19
Acilen motorunu elden çıkart.kurtulursun

mterayes26
01 Nisan 2012, 19:32
o motorun kronıksorunu deli gibi yakar , rahmetli azer bülbül gibi titrer