beyler yakıt problemi olmasa hangi makinayı tercih ederdiniz ?
ZZR_250
ZXR_250
ZXR_400
GTR_250
XY_250
RS_250
beyler yakıt problemi olmasa hangi makinayı tercih ederdiniz ?
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
aprilia rs 250 hiç şüphesiz..
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
Rs 250 tabiki...
Zxr 400 bu sınıfa girmez hem 4 silindir hemde 400 cc'lik (4 zamanlı) motor...
bana zxr 250 yeter her yönüyle almak istediğim bir motor (fiyatlar az daha aşşağa çekildikten sonra tabi )
kawa yada rs 250 den birini seçerdim
ZXR400 4 silindirli değiiiiiiil. 2 silindirli. er6 f in 400 lüğü sadece
eski modeli tabiki öyle ama sizin yeni makinadan haberiniz yok sanırım.zaten türkiyede kaç tane eski zxr400 var ki.siz yeni zxr400 ü bir araştırın .sonra konuşalım.zaten ankette sözkonusu olan yeni makina iki silindir 400cc 45 50 hp civarı bir güçte.bu arada yaş 41 21 yıldır motorculuk var ve eski ve yeni modelleri hala ayırabiliyorum. arkadaşım.
birbirinizi kırmayın 2 idi 4 idi diye
satanlarda bilmiyor sahibindende iki ilan var biri 2 yazmış biri 4
http://player.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[search]=jant&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&b[page]=43&c2=4731&c=4731&sKlasik=1&b[page]=1&c=15672&c2=15672
linkteki set zxr 400 içinse bu alet 4 silindir
http://beedspeed.com/images/MCExhaustDownpipe556650.jpg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 ----------
http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet.html
yeni model
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
er4f ile zxr ne alaka. Yeni makina olsa zxr yazar mı?
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Yeni Er4F-N bu kardeş.Şimdilik 2011 de amerika ve kanadada olacak.
[url adlı üyeden alıntı
http://b4tea.com/technical/2011-kawa...specifications
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
90'larda zxr 250 adıyla piyasaya sürülen makina 4 silindirdir..20.000 rpm ve 240 km kadranli olan bu makina 600 cc lerden aşşaa yakıt tüketmemekle beraber daha seri dönen krankı sayesinde cok daha güzel egzos sesine sahiptir..ülkemize hiç girmeyen bu alet aslında tam da kullanılıcak ara racing makinadır..simdi kullanılan zx ler ise bilindiği üzere çift silindir olup 170-180 kmli süratlere sınıfındaki diğer makinalara oranla tabiri yerindeyse 'oynaya oynaya' çıkmaktadır..ninja 250 adıyla piyasaya sürülen bu makina da fiyatının birazcık daha düşmesiyle ülkemiz şartlarının en guzel küçük touring makinası olucaktır..kendisi tam anlamıyla zehir zemberek bi Kawa mimarisidir..iki zamanlı kıyaslaması için artı olarak önerebiliceem iki makina da; kawa krr150 ve yamaha rxz dir..iyi sürüşler arkadaşlar..
Hiç bi zaman hiç bi makinada Kawasaki'nin kadranının altından aktığı gibi akmadı yol..
:bounce:Let The Good Times Roll:bounce:
Hyo 250
zzr 250
zxr 250
zxr 400
gtr 250
rs 250
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Turuncu hyo 250....
zxr 250 renginin gideri var bikere zafer
Bende bugün aynı soruya takılıp sahibinden de araştırıyordum. Konuyu siz açmasanız ben açıcaktım. Ne tesadüf
Bana şuanda zzr 250 çok yakın duruyor fakat eski yorumların hepsinde parça sıkıntısından bahsediliyor olması can sıkıcı.. Gidip Hyo almak zorunda kalmak istemiyorum ,nedense hiç ısınamadım kendisine
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_ZXR400
Eski ZXR400, 2003'te üretimi son bulmuş.
Manufacturer Kawasaki
Parent company Kawasaki Heavy Industries
Model year 1989–1999
Class Sport bike
Engine 398 cc (24.3 cu in) DOHC inline 4
Bore / Stroke 57 × 39 mm (2.2 × 1.5 in)
Top speed 221 km/h (137 mph)[citation needed]
Power 45.6–47.8 kW (61.2–64.1 hp)[citation needed]
Dimensions L 1,995–2,035 mm (78.5–80.1 in)
Seat height 760–765 mm (30–30.1 in)
Weight 159 kg (350 lb)[citation needed] (dry)
163 kg (360 lb)[citation needed] (wet)
Fuel capacity 16 L (3.5 imp gal; 4.2 US gal)
Yeni NINJA 400R
http://www.kawasaki.ca/model/ninja-400r/specs:1256
Type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement 399 cc
Bore and Stroke 68.4 x 54.3 mm
Compression Ratio 11.0:1
Valve System DOHC, 8 valves
Fuel System Fuel injection: ø34 mm x 2 (Keihin)
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, semi-dry sump
Top
DRIVETRAIN
Transmission 6-speed, return
Final Drive Sealed Chain
Primary Reduction Ratio 2.095 (88/42)
Gear Ratios: 1st 3.000 (42/14)
2nd 2.167 (39/18)
3rd 1.640 (41/25)
4th 1.360 (34/25)
5th 1.192 (31/26)
6th 1.040 (26/25)
Final Reduction Ratio 3.067 (46/15)
Clutch Wet multi-disc, manual
Top
FRAME
Type Diamond, high-tensile steel
Tire: Front 120/70ZR17M/C (58W)
Tire: Rear 160/60ZR17M/C (69W)
Wheel Travel: Front 120 mm
Wheel Travel: Rear 125 mm
Caster (rake) 25˚
Trail 106 mm
Steering Angle (Left/Right) 35º / 35º
Top
SUSPENSION
Front: Type 41 mm telescopic fork
Rear: Type Offset laydown single-shock with adjustable preload
Top
BRAKES
Front: Type Dual semi-floating 300 mm petal discs
Front: Caliper Dual twin-piston
Rear: Type Single 220 mm petal disc
Rear: Caliper Single-piston
Top
PERFORMANCE
Maximum Power 32 kW {44 PS} / 9,500 rpm
Maximum Torque 37 N·m {3.8 kgf·m} / 7,500 rpm
Top
DIMENSIONS
Overall Length 2,100 mm
Overall Width 760 mm
Overall Height 1,200 mm
Wheelbase 1,410 mm
Ground Clearance 145 mm
Seat Height 790 mm
Curb Mass 203 kg
Fuel Capacity 15.5 litres
Top
DETAILS
MSRP* $7,499
Warranty 12 months
Colours Lime Green/Flat Super Black, Metallic Spark Black/Flat Super Black
Top
ADDITIONAL COST OPTIONS
Good Times Protection Plan 24 or 36 months (Kawasaki GTPP coverage begins after the standard limited warranty expires)
Yeni Ninja 400 paralel iki silindirli.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)