Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
mhmtrn
12 Temmuz 2012, 14:09
gv 250 son kararın olsun dostum..
mhmtrn
13 Temmuz 2012, 21:52
merhaba arkadaşlar..bana debriyaj teli lazım elinde fazla olan varsa alabilirim.
ziyar180
15 Temmuz 2012, 10:35
Gv 250 kullanıcıların dikkatine; HYOSUNG GV 250 ÖN CAM
MERKEZ SERVİS VE YEDEK PARÇA'DAN ÖNERİLMEZ ( DEXTE )
Akadaşlar; bundan 15 gün önce, Koruma demiri, çanta ve ön siperlik ( ön cam ) siperiş ettim lakin ön siperliği gönderen firma ( Merkez Servis ve Yedek Parça ) hem siparişi geçikti gönderme tarihiyle ilgili beni sürekli yanılttı hemde siperliği şeffaf ren istemiştim ve bu konuda mutabık kaldığımız halde renkli gönderdiler, bunun nedenini sorduğumda ise yaz üretiminde şeffaf sperlik üretmediklerini bildirdiler. Geri iade kapısını kapattılar.
Gelen ürün GV250 uyumlu değil, uyumlu hale getirmek için bayağı bir uğraşmak gerekiyor.
Kullanıcıları
---------- Post added at 09:35 ---------- Previous post was at 09:27 ----------
Arkaşlar; önceki hafta motoru ilk bakıma götürdüm, bana ordaki usta gv 250'nin 1.5 litre yağ aldığını söyledi, Benim bildiğim bu makinenin 1lt yağ aldığıydı. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mıdır
kilitci
15 Temmuz 2012, 13:23
Arkaşlar; önceki hafta motoru ilk bakıma götürdüm, bana ordaki usta gv 250'nin 1.5 litre yağ aldığını söyledi, Benim bildiğim bu makinenin 1lt yağ aldığıydı. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mıdır
Usta doğru söylemiş filtre ile beraber değiştiğinde 1.5 Litre yağ alıyor.
YÖRÜK
15 Temmuz 2012, 13:38
selam arkadaşlar..
mustafanın da dediği gibi gv250 leriniz 1,5 lt yağ almakta.ben ara ara 1,7 lt civarı da koyardım.radyatöre de gidiyor diye.hiç problem yaşamadım.
aramıza yeni katılan arkadaşlarımız hoşgeldiniz..gv250 başlangıç olarak tarzını cruiser olarak belirlemiş herkes için ideal motordur,intruder dahil üstüne tanımam :P
bu arada ben yine gaza geldim ve motor arayışına girdim maks. 12.000 tl olacak şekilde xl650 veya f650 gs bakınıyorum ama büyük ihtimal xl650 olacak.aslına bakarsanız kışın almayı düşünüyorum ancak uygun denk gelirse hemen atlayabilirim..bu arada çevrenizde bu tarz uygun temiz motor denk gelirse muhakkak haber verin rica ediyorum çok makbule geçer..rıdvan yine kafanı şişirebilirim dostum,senin yorumların benim tek aydınlatıcım..
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..
erast
15 Temmuz 2012, 14:28
Mrb Ziyar180,
Ben Merkez Yedek Parçadan GV 250 me ön cam aldım kullanıyorum ve çizilmesi dışında memnunum senin yaşadığın sıkıntılara özelliklede montajdaki yaşadığın zorluğa anlam veremedim. Farklı markalarmı kullanıyoruz desem sanmıyorum benim markada Dexter. Gönderimlede ilgili sıkıntı çekmedim 2 gün sonra elime geçti ürün Sürat kargoydu yanlış hatırlamıyosam. Ayrıca resimlerini ekleyebilirmisin...
Görselci
15 Temmuz 2012, 15:24
herkese selam. motorumun tek tarafına (zincir tarafına) yan çanta takmak istiyorum. bizim motorlara bu mantıkta monte edilebilen bir öneriniz var mı? arka koltuğu sissy barı falan söktüm ben. bişeyler deniyorum bakalım...
timoti
15 Temmuz 2012, 20:37
herkese selam. motorumun tek tarafına (zincir tarafına) yan çanta takmak istiyorum. bizim motorlara bu mantıkta monte edilebilen bir öneriniz var mı? arka koltuğu sissy barı falan söktüm ben. bişeyler deniyorum bakalım...
Heybe şeklinde değilde aparatlı yan çantalardan alıp yalnız bir tanesini kullanabilirsiniz.
Eşim artçı koltuğunda 1 saatten sonra mola verelim diye mızmızlanıyor. Arka kolduğu biraz genişletip daha rahat hale getirmeye çalışacağım bakalım bu kışın projesi de bu galiba.
Arkadaşlar ben hyosunsorce a defalarca mail atsam da ön camı aparatsız halde satarlar mı ve kaç lira isterler öğrenemedim. Bir de siz deneyebilir misiniz?
Herkese iyi forumlar.
kilitci
15 Temmuz 2012, 22:41
Arka kolduğu biraz genişletip daha rahat hale getirmeye çalışacağım bakalım bu kışın projesi de bu galiba.
