Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
burdurlu1985
14 Ocak 2013, 20:23
İlker abim yegenimize gecmis olsun dileklerimi iletiiyorum. En kisa zamanda da sagligina kavusur insallah. Gulucukleride attimi sizin butun endiseniz kaybolur.
İki hafta kadar once arkadasimin ogluna da ayni teshisden dolayi operasyona girdi ve inan abi endise ettikleri kadar ciddi olmadigini soyledi.
İcini ferah tut abi gelecegimizin ayazlara, ayselere ihtiyaci var
Zengibar
14 Ocak 2013, 21:59
Arkadaslar koruma demirinin alt ayakları nereye bağlanıyor?? önumuzdekı hafta yaptırıcamda ust ayaklar radyatör vidararına peki alt ayaklar??
Mehmet Ali,
Malzemesini ve şeklini belirledin mi?
Ne kadara mal olacak?
ozgurparlar
15 Ocak 2013, 01:02
merhaba arkadaşlar nasılsınız? Ben de koruma demiri düşünüyorum ancak ankaranın yabancısı olduğum için nerde yaptıracağımı bilmiyorum yarımdıcı olabilecek varsa çok memnun olurum
mali_181
15 Ocak 2013, 01:16
Mehmet Ali,
Malzemesini ve şeklini belirledin mi?
Ne kadara mal olacak?
model kafamda bellli lindby linbar modelinin aynısını yaptırıcam en fazla 100 e mal olur die düşünüyorum
Zengibar
15 Ocak 2013, 01:20
Malzeme olarak ne kullanacaksın? Dolu paslanmaz çelik mi borudan büküp kaplama mı?
Ben de isterim:) Hatta Özgur de ister:)
İnceliğin için teşekkürler sevgili Onur (Zengibar). Bence senin motor iyi bir dinlenerek geçirsin şu kış mevsimini... Çünkü benim "YOLDAŞ" isimli henüz olmayan motorum, yaz mevsimine kadar edinmiş olacağı tecrübe sonrasında bir miktar (!) yormaya niyetlenebilir seninkini... Neticede Ankara-Konya oldukça yakın birbirine ve sık sık yolum düşüyor Ankara'ya.. Büyük olasılıkla ilk il dışı sürüş deneyimimi bu yolda kazanacağım. Ondan sonra biraz cesaret edinmiş olurum sanırım ki, senin motoru yormak hususundaki niyetim, böylece teoriden pratiğe geçiş yapabilir. İlla yaz şart değil tabi ki, yazdan daha erken bir vakit yolun düşerse bizim ellere , beklerim. Sağlıcakla.
mali_181
15 Ocak 2013, 01:54
Malzeme olarak ne kullanacaksın? Dolu paslanmaz çelik mi borudan büküp kaplama mı?
Ben de isterim:) Hatta Özgur de ister:)
dolu paslanmaz çelik olmayacak kaplama olacak
StyLeOscaR
15 Ocak 2013, 03:48
Selamlar Herkese Öncelikle..
İlker Abi; şimdiden Yeğenimize Geçmiş Olsun dilerim..Ayaz Yeğenizimiz Bunun da Üstesinden Gelir Abi Merak Etme :mrgreen:
İş Yoğunluğumun Maksimum ++ olması sebebiyle Fazla Yazamıyorum.. ama elimden geldiğince okuyorum yorumlarınızı..
Tüm Herkese Saygılar..
ozgurparlar
15 Ocak 2013, 17:25
ben çok model gözetmeksizin bir koruma demiri olsun düşüncesindeyim çünkü ankaranın buzlu yollarında sürmek durumunda kalıyorum ve don olayı çok ciddi. yaptıran birisi olursa ona havale yaparım benzer modelınden bana da yaptırırsa makbule geçer. ankara da montajı yaptırabılırım
Zengibar
15 Ocak 2013, 18:22
ben çok model gözetmeksizin bir koruma demiri olsun düşüncesindeyim çünkü ankaranın buzlu yollarında sürmek durumunda kalıyorum ve don olayı çok ciddi. yaptıran birisi olursa ona havale yaparım benzer modelınden bana da yaptırırsa makbule geçer. ankara da montajı yaptırabılırım
Mehmet Ali senin için uygunsa topluca 3 adet için fiyat alabilir misin?
