Yeni motorlardan bahsediyorsanız, sadece japonya ve ingilterede satışa sürülen sahip olamayacağımız motorların silindir sayısını da, tercih edip etmeyizini de tartışmaya gerek yok
ZZR_250
ZXR_250
ZXR_400
GTR_250
XY_250
RS_250
Yeni motorlardan bahsediyorsanız, sadece japonya ve ingilterede satışa sürülen sahip olamayacağımız motorların silindir sayısını da, tercih edip etmeyizini de tartışmaya gerek yok
son sözüm budur diosun yani
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
ben derbi gpr 125 derim o da 250lik makinelerle eşit nede olsa
zaten ninja 250 aldım bile.
Şimdi burada yazacaklarım çoğu arkadaşın zoruna gidebilir şimdiden kusura bakmasınlar
tekrar ediyorum arkadaşlar bunlar benim görüşümdür beni bağlar
1. olarak bütün teknik özellikleri aynı olan kawasaki 250 ninja ile hyosung gt250r ı karşılaştırıyorsunuz
Arkadaşlar Türkiyede yaşıyorsunuz ve bütün özellikleri eşit olan iki makine arasından pahalı olanı seçiyorsunuz sırf adı marka diye ütüne üstlük en az 3500 lira fazla para vereceksiniz
iki motosiklet arasında teknik özellik olarak sadece ve sadece hyosung ta önde çift disk fren var tek fark bu tork aynı beygir aynı
neden aynı olan motosikletler arasında pahalı olanı alayım salakmıyım sadece markası yüzünden 3500 lira fazla vereyim
2. olarak hyosung u türkiyeye kim getiriyor kanuni bozuldu tamir etmen gerekiyor ne yapıyorsunuz en ücra köşede bile yetkili servisi var
kawasakin bozuldu ne yapıyorsun mecburen 3 büyük şehirden birine nakliye et ha bu tabi işin basit kısmı birde işin yedek parça kısmı var
kawasaki z moto hiç bir şekilde elinde yedek parça bulundurmuyor motosikletiniz bozuldumu gidip peşin para veriyor ve yaklaşık 45 gün ila 3 ay arasında bir zaman bekliyosunuz
atıyorum haziranda aldın motoru bozuk çıktı 3 ay bekle ağuıstosun sonunda gel al bütün sezon bitti
sırf etrafındaki millete markasıyla hava atacam diye 3500 lira fazla verip sonrada en ufak arızasında 3 ay beklemek gerizekalılıktır
hiç başka bişey demeye gerek yok sadece servis olmayışından bile bu ülkede kawasaki motosiklet alınmaz
hyosungu övmüyorum ama en azından bozulduğunda direk istediğin yerde tamir ettirebilirsin o bile hyosungu almana yeter
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
250 kere sorsalar 250 kere de RS250 derim...! Okadar yani.(Tabi bu tamamen gönlümden geçen bir tercih, gidip alacağım anlamına gelmiyor)
neden?
arkadaşlar herkes şunu alırım demiş ama nedenini yazmamış
şuraya almak istediğiniz motoru neden alma istediğinizi bi yazarmısınız
veya tercih ettiğiniz motoru neden tercih ettiğinizi yazarmısınız
yoksa 20 motosiklet bir arada gören çocuklar gibi ben bunu seçtim ben bunu seçtim diyen çocuğa sordum niye bu diye çocuk abi bu hem kırmızı hem kawasaki dedi halbuki benim motosikletim hyosung
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Otopsiciye katılıyorum.
Ben zzr 250 diyorum çünki sene 94 te bir abimizde zzr1100 vardı ve o motoru seyrederken apzımdan akan salyalar hiç kopmadan yere kadar uzanırdı
O günden sonra race ler pek ilgimi çekmedi fakat bu zzr hayranlığı içimde kaldı. 1100 cc de hiç tarzım olmadığı için zzr 250 alıp kendimi yatıştırmak istiyorum.
Aslında bir sürü mantıklı ve mekanikle sürüşle vs alakalı sebep yazabilirdim fakat olayın asıl özü tamamen budur
Haklısınız, ben de üzüme baka baka kararmışım, kusura bakmayın.
Neden seçerim RS250 yi;
1.si 2 zamanlı...2 zamanlı motorları hep daha çok sevmişimdir. Daha ilkel, gelenekçi(tutcu değilim yanlış anlaşılmasın), daha basit ve karakter olarak daha canlı(heyecanlı)...Seviyorum işte 2 zamanlıları...O sinek vızıltısı bile bir başka geliyor bana, başka dinliyorum çünkü.
2.si O efsanelerden biri benim için. Hani vardır işte sizin için de efsane saydığınız motorlar. Bir döneme harbi damgasını vurmuş, bir çok ülkede insanları hasta etmiş benim gibi...
3.sü Hiç sürmedim ama harika bir sürüş zevki ve kabiliyeti olduğunu biliyorum. Şasisi hala şuana kadar yapılmış en dengeli şasilerden biri olarak kabul ediliyor.(dip not: İtalyada sanırım ducati fabrikasında çalışan birisi, yeni kasa RS125in gövde ve grenalarını, RS250 nin Şasisi üzerin otutıp RX450 motoruyla birleştimiş."Sırf fantezi olsun diye en güzelleri birleştirdim" diyor) Yani motorunu ve gücünü bir kenara bırakırsak benim için asıl önemli olan şey= sürüş zevkinin zirvesinde olduğu söyleniyor.
4.sü Tipi...Kalıplı olduğundan değil de eski, klasik ve kendine has(hatta belki itici) bir tasarıma sahip. Melül bakışlı, kaplan duruşlu
Ha bunlar hep beni "kalben" etkileyen şeyler...Aklen ve mantıken bakıldığında da araç neredeyse her özelliğiyle sınıfında(2 zaman 4 zaman değil, kısaca "küçük süperspor" sınıfı diyorum ben) ilk 3'e girer motordan anlayan kime sorsan. Ama dediğim gibi benim için en güçlü yada en iyi olması değil, özel olmasından dolayı seçim tercihim.
Bilmem anlatabildim mi...
Buarada siz de virgül tarzı gerkli şeyleri kullansanız daha hoş olur.
Kesinlikle rs 250 diyorum..
Nedenini sorarsanız sattığım motorum rs 250 yi neden sattım hala bilmiyorum...
Deviri torku ivmelenmesi ve turboları ile kesinlikle bu sınıfta rakipsiz..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
arkadaşım önccelikle merhaba bana sorarsan bnde zxr 250 ile hysoung 250gt arasında kaldım ama bu gidişle hyo alıcam gibi gorunuyo nedeninin sorarsan hem daha kalıplı hem daha çekıcı kalıte olarak ılla kawasakı daha iyidir ama hyo daha cekıcı be hojam
Ben Hyosung GT 250R Kullanmıs birisi olarak; Sıfır alacak olanlar için Kawasaki alın diyorum. Çünkü Neredeyse sıfırları aynı fiyattan satılıyor ve insan güven veren markayı almak ister her zaman.
Yalnız; Hyosung'u küçümseyen arkadaslar; ya hiç motoru görmemişler ya da kullanmamıslar. Ben hiçbir sorun yasamadım tabii bakımlarını aksatmadan yaptırdım
Cok Sıkıstırılmadığı sürece Hyosung Yıllarca binilebilecek bir motor. Ben de Hyo diyorum; Parça konusunda da cok ucuz. akü, konjektör, ön arka balata, 1 adet hava filtresi, 2 adet yag filtresi, mobil yag, 140 TL tuttu
Gecenlerde aldık
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Ya RS in bu karşılaştırmada olması bile saçma.RS 250 yarış makinesi bildiğin.Diğer 250 lere nal toplatır.Bariz önde bu karşılaşmada.Buna göre fazla yakar ve bakım ister.Parçası da pahalıdır.
Piyasada iki zamanlı yarış replikalarının yarısı apaçilerin elinde rezil olmuş;kol çıkarmış segman dağıtmış aletler.Hasanpaşaya bi gidiyorum her tamircide bir kenarda bunlardan mutlaka var.Temiz bir RS 250 bulsa hem pahalıdır hem de dediğim gibi masraflı.Extrema forumun eskilerinden iyi bilir bu motoru,kaça satmıştır acaba?
Kısaca maddi olarak en uygunu hyo,bütçe varsa ve asfalt ağlatılacaksa rs 250 diyorum.
Kolpa Adamları
Aslında parçaları türkiye dışından alıyorsanız çok hesaplı mesela ben pistonları 200 liraya almıştım ingiltereden evime 1 haftada geldi
Kısacası 2 zamanlı makinada piston silindir bitikse tamiric çokta zor değil sadece türkiyedeki tamirciler iyi para kazanmak için uçuk fiyatlara parça satıyolar..
Benim sattığım rs 250 5000 kmde idi zaten forumdan bassturbin adlı kullanıcıya sattım pişmanlık duyuyorum bazen sattığıma ama nafile
Niyetimde monster 600 veya rsv almaktı fakat uzun dusunceler sonucunda gsr, z750 veya 600 F almayı mantıklı buldum..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Bence bu konu inci sözlük gibi olmuş Hyosungcular konuyu patlatma amaçlı toplu oy birikimiy yapıp saldırmışlar
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Ya allahım inanamıyorum anket bomba ya :D Italyanların japonların araya koymuşlar kabak frenlik hyosung u :D benim motorla kaç hyo tokatladım belli değil :D sadece zıt görüş öne sürmek için yazmayalım lütfennn
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
sende bi kalemde hyosungu karaladın bea
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)