Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
MotorKafa
17 Temmuz 2010, 17:26
Arkadaşlar herkese merhaba... Artık bende bir GV 250 sahibiyim. Gezilerinizde benide aranıza alırsınız artık diye düşünüyorum :) Gerçi ben daha acemiyim ama öğrenicem kullanmayı hatta biraz sonra yine motorumla çıkıyorum alıştırma yapmaya ara sokaklarda :) Benim gibi yeni başlayanlara tavsiyelerinizi şiddetle bekliyorum. Hepsini son derece dikkate alacağıma emin olabilirsiniz. Şimdiden herkese çok ama çok teşekkür ediyorum...
caner_54
18 Temmuz 2010, 14:45
arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır giremiyorum nete harddisk bozuldu garantiye gitti. Bekliyoruzki gelsin. motorum 130krş yakıyor km.de 2 kişi binerek seyahat ettiğimde. arada agresif kullanımda var tabiki bana çok iyi geldi. arkadaşlar tüp taktırmamı söylüyorlar. dedim canlı bomba gibi gezeyim sonra :mrgreen: herkese keyifli sürüşler...
YÖRÜK
18 Temmuz 2010, 15:52
selam arkadaşlar..yeni gelen arkadaşlar hoşgelmişler..güle güle kullanmak nasip etsin allahımız hepimize.. :cat:
ben antalya-izmir seferimi anlatayım size..hoş çok fazla yolda resim çekmek için durmadım dolayısıyla biraz sıkıcı gelebilir size ama başlayım artık :)
işte serik'ten yakıt alıyorum ve depoyu doldurup yola çıkayım diyorum....
http://img256.imageshack.us/img256/6638/cimg1502t.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=cimg1502t.jpg)
...ama yakıt alırken zincirin biraz kuru olduğunu farkediyorum ve sprey yağlayıcı ile yağlayım gidene kadar idare etsin diye düşünüyorum..
http://img541.imageshack.us/img541/784/cimg1503e.th.jpg (http://img541.imageshack.us/my.php?image=cimg1503e.jpg)
ve çıkıyorum yola.hedef korkuteli'nde mola vermek..ve korkuteline varıyorum.hemen her zaman mola verdiğim pastaneye uğrayıp antalyanın meşhur yanık dondurmasından alıp serinliyorum yine..
http://img80.imageshack.us/img80/9441/cimg1504.th.jpg (http://img80.imageshack.us/my.php?image=cimg1504.jpg)
http://img375.imageshack.us/img375/4662/cimg1505.th.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=cimg1505.jpg)
http://img256.imageshack.us/img256/7825/cimg1506.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=cimg1506.jpg)
işte meşhur yanık dondurması.antalya ya gelen herkese tavsiye ederim,muhakkak deneyin arkadaşlar:cat:
http://img256.imageshack.us/img256/7647/cimg1507l.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=cimg1507l.jpg)
veee tekrar çıkıyorum yola ve bu sefer hiç durmadan denizliye varıyorum.bu kadar molasız yol almak beni biraz yordu ama dayanıklı buldum kendimi :P
işte antalya tarafından denizli girişi manzarası..
http://img541.imageshack.us/img541/1890/cimg1509.th.jpg (http://img541.imageshack.us/my.php?image=cimg1509.jpg)
http://img541.imageshack.us/img541/1600/cimg1512.th.jpg (http://img541.imageshack.us/my.php?image=cimg1512.jpg)
http://img375.imageshack.us/img375/786/cimg1514v.th.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=cimg1514v.jpg)
denizliye girer girmez hemen yemek molası veriyorum.ve eşimi arıyorum.arkadaşları ile gezmede olduğunu öğrenince bende biraz vakit geçirmek için keşfettiğim kablosuz bağlantıyı kullanmak istiyorum..:queen:burada size yoldayım diye yazmıştım..
http://img829.imageshack.us/img829/3112/cimg1515.th.jpg (http://img829.imageshack.us/my.php?image=cimg1515.jpg)
bunlarda üzerimden attığım fazlalıklar :P
http://img38.imageshack.us/img38/217/cimg1516i.th.jpg (http://img38.imageshack.us/my.php?image=cimg1516i.jpg)
tekrar yola çıkıyorum ve aydına 30 km kala tekrar yakıt alıyorum..
http://img38.imageshack.us/img38/5862/cimg1517v.th.jpg (http://img38.imageshack.us/my.php?image=cimg1517v.jpg)
sonra aydına varıyorum ve aydında otobana girmeyi tercih ediyorum..son olarak otobana girmeden önce tansaşta mola veriyorum..
http://img535.imageshack.us/img535/4712/30052010064.th.jpg (http://img535.imageshack.us/my.php?image=30052010064.jpg)
http://img541.imageshack.us/img541/6291/30052010066.th.jpg (http://img541.imageshack.us/my.php?image=30052010066.jpg)
sonra otobana çıkıyor ve izmire varıyorum.çok canlı ve dikkat çekici resimlerdeğil ama bu da benim ikinci antalya-izmir yolculuğum..motorumuza allah nazar değdirmesin arkadaşlar..herkese keyifli sürüşler..:cat:
mitmuallim
18 Temmuz 2010, 21:13
İlker bey, fotğraflara bakarken ön camın görselliği çok güzel görünüyor , işlevi hakkında ne dersin gerçekten gerkli mi sizce rüzgarı toplaması nasıl? birde böyle uzun ve şehir içi kullanımlrımızda yakıt ve kullanım kültürümüzü yazarsak kıyaslama imkanı buluruz diye düşünüyorum
Mesela ben uzun yola çıktığımda ortalama 70- 80 km de bir kısa bir mola vererek kan dolaşımımı rahatlatıyorum yoksa seleye oturduğum yer uyuşmaya başlıyor ...
kalın sağlıcakla..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:10 ----------
Caner 13 kuruş yazmış yakıtı bence en az ölçü şimdiye kadar yazılanlardan
ben 16 kuruşu aşağıya inemedim şahsen..