Herkese iyi forumlar.
Ben genişçe ve çok yumuşak olmayan bir sünger alıp içini tam arka sele sığacak şekilde oydum selenin üstüne oturtuyorum o şekilde kullanıyorum böylece hem orjinal sele bozulmadı hemde istediğim zaman takıp çıkarabiliyorum rahatlığını soracak olursan çok farkettiriyor hem daha uzun süre yolculuk yapılıyor hem de çukurlardan bozuk yollardan hiç etkilenmiyorsun istersen sen de öyle birşey yapabilirsin.
Slayerrr
15 Temmuz 2012, 23:35
Heybe şeklinde değilde aparatlı yan çantalardan alıp yalnız bir tanesini kullanabilirsiniz.
Eşim artçı koltuğunda 1 saatten sonra mola verelim diye mızmızlanıyor. Arka kolduğu biraz genişletip daha rahat hale getirmeye çalışacağım bakalım bu kışın projesi de bu galiba.
Arkadaşlar ben hyosunsorce a defalarca mail atsam da ön camı aparatsız halde satarlar mı ve kaç lira isterler öğrenemedim. Bir de siz deneyebilir misiniz?
Herkese iyi forumlar.
Zaten asıl kargo parası camın ebatları sebebiyle yüksek oluyor, yani satacak olsalar bile 120-150 TL arası bir maliyeti olur diye düşünüyorum.
Arka sele için de, bir şişme yastık her şeyi çözer. :) 3000 küsur km'lik gezimin tek günde 600 km civarı yaptığım kısmında sele rahatsız etmeye başlayınca bir tane seleye bir tane de arkamdaki çantaya şişme yastık koydum. Olağanüstü konforlu oldu. Uzun gezilerde benim gibi fileyle bağlayıp işin bitince sökebilirsin. Uygulayacak olursan, yastığı tam olarak şişirme, motor üzerindeki dengeni etkileyebiliyor, üzerine oturduğunda yeterli konforu sağlayacak minimum şişkinlik ideal.
Örnek olarak; :)
http://img339.imageshack.us/img339/4732/img1144ix.jpg (http://img339.imageshack.us/i/img1144ix.jpg/)
YÖRÜK
16 Temmuz 2012, 00:32
rıdvan çok orjinal olmuş ama hakan hocamın bahsettiği olayı ben karacayı satmasaydım şimdiye kadar hem sürücü hem de artçı selesini değiştirerek döşemecide istediğim şekilde sıfırdan yaptırmayı düşünüyordum..seninkisi anlık çözüm için ideal ancak kalıcı bişiler için bizim seleleri söküp yeniden düzgün bi şekilde imal şart diye düşünüyorum..
Ulgio
16 Temmuz 2012, 15:20
Arkadaşlar gv250 yi modifiye eden var mı?Ön ve arka çamurluğun kesilmesi-biçilmesi+T gidon takılması falan nasıl olur?
T gidonun çok yakışacağını düşünüyorum.Aslında tam T de değil, drag handlebar dedikleri onların genişlerinden...
ismailadige
16 Temmuz 2012, 16:11
Merhaba Arkadaşlar,
Bende ikinci el GV 250 olmayı planlıyorum. Bütçem 4.000 - 4.500 TL arası. 2. el bir motora alıcı gözüyle bakarken nelere bakmak gerekir? Birde aşağıdaki linkteki motorlara bakmayı düşünüyorum. Hangisini tavsiye edersiniz?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...89121911/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85844844/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78604097/detay
---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 14:59 ----------
Arkadaşlar linklerde sorun olduğundan tekrar yazıyorum. Yardımlarınızı rica ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-tertemiz-bir-bakan-bir-daha-bakiyor-89121911/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-29900-km-de-temiz-hyosung-gv250-5100-tl-85844844/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gv250-cok-temiz-93319193/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-18-binde-cok-temiz-78604097/detay
lycantrophic
16 Temmuz 2012, 16:22
En çok üçüncü sıradakini beğendim; sonuncu motor yatmış krankın değişmiş olması pek iyi bir kullanıma işaret etmiyor. Muhtemelen motoru yağsız kullanmış; kilometre de geri sarılmış olabilir gibi geliyor ona hiç yönelme bile. İlkinde depoda ezik var aksesuarları eksik bence çok iyi çıkmayabilir. İkinci keeway sisibarı takmış; grenajı delip yapıyorlar bildiğim kadarıyla hoş değil bence; başka aksesuar da yok. Aralarında en alınası üçüncü gibi gözüküyor. Bir pegler eksik bence; onları da aldın mı uğraşacak bişeyin kalmaz. Ama tabii motoru gidip yakından görmek gerek; sağlam bir ustaya da göstermekte fayda var almadan önce.
ismailadige
16 Temmuz 2012, 20:37
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gv250-cok-temiz-93319193/detay
linkteki motosiklet güzel ama egzosları bana sanki kısaltılmış gibi geldi bu bir sorun teşkil eder mi? Örneğin muayenede sorun olur mu?
timoti
16 Temmuz 2012, 23:29
Fikirler için teşekkür ediyorum arkadaşlar sonuçları yayınlarım.
audioslave
17 Temmuz 2012, 01:05
Motorunda yüksek devirde ve hızda ve özellikle uzun rampalar tırmanırken sanki benzin bitiyormuş hissi uyandıran teklemelerle karşılaşan var mı? Genelde benzinim azken oluyordu bu durum,hani yokuşun verdiği eğimle benzini kesik kesik çekiyordur diye ama bugun depo tıka basa doluykende yaptı aynısını.Gerçi bir ara düzeldi yüksek süratlerde yapmadı ama rampalarda beni endişelendiriyor.
YÖRÜK
17 Temmuz 2012, 01:27
cihan istersen karbüratörü bir kontrol ettir derim ben..
kilitci
17 Temmuz 2012, 09:24
Motorunda yüksek devirde ve hızda ve özellikle uzun rampalar tırmanırken sanki benzin bitiyormuş hissi uyandıran teklemelerle karşılaşan var mı? Genelde benzinim azken oluyordu bu durum,hani yokuşun verdiği eğimle benzini kesik kesik çekiyordur diye ama bugun depo tıka basa doluykende yaptı aynısını.Gerçi bir ara düzeldi yüksek süratlerde yapmadı ama rampalarda beni endişelendiriyor.
Çok klasik bi cevap olacak ama yan ayak müşürü hala aktif ise onu kesinlikle iptal et.Benim motorda ara ara teklemeler yapıyordu yan ayak müşürünü temizleyip devam ediyordum geçenlerde neredeyse motor yürümez hale geldi iptal ettim kurtuldum.Müşürün kablolarını sıyırıp birbirine bağla gitsin.
audioslave
17 Temmuz 2012, 14:08
Yan ayak müşürü Pasif durumda yani sökülü,9ay kadar oluyor motopark'ta karburator temizliği yapıldı Erdal usta tarafından.bu hafta buji degisimi yapıcam ama maalesef test etmem için uzun yola çıkmam gerekiyor:)
polo34
17 Temmuz 2012, 16:16
Motorunda yüksek devirde ve hızda ve özellikle uzun rampalar tırmanırken sanki benzin bitiyormuş hissi uyandıran teklemelerle karşılaşan var mı? Genelde benzinim azken oluyordu bu durum,hani yokuşun verdiği eğimle benzini kesik kesik çekiyordur diye ama bugun depo tıka basa doluykende yaptı aynısını.Gerçi bir ara düzeldi yüksek süratlerde yapmadı ama rampalarda beni endişelendiriyor.
bende de benzer bir sorun oldu, iş bilmez bir usta önce statoru sardırdı, sonraki usta ateşleme bobinini değiştirdi (eskisini kaybetti), sonuçta geçen çok sıcakta otobanda tekleme olur gibi oldu, yetkili servis karbüratör-stator-bobin olabilir dedi, hangisinin yaptığını bulmak da zor, arıza hemen belli olmuyor:) neyse ben hyosungsource dan orjinal stator ve bobin satın aldım, haftaya elimde olacaklar, sorunu kökten çözeyim istedim, eskileri de saklayacağım, bir daha kolay kolay hiçbir ustaya güvenmem ...
ateşleme bobini çok ısındığı zaman da anlık kesiklik olabilir diyorlar, karbüratör temizliği de çözüm olabilir ...
YÖRÜK
18 Temmuz 2012, 10:30
Yan ayak müşürü Pasif durumda yani sökülü,9ay kadar oluyor motopark'ta karburator temizliği yapıldı Erdal usta tarafından.bu hafta buji degisimi yapıcam ama maalesef test etmem için uzun yola çıkmam gerekiyor:)
O zaman ridvani ve daha kandirabilecegin ne kadar arkadas olursa basin gelin bu tarafa sizi misafir edeyim :)
Slayerrr
18 Temmuz 2012, 12:29
O zaman ridvani ve daha kandirabilecegin ne kadar arkadas olursa basin gelin bu tarafa sizi misafir edeyim :)
Maksat motoru test etmek zaten. :P Bu sıcakta ihtimali bile olamaz. :)
audioslave
18 Temmuz 2012, 16:01
Doğru özellikle motor isindiginda otobanda rampa tirmanirken oluyordu bu durum,bobini biraz araştırayım bende,çözülür,çözülmez bir durum olacağını zannetmiyorum
g_gokhan
18 Temmuz 2012, 20:40
Merhabalar herkese bu gun itibariyle bir gv250kullanicisi olarak aranizdayim artik :)
PcKaoPath
18 Temmuz 2012, 23:37
Merhaba arkadaşlar.
Gv250 için aşağıda resimdeki gibi koruma demirini nerden temin edebilirim? yada böylesi var mı? Cevaplar için şimdiden teşekkürler :)
http://www.ce-day.com/content_files/prd_images/korkuluk_on_koruma_demiri.jpg
Slayerrr
19 Temmuz 2012, 00:19
Merhabalar herkese bu gun itibariyle bir gv250kullanicisi olarak aranizdayim artik :)
Hoşgeldin. :)
Merhaba arkadaşlar.
Gv250 için aşağıda resimdeki gibi koruma demirini nerden temin edebilirim? yada böylesi var mı? Cevaplar için şimdiden teşekkürler :)
http://www.ce-day.com/content_files/prd_images/korkuluk_on_koruma_demiri.jpg
O koruma demirlerini çinliler kullanıyor. Benzer olarak ve çoğu kişinin kullandığı şu var. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-st-kanuni-gv-250-motor-koruma-demiri-50509970/detay
Bu koruma demirini yapanlar da akıllarına geldikçe zam yapıyorlar, 2 senede 3 parça halinde %40 zam yaptılar. Malzeme maliyetinin (en az) 5 katı fiyatına mal satmak güzel iş, kendilerini tebrik ediyorum.
YÖRÜK
19 Temmuz 2012, 00:52
Bu koruma demirini yapanlar da akıllarına geldikçe zam yapıyorlar, 2 senede 3 parça halinde %40 zam yaptılar. Malzeme maliyetinin (en az) 5 katı fiyatına mal satmak güzel iş, kendilerini tebrik ediyorum.
kesinlikle katılıyorum,elemanlar yok malzeme kaliteli zam geldi falan ayaklarıyla verdikçe veriyolar...birkaç arkadaş toplu aldık derken tavsiye ettik falan elemanlar hemen uyandı ve zamladı..:farao:
g_gokhan
19 Temmuz 2012, 11:18
Tesekkurler slayerr,burda okuduklarimdan yola cikarak aldim moturumu onun icin herkese eyvallah,dun geceden beride araliksiz geziyorum :)kollarimda aliskin olmadigim bir yorgunluk var ama onunda tadi baska
Bulent78
19 Temmuz 2012, 12:21
Merhaba Sparkhan,
Aşağıdaki resimde yaylara basan iki adet vida var, onlarla far yükseklik ayarını yapabilirsin.
Sissybarı Istanbul da benim bildiğim Hamdi Usta var, Küçükyalı da. Hatta forumdan birkaç arkadaş da oradan yaptırdı sissybar ı ve dediğin amaca uygun.
http://img267.imageshack.us/img267/3958/headlampo.jpg (http://img267.imageshack.us/my.php?image=headlampo.jpg)
Benim far biraz ayarsiz sanirim, olmasi gerekenden yukari bakiyor, arkasindan gittigim arkadas sanki uzunlari acmisim gibi farimin gozunu cok aldigini soylemisti, bir de zaten yolu duzgun gostermiyor yani, sanirim biraz asagi almak gerekiyor, arkada fari tutan somunlari biraz gevsetip fari komple biraz asagi baktirmaya calistim ama zaten en asagida oldugunu farkettim, simdi bu canantas in bahsettigi yaylara basan iki vida en on kisimda gozuken uzun vidalar midir, bunlarla saglikli bir far ayari nasil yapabilirim, far ayarimin duzgun oldugunu nasil anlayabilrim? Bir de fari biraz daha etkili hale getirmek icin (akuye ekstra yuklenmeden) ampul degisikligi falan yapmak faydali olur mu? Zenon isine girmek istemiyorum, sadece ne bileyim daha kaliteli bir ampul, veya biraz daha kuvvetli ampul takilabilir mi, takilirsa iyi sonuc verir mi, bu sene kim sampiyon olur, superman le hulk kapissa kim dover gibi sorularim var benim. Farla ilgili modifikasyon yapanlariniz varsa tecrubelerinizden yararlanmak isterim, bu arada bence supo azini yuzunu dagitir shrek bozmasinin :)
Slayerrr
19 Temmuz 2012, 12:57
Benim far biraz ayarsiz sanirim, olmasi gerekenden yukari bakiyor, arkasindan gittigim arkadas sanki uzunlari acmisim gibi farimin gozunu cok aldigini soylemisti, bir de zaten yolu duzgun gostermiyor yani, sanirim biraz asagi almak gerekiyor, arkada fari tutan somunlari biraz gevsetip fari komple biraz asagi baktirmaya calistim ama zaten en asagida oldugunu farkettim, simdi bu canantas in bahsettigi yaylara basan iki vida en on kisimda gozuken uzun vidalar midir, bunlarla saglikli bir far ayari nasil yapabilirim, far ayarimin duzgun oldugunu nasil anlayabilrim? Bir de fari biraz daha etkili hale getirmek icin (akuye ekstra yuklenmeden) ampul degisikligi falan yapmak faydali olur mu? Zenon isine girmek istemiyorum, sadece ne bileyim daha kaliteli bir ampul, veya biraz daha kuvvetli ampul takilabilir mi, takilirsa iyi sonuc verir mi, bu sene kim sampiyon olur, superman le hulk kapissa kim dover gibi sorularim var benim. Farla ilgili modifikasyon yapanlariniz varsa tecrubelerinizden yararlanmak isterim, bu arada bence supo azini yuzunu dagitir shrek bozmasinin :)
Bizim motorda ve aynı tip fara (grenaja bağlı olmayan) sahip diğer motorlarda da far ayarı yok. Far ayarı tabii ki yapılabiliyor ama sadece senin de bahsettiğin, farın şaseye bağlandığı vidalardan farı komple aşağı indirerek. Farın altındaki vida sinyallerin olduğu demire dayandıysa yapacak bir şey yok. Farın aydınlatma sorununa karşı kesinlikle Osram Night Breaker tavsiye ederim. Belirgin bir şekilde aydınlatma gücü daha yüksek. Tekli pakette 20-25 TL civarı fiyatla satılıyor. Yakınlarda Bauhaus varsa muhtemelen orada bulabilirsin.
Bulent78
19 Temmuz 2012, 13:08
Koctas var bana cok yakin. Oraya bakabilirim, osram night breaker diycez oyle mi, peki tipi ne olcak, yani kac wattlik diye ariycam, motorsiklet far ampulu diye mi gecer, bir de o farin alttaki vida sinyal demirine dayanmis durumda, o zaman ben bu osram i alsam bile yine de duzgun goremeyecek miyim acaba? Enteresan bir durum, peki bu canantas in bahsettigi yaylara basn iki adet vida var dedigi isimize yaramiyor mu? Ya da o da mi saseye baglanan vidalari kastetmis acaba? Bir sorayim bakayim ben su ampulu koctasa belki vardir.
mozenc
19 Temmuz 2012, 14:14
arkadaslar herkeze mrb bende motor almayı dusunuyorum ama kararsızım ne alacagım konusunuda gv 250 de ilgimi çekti yardımcı olursanız sevinirim
Slayerrr
19 Temmuz 2012, 14:21
Koctas var bana cok yakin. Oraya bakabilirim, osram night breaker diycez oyle mi, peki tipi ne olcak, yani kac wattlik diye ariycam, motorsiklet far ampulu diye mi gecer, bir de o farin alttaki vida sinyal demirine dayanmis durumda, o zaman ben bu osram i alsam bile yine de duzgun goremeyecek miyim acaba? Enteresan bir durum, peki bu canantas in bahsettigi yaylara basn iki adet vida var dedigi isimize yaramiyor mu? Ya da o da mi saseye baglanan vidalari kastetmis acaba? Bir sorayim bakayim ben su ampulu koctasa belki vardir.
Çizimde görülen yaylı vidalar farda yok. Daha dün farı söktüm eminim. Ampul için Osram Night Braker diyeceksin evet. Tip olarak H4 olacak, hepsi 55w oluyor zaten ve motosiklet ampulü değil arabalar da aynı ampulü kullanıyor. Genelde paketleri çiftli olur ama teklisi de bulunabiliyor.
Bulent78
19 Temmuz 2012, 15:04
Az once ugradım baktım ama yokmus, aksam baska bir yere daha sorarım artık, ama kafama yatmayan yeni ampulun de yere tam olarak bakmayacağı, neyse şbi alalım da sonra yine burdan danısırım sana slayerım sepulturam. Bir de aklıma gelmişken bişi daha sorayım, motorun aküyü ne kadar şarj ettiğini nasıl anlarız, yani yeterince şarj ediyor mu yoksa şarj yeterli deilmi, çünkü akü biraz zayıf ve şarj da problem yoksa aküyü değiştirmeyi düşünüyorum da. Sen hangi aküyü kullanıyosun, memnun musun durumdan?
Slayerrr
19 Temmuz 2012, 15:37
Az once ugradım baktım ama yokmus, aksam baska bir yere daha sorarım artık, ama kafama yatmayan yeni ampulun de yere tam olarak bakmayacağı, neyse şbi alalım da sonra yine burdan danısırım sana slayerım sepulturam. Bir de aklıma gelmişken bişi daha sorayım, motorun aküyü ne kadar şarj ettiğini nasıl anlarız, yani yeterince şarj ediyor mu yoksa şarj yeterli deilmi, çünkü akü biraz zayıf ve şarj da problem yoksa aküyü değiştirmeyi düşünüyorum da. Sen hangi aküyü kullanıyosun, memnun musun durumdan?
Belki eski ampulünde sorunda vardır da ondan çok yukarı bakıyordur. Yerine tam oturmamıştır diyecem ama uzak bir ihtimal.
Motor şarj etmiyor olsa her gün akün biter, zaten ucu ucuna yetiyor. :) Akü kaç yıllık? Eğer çok dandik ve eski değilse yenisini almadan önce şarj ettirmeyi deneyebilirsin. Motorda far vs. kullanımından dolayı tam olarak şarj olamayabiliyor. Benim motorda Yuasa akü var, en iyisi. Aküm en az 3 muhtemelen 4 yıllık bir akü. 2 yıl önce motoru alırken eski sahibi değişmesi gerekebilir demişti, bir şarj ettim 2 yıldan beri kullanıyorum. :) Şimdilik sorunsuz çalışıyor ama kışın hava biraz soğuduğunda değiştirmem gerekecek çünkü geçen kış 2-3 gün kullanmadığımda zorla çalışıyordu. Akü alacaksan mümkünse Yuasa (pahalıdır) olmadı Bosch almanı tavsiye ederim.
kilitci
19 Temmuz 2012, 17:51
Merhabalar herkese bu gun itibariyle bir gv250kullanicisi olarak aranizdayim artik :)
Hayırlı olsun güle güle kullan Allah kaza bela vermesin.
mhmtrn
19 Temmuz 2012, 23:59
Merhabalar herkese bu gun itibariyle bir gv250kullanicisi olarak aranizdayim artik :)
Hayırlı olsun arkadaşım..
Slayerrr
20 Temmuz 2012, 02:09
arkadaslar herkeze mrb bende motor almayı dusunuyorum ama kararsızım ne alacagım konusunuda gv 250 de ilgimi çekti yardımcı olursanız sevinirim
Neye yardımcı olalım, karar vermen konusunda ne yapalım? Eğer bir motosiklet gerçekten sorunlu değilse kullanıcılarına sorduğunda genel olarak olumlu tepkiler alırsın. Çünkü onu kullananlar o motora ilgi duymuş, dolayısıyla ona karar vermiş almıştır. Çoğu zaman başlı başına bir sorun olan çinli motosikletlerin kullanıcıları bile genel olarak memnundur. Çünkü çinli bir motor alanın beklentileri de ona göredir. Periyodik bakımda bulunmayan bir parçası bozulup da yolda kaldığında "zaten ne zamandır değişmemişti" deyip normal karşılayabilir. Tabi sadece kalite değil tarz, güç vs. yine beklentilerle alakalı. Mesela bu başlıktaki çoğu kişi almayı aklından bile geçirmese de bir Harley Davidson sahibi olmaya hayır demez. Ama bir Cbr1000RR kullanıcısına Night Rod versen beğenmeyip eleştirecek bir sürü şey bulabilir.
Kısacası şu paraya şu tarzda ne alabilirim, ya da şöyle beklentilerim var bu motor bunları karşılar mı gibi sorular sorsan illa ki cevaplayan çıkar. Ama ne alacağımı bilmiyorum Gv250 alayım mı biraz geniş bir soru olmuş.
zçelik
20 Temmuz 2012, 10:12
Abi bende var GV 250 Çok harika bir makina, tavsiye ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
koruma demiri için şu telefonu ara onda var 20122198824[COLOR="Silver"]
g_gokhan
20 Temmuz 2012, 11:39
Merhaba mozenc Hangi konuda kararsiz kaldigini soylersen sana yardimci olabilirim elimden geldigi kadar,bnde bi kac gunluk gv kullanicisiyim ;)
---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:35 ----------
Tesekkurler mhmtrn,umarim hepimiz icin oyle olur..
Bulent78
20 Temmuz 2012, 12:06
Dun aksam arkadasla kisa bi dolandik, 9-10 bin civari vites degistirerek trafikte ilerleyince herkesin arkanizda kalmasi enteresan bir durum oldu yani:) Normalde boyle devirli kullanmam ama iste dun bi gaza geldik, oyle biraz bastik, iyi ki 600 luk bisi ile baslamamisim dedim yine kendi kendime, bizim alet 250 gibi gitmiyor valla gaza asilinca:) Ah ahh bekle ulen er6n sira sana da gelecek, hos bu arada kafami dragstar ile bulandirmaya calisanlar da var tabii, capir kardesligi bozulmasin hesabi :)
LAPİN
20 Temmuz 2012, 12:48
HERKESE MERHABAAA.
YAŞ 35 PLAKADA 35. YAKLAŞIK 20 SENELİK ARABA KULLANICISIYIM. MOTORA HİÇ İLGİM YOKTU. AMA 5 AY ÖNCE Bİ KAŞINTI GELDİ. (SANIRIM YAŞLANMAK).ARAŞTIRMAYA BAŞLADIM. EHLİYETE YAZILDIM.KASIMDA EHLİYET TAMAM.
SIRA MOTOR ALMAYA GELİNCE.OTURUPDA BİNİLEN MOTORLAR HOŞUMA GİDİYOR.O SEBEPLE CRUİSER MOTOR ALBENİSİNE KAPILDIM.SİZ AKTİF KULLANICILARIN FİKRİNİ ALMAK İSTEDİM.TAVSİYENİZ NE YÖNDE OLUR. SIFIR VEYA 1-2 YASINDA , YADA JAPON. ENJEKSİYONLU, KARBÜRATÖRLÜ.KAÇ CC
VAKİT AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
YAŞ :35 YOLUN YARISI
BOY :180cm
KİLO : 105kg(GÖBEKLİ)
KIYAFET : SPOR
(NOT: PİSİKLET SÜRMEYİ YENİ ÖĞRENDİM)
lycantrophic
20 Temmuz 2012, 13:00
Bisikleti yeni öğrendiysen korumaları giymeyi ihmal etme; illa ki düşersin. Benim yaş 32, kilo 100 boy 180; motor altında sırıtmaz gayet kalıplı bir motor. Herkes 650lik sanıyor; arada bu binlik mi diye soran da var. :) Başlamak için iyi bir motor bence. İkinci el alsan daha az canın yanar; düşme kalkma balata yakma gibi hadiseler olabiliyor çünkü ilk başlangıçta.
g_gokhan
20 Temmuz 2012, 19:35
slm herkese,bugun ufak bi gezinti yaptım yanlız gezi esnasında burnuma biraz benzin kokusu geldi hatta rahatsız bile etti.acaba bi sıkıntı olabilir mi bu durum ?
audioslave
20 Temmuz 2012, 20:12
HERKESE MERHABAAA.
YAŞ 35 PLAKADA 35. YAKLAŞIK 20 SENELİK ARABA KULLANICISIYIM. MOTORA HİÇ İLGİM YOKTU. AMA 5 AY ÖNCE Bİ KAŞINTI GELDİ. (SANIRIM YAŞLANMAK).ARAŞTIRMAYA BAŞLADIM. EHLİYETE YAZILDIM.KASIMDA EHLİYET TAMAM.
SIRA MOTOR ALMAYA GELİNCE.OTURUPDA BİNİLEN MOTORLAR HOŞUMA GİDİYOR.O SEBEPLE CRUİSER MOTOR ALBENİSİNE KAPILDIM.SİZ AKTİF KULLANICILARIN FİKRİNİ ALMAK İSTEDİM.TAVSİYENİZ NE YÖNDE OLUR. SIFIR VEYA 1-2 YASINDA , YADA JAPON. ENJEKSİYONLU, KARBÜRATÖRLÜ.KAÇ CC
VAKİT AYIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
YAŞ :35 YOLUN YARISI
BOY :180cm
KİLO : 105kg(GÖBEKLİ)
KIYAFET : SPOR
(NOT: PİSİKLET SÜRMEYİ YENİ ÖĞRENDİM)
Öncelikle hoşgeldiniz.
Bisiklete binmekle motor kullanmak birbirlerine benziyor,çünkü ikisinde de dururken ayakta dik konumda tutmak gerekiyor ve ilk kalkışı yapana kadar denge sağlamak gerekiyor.Fakat hiç bisiklete binmemiş,motora binemez diye bir durum da yok,bisikleti yalayıp yutmuş biri gibi hemen binemez belki ama kısa zamanda alışır motoru kullanmaya.
Cruiser sınıfında Hyosung gv 250'ler hem görüntü olarak hemde fiyat aralığı olarak (fiyat/performans) iyidirler.Zaten önceki yazılarda kronik sorunlar ve ufak tefek arızalar bahsedilmiş,ne gibi önlemler alınabilir yada nasıl tamir edilebilir yazılmıştır.
Kendi fikrimi sorarsan eğer; bu motor için enjeksiyonlu yada karbüratörlü farketmiyor.Km olarak bir değer veremiyorum çünkü önemli olan motorun diri olması,yani 8000-1000km'de yatmış motordansa 20000-25000 de yol yapmış ve belli periyotta kullanılmış motoru tercih ederim.Ki bu durum da tamamen sizin motora ayıracağınız bütçeyle alakalı,çünkü düşük km olanlar daha yüksek fiyattan satışa çıkarlar bu bir genel kural:)
Bizim motorlarımız Kore yapımı ve Türkiye'de Kanuni firmasının elinde olan,tanıtımı yapılmayan,kaliteli ve ucuz sınıfında bir markadır,maalesef ki talihsiz bir markadır distribütor anlaşmazlıklarına kurban gitmiştir.Bu yüzden Japon iyidir,Kore kötüdür diyemeyeceğim,bu durumda tamamen bütçe ile alakalı,bende bu motoru alırken eğer birkaç bin fazla param olsaydı belki Dragstar 250 alırdım.Ama bütçem bu markayı ve bu modeli almaya yetti.Alırken Cbr125r veya sıfır Cbf150 de alabiliyorken ben 2005 model gv 250 tercih ettim ki iyi ki de böyle yapmışım,son derece memnunum,yolda bakışları hissetmek güzel bir duygu dediğiniz gibi albenisi olan makineler.
Şimdiden hayırlı olsun,en yakın zamanda yolun diğer yarısını 2 tekerin özgürlüğünü yaşayarak geçirmeniz dileğiyle :cat:
slm herkese,bugun ufak bi gezinti yaptım yanlız gezi esnasında burnuma biraz benzin kokusu geldi hatta rahatsız bile etti.acaba bi sıkıntı olabilir mi bu durum ?
Benzin tahliyesinden sıcak havalarda özellikle öğlen saatlerde motoru kullandıktan ve stop ettikten sonra bi miktar benzin kokusu gelmesi doğaldır.Bu koku deponun kenarlerına yakşaltıkça daha fazla hissedilebilir.
YÖRÜK
20 Temmuz 2012, 23:21
herkese iyi geceler..aramıza yeni katılan arkadaşlarımız hoşgeldiniz..
sayın lapin cihan gerekli tüm açıklamayı yapmış.benim ekleyeceğim ise şahsen suzuki intruder 250 alacak param olsa dahi yine de gv250 alırdım..bu motor başka motor..şiddet ötesi bir şiddetle tavsiye ederim :bounce:
timoti
20 Temmuz 2012, 23:59
slm herkese,bugun ufak bi gezinti yaptım yanlız gezi esnasında burnuma biraz benzin kokusu geldi hatta rahatsız bile etti.acaba bi sıkıntı olabilir mi bu durum ?
Hocam depo ile benzin filtresi arasındaki hortumun üzerinde yay gibi bir zavazingo var onun hortumu iyi sıkıştırdığından emin olun. Bir de havalar çok sıcak olduğundan ve bizim asfalt kavramımız ziftin üzerine çakılları yaymadan ibaret olduğundan zift eriyip yolun üzerine çıkıyor. O da benzine benzeyen bir koku yayıyor belki odur. İyi forumlar.
audioslave
21 Temmuz 2012, 00:00
Valla intruder 250 yi bende istemem,bire bur test etme şansım oldu,kesinlikle ve tabiki GV250!:)
g_gokhan
21 Temmuz 2012, 01:26
Öncelikle hoşgeldiniz.
Bisiklete binmekle motor kullanmak birbirlerine benziyor,çünkü ikisinde de dururken ayakta dik konumda tutmak gerekiyor ve ilk kalkışı yapana kadar denge sağlamak gerekiyor.Fakat hiç bisiklete binmemiş,motora binemez diye bir durum da yok,bisikleti yalayıp yutmuş biri gibi hemen binemez belki ama kısa zamanda alışır motoru kullanmaya.
Cruiser sınıfında Hyosung gv 250'ler hem görüntü olarak hemde fiyat aralığı olarak (fiyat/performans) iyidirler.Zaten önceki yazılarda kronik sorunlar ve ufak tefek arızalar bahsedilmiş,ne gibi önlemler alınabilir yada nasıl tamir edilebilir yazılmıştır.
Kendi fikrimi sorarsan eğer; bu motor için enjeksiyonlu yada karbüratörlü farketmiyor.Km olarak bir değer veremiyorum çünkü önemli olan motorun diri olması,yani 8000-1000km'de yatmış motordansa 20000-25000 de yol yapmış ve belli periyotta kullanılmış motoru tercih ederim.Ki bu durum da tamamen sizin motora ayıracağınız bütçeyle alakalı,çünkü düşük km olanlar daha yüksek fiyattan satışa çıkarlar bu bir genel kural:)
Bizim motorlarımız Kore yapımı ve Türkiye'de Kanuni firmasının elinde olan,tanıtımı yapılmayan,kaliteli ve ucuz sınıfında bir markadır,maalesef ki talihsiz bir markadır distribütor anlaşmazlıklarına kurban gitmiştir.Bu yüzden Japon iyidir,Kore kötüdür diyemeyeceğim,bu durumda tamamen bütçe ile alakalı,bende bu motoru alırken eğer birkaç bin fazla param olsaydı belki Dragstar 250 alırdım.Ama bütçem bu markayı ve bu modeli almaya yetti.Alırken Cbr125r veya sıfır Cbf150 de alabiliyorken ben 2005 model gv 250 tercih ettim ki iyi ki de böyle yapmışım,son derece memnunum,yolda bakışları hissetmek güzel bir duygu dediğiniz gibi albenisi olan makineler.
Şimdiden hayırlı olsun,en yakın zamanda yolun diğer yarısını 2 tekerin özgürlüğünü yaşayarak geçirmeniz dileğiyle :cat:
Benzin tahliyesinden sıcak havalarda özellikle öğlen saatlerde motoru kullandıktan ve stop ettikten sonra bi miktar benzin kokusu gelmesi doğaldır.Bu koku deponun kenarlerına yakşaltıkça daha fazla hissedilebilir.
Tesekkurler audioslave benm tedirginligim acaba benzin mi kaciriyo biyerinden diye oldu cunku onceki motorumda benzin kokusunu nerdeyse hic duymamistim,ek olarak deponun kapagina yaklasinca belirgin bi benzin kokusuda hissediyorum kapakta tam oturmamis gibi geliyo bana..
---------- Post added at 00:26 ---------- Previous post was at 00:23 ----------
Hocam depo ile benzin filtresi arasındaki hortumun üzerinde yay gibi bir zavazingo var onun hortumu iyi sıkıştırdığından emin olun. Bir de havalar çok sıcak olduğundan ve bizim asfalt kavramımız ziftin üzerine çakılları yaymadan ibaret olduğundan zift eriyip yolun üzerine çıkıyor. O da benzine benzeyen bir koku yayıyor belki odur. İyi forumlar.
Önerin icin sagol timoti yarin sabah kalkinca ilk isim oraya bakmak olacak eger kokuda azalma olmazsa tamircime bir goturmem gerekecek herhalde
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO