PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Bu moto calibre 250cc



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

muratayata
25 Mart 2012, 01:23
arkadaslar merabalar
son gunlerde dikkatimi çeken bir motor var.
http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=75
bilgi sahibi olan...
kullanan...
kalitesi, servisi, vb. bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlermi acaba.
görünüş olarak hoş almayı düşünüyorum ama nedir ne değildir bilmiyorum.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

TutkuluAcemi
28 Mart 2012, 01:08
Vallahi ben de bilgi arıyorum benim de aklım bu motorda kaldı http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bumoto-jinling-bumoto-bm-eagle-xr-250cc-77163552/detay

TutkuluAcemi
28 Mart 2012, 12:32
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99307-bumoto-bm-calibre-250-cc-cok-merak-ettigim-250lik.html

beyaban__
02 Eylül 2012, 04:10
selam arkadaşlar binici olarak meraklarınızı giderecek birisi geldi artk bu moto calibre 250 cc aldım kullandım size + ve - lerini sunayım öne - ler ilk olarak motorda kronik hararet problemi var ama önemli diil fanı çivt yapıyorlar yada büyük fan takıyorlar serviste ücretsiz bunu mutlaka ama mutlaka yaptırmadan binmeyin motora çünkü ben bindim ve hararetin yükselmesine ragmen 150 km boyunca bastım ve motoru yedim piston sardı yağ kapakları eridi ikinci olarak grenajlar çok ince üçüncü olarak heryerde servis yok dördüncü olarak motor 29 hp değil ve 160 ı geçmiyor beşinci olarak dijital ekran bazen vites 5 de iken 6diyor 5 diyor falan - leri yok başka bukadar alırken buna göre alın önemli bi eksisi yok dediklerimi dikkate alırsanız ........................................... şimdi de + ları ilk olarak motor cok heybetli 250 cc klasmanında en yğksek ve büyük seleli ikinci olarak cok rahat ve komforlu üçüncü olarak vibrasyon yok denecek kadar az (önemli bi faktör bu ) dördüncü olarak viraj kabiliyeti ve lastikler çok iyi ve geniş taban beşinci olarak motor çokk..serii son sürat olarak iyi değil ama süper bir tork üretiyor hyo ya falan kalkışta ruhsat atarım okadar serii altıncı olarak motorun yakıtı çok az ve üsten eksantrikli ve 4 sboplu olması bi + ve modifkasyonlar harika frenler mükemmel papatya ayarlanabilir dreksyon elcik korumaları gündüz farı led sinyaller bildiğin r6 zanledip geliyorlar şimdilik aklıma gelenler bunlar ha bide burda servisi yok diye üzülmeyin istanbula kargoyla yolluyorsun tamir edip gönderiyorlar sıkıntı neresinde olursa garanti kapsamında ve kargoyuda karşılıyorlar tabi mekanik aksam problemi olursa..saygılar sorusu olan olursa cevaplarım bana pek yardımcı olunmadı ben bari yardımcı olayım birilerine ( başka sitelerden de arkadaşlara bu yazımı kopyalıyorum yanlış anlaşılmasın herkeze ulaşmaya çalışıyorum ondan dolayı ) saygılar.....

Mengu16
02 Eylül 2012, 04:31
selam arkadaşlar binici olarak meraklarınızı giderecek birisi geldi artk bu moto calibre 250 cc aldım kullandım size + ve - lerini sunayım öne - ler ilk olarak motorda kronik hararet problemi var ama önemli diil fanı çivt yapıyorlar yada büyük fan takıyorlar serviste ücretsiz bunu mutlaka ama mutlaka yaptırmadan binmeyin motora çünkü ben bindim ve hararetin yükselmesine ragmen 150 km boyunca bastım ve motoru yedim piston sardı yağ kapakları eridi ikinci olarak grenajlar çok ince üçüncü olarak heryerde servis yok dördüncü olarak motor 29 hp değil ve 160 ı geçmiyor beşinci olarak dijital ekran bazen vites 5 de iken 6diyor 5 diyor falan - leri yok başka bukadar alırken buna göre alın önemli bi eksisi yok dediklerimi dikkate alırsanız ........................................... şimdi de + ları ilk olarak motor cok heybetli 250 cc klasmanında en yğksek ve büyük seleli ikinci olarak cok rahat ve komforlu üçüncü olarak vibrasyon yok denecek kadar az (önemli bi faktör bu ) dördüncü olarak viraj kabiliyeti ve lastikler çok iyi ve geniş taban beşinci olarak motor çokk..serii son sürat olarak iyi değil ama süper bir tork üretiyor hyo ya falan kalkışta ruhsat atarım okadar serii altıncı olarak motorun yakıtı çok az ve üsten eksantrikli ve 4 sboplu olması bi + ve modifkasyonlar harika frenler mükemmel papatya ayarlanabilir dreksyon elcik korumaları gündüz farı led sinyaller bildiğin r6 zanledip geliyorlar şimdilik aklıma gelenler bunlar ha bide burda servisi yok diye üzülmeyin istanbula kargoyla yolluyorsun tamir edip gönderiyorlar sıkıntı neresinde olursa garanti kapsamında ve kargoyuda karşılıyorlar tabi mekanik aksam problemi olursa..saygılar sorusu olan olursa cevaplarım bana pek yardımcı olunmadı ben bari yardımcı olayım birilerine ( başka sitelerden de arkadaşlara bu yazımı kopyalıyorum yanlış anlaşılmasın herkeze ulaşmaya çalışıyorum ondan dolayı ) saygılar.....
Grenajlar bence de çok ince, tın tın. Halis mulis çinli hurda plastikten yapılma. Bu motoru almamak için en büyük sebep.

viper17
02 Eylül 2012, 05:15
Grenajlar bence de çok ince, tın tın. Halis mulis çinli hurda plastikten yapılma. Bu motoru almamak için en büyük sebep.

Naked yaparız :mrgreen:

SonpoL
25 Eylül 2012, 00:30
Arkadaşlar ben de artık bir bumoto calibre 250rr sahibiyim. Motosikletten çok memnun olmamla beraber, incelememi yarın hem burada, hem de merak eden arkadaşların merakını gidermek adına ayrı bir konu açarak bildireceğim. Şimdilik bir kaç resim atarak konuşmamı sonlandırmak istiyorum.

http://i45.tinypic.com/2emhf0h.jpg
http://i47.tinypic.com/2vmvyht.jpg
http://i50.tinypic.com/359aezr.jpg
http://i49.tinypic.com/33tkpjk.jpg
http://i49.tinypic.com/33w2v48.jpg

Saygı ve sevgilerimle.

viper17
25 Eylül 2012, 00:38
Bumoto yakıyo maşallah :)

Adamlar gerçekten çok kaliteli motor yapmış. F/p oranı çok güzel yani. Özellikle stok egzoz sesi müthiş.

Zippo's
25 Eylül 2012, 00:38
Arkadaşlar ben de artık bir bumoto calibre 250rr sahibiyim. Motosikletten çok memnun olmamla beraber, incelememi yarın hem burada, hem de merak eden arkadaşların merakını gidermek adına ayrı bir konu açarak bildireceğim. Şimdilik bir kaç resim atarak konuşmamı sonlandırmak istiyorum.

http://i45.tinypic.com/2emhf0h.jpg
http://i47.tinypic.com/2vmvyht.jpg
http://i50.tinypic.com/359aezr.jpg
http://i49.tinypic.com/33tkpjk.jpg
http://i49.tinypic.com/33w2v48.jpg

Saygı ve sevgilerimle.

Hocam Cbr 250 den sonra neden böyle bi motor aldın acaba ?

SonpoL
25 Eylül 2012, 00:44
Hocam Cbr 250 den sonra neden böyle bi motor aldın acaba ?

Büyük motosiklete geçene kadar motoranı kullanmayı ümit ediyordum fakat umduğum gibi olmadı diyelim. O sebeple tercih ettim. İleri de yeni makina mı aldığım da bu da yanında şehir içi kullanımı için duracak. Motoran duruyor. Onu yazlığa götüreceğim. Zaten o amaçla almıştım.

Zippo alet çok iyi. Hani bu 7. motorum oldu. Gerçekten boş bir model değil. Yarın ayrıntılı şekilde anlatımını hem burada, hem de sohbet bölümüne konu açarak yapacağım.

brooklynnn
25 Eylül 2012, 00:46
bende merak ettım
nıckı gorunce aa bu uye cbr sahıbı mıydı derken oyle oldugunu anladım

anadol
25 Eylül 2012, 01:01
bu markanın ventura modeline sahip olan yok mu onlardan da yorum alsak.bence ybr250 cbf 250 ye belki bir rakip olabilir...

SonpoL
25 Eylül 2012, 01:04
Arkadaşlar öncelikle merhaba.

Bumoto Calibre 250 hakkında sizlere incelememi aktarmak istiyorum. Önümüz de ki sene büyük bir motosiklete geçmeyi düşünüyordum ve düşüncem hala değişmedi. Fakat, genellikle şehir içinde benim ihtiyaçları mı karşılayacak, performanslı, su soğutmalı bir motosiklete ihtiyacım olmaya başlamıştı. 250'lik sınıfta, daha önce cbr 250r sahibi olmuş ve memnun kalmış olsam da, daha farklı alternatiflere yönelmek istedim.

Honda Cbr 250r'ın tadına baktığım için, bir daha almak istemedim. Kawasaki 250r, genel olarak bana hitap etmiyordu. Yeni Ninja 300 ise benim vereceğim rakamlar da ülkemize giriş yapmadı. Geriye kalıyor S&T GT250R ve Dealim roadwin. Dealim alabilirdim. Fakat gördüm ki İzmir'de hiç bir bayi ve servisliği bulunmamakta. GT250R'ı ise, farklılık adına tercih etmek istemedim. En sonun da kaldık Calibre'ye :).

Özgül motora Calibre'yi incelemek için gittiğim de, motosikletin hiçte kötülendiği gibi bir işçiliğe sahip olmadığını gördüm. Aksine sağlam bir duruşu vardı! Bu motosikletin grenaj kalitesinin gerçekten kötü olduğu savunan arkadaşların, Cbr 250R'ın da grenajlarını incelemelerini rica ediyorum. Bu arada, ne kadar doğrudur bilemem fakat, Calibre ile Cbr 250R'ın, aynı fabrikadan çıktığını iddaa ettiler! Bu iddayı desteleyecek olmasam da, malzeme kalitesinin gerçekten de Cbr 250R'a çok yakın olduğunu söyleyebilirim. Ben eski bir Cbr sahibi olarak, kıyaslamalarım da takdir edersiniz ki genel de Cbr'la olacaktır. Aklıma gelmişken, sohbetimiz sırasın da Kuba motor hakkında konu açıldı ve kubanın kağıt gibi olduğunu, calibrenin o model ile alakası olmadığını da kendileri vurguladılar!

Motosikletimle böyle karşılaştık.
http://i50.tinypic.com/4j2n7t.jpg

Yakıt deposu, cbr 250r da olduğu gibi el de kalmıyor.
http://i48.tinypic.com/347wei0.jpg

Motor kısmından geçecek olursak, 29 beygir bir çoğunuzun da belirttiği/tahmin ettiği gibi şişirme bir değer! Motosikletimizin gerçek gücü 25 beygir. Maksimum ise 160 km'lik bir hıza çıktığı söylendi bana. Tork değerini şu anlık bilemiyorum fakat 25 olabilir. Su soğutmalı, 4 subablı ve karbüratörlü bir motora sahip motosikletimiz.
http://i47.tinypic.com/35kiemq.jpg

Motosiklette ki detaylar çok güzel. Ayarlanabilir ön amortisörler çok çok iyi. Kesinlikle görüntüden ibaret değil. Bizzat deneyerek sertlik ayarı yaptım. Ayarlaması kolay ve sürücüyü şımartacak bir özellik. Gösterge de, asgari ihtiyaç duyacağımız her şey düşünülmüş. Buna vites göstergesi dahil.
http://i46.tinypic.com/2yljv34.jpg

Papatya tasarımlı çift ön diske sahip frenler, çelik fren hortumları ile desteklenmiş ve inceleyeni etkiliyor. Arka tekerimiz de tek disk fren ile desteklenmiş. Frenler şu anda bile çok çok iyi. Zamanla daha da iyi hale gelecektir.
http://i47.tinypic.com/5b9r0z.jpg

Grenajlar motosikleti, cbr'a göre daha iyi bir sarmalamış. Yani bu modelin rüzgar direnci bana daha iyi gibi geldi. Tabi ki bunu uzun yol yaparsam daha iyi anlayacağım.
http://i45.tinypic.com/awug05.jpg

Motosikletimizin oturuş pozisyonunun, GT 250r'a göre daha eğik olduğunu söyleyebilirim. 1.000'lik ss gibi oturuş pozisyonumuz. Motosikletin boyutları 600rr, GT 250r gibi. Hatta yükseklik Calibre de daha fazla. Anlayacağınız üzere, kalıp olarak 600cc klasmanların da. Gidon, GT 250r'a göre çok az daha fazla hareket alanına sahip.
http://i46.tinypic.com/2czrb5j.jpg

Sele yüksekliği şu an da net söyleyemiyorum fakat, cbr 600rr daha önce denemiştim. Çok yakın buldum. Çok az yatık vaziyette ayaklarım yere tam basıyor. Boyum 1.72. Motosikletin ağırlığı denildiği gibi 150 kg. civarların da.
http://i50.tinypic.com/2eyav0y.jpg

Ön taraftan motosikleti incelediğimiz de, led ön sinyaller, şık ön far takımı ve gündüz sürüş ledleri oldukça şık görünüyor.
http://i47.tinypic.com/ou48wl.jpg

Arka tarafa geçtiğimiz de devam eden led aydınlatmalara sahip stop farı ve sinyal lambaları, yine şık düşünülmüş ayrıntılar arasında.
http://i47.tinypic.com/2uel84p.jpg

Motosikletimizin üstünde ki lastikler hakkın da yorum yapabilmem için çok erken. Fakat ben yine de lastiklerimi Pirelli Diablo Rosso II ile değiştireceğim. Motosikletimiz ön de; 110/70-17, arka da ise; 150/60-17 lastik ebatlarına sahip.
http://i48.tinypic.com/hrlg5w.jpg

Görüntüyü destekleyen egzoz, gerçekten sınıfın da tok bir sese sahip.
http://i50.tinypic.com/ozpjp.jpg

Aynalarımız katlanıyor ve görüş açısı yeterli seviye de.
http://i49.tinypic.com/xoqder.jpg

Test&Sonuç:

Motosiklete genel olarak baktığımız da, gerçekten 2012 model diyebiliyoruz. Calibrenin duruşunu, stilini ve diğer ayarlanabilir ön amortisör gibi ayrıntıları beğenmeyen kişi sayısı sanırım çok az olacaktır. İşin Çin kısmına fazla takılmamak lazım. Zira şu anda yazı yazdığım bilgisayarım bile Çin'de üretilmektedir. Ben bir mala yeterli değer verildiğin de, sizi yarı yol da bırakmayacağını düşünüyorum ve bu dediğim ''genel'' de böyledir. Bu tip motosikletlere, servislerin de ilgi göstermesi bir hayli önemli bir konu. Kullanıcı ve servisler, üşenmeyip gerekli kontrolleri zamanın da yaparlarsa, hangi marka olursa olsun, sıkıntı yaşamayız. Yukarı da, resimleri ile belirttiğim açıklamalar ışığın da Calibre'yi çok beğendim ve bumoto'ya fırsat vermek adına bu motosikleti aldım. Bunu bir çoğunuz mantıklı, bir çoğunuz kumar olarak göreceksinizdir. Fakat biz de bir şekil de desteğimizi verelim ki, firmalar daha iddalı modeller ile piyasaya girsinler. Her durum da her zaman kazanan taraf tüketici olsun! Genel incelemelerden yola çıkarak tekrar belirtmem gerekirse, plastik kalitesi Cbr 250r'a çok yakın. Ön yargılarımızı bir kenara bırakmalı ve incelemenizi o şekilde yapmanızı tavsiye ederim.
Diğer yandan motosikletin ivmelenmesi gerçekten beni şaşırttı. Sınıfın da en hızlı model değil belki ama bir cbr'dan da yavaş değil! Teknik değerleri zaten çok yakın. Calibre burada ağırlık avantajını kullanarak öne geçebilir. Ama kesinlikle en hızlısı diyemeyiz.
Motosikletin performansından oldukça memnunum. Daha 5. vitese atamadım motosikleti. 4. viteste 8.000dd/sn 124 km. gibi bir rakama denk geliyordu yanlış hatırlamıyorsam. Zaten ileri zamanlar da çekeceğim kayıtlardan daha net görebileceksiniz..
Vibrasyon kısmına gelecek olursak Motosiklette üst devirler de vibrasyon oluşuyor fakat, parçalar bir birine alıştıkça daha iyi duruma gelecektir. Bir de ben ipone yağları ile motosikleti destekleyeceğim :P.

http://i46.tinypic.com/t7fipw.jpg

Belirtmem gereken bir konu da fan. Ben Özgül motor'dan bu motoru alan 5 kişiyim. Daha önce sattıkları 4 kişiden sadece birisin de fan problemi olmuş. Onun da fan müşrünü değiştirerek çözmüşler. Yani fan daha erken devreye giriyormuş böylelikle. Eğer haralet problemim olursa, bana da bu şekil de bir çözümle yaklaşacaklar. Fakat şu anlık haraletim normal seviye de ve vidyo'yu çekime almadan önce de sıkışık trafikte getirdim motorumu eve. Aşağıda vidyo paylaşamım olacak...
İleri zamanlar da paylaşımlarım devam edecektir. Egzoz sesini canlı dinlemenizi tavsiye ederim. Çok özel bir sese sahip calibre. Ducati termignoni'ye çok yakın bir sesi var. Tek silindiri geçtim, piyasa da ki çoğu çift silindiri utandıracak bir sese sahip :).
ARTILAR:

1. Fiyat. Malzeme kalitesi ve sunulan özellikler ele alındığın da rakipsiz.
2. Tasarım. Kesinlikle tasarım ödülü verilecek kadar güzel.
3. Rakipleri ile benzer teknik özellikler. Performans olarak tatmin edici.
4. Rakiplerin de olmayan detaylar ile cezbedici. Ayarlanabilir amortisörler, çelik fren hortumları, ön de ve arka da bize eşlik eden led aydınlatlamalar ve optik far gibi detaylar ile çok şık.
5. Çift diske sahip papatya frenler. Frenlerin şu anda bile mükemmel olduğunu söyleyebilirim.
6. Hani kalıplı motorları severiz ya, bu da öyle. 600cc klasmanın da boyutlara sahip.
EKSİLER:

1. Karbüratörlü olması.
2. Devir kesici bulunmaması.
3. Selektör gibi ufak fakat gerekli bir butonun eklenmemiş olması.

*Motorum henüz yeni olduğu için, bir takım sorular hava da kalabilir. İlerleyen zamanlar da paylaşımlarım devam edecektir. Fren performansı, motosikletin genel performansı, yol tutuşu vs. tüm paylaşımlarım devam edecektir.

Yarın vidyoyu eklemeye çalışacağım. İlerleyen zamanlar da ise çekimlerin devam edecektir.

Saygı ve sevgilerimle.

viper17
25 Eylül 2012, 01:12
Motor çok fena abi hayırlı olsun. Egzoz ise daha dehşet bir sese sahip :) Gt250r dan falan daha yüksek ve tok bir sesi var.

Bumoto dan böyle bir motor beklemiyordum fakat gerçekten fiyatını hakeden bir motor getirmişler.

SonpoL
25 Eylül 2012, 01:15
Motor çok fena abi hayırlı olsun. Egzoz ise daha dehşet bir sese sahip :) Gt250r dan falan daha yüksek ve tok bir sesi var.

Bumoto dan böyle bir motor beklemiyordum fakat gerçekten fiyatını hakeden bir motor getirmişler.

Bu arkadaşımla beraber, bu akşam buluştuğum diğer üç arkadaşımın da aynı görüşte olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle şans vermeye değecek bir model. Zamanla daha sağlıklı yorumlar yapabileceğim.

SonpoL
25 Eylül 2012, 13:11
ZyMBeOzyVV0

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

auQzByds6kM

Syanur
25 Eylül 2012, 15:03
Egzoz ve motor sesi benimkine çok benziyor. Güzel geliyor kulağa. Ben şöyle bir baktım da motorda yapacağın hiç bir değişiklik yok. Herşey yerli yerinde ve olması gerektiği gibi. Ayrıca devir kesici olmamasının da hiçbir sakıncası yok. Azcık beyni olan insan kırmızıya girmez olur biter. İsteyen girer isteyen girmez. Herşey elinin altında. Sanki motor istemsizce devir yükselten bir aletmiş gibi devir kesici olmaması bir eksi olarak görülmüş. Katılmıyorum. Enjeksiyon olayı ise çelişkili. Bu dönemde çin malı bir enjeksiyon olmasından sa karbüratörlü bir motoru tercih ederim sanırım ancak elbetteki enjeksiyonun tadı çok ayrı oluyor...

polo34
25 Eylül 2012, 15:22
bu markanın maxi scooter'ı ve trike 3 tekerlekli scooter'ı için bir fikrin var mı acaba?

SonpoL
25 Eylül 2012, 15:22
bu markanın maxi scooter'ı ve trike 3 tekerlekli scooter'ı için bir fikrin var mı acaba?

Maalesef yok. Fakat görüntü olarak oldukça ilgi çekiciler...

SonpoL
27 Eylül 2012, 13:03
68voYrAdOV8

SonpoL
27 Eylül 2012, 18:36
Bugün bir güzel sehpaya alarak, hem zincir&balata, hem de genel bir temizlik yaptım motoruma. Sehpaya rahatça alabilmemiz için, ön de ve arka da sehpa takozlarını bağlayabileceğimiz yerler mevcut.

http://i47.tinypic.com/r91wxt.jpg

Motosikletimizin artçı selesinin altın da bagaj bulunmuyor. Bagajımız sürücü koltuğunun altında. Koltuğu kaldırdığımız da, sınıfın da gayet geniş bir bagaja sahip olduğunu söyleyebilirim. Motorumuz için gerekli alet, edevat, motosikletimizin yanın da orjinal olarak geliyor.
http://i48.tinypic.com/2uiayya.jpg

*Motosikletimizin üstün de bulunan lasiktiklerin, kuru zemin performansı yeterli seviye de. Fakat su gördüğü vakit salma yapıyor motorumuz. Ben daha güvenli bir sürüş için Pirelli Diablo Rosso 2 lastiklerimi sipariş geçtim. 1.000 TL'ye geldi. Stok problemi olduğu için maalesef elime 1 ay süre sonra ulaşacak. Onun dışın da keiti jant şerit siparişimi de geçmiş bulunuyorum. Tank pad'i görerek alacağım için, internetten sipariş geçmedim. Bu arada, lastiklerimi de bayiden sipariş geçtim. Bu değişimler den sonra extra olarak motoruma yapacağım bir şey yok. Her şey yerli yerinde :).

*Motosikletlerimizin şanzımanı gayet kararlı çalışıyor. Vites değiştirirken geçmeme veya boşa düşme sorunu ile henüz karşılaşmadım. Bu dediğim sorunlarımı, cbr 250 de yaşıyordum maalesef. Vites geçişlerimiz ne kemikli, ne yumuşak. Gayet kıvamın da.

*Motor kısmında da henüz bir hayal kırıklığı yaşamadım. Karbüratörlü olmasına rağmen gayet sağlıklı bir şekil de istenilen performansı bana sunabiliyor. Devir de dalgalanmalar olmuyor. Parçalar alıştıkça, motosiklet daha iyi kıvama gelecektir. Gün geçtikçe motorum da genel olarak fren performansı, titreşim, ivmelenme gibi değerlen de iyileşmeler olduğunu gözlemliyorum. Şu an ki halinin bile, tatmin edici olduğunu söyleyebilirim.

Saygılarımla.

gokhanbeyaz
27 Eylül 2012, 22:36
dostum düzyolda kaç gidio,100 km de yakıt durumu nasıl? video koyabilirsen çok güzel olur

SonpoL
28 Eylül 2012, 02:38
xB3w-kwqSIA

teknoali
28 Eylül 2012, 10:46
topspeed videolarını da bekliyoruz...

SonpoL
28 Eylül 2012, 13:08
topspeed videolarını da bekliyoruz...

1.000 bakımından sonra hız denemelerim olacaktır Ali kardeşim. :)

Mengu16
28 Eylül 2012, 13:59
1.000 bakımından sonra hız denemelerim olacaktır Ali kardeşim. :)
Makas atarken sinyal vermenize hayran kaldım kardeşim :cherry:

makseli
28 Eylül 2012, 17:15
Bugün bir güzel sehpaya alarak, hem zincir&balata, hem de genel bir temizlik yaptım motoruma. Sehpaya rahatça alabilmemiz için, ön de ve arka da sehpa takozlarını bağlayabileceğimiz yerler mevcut.

http://i47.tinypic.com/r91wxt.jpg

Motosikletimizin artçı selesinin altın da bagaj bulunmuyor. Bagajımız sürücü koltuğunun altında. Koltuğu kaldırdığımız da, sınıfın da gayet geniş bir bagaja sahip olduğunu söyleyebilirim. Motorumuz için gerekli alet, edevat, motosikletimizin yanın da orjinal olarak geliyor.
http://i48.tinypic.com/2uiayya.jpg

*Motosikletimizin üstün de bulunan lasiktiklerin, kuru zemin performansı yeterli seviye de. Fakat su gördüğü vakit salma yapıyor motorumuz. Ben daha güvenli bir sürüş için Pirelli Diablo Rosso 2 lastiklerimi sipariş geçtim. 1.000 TL'ye geldi. Stok problemi olduğu için maalesef elime 1 ay süre sonra ulaşacak. Onun dışın da keiti jant şerit siparişimi de geçmiş bulunuyorum. Tank pad'i görerek alacağım için, internetten sipariş geçmedim. Bu arada, lastiklerimi de bayiden sipariş geçtim. Bu değişimler den sonra extra olarak motoruma yapacağım bir şey yok. Her şey yerli yerinde :).

*Motosikletlerimizin şanzımanı gayet kararlı çalışıyor. Vites değiştirirken geçmeme veya boşa düşme sorunu ile henüz karşılaşmadım. Bu dediğim sorunlarımı, cbr 250 de yaşıyordum maalesef. Vites geçişlerimiz ne kemikli, ne yumuşak. Gayet kıvamın da.

*Motor kısmında da henüz bir hayal kırıklığı yaşamadım. Karbüratörlü olmasına rağmen gayet sağlıklı bir şekil de istenilen performansı bana sunabiliyor. Devir de dalgalanmalar olmuyor. Parçalar alıştıkça, motosiklet daha iyi kıvama gelecektir. Gün geçtikçe motorum da genel olarak fren performansı, titreşim, ivmelenme gibi değerlen de iyileşmeler olduğunu gözlemliyorum. Şu an ki halinin bile, tatmin edici olduğunu söyleyebilirim.

Saygılarımla.


motoru anlatan biri olunca çok hoşuma gitmeye başladı.

siz başklarının hede hödö demesine bakmayın.

neyse bu konuya girmeyelim şimdi :)

en yakın zamanda sakin ve agresif kullanım yakıt sarfiyatını bekliyoruz ;)

SonpoL
28 Eylül 2012, 17:18
Teşekkür ederim makseli. Yarın Allah nasip ederse arkadaşlarla Çeşme gezisine gideceğiz. Henüz ölçümler için çok erken ama yaktığım değerleri ortalama söyleyebilrim yarın akşama... :)

makseli
28 Eylül 2012, 17:21
Teşekkür ederimm makseli. Yarın Allah nasip ederse arkadaşlarla Çeşme gezisine gideceğiz. Henüz ölçümler için çok erken ama yaktığım değerleri ortalama söyleyebilrim yarın akşama... :)

ölçümler için erken değildir :) rodajdan sonra az da olsa biraz düşer yakıt sarfiyatı.

hem onuda gözlemlemiş olursunuz ;)

SonpoL
28 Eylül 2012, 17:30
Yarın söylemeye çalışacağım. En azından merak eden arkaşlar için ipucu olur :).

SonpoL
28 Eylül 2012, 20:43
http://i48.tinypic.com/2q1cmx2.jpg

SonpoL
30 Eylül 2012, 01:47
Evet arkadaşlar, 14.00 gibi buluştuğumuz ve bu saatlere kadar süren Çeşme gezimiz sona erdi. Keyifli geçirdiğimiz dakikaların yanında, size bir kaç resim paylaşımı yapacağım. Fakat resim paylaşımından önce, motosikletin yakıt değerleri hakkında ölçüm yaptım. Yola çıkmadan evvel fullettiğim depomu, geziden sonra evime dönerken tekrar fullettim ve 25 YTL aldı. Yani, 200 km. de 25 TL yakış sarfiyatım olmuş. Hızımız 80-100 arası olmakla beraber, benim 140 km. hıza kadar tırmanışlarım oldu. Yani arada gazlayıp yavaşladım. Merak eden arkadaşlar kaç kuruş yaktığını hesap ederler... :)

Onun dışında belirteceğim en önemli hususlardan biri, motosikletimin aerodinamik yapısı mükemmel. Rüzgardan hiç etkilenmedim. Yolcuğuluğum sırasın da harelete de dikkat ettim ve harelet göstergesi çeyrekten yukarı çıkmadı. Genel olarak değerlerin çok iyi olduğunu söyleyebilirim :). Tek şikayetim arka süspansiyon. Şu an da çok yumaşak olduğu için, bozuk zeminler de zıplaya zıplaya gidiyoruz. Ona da sertlik ayarı yaptığım da, tadından yenmeyecek bir hale gelecek.

Şimdi resimler :):

http://i46.tinypic.com/359eglz.jpg
http://i47.tinypic.com/2hqexq9.jpg
http://i45.tinypic.com/xx7aw.jpg
http://i49.tinypic.com/14dep8l.jpg
http://i46.tinypic.com/1zdn589.jpg
http://i47.tinypic.com/8wkzvc.jpg
http://i48.tinypic.com/6dzgxh.jpg
http://i48.tinypic.com/2q2hcub.jpg
http://i48.tinypic.com/ih1w29.jpg

Muhabbete daldık gitti. O yüzden resimler biraz az oldu. Lütfen kusura bakmayın.

Saygılarımla.

viper17
30 Eylül 2012, 02:09
Şimdi 12 kuruş yakmış mı oluyor bu alet ? :mrgreen:

100 km de 5,2 litre. Hemde 250 cc ve 25 hp. Vay be :cat:

Gt250r 30 tl yaktı aynı yolda. Bumoto gerçekten çok ekonomik çıktı :)

SonpoL
30 Eylül 2012, 02:12
Aynen, ben de bu ekonomikliği şokunu yaşamaktayım açıkçası. Biliyorsun ki, hafiften de gazladım.. :)

35-40 yakarım diyorum ama ilk defa bir konu da yanıldım.. :)

Maşallah diyelim. :P

gokocan92
30 Eylül 2012, 03:35
Benim makina yaktı vallaha :) Dandik işte abi :P Ama bu moto, o moto :))

Güzel bir geziydi

Alper Kaya
30 Eylül 2012, 03:43
200km de 25tl yani 5lt aşa yukarı böl 2 ye 100km de 2.5lt :D 250cc alet enteresan :) karbüratör nelere kadil öle benim cbf150 zor yakıyordu okdr :D adamlar yapmış

SonpoL
30 Eylül 2012, 04:12
200km de 25tl yani 5lt aşa yukarı böl 2 ye 100km de 2.5lt :D 250cc alet enteresan :) karbüratör nelere kadil öle benim cbf150 zor yakıyordu okdr :D adamlar yapmış

Valla Alper biz de çözemedik bu işi. Hani, bir yanlışlıkta yok. Bir giderken aldım, bir de eve gitmeden. Çıkan hesap bu :D.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------

Bu arada aynı istasyondan aldım benzini :). Yanlışlık olmasın o kısımda :D. Benzin ibresi milim oynadı. Normal de ben öçlmem böyle şeyleri. Bazı arkadaşlar merak ettiği için ölçtüm...

lonqston
30 Eylül 2012, 18:24
Allahm kaza bela vermesin abi bakalım bir calibrede benden gelebilir hayırlısı. Takipteyim :)

SonpoL
30 Eylül 2012, 21:21
Bugünkü etkinliğimiz den bir foto :).

http://i47.tinypic.com/5ocef7.jpg

leons
30 Eylül 2012, 22:41
Bugünkü etkinliğimiz den bir foto :).

http://i47.tinypic.com/5ocef7.jpg

Yüce Allah kazalardan belalardan korusun ve hayırlı olsun. Motosikletine bakıyorumda tip ve kas açısından hyo hariç diğerleri yanında bisiklet gibi kalmış. Tasarımıda sanki italyanlar yapmış gibi bir hava sezdim. Ses videolarda gayet iyi çıkıyor, tok ses var. Fakat bu yakıt olayını bana yanlış hesaplamışsınız gibi geliyor, enjeksiyonluların bile bu kadar düşük yakabileceğini sanmıyorken karbüratörlü bu kadar yaksın. Bu arada arka plakalık plastiği haricinde kaliteli malzeme kullanılmış gözüküyor. Dijital kadran ve önde çift disk olması çok iyi. Acaba başka ne renkleri var ? Beyazı mevcut mu ?

SonpoL
30 Eylül 2012, 22:58
Yüce Allah kazalardan belalardan korusun ve hayırlı olsun. Motosikletine bakıyorumda tip ve kas açısından hyo hariç diğerleri yanında bisiklet gibi kalmış. Tasarımıda sanki italyanlar yapmış gibi bir hava sezdim. Ses videolarda gayet iyi çıkıyor, tok ses var. Fakat bu yakıt olayını bana yanlış hesaplamışsınız gibi geliyor, enjeksiyonluların bile bu kadar düşük yakabileceğini sanmıyorken karbüratörlü bu kadar yaksın. Bu arada arka plakalık plastiği haricinde kaliteli malzeme kullanılmış gözüküyor. Dijital kadran ve önde çift disk olması çok iyi. Acaba başka ne renkleri var ? Beyazı mevcut mu ?

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Yakıt konusun da evet bir yanlışlığım olmuş. 160 km. yapmışısız. Kilometreyi ölçerek hareket etmediğim için, diğer eski çeşme gezimiz 200km sürdüğü için bu da aklımda öyle kalmış. Anlayacağınız üzere 160 km. de 25 tl yakıt sarfiyatım olmuş. Bu da 16 kuruş gibi bir fiyat yapıyor. Yani yine ekonomik :P. Onun dışında dediğim gibi, bir giderken koydum, bir de evime dönmeden. Tabii benzin aynı istasyonlar da alındı. İlerleyen zamanalar da daha çok netleşecektir bu mesele merak etmeyin... :)

Zippo's
01 Ekim 2012, 00:52
Kalitesini bilmemde ben bu motoru çok beğendim arkadaş.Kafa grenajı biraz daha toplu olabilirmiş sadece.Biraz küçük kalmış,farlarda kafanın yarısını kaplamış sanki.Ama bence gayet hoş motor.Fiyatını bilmiyorum ama 7000-7500 ise alınabilir.Hayırlı olsun Sonpol,kazasız belasız.Paylaşımlarının devamını bekliyorum

Tsubasa
01 Ekim 2012, 00:55
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Yakıt konusun da evet bir yanlışlığım olmuş. 160 km. yapmışısız. Kilometreyi ölçerek hareket etmediğim için, diğer eski çeşme gezimiz 200km sürdüğü için bu da aklımda öyle kalmış. Anlayacağınız üzere 160 km. de 25 tl yakıt sarfiyatım olmuş. Bu da 16 kuruş gibi bir fiyat yapıyor. Yani yine ekonomik :P. Onun dışında dediğim gibi, bir giderken koydum, bir de evime dönmeden. Tabii benzin aynı istasyonlar da alındı. İlerleyen zamanalar da daha çok netleşecektir bu mesele merak etmeyin... :)
yakıt rodajdan sonra baya fark eder
motosiklet cok hoş tasarımı filan =)
fiyatı da 7500 tl diye duymuştum dogrumudur?

just4techno
01 Ekim 2012, 01:02
sonpol un hem arabası hem motoru var vay be :)

SonpoL
01 Ekim 2012, 01:15
Kalitesini bilmemde ben bu motoru çok beğendim arkadaş.Kafa grenajı biraz daha toplu olabilirmiş sadece.Biraz küçük kalmış,farlarda kafanın yarısını kaplamış sanki.Ama bence gayet hoş motor.Fiyatını bilmiyorum ama 7000-7500 ise alınabilir.Hayırlı olsun Sonpol,kazasız belasız.Paylaşımlarının devamını bekliyorum

Zaman ilerledikçe daha iyi anlayacağız zippo fakat motorun beni üzeceğini sanmıyorum açıkçası. Bugün Barışta yakından inceledi oldukça beğendi :).


yakıt rodajdan sonra baya fark eder
motosiklet cok hoş tasarımı filan =)
fiyatı da 7500 tl diye duymuştum dogrumudur?

Litesi fiyatı üzerinden doğal olarak indirim alabiliyoruz. Ben 7.250'ye aldım kardeşim.

Tsubasa
01 Ekim 2012, 01:18
Zaman ilerledikçe daha iyi anlayacağız zippo fakat motorun beni üzeceğini sanmıyorum açıkçası. Bugün Barışta yakından inceledi oldukça beğendi :).



Litesi fiyatı üzerinden doğal olarak indirim alabiliyoruz. Ben 7.250'ye aldım kardeşim.
allah kaza bela vermesin güle güle kullan =)

SonpoL
01 Ekim 2012, 01:20
allah kaza bela vermesin güle güle kullan =)

Sağol kardeşim. Cümlemize inş. :)

wolrath
01 Ekim 2012, 17:32
1.baslangıc motoru da olsa kullanıcıyı tahrık edecek bırcok detay mevcut. (on amortısor ayarı-renklı kalıperler-ledlı sınyaller-metal basamaklar-merceklı far-celık fren hortumları vs vs)
2.plastık kalıtesı olarak honda ıle oyle ahım sahım bır fark yok.
3.orjınal egzoz sesı sımdıye kadar duydugum en ıyı 250lık.
vs vs.

bekledıgımden ıyı cıktı gercekten. basıt kadran etrafı,yan grenajlara arkadan bakıldıgındakı buyuk bosluk gıbı ufak tefek eksılerı ve amacı cozemedıgım karburator dısında goze batan pek bı detayı yok.7400 fıyatıyla alırken kendısını dusundurucu gercekten ;)

tekrar hayırlı olsun.bol bol beraber gezmek dılegıyle :)

10SuzAsLa
01 Ekim 2012, 18:25
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler konu'nun takipcisiyim.

SonpoL
01 Ekim 2012, 20:01
http://i49.tinypic.com/2m33hwh.jpg