Özgür Mehmet Ali bize de yaptırabilirse montajı birlikte yaparız.
ogzcngdk
15 Ocak 2013, 19:13
arkadaşlar yine sorularım ve ben :D motorun yağ kapağını açtığımda herhangi kontrol edebiliceğim çubuk göremedim ve içeride yağda göremedim böyle kapak gibi bişey var içeride nasıl anlıycaz yağın olup olmadığını
edit: gerçi gidebiliyosa yağ vardır ama yeterlimi onu merak ediyorum
audioslave
15 Ocak 2013, 19:44
arkadaşlar yine sorularım ve ben :D motorun yağ kapağını açtığımda herhangi kontrol edebiliceğim çubuk göremedim ve içeride yağda göremedim böyle kapak gibi bişey var içeride nasıl anlıycaz yağın olup olmadığını
edit: gerçi gidebiliyosa yağ vardır ama yeterlimi onu merak ediyorum
Motorunu 2-3 dakika çalıştırdıktan sonra,stop ederek yine 2-3 dakika dik konumda beklet ve motorun sağ tarafında yağ kapağının altındaki yuvarlak pencereden,yağın penceredeki alt ve üst çizgilerin arasında olmasını gözlemleyebilirsin.Alt çizgiye yakın olması problem değildir,üst çizgiye dokunması da problem değildir.Yeterki az yada fazla yağ olmasın.Azıda zararlı fazlasıda zararlı,hatta fazlası daha zararlı,motorun içinde yağ basıncı yaratarak contalardan akıtmaya neden olur.Daha spesifik detayları Dr.Rıdo verecektir:)
Slayerrr
15 Ocak 2013, 22:30
Cihan'ın söylediklerine ek olarak motoru 2-3 dk dik tutmana gerek yok saniyeler içinde pencereye gelen yağı göreceksin daha önemli bir bilgi olarak motorda yeteri kadar yağ olmasa da gayet çalışır ama bir süre sonra krankı eline alırsın. :)
mali_181
16 Ocak 2013, 00:29
Mehmet Ali senin için uygunsa topluca 3 adet için fiyat alabilir misin?
Özgür Mehmet Ali bize de yaptırabilirse montajı birlikte yaparız.
Bana uyar abi yarın bi gidip sorayım fiyatını öğle molamda önümüzdeki hafta yaptırabilirim ama büyük ihtimal bu hafta zor gibi gözüküyor
Zengibar
16 Ocak 2013, 23:31
Şimdiden çok teşekkürler kardeşim...
ozgurparlar
17 Ocak 2013, 14:40
Herkese selam
Mehmet Ali senin için uygunsa topluca 3 adet için fiyat alabilir misin?
Özgür Mehmet Ali bize de yaptırabilirse montajı birlikte yaparız.
Çok iyi olur bence de haberleşelım muhakkak
Bana uyar abi yarın bi gidip sorayım fiyatını öğle molamda önümüzdeki hafta yaptırabilirim ama büyük ihtimal bu hafta zor gibi gözüküyor
naptın öğrenebıldın mı fıyatını?
OMENEVSE
17 Ocak 2013, 18:42
KORUMA DEMİRİNİ 3/4" 2mm borudan büktürdüm kaynak ve delik işlemlerinden sonra nikelaj kaplattım. Yaklaşık 40TL ye maloldu
mali_181
17 Ocak 2013, 20:14
KORUMA DEMİRİNİ 3/4" 2mm borudan büktürdüm kaynak ve delik işlemlerinden sonra nikelaj kaplattım. Yaklaşık 40TL ye maloldure
Fotoğrafını görebilir miyim şu koruma demirinin??
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Herkese selam
Çok iyi olur bence de haberleşelım muhakkak
naptın öğrenebıldın mı fıyatını?
Gittim konuştum linbar modelini yaptırırsam kaynak olacak usta dedi kaynak olmaması direk bükerek yapılacak bi model olması daha sağlıklı olur dedi bende lindby multibar modeline karar verdim 100 tl yi kafadan çıkacaksın dedi fiyat olarakta
ogzcngdk
17 Ocak 2013, 22:00
benim bir sorum daha var debriyajla ilgilikalkış yaparken debriyaj bir anda kavrama yapıyor anında hızlanıyor motor benm ayarlama şansım olmadan debriyaj balatasımı bitik acaba yoksa daha basit bişeymi? yani gaz verip yavaş salarızya debriyajı sonlara doğru bi noktada kavrıya ondan sonra fırlıyo gidiyo motor :D
ozgurparlar
17 Ocak 2013, 23:03
re
Fotoğrafını görebilir miyim şu koruma demirinin??
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Gittim konuştum linbar modelini yaptırırsam kaynak olacak usta dedi kaynak olmaması direk bükerek yapılacak bi model olması daha sağlıklı olur dedi bende lindby multibar modeline karar verdim 100 tl yi kafadan çıkacaksın dedi fiyat olarakta
100 lira mantıklı ve iyi bi fiyat hazır dışarda 250 tl ye falan satıyorlar
StyLeOscaR
18 Ocak 2013, 02:08
selamlar herkese..
Motosikletimi maddi ihtiyaçtan dolayı satıyorum arkadaşlar..bilgi almak isteyen için 0 506 753 22 88 no lu tel den bana ulaşabilirler..
şimdilik sahibinden.com a daha koymadım satışını.. öncelikle buradan yazayım dedim, yabancıya gitmesini istemiyorum pek..
beni Az çok bilen bilir forumda..motosikletimde bir sıkıntı veya benzeri bir sorun mevcut değildir..
Slayerrr
18 Ocak 2013, 03:28
benim bir sorum daha var debriyajla ilgilikalkış yaparken debriyaj bir anda kavrama yapıyor anında hızlanıyor motor benm ayarlama şansım olmadan debriyaj balatasımı bitik acaba yoksa daha basit bişeymi? yani gaz verip yavaş salarızya debriyajı sonlara doğru bi noktada kavrıya ondan sonra fırlıyo gidiyo motor :D
Muhtemelen ayarındandır. Debriyaj manetinin (debriyaj kolu, tutup çektiğin şey) üstündeki koruyucu lastiği kenara çek, orada göreceğin büyük olan tekerlek gibi şeyi 1-2 tur gevşet, sonra onun içinden geçen küçük olanı 1-2 tur kadar sık tamamdır. Kavramanın ortalarda olması gerekir, en yukarıda olursa kaçırma ihtimali de olur hem.
selamlar herkese..
Motosikletimi maddi ihtiyaçtan dolayı satıyorum arkadaşlar..bilgi almak isteyen için 0 506 753 22 88 no lu tel den bana ulaşabilirler..
şimdilik sahibinden.com a daha koymadım satışını.. öncelikle buradan yazayım dedim, yabancıya gitmesini istemiyorum pek..
beni Az çok bilen bilir forumda..motosikletimde bir sıkıntı veya benzeri bir sorun mevcut değildir..
:silent:
Zengibar
18 Ocak 2013, 09:45
KORUMA DEMİRİNİ 3/4" 2mm borudan büktürdüm kaynak ve delik işlemlerinden sonra nikelaj kaplattım. Yaklaşık 40TL ye maloldu
Bana kalınlığı biraz az geldi ama orjinallerinin kalınlığı hakkında da bilgim yok. Dostum resmini gönderebilir misin?
Mahmet Ali, Özgür; bunu beğenirsek ve Omenevse de yardımcı olursa buradan yaptırıp ben size göndereyim. Sanırım Ankara'da yaptırmıştır.
cpiler
18 Ocak 2013, 10:45
Bana kalınlığı biraz az geldi ama orjinallerinin kalınlığı hakkında da bilgim yok. Dostum resmini gönderebilir misin?
Mahmet Ali, Özgür; bunu beğenirsek ve Omenevse de yardımcı olursa buradan yaptırıp ben size göndereyim. Sanırım Ankara'da yaptırmıştır.
Bende isterim :))
mali_181
18 Ocak 2013, 12:37
Bana kalınlığı biraz az geldi ama orjinallerinin kalınlığı hakkında da bilgim yok. Dostum resmini gönderebilir misin?
Mahmet Ali, Özgür; bunu beğenirsek ve Omenevse de yardımcı olursa buradan yaptırıp ben size göndereyim. Sanırım Ankara'da yaptırmıştır.
40 tl ye koruma demiri biraz mantıksız geldi bana resmini görelim bakalım bi
Slayerrr
18 Ocak 2013, 12:51
40 tl ye koruma demiri biraz mantıksız geldi bana resmini görelim bakalım bi
Fiyatı demire göre epey pahalı olan paslanmazdan yapınca bile maliyet 40 TL'yi bulmuyor. Yüksek fiyatların sebebi işçilik, aslında çok bir işçilik de yok ama öpecek adamı bulmuşken kaçırmıyorlar. Yani aslında 40 TL anormal bir fiyat değil ama tanıdık falan yoksa 100-150 TL fiyat normal oluyor.
OMENEVSE
18 Ocak 2013, 13:04
OSTİM DURAN MOTORDA 170 TL DEMİŞLERDİ. LAKİN ŞEKLİNİ BEĞENMEDİM KENDİM YAPAYIM DEDİM. FOTOĞRAFLARINI YAKIN ZAMANDA İLETMEYE ÇALIŞACAĞIM.
Zengibar
18 Ocak 2013, 21:34
Bugün Cuma, yarin iş yok:) Rahat rahat formu karıştırıp yazabilirim... Şimdi sizlere bir uzmanlık sorusu.
Arkadaşlar daha önce sizlerin kullandığı ATABA akü şarj cihazından aldım ancak açıklamalarında "Bu akü şarj cihazı 6V veya 12V kurşun asit aküleri şarj etmek için dizayn edilmiştir." şeklinde bir açıklama var. Kuru aküler ile kurşun asit akülerin şarjları arasında fark var mıdır? Detaylı bir şekilde bi kaç saattir arıyorum ancak ikna olabileceğim yeterli bilgiye erişemedim. Bir kaynakta aşağıdaki açıklama mevcut:
"Kuru aküler herhangi kaliteli bir kurşun-asitli akü şarj redresörü ile şarj edilebilirler. Ancak tavsiye edilen, SABİT VOLTAJ KAYNAĞI REDRESÖRLER, hatta tercihen I-U KARAKTERİSTİĞİ İLE ÇALIŞAN SABİT AKIM / SABİT VOLTAJ KAYNAĞI REDRESÖRLER kullanılmasıdır. I-U şarjörlerde, aküler boş iken şarj akımı otomatik olarak belli seviyede sabit tutulur, akü doldukça voltajı yükselir, daha sonra voltaj yükselmesi durur ve sabit kalır, bu sefer de akü doldukça çektiği akım düşer." (Detay için:http://www.geta-electronic.com/egitim/ak%C3%BCler.pdf)
Bu durumda kuru aküler kurşun-asitli akü şarj cihazları ile şarj edilebiliyor ise neden ATABA "Bu akü şarj cihazı 6V veya 12V kurşun asit aküleri şarj etmek için dizayn edilmiştir" açıklamasını yapma gereği duymuş?
Slayerrr
18 Ocak 2013, 22:11
Bugün Cuma, yarin iş yok:) Rahat rahat formu karıştırıp yazabilirim... Şimdi sizlere bir uzmanlık sorusu.
Arkadaşlar daha önce sizlerin kullandığı ATABA akü şarj cihazından aldım ancak açıklamalarında "Bu akü şarj cihazı 6V veya 12V kurşun asit aküleri şarj etmek için dizayn edilmiştir." şeklinde bir açıklama var. Kuru aküler ile kurşun asit akülerin şarjları arasında fark var mıdır? Detaylı bir şekilde bi kaç saattir arıyorum ancak ikna olabileceğim yeterli bilgiye erişemedim.
Bu kadar dert etmene gerek yoktu çünkü senin akün kuru akü değil kurşun asit akü :)
Piyasada kuru akü diye tabir edilen motosiklet aküleri aslında kuru akü değil "tam kapalı bakımsız akü" dür. İçeriği eskiden zamanla su ekleyerek bakım yaptığımız (sulu akü) kurşun asit akülerle tamamen aynıdır. Aralarında sadece kutu farkı vardır, yan, şu dışarıdan baktığımızda gördüğümüz plastik kısmın tasarımı faklı sadece. Aküler şarj edilirken (normal motorda bağlıyken de) içindeki asit bir nevi kaynayarak gaz oluşur. Sulu akülerde bu gaz çıkışı için bir delik vardır ve bu delikten gazla beraber akünün asiti de çıkabilir hatta motosiklet akülerinde bu delikten bir hortum çıkar asit boyaya falan zarar vermeden atılabilsin diye. Bu sebeple eksilen sıvının tamamlanması gerekir ve bunun için akünün üzerinde eklemek için kapaklar olur. Kuru akü denilen kapalı akülerde ise doğrudan bir delik yerine akünün iç basıncı yükseldiğine sadece gaz çıkışına izin verecek şekilde otomatik olarak açılan bir supap vardır ve akünün sıvısı eksilmez dolayısıyla üzerinde su eklemek için kapaklar da yoktur. Yani aslında araçlarda kullanılan ve kuru akü diye anılan aküler sulu akülerle içerik olarak tamamen aynıdır. Ama tubeless lastiğine dubleks diyen sanayi insanı akünün üzerinde su ekleme kapaklarını göremeyince herhalde içinde sıvı olmadığına kanaat getirip hali hazırda kullanılmakta olan bir akü çeşidi olan kuru aküyle aynı şey olduğunu düşünmüştür. Asıl kuru akü ışıldaklarda falan kullanılan akülerdir. Ayrıca artık bu bilginin seni aslında ilgilendirmediğini öğrenmiş olsan da kuru aküleri de şarj edebilen bir cihazda neden kurşun asit aküler için dizayn edilmiştir yazıyor sorusunun cevabı da, sulu akü şarj aletleri kuru aküleri de şarj edebilir ancak kuru akülerin şarj aletleri sulu aküleri şarj edemez. Yani kuru akü şarj aleti olmuş olsaydı motosikletinin aküsünü tam olarak dolduramayacaktı.
Zengibar
19 Ocak 2013, 00:51
Beklenen bilgeden beklenen netlikte bir cevap:cat:
Çok teşekkür ediyorum Rıdvan. Bu durumda ben akünün su seviyesini kontrol ediyorum, eksiltmiş ise yeteri kadar ekleyip şarja bağlıyorum. Hesabıma göre 500mA olan şarj cihazım (ATABA AT-660) da yaklaşık %80 verimle çalışıyor olsa 22 saatte şarjı tamamlayacak. Akülerin üzerinde su seviyesini gösteren bir işaret oluyor mu yoksa plakalardan 1, 1-5 cm yukarıda kalacak şekilde göz kararı ayarlamak uygun olur mu?
inglor
19 Ocak 2013, 01:20
Herkese merhaba..bayadır yazmadan foruma bakıp bakıp çıkıyorum..Bi merhaba diyim dedim..Umarım herkesin işi gücü,sağlığı vs yolundadır..
Slayerrr
19 Ocak 2013, 01:39
Beklenen bilgeden beklenen netlikte bir cevap:cat:
Çok teşekkür ediyorum Rıdvan. Bu durumda ben akünün su seviyesini kontrol ediyorum, eksiltmiş ise yeteri kadar ekleyip şarja bağlıyorum. Hesabıma göre 500mA olan şarj cihazım (ATABA AT-660) da yaklaşık %80 verimle çalışıyor olsa 22 saatte şarjı tamamlayacak. Akülerin üzerinde su seviyesini gösteren bir işaret oluyor mu yoksa plakalardan 1, 1-5 cm yukarıda kalacak şekilde göz kararı ayarlamak uygun olur mu?
Yukarıda akünün kurşun asit olduğunu söyleyince yanlış anlaşılma olmuş sanıyorum. :) Senin akün şu kapalı akü dediklerimizdendir, dolayısıyla su seviyesini kontrol etmen ve eklemen gerekmiyor zaten istesen de yapamazsın. Şarja bağlaman yeterli.
mhmtrn
19 Ocak 2013, 16:24
Arkadaşlar trafik sigortası fiyatları neden bu kadar uçmuş yaa..geçen ay arabanın sigortasını 210 tl ye yapılmıştı,şimdi tekrar yaptırmak gerekiyor 440 tl fiyat çekti aynı firma..yüzde yüzden fazla zammı olur yaaa...
Slayerrr
19 Ocak 2013, 16:32
Arkadaşlar trafik sigortası fiyatları neden bu kadar uçmuş yaa..geçen ay arabanın sigortasını 210 tl ye yapılmıştı,şimdi tekrar yaptırmak gerekiyor 440 tl fiyat çekti aynı firma..yüzde yüzden fazla zammı olur yaaa...
Başka yerden fiyat al, sigortam.net'i tavsiye ederim. Ben yaptıralı 1 ay olmadı 290 TL ödedim.
Aynen sigortam.net'ten fiyat al. Geçtiğimiz yaz motorun sigortasını 140'a yaptırdım.
ogzcngdk
21 Ocak 2013, 00:16
arkadaşlar benzin göstergesi bozuk yaptırmaya kalksak ne kadara mal olur?
Slayerrr
21 Ocak 2013, 01:34
arkadaşlar benzin göstergesi bozuk yaptırmaya kalksak ne kadara mal olur?
Nasıl bozuk olduğunu söylersen yardımcı olabilirim. Sürekli dolu mu gösteriyor boş mu?
cpiler
21 Ocak 2013, 03:21
Herkese merhabalar iyi forumlar.bi kac haftadir bursadayim buralarda arastirdim koruma demiri ve egzoz isini ikisini toplam 650 liraya kapatabiliyorum ozel yapim iki adet egzoz ve ozel yapim koruma demiri gerci su anda o para mevcut olmadigindan kaldi tabi :)) neyse haftaya istanbula donucem koruma demiri isini de orda halledicem motohobi de hamdi usta varmis koruma demiri isinde nasildir telefon numarasi varmi kaca yapiodur acaba bi bilginiz varmi? Birde bizim gidonar kac mm? 22die tahmin ediorum ama bi onaylatmak istedim riser dusunuorum varmi temin edebilicegim onerebiliceginiz bir yer?
Zengibar
21 Ocak 2013, 09:46
Yukarıda akünün kurşun asit olduğunu söyleyince yanlış anlaşılma olmuş sanıyorum. :) Senin akün şu kapalı akü dediklerimizdendir, dolayısıyla su seviyesini kontrol etmen ve eklemen gerekmiyor zaten istesen de yapamazsın. Şarja bağlaman yeterli.
Cuma akşam yorgunluktan nasıl okudumsa artık ancak bu kadarını algılayabilmişim:)
Şimdi her şey net, çok teşekkür ederim Rıdvan.
Bulent78
21 Ocak 2013, 11:43
arkadaşlar benzin göstergesi bozuk yaptırmaya kalksak ne kadara mal olur?
Doktor Ridvan zaten olayi acikliga kavusturacaktir, ben zamaninda yaptigimi soyleyeyim. Benzin ogstergesi takili kalmis gibiydi, yani depo bos da olsa dolu da olsa ortalarda biyerde gosteriyordu hep. Burdaki serviste eleman bakti, samandirayi degistirmemiz lazim dedi, ben de ok, dedim, degistirdi sorun duzeldi, parca parasi 60 tl. idi diye hatirliyorum, gitmeden once de depoyu mumkun oldugunca bos tut ki biz bosaltmak zorunda kalmayalim demisti. Degistirdikten sonra calismaya basladi.
Yapti ama hic kullandin mi diye bir sor, hayir kullanmadim :) yani zaten onsuz yasamaya alistigimdan oturu, hep km hesabi gidiyordum yolda, fazla zorlamadan 200 km de bir benzin alirdim hep. Sana da bunu tavsiye ederim, eger degismesi gerekiyorsa bosver oyle kalsin, o parayi motorun baska ihtiyacina harcarsin, bence samandira degistirmek gereksiz.
ogzcngdk
21 Ocak 2013, 16:38
Doktor Ridvan zaten olayi acikliga kavusturacaktir, ben zamaninda yaptigimi soyleyeyim. Benzin ogstergesi takili kalmis gibiydi, yani depo bos da olsa dolu da olsa ortalarda biyerde gosteriyordu hep. Burdaki serviste eleman bakti, samandirayi degistirmemiz lazim dedi, ben de ok, dedim, degistirdi sorun duzeldi, parca parasi 60 tl. idi diye hatirliyorum, gitmeden once de depoyu mumkun oldugunca bos tut ki biz bosaltmak zorunda kalmayalim demisti. Degistirdikten sonra calismaya basladi.
Yapti ama hic kullandin mi diye bir sor, hayir kullanmadim :) yani zaten onsuz yasamaya alistigimdan oturu, hep km hesabi gidiyordum yolda, fazla zorlamadan 200 km de bir benzin alirdim hep. Sana da bunu tavsiye ederim, eger degismesi gerekiyorsa bosver oyle kalsin, o parayi motorun baska ihtiyacina harcarsin, bence samandira degistirmek gereksiz.
teşekkürler cevap için slayerr boş gösteriyor sürekli...
zatten pek değiştirmeyede niyetim yok bilgim olsun diye soruyorum sadece :)
Slayerrr
21 Ocak 2013, 17:13
teşekkürler cevap için slayerr boş gösteriyor sürekli...
zatten pek değiştirmeyede niyetim yok bilgim olsun diye soruyorum sadece :)
Şamandıra takılı kalmış çok yüksek ihtimalle, çünkü hiç çalışmıyor ya da kablolarında bir sorun olsa sürekli dolu gösterirdi. Depoyu tamamen boşaltıp şamadırayı sökebilirsin, 2 tane vida tutuyor sadece. Söküp bir kaç kere hareket ettirdikten sonra taktığında düzelme ihtimali gayet yüksek, en fazla temas eden metali biraz bükmen gerekebilir. Ama anlamıyorsan hiç bulaşma bence ya servise git ya da max. 250 km'de depoyu doldur.
ogzcngdk
21 Ocak 2013, 18:20
Şamandıra takılı kalmış çok yüksek ihtimalle, çünkü hiç çalışmıyor ya da kablolarında bir sorun olsa sürekli dolu gösterirdi. Depoyu tamamen boşaltıp şamadırayı sökebilirsin, 2 tane vida tutuyor sadece. Söküp bir kaç kere hareket ettirdikten sonra taktığında düzelme ihtimali gayet yüksek, en fazla temas eden metali biraz bükmen gerekebilir. Ama anlamıyorsan hiç bulaşma bence ya servise git ya da max. 250 km'de depoyu doldur.
anlayan bir arkadaşım var ona bir sorayım diliyorumki öyle bir problem olsunda kolayca çözelim teşekkürler..
ibanez_one
23 Ocak 2013, 01:05
Selamlar...Ya arkadaşlar Şu Bizim Makinelerin Enjeksiyonlu Modellerinde Egzost Modifiyesi Yapan Varmı ? Şöyle Gürül Gürül Bir Örnek Var Mı ? Ya Da Yapılır Mı ? Yapılırsa Nasıl Yapılır? Amma Soru Sordum Ya Kusuruma Bakmayın...:( Yorum Bekliyorum Ricalarımla...
Slayerrr
23 Ocak 2013, 03:21
Selamlar...Ya arkadaşlar Şu Bizim Makinelerin Enjeksiyonlu Modellerinde Egzost Modifiyesi Yapan Varmı ? Şöyle Gürül Gürül Bir Örnek Var Mı ? Ya Da Yapılır Mı ? Yapılırsa Nasıl Yapılır? Amma Soru Sordum Ya Kusuruma Bakmayın...:( Yorum Bekliyorum Ricalarımla...
Şimdi yok bildiğim kadarıyla ama daha önce vardı, görmüştüm. Gürül gürül egzoz olayını tamamen unut. Çünkü gerçekten güzel ses çıkartacak bir egzoz da yaptırsan bu motordan ses çıkmaz. Hem yapısı gereği hem de hacminden ve yine yapısından kaynaklı yüksek devirlerde kullanma zorunluluğundan dolayı. 2000-3000 devirde gidersen belki güzel ses çıkabilir ama bu motor o devirlerde gitmek için değil ve hacminden dolayı düşük devirlerde ürettiği güç yetersiz olur. Kısacası unut gitsin, ses istiyorsan yüksek hacimli bir motor almak zorundasın.
ibanez_one
23 Ocak 2013, 03:31
Şimdi yok bildiğim kadarıyla ama daha önce vardı, görmüştüm. Gürül gürül egzoz olayını tamamen unut. Çünkü gerçekten güzel ses çıkartacak bir egzoz da yaptırsan bu motordan ses çıkmaz. Hem yapısı gereği hem de hacminden ve yine yapısından kaynaklı yüksek devirlerde kullanma zorunluluğundan dolayı. 2000-3000 devirde gidersen belki güzel ses çıkabilir ama bu motor o devirlerde gitmek için değil ve hacminden dolayı düşük devirlerde ürettiği güç yetersiz olur. Kısacası unut gitsin, ses istiyorsan yüksek hacimli bir motor almak zorundasın.
Unuttum Bir Anda Usta :) Ses Mi O Da Ne ? İlgine Alakana Teşekkür Ederim...
burdurlu1985
23 Ocak 2013, 03:47
rıdvan usta on numarasın be yaf
ikinci el alacak olursam şayet gv mi seni bulup götüreceğim
helal sana
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
bu arada benim motoru ve ümit arkadaşım eki motorundan fotoları çalıp
motorunu satacak bir arkadaş warmış izmirde oturan
bunlar nasıl satıcı anlamıyorum ya ah telefonu kullanım dışı ola-masaydıda biraz stress atsaydım
neyse artık bu da linki yan kapakları gri olan ve köpüklü olan benim ki sis farı ve çantalı olan arkadaşınki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-mh-drift-bir-bucuk-yil-garantili-tertemiz-97322137/detay
Slayerrr
23 Ocak 2013, 03:49
Unuttum Bir Anda Usta :) Ses Mi O Da Ne ? İlgine Alakana Teşekkür Ederim...
:mrgreen:
rıdvan usta on numarasın be yaf
ikinci el alacak olursam şayet gv mi seni bulup götüreceğim
helal sana
Burdur-İstanbul arası bayağı uzak, şimdi haritayı açıp baktım neredeyse bir karış. :P
burdurlu1985
23 Ocak 2013, 13:15
:mrgreen:
Burdur-İstanbul arası bayağı uzak, şimdi haritayı açıp baktım neredeyse bir karış. :P
rıdvan usta merak etme burdur da gv ne arar ilk benim olacak
bi arkadaşımda war ama o da 06 plaka ve burda durmuyor
o yüzdendir ki ya ankara ya istanbuldan alınır ama gönlüm sıfır olmasından yana
çünkü ömürlük motor ömür boyunca bineceğim:):):):)))
mhmtrn
23 Ocak 2013, 13:32
hayırlı kandiller gv dostları...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO