Motorumla en son geçen yıl Denizli - Kuşadası ve 5-6 sahil köylerine gittim geldim toplamda 560 kmydi.
10-20 km
20-40 km
40-100 km
100-150 km
150-250 km
250-350 km
350-500 km
500-750 km
750-1000 km
1000-1250 km
1250- 1500 km
1500-2500 km
2500-3500 km
3500-5000 km
5000-7500 km
7500-10000 km
Hiç Uzun Bir yola çıkmadım
Yakın Bir zamanda çıkmayı planlıyorum
Motorumla en son geçen yıl Denizli - Kuşadası ve 5-6 sahil köylerine gittim geldim toplamda 560 kmydi.
Babam uzun zamandır Küçükkuyu'da yaşıyor , yazın eşimle aklıma düştüğünde günü birlik el öpmeye gittiğimiz olur.
Tekirdağ üzerinden gidersek Bursa'dan , Bursa'dan gidersek Tekirdağ'dan dönüş yaparız.
Tam Marmara turu yaklaşık 950 km. yapıyor , artık bizim için sıradan bir hal almaya başladı
Uzun yol gitmeyeceksem motorada binmiyorum , şöyle Şile Ağva yapalım desek , soluğu Kerpe , İzmit , Adapazarı'nda alıyoruz , minimum tur 300 km. gibi oluyor.
Benzin olayına sonuna kadar katılıyorum. Birçok farklı markaya ait benzin istasyonları olan bir arkadaşım var ve ondan duyduklarıma inanamazsınız.
Shell - Opet - PO içlerinden en elle tutulur olanları ancak yöresel olarak bariz değişiklik göstermekte ;)
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
250 cc regal raptorla 6 günde 2400 km manisa-zonguldak -karabük-kastamonu sonra aynı güzergah dönüş
Şehir içerisinde boş boş dolaşmaktan hiç hoşlanmıyorum , İstanbul civarında çok güzel güzergahlar var aslında bilinmeyen göller ve dereler nefis manzaralı yollar , buralarda sürüş yapmak daha çekici geliyor ,
motosikletini caddede yada kalabalık bir yerde cafe önüne çekip seyredenlerden ne kadar hoşlanmıyorsam , ıssız kimsenin olmadığı yollarda sürmekten o kadar haz alıyorum , içimde bir enduro ruhu var sanki 4 silindirli bir enduro yaparlarsa her an niyetlenebilirim
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
bodrum datça.300 kusur km vardı. Kafaya bak feribotla 1 buçuk saatte gideceğimize motorla bodrum milas muğla marmaris ve datça okadar uzak olduğunu bilmiyodum. Hele marmaris datça arası 90 km civarı yollar genellikle tek şerit ya rampa, yada rampa aşa hep virajlı. Tıtanla başka bi titan almaya gitmiştik iki kişi.
cbf ile balıkesir bartin 650 km gidis 650 km geliş
balıkesir bursa var onları saymıyorum....
motooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr
en fazla dağlık bir yola girmiştim.30 km gittim geldim.çinli ile olduğun için bozulacak diye her anımı hatırlıyorum gezimin sanki 2 gün sürdü neyse geldim, bir gün sonra markete gitmek için evden çıktığımda kayış kopardım daha 100 metre gitmeme ragmen..insan motorundan anlıyor ya hissediyor gercenden..
birGarip..
taksi ile 1300 otobüs ile 1750 kamyon ile tır ile 6000 km yaptığım oldu tek seferde sadece uyumak için durarak..ama hiç uyumadan kamyonla adanaya gidip geldiğim günüde biliyorum... motorlada en uzak erzincana gittik tek günde tek seferde....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Babadağ gezimiz 70 km Yavaş yavaş yapacaz İnşallah...
[COLOR="#FF0000"]"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."[/COLOR] MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
iş icabı kamyonla 250 km lik yol yaptım bi günde eve geldiğimde kamyonun sesi(tırtırtırtır)kulağımda çınlıyordu
ben ekmeğimi yollardan kazandım abi.. en son sedat 57 yi götüreceğim konya yolculuğuna sedat uykusuz dönemzsin diye gelmemişti.... gece 24 00 da çıktığım yolculuğu ertesi gün 1600 da bitirdim.. 800 *2 yani 1600 km uykusuzdu..kamyon otobüs tır şöförü olmak çok zor... şunuda belirteyim kendimi uykusuz araba kullanamayacak hissettiğim an kontağı kapatır yatarım...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Uzunyol tamamıyla altınızdaki motorla ilgili bir konu. ilk motorum olan Asya 150 T ile değil uzunyola, yola çıkmaya bile korkuyordum, derken bir gün okuldan eve bile gelemedim. Dediğiniz gibi insan hissediyor bazen başına neler gelebileceğini
Honda CG 125 ile değişik bir tecrübem oldu bundan bir kaç sene önce. Yaz tatiline girmiştik, biraz fazla kalmışım Taksim'de. Sabahın ilk ışığıyla Yenikapı'ya gittim. İlk Mudanya feribotuyla, Bursa merkezde kısa bir ziyaret sonrası Gemlik üzerinden Armutlu'ya kadar gittim. Sahillerde orta sehpaya alıp, gömleğimi yastık yapıp motorun üstünde uyuduğumu bile hatırlıyorum, çok keyifliydi.
O dönem bölgede kaçak yakıttan dolayı bir çok istasyon kapatılmış, bidonla biryerlere gidip gelen insanlar vardı heryerde. Rica etmiştim bir çocuktan, 1-2 litre verdi sağolsun yolda kalmaktan kurtuldum. Dönüşüm ise tam bir faciaydı. Saat ilerlemiş farkında olmadan, 23:00 sularında eve geldim ama Topçular feribotundan sonrasını hatırlamıyorum. Sebebi de üzerimde sadece kısa kollu gömlek olması.
Bu başlık altında tecrübe olması açısından aktarabileceğim en önemli şey de lastik. 5-6 kere yolda kalmışımdır lastik yüzünden. Gerçekten anlayan birisine danışmadan lastik almayınız. Benden önceki sahibi orjinal lastiği çıkartıp, şamrel üstüne tubeless lastik almış. Lastikçiler bile zor söküyordu. Tamiri de dışarıdan hiç bir şekilde mümkün olmuyordu tabi.
Şimdi Honda PCX aldım, tubeless lastikler, su soğutmalı motor vs. İlk hedefim tek yönde minimum 500-600 km. ile Ayvalık tarafları.
Suzuki AN 125 scooter ile 900 km
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ra-gezisi.html
izmit istanbul arası birgün içinde 220 km
mayıs ayında 700 km'lik bir yol bekliyor ins
cbr 125
izmir antalya gidip geldim yaklaşık 600*2 1200km
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)