YÖRÜK
18 Temmuz 2010, 21:26
mithat hocam ön cam olmadan öncede ben yine antalya-izmir yapmıştım ve çok sarsılmıştım çok yorucu olmuştu.ama şimdi önden gelen rüzgarı komple olmasada %80 den fazlasını kesiyor.sadece yan rüzgarlardan etkileniyorsunuz o da çok fazla sıkıntı yaratmıyor.yani bence işlevsel olarak kesinlikle tercih edilmesi gereken bir aksesuar..
kullanım konusuna gelince kesinlikle bende 80-100 km de bir mola vermek gerekir diye düşünüyorum.çünkü dediğiniz gibi kalça uyuşmaya başlıyor.ama ben bu seferimde çok mola vermedim.hatta hiç durmadan 200 km ye yakın yol yaptım ama indiğimde belimi bile hissetmiyordum.kesinlikle yanlış bir hareket.tavsiye etmiyorum.hiç olmazsa 100 km de bir mola iyi olur..yolda ortalama 90-100 otobanda 120 civarı seyir yaptım.bizim motorlarda en rahat kullanım bence 120 ye kadar.145-150 görür ama 120 den sonra hissedilir bir titreşim başlıyor gibi geldi bana..birde koruma demirini taktırdıktan sonra ayaklarım pegde daha fazla titremeye başladı gibi..yani çok rahatsızlık vermiyor ama daha önce yaşamadığım için dikkatimi çekti..
yakıt konusuna gelince yine bu yolculukta km sıfırlayarak denemem de karma(ş.içi dahil) 40 tl ile 300 km yol yaptım.buda 13 krş falan yapar.
ama herşey bir yana bizim motorlar kesinlikle uzun yol yapılacak motorlar.şehiriçinde kullanılacak motorlar değil..:cat::bounce:
acoskun
18 Temmuz 2010, 21:40
Merhaba İlker Hocam;
Motosikkletin çok güzel olmuş, uzun yolda da keyfini çıkartmışsınız. Topicte sayenizde renklendi.
Mitmuallim Hocam;
Sizin motosiklet biraz fazla yakıyor diyebilirim. Ben kendim 110 Kg. Oğlum 65, sert virajlı yollarda 15 krş yaktı. Hava filtresini değiştirmeden önce benim mosotiklette biraz fazla yakıyordu. Ayrıca bizim motosikletler oturma şekli olarak dik oturduğumuz için rüzgar direk vücudumuza çarpmakta, rüzgara karşı koymakta, ön cam ise vücudumuza direk çarpmasını engelleyerek yakıt yönünden biraz daha tasarruf sağladığını düşünüyorum.
timoti
18 Temmuz 2010, 21:57
MotorKafa aramıza hoş geldin. Merak ettiklerini bu başlıkta önce biraz aratıp bulamadığında bize yöneltirsen seve seve cevaplarız. Gönlünce motosikletini kullanman dileğiyle.
mitmuallim ben de bir ara ön camı söküp kullanmıştım motoru ve bin pişman olmuştum. Rüzgarı kesmesi çok büyük bir konfor sağlıyor size dolayısıyla fazladan yaktığınız benzini düşünmüyorsunuz. Ön cam olmayınca üzerinize yapışan sinekler de cabası. Montu ve kaskı temizlemekten helak olmuştum :) .
YÖRÜK Hocam yemekler süper görünüyordu. Bu mesajı yazar yazmaz bir şeyler atıştıracağım . Sayende göbeğe katkı yapacağız. :) .
Arkadaşlar bu hafta ilk kaza deneyimimi yaşadım. Ankara 'ya gitmek için abuk subuk bir ara yoldan (kestirme diye) giderken keskin bir virajda asfaltın eridiğini son anda gördüm ve motoru yatırmak yerine mümkün olduğunca yavaşlayıp yol kenarındaki mıcıra girdim. Mıcırda motorun dengesi bozuldu ve benim kontrolümde sağa doğru yattı. Koruma demiri ve çanta motora hiç bir zarar gelmemesini sağladı. Çok tehlikeli bir yerde olduğumdan motoru fazla incelemeden daha düz bir yere çektim. Fakat sağ çantanın yerinden kısmen çıktığını ve egsoza değdiğini farketmemişim çantanın altı yanmış ama sevindirici olan delinmemiş.
Sivri sivri taşların üzerine dizimi koyarak motoru tutmama rağmen pantolondaki dizlikler dizimi korumuş yalnızca hafif bir kızartı var. eldiven elimi ve yine pantolun egsoza değen ayağımı korumuş. Yani verdiğim paraları fazlasıyla çıkardılar.
Arkadaşlar ben bu kazadan önce motoru çok çok yavaşlatmıştım. Yine de korumalarım olmasaydı şimdi dizimde ciddi bir yaralanma. Bacağımda yanık ve elimde yaralar olacaktı. Şehir içinde bile olsa, ekmek almaya bile gitseniz korumalarınızı takın ben öyle yapıyorum.
Netice itibariyle bu hafta 650 km'den fazla yol yaptım. Motor tık demedi en büyük sorunum sa bozuk yollar ve yol çalışmaları oldu. Önümüzdeki hafta güzel bir bakımla ödüllendireceğim motoru.
Mutlu günler dilerim.
acoskun
18 Temmuz 2010, 22:38
Timoti Hocam;
Büyük geçmiş olsun, koruma her zaman korumadır. Her ne kadar yol kısa diye mont ve dizliklerimi bazen giymesemde giymekte fayda var. Timoti, ben ön camın fazla yakıt tüketimine sebep olduğu kanaatinde değilim, hatta rüzgar üzerimizdeki kıyafet yerine cam gibi düz bir yüzeyden etrafa yayıldığı için yakıtta tasarruf ettiğini bile düşünüyorum. Tabi nacizane benim fikrim...
mitmuallim
18 Temmuz 2010, 23:15
İlker bey. Çoşkun bey ve timoti bilgilendirmeniz için teşekkürler etmekle beraber ön cam arayışına girmem gerekecek anlaşılan.İlker beyin cam modeli güzel görünüyor internette bir araştırayım bakayım neler bulacağım tekrar görüşmek üzere..
YÖRÜK
19 Temmuz 2010, 00:22
ayhan abi teşekkürler..
timoti çok çok geçmiş olsun..allah daha kötülerinden sakınsın..
mithat hocam ön camın birkaç farklı modeli var..benimkisi resimlerde görünen orjinal gv250 camı.ayhan abi de farklı bir model var.karar sizin ama hangi model olursa olsun size fayda sağalayacaktır..:cat:
wolverineGV
19 Temmuz 2010, 01:27
Timoti kardesim cok gecmis olsun korumali seyahat etmenin faydasi iste bu keske herkes senin gibi bilgili ve tecrubeli olsa
tekrar cok gecmis olsun
canantas
19 Temmuz 2010, 02:57
Geçmiş olsun Hakan, en kötü kazan bu olur inşallah!
caner_54
19 Temmuz 2010, 14:42
Arkadaşlar sizlere kesinlikle katılıyorum. 60km.den sonra alt taraf uyuşmaya başlıyor kesinlikle mola vermek gerekiyor. Bendede ön cam yok gerçekten çok zor oluyor yolculuk serseme çeviriyor rüzgar insanı. En yakın zamanda bende almayı düşünüyorum. timoti büyük geçmiş olsun anladığım kadarıyla soğuk kanlı davranmışsın tedbirde var korumanın önemide ortaya çıkmış :cat: allah hepimizi korusun . İlker abi yolculuğun keyifli geçmiş gördüğüm kadarıyla. mithat hocam bence yakıt olarak 16 kuruşun üstüne çıkmaman lazım adem abiye bir götür istersen ayar şart , yada hep şehir içi kullanıyorsun galiba öyleyse sorun yok.
arkadaşlar hepinize selam.
ilk motorum olarak satın almayı düşündüğüm gv 250 , kanuni yazıları biraz asabımı bozdu, markayı küçümsediğimden değil hyosung olan motorda nie kanuni yazıyorki. bu yazıları çıkarttırsam saçmamı olur sizce ? teşekkürler .
m.şanveren
19 Temmuz 2010, 18:24
Hakan abi geçmiş olsun:rendeer:
Nedemiştik?,2 tür motorcu vardır.Kaza yapmış ve yapacak olan.En kötü kaza bu olsun.
Tekerin düz bassın,kaskın asfalt görmesin:rendeer:
timoti
19 Temmuz 2010, 22:39
acoskun, YÖRÜK, wolverineGV, canantas, caner_54, m.şanveren ve tüm arkadaşlar çok teşekkür ederim düşe kalka tecrübe ediniyoruz işte bir daha düşersem hemen çanta yerinden çıkmış mı aman yanmasın diye bakarım :)
acoskun Hocam ön cam eğer sizden daha geniş ise o zaman daha çok yakıt tüketirsiniz. Ön cam olmaması durumunda giden nesnenin karşılaşacağı alternatif güç sizin vücudunuzdur. Eğer şişen bir montunuz yoksa ve camdan daha geniş alan kaplamıyorsanız rüzgar daha küçük bir alanla karşılaşır. Hele benim gibi göbek de varsa ön camdaki ergonomik bombeyi de vücuda vermişiz demektir. Söylediğiniz gibi yüzey pürüzsüzlüğü rüzgar sürtünmesini azaltsa da nesnenin rüzgarla karşılaşan alanı daha önemlidir. Ben ön cam olmadan motorun çok daha güzel göründüğünü düşünsem de konforu herşeyden öte.
Hocam koltuk kılıfı hakkında yorum yazacağımı söylemiştim. Ankara'ya giderken pek dikkat etmedim fakat dönerken Yozgat istikametine uğrayarak yolu uzattım. Böylece 370 km civarında yol yaptım. Kılıfın orjinal koltuktan uzun yolda çok büyük bir farkı olmadığına karar verdim. Ama fiyatı itibariyle orjinal koltuğun eskimesini önlemesi bile yeterli bence.
m.şanveren sana karşı mahçubum Amasya fotoğraflarını yayınlayamadım daha kafamı biraz toparlayınca ilgileneceğim.
gez evet o yazıyı ben de sevmiyorum. Kanuni'nin imajı bu duruma neden oluyor. Fakat Kanuni'nin bir avantajı oldu o da yedek parça. Siparişiniz hemen kargoya veriliyor.
Arkadaşlar sabrınıza teşekkür ederek size bir soru yöneltmek istiyorum. Bu
http://www.motoplus.com.tr/urun/30000700000/IPONE-Spray-Chain-PTFE-bazli-zincir-spreyi-750-ML-
zincir spreyini alacağım ama kargo yüzünden ek alışveriş yapmayı düşünüyorum ve bu
http://www.motoplus.com.tr/urun/30000120000/IPONE-10-4-10W40-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L-
motor yağından da alayım dedim. 1'er lt alınca yarım lt boşa gidiyor ama 4'lt alırsam daha etkin kullanabilirim. Fakat sorun şu motor yağı beklediğinde bozulur mu? Dolapta mı, oda sıcaklığında mı, kilerde mi saklanmalı. Bekleyince bozuluyorsa bozulan yağ ile patetes tava olur mu?
Çok uzun yazmışım hatalarım olmuş ise kusuruma bakmayın iyi günler.
MotorKafa
19 Temmuz 2010, 22:56
Timoti Yörük ve diğer herkese çok teşekkür ederim... Sanada büyük geçmiş olsun timoti ilk defa yaptığın bu kaza umarım son kaza olur.
Gez ben daha yeni aldım motorumu bu daha 5.günüm :) ilk motorum olmasına rağmen gerçekten çabuk ısındım. Çok güzel bi makine performansıda öyle... Pazar günü E-5 üzerinden bostancı-kartal yaptım ve motor çok beklemeden 100 ü gördü. Aldığım kişide ben tek başıma 120 yi gördüğünü söyledi. Daha versem gazı giderdi ama ben zorlamadım dedi. Kısacası benim acemi fikrimi sorarsan kesinlikle al derim :P
Arkadaşlar size danışmak istediğim şöyle bi konu var. bilindiği üzere gv 250 bol nikelajlı bi makine. benm bu nikelajları masıl temizlemem gerekiyo zarar vermeden. Nette chrome clear diye bi ürün buldum ama işe yararmı sizce? nikelajları bu tip ürünlerle fazla temizlemem zarar verir mi? Ve son olarak motorumu temizlerken nikelajlar haricinde nelere dilkkat etmem gerekiyor? Lütfen yardımcı olun bana SEVİYORUM MOTORUMU ZARAR VERMEK İSTEMİYORUM...:silent:
acoskun
19 Temmuz 2010, 23:53
Açıklaman için teşekkürler Timoti...
canantas
20 Temmuz 2010, 00:34
Castrol ün zincir yağını tavsiye ederim arkadaşlar. Sıktığınız gibi içerdiği teflon sayesinde zincire yapışıyor ve lastiüe ve etrafa sıçrama yapmıyor. Dolayısı ile arka tekeri kaydırma riski de kalmıyor.
Motor yağını bekleteceksen oda sıcaklığında ya da kilerde bekletmen yeterli olur. Çok soğuk havalarda yağı kullanmak istersen viskozite soğukta yüksek olacağından akışkanlık zor olur. Dolayısı ile kullanmadan önce tekrar oda sıcaklığına getirmen gerekir.
Diğer yandan, yağ hava ile temas etmeye başladıktan sonra hava ile kşmyasal tepkimeye girerek polimerlerin molekül bağlantılarında kopmalara, dolayısı ile viskozite değişiklğine sebeğ olur. Yağı saklarken kesinlikle hava almamasını sağlamalısın.
m.şanveren
20 Temmuz 2010, 00:37
Estağ furullah Hakan abi,ne mahcubu olurmu hiç öyle şey,takma kafana boşver,ona bakarsan bende çektiğim resimlei henüz yayınlamadım:)
Abi kullanmadığın artan yağın saklanması hakkında daha önceden bildiğim kadarıyla...
Kaynak:As Motor'dan Murat abi...
Kutuda kalan fazlayağı saklamak için öncelikle hava almaması lazım,çok soğuk ve çok sıcaktan uzak kalması yeterliymiş.
Bu şekide 1 yıl saklana bildini söylüyor...Tabi bu 1 yıl yağın son kullanma tarihi içersindeki,ağzı açılmış yağ için geçerli...
YÖRÜK
20 Temmuz 2010, 11:31
arkadaşlar günaydın.
öncelike motorkafa arkadaşıma yardımcı olmaya çalışayım.o nette gördüğünüz ürün ile motorun nikelajlı kısımlarını temizleyebilirsiniz.pasta cila bile işinizi görür.ama hergün hergün de olmaz sanki abest kaçar gibi geldi bana :P motorunuzu yıkarken selenin altındaki cdi ünitesinin su almamasını sağlayacak şekilde ( ya o tarafa fazla su tutmazsınız yada yıkamadan önce poşet vb bişey ile kapatıp yıkayabilirsiniz ) yıkarsanız bir problem olacağını sanmıyorum.önemli olan yıkadıktan sonra heryerini kurulayabilmek ki bu biraz ilgi ve zaman alıyor.sonra parlatma olayına geçebilirsiniz.
bu arada 100 km/s hıza çıkmışsınız.motorunuzu ilk sahibinin nasıl kullandığına bağlı olarak daha yüksek hızlara çıkarabilirsiniz.kendi motorum için söylüyorum 120 ye kadar rahatsız edici herhangi bişi yok.ama 120 yi geçmeyi başlayınca titreşim de yavaştan kendini hissettirmeye başlıyor.(145 e kadar çıktım ama sonra devam etmedim.çünkü o hızlarda motordan aldığınız zevk minimumlara düşüyor)
ayhan abi hakanın da dediği gibi koreden sipariş edilen sele kılıflarının herhangi bir yerinde dolgu kısmı yok.yani normal selenin şeklini alan bir kılıf.ama selenin yıpranmasını önleyebiliyor ve bu yeterli şimdilik.tabi sırf kılıflar için de koreden sipariş verilmez.ben verdiğim siparişler baya çok olunca onları da ekledim hesaplattım ve kargo ücreti değişmedi ben de aldım.ama daha önce de planlarım da söylediğim gibi selelerin ikisini de fırsatım olursa değştireceğim.iç bükey kalçayı saran bir ön sele,daha geniş bir arka sele yaptıracağım.ama iyi bir döşemeci ve bol boş vakti olan ve istekli bir döşemeci bir de ilgili bir döşemeci bulmak lazım :queen: çünkü bu kadar küçük bir iş için bu kadar çok zaman ve işçiliği her döşemeci kabul etmiyor. :P
castrol zincir yağını kullanmadım canan abi ama herkes senin dediğinde hemfikir.ben internetten sipariş vermiştim zincir spreyi ama arka tekerin heryerine sıçrıyor meret.castrola geçmeyi planlıyorum..
bu arada arkadaşlar geçen eşimle dolaşırken (eşim bandırmalı bu arada şu an bandırmadayım.)susurluk'taki outlete gidelim diye yola çıktık.kırmızı ışıkta durunca arkamdan egsoz homurtuları gelmeye başladım bir baktım bir tane harley davidson.ya allam dedim ne güzel makineymiş..sonra sırf o sesi dinlemek için motorun arkasında 10 km kadar takip ettim.sonra beni bir tane minibüs solladı bir baktım minibüsün yanlarında harley davidson çıkartmaları yapıştırılı ve yan aynadan arkama bir baktım bir sürü motor farı gördüm.yaklaşık 15 motorluk harley grubu (hepsi harley) toplanmış turluyorlar,35,09,34 plakalı hepsi.arkalarından da minibüsleri takip ediyor.muhtemelen çanakkale'den izmir yönüne doğru gidiyorlar dı.bende aracın içinden resimlerini çektim.paylaşayım istedim..
http://img267.imageshack.us/img267/2935/18072010097.th.jpg (http://img267.imageshack.us/my.php?image=18072010097.jpg)
http://img256.imageshack.us/img256/8944/18072010098.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=18072010098.jpg)
http://img7.imageshack.us/img7/1186/18072010099.th.jpg (http://img7.imageshack.us/my.php?image=18072010099.jpg)
http://img267.imageshack.us/img267/1186/18072010101.th.jpg (http://img267.imageshack.us/my.php?image=18072010101.jpg)
http://img6.imageshack.us/img6/69/18072010102.th.jpg (http://img6.imageshack.us/my.php?image=18072010102.jpg)
http://img6.imageshack.us/img6/2991/18072010103.th.jpg (http://img6.imageshack.us/my.php?image=18072010103.jpg)
http://img6.imageshack.us/img6/8893/18072010105.th.jpg (http://img6.imageshack.us/my.php?image=18072010105.jpg)
http://img517.imageshack.us/img517/3160/18072010107.th.jpg (http://img517.imageshack.us/my.php?image=18072010107.jpg)
http://img6.imageshack.us/img6/8787/18072010106.th.jpg (http://img6.imageshack.us/my.php?image=18072010106.jpg)
http://img514.imageshack.us/img514/4072/18072010109.th.jpg (http://img514.imageshack.us/my.php?image=18072010109.jpg)
bunlar gibi toplanamıyoruz ama içimizde hep motor sevdası,motor sevdalılarıyız biz.hepimize sağlıklı kazasız belasız seyirler..:cat:
timoti
20 Temmuz 2010, 23:45
Canan Hocam verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Ben ipone'u bir deyeyeyim sonra da Castrol alırım nasıl olsa sürekli kullanıyorum bu tür malzemeleri.
Mehmet teşekkürler ben ona öle bir kapak yaparım ki kullandıktan sonra hava falan almaz. Ama as motorla ilgili hoş olmayan anılarım var o ayrı. Ben insanın mütevazi kibar ve düşünceli olanını severim.
İlker Hocam ne güzel bir manzaraymış o öyle. Ben dayanamaz bacağımı camdan çıkarmak suretiyle selamlardım hepsini :) .
cienfuegos
21 Temmuz 2010, 15:03
Arkadaşlar gv 250 motosikletimi satıyorum. Siteden birisi alıcı olursa fiyatta yardımcı olurum. #28590742 numaralı İlanın linki aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-hyosung-gv-250-cruiser-uygun-fiyat-1-28590742/detay?
Type RS
21 Temmuz 2010, 18:47
Arkadaşlar gv 250 motosikletimi satıyorum. Siteden birisi alıcı olursa fiyatta yardımcı olurum. #28590742 numaralı İlanın linki aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-hyosung-gv-250-cruiser-uygun-fiyat-1-28590742/detay?
senin bu ilandan girdim bütün topici okudum iyi mi :pr::pr: daha 2 gün önce 3bine mct aldı arkadaşım tüh dedim şimdi okuyunca yazılanları 950 tl için 3000 lirasını çöpe attı gibi geldi şimdi bana :pale::pale:
bir soru : resimlerde 2 farklı renk war hangisi son hali????
canantas
21 Temmuz 2010, 19:09
Arkadaşlar gv 250 motosikletimi satıyorum. Siteden birisi alıcı olursa fiyatta yardımcı olurum. #28590742 numaralı İlanın linki aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-hyosung-gv-250-cruiser-uygun-fiyat-1-28590742/detay?
Sen de mi satıyorsun benim gibi?
Neden satıyorsun?
OK, ilanını okudum. CC yükselteceğindenmiş.
MotorKafa
21 Temmuz 2010, 22:38
YÖRÜK çok teşekkür ederim yardımın için ama şöyle bir sorunum var. ben motosikletten hiç anlamıyorum ve dediğim gibi bu ilk motorum. yani diyeceğim o ki bu CDI selenin altında nasıl birşey nasıl bulcam onu ve kapatıcam naylonla :D
timoti
21 Temmuz 2010, 23:27
YÖRÜK çok teşekkür ederim yardımın için ama şöyle bir sorunum var. ben motosikletten hiç anlamıyorum ve dediğim gibi bu ilk motorum. yani diyeceğim o ki bu CDI selenin altında nasıl birşey nasıl bulcam onu ve kapatıcam naylonla :D
Hocam ben motosikleti yıkarken iki adet buzdolabı poşeti (marka önemli değil) yardımıyla sinyalin olduğu ve motoru çalıştırdığımız düğmenin olduğu kütleleri kapatıyorum. Sonra hortumdan akan suyla tazzik yaratmadan yıkıyorum. su ile işim bittikten sonra motoru şöyle bir düz konuma getirip tekrar ayağın üzerine koyuyorum ki biyerlerde biriken sular da aksın. Zaten kurulama işlemi sırasında motorun güneş yüzü görmeyen yerleri de kuruyor. Kullanım kılavuzunu bir kere okursanız oldukça faydalı bilgilere erişebilirsiniz. Kullanım kılavuzunuz yok ise buradan indirebilirsiniz.
http://www.arkasmotor.com/www/product%5Cfiles%5C358566143.pdf
İyi günler.
Unutmadan uzun yolun pisliğinden sonra, 2-3 saat ayırarak motoru yaldır yaldır parlatıp karşısına geçmenin tadı bir başka oluyor. Tabi bu mutluluk bir iki dakika sürüyor. sonra ufak ufak tozlar yine konuyor motora.
cienfuegos
22 Temmuz 2010, 05:03
Sen de mi satıyorsun benim gibi?
Neden satıyorsun?
OK, ilanını okudum. CC yükselteceğindenmiş.
Canantas, aslında ben de senin gibi motorumdan ayrılacağımı hiç düşünmezdim ama fırsatım olunca cc yükseltme fikri cazip geldi.. Bakalım umarım alıcısı da uzun yıllar benim gibi sıkıntı yaşamadan biner.. Uzun zamandır foruma giremiyordum uzaklaştırma almıştım hacklendiğim için, tanıdık simaları görmek güzel :)
Bu gv250 forumunu başan sona okudum.:)
Ya diğerlerinide merak edip okumaya başlarsam ne olacak?
Bismillah ilk mesajım..:)
Şimdi esas meseleye gelince gv250 almayı düşünüyorum ama sıfır mümkün değil ne yazıkki:(
2007 model 17600 km de 4500 tl hyosungmu alsam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-17600-km-de-2008-agustos-trafige-cikisli-sorunsuz-alip-masraf-ya-28635617/detay/
yoksa 3500 km 2010 model 5000 tl(gerçi resimleri yok aksesuarlarıda yok)alsam?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-acil-28634128/detay
Sanırım bir çok kişi 2010 al diyecekdir.Aksesuarsız olana ilave ayaklık-sisy bar-koruma demiri (basit yan çantalardan)gibi unsurlar ne kadar tutar?
canantas
22 Temmuz 2010, 13:25
Açıkcası ben benimkini al derim:)
CC büyütmek için satıyorum. İlanın linki aşağıda...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-2005-model-22000-km-de-tertemiz/detay
Elbetteki benimkisi tavsiye, ama mümkün mertebe bu başlıkta yazanlardan birinin motorunu alırsan daha iyi olur. En azından motorun seceresi burada bellidir, kullanıcının da bilgi ve becerisi de bellidir. Buradaki motorların çoğu aksesuarlıdır zaten.
Aksesuar alırken ve taktırırken para kadar zaman da önemli. Ciddi bir zaman ayırmak gerekiyor.
Umarım gönlüne göre bir makina bulursun, umarım o da benim motorum olur. Ben de gider gönlümdeki makinayı alırım.
Fazla açık sözlülük oldu ama zarar gelmez açık sözlülükten :)
Açıkcası ben benimkini al derim:)
CC büyütmek için satıyorum. İlanın linki aşağıda...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-2005-model-22000-km-de-tertemiz/detay
Elbetteki benimkisi tavsiye, ama mümkün mertebe bu başlıkta yazanlardan birinin motorunu alırsan daha iyi olur. En azından motorun seceresi burada bellidir, kullanıcının da bilgi ve becerisi de bellidir. Buradaki motorların çoğu aksesuarlıdır zaten.
Aksesuar alırken ve taktırırken para kadar zaman da önemli. Ciddi bir zaman ayırmak gerekiyor.
Umarım gönlüne göre bir makina bulursun, umarım o da benim motorum olur. Ben de gider gönlümdeki makinayı alırım.
Fazla açık sözlülük oldu ama zarar gelmez açık sözlülükten :)
Haklısın bende elbette burayı misafir olarak danışma servisi gibi kullanan birisi olarak tabiiki buradan olmasını isterim..
Ama duraksama nedenlerme gelince;
İşden çıkdım.Şu anda elimdeki tüm para bu fiyatlarda bir motor almaya yetiyor.
Fakat bu sene kendimi aşıp güneye inmeyi planlıyorum.:)
ramazana kadar kalan sürede..Eğer herhangi bir sebebden dolayı durumum bozulursa bu motoru mümkün olduğu kadar hızlı ve az zarara satabilmek amacım.Yani bir çeşit kiralama parası gibi düşünelim :)
Velhasıl aklım fikrim istanbul için bir cbf almak iken cbf hakkında fikir almaya buraya geldik, hyosungla tanışdık:)
Kendimi bu motoru alıp almamaya hazırmıyım onuda bilmiyorum açıkçası.
Tek korkum ben bu motoru tanıyıncaya kadar beni canevimden vuracak arıza yapması.(parça kaynaklı)
canantas
22 Temmuz 2010, 18:21
Her motor, mutlaka ki arıza yapacaktır. Bu, kullanıcının bilgisi ve becerisine de büyük oranda bağlıdır. Bu başlıktaki hiç bir arkadaşın ciddi ve de büyük bir problemle karşılaştığını okumadım ki bu başlıkta bayağıdır varım. Diğer arkadaşlarım da hemfikir olacaktır zaten.
Eğer motoru limitleri dahilinde kullanırsanız ve gerekli bakımları gerektiği zamanda yaparsanız bir problem yaşayacağınız sanmam.
Bence, bu başlıktaki arkadaşlardan herhangi birinin motorunu gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
Son karar sizin elbette...
timoti
22 Temmuz 2010, 23:15
Bu gv250 forumunu başan sona okudum.:)
Ya diğerlerinide merak edip okumaya başlarsam ne olacak?
Bismillah ilk mesajım..:)
Şimdi esas meseleye gelince gv250 almayı düşünüyorum ama sıfır mümkün değil ne yazıkki:(
2007 model 17600 km de 4500 tl hyosungmu alsam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-17600-km-de-2008-agustos-trafige-cikisli-sorunsuz-alip-masraf-ya-28635617/detay/
yoksa 3500 km 2010 model 5000 tl(gerçi resimleri yok aksesuarlarıda yok)alsam?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gv-250-acil-28634128/detay
Sanırım bir çok kişi 2010 al diyecekdir.Aksesuarsız olana ilave ayaklık-sisy bar-koruma demiri (basit yan çantalardan)gibi unsurlar ne kadar tutar?
Merhaba umarım aramıza katılırsın.
Bizim motor aksesuarsız pek olmuyor. Mesela yan çanta olmayınca elinizdeki ufacık bir şey dert oluyor size tabi herhangi bir kaza anında yan çantanın faydasını da göz ardı etmemek lazım. Bir de ben hemen alıp bineyim diyorsan aksesuarları tamamlamak zaman alıyor. Aksesuar ne kadar tutar diyorsanız pek sınırı yok mesela ben tamam bu ay bir şey almıyacağım desem de her ay bir aksesuar takıyorum.
Önemli olan motorun kaç kilometrede olduğu değil motora nasıl bakıldığıdır. Eğer aksesuarlı motor almaya karar verirsen, ben Canan Hocanınkini tavsiye ederim. Nedeni ise forumda teknik sorularımızı kendisinin cevaplamasıdır. Motordan anlıyorsa motoruna da bakıyordur heralde. Yok benim için aksesuar önemli değil diyorsan 2010 olanı al ama güzel bakıt bence motora fiyatı biraz şüpeli geldi bana çünkü.
caner_54
24 Temmuz 2010, 18:08
canan hocama timotiye katılmamak mümkün değil. 2010 model motor 5.000tlye fiyat ofsayt bkere. km çok önemli değil eğer motordan anlamayan agresif hor kullanan motoruna bakmayan birisi motoru 1000km.dede dağıtır. 2.elde herzaman biliğin tanıdığın ve iyi kullanıcıdan alıcaksın ne alıcaksan.:cat:
acoskun
25 Temmuz 2010, 00:12
Arkadaşlar Merhaba;
Sitede bir çok arkadaşımın tavsiyesi ile bende http://www.hyosungsource.com dan 5-6 parça malzeme aldım. Yaklaşık 1 hafta içinde istediğim malzemler elimde oldu. Bu sevindirici bir olaydı. Ön Cam, Ters vites, elcik rüzgarlığı, alt karter yağ tapası, hava ve yağ filtresi siparişi vermiştim. Gelirken gümrükte paketin patlak çıkması sebebiyle içinde eksik çıkacak malzemelerden biz sorumlu değiliz diye bizim yani Türkiye gümrüğü bir tutanak tutmuş. Malzemeleri kontrol ettim. Tam ve eksiksizdi, hatta http://www.hyosungsource.com/ yetkilisi bir de hediye olarak koltuk üzerine konulan daha geçenlerde bahsettiğimiz ama değişik koltuk yumuşatıcı koymuş. Timoti; Ters vites sanki bana biraz uyduruk gibi bir şey geldi, kullanılışı harika, ama elle dahi bükülebilen bir şey. Elcik için rüzgarlık, harika bir şey arkadaşlar. Kesinlikle tavsiye ederim. Aynaya monte ediliyor. Ön cam için rüzgarlık benim eski rüzgarlıkla aynı yükseklikte. Ben biraz daha yükseğini beklemiştim. Onun için değiştirmek istemedim. Elimde kaldı. Orjinal rüzgarlık, Vidaların poşetini bile açmadım, isteyen arkadaş olursa bedeli mukabilinde kargoyuda ödemesi ile gönderebilirim arkadaşlar. Cam şu http://www.hyosungsource.com/parts/gv125c/small-windshield?cPath=71 . Yağ ve hava filtresi normal. Alt karter yağ tapası iyi. Bir tek memnun kalmadığım ters vites, Sevgili Timoti, sendeki de aynı mı? Teşekkürler...
timoti
25 Temmuz 2010, 21:29
Arkadaşlar Merhaba;
Sitede bir çok arkadaşımın tavsiyesi ile bende http://www.hyosungsource.com dan 5-6 parça malzeme aldım. Yaklaşık 1 hafta içinde istediğim malzemler elimde oldu. Bu sevindirici bir olaydı. Ön Cam, Ters vites, elcik rüzgarlığı, alt karter yağ tapası, hava ve yağ filtresi siparişi vermiştim. Gelirken gümrükte paketin patlak çıkması sebebiyle içinde eksik çıkacak malzemelerden biz sorumlu değiliz diye bizim yani Türkiye gümrüğü bir tutanak tutmuş. Malzemeleri kontrol ettim. Tam ve eksiksizdi, hatta http://www.hyosungsource.com/ yetkilisi bir de hediye olarak koltuk üzerine konulan daha geçenlerde bahsettiğimiz ama değişik koltuk yumuşatıcı koymuş. Timoti; Ters vites sanki bana biraz uyduruk gibi bir şey geldi, kullanılışı harika, ama elle dahi bükülebilen bir şey. Elcik için rüzgarlık, harika bir şey arkadaşlar. Kesinlikle tavsiye ederim. Aynaya monte ediliyor. Ön cam için rüzgarlık benim eski rüzgarlıkla aynı yükseklikte. Ben biraz daha yükseğini beklemiştim. Onun için değiştirmek istemedim. Elimde kaldı. Orjinal rüzgarlık, Vidaların poşetini bile açmadım, isteyen arkadaş olursa bedeli mukabilinde kargoyuda ödemesi ile gönderebilirim arkadaşlar. Cam şu http://www.hyosungsource.com/parts/gv125c/small-windshield?cPath=71 . Yağ ve hava filtresi normal. Alt karter yağ tapası iyi. Bir tek memnun kalmadığım ters vites, Sevgili Timoti, sendeki de aynı mı? Teşekkürler...
Hocam bilemedim aynısı mı ama yarın benim camı ölçüp bi cevap vereyim. Fakat gönderdiğiniz linkte small ibaresi var. Acaba camın küçük olmayanı da mı var?
acoskun
25 Temmuz 2010, 21:33
Timoti;
Cam bendeki olan ile aynı olunca onun için eskisini kullanmayı tercih ettim, benim senden sorduğum ters vites, sanki bana biraz daha çin malı metal gibi geldi, el ile bile eğrilebiliyor. Topukla bir kaç sefer kullandıktan sonra eğriliyor. Sendeki de aynı mı? diye sormuştum...
timoti
25 Temmuz 2010, 22:40
Timoti;
Cam bendeki olan ile aynı olunca onun için eskisini kullanmayı tercih ettim, benim senden sorduğum ters vites, sanki bana biraz daha çin malı metal gibi geldi, el ile bile eğrilebiliyor. Topukla bir kaç sefer kullandıktan sonra eğriliyor. Sendeki de aynı mı? diye sormuştum...
Kusura bakmayın yanlış anlamışım. Hocam ben ters vites almamıştım o yüzden cevap veremiyeceğim. Yörük Hocam almıştı diye hatırlıyorum. Ben fren ve vites pedallarını geniş ayaklığa göre tekrar ayarladım. Ayağım da alıştı ve rahatım.
acoskun
25 Temmuz 2010, 22:51
Cevabın için teşekkürler Timoti dostum, İlker hocam, top sizde, ayaklığı size sorayım. Size gelende basit teneke gibi bir şey mi? Kullanılış açısından mutlaka olması gereken bir şey, benim demircilere bir göstereceğim, bir şey yapabilir mi? İlker hocam, sizdeki nasıl???
oakpinar
26 Temmuz 2010, 00:51
Herkese selamlar oncelikle kazasız günler dilerim.
Birkac küçük sorum olacaktı. öncam ile gidonun baglantısını saglayan aparat kırıldı daha dogrusu aldıgımda kırıktı. on cam olmadan kullanmak yoruyor bu arada :))
Bunu bulabilcegim bir yer var mıdır?
bir de http://www.hyosungsource.com/accessories/48litre-top-box?cPath=71 şeklinde bir canta var bunu veya benzeri bir seyi gv 250 ile kullanan varmıdır?
son olarak istanbul maltepedeyim bana motorumu güvenle teslim edeilecegim bir usta tavsiye eder misiniz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------
canan bey satarsın tabii motoru nasıl olsa bizi hyosung cular arasına soktun ya.Bu arada bunu da unutmadım motor alalı kac ay oldu sankı madem satacaktın haber verır insan. Ama bende sayende iyi bir motor sahibi oldum teşekkürler. ama şu ön cam işine ve canta işine acil çözüm bulmam lazım yan canta yerine topcase tarzı birsey istiyorum ama kısmet bakalım artık.
Birde aküyü degiştirdim mi degmeyin keyfime
YÖRÜK
26 Temmuz 2010, 01:52
Cevabın için teşekkürler Timoti dostum, İlker hocam, top sizde, ayaklığı size sorayım. Size gelende basit teneke gibi bir şey mi? Kullanılış açısından mutlaka olması gereken bir şey, benim demircilere bir göstereceğim, bir şey yapabilir mi? İlker hocam, sizdeki nasıl???
iyi geceler arkadaşlar..ayhan abi bendeki öle eğrilip bükülen bişi değil.yani kaç defa topuğumla hızlı ve sert şekilde de bastım ama şeklinde bir bozukluk olmadı.ama tipi pek göz doldurmuyor gibi duruyor o konuda haklısın.ama dediğim gibi gerekli bir aparat olduğu için aldım ama seninki ile benimki aynı mıdır diye düşünüyorum.muhtemelen aynıdır ama dediğim gibi bende eğrilme falan olmadı abi..
arkadaşlar bu arada ben sonunda düğünümü bitirdim ve şuan balayında kıbrıstayım :P ya düğün olayı cidden sabır gerektiren bir süreçmiş.yaw derdi bitmeyen bir süreç kesinlikle..neyse bitti de rahatladım :) bu sabah itibari ile kıbrısa geldik eşimle.yarın ilk defa sağdan direksiyonlu bir araç kiralayıp sol şeritten akan ters trafiğe dalacam inşallah :D
aka arkadaşım timoti ve canan abi kesinlikle haklı fazla bişi eklemeye gerek yok.
motorKAFA arkadaşım ben gelene kadar timoti hakan gerekli cevapları vermiş zaten.kolay gelsin.bence al eline motorun kullanma ve servis klavuzunu ve motorun yanına git ve keşfetmeye başla..
herkese keyifli sürüşler akradaşlar..allah motorcuları korusun..:cat:
HAZER
26 Temmuz 2010, 02:09
Cevabın için teşekkürler Timoti dostum, İlker hocam, top sizde, ayaklığı size sorayım. Size gelende basit teneke gibi bir şey mi? Kullanılış açısından mutlaka olması gereken bir şey, benim demircilere bir göstereceğim, bir şey yapabilir mi? İlker hocam, sizdeki nasıl???
ayhan abi aksesuarlarını güle güle kullan..senin aldığın ters vites pedalı ile bizim adlıklarımız muhakkak aynıdır...evet parçayı yanlara doğru bükmeye çalışırsan çok rahat bükersin..yanlara metal kalınlığı 2 mm kadar..ama aşağı ve yukarı metal kalınlığı 13-14 mm kadar..bu kalınlığı elle bükmen imkansız..e bizde vites değişirken yukardan baskı uyguladığımız için bükülme ihtimali sıfır abi...gönül rahatlığı ile tak kullan..bence olması gereken ilk aksesuarlardan biri
canantas
26 Temmuz 2010, 10:43
Herkese selamlar oncelikle kazasız günler dilerim.
Birkac küçük sorum olacaktı. öncam ile gidonun baglantısını saglayan aparat kırıldı daha dogrusu aldıgımda kırıktı. on cam olmadan kullanmak yoruyor bu arada :))
Bunu bulabilcegim bir yer var mıdır?
bir de http://www.hyosungsource.com/accessories/48litre-top-box?cPath=71 şeklinde bir canta var bunu veya benzeri bir seyi gv 250 ile kullanan varmıdır?
son olarak istanbul maltepedeyim bana motorumu güvenle teslim edeilecegim bir usta tavsiye eder misiniz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------
canan bey satarsın tabii motoru nasıl olsa bizi hyosung cular arasına soktun ya.Bu arada bunu da unutmadım motor alalı kac ay oldu sankı madem satacaktın haber verır insan. Ama bende sayende iyi bir motor sahibi oldum teşekkürler. ama şu ön cam işine ve canta işine acil çözüm bulmam lazım yan canta yerine topcase tarzı birsey istiyorum ama kısmet bakalım artık.
Birde aküyü degiştirdim mi degmeyin keyfime
Merhaba Ömer,
Sanırım linkteki çantayı takmak için bir aparat gerekcek altına. Onu da siteden bulman lazım. Ama bana sorarsan, bence bu motora deri çanta daha güzel gidiyor (hem yan çanta olarak hem de üçüncü çanta olarak). Forumdan arkadaşlar armode marka çanta tercih ettiler. İlker, sen çantaları nereden almıştın?
Ön cam için bahsettiğin aparat muhtemelen metal bir çubuk diye tahmin ediyorum, ben de ön cam olmadığı için sadece tahmin ediyorum :) Eğer öyleyse bence sanayide bir profilciye 5 dakikada yaptırırsın.
Eski GV250 kullanıcılarında Orhan vardı, Orkoye idi nicki. O da Maltepe de oturuyordu. Hatta onun motoru da benim kayınbiradere almıştık. Muhtemelen o bilir, okursa yazar zaten (transalp başlığından fırsat bulursa :))
Senin niyetlendiğin zaman aklımda satmak olsaydı söylemez miydim Ömer'im! Ama Bora nın motoru da güzel ve alınabilecek bir motordu :)
kilitci
26 Temmuz 2010, 11:46
Ayhan abi aldığın parçalar hayırlı olsun güle güle kullan.
YÖRÜK Düğünün hayırlı olsun allah mesut etsin.
acoskun
26 Temmuz 2010, 20:46
İlker Hocam; Hazer Hocam; Mustafa Hocam;
İlginize çok teşekkür ederim. İlker Hocam; Allah mesut bahtiyar etsin, bende balayına Kıbrıs'a gitmiştim, Lapta denilen bir yerdeydim. Sıcakta Kıbrıs hiç çekilir gibi değil. Tesadüf 22 Temmuzda evlenip, bu vakitler balayındaydım. ;) Allah tekrar mesut bahtiyar etsin...
timoti
26 Temmuz 2010, 20:47
İlker Hocam umarım mutluluk dolu bir yaşamınız olur.
oakpinar ben takmayı düşündüğün çantayı Canan Hocam gibi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hatta o çanta bizim motora ihanet olur. (Arkadaşlar da benim elcikleri sevmiyor gerçi o ayrı :) Bir de şu kırılan parçanın fotoğrafı var mı gerçi Canan Hocam göstermiş yolunu ama nasıl kırılıyormuş onu merak ettim.
Ayhan hocam güle güle kullanın aksesuarlarınızı ve parçalarınızı.
canantas
26 Temmuz 2010, 20:47
Allah bir yastıkta kocatsın, hayırlı evlatlar versin inşallah İlker.
Bu arada herkesin kandilinin de hayırlara vesile olmasını dilerim!
acoskun
26 Temmuz 2010, 20:48
Sağolasın Timoti Hocam;
İlgine çok teşekkür ederim...
Orko_ye
27 Temmuz 2010, 09:08
Selam arkadaşlar,
Öncelikle Haziran sonu bizim şirketin yılsonu olmasından dolayı, sonrasında da 1 haftalığına senelik iznimi kullanmamdan dolayı siteyi pek takip edemedim. Ama yazılanları okumadımda değil.
Canancım ne Transalp başlığı kardeşim hiç takılmadım ben oraya :) Bir tane bile mesajım yoktur. Zaten ölü bir topic gibi duruyor öylece nedendir anlamadım :P
Bu arada Maltepe'de usta tavsiyesi isteyen oakpınar arkadaşım, bence güvenebileceğin bir usta istiyorsan Kartal Oto Sanayideki Altan Motor'a gidebilirsin. Suzuki servisliği yapıyorlar ama GV'ye de bakmışlardı zamanında. Çünkü Hyosung'un eskiden Suzukiye motor üreten bir firma olduğunu dolayısıyla Intruder 250 yada Marauder 250'nin bir çok parçasının GV250'ye uyacağını söylemişti. Hatta benim ön fren balatalarını Suzuki'den takmışlardı. Onun haricinde benimde pek bildiğim usta yok maalesef.
İlkercim hadi geçmiş olsun :P Zor kısımları atlamışsın, Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.
Ayhan hocam aksesuarlarınızda hayırlı olsun, motorla gezilerinizi ve fotolarınızı takip ediyorum.
Diğer yeni katılan tüm arkadaşlara da hoşgeldiniz. Doğru bir karar vererek GV 250 almışsınız :cat:
_SuLeYMaN_
27 Temmuz 2010, 09:59
İlker Allah (c.c.) bir yastıkta kocatsın. Sende katıldın evliler kervanına :))
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO